HIP-HOP.sk

Diskusia: Kali a Mates, ako 85101, vás prevedú ich svetom

  • Solco
    08. 07. 2011, 14:42
    • hodnotenie: 5
    Solco
    ....

    neviem, je mi do placu ked toto vidim, ked toto vidia male deti, a vlastne hocikto, a na zaklade tohto si ma robit obraz o repe tak jednoducho je to do placu.. co va j*be ????? nacisto, everlast, sypacky, cinky kokotiny bassebalove palice retaze… jebe ??????? jebe??????? potom vznikaju sustakovy mcs, sustakove crews a sa necudujte ze hiphop ide dopice… nazi rap…

  • kor86
    08. 07. 2011, 14:58
    • hodnotenie: 9
    kor86
    Nevidím nič

    Celé je to reklama na firmu „Nazi“ a.k.a. streetwear shop…

  • 0Streeky0
    08. 07. 2011, 15:01
    • hodnotenie: -7
    0Streeky0
    ...

    mne je do placu ked vidim take komenty a takych mudrcov ako si ty…poviem ti len tolko ze rap nie je pre deti a preto si to ani nemaju co pustat…dalej everslat a podobne znacky su boxeristicke znacky…takze potom aj kazdy boxer a kickboxer atd..je nacista??…pytam sa skor teba: jebe??? jebe??? a tymto klipom urcite hip-hop nepojde do pice skor naopak…pravy rap nemaju byt ziadne love songy a techno picoviny…tento track a video moze byt inspiraciou pre tych ktory sa flakaju uliciami a len fetuju a picoviny robia…aby sa chopili zeleza alebo boxerskeho mechu a zacali na sebe makat …ale obmedzenec ako ty to nikdy nepochopi…

  • maggot_brain
    08. 07. 2011, 15:10
    • hodnotenie: 8
    maggot_brain
    re

    Thor Steinar ci Pretorian su boxeristicke znacky? Odkedy? Spojitost Kaliho ci Vladisa s istym bratislavskym nazi shopom tu bola preberana uz velakrat.

  • 0Streeky0
    08. 07. 2011, 15:15
    • hodnotenie: -7
    0Streeky0
    hovorim o everlast...a neviem preco by...

    hovorim o everlast…a neviem preco by mali byt hned nacisticke znacky…volne sa predavaju a nosi ich kadekto…to len u nas sa riesia tieto predsudky a picoviny…pokial by tam hailovali, maly po sebe kerky s hakacmi, 88, 18 a podobne…vtedy by som ti povedal ze propaguju nacistov…ale skoda sa hadat…

  • P3H0
    08. 07. 2011, 18:51
    • hodnotenie: 10
    P3H0
    :D Kukni si Vladisovu frajerku :) Potom...

    :D Kukni si Vladisovu frajerku :) Potom mi povedz že je nácek :)

  • zombeat
    12. 07. 2011, 19:12
    • hodnotenie: 8
    zombeat
    vakcina proti tomu klipu :

    http://www.you­tube.com/watch?… , j aiba strucne : hudba silna, rap dobry, klip otrasny ,to posilovanie este znesiem a aj chapem ale ked uz chceli motivovat byt lepsim"" tak nepochopim tie palky a noze v zaberoch ,ked toto ma byt TO spravne tak to naozaj uz neviem a tak som sa zamyslel - co spaja futbalovych fanusikov, bodybuilderov, typov z palkami a nozmi a nakoniec 2 raperov okrem oblecenia a ''kultu tela? a zistil som ze nic viac

  • 17RaKy
    08. 07. 2011, 15:01
    • hodnotenie: -5
    17RaKy
    Klip

    S tými značkami je to pravda, sú novou módou aj v našom štýle, s tým sa nedá nič robiť… keď však neberiem tie značky do úvahy tak musím priznať, že ten klip je kurva silný a je vidno, že Kali patrí k tomu najlepšiemu, čo SK scéna momentálne ponúka!

  • pellee
    08. 07. 2011, 15:04
    • hodnotenie: -6
    pellee
    znacky

    co je na tych znackach zle? vsak su to vsetko len obycajne znacky vacsina su boxeristicke takze netusim co proti nim mate

  • 17RaKy
    08. 07. 2011, 15:08
    • hodnotenie: 9
    17RaKy
    osobne nemám nič proti značke tipu...

    osobne nemám nič proti značke tipu Everlast, však to je boxérska značka s tradíciou, ide o to, že tieto značky (Thor Steinar,…) nosia aj extrémistické skupiny, a v tomto klipe týpkovia dosť pripomínajú náckov… takže opakujem, nemám nič proti tomu keď niekto nosí Everlast a napríklad aktívne boxuje a tak, ale keď sa spraví klip, kde je kopa takýchto chalanov s bejzbalkami atď tak to vyzerá všelijako!

  • 17RaKy
    08. 07. 2011, 15:04
    • hodnotenie: 10
    17RaKy
    Musím však ešte dodať, že...

    Musím však ešte dodať, že nechápem načo tieto značky podporujú aj poprední slovenskí raperi. Jasné, každý má vlastný štýl ktorý sa mu páči a nemôžem nikomu vravieť do obliekania ale myslím si že aspoň raperi by mali mať trochu rozumu ak to takto môžem povedať, pretože tým že oni v klipoch odprezentujú takéto značky tak ich fanúšikovia ich začnú kopírovať a za chvílu bude celý tento štýl veeelmi podobní k Nazi (typickým príkladom v Česku je Fuerza Arma)

  • pellee
    08. 07. 2011, 15:07
    • hodnotenie: -8
    pellee
    ked si da sa na seba boxeristicku...

    ked si da sa na seba boxeristicku znacku je podobny k nazi?

  • 17RaKy
    08. 07. 2011, 15:10
    • hodnotenie: 10
    17RaKy
    už som ti to tam raz napísal,...

    už som ti to tam raz napísal, boxérska značka až tak nevadí, ide o celkový vzhlad – značka Everlast alebo Thor Steinar, bejzbalka, holá hlava… no povedz že ti to niečo nepripomína

  • pellee
    08. 07. 2011, 15:20
    • hodnotenie: -9
    pellee
    pripomina mi to kazdeho treteho cloveka...

    pripomina mi to kazdeho treteho cloveka ktoreho vidim, teda az na tie bejzbalky samozrejme

  • B3RNO
    08. 07. 2011, 15:04
    • hodnotenie: -2
    B3RNO
    :-)

    Pohoda – ja si to pustam od vcera. Oki su tam nejake znacky, co nie su ani mne sympaticke, ale kaslat na to. Track nie je zly , klip je trosku funny, ale ktory nie ? :-)) Urcite si to pacnem do mp3 prehravaca ked pojdem do posilky. Mna tato vec rozhodne len potesila.

  • AsiTak
    08. 07. 2011, 15:10
    • hodnotenie: 14
    AsiTak
    <>

    Vždy, keď počujem a vidím niečo takéto, zamyslím sa nad tým, kto patrí do cieľovej skupiny a aká tá skupina je… Faktom, ktorý nikto nepoprie, je, že Hip-Hop počúva hlavne mladá generácia… deti vo formatívnych rokoch života, ktoré si budujú svetonázor, postoj k životu… deti, ktoré hľadajú samé seba, budujú si osobnosť… hľadajú svoje vzory, ktorým sa chcú a nakoniec aj budú podobať… Neviem, nakoľko si raperi uvedomujú, že majú skutočne moc, s ktorou prichádza zodpovednosť… Hip-Hop v samotnej podstate skutočne vychováva… O Kalim mám svoj názor už od vety: „Netajím sa, že som kacír a mám známych z firmy nazi,“ hoci sa to snažil vysvetliť priamo na Hip-Hop.sk v diskusii… Toto je pre mňa anti-Hip-Hop… jebať… Môj pohľad na vec…

  • schmuzig
    11. 07. 2011, 0:56
    • hodnotenie: -4
    schmuzig
    zodpovednost

    podla mna ked niekto ukazuje mladym ze miesto fetu nech sa radsej zabavi sportom a tvrdou fyzickou aktivitou je to najzodpovednejsie … ako pokial niesi z tych co najlepsia hiphopova pesnicka je Nasavaj ten dym (ako pesnicka je dobra). Lebo neviem ci toto je krasne vychovne, alebo ked si zoberieme riťmusa co jeho pocuva asi najviac mladych (aj ked on uz neni raper ale ide o jeho predoslu hudbu) tak v Do chce j***t je tak isto plno velmi vychovavajucich a moralnych hodnot typu " vsetci su sfukaniii, je jee jeee". Ale asi mam len slabo napocuvany svk hip hop, takze by si ma mohol oboznamit s niekym kto je mrte vychovavatel. A pockaj vlastne jeden ma napadol a to bude asi Dena/DNA ale do kelu… sak on tiez nosi Alpha Industries. hmm co kamosko?

  • AsiTak
    11. 07. 2011, 19:51
    • hodnotenie: 6
    AsiTak
    výchova?
    1. Ja som sa tu k oblečeniu nevyjadril ani raz, takže mi je v tomto kontexte úplne jedno, čo Dena nosí… áno, jeho by som pokojne zaradil do skupiny výchovných… aspoň väčšinovo, hoci, samozrejme, rozhodne nie celu tvorbou…
    2. Tu nejde o to, kto je „mrte vychovávateľ“… nejde o to, aby ti niekto hovoril, čo máš robiť, ako máš žiť, čomu máš veriť… to nie je podstat. Stačí, keď hudba rozvíja slovnú zásobu, posúva ťa ideovo, rozvíja osobnosť lyrikou, pozitívnym pohľadom na svet, postojom k určitým problémom, hlbším zamýšľaním sa nad problémami, umeleckým pohľadom na svet, motiváciou… Samozrejme, je na subjektívnom názore, koho vnímame ako výchovného a čo pozitívne tam vidíme… ale chceš názvy a mená?

    Trosky, starý Názov Stavby, Ujo Marky a ľudia okolo neho, Tomy, BDS, Represia, niektoré tracky KST, Embargo-Sewer, Heslo, JSS, Modré hory, pokojne aj Dramatikz (napriek tomu, že to pre mňa nie je Hip-Hop), AD, Vrabec mal tiež vpoho texty (hoci slabú techniku), v súčasnosti Danosť, Plexo, album 2H+ – Taktomalobyťa­taktobude a napriek kope plytkých textov aj Suvereno aj v súčasnosti (niektoré myšlienky má podľa mňa silné), rozhodne Dilema (nech si už v súčasnosti hovorí akokoľvek), N2H a spol., s čistým svedomím aj Predstawa, čiastočne Pra3×…

    Či som zle povedal?

  • schmuzig
    11. 07. 2011, 20:34
    • hodnotenie: -6
    schmuzig
    suhlasim s tebou ... a nevravel som o...

    suhlasim s tebou … a nevravel som o tom ze mas teraz zacat mysliet ako interperet ktoreho pocuvas ale ty si napisal ze kali je zly priklad pre mladych kvoli tomu ze ma niaky styl obliekania a tie tvoje postoje a ja vravim ze ked hlavna myslienka je praca na sebe a zdokonalovanie sa miesto zabijania si duse fetom tak to je asi ten najlepsi priklad aky by som daval mladym ludom

  • AsiTak
    11. 07. 2011, 21:10
    • hodnotenie: -6
    AsiTak
    hmmm

    Ono… toto je fakt zložitá situácia… Myslím si, že čo sa týka toho textu (už som to tu niekde písal), skutočne tam môže byť (a vlastne aj je) určitá myšlienka… za šport, proti drogám… to je úpne super a dnešným deťom by sa to fakt zišlo… Takže v tomto nemôžem nesúhlasiť :-)

    Ja som písal hlavne o tej prezentácii hrubej sily a atmosfére strachu – banda chlapov s kuklami, bejzbalkami, nožmi a sekerkami… to je vlastné jediné, o čom mi v celej tejto veci išlo… Nebyť klipu, tak zvukovej časti tohto tracku fakt nemám čo vytknúť – možno až na tie narážky na políciu.

  • P3H0
    12. 07. 2011, 20:02
    • hodnotenie: -3
    P3H0
    Narážky na políciu? :D Nebodaj ich...

    Narážky na políciu? :D Nebodaj ich máš rád a nevadia ti..

  • AsiTak
    12. 07. 2011, 22:39
    • hodnotenie: 5
    AsiTak
    hmmm

    Políciu síce nemám rád, ale nechcem si to tu predstaviť bez nej… ty snáď hej? Fakt chceme anarchiu, žiadnu vynucovaciu moc? Absolútne žiadny poriadok? Jasné, na Slovensku je celkovo výkon policajnej moci prehnaný a zameraný proti normálnemu občanovi, ale… bez polície? To fakt nie…

  • AsiTak
    12. 07. 2011, 23:41
    • hodnotenie: 5
    AsiTak
    pre jebov

    Kým sa nabudúce budete tváriť, aká je polícia zbytočná a bolo by lepšie bez nej, skúste sa zamyslieť nad domácim násilím, nad týranými, znásilnenými ženami, nad zmlátenými náhodnými chodcami, nad stratenými, nezvestnými deťmi… polícia nezvládne všetko, nie je svätá ani všemocná, ale denne má mnoho úspešných zásahov… ktorými skutočne zábráni niečomu zlému. Poznám nejedného policajta a napriek všetkému viem, že robia aj záslužnú prácu… Nemám ilúzie o ich neomylnosti, ale mám najradšej inteligentnov, ktorí na políciu principiálne pičujú a myslia si, akí sú frajeri…

  • fugu3001
    08. 07. 2011, 15:16
    • hodnotenie: -5
    fugu3001
    rofl!

    thor steinar ako dress_code mladych slovenskych nackov vlastnena arabmi z dubaja :) multi_kulti_po­co_loco ;)

  • miso_dzi
    08. 07. 2011, 15:26
    • hodnotenie: 14
    miso_dzi
    ???

    TOTO NEPATRI NA TUTO STRANKU…KAZDY KTO SIRI TOTO „DIELO“ JE SVOJIM SPOSOBOM SYMPATIZANT S TYM CO SYMBOLIZUJE…HIP HOP NIKDY O TOMTO NEBOL…NEBOL O FUTBALE, HOOLIGANS NACISTOCH RASOVEJ NEZNASANLIVOSTI ANI O BOXOVANI ANI BITKACH VYHOLENYCH HLAVACH PALKACH RETAZACH ZNACKACH OBLECENIA POSIATYCH SVABACHOVYM PISMOM…DOKONCA TO NEMA ANI NIC SPOLOCNE S GANGSTA RAPOM…PRETOZE NA SLOVENSKU ZIADNE GANGY NIKDY NEBOLI…JE TO NA SMIECH…NESTACIM SA CUDOVAT AKO STE TO SEM MOHLI DAT…

  • 0Streeky0
    08. 07. 2011, 16:32
    • hodnotenie: -9
    0Streeky0
    dnes je rap uz o vsetkom..vitej v roku...

    dnes je rap uz o vsetkom..vitej v roku 2011…dalsi mudrc co riesi a hlada kktiny…

  • schmuzig
    11. 07. 2011, 0:48
    • hodnotenie: -7
    schmuzig
    aha

    chlapce pre takych ako si ty jedina vec: Čisty chov, Rap/Evolucia a veta „kto je pravý raper a čo rap už není, nerozhoduješ ty a to sa sa už nezmení, rap je len hudba a hudba furt ma milion podob, záleží akú chuť máš“. Ak teraz toto okomentujes ze je to blbost a ze nepocuvas cisteho alebo nieco podobne tak vies o hip hope velke hovno a tvoje slovo nema pre ludi ziadnu vahu. serus

  • ApsidalTill
    08. 07. 2011, 15:30
    • hodnotenie: -5
    ApsidalTill
    oblečky

    Ak, tak v tom maximálne vidím hooligans art, ktorý sa následne s textom vôbec nemusí stotožňovať či nebodaj formovať do Nazi výzoru…

    ps: Kali má na sebe Nemeckú značku Amstaff (ak dobre vidím), ktorá určite nevznikla na popud nazi prejavu :D znalci formácie Automatikk vedia svoje http://www.you­tube.com/watch?…

  • ApsidalTill
    08. 07. 2011, 15:42
    • hodnotenie: 8
    ApsidalTill
    851 01

    inak dneska Kali hodil na FB, že formácia 851 01 skončila, on vydá svoj album a má v pláne skončiť tak isto s rapom.. aktuálne to takto podal fanúšikom na FB

  • tomik3311
    08. 07. 2011, 15:47
    • hodnotenie: -4
    tomik3311
    0Streeky0 -

    kámo tak s tebou uplne suhlasím , presne každy nosi co chce a zatože to nosia nackovia alebo extremisti ako ich niektorý nazívaju :D tak už hned musí byť aj kali a jeho partia nackovia :D ach nech sa pojebu vsetci predsudkári.....to že tam prezentuju sport pred drogami tak to už pomaly nikto nevidí co je myslím hlavna myšlienka celeho textu

  • AsiTak
    08. 07. 2011, 15:53
    • hodnotenie: 4
    AsiTak
    klip

    Nebyť klipu, hlavnou myšlienkou mohlo byť to, o čom píšeš… Ale problémom je práve klip. Nejde vôbec o značky oblečenia… Ale! Majú bejzbalky, ale kde sú loptičky? Majú kukly, ale nezdá sa mi, že by si ich počasie vyžadovalo… Zabudnime na to, či je to konkrétne propagácia nacizmu, alebo nie… Ten klip je o prezentácii sily, o zastrašovaní… skrátka primitívna tlupa s palicami… jedným slovom, je to jasná propagácia násilia… Alebo načo to tam majú tie bejzbalky a kukly?

  • 0Streeky0
    08. 07. 2011, 16:27
    • hodnotenie: -6
    0Streeky0
    primitivna tlupa? vecina znich moze byt...

    primitivna tlupa? vecina znich moze byt omnoho inteligentnejsia ako ty…su to len jeble predsudky…vobec ich nepoznas a siris tu kecy…klipy s prejavom nasilia si este asi nevidel…pusti si nejaky ten klip z nemeckej, ruskej sceny a uvidis co je prejav nasilia a zla…v tomto klipe ukazuju proste len svoju partiu ludi a to ze by nemali problem sa kryt navzajom a postavit sa jeden za druheho…proste normalna vec ktora funguje bezne…to ze maju kukli a bejbalky nerobi znich hned gangstrou a nackov a neviem co…je to styl…

  • AsiTak
    08. 07. 2011, 18:08
    • hodnotenie: 6
    AsiTak
    ;-)

    Primitívna tlupa neznamená tlupa primitívnych ľudí (zamysli sa len nad davovou psychózou a podobnými situáciami, v ktorých identita jedinca splýva s identitou davu… vôbec to nie je o inteligencii jednotilvca)… A „primitívny“ sa nemusí vylučovať so slovom „inteligentný“… Chceš povedať, že príslušníci primitívnych kmeňov a národov nemôžu byť inteligentní? To nie je vôbec o tom… Znamená to len to, že nie sú „civilizovaní“ v bežnom zmysle slova (a to ani nie je urážka… len konštatovanie… napokon, kto povedal, že práve civilizácia je ekvivalentom správnosti a dobra?). Tá tlupa s bejzbalkami je skrátka (a hovorím o skupine, nie o jednotlivcoch) manifestáciou hrubej sily, ktorá sa tiež nemusí vylučovať s intelektom jej členov, no rozhodne je z pohľadu západnej civilizácie, v ktorej žijeme, primitívna… Tak neprekrúcaj, čo som napísal, keď ma nepoznáš a netušíš, ako to myslím… Zacitujem klasika: „Sú to len jeblé predsudky“…

    A to, že existujú aj vyhrotenejšie prejavy násilia, neznamená, že toto prejav násilia nie je…

  • 0Streeky0
    08. 07. 2011, 19:46
    • hodnotenie: -12
    0Streeky0
    omg ty si aky fylozof...ja zato nemozem...

    omg ty si aky fylozof…ja zato nemozem ze to napises takto a myslis to inak…trosku by si si mal aj uvedomit ze to co tu pises nemusi kazdy chapat tak ako ty…a preco zase tu pleties nejaku zapadnu civilizaciu?? myslis si ze vsade je to uzasne a skvele a bez nasilia?? neviem co mas proti tomu…ci si z nejakej nabozenskej sekty alebo co…ale pripadas mi tak…rap je respektive by mal byt vysledkom doby…a to ze sa ti zda ze je ten klip moc nasilny je vec nazoru…mne sa zda uplne normalny a videl som xy nasilnejsich veci…a normalne uvedomelemu coveku ktory sleduje toto video nijak neublizi ani neposkodi…ale niekto moze mat iny nazor…ja nikomu nevnucujem opak..takze piste co chcete :P

  • AsiTak
    09. 07. 2011, 12:36
    • hodnotenie: 7
    AsiTak
    hmmm

    Z náboženskej sekty rozhodne nie som :-D ale je pravdou, že som čistý pacifista a, úprimne povedané, keby som videl také niečo na ulici, asi zmením trasu… a fakt by som bol nerád, keby sa takáto „móda“ rozširovala ešte aj s prispením Hip-Hopových klipov…

    Jasné, rap má by výsledkom doby, s tým súhlasím… to však neznamená, že s ňou musí súhlasne kráčať… môže byť práveže aj vyjadrením nesúhlasu s jej vývojom… Tento klip je však jej podporou, a to je to, čo ma mrzí…

    Možno mám príliš romantické predstavy o tom, ako by svet mal vyzerať… a možno sa úplne nehodia do súčasného sveta, Hip-Hopu alebo do takejto diskusie, no skutočne, bohužiaľ, neviem, k čomu dobrému môže takáto móda hrubej sily viesť… A čo má asi tak povedať bežný civil (nepatriaci do žiadnej takejto skupiny), keď vidí, čo sa na uliciach formuje… Skrátka to vyzerá ako extrémizmus a do bežných ľudí to (možno aj na základe nevedomosti) zasieva strach… Skutočne neviem, aká je pointa toho celého… či si títo chalani fakt potrebujú tak zúfalo dokazovať svoju silu a mužnosť tým, že sa poobliekajú a vyzbroja tak, aby vyzerali nebezpečne a zhŕknu sa do takejto tlupy… Fakt, o čom to je? Skús mi odpovedať, pretože ti je to zrejme blízke (alebo apoň nie tak vzdialené ako mne)…

  • seks4000
    08. 07. 2011, 15:51
    • hodnotenie: 10
    seks4000
    Vy co ste sa pytali, co je zle na tych...

    Vy co ste sa pytali, co je zle na tych znackach http://aktual­ne.centrum.sk/…cla­nek.phtml?…

    ApsidalTill: snad to bol len nejaky momentalny naval emocii

  • ApsidalTill
    08. 07. 2011, 15:56
    • hodnotenie: -6
    ApsidalTill
    dúfam

    Dúfam v to hodne, pretože Kali ma po dlhej dobe priviedol zase ku SK scéne (kde sú časy Druhej strany…?) a nerád by som ho videl odísť

  • seks4000
    08. 07. 2011, 16:03
    • hodnotenie: 9
    seks4000
    Doplnok

    Inak moda sa da chapat nie len v spojeni s oblecenim. Moda je aj to, ze je niekto na pohlad tvrdak. Moda bola napriklad aj byt hipik. A v tom texte som slovo moda pouzil prave v tom sirsom slova zmysle. Ale asi to z kontextu zle vyznelo…

  • P3H0
    08. 07. 2011, 19:03
    • hodnotenie: 0
    P3H0
    No to je všetko moda... za pár rokov...

    No to je všetko moda… za pár rokov to všetkých omrzí a budú zase homeless :D Jak rapuje vladis: „hrubé krky, prázdne hlavy to je dneska in , ich život posilňovňa,ta­bletka,proteín!“ :) takže tak :)

  • karrak
    08. 07. 2011, 17:27
    • hodnotenie: 13
    karrak
    THOR STEINER nepatri do hiphopu

    Dlhsiu dobu pozorujem tento imidz u viacerych reperov. pytam sa preco?co ma spolocne znacka neonacistov v Europe s ciernou hudbou?uz sa konecne preberme a netolerujme to!preco sa skovavat za alibizmy, ze uz to vlastni arab a pod.?preco sa kazdy stavia tak, ze je mi jedno co ma na sebe, hudba sa mi lubi?everlast, lonsdale, ben sherman, ben lee su box. znacky, ale znacky ako Pretorian, Thor Steiner a podobne sracky by sa vyskytovat v rape vobec nemali.HH.sk citam denne, a stale cakam na nejaky konecne otvoreny clanok k tejto problematike, ale kazdy si len zatvara pred tym oci, alebo je voci tomu apaticky. musim pochvalit seksa, ze sa k tomu tak vyjadril..ale prosim ziadne alibizmy, ziadny arab, ziadny box, jedna sa o neonacisticku znacku…od zakladu bola tato znacka distribuovana a nosena fasistami a neonacistami v Europe…to, ze zmenila majitela a podobne je len cisty alibizmus a vyhovorka, nie vsetci tuto znacku bojkotuju, a docital som sa dokonca, ze v niektorych krajinach ako je Nemecko sa tejto firme obrat dokonca znasobuje. Preco hiphop, ludia okolo rapu tento skurveny trend toleruje?takyto raperi by v scene nemali co hladat…nedovolme, aby tu vznikal akysi pseudonazirap!nechcem, aby som chodil na hh koncerty a vedla mna stali ludia v mikinach tejto znacky, ktori si na druhy den idu zahajlovat na koncert nejakej garazovej neonacistickej kapely…neonacisti neviem preco, ale maju potrebu sa infiltrovat do roznych hudobnych odnozi za cielom vacsej tolerancie a ziskania si vacsiny. tito dvaja pajaci v klipe su len postavicky, ktore im to umoznuju…v 15­. chodili na hh koncerty a nahanali ich neonacisti a teraz ich maju v klipe…chcel by som, aby sa stranka hh.sk tejto problematike zacala venovat viac a nezatvarala pred nou oci..piste viac o tom!nechcem na koncertoch, ani v klipoch raperov nacisticke znacky a neonacistov a fasistov!nechcem, aby ludia na scene kyvli rukou a povedali:„mne je to jedno, mne to nevadi“.vnimam tento trend ako urcitu spinu a jed, ktora moze byt pre ozajsky rap len zahubou..pocuvas dreho v sluchadkach, po ktorom ti ide tato skladba…to je jak keby nejaky neonacista z KKK vedel odrepovat cele slohy snoopa…do pice thor steiner, pretorian a neonacizmus v rape, v hiphope!!!Zau­jimal by ma pohlad ostatnych raperov na scene!piste o tom, ludia sa potrebuju dozvediet o tom viac, lebo to pojde cele do pice!!!

  • white_rap
    08. 07. 2011, 19:09
    • hodnotenie: -9
    white_rap
    co riesite ?

    Podobne zalezitosi ako „Nas Svet“ je napr. v Polsku samozrejma vec tzv. chuligansky rap tam ma snad kazdy klub ktory ma nejaku bandu. Pozrite napr. Bezimienni – Bezimienni 3 vydarena vec o Ruchu Chorzow – kamaratov slovanistov z klipu 85101. Ktory na rozdiel od vas aj nieco dosiahli (uspechy v MMA, thai, BJJ..) a je to tym ze na sebe makaju. A o tom rapuje kali, to je nas svet, ktory vy svojimi internetovymi prispevkami nezmenita .. a k Thor Steainaru ? To ze, je v nazve seversky boh ti vadi ? Ake znacky su pre vas koser ? .. a tiez aj Steinar nosia fightery.. (ja osobne tuto znacku neuznavam aj ked mam par veci) .. Ale k jadru veci cierny raperi typu 2pac,Ice Cube.. na koncertoch vyzivali k zabijaniu bielych .. 2pac v jeho najvecsich hitoch rapuje o zabijani arijcov .. Toto preco niekto z vas neriesi ? V Rusku existuje aj platforma white rap, ktoremu sa hlasi vela interpretov typu 25/17, Plyama, Indigo, D man 55 .. a mnoho dalsich na, ktorych si teraz nespomeniem.. vzdy lepsie ako rapovat o drogach atd.. o tom je rap podat svoj nazor cez hudbu..

  • samsebou
    08. 07. 2011, 19:21
    • hodnotenie: 4
    samsebou
    white rap

    si to asi poňal dost na kokot kamoško – vysvetli mi potom ked si taky znalec tupaca jak to že ked to vyhlasoval čiže vychadza mi z toho rovnica = nenavidel bielych …dobre pišem? kedže vyzival k zabijaniu bielych …vysvetli mi jak to že jeho dvorny producent a jeden z najlepšich priatelov Johnny J s ktorym robil takmer od začiatku jeho kariery až po smrt a robili spolu najvačšie hity je…beloch.....som zvedavy na tvoj duchaplny komentar a jak vyriešiš tuto hadanku …

  • white_rap
    08. 07. 2011, 20:32
    • hodnotenie: -10
    white_rap
    tvoj kamosko som nastastie neni

    I never got to be a man, must be part of some big plan

    to keep a nigga in the state pen And to my homies out buryin motherfuckers Steer clear of these Aryan motherfuckers Cause once they got you locked up They got you trapped, you're better off gettin shot up I'm convinced self-defense is the way

    2pac-Gangsters paradise

  • samsebou
    08. 07. 2011, 20:53
    • hodnotenie: 8
    samsebou
    no vdaka bohu že ne lebo

    keby maš vačšiu kapacitu mozgu aspon ako kura tak ta napadne aj to že tupac to presne vystihol lebo nevem či si chodil do školy a vieš čo predstavuje arijska rasa (ak nie použi google) a kdo sa k takym hovnam priznava. keby myslel bielych ludi povie to priamo lenže ne on myslel stupencov tej ideologie a každeho kdo sa podla toho chova kdo je rasista ale to už ti asi nedošlo že podla tej vety čo dal hned za tou kde zarepoval hento…tomu nasvedčuje aj fakt že si mi neargumentoval jeho dobreho kamoša a dvorneho producenta – belocha .....aby si to pochopil ja tu teraz napišem vyzabijajte všetky skurvene besne psy a ty to zobereš tak že nenavidim psov pri tom mam jedneho doma a je to normalny pes pochopil si to už konečne? dufam že ano lebo ked tu ideš zhadzovat tupaca takym štylom že to je rasisticky debilek tak si totalne mimo .....

  • white_rap
    08. 07. 2011, 23:10
    • hodnotenie: -10
    white_rap
    celkovo cierny raperi nazyvaju bielych...

    celkovo cierny raperi nazyvaju bielych ako redneck, crackers, honkys .. proste hanlive oznacenia, a to o aryjskej rase trepes uplne vedla lebo aryjska rasa nie je ideologia ale synonymum k slove biela rasa .. A ked uz tak 2pac nespomina len „Aryan motherfuckers“ ale hovori aj o tom ze nenavidi bielych doslova .. na koncertoch vyzyval k ich zabijaniu .. takze cierny rasisti su podla teba spravny ludia, ale biely raperi co rapuju o sporte a protidrogovej tematike su rasisti , nackovia atd .. zial jediny co tu nechape si ty ..

  • samsebou
    08. 07. 2011, 23:59
    • hodnotenie: 6
    samsebou
    dobre neni to ideologia ale to čo ty...

    dobre neni to ideologia ale to čo ty pišeš duplom ty synonymum…je to filozoficky smer jak sa to piše na wikipedii tam to maš presne napisane tu maš link čitaj, uč sa o tom http://cs.wiki­pedia.org/…k%C3%A1_r­asa …a ano je to podla mna spravne že zhadzuje taketo špiny a kokotkov čo sa vyvyšuju nad ludi a robia zo seba nad ludi či tebe to pride normalne? to si potom asi neni komplet on len posiela do piče ludi čo su stupencami toho smeru nie bielich tak mi daj link kde fakuje bielych a vyhlasuje aby sa vyvraždili rad si to pozriem ale najskor napišeš nevem kde to bolo nepametam si alebo nečo take takže to si strč do prdele taku báchorku pretože stale si mi ani nedal argument na jeho dvorneho producenta – BELOCHA – ako to je možne že to hlásal a snim bol jedna ruka? bratia? tu maš pozeraj na toho čierneho rasistu http://www.mtv­.com/…/281×211­.jpg ešte jedna http://news.mu­siconplay.net/…joh­nny-j.jpg ......P.S: pisal som tu nečo o Kalim? reagujem na teba a na tie tvoje kokotiny jak tu zhadzuješ jedneho z najlepšich MCs doby a robiš z neho skurveneho rasistu …kteme aby to nebol total offtopic klip aboslutne nudny veci čo maju na sebe neriešim ale je mi na grc z tychto klipov čo tam posiluju a čo ja vem čo ukazuju jaky su velky silny a pičoviny text 0 bodov vypovedna hodnota pre mna to si možu puštat akurat jeho ludia pre mna je ta skladba totalne o ničom rep teda flow a po lyrickej stranke je to fajn .....takže mi nevkladaj tvoje pičoviny čo tu pišeš ja som nič take že je nacek netvrdil ale toto čo tu pišeš o tupacovi za to by si si zaslužil facku bez pardonu

  • white_rap
    09. 07. 2011, 15:27
    • hodnotenie: -9
    white_rap
    http://www.youtube.com/watch?v=9sT4_xlVs...

    http://www.you­tube.com/watch?… poziri si toto video a potom sa mi ospravedln .. a potom snad prehodnotis svoj milny nazor na 2paca a jeho ciernych kamaratov ..

  • samsebou
    09. 07. 2011, 17:18
    • hodnotenie: 5
    samsebou
    no tak stým videom si to vyhral chlapče

    stačilo mi ked som uvedil napis že skupina : Ol Dirty Bastard :DDDDDD – účelové video nejakeho zatrpknuteho chudačika čo ma komplexy z čiernej hudby a snaži sa hu za každu cenu zhodit pri tom o nej vie holy kkt…lepšie som sa tam pozrel na ten jeho youtube kanal a vieš čo som našiel jake odkazy tam ma? http://www.white-media.info/ a kukni si tu diskusiu : http://www.white-media.info/dis­kuze_nl.html …to važne mi tu ideš hadzat argumenty od skurvenych fašistov ????????????? čo tu chceš vlastne ty čo počuvaš rap alebo su skurveny nacek? toto je už moc aj na mna ............pos­ledna vec vieš vobec anglicky? vieš čo tam tupac hovoril v tom kusku čo tam bol vystrihnuty v tom videu? či to si uveril tym titulkom čo tam pridal nacek ? a že ospravedlnit sa mi no ty si trulko :DDDDDDDDD

  • white_rap
    09. 07. 2011, 17:33
    • hodnotenie: -10
    white_rap
    zrejme ty nevies anglicky ked sa pytas...

    zrejme ty nevies anglicky ked sa pytas na preklad .. ano pocuvam rap nebudem skatulkovat ludi ako ty, ale tych interpretov ako IceT,2pac kvoli ich rasistickym nazorom nemusim ..

  • samsebou
    09. 07. 2011, 17:49
    • hodnotenie: 4
    samsebou
    vieš čo .............

    ja niekoho škatulkujem?????????? ty čo maš za fobiu :DD vieš čo jeb už na to radšej prejebel som v tejto diskusii stebou dost vzacneho času a za cely ten čas si mi sem nedal nič žiadny argument akurat jedno video od nacka čo si tam dopisal titulky podla seba :DD ohromnéééééé…

  • white_rap
    09. 07. 2011, 18:07
    • hodnotenie: -10
    white_rap
    teraz si potvrdil ze nevies po anglicky...

    teraz si potvrdil ze nevies po anglicky :D tak chod svoj drahoceny cas minat u tvojej beznej cinosti pri porne

  • samsebou
    09. 07. 2011, 18:24 samsebou
    Komentár bol zmazaný administrátorom.
  • white_rap
    09. 07. 2011, 18:48 white_rap
    Komentár bol zmazaný administrátorom.
  • *
    09. 07. 2011, 19:26 *
    Komentár bol zmazaný administrátorom.
  • musel som
    09. 07. 2011, 9:39
    • hodnotenie: -5
    musel som
    odpoved

    no musel som napisat, lebo vidis, ze je to potrebne. Producent beloch ? co to znamena… snad nie to, ze nemoze byt rasista :D tocia sa tam miliony, myslis, ze len koli tomu, ze nema rad bielych by dosiel o miliony ??? na americkej scene poplarny raperi maju vela agresivnych, rasistickych, nasilnych textov a to prehliadas. Takze kto je tu ignorant, obmedzenec a potrebuje google ? :)) mam rad komikov ako si ty..

  • samsebou
    09. 07. 2011, 10:59
    • hodnotenie: 6
    samsebou
    musel si ale radšej si nemal

    lebo ako tak čitam to čo si napisal si len obmedzeny kokotko čo vidi všetko cez peniaze a vie o tupacovom živote akurat tak holy kokot. lebo keby vieš a poznaš za čim si stal a jaky to bol človek aspon z 20% tak takuto kokotinu detinsku nenapišeš …ja neriešim inych a nesledujem ale ked tu ide nejaky žebračik ako ty alebo ten predtym zhadzovat tupaca (už to pišem asi 6×) mi vre krv v žilach …ten producent snim bol od skoro sameho začiatku jeden z jeho najvačších homies a ty tu ideš pisat taketo bludy – jediny komik si tu ty pretože aj keby to je pravda čo tvrdiš (čo ani omylom) tupac mal tolko producentov a ludi okolo seba a bol tak talentovany že njakeho belocha by k uspechu a ktomu aby zarabal miliony ani nahodu nepotreboval tak sa už zobud a prefackaj si tu sprostu hlavičku s ktoru nevieš logicky uvažovat za to čo si tu napisal .....je mi z teba na grc.....

  • musel som
    09. 07. 2011, 11:25
    • hodnotenie: -3
    musel som
    svojim slovnikom si prave dokazal, aky...

    svojim slovnikom si prave dokazal, aky si inteligentny, vzdelany, rozhladeny clovek, ktoreho si treba vazit :)) ako vidim z tvojho prejavu radsej to upresnim, to bol sarkazmus ak vies co to je :)))))

  • samsebou
    09. 07. 2011, 11:40
    • hodnotenie: 1
    samsebou
    ale prosim ta pan slušnačik :)

    nehraj sa tu na slovička a radšej použivaj argumenty ty intelektual čo nehreši a pri tom tára len pičoviny :) vieš keby nepoužiem tie nadavky už sa nezmôžeš na žiadnu odpoved takto to aspon zahravaš do autu mojimi nadavkami no nie? :)

  • musel som
    09. 07. 2011, 13:53
    • hodnotenie: -6
    musel som
    urcite nie, ale praveze ty nemas...

    urcite nie, ale praveze ty nemas argumenty len nadavky si precitaj svoje prispevky.. text je bezchybny a klip taktiez. Nic nasilne sa tam nepropaguje, ako vela prispevkov hovori o tom , ze si to chalani pustaju pred cvicenim, vie to nabudit v tom je ten ucel. Text zamerany na jednotu, proti drogam, neleze usa doprdele a ma zmysel. Nic extremisticke NEPROPAGUJE… ak to nevies pochopit pockaj v priebehu tyzdna tu vyjde rozhovor s formaciou 85101 a vyjadria sa k tomu. taketo tvoje dohady su zbytocne a nicim nepodlozene.

  • samsebou
    09. 07. 2011, 17:02
    • hodnotenie: 6
    samsebou
    ALE PROSIM TA TY ČO SI RETARD?

    ja tu vobec neriešim toho debilka kaliho ja ho mam u piči od začiatku reagujem len na to čo pisal henten kokotko o tupacovi a mam taky pocit že si to prave ty ta ista osoba akurat si si spravil iny nick aby si nevypadal jak cicina. ale oka ked to riešiš dobre PRE MNA JE TA SKLADBA NULA BODOV !!!!!!!!! VYPOVEDNA HODNOTA NULA NULA NULA A EŠTE RAZ NULA CHAPEŠ TO? kolko maš rokov priznaj sa vac než 17 určite ne podla teho čo tu pišeš to je pekne že nemaju radi drogy ani ja nejsom zastanca toho ale priznajme si na jednej strane to tam jasne dava najavo že drogy oni nie oni radšej železo ale to tam zabudol povedat že sa s oblubou cela ta tlupa čo tam je do jedneho najebavaju určite jak prasata a to už je OK? o čo je alkohol lepši než drogy ??????????? O NIČ a to je holy fakt ......takže to tu nevychvaluj do nebes a nespominaj to vkuse lebo posledny krat to napišem mam to na kokote celu tu skladbu riešim tu to čo tu pišeš o tupacovi už to pochop.......

  • white_rap
    09. 07. 2011, 17:36
    • hodnotenie: -7
    white_rap
    za prve ta tlupa sa nenajebava takze...

    za prve ta tlupa sa nenajebava takze reci o alkohole platia mozno tak o tebe .. a po druhe nick musel som, som neni ja, naopak si myslim, ze ty tu mas tych roznych mien minimalne 10 :)

  • samsebou
    09. 07. 2011, 17:43
    • hodnotenie: 4
    samsebou
    :DDDD

    to uuuuuurčite že nenajebava už tomu verim že každy z tych vtom videu je abstinent :DDDDDD si na smiech jeb už radšej na to :DDDD ano mam tu tricat mien a pišem pod jednym vieš :DD ne jak ty dva nicky a navzajom si pritakavaš z každeho …trapas…

  • white_rap
    09. 07. 2011, 18:08
    • hodnotenie: -8
    white_rap
    co si povies to mas...

    co si povies to mas :D

  • P3H0
    08. 07. 2011, 19:14
    • hodnotenie: 7
    P3H0
    Ale však Tchor je lacná značka s...

    Ale však Tchor je lacná značka s Turecka…Nepekný strih a dizajn za nekresťanské ceny! To sa im nato môže každý vyjebať :) Normálny človek si to asi nekúpi…ale počul som (nepotvrdené info..nemusíte brať vážne…ale mne sa zdá) že v Nemecku je Tchor zakázaná značka a týpek už si aj posedel zato…

  • Zbod
    09. 07. 2011, 1:40
    • hodnotenie: -8
    Zbod
    som sa asi 5 minut rehotal nad tym...

    som sa asi 5 minut rehotal nad tym Tchorom :D jebaaa najvacsia :D

  • pellee
    09. 07. 2011, 0:59
    • hodnotenie: 8
    pellee
    ostatni raperi, teda az na moju rec a...

    ostatni raperi, teda az na moju rec a par vynimiek, sa k tomu mozno ani vyjadrovat nebudu pretoze to netreba vsak su to len znacky ale fakt je ten ze steinar v rape sa nepaci ani mne ale s tym nenarobis mudrovanim absolutne nic

  • P3H0
    08. 07. 2011, 18:55
    • hodnotenie: 7
    P3H0
    Značky a celý klip a všetko ....

    Toto je téma na staršne dlho a dlho a ešte dlhšie…A cez internetové komentáre to nemá cenu riešiť…ja som to riešil včera s Five -om cez komenty…a bolo do dlhé dosť…ešte sme to ukončili predčasne a nedospeli sme k ničomu …Proste každý bude mať svoj názor..každý má argumenty pre a proti … to si treba sadnúť, vykecať naživo a povedať si argumenty potvrdené nie rozprávky :) Takže toľko :)

  • FAGGOT
    08. 07. 2011, 19:36
    • hodnotenie: 10
    FAGGOT
    100% NAZI!!! ...NIC INE

    CHLAPCI..UZ JEBTE NATIE ZNACKY… KEBY TAM SLO LEN O ZNACKY DOBRE…AJ KED TO PRI ISTICH ZNACKACH NENI NIKDY DOBRE… ALE TERAZ JEBAT LEBO SA TU BUDETE DONEKONECNA NATAHOVAT O ZNACKACH…POD­STATNE JE KTO JE V TOM KLIPE…KTO SI TAM TYCH „LUDI“ ZAVOLAL A KTO JE SNIMI JEDNA RUKA!!!

    TAKZE OKREM TYCHTO DVOCH VYMETENICH SASOV (CO DODRBALI CELY SK HH…) TU MOZME VIDET LEN REGULERNY FASISTOV …NIE DETI ALE „ELITA“ (BEZ DOHADOV A SPEKULACII) PROSIM PEKNE…ZIADNY GANGSTAS ALEBO SPORTOVCI V OBLECENI (AJ) PRE NACKOV…TAKETO TRAPNE ALIBY NEPRICHADZAJU DO UVAHY… TO SI VYHODTE ZHLAVY KOKOTKOVIA ALIBISTICKY

    TAKZE TAKTO VYPADA SK HIP HOP V ROKU 2011!!! V SK HH V ROKU 2011 NIKOMU NEPREKAZEJU FASISTICKE ZNACKY…NIKOMU NEPREKAZA SPONZORING OD NAZI SHOPU…NIKOMU NEPREKAZAJU CASTOKRAT VYSKYTUJUCE SA FASITICKE SKUPINKY NA HIPHOP KONCERTOCH…NIKOMU UZ NEPREKAZAJU ANI FASISTI V HIPHOPOVYCH KLIPOCH !!!

    ALE JEDNO POZITIVUM TENTO KLIP PREDSA MA!!! TI CO NORMALNE ROZMYSLAJU A VIDIA TAK KONECNE UVIDELI CO SU TY DVAJA „REPERI“ ZAC…

    „Kali a Mates, ako 85101, vás prevedú ich NAZI svetom“

  • karrak
    08. 07. 2011, 20:16
    • hodnotenie: 6
    karrak
    suhlasim s...

    suhlasim s tebou!!!

  • Brilliant Bet
    09. 07. 2011, 3:16
    • hodnotenie: -6
    Brilliant Bet
    a v prvom rade

    Nikomu neprekaza zbytocne pozastavovanie sa nad podobnymi vecami a najma neskutocna paranoidnost :D. Kedysi vsetci hladali v klipoch illuminatov, ok, v roku 2011 podme vsetci hladat nackov :D

    Klip aj track je v pohode, tie znacky nie su sice moja salka kavy, ale nie kazdy musi predsa chodit v Nike alebo LV (ak ma na to peniaze) :D

  • P3H0
    09. 07. 2011, 8:13
    • hodnotenie: -5
    P3H0
    Si zabil teraz...Tchor,Pitbull alebo...

    Si zabil teraz…Tchor,Pitbull alebo napríklad Grassel sú značky tiež pekne drahé a nike je v porovnaní lacná značka :) A LV nosí len rytmus a vladis lebo to je ich sloboda :P

  • Brilliant Bet
    09. 07. 2011, 11:52
    • hodnotenie: -3
    Brilliant Bet
    v tamtych znackach sa neorientujem,...

    v tamtych znackach sa neorientujem, kedze ma nicim neoslovuju, takze ceny neovladam, ale mne neslo o ceny, islo mi o tu paranoidnost niektorych komentatorov tuto :) a dakujem „intelektualom“ (zeby clenovia antifa :D :D :D ) za minuska, kludne mi ominuskujte aj toto :D

  • P3H0
    09. 07. 2011, 12:16
    • hodnotenie: -1
    P3H0
    Mňa tiež neoslovujú ale oproti...

    Mňa tiež neoslovujú ale oproti ocovmu ochodu mal týpek taký shop s týmito značkami …a vo výklade som videl ceny..ma skrútilo hned ..

  • tom851
    11. 07. 2011, 12:03
    • hodnotenie: 3
    tom851
    KRASNE SI TO NAPISAL!

    KRASNE SI TO NAPISAL! UZ SME V TAKEJ PIčI S NASOU SCENOU ZE TU DOSTAVA PRIESTOR TAKATO CHAMRAD........

  • cernybaron
    08. 07. 2011, 19:54
    • hodnotenie: -10
    cernybaron
    cely ten klip bol toceny tak ako toceny...

    cely ten klip bol toceny tak ako toceny bol, aby vyvoval presne tuto reakciu… inak aj ja ked som mal 10 som behal s „bomberou“ hehehe..

  • diskopribeh
    08. 07. 2011, 20:06
    • hodnotenie: -7
    diskopribeh
    Niektori ludia su fakt zabedneni... V...

    Niektori ludia su fakt zabedneni… V komentaroch k jednemu najlepsich klipov/trackov co sa tu v tomto roku objavili riesia picoviny. Ano, su to picoviny – sudit niekoho podla znacky oblecenia je primitivne a pritom vam nevadi pocuvat ovela nasilnejsie veci z US. Ale tak niekto s nickom FAGGOT a prispevkom s capslockom je urcite v tomto smere zorientovany na 100% a rozumie, co pise.

  • karrak
    08. 07. 2011, 20:20
    • hodnotenie: 7
    karrak
    s nickom diskopribeh by som moc na...

    s nickom diskopribeh by som moc na cudzie nicky nepicoval a uz sa zobud konecne!sudit podla znacky musis!sak podporuje zlu vec tym, ze si to kupi!a ty to podporujes tym, ze ti to je lahostajne!

  • diskopribeh
    08. 07. 2011, 20:37
    • hodnotenie: -8
    diskopribeh
    Ja sa tu nebudem hadat, podporuj si...

    Ja sa tu nebudem hadat, podporuj si koho chces. Ja mam Kaliho prvy album na policke a planujem si zakupit aj druhy, ak niekedy bude releasnuty. Mna zaujima v prvom rade rap, vase skatulkovanie mozem osrat. Kludne si picuj na moj nick, ale niesom niekto kto sa tu registroval dneska, ako vacsina z vas – dnesnych mrducov. Naozaj nestojim o to aby mi tu niekto do hlavy nalieval svoju pravdu.

  • strss
    18. 07. 2011, 22:40
    • hodnotenie: 0
    strss
    ja som sa zaregistroval len teraz lebo...

    ja som sa zaregistroval len teraz lebo mi je nablvanie čitat tych debilou čo v každom trochu inom vidia nacistou a tie koncerty nafetovanych dredovych blbcou čo sa valaju aj v hovne si nikto nevšima tak ja fandim Kalimu aj chlapcom okolo neho či takeho razenia alebo onakeho a taketo niečo tu už bola potreba mam 53r a obliekam sa roky tak ako chcem dost za komoušou bolo to nie to ano to možeš HOVNO

  • pellee
    09. 07. 2011, 1:14
    • hodnotenie: -7
    pellee
    ty si zakomplexovany? to ja ked boxujem...

    ty si zakomplexovany? to ja ked boxujem nemozem si kupit rukavice ben lee, lonsdale, everlast ale nieco ine napr adidas len preto ze kebyze si kupim napr ben lee tak podporujem nacistov alebo co?

  • P3H0
    09. 07. 2011, 8:21
    • hodnotenie: -6
    P3H0
    Najskôr študujte :)

    Ale tu nik nehovorí že BenLee Lonsdale alebo Everlast sú nacistické značky…tu sa točí o inom ak si to nezachytul je mi ľúto…áno ak by si si pred pár rokmi kúpil mikinu Steinar tak by si nacizmus podoporil. To že majiteľ firmy dával peniaze náckom a sponozoroval ich akcie by si mal vedieť ak sa chceš toho zastávať :) Proste ak sa tu chcete hádať o handrách alebo celkovo o náckoch a ideologiach tak si najskôr NAŠTUDUJTE! :) Nemám ani 18 a viem o tom viac jak polka stadeto a nemám potrebu sa hádať o tom jak malý :) Proste tie značky si bude nosiť kto chce ale vy tým nič nezmeníte že budete na nete vypisovať :) A to či to patrí do hip-hopu tom je nadlhú debatu aj ked viac ľudí bude zato že nepatrí :)

  • P3H0
    09. 07. 2011, 8:50
    • hodnotenie: -5
    P3H0
    tento koment tu nepridalo na prvý...

    tento koment tu nepridalo na prvý krát tak som napísal ten nižššie…sorry

  • P3H0
    09. 07. 2011, 8:31
    • hodnotenie: -6
    P3H0
    Najskôr si to naštudujte a premyslite potom píšte :)

    Nikto tu nevraví že lonsdale benlee alebo everlast sú nacistické značky… Keby si si kúpil mikinu Steinar pred pár rokmi…áno podporil by si nacizmus :) Pretože majiteľ firmy Steinar(dnes už bývaký…vlastnia to arabi dáky)podporoval a sponzoroval náckov(koncerty akcie shopy atd.)…A lonsdale tiež mala takéto problémy :) A vyriešili to jednoducho…spravili kampaň proti rasizmu..(kolekcia tričiek atd. a dokonca jednému africkému tímu venovala dresy Lonsdale :) ) Takže toľko :) Hádam sa nenecháš zahanbiť tým že mladý soplák čo ani 18 nemá vie viac jak ty :) A pre druhú stranu konfliktu: Tí ľudia budú také značky nosiť a vy tým že budete písať na nete to nezmeníte :) A to či to patrí do hip-hopu je nadlho..ale skôr nie! :) PS: Len toľko som mal na srdci. Peace!

  • P3H0
    09. 07. 2011, 11:57
    • hodnotenie: -5
    P3H0
    Hehe..a teraz ked si mi dal negatívne...

    Hehe..a teraz ked si mi dal negatívne hodnotenie tak mi povedz čo je anom zlé a čo sa ti nepáči :) Nech a páči vyjadi sa :)

  • 0Streeky0
    08. 07. 2011, 20:14
    • hodnotenie: -9
    0Streeky0
    ach

    jak tak pozeram tak na hh.sk uz chodi len sami kokot…nechapem co tu vsetci riesite…pocuvajte hudbu a zamyslajte sa nad textom…a nerieste picoviny tipu nazi rap a podobne…Kali a Mates su talenty…a maju buducnost…aj ked Kali som pocul ze vraj konci co je najhorsie co mohol urobit :/

  • karrak
    08. 07. 2011, 20:24
    • hodnotenie: 7
    karrak
    takze keby ti tu repoval hitler, alebo...

    takze keby ti tu repoval hitler, alebo ian stuart, tak riesis len rymy, flow a beaty..ach, chlapce!pozri sa pravde do oci a nealibizuj v jednom kuse!

  • 0Streeky0
    08. 07. 2011, 20:30
    • hodnotenie: -8
    0Streeky0
    ty o com tocis?? Kali a Mates su podla...

    ty o com tocis?? Kali a Mates su podla teba hitler??…ver mi ze hitlera a podobnych neuznavam…nesom ani ziadny rasista ani fasista ani nic take…ale tento klip je peckovy a mne sa paci…podobne kedysi robili ex DS, Momo atd…to ze sa obliekaju do znaciek ktore nosia skinheadi nerobi znich hned hitlerovych sympatizantov…klud­ne by som si taku mikinu kupil aj ja..lebo sa mi paci…a neriesim ci ju nosi fasita ci cigan ci kto…pritom poznam kopec romakov ktory su v pohode…samozrejme su aj taky ktorych nemusim a ktory vedia pekne zneprijemnit zivot slusnym ludom…ale toto pokial si nezazil tak nepochopis…tod vse

  • *
    08. 07. 2011, 21:34
    • hodnotenie: -8
    *
    karak s tym hitlerom si mi pripomenul...

    karak s tym hitlerom si mi pripomenul toto :D http://www.you­tube.com/watch?…

  • karrak
    08. 07. 2011, 20:38
    • hodnotenie: 4
    karrak
    tak si ju kup!taki ako si ty by tu...

    tak si ju kup!taki ako si ty by tu nemali co hladat!pozri si klip, vyhon si na tom, trosku pohajluj a bez do streetwearu.uz sa k tebe nebudem vyjadrovat, pretoze nemas absolutne relevantne argumenty a skryvas sa stale za nejakymi detinskymi vyhovorkami a chytanim za slovicok + absolutne nevies pisat (t.z., ze bud si 10 rocny karenko za kompom, alebo si skoncil ucnovku a zajebavas sa kazdy den na fejsbuku kde v jednom kuse sharujes toto videjko)

  • diskopribeh
    08. 07. 2011, 20:47
    • hodnotenie: -8
    diskopribeh
    Vidim, ze hodnotenie charakteru ti ide...

    Vidim, ze hodnotenie charakteru ti ide asi tak ako rozmyslanie.

  • 0Streeky0
    08. 07. 2011, 21:09
    • hodnotenie: -9
    0Streeky0
    presne su uhadol...skoda ze som na...

    presne su uhadol…skoda ze som na vyske ale to neries…vidim ze je zbytocne nieco tu pisat obmedzencom ako si ty…mas svoj zajebany svet a zij si vnom…sudist ludi podla ich stylu a image…pisal som ze skinhedou a podobnych kktkov vobec neuznavam..nechapem co tu pises ze mam ist hailovat…len preto ze sa mi paci tento klip??? pre mna je prvorady rap…uz ho pocuvam vyse 10 rokov…a riesim rap…ziadne predsudky jeble…v tom videu som si nevsimol zeby hajlovali alebo uznavali hitlera…a co poznam Kaliho tak urcite by s takym niecim nesuhlasil…ale ok mysli si svoje a zij si v tom sne tvojom..

  • UGSK
    08. 07. 2011, 21:24
    • hodnotenie: 4
    UGSK
    streeky

    ty tu tak niečo rozprávaj, že nie si rasista. Ty si obyčajný rasista, tvoje komentáre treba pod rozhovorom so sokolom z wwo hovorí za všetko.

  • 0Streeky0
    08. 07. 2011, 21:29
    • hodnotenie: -10
    0Streeky0
    ty si nastuduj co znamena rasista v...

    ty si nastuduj co znamena rasista v prvom rade…to ze sa mi nechcelo niektore veci lustit z cestiny do slovenciny a napisal som ze lepsie by to bolo keby to bolo v slovencine neznamena ze som rasista…omg…skoda sa vyjadrovat

  • Lumir
    08. 07. 2011, 21:09
    • hodnotenie: 8
    Lumir
    podla seba sudim teba??? hlavne ze ty...

    podla seba sudim teba??? hlavne ze ty si tu 4 hodiny aj s cestou pod tymto nickom. skatulkovanie, skatulkovanie, skatulkovanie… keby si mal viac rokov ako nast, nemal by si neustale potrebu presviedcat ludi o svojej pravde a ku vsetkemu sa vyjadrovat a vsetko komentovat. to plati aj o dalsich v tejto diskusii

  • karrak
    08. 07. 2011, 21:34
    • hodnotenie: 4
    karrak
    preco mam pocit, ze clovek je tu...

    preco mam pocit, ze clovek je tu posudzovany podla toho, kolko sekund je registrovany?nikoho nepresviedcam, len sa snazim poukazat na fakty.od teba by som takyto nazor, ako od posledneho.nikoho neskatulkujem, len poukazujem na realitu, ziadna moja pravda neexistuje.kto mi kurva vysvetli nosenie neonacistickych znaciek v hh scene, neonacistov na koncertoch, podpora streetwearu na cd znamych slovenskych reperov?pytam sa odkial sa zobrali tito ludia?ok, som kokot, 10 rocny, som tu 3 sekundy zaregistrovany, ale uz kurva napiste raz nieco objektivne a nebudte posrati!jediny (co som ja zaregistroval) sa negativne vyjadril k tymto reperkom bol dnes seks a zetuzeta, ked robila report z jednej akcie, ktora sa konala v babylone a ako prva poukazala na ucast pofidernych ludi s tymito znackami.sklamal si ma lumir!

  • Lumir
    08. 07. 2011, 22:26
    • hodnotenie: 9
    Lumir
    neboj sa ty nic, len nezvyknem veci...

    neboj sa ty nic, len nezvyknem veci riesit cez diskusie. cakaj buduci tyzden videorozhovor s kalim, kde urcite vsetko vysvetli (videorozhovor aby bolo vidiet, ze to mysli uprimne a nepise len pekne vety) a budes, myslim, velmi prekvapeny (teraz mi totiz telefonoval a dozvedel som sa zaujmave veci)

  • P3H0
    09. 07. 2011, 8:35
    • hodnotenie: 8
    P3H0
    Presne to sa cez net nevyrieši...

    Presne to sa cez net nevyrieši nikdy..ani to nemá cenu …

  • 0Streeky0
    09. 07. 2011, 5:05
    • hodnotenie: -7
    0Streeky0
    o tom svetci tvoja prespektiva o...

    o tom svetci tvoja prespektiva o hip.hope…ale ja sa uz nevyjadrujem lebo vidim ze vela ludom nevonaju moje nazori…ale mne je to jedno…ja mam svoj a nemienim ho zmenit,…len mi je luto ze takta stranka ako hh.sk sa dostala do takych sraciek ze tu chodia ludia ktory o rape vedia tak velke kulove…vidia jeden klip a podla neho sudia cely rap aky je…skoda ze uz tu nechodia stari znami ludia ktory mali fakt ze nazori na zamyslenie…ale teraz je to ine…prihlasi sa tu kto chce a kometnuje co chce a este polka primitivov mu daju za pravdu…

  • fonzi
    08. 07. 2011, 21:22
    • hodnotenie: 1
    fonzi
    Moj uhol pohľadu

    V prvom rade sa vyjadrím ku klipu, pre ktorý Smart spravil neskutočný beat aký dokáže len on na SR „scéne“ už sa teším na album DMS, kde bude viac epických hudieb od neho. Text od oboch hodnotím veľmi pozitívne konečne niečo iné ako samé bullshits o drogách, kto koľko predá, kto je aký veľký šéf alebo koľko šlapiek mu ich fajčilo a podobné trendy kraviny. A Kaliho flow mi neskutočne šmakuje jeho môžem počúvať stále. K tomu aké značky sa objavujú v klipe je pravda, že raper by nemal mať v klipe značky typu Thor Steinar to by si v takom Nemecku napr. Fler alebo Bushido nikdy nedovolil, ale tak je to ich voľba trošku ma sklamala čo už. Nič to nemení, ale na tom, že zajtra predtým než pôjdem do posilňovne si pustím túto pecku, pretože hudba + text je masaker aspoň pre mňa. A pre tých čo sa tu hádajú neviem aký to ma zmysel tak či tak si navzájom nezmeníte svoje postoje a každý si bude stále mlieť to svoje. Komu sa ten klip ako celok nepáči tak to nepozerá a nekomentuje asi toľko k tomu

  • foncii
    08. 07. 2011, 21:52
    • hodnotenie: -7
    foncii
    :-D

    Kdyby ste raději řešili texty nž to kdo co má na sobě…koukněte se na katalog značky Thor Steinar je to už úplně nesmyslná módní značka alá replay atd dělají i oblečení pro sport a volný čas určitě bych to už nespojoval s tím že je to nazi značka už to fakt nosí kde jakej šašek dokonce i cigáni…pretorian je značka pro hools značka, dobermans agressive taky pro hools když tam už to je trochu radikální, amstaff vážně není nazi značka :-D evrlast o tom ani nemusím nic řikat…nejdřív si zjistěte co je to zač a ten klip vážně nic nepodporuje…je to o ulici o lidech co se zajímají o bitky bojový umění cvičení…a to že tm má někdo holou hlavu no? kolik raperů to tak má…a že tam maj pálky a nože? no a? v negrovských rapech se vytahujou pistolema…řešíte fakt píčoviny…kdyby ste se fakt věnovali textu než hadrum :-) Kali je dost kvalitní raper

1 2 3 >>

Pridaj komentár

Ak chceš pridať komentár, musíš sa najprv prihlásiť