HIP-HOP.sk

Diskusia: The Fugees (Bratislava, 22.12.2005) - koncert roka, alebo prepadák?

  • tasty bitch
    27. 01. 2006, 22:01
    • hodnotenie: 0
    tasty bitch
    Kap0r, prepadak???

    mooj..prepadak je malinko silne slovo..hmm..rozdychaj svoje sklamanie nad platonicou laskou k lauryn, a nestrsuj..trosku sa obzri spat ake koncerty mali slovaci moznost vidiet za poslednych 10 rokov..a zvaz slova..peace

  • Butler
    24. 01. 2006, 12:56
    • hodnotenie: 0
    Butler
    [UNTITLED]

    Ja som sa dozvedel od kamosa ze koncert predtym v Inchebe(R.Muller) mal problemy organizaciou tiez a ze sa tam nedostali ludia ktori mali listky lebo ich hlavohrude nepustili dnu.Naschval som prisiel o 6tej aby som sa dostal dnu.Vsetci ludia stali pred vchodom asi do pol siedmej a potom vylepili papier ze na statie a makal som hladat vchod na sedenie.Vcas som sa dostal dnu.Nastastie.Koncert sa mi pacil, bol to zazitok ich vidiet nazivo a bol som spokojny. Len neviem ako dopadla ta afterparty ktoru ohlasovali na 1 rano.Nevie niekto?

  • tomos8
    19. 01. 2006, 10:24
    • hodnotenie: 0
    tomos8
    moj nazor

    mnoo pridam sa aj ja ku komentom...
    chybicky su myslim ze vsade, len na takychto akcoskach ich je viac vidno... ale co uz... tlacenku som si vystal, flek sme si s partyou nasli squely pod podiom, obsluha v bare bola squela (ZDRAVIM BARTOVU SESTRU ;) DIKY) a potom sa uz len nechal unasat atmosferou... sorry kap0r ale nedal som liter za listok aby som vychytaval chybicky.... :)) ale tvoja kritika bola na mieste, takze tebe patri aj tak obdiv...
    PEACE

  • Ja - nky
    20. 01. 2006, 23:39
    • hodnotenie: 0
    Ja - nky
    RE: fugees

    ak to bol niekoho koncert zivota tak asi nebude pisat opak nie?

  • Nekko
    17. 01. 2006, 1:30
    • hodnotenie: 0
    Nekko
    neviem neviem

    ja to zas tak tragicky nevidim, ta mackanica nebola moc a organizator to zase raz pojebal to suhlasim, ale proti vystupeniu fugees nemozem nic namietat.....podla mna to bolo po pici.....

  • Bugz
    16. 01. 2006, 22:53
    • hodnotenie: 0
    Bugz
    no tak

    niekomu sa pacilo niekomu ne....organizacia dost vpici ale ja som sa celkom dobre bavil....az nato ze ked niekto sa tam premaval tak som sa nemal kam pohnut.....rukami som iste chytil aj to som nigdy nechcel ale co uz...nedalo sa..... keby to bol solo wyclef a lepsia organizacia tak myslim ze by to bol skvely zazitok pre kazdeho...premna to bolo aj takto skvele....a media:)))).....media pisali asi len to co poculi:))vsetky media napisali ze bola afterparty do rana....skoda ze ne:).....teda ak nepovazuju za afterparty 4treky od h16.....fakt by ma dost z aujimalo kolko ludi bolo a preco ta afterparty nebola.....a ten kar organizator bol itak najlepsi ked bol dosraty na podiu a nevedel co ma povedat a nakoniec povedal mery christmas aj to mu vsak musel povedat wyclef...skoda:))....mieeer.....jaj a ozaj SDA.....potlesk vam este raz...boli ste perfektny....keby som nepoznal z videnia laciho tak...sory ale....fakt by som nepovedal ze su to nasi

  • fred-ka
    16. 01. 2006, 12:01
    • hodnotenie: 0
    fred-ka
    no

    skoda ze si nebol od zaciatku!je dost mozne ze si sa zle vyspal ale je hlupost aby si sa tu zaoberal organizacnymi vecami!ako je sipky atd!ja som tiez bludil aj s bratom jak hlupak ale to ma vôbec nerozhodilo!a myslim si ze to bol naj koncert na jakom som bol!uz majú svoje roky!Laurin povedala ze ma chripku Pras nenapadny skocil sem tam do davu a Wycleaf je jednuducho kral a showman takze asi tak!bol som asi na naj mieste kde bol naj zvuk a vôbec som sa netlacil videl som na vsetkych a tiez som vytiahol mob a svietil!

    môj verdikt je ze si sa zle vyspal a dostal si sa do nespravneho miesta!ale co uz!treba chodit skôr na takyto velky koncert!

  • brano5
    15. 01. 2006, 22:03
    • hodnotenie: 0
    brano5
    konecne pravda

    konecne niekto napisal pravdu. teda z mojho pohladu ten koncert dopadol presne tak ako napisal kapor - zvuk otrasny, organizacia smiesna, bufety ze dovi dopo, tlacenica jak za komacov na banany a dobru show dali mozno tak kf a smitec (co bolo po fugees som nevidel - som sa tesil na sprchu). a to sa mi este nechce spominat, na kvalitne vetranie. akoze ja mam skoro 190 cm, ale to co bolo 20-30 cm pod mojou vyskou by som dychat nechcel. mozno keby som mal miesto na sedenie vidim to inak, ale (ne)pocul by som stale rovnako, sak mi pistalo v usiach este ked som rozbaloval darceky...

    ako som povedal, konecne pravda. lebo uz som myslel ze som na taketo akcie stary ked som cital tie superpozitivne ohlasy v "mediach"......

  • ivu
    15. 01. 2006, 21:46
    • hodnotenie: 0
    ivu
    ..

    no ja neviem, ja som bola na zaciatku strasne ale strasne nasrata, ked nas tam prehadzovali medzi vchodmi a potom to, ze prerusili tu akcnu liniu, ktora tam bola asi len na to aby si nejaki naivni ludia mohli kupit drahsie listky s nadejou ze budu mat lepsie miesta..hlavne ked mi tam dobehli nejake baby s ruksakmi ktorymi ma asi mali v plane zabit, pripadne svojim, prepacte ze o tom hovorim, pachom :D no ale potom som si povedala, ze tam nie som na to, aby som pindala a zacala som si to dost uzivat. nech uz kvalita bola akakolvek, dostali ma:)

  • Jones
    15. 01. 2006, 21:39
    • hodnotenie: 0
    Jones
    URcite Kap0r nebol!!!

    CHalan ... nic v zlom ale lutujem ta ze si si nemohol ten koncert uzit!!! Bol proste Brutalny a dufam ze budu nadalej taketo akcie!!!!

  • drobcheck
    15. 01. 2006, 21:20
    • hodnotenie: 0
    drobcheck
    tiez sklamanie

    necheckoval som vsetky chyby ako kap0(r), ale tiez som sa 2x moc nebavil.
    organizacia bola uplne nezvladnuta. separacia miest pred podiom a dalej od neho (rozdiel v cene vstupenky 2kila) nebola, hala preplnena (kedze koncik vo viedni zrusili, vsetci prisli sem), vzduch nedychatelny, ludia stale chodili hore dole, clovek ak mal nejaky platz pre seba, velmi rychlo on prisiel, atd...
    prichod do TICHEJ HALY!!! to ma co byt?!? potom KF a potom ZASE TICHO!!! potom pustili METALICU, co ma uplne ze najviac dostalo :DDD. no horsie este len prislo : eminemov brat. resp. nejaky k0k0tk0 na podiu, ktory asi zaplatil slusne lova the fugees, aby ho tam mohli pustit. no nic, aspon ze prisli hviezdy.
    hviezdy? 2 mrtvoly a wyclef. lauren posobila nepritomne nielen pohladom, ale aj vystupenim. hlas davno nie je tak cisty a krasny ako kedysi. pras tam bol len do poctu. v poslednej dobe mu a lauren nejak nevychadzaju nove veci a tento ich reunion vyzera, ako keby potrebovali surne prachy... wyclef nesklamal. nebol som az tak blizko, aby som spozoroval, ci daval nazivo, alebo playback, ale ako jediny ma dokazal prebudit. na jeho koncert by som siel hocikedy zas. co ma vsak nesmierne dorazalo boli tie nekonecne opakovacky refrenu na konci kazdej pesnicky. takto zrejme natahovali koncert na ukor kvality (2 hodiny mohli zredukovat na kvalitnejsich 90min).
    inak tie velkoplosne "obrazovky" tam boli dobre ze na nic. medzi koncikmi tam bezala reklama, cez koncert divne obrazy, ktore asi natacali nahuleni (z toho vzduchu, co tam bol sa ani necudujem) kameramani a reziser v zacviku.
    a lepsi koncert v ba bol napr deliquent habbits. ten bol brutalny.

  • patstotrojka
    15. 01. 2006, 20:35
    • hodnotenie: 0
    patstotrojka
    nefajci travu

    Braaacho, ked moc hulis zacnes byt strasne narocny ;)))*
    zabavaj sa zi si :) tak toto je v .. :)))*

  • podo
    15. 01. 2006, 15:32
    • hodnotenie: 0
    podo
    lauryn

    zaujimavy report. ja som tam nebol ale niekde som cital ze lauryn nema velmi rada belochov a ze je tak trochu rasistka. vraj raz povedala ze "radsej hladujuce deti v afrike jak belocha na jej albume". to by mozno vysvetlilo ze mala vsetko na haku v blave... ale ako vravim - ja som tam nebol tak neviem jaka bola, len co som tu cital

  • loky
    15. 01. 2006, 14:56
    • hodnotenie: 0
    loky
    kazda akcia chce reakciu

    Kapor neda mi opytat sa ktore koncerty na SVK boli lepsie???? nebavme sa len o HH....vseobecne....ak hovoris ze v inchebe bolo 10000 pieces tak ti zodpovedne poviem ze 9000 z nich malo uskrn na papuli od ucha k uchu vratane mna ....za listok som zahucal 2 litre sedel som podla mna na najlepsom miest v sale. ludia sa bavili. a ja mozno viem preco. Pretoze maju na parkoch ci fugees byvaju v jednom hoteli, ci su pohadany, ci jeden na druheho fakuju, ze tam maju ciatacku, ze pras bol ofucany, ze lauryn bola trosku mimo formy.....ja som tam bol a toto som neriesil. ty si ma na to upozornil a je mi to jedno pretoze tento koncert povazujem za vrchol minuleho roka a pre mna vydareny vianocny darcek. a na margo babylonu. Absolvoval som tam mrte koncertov (Deliquents, fundoobiest, Krutotuto, KF, .....)pred kazdym koncertom je tam popici tlacenka pred vchodom a furt som si ju vystal a je mi to jedno pokial tam chcem ist...ak by som nechcel tak sedim pred MB a posielam smsky kitnerovi.....teda pokial by som nemal nejaku tu akreditaciu a nemusel by som stat v rade medzi normalnymi ludmi.../// cize podtrzeno zecteno...ako uz hore niekto mapisal.....keby si nevychytaval chybicky a neriesil veci ktore ale absolutne nemozes ovplyvnit mozno aj ty by si sa zabaval tak ako tych 9000 spokojnych :)))) a neber to ako urazku ...mas moj respekt ....ja som v zivote ziadny clanok nenapisal ......

  • makarena
    15. 01. 2006, 14:32
    • hodnotenie: 0
    makarena
    moje sklamanie presiahlo tvoje

    moje sklamanie bolo o nieco vacsie.

  • _wa
    14. 01. 2006, 14:53
    • hodnotenie: 0
    _wa
    silne kafe

    no ja neviem bratu, ale mne sa ten report nechcelo ani do konca precitat.. asi ta fakt dostalo, ze lauryn "sla s niekym inym na zmrzlinu..."
    zamna: bavil som sa tak ako este na ziadnom inom koncertne na svk...
    -prosim, mozte sa opierat ;-) paix..

  • Morte
    14. 01. 2006, 16:46
    • hodnotenie: 0
    Morte
    RE: RESPECT

    a ty zase sa ukludni :) on to myslel zo srandy :) boze deti

  • fhurcaa42
    14. 01. 2006, 11:57
    • hodnotenie: 0
    fhurcaa42
    RESPECT

    tu poznamku o kosiciach si si mohol odpustit trochu nemiestne si myslis ze si z blavy ta mozes kazdeho urazat???ako mozu taky ludia pisat pre hiphop.sk???sa spametaj

  • Morte
    14. 01. 2006, 11:34
    • hodnotenie: 0
    Morte
    [UNTITLED]

    no ja som chcel ist urcite ved fugees tu niesu kazdy piatok, bohuzial nevyslo.. a s tymi vecami pri masovych akciach treba pocitat...
    ale zas mas pravdu ohladom organizacie vchodov, citacka na podiu atd atd je to na zamyslenie
    ps: nabudue skor pouzi ako bratislavcan pri luniku 9 ;) hehe

  • zet.u.zet.a.
    14. 01. 2006, 11:29
    • hodnotenie: 0
    zet.u.zet.a.
    masa ludi

    akoze ani na mna moc dobre neposobilo, ked som chodila od vchodu po vchod a vsade sa ti drsnaci tvarili, ako bohovia, ale spravnu cestu nevedeli ukazat primitivnym sposobom - vystrcenim ukazovaka smerom spravneho chodu...

    dalej, co ma vytacalo bolo maximalne natrepane podpodium.. v zivote som na koncerte nesedela, no tentokrat som si priala mat miesto, ktore bude len moje a ked sa pohne jeden jedinec, tak to nebudem badat..

    obsluha pri capovani piva a ostatneho destilatoveho materialu bola tiez komicka.. vedla mna stal asi 5 min nervozny reporter americkeho tyzdennika, ktory to dohnal az do situacie, kedy vytiahol vizitku a mne dal 400sk, nech mu kupim 3 plechovky :)))) (vyhodna kupa - 4 me)

    dalej co mna osobne najviac rozsmutnilo, nehladuc na spomenute negativa bolo to, ze lauryn sa za cely koncert ani raz neusmiala.. mozno je to divny argument, ale tak na nu som sa tesila najviac na svete a z jej strany ani kusok emocionalneho prejavu.. "/

  • PROMOTER
    14. 01. 2006, 10:45
    • hodnotenie: 0
    PROMOTER
    VSETCI

    NEPICUJTE VSETCI DO NEHO SAK TO JE JEHO REPORT A NAPISAL SVOJ NAZOR

  • Spank
    14. 01. 2006, 10:36
    • hodnotenie: 0
    Spank
    [UNTITLED]

    nelutujem ze som tam bol a urcite sa oplatilo vidiet ale kap0r vystihol vela veci ktore si ini mozno nechceli ani pripustit..nevidim to az tak negativne ale beriem, dobry report, pis dalej a viac man

  • Skull.sk
    14. 01. 2006, 10:00
    • hodnotenie: 0
    Skull.sk
    yeah

    ako slohovy utvar to je v poho :D , fakt ma to bavilo citat ale ...sa mi to zda priiiilis kriticke (nebol som tam ) a po druhe . .. .""ako kosican pred Polusom"" - to co ma znamenat ? si ako 13rocny chlapec co bol na hokeji a pocul ako medzi sebou Fans nadavaju tak si zacal aj ty . . .FUJ !

  • joskielo
    14. 01. 2006, 9:27
    • hodnotenie: 0
    joskielo
    konecne...

    tak ako pise chalan nado mnou tiez som tam nebol takze k tomu sa nevyjadrujem ale report je proste uzasny (stylovo)...

  • crunk
    14. 01. 2006, 8:43
    • hodnotenie: 0
    crunk
    fugees

    nebol som tam -dobry report, ovela zaujimavejsi pohlad ako 100x sa opakujuce "koncert mojho zivota", i ked som prekvapeny, pocul som iba tie najpozitivnejsie reakcie, ale hned sa mi to moc nezdalo, mavam dost rozdielne chute od davu a par krat sa stalo ze ty co boli velmi nadseny ja som iba jednoducho "prijal".
    Fugees mam rad ale nie zas az tak ze by som podstupil hysteriu, tlacenicu a promenadu osobnosti showbiznisu medzi divakmi.- cela kampan sa mi od zaciatku nepacila

    podla mna opravnena kritika viem si to predstavit, tiez nemam rad masove akcie kde si ludia navzajom stupaju po krkoch a je z toho dusno...

  • kap0r
    14. 01. 2006, 4:06
    • hodnotenie: 0
    kap0r
    :)

    a nieco na zaver:
    5 prispevkov, vsetky k veci...som milo prekvapeny, cakal som brutalnejsiu burku.
    vsetkym nasledujucim "diskuterom" - pokracujte v trende, ktory nastolili ti pred vami, bolo by to fajn.

    dik.

  • Canabik
    14. 01. 2006, 2:12
    • hodnotenie: 0
    Canabik
    Kapor Prepac ale...

    ...kazdy ma svoj nazor, ale niekto ho ma pomyleny...fakt nerozumiem co si tu riesil...mozno si chcel byt iny a mat jedinecny pohlad na koncert, ale ty si mal napisat REPORTAZ! a toto je nejaka staznost usporiadatelom...hm...
    PEACE!

  • kap0r
    14. 01. 2006, 4:03
    • hodnotenie: 0
    kap0r
    RE: Kapor Prepac ale...

    neriesil som nic. psychologiu z toho vynechaj. je to reportaz z mojho pohladu o koncerte, ktory ma (a mam sakra ocheckovane, ze nielen mna) sklamal, tot vse.

  • kap0r
    14. 01. 2006, 4:00
    • hodnotenie: 0
    kap0r
    RE: ...(ne)skutocne?...

    ja ze sa toho nikto nechyti :)
    sorry, ale patri to ku folkloru...vies, BA vs. KE... uz od 96teho to beriem ako trademark :) nic viac v tom nehladaj.

  • kap0r
    14. 01. 2006, 3:59
    • hodnotenie: 0
    kap0r
    RE: no toto

    duon, laci > chalani, naco ironia...pozname sa. vy ste k celej akcii mali iny pristup, a tak to ma byt. nepopieram ze moj pohlad moze byt mylny, patent na rozum a pocity nemam. za kazdu cenu som nikdy v zivote nekritizoval. ale fugees pre mna bolo masivne sklamanie.

    ked sa vas dotkla zmienka o recyklovanych prvkoch, pokecame osobne pri pive.

    a duon: rozhodne o sochu nestojim :)

  • Frost
    14. 01. 2006, 2:01
    • hodnotenie: 0
    Frost
    kapor

    no vidis kapor keby si nebol taky kapor trochu to beres spontalnejsie a hlavne v pohode a jebes na pocity mozno by si sa tam aj zabavil ???? NIE a este jedno nebol som tam ale vravis ze tam bolo cca 10.000 ludi, neviem nebol som ale ked ich bolo iba 5000 tak ver tomu ze podla fotiek sa minimalne 4000 zabavalo ..... no a ty si bol v skupinke sklamanych co uz ))))

  • maho
    14. 01. 2006, 0:33
    • hodnotenie: 0
    maho
    ...(ne)skutocne?...

    ...velmi prevelmi som chcel ist ...lebo fugees je srdcovka ...je zaklad...no po tomto mam pocit ze som rad ze som nesiel ...bolo to vazne az take strasne...nejaky ociti svedkovia..???
    PS:na to aky si ostrielany "majster pismen" by si si nemusel utierat usta do kosic, barlicky sa nenosia - RESPECT KE....a vsetkym nad vecou ..

  • lacistrike
    14. 01. 2006, 0:29
    • hodnotenie: 0
    lacistrike
    no toto

    bratku ved ty si sa tam nemohol zabavit. ved ty si 4 hodiny vychytaval chybicky. bravooooo. :)))

  • Duon
    14. 01. 2006, 0:27
    • hodnotenie: 0
    Duon
    sory, ale..

    ziadnemu kritikovi nikdy nikto nepostavil sochu..

Pridaj komentár

Ak chceš pridať komentár, musíš sa najprv prihlásiť