HIP-HOP.sk

Diskusia: Lloyd Banks - Rotten Apple

  • Hvk
    20. 08. 2007, 0:23
    • hodnotenie: 0
    Hvk
    Re:Gstyle

    ako chalan sa tu ohanas koho vsetkeho poznas z g-unit a,ze vsetci,ktorym sa nepaci g-unit su neviem kto...ako priznam sa,ze g-unit mozem ale fakt vyhradne asi len kvoli tomu,ze si mozu dovolit velmi casto kvalitnu produkciu...po textovej stranke mi nevyhovuje velmi vela trackov...Bucky si myslim,ze recenzuje relativne objektivne aj ked subjektivita tam jasne,ze musi byt....a to,ze si tu vybalil 5-6 mien ludom menej znamejsich z g-unit tak to si sa teda moc nevytiahol predomnou kamo,skus s niecim cim zaujmes:D,lebo som sa na tvojich suchych komentoch dobre pobavil:D:D:D

  • MIO188
    08. 11. 2006, 16:12
    • hodnotenie: 0
    MIO188
    [UNTITLED]

    nic v zlom ale je to biedny album

  • d.eriK
    05. 11. 2006, 15:32
    • hodnotenie: 0
    d.eriK
    rozumet

    k tomu ze rozumiete texty...ja zijem v usa teraz a nerozumiem secky ich texty...ten ich sleng to musis but zit z negrami alebo byt neger :D aby si to pochopil...cize nvm ci ste zili v bronxe alebo v new orleans...ale ak to rozumete secko tak respekt.k tomu fiftymu,nejsom jeho velky fanda ale myslim ze on toho zazil dost,spomenul to na prvych dvoch albumoch- power of dollar a get rich or die tryin...moj nazorrr tak ma nefakujte :)

  • gstyle
    05. 11. 2006, 15:44
    • hodnotenie: 0
    gstyle
    RE: rozumet

    ..tak tomu ver, ze nerozumiem setkym textom :( , ale snaha sa ceni ne ? :D . Este pred get rich.. to zobrazil aj na guess whos back, guess whos back again :)

  • rap4ever
    05. 11. 2006, 14:31
    • hodnotenie: 0
    rap4ever
    naj mc dirty southu

    vidim ze ti wikipedia funguje ;) a nova generacia g-unitu nema s gunitom skoro nic spolocne... Lil scrappyho uznavam ako dobreho rappera. Ale podla mojho nazoru YB nema nic spolocne z rapom A za tym si budem stat. Ak budes mat prilezitost tak si vypocuj aj nejaky Westside G-rap alebo nejake sracky od lil waynea. a G-UNOT samozrejme a to nehovorim len o The Game G-UNOT alle aj lil wayne, D-BLOCK, Nas amnoho dalsich G-UNOTakov. a samozrejme ze -gunit neni len fifty LB, Oliva atd. A mozno ludia picuju na spider loca ale urcite nepoculi od neho nejake undagroundove featuringy z rappermi z jeho gangu. A ne nejake picoviny co nahral s GU. A vidim ze mas v hlave zoznam mien rapperov ale len to a vediet kto je v akych records kto s kym featuringuje nestaci.New york rap umiera a zachvilu bude po nom takisto ako po gunite. Stacia 2 roky navyse, a cely westside a polka newyorku, Chicaga a seci tyto sa stanu G-UNOT.. lebo sa uvedomia... a prosim v odpovedi mi nezacni vypravat dajake dristy o nejakych inych gunit memberoch z ktorych sa polka boji vyjst na ulicu....ja koncim a nemam uz co dodat a uz ani reagovat nebudem lebo to nema cenu...

  • gstyle
    05. 11. 2006, 15:05
    • hodnotenie: 0
    gstyle
    RE: naj mc dirty southu

    ..no o tych dristoch by som trosku byt na tvojom mieste stichol ;) . Iba prekrucas , lebo v sucastnoti (a je uz teraz aj jasne, ze aj nadalej), pod g-unit records pribuda kopa rappaz , a nadalej aj bude ;). Prosiiim ta, za to ze The Gayme (aka Real Bitch Boy or Stripper Boy) vykrikuje G-unot, tak teraz cely NY sa bude po strippterovi opicit ? HAHA, to kde beres ? D-block mam asi vies kde, lebo svojimi dissmi na G-unit nejak nezaujali, jedine asi tak jeden diss Shots Fired trosku narobil rozruch ;) . Mam najradsej typkov, co si myslia , ze okrem nich , uz nik iny neexistuje , co by sa o rap v usa nezajimal dlhu dobu ;) . Si myslis ze ja vim iba menovat rappaz, a records pod ktore patria ? HAHA (ujeb) ...Chlapec dozrieees ;) (dufam)
    napr. tato vec :Spider Loc feat. B.G, Knocc Out & G Malone - On Tha Set ... toto je podla teba HOT ? ...(no neviiim)..

  • gunitsolda
    05. 11. 2006, 12:01
    • hodnotenie: 0
    gunitsolda
    suhlas

    uplne suhlasim, u nas ked povies gunit setci ze fifty ale take ze gunit west south to im nic nehovori - spider loc young hootie dtay lil srappy, 40 glocc, big styke, e-ro, snoopy blue to prostne nic. pice tak sa to super pocuvalo pred par rokmi ked nikto ani nevedel ze existuje unit

  • D0n
    10. 11. 2006, 10:51
    • hodnotenie: 0
    D0n
    RE[3]: G-UNOT

    nepocuvam g-unit odkedy sa rozrastli mal som rad len 3 clenov pardon 2 banska a bucka a buck vie rapovat banks mozno ne ale young buck vie....

  • gstyle
    05. 11. 2006, 13:08
    • hodnotenie: 0
    gstyle
    RE: suhlas

    ..aspon nekto , kto neni nazoru: nepocuvam G-unit, lebo je tam fifty .
    ..dobre zadeluju aj dalsi ,vacsinou novsi, clenovia g-unit ako Hot Rod, Mazaradi Fox, Carnegie, Willy Northpole, C-Bo, Cinque, D-Rich, J-Angel, Nickelus F... :P
    ..a nechapem ako nekto moze zadelit ze YB nevie rapovat :D:D no lol , uz vecsi zader som nepocul :) , ak teda nevie rapovat , tak preco patri medzi naj mc's z Dirty Southu ? ..chlapec sa tam trosku kopol .

  • yeah nigga
    05. 11. 2006, 13:11
    • hodnotenie: 0
    yeah nigga
    RE[2]: suhlas

    uplna prawda ked som mal este beg for mercy a powedal som ze G-unit tak seci ze co ti jebe??? teraz sa casi menia damn old good tomes

  • rap4ever
    04. 11. 2006, 17:57
    • hodnotenie: 0
    rap4ever
    G-UNOT

    Kam speje tento svet, po blave behaju male deti, alebo trapni buzeranti alias fake rapperi a hraju sa na tazkych gangstrov. Spytas sa ich, co pocuvaju a oni ze 50 cent, eminem, g-unit. Sak to je rap neee ? Do pici neee to neni rap. Trocha sa zamyslite a ak viete po anglicky, zapocuvajte sa o com ti chlapci spievaju. Polka slovakov ani nevie o com vlastne americky rap je. A je to dost krute nevedet to. Polka ludi nevie ani po anglicky a chcu pocuvat USA rap. Tak to teda ne. Polka naozajstnych rapperov pochadza z nejakeho gangu, pr. Snoop Dogg. Ti chlapci rappuju o tom co zazili so svojim gangom, jak ich niekto cel dojebat alebo jak mali gangwar a atd. a viete vy co : USA gangy su o predavani travy a cracku, o nicom inom. Neni to iba o strielani, aj ked aj to je niekedy potrebne.... A v akom gangu je fifty? Nijakom. O com rappuje fifty ? O tom jaki je keshati a pod. A ako povedal The Game - G-Unit nejsu gangstry a fifty cent ma za sebou viac fizlov jak prezident. A takychto kokotov vy pocuvate ?? Prosimvas zamyslite sa nad tym a nehadzte tu komentare o tom ze G-UNIT je najlepsie... Dufam ze sa uz uvedomite niektori... G-UNOT 4 LIFE

  • gstyle
    04. 11. 2006, 20:41
    • hodnotenie: 0
    gstyle
    RE: G-UNOT

    ..No a tu mate priklad ozajstneho gangstra :D . a priklad cloveka , jakych mam najviac najblizsie pri mojom anale ;) . Ako suhlasim s tym, co si napisal, ale je v tom jedna chyba , z coho vyplyva ze medzi tych blavackych fake rapperov patris aj ty, sry. Kazdy ten , podla teba" trapny buzerant" pozna iba fiftyho, a pritom sam beres do papule iba jeho.. Do takeho Young Buck-a, D-Taya, lil murder-a, Hi-C-a, Lil Scrappy-ho ani neskocis, bo verim, ze si do tejto chvile ani nevedel ze take mena existuju, a po 2. ze teto mena este k tomu patria do g-unit . A mozem ti tych ludi co tam patria menovat aj dalej aby ti v TEJ TVOJEJ POTATO HEAD DOSLO , ZE G-UNIT NENI LEN FIFTY ! ;)
    ...Moj nazor na teba : internet gangsta , co zapol jedneho dna net, zadal do googla g-unit, trosku sa zoznamil s touto unit, az nakonec doslo k tomu ze game do g-unit zrazu nepatril :D (ako dobre, lebo strippterov tam vazne netreba), a tak chlapec zacal hulakat g-unOt. Ked este bol gayme s fiftym v unit, tak verim ze nad ich spolocnymi vecami ako how we do, hate it or love it , si sa honieval...that's all.

  • eNt
    04. 11. 2006, 22:10
    • hodnotenie: 0
    eNt
    RE[2]: G-UNOT

    DALSI MOJ BRAT

  • gstyle
    05. 11. 2006, 0:02
    • hodnotenie: 0
    gstyle
    RE[3]: G-UNOT

    :D:d ...ty si cely nejaky divny , bo co poznam g-unit hejterov, tak kazdy pytchuje na seckych okrem Young Bucka ;) , a Spidera povazuju za najslabsieho ;) ...Lil Scrappy -> G-unit South , nie iba records ;) .
    ..Lil Wyte-ho, Chrome-ho znaam neboj ;). jeho album Straight to the Pros som pocuval nie kratku dobu :P , Lil Wyte-ho moc nemusim, ale jeho featuringy s Three 6 mafiou si rad vypocujem ;) ..bye

  • eNt
    04. 11. 2006, 22:08
    • hodnotenie: 0
    eNt
    RE[2]: G-UNOT

    PRESNE TAK YANIGA MOJ BRAT :))

  • Bucky
    05. 11. 2006, 11:35
    • hodnotenie: 0
    Bucky
    RE: O tejto recenzii

    Zacnime asi tym, ze by si si mal ujasnit pojmy pisat a citat...a potom si zistit co je to recenzia...a k teme, preco pletiem Yaya do recenzie na Banksa? no lebo tam mal featuring a vyber hosti niekedy vie poriadne pokazit album...

    no ale ved sa kukni na jeho part:

    I'm from New York, New York niggaz die for the cheese

  • yeah nigga
    04. 11. 2006, 21:51
    • hodnotenie: 0
    yeah nigga
    RE[2]: G-UNOT

    Neboj Scrapyho poznam aj ked priznawam ze do US undergroundu moc newiznam. JA tu len obhajujem takyxx ludi kery sui posudzowany podla wacsiny aj ked mozno sa vyznaju do hip hopu velmy dobre a poznaju hip hop a beefy a vplyv svetovyx mien na terajsiu kulturu lpse ako gdo kolvek iny. Seci wiete len howorit o Internet gangstrox ale tym ze o tom howorite sa nimi stawate. PIcujete do ostatnyx v diskusiax a tym ventilujete svoje vlastne komplexy. Je vam lepse???????

  • rap4ever
    04. 11. 2006, 21:13
    • hodnotenie: 0
    rap4ever
    RE[2]: G-UNOT

    skapem ty kokot :DDDDDDDDDD secky mena co si tam vymenoval poznam :-D a mozem sa navazat aj do young bucka ak ces ale netreba mi. A rap pocuvam dost dlho na to aby som vedel co je kto a co a aby si vedel ice cube neni moc fake rapper lebo pochadza z the CRIPS ak vies co to je. A gunit viem presne kto tam je. A internet gangsta som mozno len pre teba a nejak si si to pomylil lebo lil scrappy PATRI POD G-UNIT RECORDS a NIE DO G-UNIT. A navyse patri do gangu ktoreho clenovia sa neznasaju s The Gameovym gangom ale zacina mier a uvidis ze aj lil scrappy sa odtial odjebe. A nevim ci si ty pocul take undagroundove veci ako Chrome, Lil Wyte, GD, a typujem ze nemas ani najmensiu sajnu preco napr zabili tupaca a potom BIGGIEHO. A ak mi tu zadres ze Young Buck vie rappovat tak sa na mieste hodim o zem a zacnem sa ujebavat.....Aby si neplakal tak jediny normalny clen (ako clen) v gunite je Spider Loc, od neho som pocul asi najnormalnejsie pesnicky. Lloyd Banks bol tiez dobry, ale keby sa furt nevtieral 50mu do ritky indulonou. Od olivie som nepocul NIC dobre ALE NIC A young bucka radsej nebudem hovorit ... Skoda slov, stiahnite si nejaky jeho album a samy uvidite. A ak podla teba patrim medzi tych fake rapperov tak klobuk dolu, toto si zasluzi potlesk cap cap cap cap len tak dalej.....

  • yeah nigga
    04. 11. 2006, 19:55
    • hodnotenie: 0
    yeah nigga
    RE: G-UNOT

    Nehadz seckyx do je dneho wreca ja tez nosim hip hopowe veci a yt iste tez ale vim po anglicky dost good a o historii h vim dost na to aby som vedel ze cent je faker tayk isty ako ice cube kery poxadza z dobre situovanej rodiny Tento album nenji zly a aspon niektore podmazy sa priblizuju starym dobrym NY veciam G-Unit nosim len oblecenie a to je asi vsetko co mam s touto bandou spolocne GGG-Gunot.

  • fourelements
    04. 11. 2006, 0:10
    • hodnotenie: 0
    fourelements
    haha

    Banks mal nápad. Nahrá reprezentatívnu skladbu "NY,NY". Koho pozvať? Novú krv, Papoosa? Legendu Rakima? Nie , nie, on si vybral lyrického devastátora, metaforického žongléra, Tony Motherfuckin' Yaya. Keď ma niekto zachrániť NY, bude to určite on. Fuck! To naozaj nikto z G-Unit nevidí, že tento týpek nevie rapovať?LOL smejem sa :D
    btw 7 z 10,wtf?sak ten album je tak na 5 sak aj autor len fakoval :P...

  • Pool_Pajpa
    04. 11. 2006, 9:46
    • hodnotenie: 0
    Pool_Pajpa
    RE: .....

    aj mne sa lubi g-unit ale tento album je fakt slaby....4 dobré veci a ostatné sú slabučké...

  • gstyle
    03. 11. 2006, 19:15
    • hodnotenie: 0
    gstyle
    .....

    toto ma byt recenzia ? ...to pisal fakt nejaky zakomplexovany,zavistlivy magor co sedi na g-unit , a hlasa g-unot.
    Album sa mi velmi paci . Pre mna 8/10.

  • abstraktt
    03. 11. 2006, 23:31
    • hodnotenie: 0
    abstraktt
    RE: O tejto recenzii

    lol a prosim ta ako by si definoval recenziu ked nie "osobny nazor autora" ?

  • Ponozka
    03. 11. 2006, 19:11
    • hodnotenie: 0
    Ponozka
    Dost dobry album..

    Davam tomu albumu asi 8/10

  • gunitsolda
    03. 11. 2006, 16:54
    • hodnotenie: 0
    gunitsolda
    O tejto recenzii

    no musim uznat ze horsiu recenziu som uz davno nepisal. toto neni recenzia ale len osobny nazor autora. ako moze niekto zadelit ze yayo nevie rapovat, co to tu do toho pleties? uz si viem predstavit ako ohodnotis nejaky sk rap

  • NIKE
    03. 11. 2006, 7:42
    • hodnotenie: 0
    NIKE
    G-unit

    aj ked osm velky fanusik G-unit taq 7/10 je asi opodstatnene...

Pridaj komentár

Ak chceš pridať komentár, musíš sa najprv prihlásiť