HIP-HOP.sk

Diskusia: 50 Cent - Before I Self-Destruct

  • aTaK
    29. 11. 2009, 11:39
    • hodnotenie: -1
    aTaK
    pekne povedane, ale vsetci co recenzuju...

    pekne povedane, ale vsetci co recenzuju tento album absolutne zabudaju na najsilnejsiu skladbu pre mna : strong enough…to je pre mna to je vrchol albumu…7/10

  • Vojo50C
    29. 11. 2009, 11:46
    • hodnotenie: -3
    Vojo50C
    Boze boze ... Kto to pisal ???

    To co za odbornik napisal tuto trapnu recenziu??? Tento album je druhy najlepsi solovy po Get Rich .. a treti je Massacre .. Albumu by som vytkol len ‚Get It Hot‘ ktora je uplne odveci track .. Baby By Me je v Amerike uz vela pocuvana.. Na slovenske stanice to este nedoslo :D .. Dalsim singlom albumu je Do you think about me, na ktory sa uz toci klip a zachvilu je von… Album sa podaril a v dnesnej dobe je to velky talent vytvorit taky UNDERGROUND ktory ide Fiftymu NAJLEPSIE !!! Ten album je uplna pecka a konecne to niesu sracky v style Lil feat fucking Wayne, West, a Rnb slapky kere skacu na mikrofonoch.. Fif nepotrebuje kazdy track na jedno kopyto.. Komercny track je Baby By Me, to je pravda ale aspon daco na album take treba … Ale UVEDOMTE SA, ti new School rapperi len zabijaju hip hop.. tym ze si tam jebnu na track rnb refren … Toto uz nieje ten pravy Hip Hop a tito skurvisyni ho zabijaju !!!

    Old School Forever !!!

  • baartokk
    29. 11. 2009, 14:11
    • hodnotenie: 0
    baartokk
    hej hej, uz podla tvojho nicku je jasne...

    hej hej, uz podla tvojho nicku je jasne ze mas urcite objektivnejsi nahlad na vec ako recenzent…

  • aTaK
    29. 11. 2009, 14:08
    • hodnotenie: 1
    aTaK
    1. toto nieje oldshool mozno pre teba...
    1. toto nieje oldshool mozno pre teba je ale 50 cent je newschool reper, kedy si zacal pocuvat rep??? lil wayne je south a zacinal repovat v takom case ako 50, tak isto aj kanye, ja som rad ze posledny uspesny gangsta reper je fifty…a ze sa mu podarilo predlzit eru gagnsta repu o par rokov, ale teraz si myslim ze uz s gangstarepom finito, aspon v mainstreame, pojde spat do undergroundu…
    2. predal 160 tisic za dva tyzdne, tolko ku komercnemu uspechu
    3. pre mna je to top album roka, takze ziaden hejt, normalne zdrave zhodnotenie, bohuzial uz neni rok 2003, a rep ide do piac, preto preda viacej jigga s hudbou, vies to je rozdiel rap neni muzika, ma nieco specialne(resp. mal) preto to oslovilo tak vela ludi, ale ludia nexcu stat na mieste, tak sa to pomaly pretvara do maistreamu(to iste sa stalo s rockandrollom), ludia vyspeju a to iste cakaju aj od reperov, jay-z vsadil na skvelu muziku dobrych spevakov, pozitivny flawor, takze horsi rep lepsia muzika, fifty vsadil na ulice, tvrdy rep ale horsie po muzikalnej(pod­mazovej) stranke.

    zobral respekt ale celopopulace to uz nebude uznavane, doba sa posunula, takisto ako reakwon spravil album roka, ale na pomery 99–2006 max, celkovu populaciu to nechyta..bohuzial, rap sa asimiloval do popu, uz uplne, fifty dobre povedal ze za posledne dva roky on mal posledny rapovy uspesny singel, I get money bez rnb spevaka, jay-zmu predala album alicia keys. new yourk state of mind, je hymna, ale nie hiphopa ale pophopova, tym xcem povedat ze recenzent mal dovod napisat co napisal…normalne to zhodnotil, tesme sa s tohto albumu, mozno o par rokov sa takato muzika ani vydavat nebude, to uz bude fakt v …

  • medic
    29. 11. 2009, 17:18
    • hodnotenie: 0
    medic
    Pravda

    maš uuuuplnu pravdu uplnu. doba je inde:( nehovorim ze HIPPOP pesnicku su na hovno niektore sa daju ale kazda jedna taka to je otrus.( a stym gangsta rapom ze ide do prdelkovic. maš asi pravdu:( velka skoda RAP neni tym cim byval. velka skoda. uvidime snat to nieje tak

  • Anonym
    30. 11. 2009, 1:18
    • hodnotenie: 0
    Anonym
    Dobre napisane...v podstate som mal to...

    Dobre napisane…v podstate som mal to iste napisane aj v recenzii, ale nakoniec som to vymazal…mas pravdu, ze Fifty je v podstate poslednym mainstreamovym reprezentantom gangsta rapu a v tomto „po-808“ hip-hopovom svete posobi trochu mimo…labely urcite tento album sledovali a pozerajuc na predaje, ktore dosiahol, necudoval by som sa, keby to naozaj bola na isty cas rozlucka s gangsta rapom v mainstreame…inak, nikdy by som si nemyslel, ze Fifty niekedy preda v prvy tyzden rovnako ako Jadakiss alebo Kid Cudi…zasluzil si trochu iny odchod z Interscopu…

  • aTaK
    30. 11. 2009, 1:54
    • hodnotenie: 0
    aTaK
    presne tak ale ked si zoberies a pustis...

    presne tak ale ked si zoberies a pustis si veci co urobili fiftyho najuspesnejsim, tak to boli neuveritelne kvalitne podmazy, na jeho albume boli klenoty od scott storch, emimem, dre, atd, ked si teraz zoberies ze keby mal znova take genialne podmazy, tak by to dokazal, ja si myslim ze ten styl je uz vycerpany, a scott storch velmo mocne nafetovany-skrachovany(prave on formoval mainstream hiphopu 2002–2005) ludia hovoria ze fifty repuje horsie, to je blbost 90% ludi nepocuva lyricks, (ale iba beat a do toho mumlanice ktore generuju naladu, blazenost, nasratost atd.) prave naopak 50 cent ukazal ze to vie strasne punchline zabit, len tie beaty akosik uz nestacili, jednoducho uz nestaci na ludi zaruceny recept, dre beat a ideme, mal to vydat ked bol buzz okolo eminema a a mal beaf z rickym, a mal celkom slusny hit GET IT IN, inak myslim ako si spomynal ze baby by me a tie ostatne pre zeny veci co sa nehodia do konceptu albumu nahral ked mu vydavatelstvo povedalo ze mu to nevydaju pokial nebude mat uspesny singel. v tomto urobili velku chybu, myslim ze keby nevyhodil i get it in, atd tak by to bol dokonaly gansta album…a urcite by nanarusilo celkovy feeling albumu…myslim si ze este fiftym budeme pocul, minimalne ako o hercovy mozno aj o nieco viacej…

  • Doupik
    30. 11. 2009, 17:11
    • hodnotenie: 0
    Doupik
    Máš pravdu

    Dobře jsi to napsal. Bohužel třeba mě je tak vlastně jedno, o čem rapujou, hlavní je ten pocit z hudby, a ten street styl 50 Centa se mi fakt nelíbí, takže v mojí recenzi dostane maximálně 5/10, ještě za to, že tam nacpal nějaké chujovské r'n'b či co. Jsou tam max 5 dobrých skladeb pro mě.

  • RelatiV
    29. 11. 2009, 22:58
    • hodnotenie: 0
    RelatiV
    super

    súhlasím úplne s aTaK-om. a toto je proste Fifty vo svojej koži…album je silný…dokážem si ho vypočuť v klude celý a konečne je to ten starý fifty ktorý sa dá celý počúvať…už som ani nedúfal že sa niekedy ešte vráti k takémuto repu…som rád že fifty vydal tento album :)

  • Vojo50C
    01. 12. 2009, 17:33
    • hodnotenie: 0
    Vojo50C
    ale ale ..

    Nepovedal som ze 50 Cent je Old school rapeer .. new school rapperov som myslel tie komercne mlade kurvy co stacu po vsetkych mikrofonoch kde vidia nejaku cash.. Asi som sa len zle vyjadril a nepochopil si to tak, ako som to myslel ja …Fiftyho vela naucil jam master Jay a to je stara Run DMC skola.. Hip Hop ide dole vodou a uz nikdy nebude to co to byvalo .. Nechcem tomu verit ale Fif je vazne asi posledny Gangsta rapper ktory nieco zazil a robi hudbu tak zo srdca .. Before I Self Destruct sa zaradi do KLASIK Fiftyho tvorby a je to druhy najlepsi Fiftyho album, po jeho debute.. Tento album je pravy Underground az na nejake vynimky.. Skvely album a ta recenzia nieje objektivna, urcite to pisal nejaky zakomlexovany debilko co pocuva Lil Waynea abo RnB a picu vie o pravom rape.. a este Fif po vydani BEST OF 50 Cent ide prec spod Interscope .. Ma viazanost na 5 albumpv, uz nech je prec … Fuck The Jimmy Lovine!

  • Bucky
    02. 12. 2009, 1:00
    • hodnotenie: 0
    Bucky
    Paci sa mi ako kritizujes recenziu, tym...

    Paci sa mi ako kritizujes recenziu, tym ze opakujes to, co som tam napisal – druhy najlepsi album – check posledny „mainstreamovy“ gangsta rapper – check „Baby By Me“ ako komercna nutnost – check navrat ku undergroundu – check

    A uvadzat 50 Centa ako nejaky prototyp „praveho“ rapu, to nemozes mysliet vazne…mas pravdu, pocuvam Wayna, ale pocuvam aj Def Jux alebo Mos Defa, ano, pocuvam R'n'B, ale pocuvam aj soul, funk, rock…tebe by takisto nezaskodilo rozsirit si obzor, aby si mal trochu nadhlad…

  • Vojo50C
    05. 12. 2009, 10:54
    • hodnotenie: 0
    Vojo50C
    Bucky

    noo mozno aj ano, ale Fiftyho pocuvam od jeho debutu az doteraz … Myslim to vazne.. Pre toto zijem .. Aj ja pocuvam inych.. trebarz Snoopa, Ice Cubea, GAYmea :D celu Old School a West Coast .. ale takychto novodobych fakt nemusim a je mi z nich zle ked ich vidim niekde… Tento styl mi vobec nesedi a nemam zajem rozsirit si obzor bro.. Mam svoj vlastny styl za kerym si stojim a myslim to tak, ako som to napisal .......... Peace

  • tSt
    27. 03. 2010, 9:34
    • hodnotenie: 0
    tSt
    Fuck you all motherfucker tryin´ to...

    Fuck you all motherfucker tryin´ to change rap = povedal Ice Cube a ja som toho isteho nazoru. Neznasam vsetkych kktov ktory sa snazia zmenit rap. Rap nepotrebuje dalsi vyvoj pretoze je skvely taky aky je. Vsetky tracky tych akoze newschool rapperov stoja za holí **** rap o nicom a hudba nap***. Kto to konecne zastavyyy

Pridaj komentár

Ak chceš pridať komentár, musíš sa najprv prihlásiť