HIP-HOP.sk

Diskusia: Pozeraj ukážku z nového klipu: Momo "Uličný rap víťazí"

  • vitous
    01. 05. 2009, 11:58
    • hodnotenie: 0
    vitous
    ,,,,,,,fest good rep ma

    ,,,,,,,fest good rep ma eMo2,,,,,,,,a to že niekto ma vyholenu hlavu ešte neznamena že je nacista,,,,barz do bere niekeho kdo ma vyholenu hlavu že je skinhead a že hajluje,,,,,,ale skinhead a nacista je niečo uplne ine,,,,,,,a momo je raper,ne nacek pojebaný,,,,,,,,a že nehovori pravdu?,,,,som zvedavy ako by ste to daly vy vy chytraci,,,,,,,hudba zdola 4 ever

  • yamamoto
    01. 04. 2008, 9:57
    • hodnotenie: 0
    yamamoto
    mne to priide ako nackovina

    mne to priide ako nackovina cistaa..mam raad petrzalsky rap ale toto je brutal.. mo2 flow jak svina nazory jak hitler .. skoda

  • mesaiacha
    14. 03. 2008, 19:53
    • hodnotenie: 0
    mesaiacha
    toto je neuveritelne

    hadate sa tu kto je raper kto nie a ze KF a spol maju komercne veci, aka je ta prava ulica a pod. A v podstate o tom vieme vsetci hovno.Proste jeden 15 az 20 r. chalan "raper" z SVK moze vediet o tvrdom zivote s ktoreho cerpaju napr 50cent, ICE T a pod. velke hovno. NEMOZE aj keby sa posral nie. Este mozno ludia co vyrastli v decaku mozno. V klipoch sa ukazuju ako gangsta a podobne. Rapovat o tom aky je zivot kruty a tazky a je to boj a bla bla. Prezentuju sa iba ako partia nebezpecnych a podobne. Nepriznaju sa ale ze ide iba o prachy. Vidia ako zaraba KF, H16 a oni chcu tiez. NIC INE. Keby z toho noboli penaze asi by to uz skoncilo. Black Gangsta z USA tiez nespievaju ludovky tak ani biely by sa nemali srat do gangsta rapu. Aj KF najpr basnil ako ma v pici komercnost a ze no name su buzny. A teraz noti o tom ze je komercny. Tak to skoncia vsetci je to iba o tom ze chcu kes. Nie je v tom ziaden iny duch. Iba duch penazi.

  • Nikt0
    09. 03. 2008, 9:17
    • hodnotenie: 0
    Nikt0
    najnebezpecnejsi raperi z PETRZKY

    trapna PETRZKA ,inde stoka nieje dufam ,ze ma nezabiju svojimi rymamy

  • Rachman
    02. 03. 2008, 13:57
    • hodnotenie: 0
    Rachman
    O5 confused

    Je mile ze interpret rozprava o tom aky je pravdivy ale pride mi to ako erektivna disfunkcia, lebo jedina pravda ktoru zvestoval(za predpokladu ze sa mu da verit) je to ze hovori pravdu. Som z toho trochu zmeteny a zacinam byt zmeteny aj z Hip-Hop stylu.

  • ZlatanZlo
    05. 03. 2008, 14:17
    • hodnotenie: 0
    ZlatanZlo
    no.1

    si fakt jednička keď vieš z pársekundovej ukážky zistiť o čom kto hovorí dojdi si pre facku L8

  • Rachman
    06. 03. 2008, 21:15
    • hodnotenie: 0
    Rachman
    obava

    Mily ZlatanZlo,
    chces tym naozaj povedat to ze vo zvysku tohoto intelektualneho a hudobneho klenotu sa nachadza ta pravda ktoru interpret Momo avizuje? Ak ano tak usudzujem (podla dlzky spominaneho aviza), ze to bude objav hodny polyhistorta a som samozrejme ochotny sa ospravedlnit.

    Btw..."dojdi si pre facku L8" je nejaky nas Hip-Hopersky slang alebo to mam chapat tak ze sa mi naozaj adolescent vyhraza fyzickym nasilim :-)?

  • °°Co_tEbA_Do_tOhO°°
    29. 02. 2008, 19:17
    • hodnotenie: -2
    °°Co_tEbA_Do_tOhO°°
    ulica žije

    ..........podzemie vzrasta .....
    ...ide hore neklesa zas dole.......
    .....momo ako nater fakt reper na spravnom mieste .....

  • bastardi z utulku
    28. 02. 2008, 20:54
    • hodnotenie: -2
    bastardi z utulku
    ty nevies co je rap

    akoze ja uz fakt nemozem z tychto bielych hlav.si mysliteze viete rapovat,ale nikto z vas ani po clenky nesiaha takemu pravemu nigga raperovy. aj keby bol ten najhorsi z ciernych,tak je stokrat lepsi ako nejaky biely kokotko ako ste vy.
    ste biele nuly.

  • Netvor 725
    19. 03. 2008, 18:05
    • hodnotenie: 0
    Netvor 725
    bastardi z utulku

    Kedze "pravemu" Nigga "rapperovi" ja nerozumiem tak dobre ako tym bielym, tak budem pocuvat tych bielych...

    Inak reperi by sa mali rozdelovat na kvalitnych a nekvalitnych a nie na bielych a ciernych. A Momo je kvalita.

  • simikeee
    10. 03. 2008, 18:14
    • hodnotenie: 0
    simikeee
    ouuu

    biele nuly? asi tu mame nejakeho cigiho xD

  • ZlatanZlo
    05. 03. 2008, 14:19
    • hodnotenie: -1
    ZlatanZlo
    fajči

    fajči kokoty negrom pred mcdonaldom moja
    v repe sa isto vyznáš len jedno biely reperi sú aj tí o ktorých si ty myslíš že sú čierny

  • °°Co_tEbA_Do_tOhO°°
    29. 02. 2008, 19:22
    • hodnotenie: -1
    °°Co_tEbA_Do_tOhO°°
    sicko jebe v hlave ci

    ...ty pojebansz honis pisulu kazdy den na porne striekas to do servitky a vravis ze sme biele nuly ......uvedom sa mas traumu z detsva nevyliecis nadavkami.......

  • bastardi z utulku
    28. 02. 2008, 20:49
    • hodnotenie: -1
    bastardi z utulku
    hovno

    aky je vas nazor na komentar psa z utulku ktory ucinkoval v klipe?tak MOMO JE podla nas BASTRAD aj ked nie z utulku ale z ulice!!!!!tak najprv cistokrvny a pak chudacik bez domova?momo je uplne maximalny chudak!!!nech na buduce da do klipu nieco o com trocha vie a nech sa nejebe do "utulkovych bastardov" !!!! SI KOKOT!!!!
    a ked uz chce pouzit dake zabery bez autorskeho prava,tak nech sa pripravi na nas....utulkovi bastardi si ho podaju....TY CHUUUJ

  • Netvor 725
    07. 03. 2008, 18:21
    • hodnotenie: 0
    Netvor 725
    bastardi z utulku

    On tam jasne povedal, ze TRHAM vas jak besna smecka bastardou z utulku... To bolo prirovnanie, nepovedal ze on je ten bastard...

  • Awaz
    26. 02. 2008, 12:18
    • hodnotenie: -1
    Awaz
    momo

    toto je rap ty decko......

  • soolo
    23. 02. 2008, 19:42
    • hodnotenie: 0
    soolo
    konecne nieco co sa da

    konecne nieco co sa da ocuvat

  • PIETRO FILLINY
    21. 02. 2008, 12:25
    • hodnotenie: 0
    PIETRO FILLINY
    stoka

    mrte dobra vecicka lubi sa mi to mrte ... konecne sa poulicny rap tlaci dopredu ... soy ludia len tak dalej palce ... piceee

  • HaZi
    19. 02. 2008, 23:46
    • hodnotenie: -1
    HaZi
    tak toto je tazka vec hlavne

    tak toto je tazka vec hlavne ten podmaz

  • prim-ka
    15. 02. 2008, 18:36
    • hodnotenie: 0
    prim-ka
    HALÚÚÚZ

    Táto samozvaná takzvaná diskusia mi tak neuveriteľne zlepšila náladu... Stoka, ulica, nácek... Nepleťte si dojmy s pojmami len toľko k tomu a hádať sa kto je lepší vážne nemá zmysel každý nech počúva čo sa páči jemu čo jeho ušiam cudzie je nech neodsudzuje... Bo každý si ide svojou cestou a to čo sa mi nepáči predsa nepočúvam to dá zdravý rozum. No a ukážka sa mi páči momo píše dobre rapuje dobre(vlastne si myslím že sa zlepšil od čias 14-tky) a teším sa na album verím že tam budú treky čo majú hlavu a pätu...

  • poebany karenko
    13. 02. 2008, 22:31
    • hodnotenie: -1
    poebany karenko
    all

    naučte sa gramatiku a potom komentujte...:)

  • SachMat
    12. 02. 2008, 16:25
    • hodnotenie: -1
    SachMat
    Kokotkovia zavistlivi doma

    Kokotkovia zavistlivi doma honia cicinu na babikach a poznaju len 2 skupiny:KF,Moju rit a H1654523.Jebovia petrzaslky zvuk je cisty realny a rozjebe tie komercne sracky na maderu namojveru.Underground dopredu ide!!!

  • prim-ka
    15. 02. 2008, 18:38
    • hodnotenie: 0
    prim-ka
    By the way

    menoval si tri skupiny... Ja viem matematika je ťažká a zložitá :D (nič v zlom - mier :) )

  • stokaL7
    12. 02. 2008, 14:19
    • hodnotenie: -2
    stokaL7
    SotkaRepLuky7

    Vy debilkovia prijebany, ohovarate ho zachbtom lebo to co sa vam paci sa nepaci jemu...a co teraz ze vy ste curacikovia more zdediny a on je z petrzalskej ulice more fakt je taky ze ty co si myslia ze ked nanho napisu ze je chudacik z petrzalky co robi hudby pre zavislakov ze to mate vyhrate vy nuly? chodte zanim a povecte mu to do papule vy degesi vas zezere jak PESTRA SMECKA BASTARDOV ZUTULKU!

  • reckypp
    17. 02. 2008, 7:32
    • hodnotenie: 0
    reckypp
    hahah

    jasne, ze ma zareze som videl pici tych kktov co ma v klipe, prosimta ved to su sami degesi co sa len v klipoch chcu ukazovat ahhaha,chalpce polovica z nas v tejto diskusii keby uz prisla za nim tak mu najebe bez problemov,co si myslis ,ze v petrzalke su najvecsi rambovia alebo co?, sa zobud co tu pises

  • pepeMC
    07. 02. 2008, 22:31
    • hodnotenie: -2
    pepeMC
    kvalitka

    kurna dobre to je veru. uplne to ppc hraje v usoch stale =)

  • elmagicosk
    06. 02. 2008, 10:41
    • hodnotenie: -5
    elmagicosk
    ROZDIEL

    dva priklady dilinovci:
    MR :chcel by som predstavujem si ake by to bolo...
    MOMO:robim chcem mosem ;]

    MR : ludia ktory nikdy neboli zly tak otom snivajua teraz to nasilu robia
    MOMO:jeden zo zlych co sa ce aj polepsit ale niekedy to nejde ;]

    toto tu je uplne ina uroven o stoke nemate pravo sa ani bavit bavte sa o hudbe hudbe hudbe hudbe ;] ved otom je tato diskusia nie? pojasenci ;]

  • elmagicosk
    06. 02. 2008, 10:43
    • hodnotenie: -4
    elmagicosk
    pardon

    ze som zrovnaval moma s kandlovou viem ze sa to nerobi

  • panter
    07. 02. 2008, 8:50
    • hodnotenie: 0
    panter
    jéééžíško

    to opakovanie každej pičoviny po "stokaroch" je total f.i.a.s.k.o. ty gašparko z petržlenky..

    skús si vymysleť niečo vlastné a možno ťa nebudú všetci považovať za šašina čo sa pchá "stokárom" do riti ;)

  • BinLádin
    14. 02. 2008, 20:05
    • hodnotenie: -1
    BinLádin
    more...

    more po prvee ty si vsetci ? alebo si rozdvojena osobnost ? alebo co? ...druha vec v zivote si v petrzalke neprezil jeden den a hodnotis ludii z nej a nevies co a jak to tu bezii...po tretie jak vies ze chlapec opakuje slova od stokarov ? (nemam rad ten nazov)
    ... je to tak v urcitej skupine ludi ktory su spolu v styku sa rozprava jednym slengom a nerozprava sa 4 druhmy slengov len koli tomu aby nejaky kokotko ktory ma za hobby svojho zivota sedet za pocitacom a vychytavat komentare!...ty panter haahha... tato diskusia ma byt o hudbe a ne o tom kto s kym jak vychadza ked sa ti to nepaci tak sa ti to nepaci nekupis,nevypocujes ... a k veci ta vec je obraz ludia nezazijes nepochopis potom to berete tak jak to berete ale "nekric hop kym nepreskocis " sa hodi aj sem ... ide o to !!! dovi pozdrav z JALALABADU aFGANISTANN cakajte teroristicke utoky ringle ..hahahaha

  • majki13
    05. 02. 2008, 15:26
    • hodnotenie: -3
    majki13
    fajne to je...

    fajne to je...

  • poebany karenko
    04. 02. 2008, 22:48
    • hodnotenie: -3
    poebany karenko
    :)

    no vyzerá to dobre :)
    som zvedavý na album..,
    vela štastia hoši xD

  • ODPLATA
    04. 02. 2008, 19:42
    • hodnotenie: -1
    ODPLATA
    pre sedliacikov a zavistlivcov z BA

    ved pridte na koncert a povecte mu to do fejsu alebo jeho particke a uvidis co s tebou "pseudostoka" narobi.

  • Novus Ordo Seclorum
    04. 02. 2008, 23:21
    • hodnotenie: -2
    Novus Ordo Seclorum
    nie si náhodou z jeho

    nie si náhodou z jeho partičky? máš dosť silné info

  • patres8
    04. 02. 2008, 9:49
    • hodnotenie: -2
    patres8
    momo je ppc

    vy asi dobre nepocujete ....budicek!!wee momo dawa paradne patri medzi naj ulicnikow na sk scene ....podla mna

  • SachMat
    02. 02. 2008, 20:00
    • hodnotenie: -7
    SachMat
    Soj

    Momo nam hiphop scenu len podpori,a nuly co pocuvate rap len chvilu hlavne kvoli H16,KF,a moja riti sa pojebte z ich pozerskych pojebanych klipov kde sa len chvastaju ze su pani a maju kazdeho v pici.

  • Flowi
    03. 02. 2008, 13:58
    • hodnotenie: -8
    Flowi
    dilinaa..

    vy ste este stale na to neprisli, ze oni to repuju preto aby si si to ty repoval???a ze ta ma v pici?? aj ja mam...

  • Netvor 725
    03. 02. 2008, 17:34
    • hodnotenie: 2
    Netvor 725
    Flowi

    Nechcem nikoho urazit, ale co som od teba cital prispevky, tak vacsinou su onicom a primitivne... Podobne ako v diskusii na Panoptikum.

  • hoperkoo
    02. 02. 2008, 13:54
    • hodnotenie: -1
    hoperkoo
    myslim ze najlepsie bude ked

    myslim ze najlepsie bude ked uz cela tato nasa scena upadne a aspon bude po uliciach menej deti co sa spravaju tak jebnuto, menej siltoviek a xxl triciek a zbytocnych reci co je a co nie je dobre. cakam kedy uz ludia zistia ze dobra hudba je naozaj iba tanecny progressive. hlavne trance, ziadne kecy proste len pozitok.. lebo pocuvat furt niekoho nazory a niekoho svet je uz stale to iste. a kazdy mame aj tak vlastne problemy..

  • Novus Ordo Seclorum
    02. 02. 2008, 20:18
    • hodnotenie: 2
    Novus Ordo Seclorum
    hoperko súhlasím s tebou

    hoperko súhlasím s tebou čo sa týka tvojej prvej vety. ale či je riešenie počúvať dáke tanečné progressive neviem. to by zas tie deti prešli z marihuany niekde inde.. ale nech si každý nájde svoje. a nech to nikomu nevnucuje.

  • lolo2606
    02. 02. 2008, 15:02
    • hodnotenie: -3
    lolo2606
    ako sa tak pozeram na tvoj

    ako sa tak pozeram na tvoj koment vidim ze ty naozaj jeden velky problem mas... no niekto ma radsej inteligentnu hudbu s textami o zivote, niekto sa radsej nafetuje a tupo kyve hlavou do stereotypnej hudby...

  • hoperkoo
    04. 02. 2008, 20:29
    • hodnotenie: 1
    hoperkoo
    neviem čo ti na to povedat,

    neviem čo ti na to povedat, pocuvas len rap. a mysli m ze si nezazil velku trance ci techno akciu. tak ako tam su fetaci tak 70 percent ludia co pocuva hip hop je prehulenych. a nazyvat to stereotypna hudba, neviem co je stereotypnejsie ako stale texty o stoke alebo kto je vacsi gangster a aky mal tazky zivot. to je stereotyp.. a to kyvanie hlavou, radsej sa pozri na akom type akcii to ludia robia.

  • bong_vodny
    01. 02. 2008, 21:44
    • hodnotenie: -3
    bong_vodny
    14

    kkt to bude mrtna vecicka ktora sa bude este dlho tocit u ludi na sidlisku!!!

  • Honoris Causa
    01. 02. 2008, 17:09
    • hodnotenie: 0
    Honoris Causa
    ved je to tak jednoduche.

    ved je to tak jednoduche. pochybujem, ze tu vela ludi tohto chalana niekto osobne pozna.
    ja poznam to ze doslova nakladá, ma dobry hlas, flow, a vidno ze neni z marcipanu. niekto taky mi tu v tomto kocurkove chybal. pocuvam, kupim original, tot vse.
    a kto nie tak nie... berte to z mierou a kludom, su ovela vacsie problemy pice tam asize nie??

    len sa modlim aby boli aj dobre instrumenty.

  • Honoris Causa
    01. 02. 2008, 17:31
    • hodnotenie: 1
    Honoris Causa
    a aby som nebol dneska

    a aby som nebol dneska makky.

    takto nech vsetci neprajnici nech si daju pofajcit pipikov jednym krasnym spevakom z krasnej kapely!

    hip-hop.sk/repo...id/37586#i37586

    ha haaaaaaa :)

  • aggro
    01. 02. 2008, 16:48
    • hodnotenie: 0
    aggro
    mo2

    Láášoj je to.ty co pisu ze momo = zlle texty . ako daco take moze nekto napisat? fakt ty coho odsudzuju tak by mali skocit na my.hip-hop a vypocut si tie stare songy od 14 alebo take ze "za oknom" z molochom dalej "svojich kryjem" "nech si drzia " a kusok sa zamysliet nad tym co dava lebo fakt to nikdy neni od2ci ja osobne som nepocul ziadnu pesnicku kde by ON zle dal alebo dakde kde by mal zly text ! momo je nakladac ako sa patri a som rad ze mu vijde album. zasluuzi si ho mat !

  • diskopribeh
    01. 02. 2008, 16:36
    • hodnotenie: 6
    diskopribeh
    Tak zbezne som presiel vase

    Tak zbezne som presiel vase (stupidne) komentere. asi najviac ma zaraza, ze ludia hovoria, ze je nacek. Toto mi pride fakt smiesne...pred 15 rokmi by som vas mozno chapal ale teraz? Aha sorry, vy ste pred 15 rokmi este neboli na svete. Ti co sa ohanate, ze h16 predala viac jak napr DS. U nich vam nevadi cez tam jebu ze "sme cista ulica". Momo uz rapuje nejaky ten piatok, ich veci vzdy ostali len na ulicy a napriek tomu ich pozna dost ludi (myslim tym 14ku). Inac doraza ma (neviem ci Slovenska ale asi hej) natura, ze ked sa vam nieco nepaci, nie ze by ste sa nato vyjebali, ale sadnete si za klavesnicu a zacnete tu flamovat jak nadrzanci, co nemaju nic ine na rachote. Ak toto je obraz tejto kultury, je to trosku v pici..

  • Narkobaron
    01. 02. 2008, 12:57
    • hodnotenie: -1
    Narkobaron
    Ouu

    PODLA MNA JE NIECOM NATOM PRAVDY,ZE OPAT ULICA,STOKA A NA NEJ SA CHCE ZAROBIT.PODLA MNA SA TO LUMIRA DOTKLO A PRETO TU ZUBAMY NECHTAMI BRANI TOHOT INTERPRETA.PRAVDA JE TAKA ZE NA TU ULICU SA CHLAPCI HRAJU,KAZDY Z NICH MA NA SEBE DRAHE HANDRY,KAZDY Z NICH CHLASCE DRAHE CHLASTY.MNA LEN OSOBNE SERE ZE POTOM PRECO SA KAZDY HRA NA SKUTOCNEHO A KAZDY VRAVI ZE SKUTOCNA ULICA KED TO SN OU VAZNE NEMA NIC SPOLOCNE,MALI BY STE SA DOJST POZRET DO INYCH MIEST,NECHCEM TYMTO NAPADAT PERTZALKU ZE JE VSE VYMYSEL,ALE PRIDTE,TAM VAM UKAZU CO JE TO STOKA ULICA,CO JE TO NEMA LOVE A SETRIT NA JEDNU KUSOVKU.CHAPEM ZE LUMIR SI CHCE PRETLACIT CIERNEHO KONA,ALE NO UVIDIME KAO TO DOPADNE,MAM POCIT ZE TO ZAVANA FIASKOM LEBO LUDIA SUUU ULICOU TOU PSEUDOSTOKOU Z BRATISLAVY TOTALNE PREZRATY.MOJ NAZOR A ZABITE MA ZAN...MIJER

  • ZlatanZlo
    02. 02. 2008, 15:56
    • hodnotenie: -3
    ZlatanZlo
    nech ti ďalej jebe

    newjem otkjal si ale isté je že nikoho z tých petržalskych chlapcov nepoznáš je to aj tak jedno len že ulica a stoka neznamená byť žebrák ale v tej žebrote wedjeť zarobiť na handry čo njekto učoruje a flaše čo njekto učoruje a ne sa pri kusofke lutovať jaká si stoka

  • diskopribeh
    01. 02. 2008, 16:40
    • hodnotenie: 3
    diskopribeh
    byt lumirom tak ti nasupu

    byt lumirom tak ti nasupu zmazem ucet, lebo len deges napise cely post s caps-lockom.
    k tej ulici, asi cakas, ze tito ludia maju byt bezdomovci, az potom mozu rapovat o ulici? A co ze maju drahe handry? Ako si myslis, ze na to zarobili? Tak ze im dal tatino? Oni na tych uliciach vyrastali, prezivali tam kazdy skurveny den, tak o tom asi nieco vedia a ked si myslis ze sa nato hraju, tak to nepocuvaj.

  • lolo2606
    01. 02. 2008, 9:24
    • hodnotenie: 0
    lolo2606
    Momo

    Co sa tyka klipu je to supa, myslim ze album bude este lepsi, mozno aj klasika ako to tak vidim :D aj na DS prvy album vela ludi picovalo a dnes ho povazujem za 3. najlepsi album na slovensku po nazvoch stavby :)

  • PiAD
    01. 02. 2008, 0:22
    • hodnotenie: 1
    PiAD
    BUDICEK...

    Vidim ze cim dalej tym viac mudrych ludi sem pise. Zhrniem to - momo prezentuje petrzalku (ulicu) konkretne rap (strnastku) a ziaden fasizmus ani nic tomu podobne snim nema nic spolocne! A inac klip je neskutocne dobry, album bude tiez supa

  • Hvk
    01. 02. 2008, 0:11
    • hodnotenie: 2
    Hvk
    Asi tak...

    Rap nam podla mna zacina troska prerastat cez hlavu si myslim.V dnesnej dobe uz rapuje pomaly aj prezidentova cestna straz:D a najhorsie je to,ze decka si z niektorych veci beru negativny priklad a potom sa to odzrkadluje na ich pristupe k zivotu a k vela dalsim veciam...rap je sice v mode,ale musim objektivne povedat,ze kvalitu by som dokazal zratat za pomoci 2-3 prstov.P.S: Klip,co ja viem,nic mi to nehovori a pesnicka dobra len vdaka Slipovi...vsetko...konec japonec

  • mary(Nocna Mora)
    31. 01. 2008, 22:11
    • hodnotenie: 0
    mary(Nocna Mora)
    no neviem ako vam..ale mne sa

    no neviem ako vam..ale mne sa to paci..pozeram ze vacsina tu na Moma kyda hluposti..ale ja si stojim za tym ze je to dobre...ako cela stoka..,vedia o com davaju...a nerobia sa nicim..jak kulo reperi..moj nazor

  • B3RNO
    01. 02. 2008, 0:12
    • hodnotenie: 1
    B3RNO
    Boha ty si mudry ako radio :)

    Boha ty si mudry ako radio :) Jeb na celu stoku ci co ty tu riesis a jeb aj na to slovo kulo reperi co zase si niekto vymyslel a ty ako opica co poslucha na slovo to tu budes prezentovat. Rap by ta mal hlavne naucit rozmyslat a prezentovat svoje nazory a nie opakovat po druhych co povedali. Momo ma dobry rep, nepovazujem ho za ziadnu stoku , ma kde spavat, ma co do ust a vie dobre repovat, tak nech sa toho drzi. To ako vypada je jeho vec, to neriesim.

  • Lumir
    31. 01. 2008, 22:06
    • hodnotenie: 0
    Lumir
    pre vsetkych ulicnikov

    prosim vas, dneska som po dlhom case prispel zopar komentami do tejto diskusie. chcem vas poziadat o jedno. Nerieste tu ulicu a neulicu a ze sa niekto hra na ulicu. Nikto, ani DS ani Momo sa za nu nevyhlasuju, ak to tak napisem, tak to tak napisem ja, prave preto, ze sa mi to zda najvystiznejsie prirovnanie. alebo mam radsej pisat drsny rap, alebo striktny rap? take pomenovanie sa zas nemusi pacit tym, co sa takyto styl rapu nepaci... nejebte sa tu prosim za ulicu jak male deti, to uz nemate fakt co riesit? paci=pocuvaj a kupuj, nepaci=nepocuvaj a nekupuj!

  • 2xx
    01. 02. 2008, 8:28
    • hodnotenie: -3
    2xx
    2x

    tak tak, jedine ti ide o lowe... uz ziadne ze prezentovak kvalitu, ale prezentovat co ludom chuti

  • lolo2606
    01. 02. 2008, 9:22
    • hodnotenie: 1
    lolo2606
    lol

    ja asi idiotov ako ty nepochopim... preco si myslis ze prave to co ty pocuvas sa da objektivne oznacit za kvalitu? :D nevnucuj svoj nazor druhym kludne si dalej pocuvaj step back semtexy a najlepsi tym v hre :D a napisat ze pri momovi ide o love je fakt smiesne... myslim ze keby ze ide o love tak sa vydavaju take veci ako h16 ale urcite nie Momo, ktoreho slovenski pseudoraperi nepoznaju lebo ho este nevideli na musicboxe... sa spamataj trochu...

  • Lumir
    01. 02. 2008, 9:19
    • hodnotenie: 0
    Lumir
    ano ty odbornik co do toho

    ano ty odbornik co do toho vobec nevidis ale mas na to ten spravny nazor, citaj a netrep:

    my.hip-hop.sk/b...l-na-slovensku/
    hip-hop.sk/seri...-a-rodinkarstvo
    hip-hop.sk/seri...sal-music-a-emi
    hip-hop.sk/seri...annerovi-raperi

  • 2xx
    01. 02. 2008, 15:07
    • hodnotenie: 0
    2xx
    2x

    ked napriklad DS nejde o lowe tak nech daju svoj zarobok na tie ihriska ked ich to trapi.
    Momo neprinasa do slovenskej hudby NIC nove. NIC. N-I-C. Vlastne ano. Sancu pre hh.sk si aspon trosku prilepsit. Neviem preco ma spajas s H16, nepocuvam ich. Kazdopadne na slovensku sa rozumny HH uz asi ani nerobi. Aspon co sa mainstreamu tyka. Tam dole je par zaujimavych kuskov. Lepsie su na to cesi, tam su schopny aj elitny a najlepsie zarabajuci raperi schopny dat dokopy text s myslienkou inou ako lowe, ulica, stoka, kur*y etc. Napriklad Wladimir 518 alebo mlady Idea. Na slovensku obcas vystreli motyka pri MR, aj ked od dema su zriedkavejsie dobre picky.
    A co je kvalita? Napr Jay. samozrejme -Z, nie "nemam co povedat" Diesel. Dobry raper si rap vychutnava, hra sa s nim, hra sa so slovami, s rytmom s hudbou. Nejde mu o to silou mocou pretlacit svoj xicht do telkacu.

  • lolo2606
    01. 02. 2008, 15:35
    • hodnotenie: -2
    lolo2606
    momo sa nasilu pretlaca do

    momo sa nasilu pretlaca do telkacu? :D ty sa spamataj uz trochu.. vypocuj si tracky Neprebudeny, V uliciach Bratislavy, Odpocivaj v pokoji Fichto, Deti z rodu a potom davaj nieco o tom ze 14 a Momo nevedia dat do inej temy :D Takze momo je kopirka lebo chce spravit poulicny album miesto albumu o party a kluboch, ale jay diesel ejkejej ritolizac rytmusa to je kvalita :D no comment

  • 2xx
    01. 02. 2008, 21:04
    • hodnotenie: 3
    2xx
    2x

    vidim, ze nie si schopny pochopit ani dvojvetne suvetie o Jay-Z a Jay Dieselovi, takze si ta zakladam do krabicky "Primitiv" . A ked tak vsetci nadavate na albumy plne party, mohli by ste mi plz uviest priklad takeho albumu??

  • lolo2606
    02. 02. 2008, 0:47
    • hodnotenie: -4
    lolo2606
    sorry precital som to zle...

    sorry precital som to zle... ale tu sme na Slovensku nie v Amerike tak neviem preco tocis o Jay-Z... a album plny party? napriklad tie h16 shity, moja rec, dj kappa, vsetky tie pseudo mixtapy a podobne...

  • 2xx
    02. 02. 2008, 7:04
    • hodnotenie: 3
    2xx
    2x

    hovu som spomenul len ako priklad kvality nic viac nic menej. rozumiem, ze je z ameriky, a neocakavam, ze su ma daky slovak vaznejsie priblizi.
    Dalej, mixtape a album su dve rozlisne veci. Pre nezainteresovaneho clovake nie, ale v skutocnosti velmi. Albumy som komplexne a koherentne, kym na MT mozu ist aj same party, ale to je fuk.
    Bol si niekedy na party/disco kde sa hral stale kvalitny material abo MR? Kazda skupina si spravi jednu-dve party veci, lebo je pre nich vyhodne, ked sa to pusti na akcii a ludia sa nich namotaju. Takisto ako maju party veci KF, alebo mikiho Cooo. Takisto maju party tracky aj luza a DM. A vobec nie vo vetsom ci mensom pocte ako h16 alebo duo z handlovej.

  • lolo2606
    02. 02. 2008, 10:12
    • hodnotenie: -4
    lolo2606
    co sa tyka hovu nepocuvam ho

    co sa tyka hovu nepocuvam ho celkovo mam radsej slovensky nez americky... luza, DM, DS maju party tracky v rovnakom mnozstve ako MR alebo h16? :D lol to urcite... luza ma az 2 na albume DM tiez a DS ani jeden... a co sa tyka mixtapov ano mal by byt medzi nimi rozdiel ale tu sme na slovensku a robia sa tu take mixtapy ze nejaky DJ yanko kral si da do cudzich produkcii svoj tim napisu tam par party riadkov nazvu to Theg Errrchite ci ako sa to volalo a este to aj vydavaju za mixtape :)

  • 2xx
    02. 02. 2008, 10:48
    • hodnotenie: 3
    2xx
    2x

    MR maju na SM show jediny partytrack a to punkrock. a ci je to PT je diskutabilne, a ak aj ano je originalny. H16 ak ma pamet neklame mali party iba ide karta, co je jeden track ...
    a radoby mixtape spraskany za dva tyzdne nebudem obhajovat, len poviem ze mixtape je mixtape a moze byt zapratany hocicim.
    a pocuvat iba SVK je obmedzujuce... ale zas slobodna volba...

  • lolo2606
    02. 02. 2008, 13:17
    • hodnotenie: -3
    lolo2606
    medzi party tracky ratam aj

    medzi party tracky ratam aj tie veci, v ktorych davaju rymy o tom ako vola moja chick vsetky tie songy s nasilu vtlacenym pseudo americkym slangom, ktorych myslienka je asi taka, ze oni su najlepsi a o piti a babach a tieto tuctove sracky bez myslienky... osobne neviem co si myslis o tomto Momovom klipe ale ak niekto povie ze tento text je o nicom a sam pocuva texty o tom ze je niekto najlepsi v hre a ze moja chick im suckuje dick a vola im po telefone tak si myslim ze patri do ustavu pre malomyselnych

  • 2xx
    02. 02. 2008, 19:59
    • hodnotenie: 2
    2xx
    2x

    tak tak presne pribehove a komixove texty :) A napriklad na SM show su ktore tracky cisto o tom? :) a v takych trackoch aspon najdes vtipne metafory a tak :) to ma bavi, v stoke je to zas o agresii a rozjebavani niekoho/niecoho a tak, to ma zas nebavi :)

  • B3RNO
    02. 02. 2008, 15:02
    • hodnotenie: 1
    B3RNO
    :)

    Ale takisto maju aj svoje povestne pribehove texty, ktore maju ovela lepsiu a hlbsiu myslienku ako texty typu klik klak , kliky klak , ci enten tyky 2 spendliky :D

  • lolo2606
    02. 02. 2008, 22:03
    • hodnotenie: 0
    lolo2606
    No dobre ale ja pocuvam skor

    No dobre ale ja pocuvam skor take ze nazov stavby alebo 14 a myslim ze oni nemaju texty typu klik klak a ani ententiky dva spendliky...

  • 2xx
    02. 02. 2008, 22:42
    • hodnotenie: 1
    2xx
    2x

    Ak myslis ns ako luzu a dm teraz tak party su aj tam ;) toz niekomu chutia komixovky a pribeho veci a niekomu rymovana agresivita :)

  • hennessy
    01. 02. 2008, 1:11
    • hodnotenie: 2
    hennessy
    zabo-mysie vojny

    trh je posledne roky presyteny partytrekmi + DS ma vynikajucu predajnost, to je podla mna jediny dovod tohto tvojho komentaru Lubo...coskoro je H16 vonku a uz nebudes sucitit s tou akoze stokou...

  • Lumir
    01. 02. 2008, 9:21
    • hodnotenie: 0
    Lumir
    nesucitim s nikym, so

    nesucitim s nikym, so vsetkymi sa osobne roky poznam a nemam co riesit, to su ich zalezitosti

  • Magor
    31. 01. 2008, 21:58
    • hodnotenie: 0
    Magor
    to co ma byt??

    Cudujem sa ludom, ktory riesia to, ci niekto vyzera ako nacek, alebo nie..Ved ide o hudbu, ktoru tvori, nikto ti nekaze, ze ked pocuvas moma, musis si vyholit hlavu, mat pittbula alebo stafordda a nosit na sebe BOXERSKE znacky. Ked niekto pocuva country, chodi v klobuku??Neviem, ci pochopite, ako to myslim, ale podla mna je to tak. A este k tomu, ze bud pocuvas DS alebo MR...napriklad ja pocuvam odjakziva aj jedno aj druhe a mam na haku, ci jeden na druheho robia dissy. Ja pocuvam co sa mi lubi....tak asi len tolko som chcel...
    PS..a este komu sa nepaci, nikto ho nenuti pocuvat to a riesit tu v komentoch co je stoka a o com kto dava...

  • 2xx
    31. 01. 2008, 22:02
    • hodnotenie: 1
    2xx
    2x

    takyto raperi su vzormi malych deti, tie nerozmyslaju a opicia sa. Ak ma hudba zasievat medzi ludi len agresiu tak nech sa odjebe.

  • antipostar
    01. 02. 2008, 0:11
    • hodnotenie: 2
    antipostar
    Ak z niekoho ide agresia a

    Ak z niekoho ide agresia a sedi mu ten styl tak je to cigan, o ktoreho samozrejme ide. a vec ,,počkaj nas tam hore" nema pre pre mna silu lebo mi pride na silu a vobec mi nesedi, bratu ked som počul Fichto wec mal som aj zimomriavky. odbočil som. ale ty dokazes tak provokacne (agresivne) pisat.

  • dush-ka
    31. 01. 2008, 21:10
    • hodnotenie: 3
    dush-ka
    zycie Warszawy

    Instrument je velmi podobny wwo-zicie Warszawy...

  • Kap0
    31. 01. 2008, 20:51
    • hodnotenie: -4
    Kap0
    ALEE PRestannn

    Zadny MomO Nebol Na WRabCowom Albumee......wamm jebeee..

  • Kukok
    31. 01. 2008, 20:01
    • hodnotenie: 1
    Kukok
    momo a mec vrabec

    pamätám si ešte na časy, keď momo dával s vrabcom, tuším, že hosťoval aj na vrabekkovom albume. asi to nevie veľa ľudí a ako poznám mnohých tiežfanúšikov, hneď ako sa to dozvedia, začnú moma neznášať, lebo neznášajú vrabca.

  • WaWro
    31. 01. 2008, 19:45
    • hodnotenie: -1
    WaWro
    Mono rap

    e to fajn. Jeho rap ja dobry. Lubi sa mi to ziadne tuctove :) a rieste si tu uica neulica. :) lubi s ami to pocuvat a to mi staci k zivotu nech si kazdy zije svoj zivot len nech mi d apokoj pezzzzzzz

  • REMO
    31. 01. 2008, 19:18
    • hodnotenie: -2
    REMO
    :D

    mysim sa smiat na blbeckoch s kyblom na hlave a drahymi retazami na krku co riesa ludi podla nazoru toto je hudba ktora lahodi malo ludom ktory vedia ocom momo a jemu podobny davaju... nehraju sa na negrov z ameriky ale davaju otom co zazivaju denno denne a je prirodzene ze ludia co otom vedia picu na takuto hudbu aj picuju a vyholena hlava neznamena ze je niekto nacek sa zobudte a vase chore nazory si nechajte pre taych istych blbeckov aky ste vy sami...

  • B3RNO
    01. 02. 2008, 0:08
    • hodnotenie: 1
    B3RNO
    Podla tvojej gramatiky a

    Podla tvojej gramatiky a hlavne vyjadrovania je mi jasne preco ich obhajujes ;) Sam si do skoly asi moc nezabludil a teraz sa snazis oznacit kazdeho, ze je blbecek, co je len trosku inteligentnejsi ako ty ;)
    Co sa tyka hratie na ameriku, nechcem byt zly ale mrkni sa na to ako vypadaju. A neviem ale tam na ulici kde som sa ja hraval a robil bordel ako maly chalanisko som nikdy nepocul o ziadnych hejteroch ci podobnych :) Poznal som jebkov z brilkami , ci inych trtov, ale slovo hejteri mam pocit, ze moc z nasej ulice nie je ;)

  • REMO
    01. 02. 2008, 15:57
    • hodnotenie: 2
    REMO
    lol

    tak aj ty si mimo.. tym som chcel povedat ze nemam rad decka s kyblami na hlave co si mysla ze amerika je naj a maju strasne retaze na krku...

  • B3RNO
    02. 02. 2008, 15:06
    • hodnotenie: 2
    B3RNO
    Ani ja :) Nemam siltovku ,

    Ani ja :) Nemam siltovku , nenosim XXL tricka a dokonca ani rifle nemam az po kolena :)
    Ale takisto su mi aj smiesne tie bojove psiska v klipoch a to nasilne hratie na "stoku" :)

  • 2xx
    31. 01. 2008, 19:07
    • hodnotenie: 2
    2xx
    FUCK NAZI

    VYJEBANE HOLE GEBULE TUCTOVE

  • hennessy
    31. 01. 2008, 18:05
    • hodnotenie: 2
    hennessy
    ulica a na slovensku? pre deti

    co je to ulica? fetacikovia v petrzalskych vyklenkoch co maju zdravy usudok a rozum niegde medzi vodnym bongom a carou pedra...?

    a momo je aka ulica? v zivote nepocitil ulicu...skor podsvetie
    rap ma mocny, len sa nechal pokazit Drahou Stratou...

    nic ine len ulica a stoka. treba vymyslet nieco nove/ napriklad ASOCIALNY RAP

    som zvedavy jaka budete seci ulica, ked budete mat na krku zenu a decko :)) heh

    ked uz chcete byt seci ulica, tak aspon sa nemedializujte...to neni ulica...

    SPRAVTE SI JASNO V TYCHTO VECIACH

  • Novus Ordo Seclorum
    31. 01. 2008, 19:39
    • hodnotenie: -4
    Novus Ordo Seclorum
    Ulica neznamená to čo si

    Ulica neznamená to čo si myslí tvoj mozog. Že keď je niekto uličný, tak behá v kuse po ulici, netrávi čas doma.... Prepáč, nebudem ťa teraz učiť. Momentálne mám myseľ niekde medzi bongom a robotou čo ma zajtra čaká, takže zapoj svoj zdravý úsudok čo sa myslí pod pojmom ulica.

  • hennessy
    31. 01. 2008, 21:56
    • hodnotenie: 2
    hennessy
    lol

    budem velmi rad ked mi vysvetlis co znamena ulica na "chudobnom slovensku", lebo doposial sa to este nikomu nepodarilo :))

    pod do mna...

    skus navstivit bukurest...heh

  • lolo2606
    01. 02. 2008, 9:27
    • hodnotenie: -3
    lolo2606
    ...

    pod pojmom ulica sa mysli co sa tyka rapu hlavne nerobenie ho pre peniaze, rapovanie o tom co ten dany clovek naozaj zije a nie stale dookola texty o party, o j.bani bab a o lovach a drahych autach...

  • B3RNO
    02. 02. 2008, 15:10
    • hodnotenie: 4
    B3RNO
    Pod pojmom ulica sa mysli ten

    Pod pojmom ulica sa mysli ten beton , co mas pred bytovkou, kde mozno o par rokov skoncis, ked nezacnes kusok mysliet. Ano tieto stokove texty vobec nie su o tom istom . O tom ako sa mal dany MC zle ako zacal makat a ze on je ten pravy a my sme hovna ;)

  • lolo2606
    02. 02. 2008, 22:06
    • hodnotenie: -1
    lolo2606
    berno nic v zlom ale tento

    berno nic v zlom ale tento argument ze ulica je beton je uz fakt trapny a otrepany ... prvy krat ked som to precital som sa zasmial ale opakovat to stale dookola ked je rec o poulicnom repe... pod pojmom ulica sa mysli aj underground, poulicny rep a podobne a neviem o akych textoch hovoris... tie co pocuvam ja urcite nie su o tom ze som hovno ...

  • gaultier08
    31. 01. 2008, 18:04
    • hodnotenie: 1
    gaultier08
    Stoka?

    Niesom z Petrzalky a zazivam tiez stoku, preskakal som si aj sracky a ine picoviny....drogy...kurvy.Ako ked niesi z Petrzalky tak nerobis "Stoka-rap?"Je to tuctove, slabe, vsetko co tu uz bolo...aj hola hlavicka tu uz bola...a nie jedna...Bieda...cakal som osobne nieco nove, a tesil som sa na to, ale sklamanie je tu na mieste...O nicom.Bez Slipa by som pri tom asi zaspal...uz len pri tom kusku...to jedine som asi chcel z toho celeho pocut..co zajebe Slipper, ale naozaj BIEDAAAAAAAAAAAA!!!Momo jebacka na tom, fakt.Je to lacne, plytke a ubohe....To sa uz kazdy kokot chce nabalit na rape?

  • elmagicosk
    06. 02. 2008, 10:18
    • hodnotenie: 0
    elmagicosk
    oblizal si peleee ;]

    ako zazivas stoku? dilinak no povec mi co to je ta stoka :P taky ako ty nam lizu pelee :P stoka neni len rap stoka ma aj ine formy ako hudobnu.nechapem scoho moses byt sklamany ved ten album nieje pre teba :] ale pre istu sirsiu skupinu ludi ;]

  • lolo2606
    01. 02. 2008, 9:30
    • hodnotenie: -2
    lolo2606
    OMG

    lol toto tu uz bolo? ja asi nepochopim takych inteligentov ako ty.... poznas tvorbu 14ky? chces povedat ze oni su tuctovi?? vypocuj si poriadne niektore ich vecy a potom pis nieco o ich tuctovosti.. a co je na tomto klipe tuctove? :D to ked tam nie su ku.vy a auta ako v kazdom slovenskom klipe tak uz je to tuctove? :D prave ze tento klip mi pride originalny konecne normalny klip sa na Slovensku natoci ... povedz mi v com je ten klip tuctovy? Povedz mi jediny klip ktory sa na tento podoba :D

  • gaultier08
    01. 02. 2008, 11:40
    • hodnotenie: -1
    gaultier08
    ti jebe?:o)

    To na co sa hras?Dobre teda.Takze.To ze maju hole hlavy, to uz nechame ok?To je prva tuctova vec a je nezaujimave....hlavne pre mna.Mozno sa po tomto klipe vyholi cela Petrzalka natocia spolocne video, hm?:o)Lebo sa mi zda ze cim viac, tym lepsie a je to naopak...Dalsia vec=psy...nieco nove?Nie...v kazdom slovenskom klipe pomaly, a aj na obalke albumu DS.Flow?Ked sa to rymuje a je to "poulicne" tak je to dobre?Tsss..ubohe...tuctove!!!Tak mi napis ty inteligentko, co je tu v tom klipe a v tom songu nove.Ked mi to povies, dam ti za pravdu ok?Cmuk:o)je to cele strasne smiesne ako sa kazdy niekde tlaci a snazi sa chytat tych, co nieco dokazali a pritom ich kazia a ani o tom nevedia...Slipo mu chcel pomoct, ale pomohol tak sebe, lebo Momo je tu velka nula...Ciastocne pochybujem ze si aj ten text pisal sam...Ale ak nahodou ano...tak to pisal pri pustenom CD Cisteho, lebo to je cista kopirka a on je cisty original...Chapes jebo?Uz nic lepsie nebude a nic take ako on nas tu uz neohuri...SLABEEEEEE....

  • lolo2606
    01. 02. 2008, 12:41
    • hodnotenie: 0
    lolo2606
    Co je tam nove? Konecne nieco

    Co je tam nove? Konecne nieco ine nez party shity co sa tyka klipov... Kopirka cisteho? V com kopiruje cisteho? :D lol si myslis ze mne sa to paci len preto ze je to "poulicne"? :D momove texty maju zmysel na rozdiel od vacsiny nasej sceny... co sa tyka psov jj to je kopirka ale inac tam nevidim nic okopirovane... a nehovor v mnoznom cisle je to len tvoj nazor to ked ty povies "nas to uz neohuri" neznamena ze toto si nenajde svojich fanusikov :D s tym nic nespravis a ty si dalej pocuvaj to co sa paci tebe ja si budem to co sa paci mne..

  • fatcape
    31. 01. 2008, 17:33
    • hodnotenie: -1
    fatcape
    no!

    myslim ze to je dobre"momo rap"uplne good ale zda sa mi to take dost drsne,ale presto myslim ze to bude dost tucny album.

  • 1fuc
    31. 01. 2008, 17:04
    • hodnotenie: -1
    1fuc
    No ja osobne si myslim ze

    No ja osobne si myslim ze momo bude mat dobry predaj ja urcite podporim!mimochodom nerepuje pol roka len pre keri picu veda a vypravaju!momo[14] vazden vazdny rep rep pre ucho a ne pre oko!

  • tocs
    31. 01. 2008, 16:56
    • hodnotenie: -1
    tocs
    nacek?!?

    cely ten klip mi pripada ako keby sa tam prezentovala daka banda nackov... co je to white power rap??? a ked uz neni nacek tak preco sa tak oblieka a lesti si hlavu dopice... sak sa uz uvedomte a nespajajte fašismus s hip-hopom...
    !
    !
    !

1 2 >>

Pridaj komentár

Ak chceš pridať komentár, musíš sa najprv prihlásiť