HIP-HOP.sk

Diskusia: Kali a Mates, ako 85101, vás prevedú ich svetom

  • M1Gel
    08. 07. 2011, 22:55
    • hodnotenie: -8
    M1Gel
    nemusel som mikyho a jeho stoka sracky ...

    …ALE TOTO SA MI LUBI! a mam f pici.. niekto tu tvrdil ze ak toto uvidia detia ludia tka budu mat prijebani nazor na rap.. viete co?? je mi to u pici.. ja pocuivam rap koli sebe nie koli niekomu.. ak si niekto mysli ze rap je nakokot tak prosim.. ja ho mam rad mam f pici ze detom z toho jebne?? okej .. maju vlastnu hlavu musia sa nejako naucit rozlisovat… ked vyrastu, budu mat vlastny nazor a mozno sa zmenia mozno ostanu pri tomto.. ja natom nevidim nic zle.. paci sa mi to

  • M1Gel
    08. 07. 2011, 22:59
    • hodnotenie: -9
    M1Gel
    a co sa tyka znacky....

    kazdy nosi aku chce,… ja nosim thug life ,joker ci karl kani a je mi totalne u pici ci to niekoho naokolo jebe… ked idem po meste f thug life rifliach tak vidim ze som jediny v 100 000 meste ale vobec nikoho netrapi ci tam je thug life a co to vobec znamena.. je to moj zivot moja vec kazdy ma svoju hlavu.. ak si niekto mysli ze som nejaky jebnuty pseudogangster ked mam na sebe trebars thug life a bandanu tka prosim.. neberiem mu jeho nazor.. mam f pici

  • M1Gel
    09. 07. 2011, 12:04
    • hodnotenie: -9
    M1Gel
    fcera ked som bol nasrany na vsetko a na vsetkych..

    ..tak sa mi to pacilo, dnes som si to kukol znova a uz sa mi to mocnepaci a dokonca musim dat az pravdu aj tym komentarom ze hip hop je omieri a nie o picovinach.. tie noze a bejzbolky som si fcera ani nevsim no :S a co sa tyka tych znaciek tak som o nich vela nevedel takze mi moc nevadili ked som to trosku popozeral po weboch tak som zmenil nazor …

  • M1Gel
    09. 07. 2011, 17:00
    • hodnotenie: -11
    M1Gel
    ale..

    teraz po tych minuskach som zase zmenil nazor :D:D ja som jebo :D:D:D

  • Dorin
    09. 07. 2011, 0:31
    • hodnotenie: 8
    Dorin
    Moj nazor :)

    cawes, pre zaciatok by som chcel povedat, ano registroval som sa teraz v tejto minute kvoli tomuto clanku, aby som vyjadril svoj nazor, doteraz som to nemal zapotreby. Pre mna je Kali vyborny reper, jeho CD mam odlozene na policke, ma zmysluplne texty, svoju osobnost, dobry flow atd. Matesa nepoznam sorry :D. Chcel by som sa vyjadrit k tym znackam , a to ty neonacistkym. Tie znacky maju svoj negativny vyznam,( kazdy vie aky) preto si myslim kdo ich na sebe nosi, ze ich vyznam podporuje… ja viem viem, podstatne je co ma v hlave , ale ked si to tak zobereme, tak naco ich potom maju na sebe, ked mozu mat kopu inych tricok na sebe ? ? ?? Dalej by som chcel povedat nieco o songu, pozor nie o klipe. Naozaj kruty beat, super motivacne texty, kvalitny flow. A naozaj nechapem preco tu pesnicku museli podat v tom klipe tak nasilne. MI nehovorte ze to nasilne neni!!!!!! i keby odobereme od toho tie znacky, tak tych ludi co v pozadi drzia sekery a palky, a hl ten zaber na toho typka co v ruke ma ten velky noz :D:D:D to je akoze fakt moc, to nechapem....... z tych kitboxerov a z benchu si berte priklad, ale naozaj tych gangstrov… jeden tu pisal ze sak co, v amreike ukazuju deviny. ale neviem co ta viac zastrasi :D ked niekdo vytiahne devinu, alebo ked ti niekdo vyjebe pred teba zeleznu sekeru z velkym nozom..... Ako som uz povedal song je super, ale tych typerov z holymi hlavami a zo zbranami a s tymi trikami, no proste vsetka ta nasilnost, naozaj odstrasujuci klip, dufamze sa dalej slovensky hip-hop nebude uberat tymto smerom.

  • P3H0
    09. 07. 2011, 8:45
    • hodnotenie: -8
    P3H0
    Asi skôr nôž...devinou máš...

    Asi skôr nôž…devinou máš rýchlejšiu smrť :P

  • FAGGOT
    09. 07. 2011, 0:48
    • hodnotenie: 6
    FAGGOT
    HH KLIP PLNY NEONACISTOV JE UPLNE V POHODE!!!

    V TOM KLIPE SU LEN FASISTI…CISTI NEONACISTI…AKTIVNY NACKOVIA…RASISTI… DA SA TO ESTE NEJAK INAC NAPISAT ABY KAZDY POCHOPIL VCETNE PANA LUMIRA, KTORI SI TU MELE DOKOLECKANIECO O SKATULKOVANI A OSTATNYCH DEBILOV CU TU DONEKONECNA OMIELAJU NIECO O ZNACKACH OBLECENIA??!!!

    A CO NAM MA VYSVETLIK PAN KALI? ZE BERE HANDRY Z NAZI SHOPU? ZE JEHO NAJBLISSI SU FASISTI? ZE MA BRATRANCA FASISTU? ZE MA VECINU KAMARATOV FASISTOV A ZE JE SNIMI JEDNA RUKA A NOHA? ZE SI DO SVOJHO KLIPU S VELKYM POTESENIM ZAVOLAL SETKYCH NAJAGRESIVNEJSICH NAZI KAMOSOV???:D CO MA VYSVETLIT? ZE TO NE ON?:DDD

    ANO TENTO KLIP SPRAVIL NASCHVAL ABY BOL KONTROVERZNY A VYVOLAL REAKCIE…JE VIDET ZE SI TO VYCHUTNAL AJ SO SVOJOV NAZI BANDOV, KTORA SI UZILA 3 MINUTY SVOJEJ NAJVECEJ SLAVY A TERAZ SA SMEJU…ALE NE NATYCH CO TO ODSUDZUJU..ALE NATYCH CO IM TO PEKNE PAPKAJU A VYCHVALUJU…A ZA­ROVEN SI SPRAVILI KRASNU REKLAMU NA SVOJ „POULICNE OBLECENIE“ SHOP…

    SK.HIP-HOP IDE HOREEEEEEEEEEE…!!!

  • pellee
    09. 07. 2011, 1:29
    • hodnotenie: -11
    pellee
    ty tych ludi poznas ze o nich hovoris...

    ty tych ludi poznas ze o nich hovoris ze su „nazi“? nepoznas? nesud! ti ludia su mozno vobec neni fasisti len ty to v tej tvojej pomylenej hlave tak vnimas…sudis podla totalnych picovin a inak mam pocit, ze kali vacsinu tych ludi ani nepoznal ale samozrejme to ti je jedno pretoze mas svoj nazor a ten nezmenis

  • jakata
    11. 07. 2011, 11:32
    • hodnotenie: -5
    jakata
    FAGGOT

    Kto si ty, že tak dobre poznáš Kaliho život???? Kto si ty, že tak veľmi dobre vieš, čo si Kali vychutnáva, s kým sa stretáva a jaké handry nosí???? pozývam Ťa k nemu domov do jeho skrinky a môžeš sa sám presvedčiť čo má v nej má, aby si tu mohol potom oprávnene šíriť špinu a klamstvá… vieš hovno o tom s kým je Kali jedna ruka tak si tu neobtieraj o neho tú tvoju špinavú sedlácku papuľu !!!

  • pDcko
    09. 07. 2011, 1:19
    • hodnotenie: -10
    pDcko
    vyjadrimsa aj aj

    takze ja sa tiez vyjadri diskusiu som si citaval pomerne casto no teraz ma to az donutil osa registrovat tak idem hned k veci…je tam dost vela skladaciek ktore do seba nezapadaju… nerieism teraz hudbu moj anzor je ze sa mi to paci ake to je ale.. pokial viem klub slovan bratislava zalozili zidia teda pokial nemam zle info ked su to podla vas nackovia teda nie len podla vas ale aj podla mna preco im hudbu robil smart ktory sam priznal ze je polocigan ? co sa tyka hooligans nerozdelujte znakcy medzi hooligans a nazi pretoze fakt vela chuliganov teda skoro vsetci co su chuligani su aj naci … ja nacek niesom to len tak doodam :)

  • pDcko
    09. 07. 2011, 1:21
    • hodnotenie: -6
    pDcko
    sorry

    sorry za poprehadzovane pismenka ale je vela hodin tak som tomu nevenoval pozornost

  • kentucky
    09. 07. 2011, 1:32
    • hodnotenie: 13
    kentucky
    all is in da pitch....

    Som rad ze drviva vacsina diskutujucich je proti takejto forme vyjadrovania, a proti tomu aby taketo nieco existovalo v hip hope…Ked su ti ludia v klipe taki mierumilovni a iba sportovci, preco maju niektory z nich rozmazane tvare? Coho sa boja?..Preco nechcu bit viditelny ked nic nevyviedli, nic nemaju na svedomi?.....Ak uz tento klip nepropaguje nacizmus, tak nasilie urcite…Ako niekto napisal, kde maju lopticky, kde je zaber z baseball ihriska, naco tie zabery s nozmi? Sportovec je tak mozno Tomi KID Kovacs, ale ten si svoju tvar vo videach nenecha rozmazat…Som zhrozeny nad tym ako toto niekto dokaze tolerovat…

    Ja osobne som Kaliho prestal pocuvat prave kvoli tomu, mne osobne to neskutocne vadi, a ak by to malo dalej takto pokracovat, vyserem sa na cely rap. Ja som rapovu hudbu pred 13 rokmi zacal pocuvat uplne kvoli niecomu inemu a uprimne ak je pravda ze konci s rapom, som tomu len rad......ak k tym znackam, aj verejne tajomstvo je relevantny dokaz…

  • Zbod
    09. 07. 2011, 1:34
    • hodnotenie: 10
    Zbod
    THOR STEINAR, PRETORIAN ....bez...

    THOR STEINAR, PRETORIAN …bez milosti,a HLAVNE BEZ TOLERANCIE…Pokial tie znacky maju raz nieco spolocne s nazi plochymi hlavami tak si myslim ze KLIP moze byt neviem ako svetovy, neviem aky tam moze byt nazor ,ale na stranke HIP-HOP.SK nema a opakujem : NEMA CO HLADAT !!!!!!!!! Ja uz ozaj nechapem kam toto tu speje…Tesim sa na dalsie klipy noveho stylu WHITE NAZI RAP…odporucal by som kapelkam nech si nastuduju historiu hip hopu a jeho korenov…

  • Lumir
    09. 07. 2011, 1:53
    • hodnotenie: 5
    Lumir
    Poprosim vsetkych diskutujucich, co...

    Poprosim vsetkych diskutujucich, co radi vkladaju ludom do ust, to co nikdy nepovedali, aby si v prvom, naozaj v prvom rade precitali cely clanok, nie len pozreli klip a v druhom, neposlednom rade si vsimli, v akej rubrike ten clanok je. Dakujem, za porozumenie a vas cas, ze si ako slusni a inteligentni ludia date namahu a tych par odstavcov textu si precitate. DAKUJEM ZA POCHOPENIE (to pre toho s caps lockom, nech si tento komentar vsimne, lebo zjavne nevidi na oci). Prajem dobru noc, a prosim o kultivovanu diskusiu bez vzajomneho osocovania, inak nie ste o nic lepsi, ako ti v tom klipe.

  • ApsidalTill
    09. 07. 2011, 2:04
    • hodnotenie: -7
    ApsidalTill
    DoubleJ

    Vidíš, presne to čo si predpovedal… Myšlienka utiekla do prdele a rieši sa tu vec, ktorá s podstatou nemá pra nič spoločné.. hore niekto poznamenal, že si máme pustiť DE alebo RU klipy a má scheisse pravdu… Polovica DE scény má oveľa rasistickejšie klipy než tento, ktoré sú chápané ako multikultúrne žitie medzi „menšinami“ tak zahodte tie Sontánové okuliare a uvedomte si, že to čo vidíte len „vi“ nieje stredobod reality, život je komplikovanejší..

  • *
    09. 07. 2011, 11:17
    • hodnotenie: -10
    *
    takze ty vlastne hovoris, ze ked ma...

    takze ty vlastne hovoris, ze ked ma skupina ABC rasistickejsi klip ako skupina XYZ tak je to v poriadku. zaujimavy sposob myslenia. teda ako ti niekto zo skupiny XYZ poskace po hlave trochu menej ako niekto zo skupiny ABC budes to v poriadku ne? :D :D :D

  • P3H0
    09. 07. 2011, 11:49
    • hodnotenie: 8
    P3H0
    Mslel to tak že o skupine ABC...

    Mslel to tak že o skupine ABC vypissujete dlhé diskusie a skupina XYZ má taký istý rap ale to je v pohode…

  • foncii
    09. 07. 2011, 8:25
    • hodnotenie: -14
    foncii
    foncii

    tlupa debilů tady :-D Kali podporuje USP chuliganku Slovanu, podporuje streetwear shop, a do streetwearu tyhle značky patří…nemá to nic společního s nějakýma nazi značkama…jestli se vám ty hadry nelíbí však vás to nikdo nenutí nosit každej má vlastní styl oblečení a značek…holou hlavu nebo na krátko střížený vlasy nosí kde jakej jouda za mikrofonem ale to nácek není že? a jak jsem řek koukněte se někdo na ty hadry na motivy těch oblečení…na steinaru nenajdeš žádný spojitosti jako tomu bylo dřív…už je to obyčejná značka…a pretorian je fighterská značka pro fotbalový hools a milovníky bojových umění…řešíte fakt sračky a serete se do něčeho o čem nic nevíte :-) Kali je prostě pán

  • lunatic
    09. 07. 2011, 10:08
    • hodnotenie: 11
    lunatic
    opakovanie matka mudrosti

    1. v klipe su regulerni nackovia z bratislavskej sceny.Totiz ludia asi zabudaju historiu, ale neni tomu tak dlho a reperi, skateri, punkeri, ci ludia ktori mali len sirsie gate atd. mali stymito istymi ludmi kazdodenne problemy na ulici (dnes su ti isti ludia v hiphop klipe!!!), takze xichty sa len tak nezabudaju, taktiez kazdy kto nema zatvorene oci tieto xichty pozna. + btw. na FB mozete kludne najst fotky Matesa ci jak sa vola, s byvalym clenom nazi kapelky Juden mord atd.

    2.Nech je znacka thor steinar teraz aka chce, furt je to symbol neonacizmu. Nackovia to vytvorili pre neonacistov, nema to co v hiphope hladat.

    3. Mates ma Steinar v klipe, po tom ako totu bolo sto krat rozoberane, kali dokonca priznal ze nevedel aka to je znacka a ze neni rasista. bla bla…Napriek tomu sa bez hanby jeho kamos v klipe v tejto znacke objavi. Takze, neviem kcomu sa chce kali vyjadrovat a co nam velkolepe oznami, kedze tu su fakty ktore su NEOBLOMNE!!!!!

    4. nech ja clanok k tomuto klipu aky chce (je tak alibisticky ze to nema chybu), nic to nemeni na to, ze zverejnenim tohto klipu sa propaguje shop, ktory predava nazi znacku, neonacisti v klipe, nasilie, neonazi znacky atd atd.

    6. Ked sme pri napr.DE scene, tam keby dakto dosiel na koncert trebars flera v handrach TS , hardcore united a podobne , tak by nedopadol zrovna najlepsie..vo francuzsku detto..pokial to pocuvas tak vies ze, napr. fler utocil vo svojich textoch na nackov : " Hier kommt die neue deutsche welle kuck ich schlage nazis " ..... massiv tiez : " Hab mit ner Gruppe Asylanten alle Nazis verprügelt Hab mit den Sohlen meiner Nikes ihre Fressen gebügelt".

    7. bohuzial v postkomunis­tyckych krajinach je problem podobny, urcite sa najdu aj v polsku podobne zmyslajuci debilkovia, v cechach je fuerza atd. Za to ze existuju neznamena teraz, ze ich budem podporovat, propagovat a tolerovat!!! Spytajte sa Sokola, Vladimira, Oriona atd. Co si o tychto hovnach myslia. V rusku je v sucastnosti 100 000 neonacistov, ocom to hovori, ked Rusko pocas druhej svetovej vojny prave z neonacistami bojovalo?!! o HLUPOSTI LUDI, KTORI MAJU ZATVORENE OCI, ZABUDAJU NA HISTORIU!!! A TERAZ TATO SPINA PRUDI AJ DO HIP HOPU. TENTO KLIP POVAZUJEM ZA VYSMECH HIPHOPU, CERNOSSKEJ HUDBY A KULTURY.

  • P3H0
    09. 07. 2011, 10:20
    • hodnotenie: 11
    P3H0
    Proste vlna extrémizmu stúpa vtedy...

    Proste vlna extrémizmu stúpa vtedy ked je v danej krajine bieda a vysoká nezamestnanos­ť…ľudia sú frustrovaní a uveria každému … To využije dáka skupina so silným vodcom an čele ktorý je vynikajúci rečník a vie si rečami záskať dav…nakecá ľudom falošného vinníka za ich problémy(väčšinou iné rasy a prisťahovalci v krajine) a ľudia kedže nevedia kto to má za vinu uveria tomu …a olá vlna náckov stúpa …

  • kentucky
    09. 07. 2011, 10:36
    • hodnotenie: 11
    kentucky
    maximalny suhlas

    mna zaraza ako ludia zabudli a vyhovaraju sa na vysledok doby a este to aj toleruju, kazdy sa ohana s hlupymi znackami a zatvara oci pred tym co v tom klipe prebieha a co prebieha v realite, kedy takyto ludia, ktory volakedy nahanali a rozbijali mladym chalanom hlavy teraz ukazuju svoju silu v rapovom klipe…je to chore…Ten co taketo nieco povazuje za uplne normalne, nie je podla mna o nic lepsi ako ten klip…

  • feri jozi
    09. 07. 2011, 11:16
    • hodnotenie: 9
    feri jozi
    STOP

    toto zial nie je otazkou toho, co sa nosi na ulici. Uz z prvych sekund klipu je jasne co su ti pani zac..A mozme sa tu hrat na predsudky podla oblecenia, slovickarenie co je a co nie je nazi, kto su nackovia a kto hooligans, no triezvo rozmyslajuci clovek s akym takym prehladom si svoju mienku urobi velmi rychlo a jasno. Tak ako tu bolo spomenute, nackovia sa snazia rperazit do roznych hudobnych zanrov a je len smutne, ze prave v rape sa im to na slovenskut akto dari. O to iste sa pokusaju aj v hardcore komunite, no tam im fans aj samotne kapely davaju najavo, ze nie su vitani…

    Ti ktori ste sa mnozstvom komentov preluskali az k tomuto a sucasne nie ste uplne slepi a hluchi, odporucam tento dokument o rovnakom probleme v hardcore komunite na sk, v cechach a vo svete:

    http://www.you­tube.com/watch?…

  • musel som
    09. 07. 2011, 13:07
    • hodnotenie: -12
    musel som
    snad nemyslis vazne, ze sa snazi byt...

    snad nemyslis vazne, ze sa snazi byt objektivny alebo nezaujaty dokument ktori robia extremisti :))) to je uz komedia.. extremisti v podobe 161 crew spravia dokument o nackoch. su robia v uliciach este aj väcsi bordel, lebo su nafetovani, najbeni a tvaria sa ako spasitelia sveta. Nackov moc nemusim, ale 161 je fakt spodina

  • Karol Duchon
    09. 07. 2011, 13:48
    • hodnotenie: 10
    Karol Duchon
    sa spamätaj chlapče

    V HC scéne ich nikto nechce, tento dokument možno urobila antifa.cz ale to nič nemení na veci, že HC scéna ich nechce. Proste nech si doma tapetujú izby hakáčmi, ale na týchto koncertoch a v scéne nemajú svoje miesto. A keď sme pri fetovaní, tak si najprv zisti niečo aby si netrepal. V tom dokumente či čo to je sú napr. slovenskí chalani Abhorrence, ktorých ja osobne nemám rád, ale to je iný príbeh, v každom prípade sú zástancami myšlienky sXe (streight edge), a teda sú vegetariáni a odmietajú všetky drogy, vrátane alkoholu, dokonca ak sa nemýlim nepijú ani kávu.

  • feri jozi
    09. 07. 2011, 14:03
    • hodnotenie: 10
    feri jozi
    pre karola duchona: :) vidim, ze si ma...

    pre karola duchona: :) vidim, ze si ma v reakcii na „musel som“ predbehol a napisal takmer identicky prispevok skor nez som stihol odoslat ja ten svoj:)

  • white_rap
    09. 07. 2011, 16:01
    • hodnotenie: -16
    white_rap
    antifasisticku scenu ti moze kazdy...

    antifasisticku scenu ti moze kazdy osrat .. nech si ony tapetuju steny kosokamo a kladivom alebo anarachystickymi symbolmi ci ake dementnosti uznavaju :D .. V niektorych krajinach ako je Taliansko alebo Rusko je hardcorova scena cisto fasisticka .. urcite si pocul pojmy ako hatecore alebo NSHC .. V Rusku stovky kapeil, len v nasom zapadakove je akosi in byt antifaistom (ale len navonok v skutocnosti ich antifasizmus konci ked vidia pre nich „nacka“, vtedy sa robia, ze su apoliticky a čira schovavaju pod kapucne .. :D .. A inak v tom kaliho klipe 85101 su borci ktory maju respekt nie len po celom Slovensku ale aj v zahranici, a to nie len v boxerskych ringoch ale aj na ulici, takze deti chodte si tocit dokumenty antifasisticke zahlcovat diskusie 10 nickymi z jednej IPcky :D ulice patria niekomu inemu …

  • feri jozi
    10. 07. 2011, 2:45
    • hodnotenie: 11
    feri jozi
    :))

    v jednej vete nazvat diskutujucich detmi a zaroven blabotat o „respekte na ulici“ a o tom komu „patria“ulice tak to klobuk dole kamarat:)))

  • white_rap
    10. 07. 2011, 3:10
    • hodnotenie: -11
    white_rap
    tvoj kamarat som neni

    chces povedat ze ulice patria antifasistom ?

  • feri jozi
    10. 07. 2011, 12:35
    • hodnotenie: 9
    feri jozi
    chcem povedat, ze dotahovat sa o tom,...

    chcem povedat, ze dotahovat sa o tom, komu „patria“ ulice je maximalne detinske a smiesne clovece

  • feri jozi
    09. 07. 2011, 13:57
    • hodnotenie: 11
    feri jozi
    vidis ty si si zobral z toho dokumentu...

    vidis ty si si zobral z toho dokumentu to, co si chcel..ten link som sem dal hlavne kvoli pristupu samotnych kapiel a fans hudby k nackom a im podobnym. Alebo aj bratislavski Abhorrence su pre teba extremisti? A ze by sa ten dokument snazil byt objektivny, ci dokonca nezaujaty som v ziadnom pripade nepovedal a dokonca ani nenaznacoval. Aby bol objektivnym, museli by dat priestor aj samotnym nackom co by odporovalo prvotnej myslienke toho ich projektu a to, ze je zaujaty je tiez len logicke uz zo samotnej podstaty. Ako sa tvaria tvorcovia ma nezaujima, ide o jasny odkaz ktory ten dokument siri a mnoho z kapiel ktore sa projektu zucastnili su straight edge, takze vyznavacmi nejakych uvolnenych mravov v podobe drog ci alkoholu rozhodne nie su…

  • reckypp
    09. 07. 2011, 11:24
    • hodnotenie: 0
    reckypp
    SKURVENE SLOVENSKO
  • M1Gel
    09. 07. 2011, 17:02 M1Gel
    Komentár bol zmazaný administrátorom.
  • Streetlife
    09. 07. 2011, 12:44
    • hodnotenie: -8
    Streetlife
    zobudte sa..

    Neviem, ci je to pozostatok byvaleho rezimu na tejto spolocnosti, alebo vrodena ludska stadovitost, ale nechapem, preco niekto este aj pri hip-hope hned riesi politiku, ma problem s tym, co ma kto oblecene, ze vyzera inak ako sa od hip-hopera ocakava… Nie je extremizmom prave to, ze niekoho koho ani nepozname, odsudime hned na zaklade toho, ze vyzera inak ako vacsina z nas? Niekto sem napise, ze v klipe su regulerni nackovia, nazi znacky a cela diskusia sa vzapati toci o tom, nikto nerozmysla ci je to vobec pravda, nikto uz nevidi, aku vec mame pred sebou, aku robotu odviedol Smart, Double J, a formacia 85101 (85101 nie je len Kali).

    Prispevky o tom, co nepatri do hip-hopu, co je antihiphop… Hip-Hop je v prvom rade ulica a ci sa vam to paci alebo nie, slovenske sidliska su hlavne o chalanoch aki su v tomto klipe, nie o velkych baggy jeans, plochych siltoch a satkach ako z Comtonu;) Rozmaznane deti, ktorym v zivote nic nechybalo, hip-hop je pre ne len moda, a vacsinu dna presedia na internete niekde v domceku ich rodicov, pisuc sem prispevky o tom, ako su v pici z nozov v klipe, zmierte sa s tym, ze o vas hip-hop neni, ani nikdy nebol! Nas svet je vec o realnom zivote na ulici, o ludoch, ktori naozaj ziju to, o com je text a video… a je smutne, ze mali internetovi gangstri si tychto ludi dovolia oznacit za „regulernych nackov“ a primitivov, aj ked nic nevedia o nich, ani o ich zivote. Mnohi raperi sa netaja dilovanim drog, obchodom so zenami a neviem cim este, ale aj to k tomu patri, lebo je to skutocna ulica, nie predstava rozmaznaneho decka o ulici… a zrazu vam vadi oblecenie a noze vo videoklipe:)

    Pozrite sa, kde je nasa scena, a kde je scena v Polsku, Nemecku… tam su taketo klipy bezne a oblubene uz roky, mozno aj preto, ze scenu tvoria skutocni ludia z ulice, o ktorych a pre ktorych ma poulicny rap v skutocnosti byt. Je hanbou, ze na Slovensku sa vobec riesi nieco take, ako oblecenie a zbrane v klipe! U nas to brzdi neviem ci obmedzenost ludi, alebo len fakt, ze scenu tvoria predovsetkym ludia, ktori poznaju ulicu akurat tak z textov Druhej strany, a ked sa im v klipe ukaze skutocna crew z petrzalskych ulic, opustaju sa z nozov a „nehiphopoveho“ oblecenia. To vy ste antihiphop…

    Inak si myslim, ze ide o velmi vydarenu vec, som rad, ze aj nasa scena sa posuva na uroven tej Polskej, konecne sa niekde ukazala skutocna ekipa z ulice, text o niecom inom ako party, trava a a love. Drzim palce Matesovi a Kalimu… nech sa nenechaju odradit niekolkymi negativnymi komentami, ktore riesia nieco, co s hip-hopom nema nic spolocne… myslim, ze za vsetko hovori sledovanost videa a samotny fakt, ze ho okrem obycajneho uverejnenia v profile na youtube nezavysle od kohokolvek nedavali nikam, no aj napriek tomu je najsledovanejsou vecou na hip-hop.sk a na scene celkovo. 60 tisicova sledovanost len TRETI DEN od zverejnenia videa, takmer 18 tisic ludi, ktorych to oslovilo tak, ze to zdielaju na svojich profiloch na FB, to je to, co posuva scenu dopredu… a nie par negativnych komentarov od ludi, ktori chcu vniest do hip-hopu konformitu a nevidia alebo nechcu vidiet skutocnu ulicu.

  • B3RNO
    09. 07. 2011, 12:58
    • hodnotenie: -4
    B3RNO
    Za necelych 10 minut mas -7 asi rekord...

    Za necelych 10 minut mas –7 asi rekord :-)) Niekto sa zjavne nudi a minuskuje tu vzdy ked nieco nove sa prida :D

  • mailo
    09. 07. 2011, 13:01
    • hodnotenie: 8
    mailo
    davam ti za pravdu polska scena je uplne inde :)
  • Karol Duchon
    09. 07. 2011, 13:49
    • hodnotenie: 13
    Karol Duchon
    Toto bola posledná kvapka

    Musel som sa zaregistrovať, lebo mi proste nedalo nevyjadriť sa k tejto téme. Chlape ja mám práveže pocit, že ty patríš k tým mladším ročníkom, lebo keby si mal 25 a viac a poznal hiphop pred rokom 2000 tak by si zrejme takýto názor zo seba nedal. Nechápem ako môže niekto tolerovať ľudí, a presne tých istých ľudí, ktorí mlátili jeho kámošov kvôli tomu, že počúvali hiphop. Zhrniem to niekoľkých bodov.

    1. „ale nechapem, preco niekto este aj pri hip-hope hned riesi politiku“, pretože hiphop vždy bol a bude politická hudba, nieje len o tom jebať čupky a žúrovať, je to vyjadrenie názorov interprétov, a teda sa stáva politickým.
    2. Prečo ich škatuľkujeme? pretože sa sami škatuľkujú, značky ako Thor Steinar a pretorian si skutočne v prvom rade kupujú náckovia a ľudia ktorí po prvom pive tiež hajlujú bez problémov. A ak sa k takémuto tričku pridá basebalka, nôž, bojové psy, a celkovo násilie, tak to nevyzerá nijako inak, ako že je to banda tupcov ktorá sa chce pobiť a hľadá zámienku, čo presne aj štadiónoví chuligáni sú. Netuším čo tam chce Kali vysvetľovať ale na ten rozhovor sa skutočne teším.
    3. A prečo by sa ľudia nemohli vyjadriť, čo do hiphopu patrí a čo nie. A fašizmus to rozhodnie nieje, neviem či sa ľudia boja povedať svoj názor, alebo sú fakt takí tupí, že rap berú len ako kulisu pri jazde autom, ale rasizmus, fašizmus, šovinizmus, xenofóbia, ani neonacizmus či podobné myšlienky do hiphopu nepatria. Neonacisti najprv vykrádali skinheadov, potom sa snažili dostať do Blackmetalovej scény čo sa im sčasti podarilo, lebo je tam tiež kopec dementov, našťastie tiež tam narazili na odpor, snažili sa dostať do HC kde im jasne dali najavo, že ich tam nechcú a nepustia,a teraz sa snažia dostať do hiphopu, keď sú takí národniari, nech si spievajú ľudovky a udržujú tradície, a nech sa neperú tam, kde ich nikto nechce.
    4. súhlasím s tebou, že scéna v poľsku alebo aj rusku je ďaleko pred nami, ale nie vďaka týmto šašom, tí sú tŕňom v oku rovnako poliakom aj rusom.
    5. určovanie kvalitnej hudby na základe počtu pozretí na youtube ma len utvrdzuje v názore, že tiež patríš medzi násťročných, lebo youtube nieje ulica, a kvalitný rap môže mať aj jedno pozretie, stále to bude kvalitný rap. Lebo ak to je kritériom kvality, tak celý kali s rytmusom aj karlom gotom môžu ísť do piče, lebo najväčšia hviezda je justin bieber.
    6. a ja niesom žiaden radikálny antifašista, čo chodí po uliciach a mláti náckov, ale skutočne si myslím, že to do hiphopu nepatrí, a vôbec nikam v civilizovanom svete, myslel som si že ruská móda bravčových hláv, zlatých reťazí a šuštiakov je dávno za nami, ale zrejme tomu tak nieje. Ak si chcú robiť svojú pravú slovenskú hudbu, nech si spievajú ľudovky a nech nekurvia niečo, čo im nepatrí.

    PS: to 0Streeky0, bol by som rád, keby si povedal akú vysokú školu študuješ, lebo s tvojou gramatikou by si neskončil ani strednú, čo som ja študoval. to B3RNO, Lumir doteraz som veril, že ste celkom rozumní, a že poznáte hiphopovú situáciu na slovensku, a teda, že ste zrejme v minulosti mali problémy aj s touto pleštatou komunitou, a práve preto ma zaráža, že ste voči tomu tolerantní a tvárite sa, ako keby sa nič nedialo, ale ono sa deje, ja len dúfam, že je to nejaký strach, alebo alibizmus, čo vás núti nevyjadriť svoj názor a v kútiku duše to odsudzujete. Áno kali má možno talent, ale to by nemalo znamenať že si necháte skurviť už aj tak dosť skurvenú scénu.

  • musel som
    09. 07. 2011, 14:25
    • hodnotenie: -9
    musel som
    ty nie si antifašista a ja zase nie...

    ty nie si antifašista a ja zase nie fašista, ale aj tak mám úplne iný pohľad na vec.. text aj klip je veľmi kvalitne spracovaný na tom sa snáď zhodneme. ja tam žiadnu propagaciu nevidím, po zhliadnutí tohto klipu a nemách chuť ísť do ulíc a mlátiť tam ľudí,, ale to asi nikto. Text je len o športe, jednote a bez drog či USA. nič iné tam nevidím… Avšak ak by aj vznikol klip čo by spravili náckovia /čo 85101 rozhodnie nie sú/ jediný kto to má súdiť je poslucháč !!! ak sa nikomu nebude páčiť koncerty budú prázdne a sa neuchytia, pokiaľ budú mať odozvu, pokiaľ viem máme demokraciu a sobodu slova a vyznania. Nech každý verí, v to čo chce… kto chce sa pridá, koho neosloví ten nie. Ale súdiť by sme nemali my..

  • reckypp
    09. 07. 2011, 14:33
    • hodnotenie: 10
    reckypp
    jezis

    sak dobre nech si veri kazdy v to co chce, ale nech si ty pojebani nackovia robia tu svoju hudbu kde len vreskaju a jebu do bubnov a gitar bez absolutnej stipky umenia…chapes nech idu do pice z hip-hopu

  • white_rap
    09. 07. 2011, 16:22
    • hodnotenie: -14
    white_rap
    vypocuj si kapeli ako Burning Hate...

    vypocuj si kapeli ako Burning Hate alebo Outlaw heroes standing .. to ocom pises pises tak o punku (ktory tiez vznikol ako revolta proti systemu) co antifasizmus urcite neni kedze dnesny system je antifasisticky .. takze ak povie niekto ze je anarchysta alebo antifasista a ide proti systemu, v skutocnosti je presne to co system chce aby bol ..

  • reckypp
    09. 07. 2011, 16:43
    • hodnotenie: 9
    reckypp
    hmm

    pockaj pockaj, co ja viem tak punkaci a skinheadi boli niekdy spolu,ale potom prave skinheadi mali nieco s politikou, co punkaci nemohli akceptovat lebo boli a su anarchisti a tak sa rozdelili…toto co je dnes a aj prezentovane v kaliho klipe je neonacizmus, vsetko pokradnute od skinheadov plus rasova neznasanlivos­t…normalny clovek je jednoznacne antifasista, a ked niekto napise ze system chce aby bol niekto anarchista:D tak potom neviem o com sa tu bavime:DDDD

  • white_rap
    09. 07. 2011, 17:40
    • hodnotenie: -12
    white_rap
    ano system chce aby mal kazdy...

    ano system chce aby mal kazdy multikulturne nazory a odmietal ancionalizmus .. opacna strana je perzekuovana .. nie je to tak ?

  • reckypp
    09. 07. 2011, 14:27 reckypp
    Komentár bol zmazaný administrátorom.
  • B3RNO
    09. 07. 2011, 14:55
    • hodnotenie: -6
    B3RNO
    Ver mi ze mal :-) Sice je to dobrych 10...

    Ver mi ze mal :-) Sice je to dobrych 10 rokov dozadu, ale mal. Ja sa nackov nezastavam a ani nikdy nebudem. Len som proti tomu skatulkovaniu , to je cele. Preto sa ma to tak dotklo, ze sam nosim vyholenu hlavu a rad cvicim ale rozhodne nie som ich sympatizant. A nasralo ma ked ma niekto zaradil tam- bolo to u nas v LM ;-) Len kvoli vyzoru ? Je to smiesne. Co sa tyka roho prenikania do hudby, tak ti trosku budem oponovat. Proste rasisti sa nijak zanrovo nezoskupuju. Nasiel by si ich (minimalne sympatizantov) medzi diskofilmi, technofetacikmi, repermi, metalistami, ci ludmi co pocuvaju ludovky (spitaci po dedinach co vynia zo svojej neschopnosti romov).

  • white_rap
    09. 07. 2011, 16:16
    • hodnotenie: -11
    white_rap
    K tomu blackmetalu .. kapely ktore...

    K tomu blackmetalu .. kapely ktore zacinali pred 20 rokmi ako Burzum, Nokturnal Mortum, Temnozor atd.. Dnes hovoria, ze satanizmus je somarina a logicke vyustenie blackmetalu je pohanstvo a nacizmus samozrejme, ze vsetci blackmetalisti nie su nacisti, ale kazda tretia kapela sa tak da oznacit, na tejto hudbe som vyrastal .. a hardcore ? je vela hardcorovych kapiel ktore sa oznacuju ako NSHC alebo hatecore, hlavne v Taliansku, Nemecku alebo Rusku .. tolko k omu, je pravdou ze ked vela starych ludi pocuje slovo skinhead tak si to spajaju z nacizmom .. ale v rape toto urcite nehrozi kedze je to dost multikulturny zaner ..

  • B3RNO
    09. 07. 2011, 12:56
    • hodnotenie: -1
    B3RNO
    :-)

    Pri niektorych prispevkoch je mi vazne do smiechu :) Od coho ste ini ako ti nazkovia ? Vidite niekoho v Everlast mikine a uz ho mate za nacka a odsudzujete ho. Nehovorim, ze niektori aj nemozu byt, ale automaticky skatulkovat ? Tento rok som sa bol vyskakat na Topfeste, kedze totojehiphop mal headlinera akeho mal a uprednostnil som partiu, pred mojim oblubenym stylom hudby. Ked som bol skakat na jednej kapelke , tak ma zdrapil nacek, silno zacal nieco revat (bol spity ze som mu ledva rozumel) , nastastie ma odviedol len k svojim partakom, ktori sa pochytali okoli ramien a tancovali SPOLU SO MNOU v kruhu. Kamarati sa len ujebavali, ze ako som padol do jamy levovej a ako som sa snazil odtial zdrhnut. Jednoducho si ma pomylili – len za to , ze nosim vyholenu hlavu a chodievam cvicit automaticky ma brali za jedneho z nich. A toto iste robite aj VY. Inak rozhodne mi tam nebolo vsetko jedno :D

  • white_rap
    09. 07. 2011, 16:24
    • hodnotenie: -13
    white_rap
    nj na topfest chodia nackovia kazdy rok...

    nj na topfest chodia nackovia kazdy rok na kabat .. tiez nacisticka kapela podla tu diskusujucich antifasistov ? :D

  • Brilliant Bet
    09. 07. 2011, 14:32
    • hodnotenie: -9
    Brilliant Bet
    inak nechapem, naco tu vytahujete to,...

    inak nechapem, naco tu vytahujete to, co sa robilo pred 10 rokmi alebo pred 2 000, uz by vam dakto mohol pretocit ten kalendar :)

  • TOER
    09. 07. 2011, 14:35
    • hodnotenie: -8
    TOER
    sa ujebavam..

    ..na tom ako vidite skoro vsetci veci cierno-bielo..to je v pici..video ju super, ma to gule, verim tomu, podklad silny, chalani dobre rapuju, texty su kvalitne, ma to myslienku s ktorou sa nie celkom stotoznujem ale verim tomu ako ju podavaju..je to real, neni to trapne pokial je to realny obraz toho kde a ako chlapci ziju tak je vsetko v poriadku co vam na tom vadi?…co sa tyka toho ze tu niektori vyskakujete kvoli handram a zbraniam tak to je picovina co vam jebe co riesite kto co ma na sebe?? pokial sa to v uliciach nosi a tak co vam na tom vadi to ze podporujes udajneho nacistu haha? ja kupujem handry nie kvoli ideologii alebo majitelovi (ked si kupujes handry z ciny ktore su lacne ale preto ze ich vyrobili cinski robotnici co robia za 6 centov na den vtedy ti nevadi ze podporujes otrokara?) ale podla toho ako sa mi pacia a podla toho kam ich potrebujem, ked chcem ist do klubu kupim si lacoste koselu, ked idem do posilky kupim si nike teplaky a everlast tricko, ked idem pomoct dedovi vypratat stary kumbal oblecem si vysmatlane tenisky a monterky..fakt ze strazcovia moralnej cistoty polovica ludi..no ale aby ste si nemysleli ze sa z toho klipu idem dosrat, niektore veci na mna posobia velmi usmevne, napr. udajna „propagacia zdraveho zivotneho stylu bez drog a chemickych latok“ (ano urcite nikto tych korb nebere anabolika a podobne svinstvo :) reci ako „chranime si svoje mesto“..no vidim ze zachvilu budu moct prepustit vsetkych policajtov lebo chlapci to zvladnu za nich :)..„aby sa kultura pozdvihla“ ..neviem niekomu staci k stastiu najebat sa na futbale a potom niekoho alebo nieco rozmlatit, pripade byt rozmlateny rovnakym typom ibaze z nepriatelskeho tabora..holt kazdy ma inu predstavu o kulture a zivotnom vrchole:)..su hrdi na svoj svet ktory chcu ukazat ale nevedia ani ukazat svoju tvar..nic prajem pekny den, moj celkovy dojem je taky ze ked pojdem cvicit rad si to pustim ako motivacnu vec..a nerieste to tolko jak prijebani co je moralne a co ne ked je to realne treba to tak brat..dovi

  • xbrokolicax
    09. 07. 2011, 18:00
    • hodnotenie: 11
    xbrokolicax
    propagacia zdraveho zivotneho stylu? :D

    si si musel riadne natret papulu tou vetou. :) co je tam propagacia zdraveho stylu? ano oni isto tam chodia cvicit kvoli srdcu tlaku a podobne :) a potom tak sem tam zmlatia nejaku skupinku. ci co pokladas za zdravu propagaciu? :D tie noze bejzbalky? :D sa spamataj. …

  • TOER
    09. 07. 2011, 19:12
    • hodnotenie: -7
    TOER
    otvor si oci ty mudrlant reagoval som...

    otvor si oci ty mudrlant reagoval som na to ze niektori obhajovatelia klipu tvrdili ze je to velice pozitivne video ktore ma naviest skazenu a fetujucu mladez v uliciach na to aby zacala na sebe "makat " v posilovni…ak ak si si nevsimol ta veta v uvodzovkach znamenala ze mne to pride smiesne ked toto rozpravaju steroidovi chlapci ktorych zivotnym cielom je mlatit a byt mlateny..tak si to precitaj poriadne ty BROKOLICA predtym nez chces byt premudrely a netrep picoviny o natierani ja si natieram rano maslo na cheba ty si chod natriet sam jednu facku jaky si sprosty

  • kentucky
    10. 07. 2011, 0:12
    • hodnotenie: 11
    kentucky
    ??

    Preco by mi niekto mal ukazovat prave to nech posilujem namiesto fetovania?…Preco by som mal posilovat?..preco nemozem len obycajne nefetovat?alebo hrat basket?Bicyklo­vat?…oni ti tam nedavaju radu do zivota, ja nefetujem a nechcem fetovat a nechcem ani posilovat a tvarit sa nebezpecne…KEd tento klip je hlasanie proti fetovaniu tak potom neviem…toto video je cista propaganda nasilia a ma vzbudzovat strach a to aky nebezepecny zivot ziju…a este toto je ich svet…nasrat takemu svetu…takyto svet je napicu…

  • mailo
    10. 07. 2011, 8:18
    • hodnotenie: 8
    mailo
    nefetujem ale milujem ...

    takychto kvazi sportovcov co vyhukuju sportom proti fetu a co ja viem co a pri tom chlastaju a fajcia cigarety teda to mu mam verit? kdo mi tu chce tvrdit ze alkohol a cigarety su lepsie a neskodnejsie latky nez fet?????? sak to je na smiech.....a nech mi nikdo nepise ze v tom videu su vsetci abstinenti a nikdo z nich nefajci :D pokrytecka picovina ne motivacny klip.

  • reckypp
    09. 07. 2011, 14:46
    • hodnotenie: 9
    reckypp
    kali

    dufam, ze si spokojny a si na seba hrdy…ja ti nechcem nic priat, ale mozno dostanes rozum, ked raz tvoj ocko alebo dakto z rodiny pojde na nejaky futbalovi zapas alebo len pojde vecer po sidlisku a ty ktorych teraz mas za sebou, mu opiti poskacu po hlave…kazdi kto ma skusenosti s nackami tak ho musi ist roztrat pri pozerani toho videa a pri citani tejto diskusie… sak malo je vojen a nasilia na svete treba to este viac podporovat a vsetci budme burani vsetci sa bime a zime v strachu, ze ti niekto len tak zo srandy rozjebe hlavu s bejsbalkou.....

  • kentucky
    09. 07. 2011, 15:27
    • hodnotenie: 10
    kentucky
    ano

    ludia otvoria oci az vtedy ked to bude horsie, cim dalej je tej propagacie nasilia a vyvolat pocit strachu vacsi u tychto reperov…Neskutocne kam daleko to uz zachadza a ja som z toho uz uplne paf…v tom klipe a kaliho nazoroch je strasne vela nezlucitelneho…Raz davno asi pred cca 6–7 rokmi sa tu rozoberal v clanku nejake „no name“ raper ktory vtedy robil nejaku spolupracu kde sa mal objavit aj byvaly neonacista… vtedy ten „raper“ bol v diskusii rozneseny ze nech ide do picr aj s takou spolupracou…Prejde par rokov a to co bolo vtedy nepredstavitelne sa teraz obhahuje ake to je normalne…len idiot moze toto prehliadat…hudba ktora volakedy bojovala aj proti takym aki su v klipe sa teraz ich snazi obhajoba…chore zvratene neskutocne…

  • P3H0
    09. 07. 2011, 20:30
    • hodnotenie: -10
    P3H0
    Dobre ale zas vymýšľať si...

    Dobre ale zas vymýšľať si nemusíš…Kedy napadlo tvrdé jadro normálov?!!! Toto mi kurva povedz! Sú tam aj isté pravidlá!

  • reckypp
    10. 07. 2011, 9:50
    • hodnotenie: 11
    reckypp
    hmm

    okej, napis mi neonacisticku definiciu NORMALOV…raper,ska­ter,writer,bre­aker.....to su vsetko fetaci ne? chudi ludia su varechary ne? ten kto ide sam okolo tlupy 10 neonacistov je „Hej chces na picu, co kukas“ ne? fakt napis mi kto je podla vas NORMAL!!! lebo pre mna je normalny kazdi kto chape, ze jeho sloboda konci tam kde zacina sloboda druheho, a ako vravi ivo zo z1k „no stale kracam a v ceste druhych nerusim a toto tu cakam ja od teba pre mna trocha tej ucty a pochopenia“ mam vlastne skusenosti s nackami, a ked je podla teba normalne, ze kamarat musi vystriet nohu a kokot mu s kanadou po nej dva krat skoci a na dva krat mu ju zlomi , tak potom neviem.....

  • P3H0
    10. 07. 2011, 11:07
    • hodnotenie: 1
    P3H0
    Omg pochopil si...

    Omg pochopil si zjavne…raper,ska­ter,writer,bre­aker neni feťák…náckovia si to mylsia ale do dutej hlavy nedostaneš nič :) Povedal si „ked raz tvoj ocko alebo dakto z rodiny pojde na nejaky futbalovi zapas“ myslel som na futbalovom štadione či chytil niektor normálny(tj. ten čo sedí na krytej s párkkom a pivom v ruke a pičuje na všetko…nikto s fanklubu a tvrdého jadra) bitku…Lebo ja osobne som to ešte nezažil že by normal dostal…nemyslel som náckov čo bežne behajú po ulici a každého rozjebú…Against nacism.

  • white_rap
    10. 07. 2011, 13:26
    • hodnotenie: -12
    white_rap
    blbost .. medzi nacionalistami je plna...

    blbost .. medzi nacionalistami je plna pica writerov – hovori sa tomu NS street art .. a tiez bikerov, skaterov .. len ty ako si zijes v 90. rokoch bomberov .. je cas sa zobudit chlapce

  • white_rap
    09. 07. 2011, 16:35
    • hodnotenie: -12
    white_rap
    V krajinach ako Polsko je chuligansky...

    V krajinach ako Polsko je chuligansky rap velmi rozsireny len tu panvicovi sasovia, ktory nevedia co vlastne su riesia veci, o ktoryh nema ani sajn .. http://www.you­tube.com/watch?… v klipe maju tricka typu THOR , ticka z logom Ruchu Chorzow a v diskusii tam nikto neriesi sracky ako tu .. aj ked viem, ze Kali nieje to co o nom tu pisete .. bol by som rad , keby sa na slovensku chuligansky rap rozsiril ako v Polsku, sice aj ked tu je chuliganska scena o par taboroch na cele zo slovanom .. inak raper Lacyk pred rokom vypustil klip Povstan ak si zilincan http://www.you­tube.com/watch?… kde su tiez chuligani z macetami atd .. a to nikto neriesil ako teraz .. zase zakomplexovanost ..

  • Streetlife
    09. 07. 2011, 17:02
    • hodnotenie: -8
    Streetlife
    lenze vy sa stale tocite okolo nejakeho extremizmu

    … napadania ludi na ulici, heilovania po niekolkych pivach, a prave to je ten problem. Ja som ich text pochopil tak, ze im ide prave o to, aby mladi ludia namiesto chlastania a fetovania isli radsej cvicit, trenovat, a nerobili kraviny. Ziadny fasizmus tam nevidim. Skatulkovanie, lebo maju na sebe nejake znacky oblecenia?? Mozno preto, ze chalan ktory sa z ulice vypracoval na prestizne gala vecery profi K1 a MMA zapasov, asi nebude riesit, co si kto mysli o znackach ktore nosi a bude nosit to,co sa mu paci. Aj o tom je text… Inak, polovica mladych ludi v Bratislave nosi Steinar, Pretorian a pod. Mc Kuna v klipe Bojove plemeno spomina dokonca „hole hlavy, bombery…“, Miki Mora a Cistychov bezne nosia oblecenie z toho isteho streetwearoveho obchodu a nikto v tom ziadnu politiku nevidi, akurat pri tomto klipe sa tocite okolo toho, co kto nosi oblecene, pricom cela ta vec je o niecom uplne inom. Mozno za to moze situacia v 90tych rokoch, ze v kazdom vysportovanom vyholenom chalanovi vidite nacka, ale ak ich niekto hlada v hiphopovom videoklipe zameranom na sport a skutocny zivotny styl na nasich sidliskach, to uz je trochu komplex. Polska scena isla hore hlavne vdaka interpretom ako Firma, Peja (a ludia okolo Slums Attack), velku odozvu ma underground ako Bezimienni, NON Koneksja a pod… okolo nich su taki isti chalani ako v klipe 85101, akurat tam to ludia beru ako realitu sidlisk, vnimaju texty, beaty, nehladaju v tom hned extremizmus, ktory tam nie je. K tej sledovanosti na youtube – „nastrocny“ uz davno nie som, to ze niekto pred r. 2000 nevyplakaval vo vyklenku ako ho mlatia skini, chuligani, metalisti, Smajdova mamka a neviem kto este neznamena, ze nema nieco za sebou. Ja som ani nikde nenapisal, ze sledovanost na youtube je meritkom kvality, len som poukazal na kontrast medzi niekolkymi negativnymi komentarmi od niekolkych ludi na hip-hop.sk (kde tato vec ani nemala byt, nakoniec ju tam po niekolkych dnoch dali, preco asi) a celkovou odozvou… youtube neni ulica, ale v uliciach sa Nas svet siri este viac, ludia sa z toho tesia, dlho na to cakali… a nejake deti, kupujuce si new ery za peniaze od maminy, ich az tak netrapia;)

  • xbrokolicax
    09. 07. 2011, 17:56
    • hodnotenie: 7
    xbrokolicax
    ehm

    ked tak chceli ukazat ze treba cvicit a ne fetovat tak to pritom aj malo ostat nie odbornik? Ja tiez som za to ze hulit fetovat a podobne sracky nigdy. Pejchovina. Ale za to si nemusim dat do klipu bandu sfuknutych vagabundov v maskach a kuklach. Naco je tam to zhromazdenie v podchode so zbranami noze sekerku som tam videl dokonca bejzbalky a podobne? :) len tak na dojem, ne? :)

  • karrak
    09. 07. 2011, 18:07
    • hodnotenie: 10
    karrak
    "inak, polovica mladych ludi v...

    „inak, polovica mladych ludi v Bratislave nosi Steinar, Pretorian a pod. Mc Kuna v klipe Bojove plemeno spomina dokonca „hole hlavy, bombery…“, Miki Mora a Cistychov bezne nosia oblecenie z toho isteho streetwearoveho obchodu a nikto v tom ziadnu politiku nevidi, akurat pri tomto klipe sa tocite okolo toho…“NIE, netoci!tento klip uz bol len preteceny pohar vsetkeho, co sa tu doteraz dialo! a to si treba uvedomit!

  • white_rap
    09. 07. 2011, 17:48
    • hodnotenie: -11
    white_rap
    Miky Mora

    Ta mikina ktoru ma na sebe, kde je napisane Nordmark je tiez Thor Steinar http://www.you­tube.com/watch?… .. preco ste to vtedy neriesili deticky ?

  • schmuzig
    11. 07. 2011, 1:09
    • hodnotenie: -4
    schmuzig
    :D

    toto tu je niaka hip-hop.sk mafia co si likuje alebo dislikuje komenty podla seba :D sak akoze clovek da svoj koment ktory nikoho neuraza len poznamenava na nieco a hned ma najviac minusov zo vsetkych … to je na zamyslenie

  • xbrokolicax
    09. 07. 2011, 17:50
    • hodnotenie: 10
    xbrokolicax
    na smiech.

    sa naco hraju? :) do videoklipu si natrepu 50 hrdinov v kuklach maskach s nozikmi palicami a podobne…a kricia toto je nas svet … :) cielom tohto klipu akuratne ukazanie toho ako su silni mocni nebezpecni. rozprava tam o tom ze nefetuju chodia cvicit a neviem co. ved okej. tam to malo aj ostat a ne potom zaber za zaberom v podchode ako hrdinovia ovesanci so zbrananmi a zdutymi cickami sa tvaria ze su hrozba. … dalsia zabita hlaska ABY sa tu nasa kultura rozrastala abo nieco take … co je ich kulturou akoze? HIP HOP ? :D oni nemaju vlastne nic, dokonca aj trapny hakenkrojz hitler okopiroval z inokade. ja osobne by som toto nesiel podporit nikdy a nie to este vobec produkovanim ich klipu. Toto Do hiphopu urcite nepatri !

  • samujel
    09. 07. 2011, 19:48
    • hodnotenie: 4
    samujel
    ich kulturov myslel ultras a...

    ich kulturov myslel ultras a chuliganstvo…

  • pellee
    09. 07. 2011, 21:30
    • hodnotenie: -8
    pellee
    ich kulturou podla mna skor myslel...

    ich kulturou podla mna skor myslel chalanov co posilnuju alebo boxuju

  • schmuzig
    11. 07. 2011, 1:14
    • hodnotenie: -4
    schmuzig
    a este raz pre takych ako si ty

    Čisty chov, Rap/Evolucia a veta „kto je pravý raper a čo rap už není, nerozhoduješ ty a to sa sa už nezmení, rap je len hudba a hudba furt ma milion podob, záleží akú chuť máš“.

  • fucknwo
    09. 07. 2011, 18:11
    • hodnotenie: 3
    fucknwo
    hnoj

    kali a mates hnoj…v tomto videu radsej mali byt zaberi z pred minuleho mesiaca ked dosli do obluda klubu na hip-hop koncert a dostali pekne napicu obaja, sa schovavali za stromami a futasili dopice…bodaj by skapali do rana spinave rakle

  • fiaskooo
    10. 07. 2011, 11:38
    • hodnotenie: -5
    fiaskooo
    Fucknwo

    Ty si tiez velky pan kamarat, v oblude sa udialo presne to naco vsetci nadavate tu na stranke, doslo par ludi v kuklach a dali napicu 2 chalanom..popici hrdinstvo..pre mna je antifa to iste co extremna pravica, nasilie ako nasilie..toto tu nevytahuj cavo za kompom…

  • schmuzig
    11. 07. 2011, 1:18
    • hodnotenie: -1
    schmuzig
    akoze z konania antify mam pocit ze nie...

    akoze z konania antify mam pocit ze nie su o nic lepsi nez nackovia … staci ze som ostrihany na 5 mm mam kratase maskacove z KENVELA co asi neni nazi shop a uz som bol za nacka pre nich … a samozrejme okrem ineho maju tu super zabavku vyhladniut si mensiu skupinku ak ne jedneho chalana a doj***t ho v hojnom pocte.

  • white_rap
    11. 07. 2011, 12:57
    • hodnotenie: -4
    white_rap
    Kenvelo znamena po hebrejsky ANO a NIE,...

    Kenvelo znamena po hebrejsky ANO a NIE, kedze ju vlastni Dany Himi rodak z Netanja (Izrael) .. takze jednak by som to nenosil a jednak ak to oznacuju antifaci za nackovske tak uz im ozaj skodi ten fet ..

  • jakata
    11. 07. 2011, 12:41
    • hodnotenie: -8
    jakata
    fucknwo...aka hnoj

    ty špinavý sedlák..koho ty ideš preklínať??? A vysmievať sa??? Si trápny antifa, ktorý sa kukal ako osmi skáču Kalimu na hlavu??? Aby si skapal ty do rána a aby sa ti nikdy nenarodili zdravé deti!!! Tfuuj

  • fucknwo
    11. 07. 2011, 13:19
    • hodnotenie: 2
    fucknwo
    degesko

    kokotko zastany , toto hovor doma tatovy ked sa budes so svojimi primitivskymi kamaratmi jebat do riti a spievat si – nas svet, a snazit sa dostat do hiphopu, techna a vlastne do vsetkych ostatnych subkultur a kradnut nasu scenu tvojimi spinavymi rukami zajebanymi od hovna …trápny si akurat tak ty,hahaha

  • jakata
    11. 07. 2011, 14:03
    • hodnotenie: -6
    jakata
    fucknwo

    hlavne si ho budem spievať.. aj tak si sedlák smradlavý špinavý čo nosí deravé trenky!

  • strss
    18. 07. 2011, 22:59
    • hodnotenie: 0
    strss
    jebo tak ten tato ti piše a rad by to...

    jebo tak ten tato ti piše a rad by to stebou skusil chudak nevie ako vyzeraš no podla slov si velke hovno

  • strss
    18. 07. 2011, 23:00
    • hodnotenie: 0
    strss
    a ešte niečo tu si frajer tak ponukni...

    a ešte niečo tu si frajer tak ponukni a necham ta spoznat

  • Marsi
    11. 07. 2011, 13:55
    • hodnotenie: -4
    Marsi
    fucknwo ty si bol tiež obrovský...

    fucknwo ty si bol tiež obrovský hrdina, keď vás bolo niekoľkokrát viac, boli ste schovaní pod šatkami a kuklami a do nemoty ste mlátili ležiaceho??? Sám by si si netrúfol ani na mňa a to som žena… Oni sú podľa teba hnoj a ty si sračka…

  • samujel
    09. 07. 2011, 19:04
    • hodnotenie: -6
    samujel
    Podla mna ide o typicke klubove(v tomto...

    Podla mna ide o typicke klubove(v tomto pripade slovanisticke) video,ktore ma na slovensku aj zilina(Lacyk)­.A taketo videa(pesnicky) su typicke pre kazdy vecsi fanusikovsky tabor vo svete…

  • atlas616
    09. 07. 2011, 19:55
    • hodnotenie: 6
    atlas616
    Vyholené hlavy, bombery...

    1, Text „Vyholené hlavy, bombery a kožené bundy a keď je tvoj kamarát v piči, tak mu pomôcť nezabudni!“ tu všetkým tým paranoidným detektívom po prvkoch nacizmu v Našom svete zrazu nevadí?! Je to text od Mc Kuna – Bojové Plemeno. http://www.you­tube.com/watch?…
    Áno a aj Kuna má v klipe nože a zbrane a bojové značky typu Pretorian a Tchor Štajner a čo?! To je zrazu oka? Máte dvojitý meter – presne jak dal Mates „Sme skúmaní jak fosílie, pre vzhľad, ktorý dopĺňajú kontroverzné textílie“. Kedy tento klip mal ktokoľvek iný, čo v podstate predviedol už Kuna, tak to už by nikomu nevadilo..lenže väčšina neprajníkov tu sú voči 851 05 zaujatí – paradoxne vyčítate chalanom z 851 01 že sa spriahli na náckami, čo je blbosť a vy sami máte predsudky voči nim.

    2, Celá diskusia sa scvrkla na značky v klipe. Je tam Tchor Štanjer a Pretorian a pod., pýtam sa, no a čo?! Je to klip o bojových športoch a sile, tak tie značky k tomu patria…Keby bol klip o stolnom tenise tak by zrejme mali značku Butterfly, keby bol o bežcoch tak zas New balance. To snáď pochopí každý.

    2, Že „Naši ľudia“ v klipe musia byť zlí a náckovia a preto majú zakryté tváre?! No ďalšia blbosť :-D..anonymní sú jednak preto, aby sa ľudia sústredili na interpretov a nie pozadie a aby sa zvýraznila sila davu a nie jednotlivca. Ďalší dôvod je, že sa jedná o profi fighterov a vyhadzovačov a pod. a nie každý sa potrebuje v klipe vytŕčať a doma sa nad tým potom ukájať, že aký je super známy a v študentských podnikoch potom na to baliť dievčatká.

    3, Tie značky, čo tu xľuďom ležia v žalúdku sú podľa mňa čisto ich vec. HH neni o tom, že by nejaká centrála určovala čo je IN a čo sa nosí a čo nie, je to každého vec a nikto nemôže povedať, že to či ono do HH nepatrí, lebo do HH patrí to, čo komunita jednoducho príjme. Okrem toho tieto „hrôzostrašné“ značky nosí mnoho ľudí v scéne ale aj interpretov – napr. Vladis, Mora, Čisychov atď..samozrejme, podľa niekoho chorej logiky je polovica scény nacistická! Žasnem:)

    4, Nikto nerieši, že sa jedná o naj klip roka a musím veľmi v pamäti loviť, aby som aj z minulosti si vytiahol nejaké SK klipy, ktoré by s týmto zniesli porovnanie. O samotnom tracku nehovorím – ten je total našlapaný v každom ohľade – lyrika, beat, flow..A najmä má pointu, čo väčšine hudby na scéne chýba.

    5, Vy, čo tu riešite nezmysli, že kto má čo na sebe, tak si dajte pohov, lebo sami ste jak rasisti, keď ľudí idete škatuľkovať podľa oblečenia (normálne neverím, že toto sa tu ide riešiť, že kto má aký obrázok na mikine!).Šak to je jak inkvizícia, čo vám bude vadiť nabudúce? Psy, lebo psy do HH nepatria, alebo svetlice, ktoré tam tiež nepatria a ani podchody a ani pneumatiky atd…

    Naozaj som zarazený, čo sa v tejto diskusii k podľa mňa výbornému klipu ide riešiť.

  • Marsi
    12. 07. 2011, 0:12
    • hodnotenie: -5
    Marsi
    atlas616

    Na toto nemôžem napísať iné ako len to, že klobúk dolu pred tebou a tvojimi slovami. Nemyslím, že by ktokoľvek vedel jasnejšie a výstižnejšie vyjadriť to, o čo tam naozaj ide! Palec hore!

  • B3RNO
    09. 07. 2011, 20:20
    • hodnotenie: -2
    B3RNO
    @reckyPP

    Recky kamo, obcas zajdi aj ty do tej posilky, ci zaboxovat si. Uvidis, uvolnia sa endorfiny a budes sa citit lepsie ;-) Okrem toho sa ti spevni telo a mozno zbalis aj nejaku damu. Zrazu s prazdnymi gulkami zistis, ze ten svet je naozaj pekne miesto a nebudes chodit taky nasraty ;-))

  • reckypp
    09. 07. 2011, 23:53
    • hodnotenie: 6
    reckypp
    BERNO

    zoberiem si to k srdcu…zajtra idem zdvihat kolesa, robit kliky s retazou na chrbte a buchat s perlikom po gume…ked budem mat 120kg, zdvihat na tlaky 150kg tak potom sa budem citit mocne a este samozrejme kazdy tyzden aspon raz dokomu rozkopem picu…dakujem ti berno, tvoje riadky mi zmenili zivot…ps:ako sa robi smajlik nasratosti ???

  • B3RNO
    10. 07. 2011, 11:21
    • hodnotenie: -3
    B3RNO
    Neviem sice co je perlik, ale kludne s...

    Neviem sice co je perlik, ale kludne s nim buchaj :-) Ja ti poradim, ze nemas byt nasraty a agresivny a ze ak mas take vlohy nech si ich vybijes v posilke a ty namiesto toho uz hladas sposob akym zneuzit zosilnenie tvojho tela na svoje agresivne umysly.

  • reckypp
    10. 07. 2011, 12:33
    • hodnotenie: 7
    reckypp
    jaaaj

    perlik je to velke zelezne kladivo s ktorym ten dutak buchal po gume v tom dutom klipe…ty! ktoremu sa paci toto nazy dielo ides mne hovorit nieco o agresivite???…ano som nasraty a ako som uz hore napisal ide ma roztrhnut pri tomto videu a diskusii…jedinna vec ktoru z duse nenavidim su nacisti a ludia ktorych prioritou je sa opit a pobit(kali ma tu drzost povedat, ze ich svet je uzavrety pred hlupakom a fetom) poznam x nackov co hulia a vsetci maju tie najhorsie ucnovky…a radsej si pojdem zabehat so psom ako zdvihat zeleza v pivnici a kukat na tie dute ksichty…

  • reckypp
    10. 07. 2011, 12:36
    • hodnotenie: 1
    reckypp
    a este

    cele toto video a text je len propaganda… ziadne pravidla, ziadne ambicie, nic nic nic.....len sa ozrat a pobit, to je ich cely zivot!!! asi tak pred polrokom som musel skoncit jedno dhle kamaratsvo prave kvoli tomu, ze zacal verit tymto kokotinam…

  • schmuzig
    11. 07. 2011, 1:25
    • hodnotenie: -1
    schmuzig
    chlapce ked mi das jeden jediny dokaz...

    chlapce ked mi das jeden jediny dokaz ze jedine co chcu je sa opit a prepadavat ludi na ulici v podobe textu verejneho vyjadrenia a bude dokazatelne ze to povedal kali mates atd. a nie len tvoje prezentovanie jednotlivych obrazov v klipe vtedyy si si nenasral do huby a pridem ti podat ruku hoci aj na zemplinsku siravu ak tam byvas ze o konecne niekto kto osocuje a uraza a ma na to opravnitelny dokaz to tak robit

  • B3RNO
    10. 07. 2011, 12:50
    • hodnotenie: -4
    B3RNO
    Nechajme tak - kazdy ma svoj nazor....

    Nechajme tak – kazdy ma svoj nazor. Chcel som len povedat,ze nie kazdy co cvici musi byt agresivny a nie kazdy co ma mikinu Everlast musi byt nacek. To ci Kali je, ci nie je neviem, nepoznam ho a ani neviem nic z prvej ruky, kedze uz nezijem v BA. Napisal som , ze pesnicka sa mi paci a ze klip mi pride funny. Ale videl som kvantum podobnych USA klipov, takze tragediu som z toho nerobil.

  • strss
    18. 07. 2011, 22:58
    • hodnotenie: 0
    strss
    ty mas urcite problem aby sa ti dvihlo...

    ty mas urcite problem aby sa ti dvihlo niečo ine a nie aby dokazal dvihnut koleso leda ak z bicykla

  • Luk1
    10. 07. 2011, 10:49
    • hodnotenie: -6
    Luk1
    Zaujimave, ze toto vam vadi, ale to, ze...

    Zaujimave, ze toto vam vadi, ale to, ze niektori cierni raperi su rasisti a otvorene sa hlasia proti bielym je ok.

  • P3H0
    10. 07. 2011, 11:08
    • hodnotenie: 8
    P3H0
    prečítaj si celú diskusiu..už je to...

    prečítaj si celú diskusiu..už je to tu riešené!

  • ...C
    10. 07. 2011, 12:20
    • hodnotenie: 5
    ...C
    Hanbím sa

    Hanbím sa za to, že som niekedy v minulosti podporil Kaliho nosič kúpou originálu. Financoval som neonacistu. Za toto by mali ísť sedieť. Všetci čo sa na tom podieľali. A k autorovi článku len toľko: nie nemal si to zverejňovať na tejto stránke. Neonacisti majú určite svoje vlastné stránky.

  • Marsi
    12. 07. 2011, 1:52
    • hodnotenie: -6
    Marsi
    ...C

    Zastav sa za mnou, ja ti tie peniaze vrátim a môžeš sa prestať hanbiť. Ale nepíš, že si financoval neonacistu. Raz ešte budeš žobrať o pozornosť ľudí ako je Kali a Mates.

  • ThuqSk
    10. 07. 2011, 12:52
    • hodnotenie: 4
    ThuqSk
    akurat dneska som pozeral francuzky...

    akurat dneska som pozeral francuzky film La Haine (1995) .. odporucam pozriet ;) hodi sa to k tomu..

  • Brilliant Bet
    10. 07. 2011, 17:37
    • hodnotenie: -13
    Brilliant Bet
    ked uz sme pri tych znackach, pokial...

    ked uz sme pri tych znackach, pokial viem, Marc Jacobs je gay, to znamena podla vas, ze Rytmus je kvoli jeho LV veciam homosexual? co keby Jacobs bol nacek, uz aj polocigana rytmusa by kazdy z vas zaskatulkoval ako nazi rappera :D :D :D ? kto z vas si znacky kupuje podla toho, ci ich vlastni „nacek“ alebo nie? rozumny clovek si skorej kupi nieco, co sa mu paci alebo nieco, v com sa citi pohodlne. Keby ste sa dozvedeli, ze vlastnik obchodov Hypernovy je nacek, tak co by robili? nejedli by ste? nechodili by ste si kupovat chleba, lebo ho vyraba alebo predava nacek :D ?

    Kazma by mohol na toto spravit parodiu (nie na Kaliho, ale na tych wannabe antifa inteligentov), lebo je naozaj smiesne, ako vie par znaciek, bejzbalok a nozikov clovekov rozrusit :D skoda, ze na Slovensku nemame nejakeho Wierd Al Yankovica, ktory by na to spravil daky track, ti co to beriete negativne, mam pocit, ze to beriete prilis vazne :D

    inak, aj by som uvital od niekoho, co mi dal minuska aspon napisat preco, ci som ja taky hlupy/zakomple­xovany/obmedze­ny? :D

  • P3H0
    10. 07. 2011, 20:21
    • hodnotenie: 0
    P3H0
    Prečítaj si jeden z mojich komentov...

    Prečítaj si jeden z mojich komentov vyššie a zistíš že to neni len o majiteľovi ale aj o financiách,po­dopre a sponzoringu :)

  • lunatic
    10. 07. 2011, 18:50
    • hodnotenie: 10
    lunatic
    kamo k tvojmu komentaru uplne bohate...

    kamo k tvojmu komentaru uplne bohate staci len ta minuska;)

  • cernybaron
    10. 07. 2011, 21:35
    • hodnotenie: 11
    cernybaron
    neviem preco mam pocit, ze sa tu...

    neviem preco mam pocit, ze sa tu zaregistrovali vsetci typci z toho klipu a snazia sa obhajit situaciu.. hm.. tolko novych nickov pribudlo na hh.sk kolko sa poslednych 5 rokov nie.. lol

  • SkripO
    10. 07. 2011, 22:51
    • hodnotenie: -9
    SkripO
    neviem preco mam pocit,ze sa tu ...

    neviem preco mam pocit ze súú tu uz dlhsie zaregistrovany paar samych koko..ou co tu riesia pitchoviny

  • Dalila
    11. 07. 2011, 3:01
    • hodnotenie: -6
    Dalila
    neviem či mám plakať alebo sa...

    neviem či mám plakať alebo sa smiať…ale taká tupota čo tu predvádzate je fakt len na plač asi. Každý je pre vás len nacista, žebrák, pózer a neviem čo ešte, ale sa pozrite do zrkadla, presne toto škatulkovanie práve z vás robí obyčajný odpad spoločnosti. Aj keby mali na sebe ružové trikoty a spievali slnku, láske a motýloch aj tak tu budete predvádzať tie vaše komplexy.

<< 1 2 3 >>

Pridaj komentár

Ak chceš pridať komentár, musíš sa najprv prihlásiť