HIP-HOP.sk

Diskusia: Exkluzívne sťahuj klip Drvivá Menšina - Môj svet!

  • perzekuor
    11. 08. 2005, 0:42
    • hodnotenie: 0
    perzekuor
    klip

    klip patri dla mna spolocne s bratislavou od amo medzi naj sk videa chlapci a holky video je na dost vysokej urovni a nebojim sa povedat ze by sa kludne mohlo porovnavat s tym co bezi za hranicami. a samotny trek je tiez dost kruty proste diktat ns boli su a budu pre mna najlepsie co slovenske doliny a hory splodili chlapci si idu svoje 10 rokov a stale idu hore ak si niekto zasluzi respekt kurvy a lova za to co robi tak je to prave enes za svoju hudbu ktora dla mna prekracuje umelecky ramec a stala sa hlasom a hovorcom obycajnych mladych ludi ktorych oslovila a zmenila im zivot...tak jak mne pred vyse piatimi rokmi. ti co si myslite opak ste na omyle zlatusikova kokotkovia. hej

  • Rebro
    19. 07. 2005, 21:00
    • hodnotenie: 0
    Rebro
    Tucnota

    Dosti vymakany klipik v tucne zasranej petrzalke.

  • crazys55
    13. 07. 2005, 18:09
    • hodnotenie: 0
    crazys55
    popicofka

    je to husty narez

  • RST
    28. 07. 2005, 15:50
    • hodnotenie: 0
    RST
    RE[3]: ale no 2

    oukej kamo nepicoval sem na tvoju matku ale na Tvoju Matku (proto sem uvédel aj ten link aby sas dozvedel o koho ide) tak sa ti verejne omlúvam ak sem nahodú urazil tvoju maminu... odkáž jej to
    dík

  • tomibrendy
    12. 07. 2005, 19:39
    • hodnotenie: 0
    tomibrendy
    [UNTITLED]

    urobeny nad urovnou, klasika gentlmen clip

  • ÍVéÓ
    09. 07. 2005, 21:24
    • hodnotenie: 0
    ÍVéÓ
    ale no 2

    hop sekol som po druhom precitani jeho prispevku som pochopil co chcel povedat a povedal to ozaj vystizne seci zme to zle pochopili on nepisal o tom ze jeho hudba sa nam musi seckym lubit ale pisal ze taky odbornici co maju hovno nahrate len picuju a picuju a pritom nevedia preco tak cinia ospravedlnujem sa denovi a ns co som o nich hovoril ja som kokot zle som si to precital a zle aj na prvy sup pochopil takze seci ,,odbornici" tie texty su ozaj brutalne neviem co sa vam na nich nelubi ale asi to ze im nechapete takze celemu eNeS respekt a ty zahorak velky freestyle battler vedz ze dano by ta rozotrl na podiu jak maslo na chleba

  • RST
    11. 07. 2005, 15:17
    • hodnotenie: 0
    RST
    RE: ale no 2

    skap!!! keby mi nenapisal denans ani bys o mna nezavadil tak nerýp... a s čistychovem sa možeš vyhrážat Tvojej Matke (viď www.haluzeum.sk) tá ma učila battlit...

    majte sa krásne

    váš odborník

  • ÍVéÓ
    11. 07. 2005, 21:21
    • hodnotenie: 0
    ÍVéÓ
    RE[2]: ale no 2

    ja som sa nikomu nevyhrazal ja to ty si sa velmi vystatoval aky si freestyler a rypal si ty do ns ze nemaju dobre rymy tak som povedal ze by ta zotrel
    dalej mam najradsej takych premudralych ludi ktory hned poznaju charakter cloveka ktoreho ani v zivote nevideli a nepoznaju ho ako mozes vedet ze by som ti nenapisal keby ti nenapisal denans zatoze ma dobre meno na scene mu mam jakoze lyzat paty nieco ti poviem a povedal to uz aj niekdo(KF) Víš o mne PIČU ja respektuejem eNeS ale nebudem sa riadit podla nich
    si taky ubohy. ked nevies ako mas cloveku vynadat tak zacnes piskovat na jeho matku. vies to robia male deti ked jeden druhemu nechce pozicat na pieskovisku lopatku
    ty teda musis byt riadny battler viem si to predstavit ak budes reagovat napis volaco ina na moju matku toto bolo dost suche a neboj len tak neskapem

  • ÍVéÓ
    09. 07. 2005, 19:10
    • hodnotenie: 0
    ÍVéÓ
    ale no

    takze v prvom rade volakdo spominal ze ns maju furt rovnake rymi typu: som som si si sa sa a co je na tom ako vec povedal repovat nie je recitovat ide v repe ide o to aby si dany raper vyjadril svoj nazor a nejde o to aby si tam pouzil najlepsie rymovacky ale aby to davalo zmysel mne sa tie rymy aj lubia bo davaju zmysel a vprevedeni NS su ozaj dobre take dynamicke a to ze sa to volakomu nepaci mam uplne v pazi mne sa to lubi a hotovo takeho cloveka co si vyjadri svoj nazor aj ked je uplne iny ako vacsina mozem iba respektovat lebo si ide za svojim a to sa mi lubi. prejav denu bol ozaj jak keby to nebol jeho lebo tak vyletel ze jeho texty a ten spominany prejav nejdu dokopy lebo jeho texty su brutalne a ten prejav bol velmo detsky sak ked vidim ze sa volakomu nepacim tak ho za to nebudem jebat ved ste cely NS vykrikovali jak si hudbu robite pre seba co sa mi paci len ten prejav ten nazor voljako nezastaval inak klip sa dal aj cely album je dobry mam origos ale je pravda ze ten zahorak by nasral aj mna tak potom mozno za to to tak dena napisal az to dena je to je secko nezabudajte ze to bol moj subjektyvny nazor tak do mna nepicujte ja ho nezmenim

  • represent
    07. 07. 2005, 7:26
    • hodnotenie: 0
    represent
    od začiatku po koniec....

    len pár vecí ...
    dočítal som VSETKY !!! príspevky od začiatku po koniec, bo nemám čo robiť, a ked zisťujem, aký ľudia tvoria našu repovu komunitu, mám z toho záchvaty nevolnosti ...

    a ktomu albumu len tolko, že je to druhý SLOVENSKÝ album kde som nemusel prepínať skladby medzi stopami ...prvý je čistýchov.... tak potom,?

  • represent
    07. 07. 2005, 7:25
    • hodnotenie: 0
    represent
    od začiatku po koniec....

    len pár vecí ...
    dočítal som VSETKY !!! príspevky od začiatku po koniec, bo nemám čo robiť, a ked zisťujem, aký ľudia tvoria našu repovu komunitu, mám z toho záchvaty nevolnosti ...

    a ktomu albumu len tolko, že je to druhý SLOVENSKÝ

  • Cesno
    06. 07. 2005, 21:45
    • hodnotenie: 0
    Cesno
    DM

    so you bitches ja myslim ze to co nam tu chalani z DM predviedli ma gule. klip v poho hudba taktiez neviem co k tomu viac dodat ak sa to niekomu nepaci musi byt na hlavu jebnuty, takze len tolko ze mozme dakovat za takuto skwelu hudbu.

  • Skull.sk
    05. 07. 2005, 11:18
    • hodnotenie: 0
    Skull.sk
    Drviva MeNsInA

    Akoze klip po pici, pesnicka tak isto ,album supa !
    Vsecko Dobre do buducnosti

  • mirka-rap-erka
    30. 06. 2005, 10:14
    • hodnotenie: 0
    mirka-rap-erka
    jedna pecka

    je to super konecne sa ukazali ze co w nich je je to super ten wideoklip je jedna pecka aj ked boli problemi z babkami ale wed oni su uz raz take chalani ste super

  • Matheew
    04. 07. 2005, 11:22
    • hodnotenie: 0
    Matheew
    RE: PRE VSETKYCH DEBILKOV

    To si povedal pekneee!!!!! REspEKt

  • hlavator
    28. 06. 2005, 1:40
    • hodnotenie: 0
    hlavator
    Nevidel som, nepocul som

    Lumir moze z tejto diskusie vydat knihu...

  • keso.T
    27. 06. 2005, 18:17
    • hodnotenie: 0
    keso.T
    Drviva Mensina - Môj svet

    Akoze respect

  • Michal
    23. 06. 2005, 16:18
    • hodnotenie: 0
    Michal
    Halooo

    It S so goodf

  • Michal
    23. 06. 2005, 16:19
    • hodnotenie: 0
    Michal
    RE: Je to v poho...

    Moja rec kamo

  • tretina
    20. 06. 2005, 11:59
    • hodnotenie: 0
    tretina
    jou...

    .....joou ludia, vyžmýkať uteráky a druhé kolo...ozaj vám to jebe??? Biť hip-hop po kolenách???Tfuj

  • Mato
    23. 06. 2005, 12:58
    • hodnotenie: 0
    Mato
    RE: popiči

    klip paradny, len pravda ako uz bolo spominane niekde nizsie, ze taky viktor je na zaberoch skoro viac ako segi

  • kaza
    21. 06. 2005, 0:33
    • hodnotenie: 0
    kaza
    RE: [UNTITLED]

    mne je jedno komercia,len sa mi nepaci ze DM bude na musicboxe....

  • Škrupo
    21. 06. 2005, 1:03
    • hodnotenie: 0
    Škrupo
    RE[2]: [UNTITLED]

    Akoze vsetky tie prijebane komentaare som stravil, ale tvoje ma uuuuuuplne zabili... Ti to pekne JEBE!!!
    Ja uz fakt nemozem...

  • docent ERIC
    19. 06. 2005, 22:36
    • hodnotenie: 0
    docent ERIC
    Abstrakt

    Pocuvaj ma sem ja chapem ze niekomu sa paci alebo nepaci nieco sak o tom je roznorodost ludskych povah..ALe zasa sa tu fsetci nehrajte ze mate za sebou textarsku karieru jak neviem kto kurva.Sak to mam najradsej drbat este vam treba pivko do ruky a par nadavok a ste pasaci...

  • abstraktt
    19. 06. 2005, 22:41
    • hodnotenie: 0
    abstraktt
    RE: Abstrakt

    Diky za pivo ale ja nechlastam A k hentomu hurá konečne si to pochopil sak o tom to je roznorodost a k textom ja iba pisem co sa mi nelubi ale ja nechcem chalanom zle vies tak sa mozu zlepsit v textoch aj vo vsetkom....

  • Hyper
    18. 06. 2005, 12:48
    • hodnotenie: 0
    Hyper
    [UNTITLED]

    kaza je ti dvanact?
    aby ses neposral z KOMERCE ty koko

  • Hyper
    18. 06. 2005, 12:44
    • hodnotenie: 0
    Hyper
    Ten klip je krutej stejne jako

    Sk fans budte radi za DM
    kvalita

    kdo se pozastavil nad "nerozdelujem underground od komerce" je jasny rozdelujte hudbu dobrou vod spatny aj?

  • kaza
    18. 06. 2005, 11:38
    • hodnotenie: 0
    kaza
    bacil

    bacil :"...nerozdelujem underground od komercie..."
    ..a tak sa pytam .. ?

  • zelo
    17. 06. 2005, 13:50
    • hodnotenie: 0
    zelo
    KLIP

    akoze klip sa mi lubi, ale ked uz prestane rapovat ten prvi (neviem ako sa vola) tak to uz akosi skape neviem tie texty sa moc ani nerymuju ale klip je fajn. Inak to nakonci co su v tom tunely sak to je dalsia pesnička daj mi to! nie ? to bude dalsi klip ci nie...

  • abstraktt
    17. 06. 2005, 14:07
    • hodnotenie: 0
    abstraktt
    RE: abstacct, calmone, RST, Ka

    To akoze ty nemozes pochopit ze niekomu sa to pacit nemusi mne sa to nejak nepaci a za to som curak zato ze ty si nadrzany ztoho album co ti uz jebe to nemozesrespektovat druhy nazor alebo co kokotko strc sa do pice

  • kaza
    17. 06. 2005, 1:25
    • hodnotenie: 0
    kaza
    eLEMENTARNA zMENA bÁZY?

    kukal som na klipek moj sVET,a akoze dost popici,secko jak ma byt,len sa obavam, aby sa DM nestala dacim moc komercnym,akoze z dacoho musia zit ,to f pohode,ale ked to zacne davat music boXIK,tak sa nato nabalia male deticky a secko ,na com sa 11 rokov stavalo sa dojebe jak domecek s karat.proste DM bol vzdycky underground a tak to bolo popici...

  • zelo
    17. 06. 2005, 13:48
    • hodnotenie: 0
    zelo
    HH

    ani ja neviem kto je ktory a moc by ma to zaujimalo :)

  • kaZi
    17. 06. 2005, 0:25
    • hodnotenie: 0
    kaZi
    docent erick !!!

    docent erick ... jebal som ta do huby !!!

  • docent ERIC
    16. 06. 2005, 23:27
    • hodnotenie: 0
    docent ERIC
    abstacct, calmone, RST, Kazi

    Pocuvajte ma vy styria curaci vy ste si asi kupili nejake ine albumy DM?Lebo moj album co som si kupil je dost husty vy ste asi mali neco ine vy degesi..Neviem co vy tu si papulu otvarate.AK pochopite ze rap je o hudbe textoch a charizmatickom prejave - ktory Dena ma tak potom sa ozyvajte a zatial presedlajte na pokec.sk je tam miestnost hip-hop tak tam si vymienajte s 12 rocnymi holkami nazory nie tu vy zebraci...

  • Marek Velky
    17. 06. 2005, 15:24
    • hodnotenie: 0
    Marek Velky
    RE: abstacct, calmone, RST, Ka

    heh prestaan...mne sa to nepaci a nebudem sa bat si povedat svoj nazor aj keby bol 1proti1000 tento song sa mi nepaci iny sa mi moze asi mam iny vkus tak nebudem tu pisat vselijake RESPECT a tak ked sa mi to nepaci... ja napriklad tebe neberiem ze sa ti to paci tak ty mna /nás/ nechaj tiez na pokoji neviem preco ta zerie ze sa to nepaci kazdemu od nas az po Ostredky :D

  • TuKE
    15. 06. 2005, 20:08
    • hodnotenie: 0
    TuKE
    Ad. Dena

    Ľudia, vy tomu naozaj veríte, že to píše Dena?
    Však sledujte gramatiku.
    V jeho príspevkoch je toľko pravopisných chýb a toľko agresie, že (aj keď Denu nepoznám) si osobne myslím, v jeho veku má určite nadhľad na takýmito diskusiami a nenechal by sa takto uniesť. Predpokladám, že to píše nejaký 15 ročný lolko.

    Btw. klip celkom ujde, ale že by som z neho padal na zadok, to nie.

  • Marek Velky
    13. 06. 2005, 22:46
    • hodnotenie: 0
    Marek Velky
    kto je kto?

    caute! mozete mi niekto povedat ktory v tom klipe je ktory? postupne jak repuju tak prvy je kto druhy kt a treti kto?
    diki len tak aby som bol mudrejsi :)

  • boro
    13. 06. 2005, 16:08
    • hodnotenie: 0
    boro
    [UNTITLED]

    Chalani co robia rap stale viac hovoria a uz aj rapuju o tom, ako rap dozrieva, ako zacina byt viac a viac oblubeny atd. Nemyslim, ze je to zle, koniec koncov absolutny prepadak Helico dokazal ze slovensky fanusik nie je "iba konzument". Vsetci zaroven prezentuju svoj nazor na napalovanie, resp. kupovanie CD. Maju pravdu. Absolutnu. Ja napr. nemam doma jedno napalene slovenske CD. Ale ked chcu aby dozrel fanusik, musia dozriet aj oni. Denov vystup ukazal, ze on sam ma este od toho daleko. Zaujem o osobnosti rastie z ich popularitov. Tym padom bude pocuvat viac chvaly (odbornej aj neodbornej), viac kritiky (obornej a neodbornej). Chcem tym povbedat, len to, ze ty co teraz najviac diktuju a do velkej miery to tu cele rozbehli, sa s novou situaciou musia vyrovnat tak,ako to chcu od ostatnych. Pre mna osobne by vystup a la Dena znamenal to a znamena, ze tohto rapera si nemam preco vazit. Tym nechcem povedat, ze sa nemoze branit. Ale ked vie urobit dobry a rozumny text, mal by dokazat dat do kopy aj jednu rozumnu vetu. Moj nazor.

  • Jano
    13. 06. 2005, 17:11
    • hodnotenie: 0
    Jano
    RE: posledné slovo

    ja sa nikomu nevtirujem ja len pisem co si myslim a inac staraj sa o seba

  • RST
    13. 06. 2005, 15:56
    • hodnotenie: 0
    RST
    posledné slovo

    DENA: je mi fakt luto ze som ta nasral a ze nevies zobrat subjektivny nazor par jedincov, ktorí sa neradia medzi ostatných tu prezentovaných nadšencov, ale to je tvoj problém. Ja si tvoje (vratane NS) veci budem dalej púšťat, čekovat klipy a pod. ale vzdy si pri tom poviem to isté co o čem sem tu už točil. Možno sa u mňa zlepšíte, možno né, to je zas už môj problém. Ale ocapovat sa na objektívnu kritiku prispevkom typu "si kokot, jebal som ťa do huby..." je podla mňa na to že si tu citujem 10 rokov od teba dost mimo.
    Apropo - negde som tu začul postreh - načasovanie do MusicBox TV. Nemozes uplne popierat ze to nebola sucast taktiky pred točením klipu - každý sk MC predsa dneska počíta (čo mi je fakt lúto) s klipom v hitparádach šeckých druhov, takže netvrď že je to pičovina. Toť fše

    JANO: pripada mi že lezeš DM podozrivo do rici ked pri každém Denovém príspevku len pritakávaš, rešpektuješ, pičuješ na tých na kerých Dena... Skús neskúšat také pičoviny a možno nebudeš skrz tento trapný diskusný kotel vyzerat jak total kus kokota.
    Sorry za škaredé slová, nejak mi to vyhŕklo.

    ReSeT

  • kaZi
    13. 06. 2005, 1:27
    • hodnotenie: 0
    kaZi
    3raper3

    ja na nich nenadavam,konstatujem ze ma sklamali.proste ma sklamali v tom ye su tu uz dlho a cakal by som od nich viac!ty si uz pocul moj album???este som ho nevidal,ale je pripraveny uz,ked ghovoris o trackoch.bude sa ti lubit urcite neboj :-)))))
    mier ti kamarat

  • 3raper3
    12. 06. 2005, 21:25
    • hodnotenie: 0
    3raper3
    kazi

    no ale aspon nenadavam na Dm,ked mam ovela slabsie treky vies ty MUDRLANT

  • Jano
    13. 06. 2005, 12:16
    • hodnotenie: 0
    Jano
    RE[4]: PRE VSETKYCH DEBILKOV

    .....................................mier

  • karin
    12. 06. 2005, 21:13
    • hodnotenie: 0
    karin
    drviva mensina je super

    tak to hej...ten klip je po pici...:o)stahujte...

  • filec
    12. 06. 2005, 14:15
    • hodnotenie: 0
    filec
    druha kamera

    nechcem byt kokot ale druha kamera bol Sveto a Bobo pokial viem :)

  • kaZi
    11. 06. 2005, 19:14
    • hodnotenie: 0
    kaZi
    3RAPER3

    posli nam tvoj rap ty bukkake :-)))

  • RST
    13. 06. 2005, 15:33
    • hodnotenie: 0
    RST
    RE[3]: skladba

    no ani ne odbornik jak vnimavy... Mozno to vyzera jakeby som chcel zjebat celu NS produkciu, to si pochopil trochu zle. Hovoril som len o tych rýmoch ktoré sa fakt opakujú v každej druhej skladbe, ale nač to tu rozebírat, ty poznáš svoje tracky najlepšie a mal by si si to sám fšímnút.
    Asi som fakt taky hlupy ze tomu fakt nerozumiem a este sa navyse aj fakt dost robim, spravne si ma odhadol.

    A to ze ked ta stretnem a podam si s tebu ruku sa raz urcite stane - ale len v tom pripade ze ta rozjebem na freestyle battli a ty mi budes vrucne gratulovat...

    Maj sa krasne
    eReSTé
    Shedá Eminencia

  • 3raper3
    11. 06. 2005, 19:09
    • hodnotenie: 0
    3raper3
    [UNTITLED]

    nechapem ako taky Kazi moze picovat na NS a DM boha ved kde je on textovo...nahodou ten ich album je vyborny...

  • abstraktt
    11. 06. 2005, 15:28
    • hodnotenie: 0
    abstraktt
    DM

    Na DM albume su urcite kvalitne veci,napr. Moj svet, Hraj teraz, Co tu mame dnes, Dneska kazdy chce zit.Su to dobre tracky to hej ale ako calmone povedal asi sa z nich nestanu klasiky. Od tohto albumu som cakal viac co uz. Zarazaju ma niektore komentare napr Jana. Za to ,ze sa to niekomu nepaci nemusi byt hned kár nemyslis? Kazdy by mal normalne nazory tolerovat A Dena nemusis hned takto na druhych reagovat . Sak jasne nasere ta to urcite sak vies urcite kolko namahy penazi a tak ta to stalo ale nemusis hned takto do niekoho komu sa to nepaci vyskocit, ze je ko"ot a tak nemozes trafit vkus kazdeho niekomu sa paci a niekomu ne.Myslis, ze tí co napisali kritiku pocuvaju blbosti to snad né. Tiez sa mi nepozdavalo co tu niekto pisal, ze len a len podporujme to sa tu moze zmenit na podporovacie diskusie a kritika sa moze zmazavat. Sak to je debilina. To je slepa podpora . To si moze spicka nasej sceny spravit bullshit a kedze podporujme tak kazdy by hovoril ze super. Kritika posuva skupiny urcite dalej nez len sama podpora len tak sa mozu skupiny posuvat - konstruktivnou kritikou.

  • kaZi
    11. 06. 2005, 13:46
    • hodnotenie: 0
    kaZi
    stanica projekt

    janci co je to stanica projekt?

    kupovat si cd aby som rozumel textom?to mam chodit s mp3 a bookletom v ruke po meste?:-))))

  • Jano
    11. 06. 2005, 14:02
    • hodnotenie: 0
    Jano
    RE: stanica projekt

    kaamo jeb na mna ja mam uz v pici lebo asi rozjebem ten skurveny monitor moje nervy pici napisal som ti to pretoze ty si napisal zkomoleny danov text a ze by si to tu nepisal keby si si kupil album rec nasa chaapes .ne preto aby si chodil po meste z bookletom ale nato aby si ho mohol pocuvat ///ked si si ho nekupil tak co sa stazujes ...a k tomu co je to stanica projekt to je stanica v kecepeklanoch kde byvaju bezdomovci preco? ser na mna bracho ....mier

  • RST
    13. 06. 2005, 16:07
    • hodnotenie: 0
    RST
    RE[4]: PRE VSETKYCH DEBILKOV

    ...diky ti Bože za ludí kerí rozmýšlajú podobne jak já...
    RSPKT

  • calmone
    11. 06. 2005, 14:58
    • hodnotenie: 0
    calmone
    RE[2]: stanica projekt

    Jano ,nerozculuj sa ,nestoji to zato,--- a preto ze pre mna ten alb neje popixi ,sa necem hadat,zopar veci z neho ma bavi ,ale na DM to je malo podla mna ,mozno som sa priliz tesil na ten alb ,,, ,podobny nazor ma viacero nasich members ale preto nemusia byt cocoti ,myslim ze vsetci co tu piseme mame radi hip hop a to je podstatne . Kritika je potrebna ,aby nasi emsiis nezaspali na lawrach. Ty na to hladis z pohladu emsiho ,lepsie vies kolko to stoji prace nieco nahrat,preto si to vies aj viac vazit ako ostatni.

  • single malt
    11. 06. 2005, 14:43
    • hodnotenie: 0
    single malt
    RE[3]: PRE VSETKYCH DEBILKOV

    uz iba to ze je tu ta moznost napisat a vyjadrit nazor staci,nikdo sa ma nemusi nic pytat...teba sa niekdo nieco pytal, ze tu vyjadrujes svoje nazory???mam na to take pravo ako ty..myslim ze by si bol najspokojnejsi keby sa nazov rubriky Diskusia zmenil na Podporne, kladne a suhlasne messages..nikdo sa tu do nikoho neobuva(z tych ktorym ten track nesedi), iba vy picujete ze sa vobec opovazime nieco povedat..Keby za tymi monitormi sedeli ini ludia, pochopili by ze svet nieje ciernobiely..tak ako sa niekomu paci Looptroop, inemu ATQC a dalsiemu G-unit tak sa na slovensku mozem vyjadrit ze som od tohto cakal nieco ine...ja nehovorim ze by to malo byt podla mna,nikomu nevnucujem svoj nazor..a uz ani zdaleka si nemyslim ze niekdo potrebuje moj suhlas(btw potrebuje niekdo tvoj?) a ked chces mozes ojebat moj nesuhlas(aj ekd som ziadny nedal ale neva)...sposobom akym to urobis a preco, napovie co si za cloveka..na druhej strane si mal v niekt veciach pravdu,to musim uznat...koncim s prispevkam, peace pre ludi z nadhladom..a dik DM za snahu,srdce a usilie ktore vlozili do tohto vsetkeho..

  • Jano
    11. 06. 2005, 13:53
    • hodnotenie: 0
    Jano
    RE[2]: PRE VSETKYCH DEBILKOV

    podla mna to co som napisal je cista pravda a nemam co skludnovat hormon ano podla m,na by sa mali vyjebat na komentare vsetci LUMIR by to mal zrusit zase lebo zase vas tu je vela mudrcov mne je jedno ked sa to niekomu nepaci nech ide do pici co ja s nim mam ale ked sa mu to nepaci naco tu chodi do pici naco to tu pise co je to za picovina nechapem hlavne co tym sledujete ked sa ti to nepaci dobre mne je jedno ale naco to tu pises si myslis ze niekoho zaujma co si myslis ty keby zaujimalo tak by sa ta niekto nieco opytal ked chce niekto vyjadrit svoj nazor nech si zozenie love zaplati si studio a nech ho nahra koho zaujima nazor dajakeho pustulaka co si myslite neviem a ani maq to nezaujima nemas co robit snaz sa vytvorit ne sadnut za pocitac a kritizovat aj to malo co tu mame ked myslis ze to dokaze4s lepsie tak to tu nepis ale urob to budem radsej a potom ti napise ze si v opohode a ze ma zaujima co si myslis o tom a topm pokial som od teba nepocul nic tak trim pic hej podla vas moj zivot neni fet moj je a co sak som reper preco nepisete snoop doggovi na stranku ze preco fetuje ze tebe sa to nepaci a ze stym nesuhlasis nikto nepotrebuje vase suhlaseni a kazdy moze ojebat vas nesuhlas

  • Jano
    11. 06. 2005, 12:17
    • hodnotenie: 0
    Jano
    PRE VSETKYCH DEBILKOV

    dm je naj som rad ze ns zije pici ich hudba mi otvorila oci vy peelajka vase prijebane texty o nicom chodte spat domov toto je stranka pre reperov nie pre gena co sa tu stale len chodia stazovat ze im sa nepaci kazdy to ma vo velkej pici ci sa ti to paci mne sa urcite paci tomu ver dm spravny smer gena dm som pocuval vtedy ked vy vsetci ste ghonili si kokoty nad hokejovymi kartickami chujici stare segiho demo no nahravane u segiho bacil to tam spomina ked niekto nerozumie to co tam hovoria je genko a ten album nieje pre nho ja som si kupil cd a som s nim nad mieru spokojny a niesom decko -calmo uz nefrci laska daj si dalsieho praska rymi spred minimalne 5 rokov kde ste boli vsetci do pice materinej sa vratte mudrci urob ty take cd potom nieco hovor-kazi nemozem uverit ake ste gena ten kto napisal ze texty dm nemaju zmysel je najvacsi primitiv maju taky zmysel ze mu az nerozumies niesi natolko inteligentny zeby si ho chapal ty decko dena ti predsa nebude vysvetlovat co znamena slovo kavarteto alebo inu picovinu zato ze niekto nevie co je to Popokatepetl nikto nemoze ani dena ani segi ani bacil pici dokonca ani ja ze ty si zadebnenec co vie len pouzivat slova ako hociktory vajcak nikto nemoze neviem co je nezrozumitelne ten album, je supa pecka miste artikulacia vdsetko ne toten sulavysuslavy kokot dajaky obycajny nanichodnik jebal vas stokilovy deges do riti hovnaci ESTE RAZ drzte pice na adresu reperov DICE z PROJEKTU STANICE

  • single malt
    11. 06. 2005, 12:57
    • hodnotenie: 0
    single malt
    RE: PRE VSETKYCH DEBILKOV

    chlapce sorry ale tak tento tvoj prispevok moc tvoju inteligenciu, ktoru tak vehementne spominas nepotvrdzuje..nikdo tu do DM a vonkoncom do NS nepicoval tak skludni hormon..robia to podla seba(o tom vlastne v tom tracku hovoria) a presne tak to ma byt..to, ze sa kazdy na to nechyta, predsa neni zavada,kazdy ma pravo na iny nazor..niektori by ste tu chceli zaviest rovno cenzuru nesuhlasnych nazorov a ludi s inymi nazormi upalit na hranici...pokial niekdo nepicuje ale len povie ze skratka od toho cakal nieco ine, tak v tom nevidim nic zle..takze ludia trosku viac tolerancie - ved aj o tom by mal byt hip-hop,ci nie?

  • h4WR4n
    11. 06. 2005, 13:08
    • hodnotenie: 0
    h4WR4n
    RE[2]: PRE VSETKYCH DEBILKOV

    no aj ja tom nieco je...
    ale kamosko je rozdiel ked NIEKTO TRIEZWO KONSTATUJE a ked NIEKTO PICUJE JAK KEBY BOL ON LIETADLO...

  • h4WR4n
    11. 06. 2005, 12:25
    • hodnotenie: 0
    h4WR4n
    RE: PRE VSETKYCH DEBILKOV

    tak toto bolo kwalitne... priam slohowa praca :)

  • h4WR4n
    11. 06. 2005, 12:00
    • hodnotenie: 0
    h4WR4n
    och ty moj pernik hlineny...

    poriadna skupina musi mat aspon tieto wecicky:
    SEBAWEDOMIE, zarowen SEBAKRITIKU, ZAZEMIE a KWALITU. D-M chalani su jedni z tych ktori toto wsetko MAJU...

  • Corky
    11. 06. 2005, 12:00
    • hodnotenie: 0
    Corky
    DM-Sprawny smer

    Tato pesnicka je mrtne dobra.Ma odrownala uplne.Welky respekt DM!!! A cedecko super.... Aj booklet fajny.Skwela robota chalani. Mier!!!

  • Dellabog Slang
    11. 06. 2005, 11:07
    • hodnotenie: 0
    Dellabog Slang
    Jebal vas setkych pes

    Nechapem ako moze niekto povedat , ze DM je napicu , ci nieco take , ze sa nepohli dalej ani v textoch ani v nicom.... Sak to je picovina jak mraky.... Nejsom zadny odbornik, aby mi doslo, ze DM je kwalita!!!!! Respect DM, peace all...

  • Jano
    11. 06. 2005, 11:47
    • hodnotenie: 0
    Jano
    RE: pre DENANS

    dalsi mro kar ty co kazi zbesnel si ten danov text je nieco ine kamo keby ste si genka kupili original cd tak vies co tam repuje pici tam su texty napisane kurva preco tu komol;is danov text tak ako si ho pochopil ty je to tam bratu trosku inac no preco by som ti o tom mal dalej pisat kup si origi csd a tam mas vsetky texty ----kazi ta tvoja skladba v hitparade urcite neni lepsia ani ako ruska ruleta tyyy.................mier STANICA PROJEKT...... DICE

  • h4WR4n
    11. 06. 2005, 11:58
    • hodnotenie: 0
    h4WR4n
    RE[2]: pre DENANS

    len tak medzi recou z toho KAZIho songu som isiel grcat :)

  • Jano
    11. 06. 2005, 11:51
    • hodnotenie: 0
    Jano
    RE[2]: jebal som vas

    podla mna to je tiez po pici calmo cudujem sa ze ty tu vedies take reci nikdy by som si to o tebe nemyslel jasne ze dena ani segi ani bacil nebudu repovat o tebe ale o sebe MIER nehnevaj sa ale vazne divim sa ti teba som radil niekam inam

  • kaZi
    11. 06. 2005, 3:28
    • hodnotenie: 0
    kaZi
    pre DENANS

    pocuj dena ak si to fakt ty.vobec by som sa tu s tym nechvalil ze som prvy text napisal pred 10 rokmi.kopec ludi ti tu vypisuje picoviny a nechapem preco sa nad tym rozculujes ked ti tu picuju do textov a rapu???sak ked si myslis ze mas kvalitny text a rap na to ze to robis uz 10 rokov tak by ta ti kokotkovia nemali co vobec srat,ked si veris,ale asi nie.uz neviem kto to tu spomenul,ale tuto debatu som tu zacal ja,ale on spomenul jednu krutu pravdu,textovo ste sa za posledne roky nikde nepohli.myslienka vam niekde odlieta.album rec nasa tiez nebol textovo boh vie aky(stavam sa stavam sa za vas ako zastava pod kvety vaza repu databaza????-aky to ma zmysel????)ale aspon to bolo kvalitnejsie narapovane,co sa o vasom novom albume neda povedat,ale sak MOJ SVET,MOJ FET !!!
    AJ TAK VAS MAM RAD . MIER !

  • Jano
    11. 06. 2005, 11:33
    • hodnotenie: 0
    Jano
    RE[3]: skladba

    cavv roman mas pici toho kokotka vase texty maju a vzdy mali zmysel a su pre mna vela otvorili mi oci na niektore veci inaac kupil som si cedkio je fakt po pici najviac ma prekvapil biely lepsie slovenske rnb som necul je to fakt pecka vazne vsetky skladby sa mi pacia som rad ze nemusim prekrucat lebo ked zacnem pocuvat tak to ide bez zasahu az dokonca ulica to uz davno pozna kvalita sa lahko rozozna maj sa som rad ze ti v presove chutil stovkacik ked budete hrat niekde blizko tak sa zase zastavim alebo vybavim vas zas do kosic asi zaciatkom septembra aj my budeme mat krst mozno ked to stihneme..... zdravi ta JANO STANICA PROJEKT KOSICE

  • Jano
    11. 06. 2005, 11:37
    • hodnotenie: 0
    Jano
    RE: jebal som vas

    cista pravda bratu mas ich v pici gena dm spravny smer STANICA PROJEKT STOJI ZA VAMI BRATRI

  • calmone
    11. 06. 2005, 4:02
    • hodnotenie: -1
    calmone
    RE: jebal som vas

    denans , je to pekne ze si to pisal zo srdca ,ale nie kazdeho zaujima text o tom ako si v studiu a kolko tam travis casu ,, ale pre niekoho je to zas popici ...,skus tolerovat a chapat tu spinu co tu pise ,, ... tvoj prispevok je ako by ho pisal 15 rocny nasrany raper ktory robi diss tracky na svojich ucitelov ... //// k starym veciam ,,bol tam naznak storytellingu co na tu dobu velky respekt .. ,,, z noveho klasika nebude ,aspon podla mna ,,ale snad sa mylim ,drzim palce

  • denans
    10. 06. 2005, 23:47
    • hodnotenie: 0
    denans
    jebal som vas

    pocuvajte vy rozmaznany jebnuty kokotkovia este nikdy vzivote som sem nic nenapisal ale toto je uz moc aj namna.ide ma roztrhnut od toho jaky jebnuty ludia sem pisu jake jebnute nazory ano?jeden vecsi odbornik jak druhy.kdo ste?nuly.vy chcete rozoberat moje rimi a moje texty?jebe vam?sak ja som prvy text napisal 10 rokov dozadu ked ste o rep este ani nezakopli a co to znamena?to ze nevite nič.jak moze dneska niekdo povedat ze nove veci su horsie jak stare,vy ste vpici,teraz pocuvajte odlisne sposoby zivota a priamo s petrzalky a za 5 rokov budete pocuvat tieto veci a hovorit na nove ze su na picu.spite chlapci.a ty odbornici okolo hudby jaj ale ich tu je.víte rozpravat o semploch ty kokot to ano ste ho niekde nasli?a co sak toje barbara streisand ktoru nepouzila jedna skupina ale 10 a co?hudbu robil mlady talent z ruzinova vy nuly-GBOD-respekt.a co sa tika klipu chlapcom z reserve som za nho skoro ruky vyboskaval lebo je to najlepsi rapovy klip zdomova jaky som videl a na seba som obzvast kriticky.najlepsie ze vsetci ludia ktory maju moj respekt a ktorych vkus povazujem za dobry povedali ze klip je vyborny a vy tu budete jebat a ripat jak take kurvy nakazene.jebal som vas do riti-fuj.cista spina.nas album a vsetko co robime je zo srdca tomu nemozte nikdy rozumet a preto ostanete navzdy iba vyjebane nuly o ktore nikdo vzivote nezakopne.pozdrav pre vsetkych ktory za nami stoja a na kokotov jebat-fuj

  • h4WR4n
    10. 06. 2005, 23:55
    • hodnotenie: 0
    h4WR4n
    RE: jebal som vas

    dobre wrawis... len im daj :) ja som sice pred 10 rokmi o rape tiez moc newedel ale wiem o com howoris...

  • denans
    10. 06. 2005, 23:55
    • hodnotenie: 0
    denans
    RE[2]: skladba

    tak ty si najvecsi odbornik o jakom som pocul ked ma stretnes dojdi za mnou podam ti ruku mozes potom hovorit kamaratom kokotko.nezmyselny text z rovnakimi rimami-sak ty nic nevíš ale fakt nič az nechapem ci si fakt tak prijebany alebo taky hlupy ze tomu fakt nerozumies alebo sa tak robis.povedal by som ze skazdeho trochu.jebal so ta

  • Nicco
    10. 06. 2005, 23:19
    • hodnotenie: 0
    Nicco
    Ta sranda na konci...

    je podla mna robena koli MusicBoxu :-))))))))
    ja viem ze je to asi blbost, ale casovo to sedi

    konecne bude mat Modra Ziara na MB nejaku konkurenciu :-))))))))))
    este vacsia blbost

    Dnes mi jebe

  • mossblaze
    10. 06. 2005, 18:36
    • hodnotenie: 0
    mossblaze
    OMG

    Klip sa mi nepaci...neviem preco ale nejak mi nesadol...mozno si ho casom oblubim. Track je podla ma lepsi a tak isto cely album proste tak ako to ma byt......a nemyslim si ze ta cena je vysoka

  • RST
    10. 06. 2005, 18:49
    • hodnotenie: 0
    RST
    RE: skladba

    celý názov stavby a najviac DM majú tendenciu písat texty a rýmy typu .... mal som .... dal som .... si ... si.... sa ... sa... podla mna to neni rym len zopakovane zvratne sloveso, a takto sa da rymovat dokial ti nedojde zasoba... kuli temuto fakt tento klip musim zjebat... nechcem do teho rypat moc ale ani ne f polovici zacala skladba skapavat a nevzkriesilo ju bohuzel dokonca uz nic...
    Nevim ludé či ste slepí, hluchí, alebo DM podporujete len kúli temu, že je na SR oddávna známa. Podla mňa ich texty sa za posledne roky nikam neposunuli, a né pretože už nemajú kam, ale pretože chalani ich bohužel už budú vždy písat rovnaké s rovnakými rýmami a rovnako nezmyselné...

    aproppo ak ste čekli ORION - TERITORIUM 2, kde ma featuring s Denom a Slipom, musite mi dat zapravdu vyssienapisane.

    zadny rypanec, len nazor, kedze to tu kazdy vychvaluje a 1/3 z vas si ten klip ani nestahlo... tym kokot do chrapu, ostatnym chup z rici

    čest

  • abstraktt
    10. 06. 2005, 19:19
    • hodnotenie: 0
    abstraktt
    RE[2]: skladba

    zaujimave nad tymto som sa est nezamyslal ale hej mas v niecom pravdu, som si to vsimol hlavne pri 2Dé.Sliper myslim moc take texty nema,ten ma dost dobre texty na rym aj na zmysel. Ale mne to nejak nevadi, mozno pri cistym, sa mi zda, ze on teraz moc v textoch dost zasekava dava moc kratke vety ziadne dlhe myslienky a to mi trochu vadi. Inac som zvedavy ,ze kolko ludi by tento album vychvalovalo keby takyto album nespravilo DM ,ale niekto neznami podla mna kladnych nazorov by bolo o dost menej

  • grco
    10. 06. 2005, 15:41
    • hodnotenie: 0
    grco
    ale no!!!

    Ked som si ten album stahol (najskor som si ho chcel kupit, ale sorry nemal som kese a i tak som ho nevidel v obchodoch) tak ten klip moj svet sa mi vobec nelubil, ale video sa mi lubi vac. A ete neco: co picujete ze na konci dali kusok z Daj mi to? Sak ten co nema album bude mat aspon vetsie chute, a DM zarobi, ved kese su potrebne...

  • czechgirl
    09. 06. 2005, 22:14
    • hodnotenie: 0
    czechgirl
    Supapecka

    Nech sa lubi!!! Toto je PAN KLIP jak cely album....

  • radom
    09. 06. 2005, 16:07
    • hodnotenie: 0
    radom
    Fuuuuhaaaaa

    Hustéé Hustéé

  • calmone
    09. 06. 2005, 18:23
    • hodnotenie: -1
    calmone
    RE: [UNTITLED]

    nikto nepicuje ,len ludia su sklamani ,,stere veci mali atmosferu ,vedeli oslovit , toto zije len ztoho ze to narapovali DM ,a ma to pekny obal ,nejde o istrument ,to mi je fuk len som povedal ze onar to mal na albume lepsie spracovane .. ,nevravim ani ze je to zle ,, ale zadok to nikomu nenakope ,cakal som ovela viac ..

  • Lumir
    10. 06. 2005, 15:43
    • hodnotenie: 0
    Lumir
    RE[6]: [UNTITLED]

    skoda reci s tebou... fabulujes tu picoviny... vkladas mi do ust veci co som nepovedal a nad tym co pises nerozmyslas... od "redaktora" 90bpm by som cakal profesionalnejsi pristup... dalsie tvoje vyplody uz nebudem komentovat

  • calmone
    10. 06. 2005, 16:37
    • hodnotenie: -1
    calmone
    RE[7]: [UNTITLED]

    lumir ja ti nic do ust nevkladam :-) , a ak si si nevsimol nepisem na 90 uz ,lebo nemam pro pristup :) ok ,tak sa maj ,fajn pokec :))

  • Lumir
    09. 06. 2005, 23:04
    • hodnotenie: 1
    Lumir
    RE[4]: [UNTITLED]

    ja ti neberiem tvoj nazor, neprekrucaj to... skor si dobre pozri ako si ten tvoj nazor napisal. si niekoho hovorca?

  • calmone
    10. 06. 2005, 15:33
    • hodnotenie: -1
    calmone
    RE[5]: [UNTITLED]

    ax nece sa mi rozpisovat o nicom :) ale ok , myslim, ze si dost inteligentny nato aby si pochopil, ze som nemyslel vsetkych ludi ,aj ked to vyznelo ze pausalizujem ..niesom ani nikoho hovorca .. tak isto som ta ja mohol poxopit v clanku s ukazkami DM ,ked si napisal ,,PS : PRE VSETKYCH PRIMITIVOV " ,ze si myslis o citateloch HIP-HOP.sk ze su primitivi :)

  • Lumir
    09. 06. 2005, 19:10
    • hodnotenie: 1
    Lumir
    RE[2]: [UNTITLED]

    hmmm, ludia su sklamani???? ja neviem a to ako ty sa povazujes za hlas ludu? pretoze ja tu citam 4/5 kladnych postojov, tak neviem ci ludia su sklamani, alebo par ludi, ktori sa zasekli v case a dobe a stale si myslia ze sme v roku 2000

  • Marek Velky
    09. 06. 2005, 22:22
    • hodnotenie: -1
    Marek Velky
    RE[5]: [UNTITLED]

    no podla mna dost plytky song.. toto ked zahraju na koncerte pojdem na pivo

  • calmone
    09. 06. 2005, 20:35
    • hodnotenie: -1
    calmone
    RE[3]: [UNTITLED]

    ano Lumir ,ja som hlasu ludu :-) presne tak som to myslel .. , ja viem ze je nas drviva mensina co z toho niesme mimo ,,len som povedal svoj nazor ,mozno zaspaty ,hlupy ,ale svoj ,,ostatni sa mozno boja ze im DM nakope zadky :- )

  • abstraktt
    09. 06. 2005, 21:44
    • hodnotenie: -1
    abstraktt
    RE[4]: [UNTITLED]

    calmone suhlas s tebou na album az na par trackov je to priemer podla mna

  • 3raper3
    09. 06. 2005, 14:08
    • hodnotenie: 0
    3raper3
    [UNTITLED]

    no podla mna je to super aj ten koniec z Daj mi to,kto chce kvalitu tak nech plati,oni ten album tiez nenahrali zadarmo...

  • boro
    09. 06. 2005, 14:04
    • hodnotenie: 0
    boro
    velky krok vpred

    Myslim, ze je to krok vpred pre cely SVK Hip-Hop. Vsetko je OK, texty, podmaz, video aj ta sranda na konci. Nesedi mi ale rap Bacila, zda sa mi to detinske a take nijake. Moj nazor.

  • Anonym
    09. 06. 2005, 12:01
    • hodnotenie: 0
    Anonym
    Je to v poho...

    ako da sa to pocuvat.....textovo je to trosku na slabsej urovni,ale podmaz je v poho...a to na konci si mohli odpustit..to trosku dojebalo celkovy dojem....sa mi to lubi......nie je to amerika,ale je to dobre...ide SVK HH dobrym smerom....respect niggaz

  • Boh je v orechoch
    09. 06. 2005, 10:48
    • hodnotenie: 0
    Boh je v orechoch
    [UNTITLED]

    nevím čo furt pičujete.. majú zlé texty? no, myslím že né... a ked niekto nemá flow ja čistychov tak to znamený že je zlý? keby rapujú tak jak on, tak budete pičovať že ho kopírujú... ano majú použitý ten inštrument jak chcesz mic wsetzko a čo teraz? ten inšrtument je proste dobrý, presne sa hodí na takúto vec. ale ved kto chce pičovať dôvod si nájde....a ešte k tomu klipu..je celkom dobrý, no určite né najlepší...pár vecí by som tam nedal ale inak v pohode

  • single malt
    09. 06. 2005, 8:45
    • hodnotenie: 0
    single malt
    [UNTITLED]

    nehovoril by som to tak rezolutne ale text a rap sa mi tiez moc nepozdava...nechapem ako to tu mozu ludia tak vyzdvihovat,ten rapping fakt sa na slipera a cisteho nechyta..

  • kaZi
    09. 06. 2005, 0:42
    • hodnotenie: 0
    kaZi
    skladba

    uplne,ale uplne zly rap a texty najhorsie ake kedy robili.od albumu rec nasa je tento album daleko v pozadi !!!

  • zet.u.zet.a.
    08. 06. 2005, 22:41
    • hodnotenie: 0
    zet.u.zet.a.
    statistika na azete pre zaujim

    z jedenastich ma jeden neoriginal cd DM.

  • Marek Velky
    08. 06. 2005, 23:41
    • hodnotenie: 0
    Marek Velky
    RE[2]: nist

    nee ani spat sa pri tom neda..neprijemne sny :)

  • Marek Velky
    08. 06. 2005, 23:44
    • hodnotenie: 0
    Marek Velky
    RE[3]: nist

    ale ma to aj nieco do seba zacinam sa budit :))

  • docent ERIC
    08. 06. 2005, 21:59
    • hodnotenie: 0
    docent ERIC
    Drviva mensina ta rozdrvi

    fakt kurva dobry klip super..a album je poooooo piciiiiiiiiiiiii...

  • MaRKy BoNGeR
    08. 06. 2005, 21:14
    • hodnotenie: 0
    MaRKy BoNGeR
    DM

    Tomuto hovorim sila slovenskeho hip hopu!!! vsetci co picujete chodte do pice

  • Kane
    08. 06. 2005, 21:02
    • hodnotenie: 0
    Kane
    som venku

    Kupil som si CD postal som sa.
    Cekol som klip dosral som sa.
    Fakt super,
    RespektRespektRespektRespektRespektRespektRespektR espektRespektRespektRespektRespektRespektRespektRe spektRespektRespektRespektRespektRespektRespektRes pektRespektRespektRespektRespektRespektRespektResp ektRespektRespektRespektRespektRespektRespektRespe ktRespektRespektRespektRespektRespektRespektRespek tRespektRespektRespekt

1 2 >>

Pridaj komentár

Ak chceš pridať komentár, musíš sa najprv prihlásiť