HIP-HOP.sk

Diskusia: Pozeraj ďalšie dva klipy k Slovenčine pre samoukov

  • bonano
    11. 08. 2010, 15:09
    • hodnotenie: 0
    bonano
    top klipy, top lyrika, top hudby..nemam...

    top klipy, top lyrika, top hudby..nemam slov nad tymito..skvos­tami…PROSTE POPIC ZE NEMOZEM…ach, kam sa dostal slovensky rep…

  • diskopribeh
    11. 08. 2010, 16:43
    • hodnotenie: 1
    diskopribeh
    nie ze by som na tie klipy moc...

    nie ze by som na tie klipy moc hateoval, ale myslim ze by si zasluzili trochu viac pozornosti, nie len posadit typka na vlak a natacat sa cez web kameru. co sa tyka repu, text moze neviem ako dobry, tento prednes mi nikdy nesadne, bohuzial. beaty vporiadku.

  • uNiQuE-iDeA
    11. 08. 2010, 17:36
    • hodnotenie: 0
    uNiQuE-iDeA
    ..

    beneho by som zavrel do kinotéky starého ceskoslovenskeho filmového priemyslu nech si tam pozerá .. ako bolo kedysi vsetko lacné a podobne dristy.. storocnu kameru do ruky a nech sa hrajká.. Ved toto vazne uz nieje rap. Ak si na tom dokopy fičí na slovensku aspon 10ľudí tak fakt úspech tažký…a dielo strašne poučné

  • reckypp
    11. 08. 2010, 20:25
    • hodnotenie: 0
    reckypp
    originalne na picu

    mam taky pocit, ze niektori raperi chcu byt az velmi originalni:DDD na slovensku sa zacina nova era, hafner a bene budu asi jej zakladatelmi, mozno sa im zadari jak rytmusovi,ale to by asi muselo prist do mody byt fetujuca troska:D

  • 2xx
    11. 08. 2010, 21:04
    • hodnotenie: 0
    2xx
    ^^

    siltovkari nechapu ^^

  • Luk1
    11. 08. 2010, 21:27
    • hodnotenie: 0
    Luk1
    iste

    preber sa chlapce na slovensku je v mode, ze ked niekto nevie rapovat, basnickuje, ale ma „kontakty“, tak ti ho oznacia za „alternativny“ hiphop a odrazu sa bublina nafukne… bene je slaby raper, vacsina textov o nicom ala zuzka smatanova, cakam kedy tu niekto spravi z modrej ziary pana rapera… ale co uz niekomu sa paci a pocuva molocha niekto beneho niekto kf a niekto mr, ale mysliet si, ze prave to tvoje je viac a napisat „siltovkari nechapu“ moze len cisty sasek, sa mi zda ze presne tento koment si dal aj na 90bpm

    PS: nechapem preco s nim delik zabija cas, mohol radsej spolupracovat s cistym alebo dilemom

  • 2xx
    11. 08. 2010, 22:02
    • hodnotenie: 0
    2xx
    ach.

    no, slubil som si, ze nebudem zabijat cas takymto sposobom, ale spravim vynimku.

    1. delik si vybral beneho, lebo si uvedomuje, ze je dobry. bodka. dilema je fajn na feat, ale to je max. Texty cisteho, dilemu ci nedajboze DNA zvacsa nemaju hlbku (o tom nemienim diskutovat). Povedz mi co mudre ti kedy povedali? Alebo vystihli niekedy realne ako citis svet okolo seba?
    2. ake ma bene kontakty? pobav ma. mas pocit, ze album s delikom vytiahol beneho? to, ze si dovtedy o nom nepocul je tvoja chyba.
    3. myslis si, ze text napr. tracku Nedela je o nicom? Lebo tam nie je ghetto scifi? Alebo to nie je supis party track? Nebudem sa ti snazit ten text vysvetlit (aj ked nie je zlozity). Ale 100 raperov uz spravilo 100 trackov o ich zivote v ghette a na ulici a pritom tento track ovela lepsie opisuje svet kde zijeme, pripadnu depku, znechutenie ci rozcarovanie z neho.
    4. naozaj nerozumiem preco takto zabijam cas, ak nepocujes rozdiel medzi benem a mokrou ciarou tak nieco pisat asi naozaj nema zmysel.
    5. ano, siltovkari nechapete.

    ps : rozdiel medzi bennem a dilemom je asi taky, ako medzi Marquezovymi knihami a Twillightom. Bezneho citatela Twillightu tiez nepresvedcis, aka je to kokotina. Rovnako ja teba nepresvedcim, ze je bene dobry.

  • 2xx
    11. 08. 2010, 22:04
    • hodnotenie: 0
    2xx
    hm

    hm, dako mi vypadlo formatovanie textu, verim, ze sa z toho vymotas.

  • Luk1
    11. 08. 2010, 23:06
    • hodnotenie: 0
    Luk1
    :D

    zboznujem ked intelektuali ako ty si myslia, ze ked pocuvaju pseudointelektualny rap tak im automaticku stupne IQ

    beneho vytiahol Lyrik bodka ze beneho technika rapu je mizerna je fakt bodka k tomu ps, to si chcel posobit nasilu mudro ? Dilemov part v Hrdinovia > setko co napisal a napise bene bodka stym Cistym a DNA si snad srandoval ?

    Ja to vidim tak, ze keby je bene uplne neznamy a posle svoj track sem tak ho nejaky redaktor da do rubriky talenty a talenti a zjebe ho jak psa

    ked sa ti to paci ja ti to neberiem, ale neznamena, ze ked niekto picuje na tvojho najoblubenejsieho rapera tak automaticky je siltovkar

  • 2xx
    11. 08. 2010, 23:52
    • hodnotenie: 0
    2xx
    ja zas zboznujem ludi, ktory kazdeho...

    ja zas zboznujem ludi, ktory kazdeho racionalneho cloveka s rozhladom oznacuju za intelektuala a este sa ho na zaklade snazia zhodit. to je fakt smutne. Neviem preco si myslis, ze lyrik vytiahol beneho. Mas pocit, ze sa lyrikove EP predava viac ako Beneho? Ze to nie je rovnocenna spolupraca? Dalsia vec, neviem preco si myslis, ze znalost dakej knihy suvisi s mudrostou cloveka. Poznam ludi co citaju a su blbci a poznam ludi co necitaju a su mudri. Jedine co mozes z „PS“ vycitat, je to, ze si nerobim rozhlad o svete len pomocou stiahnutych mptrojek a filmov. Dilemov part bol slabsi ako supov, ci delikov, ak ti ale zahral na citlivu strunu OK, neberiem ti to. S tou nerovnostou nesuhlasim (skor navrhujem takuto : << ), ale o tom sam nema zmysel bavit, beneho pravdepodobne nemas napocuvaneho. S cistym a DNA som nesrandoval. Ne produkt bol super. Ale od vtedy az na par vynimiek slabe texty (a.k.a. Twillight : mozno to povrchne znie dobre, ale boze chran sa nad tym zamysliet). k DNA sa nebudem radsej ani vyjadrovat. Vies, jedna vec je dobry text a druha je milion krat to iste inymi slovami. a k siltovkarkom. Krok jedna : pozri si obrazok svojho avatara :) Krok dva : precitaj si komenty nadomnou. Myslim, ze vsetko ide o zastancov „klasickeho“ mainstreemu rapoveho. Vsetky bicie musia zniet rovnako, basy detto. Staci pridat slaky, klavir alebo daky sampel a hit je na svete. Texty hlavne nech zneju dobre, zmysel davat nemusia. Vyznavacov takej hudby oznacujem ako siltovkarov a holt, textu s nie nahlas vykricanou myslienkou casto nechapu.

  • diskopribeh
    12. 08. 2010, 2:03
    • hodnotenie: 0
    diskopribeh
    pobavil si

    Takze som siltovkar, zato ze sa mi nepaci Bene? Som vyznavac „klasickeho“ mainstreemu rapoveho“, zato ze sa mi nepaci Bene? Vypravas, ako keby Bene bol slovensky Slug. Hodnotis ludi len na zaklade jedneho faktu, navyse co som si vsimol, vacsina ludi ma problem prave so slabym repom a prejavom, s ktorym by snad fakt neuspel ani v talentoch. Texty sem-tam maju zmysel, to ti uznam, ale skor mam pocit ze prave ty nemas napocuvanych reperov, ktorych si tu opisoval ako „mainstream“.

  • 2xx
    12. 08. 2010, 8:50
    • hodnotenie: -2
    2xx
    whuaaa toto je zabijanie casu : 1....

    whuaaa toto je zabijanie casu :

    1. okrem teba v tych 4 prispevkov nadavali na to celkovo, nie len na prejav (ktory uznavajem je specificky a numusi kazdemu sadnut)
    2. stale sa nemozem zbavit dojmu, ze jediny realny dovod, preco ludia nadavaju je zotrvacnost a upnutost na mainstreem
    3. vsetkych z tych zastupcov som pocuval (aj kupoval) a prestal som, kedze sa zacali tocit dokola… proste to zacala byt vsetko o tom istom, len do ineho beatu a inym flowom.
    4. co sa tyka SVK hip hopu, tak oni su mainstream a nie „mainstream“.
    5. zaujimave, ako je siltovkar teraz urazka. siltovky uz neletia? co leti? bundy thor steinar? ^^

    no dobre, uz sa mi o tom fakt nechce bavit. hatujte si vsetko, co sa vam z dakeho dovodu nepaci, ked to tak povazujete za spravny pristup. dovi dopi.

  • reckypp
    12. 08. 2010, 10:35
    • hodnotenie: -1
    reckypp
    2xx

    suhlasim s tym, ze cistychov, dna, dilema vkuse rapuju o tom istom len na inu hudbu(v ich pripade vela flowov nepocujem), dilema si pozrel dokument tajomstvo a teraz sa jeho cela tvorba aj tvorba h16 zamerala na motivacne kokotiny, ktore su kazdemu jasne(musis verit, zostat silny, je to v hlave…)od cistychova sa mi tiez pacil iba ne produkt a potom to uz islo dole vodou, vkuse party picoviny a odporne texty kde nic nerozumiet, a tie jeho prekurene nazory…a teraz zrazu ide robit album pravda do papule hahhahahaha uplny hlupak, ktory zije na grasse…dna je pre mna nudny raper,ktory ma nikdy nazaujal…

  • Luk1
    12. 08. 2010, 10:54
    • hodnotenie: 1
    Luk1
    ty

    nemas ziaden rozhlad chlapce, ty len trepes jednu blbost za druhou a ktomu kroku jedna, to bol dalsi vtip, ze ?

  • 2xx
    12. 08. 2010, 11:52
    • hodnotenie: -1
    2xx
    nebudem sa s tebou hadat, nema to...

    nebudem sa s tebou hadat, nema to zmysel.

  • 2xx
    12. 08. 2010, 11:53
    • hodnotenie: -1
    2xx
    hm

    nebudem sa s tebou hadat. nikam to nevedie. diskusia v style, ze oznacis moje argumenty za blbosti nikam nevedie. A ano, bol to vtip (ale prvy, nie dalsi).

  • 2xx
    12. 08. 2010, 11:55
    • hodnotenie: -1
    2xx
    nebudem sa s tebou hadat. nikam to...

    nebudem sa s tebou hadat. nikam to nevedie. diskusia v style, ze oznacis moje argumenty za blbosti nikam nevedie. A ano, bol to vtip (ale prvy, nie dalsi). Kazdopadne, s pozdravo Keep on hatin' sa lucim.

  • *
    12. 08. 2010, 10:34
    • hodnotenie: 0
    *
    co to furt splietas o siltovkaroch? mas...

    co to furt splietas o siltovkaroch? mas nejaku fixaciu na siltovky? co to znamena byt siltovkarom? aj talib kweli je siltovkar? aj shurikn? a co termanology a dj premier? a chlapik v siltofke co pri rieke chyta ryby je tiez? ked niekto nema siltovku je vlasac? a potom este by som bol rad keby mi niekto osvetlil pojem stokar…(alebo „som ulica“) no ale naspat k teme. napisal si ze „Vies, jedna vec je dobry text a druha je milion krat to iste inymi slovami.“ a ja s tebou suhlasim. v tych slovach je pekne zhrnuta beneho tvorba. dalej pises „vsetkych z tych zastupcov som pocuval (aj kupoval) a prestal som“ prestal si lebo ta zacali nudit a nasiel si si nieco ine, da sa povedat nove… ale ked nevidis alebo nechces vidiet ze je to slabe a nekvalitne tak je to smutne. beneho potencial sa vycerpal v zopar jeho pesnickach a teraz dokolecka recykluje sam seba. jaaaj a ked nahodou budes reagovat tak nezabudni napisat ze to je obrovitanske zabijanie casu. (p.s.: skoro polovica prispevkov je od teba)

  • 2xx
    12. 08. 2010, 11:54
    • hodnotenie: -1
    2xx
    len jednu vec, na ostatne je zbytocne...

    len jednu vec, na ostatne je zbytocne reagovat : siltovkari nie su o siltovkach.

  • *
    12. 08. 2010, 16:26
    • hodnotenie: 0
    *
    whuaaa...

    whuaaa naozaaaj?

  • diskopribeh
    12. 08. 2010, 21:19
    • hodnotenie: 0
    diskopribeh
    uf

    dobre vediet, uz som sa zlakol ze niesom siltovkar, kedze nenosim siltovku :(

  • seks4000
    12. 08. 2010, 13:06
    • hodnotenie: 0
    seks4000
    hehe

    chalani nemali nahodou niektori z vas nahodou povodne namierene sem http://www.bir­dz.sk/blogy/ ? :)

  • feri jozi
    14. 08. 2010, 2:52
    • hodnotenie: -1
    feri jozi
    k diskusii.......

    k diskusii… slovensko=stredovek

Pridaj komentár

Ak chceš pridať komentár, musíš sa najprv prihlásiť