HIP-HOP.sk

Diskusia: Konšpirácie, odhalenia a iný marketingový materiál

  • KRUTOTU
    07. 07. 2011, 1:16
    • hodnotenie: -5
    KRUTOTU
    BIG UP

    Som rád, že niekdo dokázal niečo takéto napísať, lebo už som sa začínal báť, že som jediný s triezvym zmýšľaním. JaNeS GJ! :D

  • *
    07. 07. 2011, 2:43
    • hodnotenie: 1
    *
    janes napises takyto clanok a nakoniec...

    janes napises takyto clanok a nakoniec das odkaz na krs one. je uz pokrocila hodina a nejak ma nenapada ako si to myslel, co si chcel povedat? prave krs one vystupoval niekolko krat v alex jones show, prave krs one otvorene podporoval projekt 9/11 a prave krs one je jednou z najvyraznejsich postav v hip hope ktora pretlaca ucenia jordana maxwella. takze neviem preco si tam capol prave jeho, kedze som mal s tvojho blogu pocit konspiracnym teoriam nie si nakloneny. este sa vratim k teme. nieco vidime podobne, nieco nie. nasi reperi objavili pred nejakym casom konspiracne teorie. pozeraju „duchov casu“, „bohemsky haj“, „koniec hry“ a podobne dokumenty/videa ktore by mali ludom otvorit oci. co na tom ze neoverene dohady su k relevantnym infromaciam v pomere 70 ku 30… hlavne ze ich producentom kupujuci pomastili vacky. chalani si to pozru, namotaju sa a naskocia na trendy vlnu konspiracnikov, pripadne ezotericky ladenych „hladacov pravdy“. ale taketo temy v hip hope nie su nicim novym. boli pritomne a prezentovane v textoch/roz­hovoroch aj u reperov ako krs one, proffesor griff, sunz of man, killah priest, wu tang clan… na nich vplyvali ludia ako jordan maxwell, texe marrs a pod.. teraz su tu nove mena (jones, icke…) a hnutia (zgm…), ktore ovplyvnuju novych konzumentov. na jedno su tieto dokumenty a popularizacia takychto tem dobre. dokazu vyvolat zaujem a ked je clovek ochtny napr. overovat si fakty moze prist k zaujimavym zaverom… vacsina ludi je bez kritickeho myslenia, prijme vsetko co je ponukane a necha sa zviest zlou cestou. ludia si to pozru, ako reklamu na praci prasok a su uplne spokojn. dalej nejdu, necitia potrebu. ved uz maju „otvorene oci a mysel“ lebo uz videli zeitgeist 8. oni maju svoj film a vsetkym znamym budu jeho obsah vtlkat do hlavy. je to ako ked si precitas dana browna a potom budes vsetkym predkladat jeho pribehy ako 100% pravdu. potom sa nestacime cudovat ked pocujeme co nam v dobrej viere nasi oblubenci recituju… ale co uz, ved aj cesta do pekla je vraj dlazdena dobrymi umyslami :P

  • zombeat
    07. 07. 2011, 11:37
    • hodnotenie: -4
    zombeat
    no teda

    ani som necakal ze tato tema sa tu objavi , vdaka , myslim ze problem uz je hlavne v tom ze ludia si nerobia vlastny nazor (nemaju cas patrat po faktoch? ) a tak sa berie za pravdu oficialna propaganda , a rovnako i filmy spominane vyssie kt. tejto officialnej pravde odporuju , ludia maju klapky na ociach- co neni v mediach to neexistuje , a tak kym sa na nas valia nove a nove pravdy ktore riesime , skutocna pravda je dakde medzi/pod , mozno neobjavena ( zlo ma mnoho podob ) a uz len citujem neviem koho presne : – 100 krat zopakovana loz sa stava pravdou- , a : cim nehoraznejsie a absurdnejsia loz tym lahsie jej ludia uveria ,

  • samsebou
    07. 07. 2011, 12:08
    • hodnotenie: 4
    samsebou
    ty neovereny dohad :

    skus si pozret prve dve videa na tomto linku potom tu vypisuj chujoviny skor mi to pride že ty žiješ v svete plnom ilúzií apropo všetky tie dokumenty čo tu ty zhadzuješ su dostupne volne zadarmo na nete takže to mastenie vačkov chod vypravat napriklad našim politikom čo ta ojebavaju cely život : http://911.yweb­.sk/filmy.html

  • *
    07. 07. 2011, 13:20
    • hodnotenie: -5
    *
    no samsebou, vidim ze ty si ojebany...

    no samsebou, vidim ze ty si ojebany dostatocne. vzdy je velkou vyhodou ked citatel dokaze pochopit text ktory cita. potom sa pri reakcii aspon nestrapni a nevyznie ako kokot. ja tie dokumenty nezhadzujem, tak tu zo mna nerob sebeja. ja som toho nazoru ze nie je dobre 100 percentne vsetko zatracovat, ale ani slepo vsetkemu verit. lebo to co clovek nazyva pravdou, to si musi najst sam, cistu mu ju nikto na podnose ani vo videu neponukne. to ze ty si ich napr. stiahnes cez torent este neznamena ze su dostupne zadarmo, to ich iba kradnes. vacsinou sa predavaju klasicky na dvd nosicoch a az neskor su uvolnovane na prezretie napr. na youtube kanaloch ich tvorcov. a ano ide o biznis. alebo si myslis ze taky jones alebo jesse ventura to robia pre dobry pocit? nebud smiesny a preber sa. http://www.in­fowarsshop.com/ http://www.da­vidickebooks.co­.uk/index.php?… http://www.te­xemarrs.com/…mer­chant.mvc a pod… fakt mi niekedy diskusie s ludmi tvojho typu pripadaju ako vystrihnute z detskeho kutiku. ja sa tymito vecami zaoberam cca 8–9 rokov takze nie som nejak ohureny stylom tvojej argumentacie.

  • samsebou
    07. 07. 2011, 20:12 samsebou
    Komentár bol zmazaný administrátorom.
  • *
    08. 07. 2011, 9:45 *
    Komentár bol zmazaný administrátorom.
  • B3RNO
    07. 07. 2011, 13:43
    • hodnotenie: -5
    B3RNO
    A mne to vsetko pride strasne lacne....

    A mne to vsetko pride strasne lacne. Nechce sa mi proste verit, ze keby americka vlada robila nieco take proti svojmu ludu (dvojicky), ze by to tak odflakla. Nechce sa mi verit, ze by nemysleli na kazdy detail. A ak by aj nieco posrali, tak neverim tomu,ze tak lahko by sa to dostalo medzi ludi, ze by nemali ani snahu zabranit sireniu „dokazov“ proti nim. Mne to pride cele jednoduche . Proste naozaj nejaki afganci dokazali vyjebat so supersilnou a superbezpecnou amerikou. To sa nepacilo vlade a tak urobila zeitgeist a ine trapne dokumenty, aby si ludia mysleli, ze to spravila americka vlada. Ludia teraz (aj nadalej) beru ameriku ako velmoc, ktorej sa neda ublizit a je vsemocna. A ked amerika chce, kludne zautoci aj sama na seba a nic sa jej nestane. Vsak uz ani nepoznam cloveka co by nevidel zeitgeist a co by neveril, ze si to urobili sami. Dokazali to co chceli – Udrzali si status nedotknutelnosti a svetovej velmoci. Ved oni sa tak radi honia ego nad vlastnou dokonalstou ;-)

  • B3RNO
    07. 07. 2011, 13:45
    • hodnotenie: -5
    B3RNO
    Ale nechcem ta o tom ani nahodou...

    Ale nechcem ta o tom ani nahodou presviedcat. Len si to zober z opacnej strany, ze to ze sa ten zeitgeist dostal k tebe mozno malo nejaky dovod a mozno trosku iny ako Ti hovoria ti dobri ujovia co ti chcu otvorit oci ;-)

  • diskopribeh
    07. 07. 2011, 14:30
    • hodnotenie: -5
    diskopribeh
    Konspiracne dokumenty su vlastne len...

    Konspiracne dokumenty su vlastne len konspiraciou americkej vlady? :) Sorry, ale pobavilo ma to.

  • reckypp
    07. 07. 2011, 21:41
    • hodnotenie: -5
    reckypp
    b3rno

    aj ked ta nemam rad, ale v podstate ta rad mam:D tak musim s tebou uplne suhlasit… ked su ty iluminanti taky mocni, preco dopustili aby po dokonale sledovanom internete uplne v pohode kolovali taketo dokumenty a dokonca na YOUTUBE…

  • samsebou
    07. 07. 2011, 20:18
    • hodnotenie: 2
    samsebou
    pozri sa aky je svet zblbnuty pozri sa...

    pozri sa aky je svet zblbnuty pozri sa jaka hudba je v mode jak sa chovaju ludia je to čim dalej tym horšie – takisto je to s repom pozri jaka bola kedysi tato hudba jake boli texty a teraz čo je ? mysliš že to je progres? kokot to je je to cielene zmazat hudbu čo rieši tieto veci všetko realne čo možeš v repe povedat a namiesto toho dostaneš pičoviny dnešnej doby aby si bol zblbnuty ale o tom rep pre mna nebol a ani nebude…na zaver chceš mi napisat že veriš takej pičovine jak je toto zabitie bin ladina imaginarneho ano? všetko to čo bolo publikovane že hned ho radšej zabili a hned šups snim do mora – tomu snad uveri len totalny kokot

  • Janes
    08. 07. 2011, 13:18
    • hodnotenie: 0
    Janes
    krs one

    článok má len poukázať na problematiku, vyvolať diskusiu a preto som rád, že si sa zapojil. k tomu KRS len toľko, že som mal blog naplánovaný trošku ináč, ako sa mi neskôr vyvinul a musel som ho dodatočne ešte upravovať, preto tam ten KRS „trošku“ nesedí.

  • reckypp
    07. 07. 2011, 7:12
    • hodnotenie: -5
    reckypp
    ahaahah

    ja sa smejem hlave z tych raperov co si pozru 20 dokumetov a potom si urobia obsah, ten daju do rymov bumm a mame tu revolucioanara ,elovolucianara a neviem co este , MC TELEVIZNE NOVINY len tak dalej, kokoti vam to zeru a myslia si , ze ten vas rap ma neskutocny nazor, poctivy rap:DDDD a nejaky prekureny petrzalcan mi povie, ze som ovca hahahha dobre som ovca lebo nepozeram tie konspiracne bludy…inak nejde sa so mnou niekto upisat iluminantom? som pocul, ze vraj si mozes na pohovore vybrat z akejkovek drogy a zajebat si s vela kurvami…mozno stretneme eminema a jayziho ako si idu po vreckove od lucifera:D

  • P3H0
    07. 07. 2011, 9:59
    • hodnotenie: -2
    P3H0
    a kto sú tí raperi čo si pozrú 20...

    a kto sú tí raperi čo si pozrú 20 dokumentov?

  • diskopribeh
    07. 07. 2011, 12:00
    • hodnotenie: -2
    diskopribeh
    ako najlepsi priklad konspiracnych...

    ako najlepsi priklad konspiracnych raperov mi pride Suvereno a H16 :D

  • P3H0
    07. 07. 2011, 17:08
    • hodnotenie: -3
    P3H0
    No už som sa bál že povieš iné...

    No už som sa bál že povieš iné mená :)

  • B3RNO
    07. 07. 2011, 11:36
    • hodnotenie: -5
    B3RNO
    :-)

    Unikla mi pointa tohto clanku. Mozno bol pisany komplikovane, mozno len nemal mat ziadny odkaz, mal len zhrnutie „faktov“. V kazdom pripade je mi v podstate jedno ci reperi repuju o slobodomuraroch, alebo nie. Nie su to moji duchovni vodcovia ani nic podobne, beriem to ako spestrenie tem, nic viac. Niekde suhlasim, niekde nie – tak ako pri kazdom inom beznom cloveku. Nepouzivam „Si zabil“ len preto, ze to pouzil nejaky reper, takisto nezacnem verit v dvojicky (nepresvedcil ma zeitgeist) len preto, ze o tom repuju.

  • Bernard
    07. 07. 2011, 11:49
    • hodnotenie: -5
    Bernard
    podľa mňa si je na vine človek....

    podľa mňa si je na vine človek. Hlavne nevzdelaný človek, ktorý nedával vôbec pozor, ani nemusel mať jednotky, stačí aby triezvo rozdeloval na dôležité a nepodstatné, lenže väčšina ľudí tu, na slovensku, neviem jak je to inde tieto veci fláka, nabere vzor správania od najväčších blbečkov z okolia len preto, že plujú, alebo nadávajú, alebo sa ožierajú a prezentujú svoj názor ako samozrejmosť a tým sme sa dostali k tomu, že človek bez najmenšieho rozhladu, znalosti, prezentuje svoju riedku sračku, ktorú by povedalo dievča v predpubertálnom veku ako svoj svetonázor a pravdu, ktorá je nadradená niekoho druhej pravde a preto tú druhú musí ponižovať…nikto nemôže poprieť, že média plodia debilitu, stačí sa ísť pozrieť aj na pár vysokoškolských prednášok o ekonomike, aj od fungujúcich pr manažérov, tí vam tiež povedia ako to v našej slovenskej bubline funguje. Ľudia ak sa chcete zastávať hentakých rečí, ktoré máte, tak si aspoň behnite za dôveryhodným zdrojom, keci, ktoré nie sú ničím podložené a počuli ste ich len niekde..načo.. ..povecme si pravdu, je to zanedbaná výchova

  • cernybaron
    08. 07. 2011, 12:14
    • hodnotenie: 1
    cernybaron
    kua asi som zabludil na iny...

    kua asi som zabludil na iny server..

  • Janes
    08. 07. 2011, 13:22
    • hodnotenie: 0
    Janes
    hlasovanie? humoreska

    Prekvapuje ma, že je niekto pre jednu diskusiu ochotný venovať toľko času a energie na vytváranie si účtov, ináč si neviem vysvetliť, že behom nejakej hodinky sa tu zmenili hodnotenia jednotlivých diskusných príspevkov o… veľa… hlasov, priam až do opačných hodnôt. Aj to je celkom pekný argument, ktorý čo-to hovorí o ľuďoch, ktorí tento blog nemohli prehltnúť. Otázkou zostáva – kto sa vlastne má zobudiť? :)

  • samsebou
    08. 07. 2011, 13:44
    • hodnotenie: 1
    samsebou
    :D

    nemohli prehltnut ? šak v celom tom bloge len splietaš ani podla mna nevieš o čom blastne – cele je to o tom že si zasadny realista čo veri len tomu čo mu ponuknu televizne noviny TV JOJ alebo Markiza tak mi to pripada :D dokopy napišeš velku piču a teraz sem zaklincuješ že preminuskovanie do opačnych hodnot je dost velky argument na to že maš pravdu :D to je sila :D daj normalny arugment a vysvetli mi logicky nejake veci čo tu ty zpochybnuješ lebo nie všetko su pičoviny a nevem čo si ty videl alebo čital no ja čom videl/čital bolo všetko podložene vedeckymi faktami projekty a skumania čo podoruju vedci inžinieri atd takže ked mi tu ideš tvrdit že im to jebe a ty si letadlo spolu s inymi tu expertmi tak jakože dovi/dopo nemam pismen :D btw ked už to tu dost typov mieša do repu a splietaju to dokopy s trendami či čo tak potom asi aj tupacovi jebalo a robil si reklamu na tom v 90 rokoch ked dost často spominal tieto veci hlavne čo sa iluminatov tyka a pokial ja vem vtedy o tom vedel každy piču a nemalo by to žiadny zmysel nečo take tvrdit …som zvedavy na tvoju argumentovu reakciu myslim že sa jej nedočkam…

  • Lumir
    08. 07. 2011, 14:34
    • hodnotenie: 2
    Lumir
    problem je inde… ty si ten blog vobec...

    problem je inde… ty si ten blog vobec nepochopil, asi musis este trosku dozriet… tu neide o tie teorie, tu neide o to ci su pravdive, alebo nepravdive, tu ide o podanie tych teorii od nasich panov „umelcov“, ktori povecsinou len hlupo verklikuju to, co si pozru v dokumentne, bez akejkolvek stipky nazoru (cest par vinimkam). aspon tak tuto temu a tento blog chapem ja…

  • samsebou
    08. 07. 2011, 15:16
    • hodnotenie: 2
    samsebou
    aaaaano samozrejme že je to o tom maš...

    aaaaano samozrejme že je to o tom maš pravdu ja som to pochopil ale je tam vela naražok akože kdo tomu veri je asi prinajmenšom prijebany a taketo ja ti napišem jednu vec čo som videl z tychto označenych ako konšpiračnych dokumentov všetko tam bolo podložene faktami takže zaujimalo by ma ake dokumenty pozeral pan autor ked už chcel zabrdat do niečoho o čom je velmi presvedčeni mal to napisat obširnejšie a davat tam fakty ne sa vyjadrovat jak nímand tým že sa pokúša vyjadrovat velmi inteligente a s nadhladom …

  • Lumir
    08. 07. 2011, 16:48
    • hodnotenie: 0
    Lumir
    Blog nie je recenzia dokumentu, tento...

    Blog nie je recenzia dokumentu, tento blog urcite nemal za ciel rozoberat konspiracne teorie, skor temy autorov… Ale to urcite najlepsie vysvetli sam autor

  • samsebou
    08. 07. 2011, 17:31
    • hodnotenie: -1
    samsebou
    mne to je uplne jasne nemyslel som to...

    mne to je uplne jasne nemyslel som to aby to recenzoval ale proste aby aspon použil kurva dake argumenty ked už si obtiera papulu o to o nič ine mi nejde tym čo tu prezentuje mi to pride ako keby bol proti tomu na jednej strane piše o tom že bla bla žiadne fakty čo ja vem čo nič realne a na druhej sa nesnažim sam to dako realne vyvratit čiže je v tej istej pozicii jak kvazi to čo posiela do piče…ano chapem každy mam daky nazor ja ho rešpektujem ale toto čo napisal mi pride totalne od veci okrem toho že spomenul jak sa na tom vozia reperi ......

  • Janes
    08. 07. 2011, 18:17
    • hodnotenie: 0
    Janes
    povedzme, že aj to, ako sa teraz do...

    povedzme, že aj to, ako sa teraz do každého obúvaš, je súčasťou blogu. Pretože keby si bol fakt nad vecou, tak sa správaš trošku ináč. Myslíš, že tým niečo zmeníš na behu celého sveta? Fakticky? Internetovou diskusiou? Prepáč, ale tým, že si nás tu všetkých pourážal si ma vôbec nijak nedonútil, aby som si klikol na ten link, ktorý si dal vyššie. * Blog je o ľuďoch, ktorí píšu texty s touto témou a nemajú základné vedomosti. Od určitého veku si myslím, že každý súdny človek si uvedomí, že nie je rambo a dobro nevíťazí vždy nad zlom. Nehovorím, že treba čušať ako voš pod chrastou, ale treba mať aspoň štipku zdravého úsudku.

  • samsebou
    08. 07. 2011, 19:08
    • hodnotenie: 0
    samsebou
    ale prosim ta jake obuvanie keby sa tu...

    ale prosim ta jake obuvanie keby sa tu obuuuvam jak pišeš tak ti tu vypičujem nevem jak ako nejaky kreten neplet si pojmy len preto že tu raznejšie niečo pišem neni to von koncom mierene proti tebe ja ta ani nepoznam takže ta nesudim ale ked tu vidim takto niečo pisane s velkou istotou a pri tom mam na to dost iny nazor a viem svoje tak ma to vie vytočit – neviem kde si zobral že chcem niečo menit ? pisal som že chcem? alebo že dobro vytazi nad zlom? keby ano tak to tu inak vypada kamoško …v podstate ano maš pravdu chcel by som zmenit ale nepisal som to tu ani raz na to treba ovela viac ludi nejsom naivka no jedno viem že s radostou by som sa knim pridal keby taky su…prečo by som mal byt nad vecou? ja nechcem byt chcem to riešit a tak sa aj chovam mne je totalne u piči čo si mysliš tak jak tebe to čo si myslim ja je to tvoja/moja vec ale nedalo mi to proste chcel som konečne vidiet aspon jeden argument no zatial tu žiadny nepadol od nikoho len same vysmievanie sa a o tom to presne je cele zo strany takych čo si robia zo všetkeho akurat dobry den a život je pre nich len jedna velka party pokial na vlastne oči niečo nezažiju nedaj bože na vlastnej koži…až potom každy zbystrie...........

Pridaj komentár

Ak chceš pridať komentár, musíš sa najprv prihlásiť