HIP-HOP.sk

Diskusia: Kanye West - 808s & Heartbreak

  • femicrew
    28. 02. 2009, 15:13
    • hodnotenie: 0
    femicrew
    Kanye povedal "chcel by som

    Kanye povedal "chcel by som vytvorit pesnicky ktore sa budu dotykat neba,take ktore sa budu hravat na stadionoch plnych ludi,take ktore budu zniet ked prichadza prezident" a myslim ze sa mu to podarilo

    a pre vas baro gangstro,cele slovensko je plne takych "hip hopovych" omylov ako ste vy
    vacsina z vasich rapovych idolov by sa na vas s chuti zasmiala..

  • Miky111
    05. 02. 2009, 22:52
    • hodnotenie: -1
    Miky111
    Kanye Omari West

    Ten čo sem píše také kktiny ako napr.,, to nie je rapovy album čo to tu robí´´ a takéto sračky, tak je to obyčajné decko!:P
    Jednoducho Westik chce ukázať to, že je viac ako len jeden z najlepších raperov sveta...chce ukázať vlastne on ukázal, že on je všestranný umelec!Že dokáže viac ako ,,dobre rapovať´´!"
    A som presvedčený, že sa mu to podarilo. Tento album kto ho chápe tak môže povedať same chváli!Odprodukované, odspievane ukázal, že je niečo viac ako ostatní raperi a že on je uuuuplne ina liga ako všetci ostatní!Proste tento album milujem síce nie viac ako graduation, ale je fakt dobrý viac než dobrý...Proste Kanye is god of music!!!!

  • Bucky
    18. 12. 2008, 16:30
    • hodnotenie: 0
    Bucky
    Cakal som, ze ohladom

    Cakal som, ze ohladom recenzie budu rozporuplne nazory, ale ze sa tu bude rozoberat ci tu vobec patri, to som necakal...v podstate predtym ako som zacal pisat tuto recenziu mi ani hlavou neprebleslo, ci tu "patri"...hip-hop ako kazdy zaner sa vyvija a jeho zaber uz nie je to, co koncom devatdesiatych rokov....hip-hop uz nie je len kick-kick-snare ani boom-boom-clap a aj ked v tom obdobi vznikli aj pre mna asi tie najklasickejsie albumy, vyvoj je prirodzeny...jednym z vodcou tejto novej skoly je pre mna aj Kanye, nepisat o albume, ktoreho na stranke s nazvom hip-hop.sk by bol hriech...ked toto pre vas nie je hip-hopova produkcia, do tychto medzi nezapadne ani polovica produkcii na sucasnych hip-hopovych albumoch...ano, viem, aj Madonna ma na albume hip-hopovu produkciu a keby ona mala za prve tri LPs hip-hopove klasiky(nieco co sa okrem Kaneyho podarilo hadam iba De La Soul a A Tribe Called Quest), recenzujem aj jej album...

    a ano je pravda je tomuto albumu sa venuje zvysena pozornost, prave preto, ze ide o Kanyeho a to najma preto, ze ide o jednu z veducich hudobnych osobnosti dneska...mnohy zabudaju, ze tento album nielen "naspieval", ale aj odprodukoval a odaranzoval...cize ide o jeho ucelenu umelecku viziu, nieco, cim by album mal byt a na co sa casto zabuda...

  • 2xx
    14. 12. 2008, 22:46
    • hodnotenie: -1
    2xx
    ocividne tato recenzia dost

    ocividne tato recenzia dost ludi sledujucich tento portal zaujala, nieje to dostatocny argument aby tu bola? Recenzie su tu pre ludi co navstevuju tuto stranku a ked si chcu precitat o Guy called West, lebo ho sleduju, tak to sem patri. A basta.

  • BadInfluence
    14. 12. 2008, 20:04
    • hodnotenie: -1
    BadInfluence
    aki ste len rozkosne rozhorceni...

    takze ak tomu dobre rozumiem,

    niektori ste tu urazeni, lebo na stranku sa dostal clanok o albume, na ktori ste uz mali evidentne vytvoreny nazor ale aj tak ste nan proste MUSELI kliknut, cely ho precitat a potom este napisat paragraf o tom ako sem vlastne ani nepatri co vam cele zabralo 3 minuty zivota, ktore ste mohli radsej investovat do opatovneho prezretia skveleho cistychovovho noveho videa, ktore je o tolko viac "hip-hop" ako toto.

    tak?

  • guccci
    15. 12. 2008, 12:09
    • hodnotenie: -2
    guccci
    gramatik

    Chces tym povedat ze teraz je cisty menej hip-hop alebo co?? Cisty je stale rapper a najlepsi na Slovensku aj ked na albume ma par Reggaeton trackov a tracky ladene do RnB, co neni negativum ale pozitivum.

  • BadInfluence
    15. 12. 2008, 14:35
    • hodnotenie: 1
    BadInfluence
    chcem povedat, ze kanyeho

    chcem povedat, ze kanyeho spracovanie danych tem je urcite viac "hip-hop" ako sladke "spravim ti to ako len chces, strasne ta milujem" rnb alebo 500x obohrata "najebem sa a prejebem kazdu..." rapova pesnicka navyse s mizernym refrenom ("poviem rozdiel" ???) aj ked treba uznat ze tato od cisteho mala aspon 2-3 vtipne rymy. co mi vsak stale nedava dovod pustit si ju 2x.

  • guccci
    15. 12. 2008, 16:29
    • hodnotenie: -2
    guccci
    Cistyy

    Tak to je tvoj nazor, asi nemusis party tracky, ale hodnotit cely album podla klipu je trochu od veci.

  • BadInfluence
    15. 12. 2008, 16:53
    • hodnotenie: -1
    BadInfluence
    neviem o tom ze by som

    neviem o tom ze by som spominal cely album.

  • BadInfluence
    14. 12. 2008, 20:11
    • hodnotenie: -1
    BadInfluence
    moj koment zabral pol minuty

    moj koment zabral pol minuty a myslim ze to vidiet na gramatike. :)

  • long beach
    14. 12. 2008, 17:46
    • hodnotenie: -1
    long beach
    hoperkoo

    hoperkoo to nemyslis dufam vazne ze west je jeden z najlepsich raperov mozno ze este tak producentov ale raperov?ako raper je uplne priemerny ak nie podpriemerny.vida totalne onicom album a len zato ze to vidal on tak vsetci budu teraz pisat ody aky je to spickovy album v novom style atd.keby to vidal daky totalne neznamy raper v amerike by tom albume nestekol ani pes.suhlasim s niektorymi nazormi ze ten album sen nepatri ved ak dobre citam tato stranka sa vola hip hop.sk a marne sa snazim natom albume naist ten hip hop.je mnoho inych albumov ktore sa sem kvoli takymto ani nedostanu a urcite by si zasluzili ovela vecsiu pozornost.

  • BadInfluence
    14. 12. 2008, 20:06
    • hodnotenie: 0
    BadInfluence
    napis clanok, posli ho, ak

    napis clanok, posli ho, ak bude dobry myslim ze ti ho bez problemov zavesia rovno navrch stranky.

  • gree.n
    14. 12. 2008, 18:15
    • hodnotenie: 0
    gree.n
    mm

    napr?

  • gree.n
    14. 12. 2008, 17:21
    • hodnotenie: 0
    gree.n
    omfg...

    spachajte hromadnu samovrazdu teraz zato ze je Heartbreaker na hh.sk, to bude namieste

  • shadow.wizard
    14. 12. 2008, 0:08
    • hodnotenie: -1
    shadow.wizard
    Dalsi overrated album...

    Dalsi overrated album... 8/10? Come on... To potom kazdy album by mal dostavat taketo hodnotenia... Ale chapem, recenzia = subjektivny pohlad na album... Dost priemerny album... Beaty nestoja takmer za nic... Jednoduche... Texty su podla mna dost stupidne v niektorych songoch (Robocop) a dat 8 barov (nepocitam hook) na 6 minutovej pesnicke? Come on... Commonove UMC ma bavi o dost viac, ale aj on by sa mal vratit ku korenom...

  • hoperkoo
    13. 12. 2008, 22:29
    • hodnotenie: 0
    hoperkoo
    pre mňa je ten album cenny

    pre mňa je ten album cenny kvôli pesničke Heartless nemôžem z nej už odkedy bol k počutiu záznam z koncertu 1 minutový, Heartless live je brutálny song :P

  • est
    13. 12. 2008, 21:17
    • hodnotenie: -2
    est
    digi

    Ja sa neviem ubranit pocitu ze album ma take kladne hodnotenie iba preto ze ho vyrobil Kanye. Bez vsetkych predsudkov (mimochodom ktore nemam) sa pozeram na album ako na priemerny, ked nie horsie. Asi prva vec je ta ze vdaka jeho novemu digi flowu dost casto nerozumiem a vsetky stopy mi zneju rovnako. Album mi pripada ako jedna stopa s medzerami. A potom aj ked tento album ma byt temny tak vdaka vocoderu mi to znie skor usmevne ako tragicky. Dufam ze jeho nabuduci album bude country, aby si zasa nieco dokazal (aspon to ze sa o tom bude hovorit a dlho rozoberat). Mne tento elektro pop nesedi, ale Kanye tym splnil to co sa od neho ocakavalo. Opat diskutabilne. Dufam ze sa co najskor vrati do hh kolaji. Cheers.

  • B3RNO
    13. 12. 2008, 20:41
    • hodnotenie: -2
    B3RNO
    Uuuf :-)

    Pre mna absolutne nepocuvatelny album. Nieze by som potreboval v textoch silou mocou musel pocut cliche rep texty, a nie som ani clovek co ignoruje inu hudbu okrem hip hopu, ale jednoducho sa mi to nepaci.
    Myslim, ze popri hip hope pocuvam dost inych zanrov a snazim sa aspon kusok mat prehlad, ale tento album na mna je strasne "teply".

  • guccci
    14. 12. 2008, 11:45
    • hodnotenie: -2
    guccci
    Kokotko

    Ak je pre teba teplé, že niekomu zomrie matka a píše o tom, alebo vyjadruje svoje city cez hudbu tak si chudák.

  • B3RNO
    14. 12. 2008, 14:27
    • hodnotenie: -1
    B3RNO
    kokotko guccci

    Kedysi davno existovala kapelka menom Lunetic, ktora vydala pesnicku Mama, kde vyznavali lasku svojej matke. Myslim si, ze tak ako ja , tak drviva vacsina ludi, ma rado svoju matku. To ale neznemana, ze ked naspievali pesnicku o Mame pacila sa mi ich tvorba, alebo nepovazoval ich album za teply.
    To iste je aj tu. Len pre to, ze naspieval song o smrti svojej matky sa mi ma album pacit ? Ved je to chore na hlavu. Smrt matky, urcite zatrasie kazdym clovekom, ale nie je to dovod, preco by sa mi mal album zrazu pacit, ked to tam spomenie. Napisal som co si myslim, kazdy clovek ma city, to ze sa mi jeho album a spev nepaci je proste moj nazor.

    Dalsia vec je co to robi na hip-hop.sk. Ked dalsi album budu nim prespievane operne arie, tak skorej by som cakal, ze sa tym albumom bude zaoberat stranka venovana vaznej hudbe ako hh.sk. Verim, ze ak technologia pokroci svoj hlas vytuninguje aj do takychto vysokych sfer ;-)

    Zaujimalo by ma, kolko by sa z albumu predalo, keby do tych istych podmazov, s tymi istymi textami, zaspieval niekto iny, ktoremu by hlas vytuningovali na nepoznanie od Westa. Hip-hop fanusikovia by po takom popovom albume ani nepozreli, pritom by mal rovnake "kvality". Verim, ze mnohym sa to paci, len preto, lebo by sa im to malo pacit.

  • guccci
    14. 12. 2008, 21:06
    • hodnotenie: -1
    guccci
    kok

    Ale teplé neni vyjadrovanie citov ale sposob podania, nevidim na Kanyeho style nic teple.

  • janodm
    13. 12. 2008, 20:19
    • hodnotenie: -2
    janodm
    5 hviezdiciek

    Skvelý album, niet čo dodať, možno tak 2, 3 pesničky sa mi nepáčia.

  • long beach
    13. 12. 2008, 18:47
    • hodnotenie: -1
    long beach
    album

    no neviem asi to nechapem ze ked sa niekdo pokusi zakryt to ze nevie spievat vokoder a nadrbe ho dokazdej pesnicky tak neviem ci je to daky posun alebo daco noveho ako tu pisu niektori.mna ten album absolutne nezaujal a aj ked westa moc nemusim jeho predchadzjuce albumy boli urcite lepsie.toto uz nieje hip hop ale daky pop alebo ako by som tonazval a ked sa niekomu paci hip hop ako taky nemoze sa mu tento album pacit.ale je to iba moj nazornic viac mozno sa mylim

  • guccci
    14. 12. 2008, 11:43
    • hodnotenie: -1
    guccci
    Tento album netreba hodnotit

    Tento album netreba hodnotit nie ako rapový album, ale ako nerapový album. V tom je problem takych ako ty.

  • _Ike_
    13. 12. 2008, 18:37
    • hodnotenie: -1
    _Ike_
    ozaj

    to som nevedel ze Kanye spieva cez autotuning :I spojlere puklice anteny

  • PREEMO
    13. 12. 2008, 16:11
    • hodnotenie: -1
    PREEMO
    najlepsi album roka

    najlepsi album v tomto roku ani paan nasir no.1 nedal jak kanye... i m so paranoid :D

  • Incredible
    13. 12. 2008, 12:45
    • hodnotenie: 0
    Incredible
    Dost zaujimavy album

    no mne sa to paci, nieco nove a originalne :)

  • MLIEKO
    13. 12. 2008, 8:52
    • hodnotenie: 1
    MLIEKO
    velmi dobry album

    podla mna veeeeelmi dobry album, kanye ide do predu

  • bu2lrot
    13. 12. 2008, 9:11
    • hodnotenie: -2
    bu2lrot
    nechapem jak sa tento

    nechapem jak sa tento pseudorap moze niekomu pacit...

  • hoperkoo
    13. 12. 2008, 13:51
    • hodnotenie: 1
    hoperkoo
    možno na to nemáš ešte

    možno na to nemáš ešte vek aby si pochopil a možno ak máš tak to proste nepochopíš. týmto albumom Kanye dokázal že sa líši od ostatných raperov, neviem ktorý z iných by vedel spraviť takýto album kvalitne. A asi si to nepochopil ked pišeš že to je pseudorap lebo on tam nerapuje, ale väčšinou spieva :)

  • aTaK
    13. 12. 2008, 13:43
    • hodnotenie: 1
    aTaK
    no, to sa paci ludom co nejsu

    no, to sa paci ludom co nejsu ustkostlivy na rep a vedia si uzit dobru musiku, ked hladate dobru musiku s dobryni lyricks tak kanye je spravna volba...sice dost depresivna hudba, ale aj ta moze byt pekna a pestra, myslim si keby vydal normalny album tak by to nebolo taketo velke ako toto...smrt a smrt vztahu su silne emocie...hudobnici(to je jedno rep, soul, jazz, rock) by mali motivovat, povznasat ludi ich vytvormi, kanye to dokazal, velmi dobry album, porovnatelny s duffy(podobne temy)...ale to je len moj nazor

  • paulie55
    13. 12. 2008, 13:58
    • hodnotenie: 1
    paulie55
    presne tak

    spravny nazor. kanye dokazal ze nie je ani zdaleka obycajny, a ja mu to teda nezazlievam. ano tiez som bol sokovany ako sa album odlisuje, ale treba nanho vyzriet po takom uz piatom pocuti pochopis o co tu ide.
    ze to nie je klasicky hip-hop? no a? posuvat sa treba, ci uz vramci zanru, alebo mimo neho. je dolezite mat oci otvorene a prijat aj taketo odvazne pociny. kanye zas dokazal, preco je moj top uz len kvoli tomu ze sa tento album takto rozhodol urobit..

  • bu2lrot
    14. 12. 2008, 11:54
    • hodnotenie: -1
    bu2lrot
    to nieze neni klasicky rap,to

    to nieze neni klasicky rap,to vobec neni rap,a neviem co to robi na tejto stranke,je to popovy album,je mi uplne jedno ako sa tam rozplyva nad smrtou svojej mamy atd. ked to podava v mne nepocuvatelnom style...to je ako keby cmorika jebli na hip-hop zato ze by spieval o nejakej vaznej teme....tak je z neho top svk raper lebo sa od ostatnych odlisuje tym ze vlastne spieva namiesto rapu?

  • guccci
    14. 12. 2008, 14:28
    • hodnotenie: -1
    guccci
    jebeti

    Ty ovecka ale cmorik nebol ani neni uznavany a uspesny rapper a producent.

  • B3RNO
    14. 12. 2008, 16:10
    • hodnotenie: -2
    B3RNO
    dalsi idiot z davu

    Zjavne si pochopil co ti chcel povedat :-)
    Oki skusim ja Ti to vysvetlit. Mal na srdci, len to, ze tento posledny album nepatri na hip-hop.sk, lebo to nie je hip-hop (co je dost logicke).
    Povedzme aj taky Everlast (clen legendarneho House of Pain, dnes posobiaci v La coka nostra na cele s Ill Billom) urobil rockove albumiky(posledny v 2004) kde si brnkal na gitare a neboli tu a ani nexcem aby tu boli rozoberane, lebo to nie je hip-hop, takze tu nepatria.

  • hoperkoo
    14. 12. 2008, 16:56
    • hodnotenie: 0
    hoperkoo
    myslím že je to blbosť,

    myslím že je to blbosť, WEST tam má feat s ľudmi z rapu, a to že to nie je rapovy album zrazu ho radiť niekde inde ? keď je jeden z najlepších a pre veľa ľudí najlepší raper na scéne? ja myslím že to sem oprávnene patrí, aj keď tí ktorým sa album nepáči majú pocit že nie. Som zvedavý aký by bol názor keby také niečo sa stalo na Slovensku povedzme čistýchov by dal taký album a zrazu by tu nemal byť spomenutý? a ten je podľa mňa najlepší raper na svk, takže ten tu má byť spomenutý vždy keď robí niečo čo sa týka hudby.. ale je to vec názoru

  • B3RNO
    14. 12. 2008, 17:32
    • hodnotenie: -3
    B3RNO
    Hodnoti album nie repera.

    Hodnoti album nie repera. Album nie je repovy, nepatri tu :-) Ako som spominal aj Everlast, urobil rockovy album, nic tu nebolo, zase sa vratil k hip-hopu a znovu sa o nom par viet napisalo.
    Ja sa nepreradil interpreta, podla mna je to stale reper, ja som len preradil album, ze nepatri sem ;-)

    Co sa tyka cisteho, tak suhlasim aj pre mna je TOP(viac menej bezkonkurencne).
    Ale keby vydal album kde by vzdal hold inej kulture povedzme Jazzu a cely by bol jazzovy, rozhodne by som neocakaval tu recenziu na ten album. Samozrejme, ze info o tom ze to vydal atd ano, ale recenziu by som nechal skorej na ludi co sa vyznaju v jazze ;-)

  • guccci
    14. 12. 2008, 21:09
    • hodnotenie: -2
    guccci
    Cistyy

    Keby cisty pride s reggaetonovym albumom, tak potom to tiez nebude patrit na hiphopsk??

  • shadow.wizard
    14. 12. 2008, 17:16
    • hodnotenie: -2
    shadow.wizard
    Tak to potom tu maju byt aj

    Tak to potom tu maju byt aj Fallout Boy, ktori maju na albume Wayna... Nie?

Pridaj komentár

Ak chceš pridať komentár, musíš sa najprv prihlásiť