HIP-HOP.sk

Diskusia: Horúce info: H16 odovzdali master do výroby!

  • 4ND1
    22. 05. 2009, 15:12
    • hodnotenie: 1
    4ND1
    DNO

    nemam na vas sloú.. povem vam len tolko vypocujte si Cisty chov - Dno a pochopite preco DS pčuje po H16ke a čo vlastne ten jeho "stoka rap" znamena .. nic proti DS ale nemohol by som to stale pocuvat uuupne negativne pesnicky aky je svet na pču.. vem je to stoka rep ale tak nemusi preto fsetko robit aby bol taky drsnak..nechapem prečo vlastne vznikla tato vojna medzi H16 a DS ale tak je to dost trapne...slovensky rap by mal spolu drzat pokope a ne pčovat do seba a vychitavat kktiny aby sa kazdemu zhnusili..pčovat na matky a pod. vem chapem kazdeho kto pocuva DS alebo ine skupiny/pesicky ale tak kazdy ma svoj styl hudby .. ja som skvor za zabavu povzbudive pesnicky a ne take ktore iba ukazuje zle strany sveta.. pr. čisty chov z bielym .. .. zadny stoka rep ale zabava.. mzno je teraz v mode stoka ale urcite ne na slovensku .. proste tymto prispevkom som chcel povedat nech si kazdy pocuva co sa mu pači ale tak tie trapne komenty ze H16 su sračky a pod. by si mohli nehat v sebe .. aj tak stym nic neurobi ak chce hovorit ze su nuly tak v tom pripade ked on bude neco vac ako je h16 ... kOncim :D.. čafte PEACE ;)

  • sebe123
    26. 10. 2010, 17:58
    • hodnotenie: -3
    sebe123
    H16

    H16 su uplny lamaci sak stahuju s netu treky a potom ze su frajery… a preloza pesnicku s angliny do slovenciny a daju tam aby sa aspon trochu rymovala … to vie kazdy ale pisat vlastnou hlavou… H16 su podla mna trapaci kery by mali odist zo SLOVENSKEJ SCENY!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!! ale to je moj nazor :D

  • sebe123
    26. 10. 2010, 18:03
    • hodnotenie: -3
    sebe123
    H16

    MIKY MORA, DRUHA STRANA !!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!

  • Tony_Montana
    11. 03. 2009, 20:14
    • hodnotenie: 4
    Tony_Montana
    kazdy si mele svoje..

    ...maam piciii...na 16 som vyrastal bo som z toho isteho vchodu a asi ako jeden z mala ludi som zazival ich zaciatky zblizka a vim jake to bolo ked som prvykrat pocuval Dusove rymi este na starej vezi :P...vtedy som bol sice maly fagan a teraz nejsom o nic vacsy ale take ako stoka nech mi nikto nehovori ze xce zazivat cely zivot..samozrejme o morovi som vtedy ani nevedel,prvy krat som ho pocul asi az na hazardovom mixtejpe :))(bol som trocha neznali vtedy:D)..ale to je jedno.. aj tak 16 robia podla mna kvalitnu hudbu v spolupraci s kvalitnimy producentami a miky mora je zase pre ludi ktory si ziju ten "sidliskovy sen"..a ani sa im nesniva ze by sa mohli prave oni niekedy vyvazat na nejakom Bavoraku alebo niecom inom..a asi sa im to ani nechce o tom premyslat..ale aj tak vacsina z toho raz vyrastie a zisti ze treba zacat zit zivot na SLOVENSKU a ne v BRONXE :)))...toť vse odo mna..iba moj nazor ktory nikomu netlacim na silu a kto xce nech so mnou suhlasi..

  • Lil Maestro
    30. 09. 2009, 11:59
    • hodnotenie: 1
    Lil Maestro
    nech si melu .....!

    Mas pravdu. 16 dava svoje a davaju to dobre, DS si seru do ust.seriozne povedane!! bol som na mikiho koncerte a bol to otras, fotil sa za 100,sk este na tu dobu daval o nevem com proste to bolo na p…! seka borca a pritom tam prisiel v nike botach z odtrhnutou podrazkou, konec. DS nerobia zlu hudbu ale ta poza stoka reperov je nannic. konec mojich slov!! H16 nech si idu svoje ako doteraz.

  • DenySoul
    23. 10. 2008, 19:35
    • hodnotenie: -1
    DenySoul
    chalani sú popiči :)

    H 16 sú popiči, rovnako ako aj Miky Mora..Škoda len, že sú proti sebe..Keby sa spojili, mohli by byť z toho silné tracky :) A čo sa týka namyslenosti, všetci raperi sú namyslení :D H 16 rulez !

  • xXx_CuTe_xXx
    03. 02. 2009, 15:45
    • hodnotenie: -9
    xXx_CuTe_xXx
    aKo MoZeS PoWeDaT Ze Su SeTCi

    aKo MoZeS PoWeDaT Ze Su SeTCi NaMySLeNy ► PoZNaS iCH?? Niyé TaK DRZ PiCu

  • Tinka06
    30. 06. 2008, 0:15
    • hodnotenie: 1
    Tinka06
    :)

    zaujmave je ze v tejto diskusii sa rozobere tooooooooollko picovinn ...odveci
    ceknem album nebude good jebnem ho do kuta a vybavene a bude nan padat prach a co jebat hlavne ze bude kupeny a ked je nekupeny tu mas ber si ho NA!!! haha

  • Lil Maestro
    30. 09. 2009, 12:02
    • hodnotenie: 0
    Lil Maestro
    :(

    Mas pracdu, ale ked tu hudbu nikto nepocuva na co ju robia?? nepoznam vela ludi co pocuva DS!! chapes ja pocuvam uplne secko proste si to vypocujem a bavym sa tom co prave ide a mam v pi.i

  • boudi
    20. 05. 2008, 9:07
    • hodnotenie: -1
    boudi
    takze

    takze mna uz teto keci nebava su dobry ale stoka z 5trzalky na cele s mikym su lepis tesim na mikyho urcite kupim mam ja moma aj duo fasa albumi ajednasesktu asi najskor stahnem aby som videl ci dobre ale prvi song nic moc a vecou album ma len jeden dobry song kde su vsetci producetni fasa song a dj yanko je buznaaaaaaaaaaaaaaa

  • Hen_c_o
    20. 05. 2008, 8:55
    • hodnotenie: -4
    Hen_c_o
    soj

    Poviem V8m len tolko že H16 sa nikdy nevyrovná tvorbe NS, LUZA a Druha Strana....H16 su ubožiaci poviem vám jeden príbeh: Bol som v Komárne v jednom miestnom zábavnom podniku adosli tam miestny reperi s Kardinálom. Ten si nezakúpil vstupenku a sbskár ho zastavil apítal si od neho vstupenku a on mu tačal hovoriť "Hej brácho vieš kto som? ja som s H16 ja som s petržalky ten reper víš" a sbskár mu ovedal len tolkoto: NEviem kto si a ani ma to nazaujima chodi si kupiť pečiatku(teda vstupenku) a ak sa ti nepáči tak možeš ísť von a ptm si ju nakoniec kupil a dosiel k sbskárovi a povedal že aha už som si ju kupil, a mohlo to byť dosť trápne lebo ho nikto nespoznal...a ešte to mohlo byť trapne ze sme si od Dj-a dali zahrať Miky Mora - P.A.R.T.Y takže o h16 len tolkoto že si myslia že su najväčšíííí.Cuss

  • dzefo321
    24. 07. 2008, 19:43
    • hodnotenie: -2
    dzefo321
    cawte

    h16 suuuu srackyyyy

  • xXx_CuTe_xXx
    03. 02. 2009, 15:47
    • hodnotenie: -4
    xXx_CuTe_xXx
    ---

    KoKoT eTe RaZ To PoWeDZ TaK Si Ta NayDeM TaKZe RaDSey SKLaPNi yeBo

  • Lil Maestro
    30. 09. 2009, 12:07
    • hodnotenie: 0
    Lil Maestro
    blbeC

    KED NEVES TAK NERIES!! BRATU M.M. JE NAPICU BOL SI MU NA KONCERTE?? CHUDAK JE TO MA SICE DOBRU HUDBU ALE NEHCYTA SA NA 16, TANCUJU MU TAM DETI,PITA 100SK ZA FOTO SNIM A CHODI V ROZJEBANYCH BOTACH, A VYCHADZA ZADNYM VSTUPOM AKO NEOHROZENY KONEC SOM SA SMAL KKT BOLO TO UPLNE ONICOM!! H16 RESPEKT

  • mmmatus
    30. 05. 2008, 22:46
    • hodnotenie: 3
    mmmatus
    Elán? Kabát?

    Že ho nepoznal vyhadzovač z SBS? Ten čo počúva Elán? Alebo ten čo počúva Kabát?

  • lenkaHC
    27. 05. 2008, 22:54
    • hodnotenie: 2
    lenkaHC
    haaah

    A potom si sa cely spoteny zobudil :D:D:D

  • Lil Maestro
    30. 09. 2009, 12:04
    • hodnotenie: 0
    Lil Maestro
    jop

    ahoj lenka! HE DAME IM DAME IM HEHE Nech seci ziju svoje.

  • Luk1
    25. 05. 2008, 16:01
    • hodnotenie: 1
    Luk1
    ano

    chlapce ty sa nauc najpr pisat a nikoho nezaujimaju tvoje scifi pribehy s tvojimi 12 rocnymi kamaratmi

  • gimb
    18. 05. 2008, 11:29
    • hodnotenie: 0
    gimb
    ach jaj

    no musel som pridať koment lebo z vás niektorých fakt nemožem:D ...

    Vkuse o tom istom..DS 4ever h16shit a opačne. ja vás proste nepochopím. tieto skupiny nemali tému allebo neviem proste prečo sa rozhodli že spravia na seba dissy, ktoré podla mňa nepatria ani na albumy a sú úplne zbytočné.No a čo spravý vačšina z vás? začnu zaplňovať diskusie úpklne zcestnými "názormi" typu... no stačí pozrieť hociakú diskusiu.

    Teraz neobhajujem h16 lebo dajako extra mi nešmakujú až na tracky, ktoré sú na dáku dobrú tému, je ich síce pomenej ale dakedy daju fakt dobre, ale:
    Na druhej strane máme fans Druhej strany, ktorý pridávajú komenty su povačšine zarytý stokári... okej je to asi ich životný štýl ale byť stokárom alen aby som ku dačomu patril, len aby som mohol p*čovat na ostatné skupiny a písať všade FURT STOKA, tak to uz neviem neviem... Trúfam si povedať že sa nájde určitá časť týchto stokárov, ktorý si veú pohodlný život, majú menej ako 15 a hneď po škole si vypýtaju od rodičov peniažky a šup do internet cafee poprípadne za najnovší typ počitača a hor sa písať o tom, aké sú oni stoky...
    Viem že tento moj názor je mimo témy, ale aj keď nerád píšem o niečom inom ako je téma, toto mi proste nedalo nenapísať...
    A povedzte že v tomto nemám pravdu.

  • ___j01ntzzz___
    16. 05. 2008, 13:08
    • hodnotenie: 3
    ___j01ntzzz___
    to ALL

    Takže v prvom rade Vás všetkých zdravím.

    Po prečítaní týchto komentárov mi proste nedalo aby som sem aj ja trošku neprispel. Nemienim nikoho urážať a ani brániť. Môj názor je , že na starý slovenský Hip-Hop tieto nové veci už nemajú , ale aj tak sa nesú pod štítom kvality. Či už je to DS alebo H16 alebo čokoľvek iné , každý z nich má svoj osobný pohľad na vec/život atď. a podľa toho je charakteristická aj jeho tvorba. Aj keď nepreferujem zhadzovanie rodičov, ktorí za to veľa krát ani nemôžu. Viď. príklad : o mňa sa rodičia starali dobre aj keď sme nemali veľa peňazí. Vždy ma vychovávali k slušnosti a nakoniec som aj tak skončil ako tzv. stokár len svojím vlastným zavinením. To už je chvalabohu minulosť. Nie že by som bol v dnešnej dobe niaka elita spoločnosti, ale za stokára sa už nepovažujem. Ale k veci, sto ľudí sto chutí. Mne sa napríklad páči aj tvorba DS /Miky Mora aj H16. Kvalitné su obe . Tu by sa skôr dalo hovoriť o jednoduchosti a význame skladieb. DS beriem ako jednoduchší rap s cieľom poukázať na zlé veci , ktoré sa mimochodom dejú na celom svete. A H16 je by som povedal trošku zložitejší rap na pochopenie pre niektoré typy ľudí. Viac zdôrazňujú seba ako veci čo sa dejú. Myslím, že to bol aj celkom taktický ťah vzhľadom na to, že slovenská Hip-Hop-ová scéna je už aj trošku presýtená touto problematikou. Takže ako som už hovoril sto ľudí , sto chutí . Niekomu to sadne a niekomu nie . To už je na každom z Vás. Jedinú vec som chcel ešte dodať , nepáči sa mi , že kedysi všetci ťahali za jeden povraz a teraz ide každý sám za seba a nehovorte, že to nieje pre peniaze.
    Toť moj názor , teraz móžte ísť do mňa ...

  • hip-hop babe
    04. 06. 2008, 18:30
    • hodnotenie: 1
    hip-hop babe
    si naj

    nemam slov..sak ty mas uplnu pravdu clovece konecne tu ma dakto normalne inteligentne nazory ja len absolutne suhlasim sak toto je hudba a ne vojna..ja pocuvam tiez DS aj H16 aj LUZU aj DM aj Rytmusa aj Veca a hiphop vseobecne...mas spravne nazory stojim za nimi ..Respect!...A daj sa na rap to este len bude...takych raperov s inteligentnym uvazovanim treba..

  • Lil Maestro
    30. 09. 2009, 12:15
    • hodnotenie: 0
    Lil Maestro
    Pravda

    KEd si pozeral cekaRAPublika tam bol orion v triede a vravel: rap nerobim v tejdo dobe hlavne kvli peniazom pretoze bez nich sa clovek nezaobide. mal pravdu!! sori ze sem miesam tot ale neco v tom bude ak pravdu nemam opravte ma! dik

  • hakan77
    15. 05. 2008, 11:30
    • hodnotenie: 1
    hakan77
    pokial nedal miky mora diss

    pokial nedal miky mora diss nikto neriesil teraz vsetci trapas..kvalitny material seci to pocuvali a teraz tazky stokari...podla mna je lepsie zit na urovni jak v kanali:D

  • volny Lyrik
    14. 05. 2008, 16:17
    • hodnotenie: -2
    volny Lyrik
    chudaci

    chlapci este vas to neprestalo bavit prijebane albumy stale vydavat jebte na to aj tak Druha Strana je naj

  • lenkaHC
    14. 05. 2008, 22:17
    • hodnotenie: 0
    lenkaHC
    hah

    Tak to vidite,akych fanusikov ma DS :D:D:D

  • lenkaHC
    08. 05. 2008, 17:06
    • hodnotenie: 3
    lenkaHC
    Uz by aj stacilo

    Ja nerozumiem niektorym ludom co vsetko dokazu zapliest do diskusie o este nevydanom albume. H16 je nepochybne jedna z najlepsich na scene,pretoze sa dokaze udrzat na vrchole aj bez toho,aby musela zacinat s dissmi,ci hrat to na tvrdych niggas gangstrov s nepriestrelnou vestou a nadavat na kazdeho na scene. Co sa tyka druhej strany,moj nazor je taky,ze si vacsinu neuvedomelych ludi ziskali na svoju stranu tym,ze ludia si myslia,ze cim viac si budu nadavat na mami a cim viac nadavok napchaju do jednej vety tym su viac tvrdsi a viac pravi rapperi,co len svedci o ich inteligencii. Staci porovnat diss GPS s dissom od DS a hned sa da zistit kto tu ma vacsie IQ. Ale okey nebudem tu predsa nikomu prikazovat co sa mu ma pacit a presviedcat ,ze to co sa paci mne je to lepsie ako to podaktori robia. Na album Cisla nepustia sa neuveritelne tesim,zatial som pocula v jednom ceskom radiu track Vitaj v meste a myslim,ze to vyzera dost snubne.

  • Daim*
    13. 05. 2008, 16:26
    • hodnotenie: 0
    Daim*
    takze hned si dovolim

    takze hned si dovolim nesuhlasit, h16 nikdy na vrchole nebola si myslim,udrzuju sa na repovej scene by som povedal, neporovnavaj dissy DS a H16, myslim si, ze text absolutne nezalezi na IQ pocuvni si deti sa nemaju kde hrat...myslis si, ze neinteligentny clovek spravi taky text?...tazko...hahahaa a strasne ma pobavilo to :DDD, citujem :,,H16 je nepochybne jedna z najlepsich na scene,pretoze sa dokaze udrzat na vrchole aj bez toho,aby musela zacinat s dissmi,ci hrat to na tvrdych niggas gangstrov"...mat XXL veci na sebe a velke siltovky nieje hranie sa na negrov?...podla mna nemas absolutne v nicom pravdu ak je podla teba snubny ten kardinalov rap tak potom vidiet tvoju inteligenciu...Daniel Hevier nalozil viac ako Kardinal...a H16ka co cakala po vyhlaseni:,,TERAZ UZ VIES ZE SME NAJMOCNEJSI V BLAVE"...nehovorim, ze nadavanie na mamy je to spravne ale v dissoch je 9/10 normalneho diss rapu a asi ta jedna desatina je na mamu pocuvni si to a pochopis, ze ani jeden rym neni klamstvo, ale takito ludia sa mi pacia pocuvas usami a nie hlavou co je skoda, potom z toho rapu nic nemas...soi

  • lenkaHC
    14. 05. 2008, 13:58
    • hodnotenie: 0
    lenkaHC
    Tvoj nazor beriem,ale....

    A od coho su tie dissy? Od toho aby sa porovnali, ktory je lepsi. Podla teba nezalezi na IQ? Tak to je velka chyba. Mna zase velmi pobavilo:,, pocuvni si deti sa nemaju kde hrat...myslis si, ze neinteligentny clovek spravi taky text?...tazko..." uznavam,ze myslienka je dobra,ale tym to aj konci. Taky text zosmolim aj ja. Ked uz hovoris o textoch tak pri byt,ci nebyt moze Miky doma plakat do vankusa.XXL veci a siltovky patria k Hiphopovej mode,co to s ty ma spolocne,ty kde zijes? Jedna desatina??Ja som to pocula moc dobre a bolo mi trapne za celu DS... Mas pravdu rap pocuvame usami,ale text nie je o nic menej dolezity,a ked track nema ducha ,mozem pocuvat aj Kazika.Kolko dissov ma DS ? ze im to nie je trosku blbe :D A posledna vec...moju inteligenciu z toho vynechaj. Ako mozes sudit CD,ktore este nevyslo? DObre tvoj nazor a neberiem ti ho,len zastavam ten svoj.

  • k-winho
    24. 05. 2008, 11:52
    • hodnotenie: -1
    k-winho
    ????

    nezda sa ti inak ze setky tracky H16 su na jedno kopyto??? stale tam davaju aki su naj (namyslenost im teda nechyba) a tie ich party veci... akurat grimo a abe maju moj respekt inak ... nic... a ked ti vadia nadavky tak naozaj pocuvaj kazika :) a na ten tvoj text by som bol zvedavy teda... druha vec je ze aj DS nie je v tomto smere zase lepsie stale len stoka stoka :) aj tak radsej DS, bye :)

  • lenkaHC
    27. 05. 2008, 22:52
    • hodnotenie: 0
    lenkaHC
    Nemyslim

    Nie su na jedno kopyto,ale aspon maju nejaky vyznam a smer. napr zarabaj kes.... chapeme sa? kto hovori o nadavkach hovorim v jednom texte milion krat tvoja mama je pica,kurva,stetka... no nehnevaj sa to je uroven dobreho MCho?Kde sme potom? A ak neuznas respekt aspon Dusovi,tak potom nemas prehlad,co je dobry rap. Ja len tolko papa

  • tom851
    29. 05. 2008, 8:22
    • hodnotenie: -2
    tom851
    dobre ty to jebe moja

    zarabaj keszarabaj kes/respekt dusovi....ty kde zijes...mam taky pocit ze jediny kto nema prehlad si ty moja.....a pametaj si 16 nikdy nebude mat respekt ulice.sa zobud a pozri sa troska dalej ako je 16 a podobni odpad rap nekvalitny....vsak mozno za par rokov, ze?????papa

  • Netvor 725
    12. 06. 2008, 15:47
    • hodnotenie: 0
    Netvor 725
    tom851

    Trochu citatov na zaciatok nezaskodi. "dobre ty to jebe moja", "podobni odpad rap nekvalitny" - Achjaj, kedy sa tito stokari naucia pravopis.

    "pametaj si 16 nikdy nebude mat respekt ulice" - Respekt ulice? Naco by niekto robil rap pre respekt ulice? Rapper rapuje tak, aby sa v prvom rade pacil sebe a pre ludi a aj pre tych co sa vyznaju (v istom zmysle). Nebud smiesny... Ze respekt ulice.

  • lenkaHC
    05. 06. 2008, 17:23
    • hodnotenie: 0
    lenkaHC
    hah usmevne

    Jasne,doteraz vsetci kyvali hlavami na H16 a nepocula som ziadny negativny ohlas na nich,ale akonahle zacalo nejakemu mikimu priharat a videl,ze nema sancu sa vyrovnat tak spravit diss a zacal nenavidiet,tak to tu zrazu vsetci hraju na ulicu.Piche vsak sme neni v NY ani nikde v USA. Ako Duso hovori : "Mozem jebat,nejsom ulica,stravil som roky v uliciach,zistil som,ze poznam lepsie miesta,ako je vyjebana ulica!!!

  • tom851
    06. 06. 2008, 8:03
    • hodnotenie: -2
    tom851
    si nechapava.......???

    co tu splietas kokotiny prosim ta co tu pleties moru....jaky ny ???vsak ty si mimo reality....sk scena nema zadnu uroved a ty sa tu ides rozjebat s toho duska ci co je to za kokota..ty nevis co je rap ...ked je pre teba vrchol kvality h16 tak zbohom ,lutujem teba aj tvoje okolie....///a to nejsom zadny velky fanda moru a pod. aby si si nemyslela..ty trubka ahoj.

  • lenkaHC
    06. 06. 2008, 15:30
    • hodnotenie: -1
    lenkaHC
    Pekne si sa ukazal :D

    Prosim ta ked nieco riesis,tak aspon na urovni, dobre?? Iba ukazujes co mas v hlave. Po prve si riadne series do huby a po druhe,ked neuznavas NASU SK scenu,co sa sem vobec zapajas?..nechapem! Vidiet ,ze vobec nerozumies o co tu ide a vobec ma nepoznas,tak tu trubku a podobne si vyprosujem! Mna laskavo neries,ok? Asi teda pocuvas len zahranicny rap ,i ked nechapem na co,ked podla toho,ako pises nevies ani riadne po slovensky,cize pochybujem,ze rozumies textom. Takze pan mudry, s tebou som uz debatu skoncila,maj sa krasne a nezabudni nechat dalsi usmevny prispevok (uz sa tesim) soj :D:D:D::D:D:D:D:D:D

  • RAID
    12. 05. 2008, 20:16
    • hodnotenie: 2
    RAID
    mu ver

    mu ver ze mas pravdu... a len by som doplnil ze nadavat na fotrovcov vie len najvacsi uboziak ako miky mora a jeho DS

  • Blind3rr
    12. 05. 2008, 0:43
    • hodnotenie: 2
    Blind3rr
    souhlas

    uplne s tebou souhlasim

  • SachMat
    06. 05. 2008, 20:15
    • hodnotenie: -2
    SachMat
    LUCCKE-ZKL,

    vies co tej H16 nekvaltny material a nie kvalitny material sa boja sami vyjst na svoju ulicu sak pozname,dojebali by ich ja proste pozerov co robia jou jou a ej a picoviny ako sa maju na vysokej nohe a ze isli zdola hore a tie party picoviny nemusim len tolko som chcel ja radsej pocuvm hudbu zo srdca ktora sa nerobi pre peniaze a predaj taka co nieje skopirovana soi more....

  • tom851
    29. 05. 2008, 8:25
    • hodnotenie: -1
    tom851
    kurva dopice je totak

    ...........

  • LUCCKE-ZKL
    08. 05. 2008, 22:44
    • hodnotenie: 2
    LUCCKE-ZKL
    cmulaj mi palec na nohe

    pocuvaj ma, ked o tom vies velky kokot tak tu prosim ta nepis komentare jak najmudrejsi a najvacsi znalec slovenskeho hip-hopu, je rozdiel robit rap pre peniaze a robit ho za peniaze...myslim si ze je snom kazdeho MCho zarabat tym co ho bavi teda rapom,to kazdy kto ma kvalitny rap a zaraba nim automaticky robi rap len pre peniaze? a automaticky jeho hudba neni zo srdca?...takze si napisal maximalnu chujovinu, a no a co ze robia party veci? to ze stokari nerobia ziadne party veci neznamena ze ten kto ich robi je zly, aspon nedavaju furt len o tom ze su z ulice, ze su stoka a neviem co, hlavne ze miky mora ma v jednom texte "na parkete vrti sa uz kazda pica", tu mas party vec :D :D a tym skopirovana co myslis? ze sem tam je njaky podmaz zosamplovany?..to je uplne normalna a bezna vec :D takze si svoje komplexy ries prosim ta njekde inde aj s takymito pridrbanymi nazormi

  • Daim*
    13. 05. 2008, 16:30
    • hodnotenie: -1
    Daim*
    more ty nevies co hovoris

    more ty nevies co hovoris :D:D:D:D:D:D:D:DDD umrem :D:D:D:D,,je rozdiel robit rap pre peniaze a robit ho za peniaze" :D:D:D:D:D::DD rozmyslas nad tym co hovoris?suchy pes, ktory okrem ineho DISSOVAL tvoju h16 povedal: robit hudbu pre penaze a dostat za hudbu penaze je rozdiel....este aj to si zle skopcil kokotko....RAPPER :D:D:DD blbec

  • Netvor 725
    12. 06. 2008, 15:51
    • hodnotenie: 0
    Netvor 725
    Ty nevies

    Mozno to Suchy pes spomenul vo veci "Pohreb", kde je mimochodom uzasne skapata produkcia, ale spomenul to aj Dylema vo veci Rychle riadky na Yankovom mixtape. Konkretnejsie:

    "Premna je dolezite zamerat sa na kvalitu materialu, robit veci z lasky a nestarat sa o slavu, zarabam ked ale nerobim to pre peniaze, milujem rap a som rad ze ho robim za peniaze"

  • LUCCKE-ZKL
    08. 05. 2008, 22:48
    • hodnotenie: 2
    LUCCKE-ZKL
    PS

    este som chcel k tomu ze ich na ulici dojebu...myslim si ze kvalita rapu nezavisi od toho kolko ludi zbijes, praveze je to uplne ubohe, mam njekoho respektovat snad za to ze dojebe njekoho druheho? :D no to su fakt frajeri :) keby teda vedeli aspon rapovat tak jak ty hovoris ze sa biju :) cmuk

  • tom851
    29. 05. 2008, 8:28
    • hodnotenie: -1
    tom851
    kokote...

    ty co tu splietas prosim ta......

    sem aky k o k o t i pisu vsak to je strasne......

  • SachMat
    05. 05. 2008, 16:14
    • hodnotenie: 0
    SachMat
    LUCCKE-ZKL,

    LUCCKE-ZKL,dal som k teme ze H16 niesu urcite jednicky ale asi iba eNeS si myslim a suhlasia so mnou viaceri,od H16 sami pacia iba stare veci tieto nove ani instrumentalky new schoolove ani ostatne ten ich prejav ma nezaujal hovorim stare veci stali za nieco toto ich nove dielo bude nic moc,to uz bude iba chvalenkanie ako si ziju na vysokej nohe,mna beru veci o zivote vazne temy ako robili napr eNeS takze H16 nic necakam takeho od nich

  • jonahTDI
    06. 05. 2008, 19:11
    • hodnotenie: -1
    jonahTDI
    jasne ze niesu

    jasne ze niesu jednicky...pacili sa mi ich texty ale teraz to je take ine...ako vtedy ked zacinali...teraz to nie je zo stoky hore ale ...domyslite si

  • Netvor 725
    05. 05. 2008, 19:58
    • hodnotenie: -1
    Netvor 725
    eNeS

    Máš pravdu, eNeS sú naj, keby tak Slipo dal sólovku, tak to by bola kvalita, aká tu ešte nebola... Ale to sa asi nestane.

    Mne sa staré veci od H16 páčia, ale práveže tie newschoolove inštrumentalky, ktoré H16 má, sú to najlepšie, čo tu je, aspoň je to minimálne lepšie, jak oldshool (samozrejme album Reč Naša nerátam)... Tiež ma berú vážnejšie témy než zbytočné párty veci a podobne... Ale ak si si prečítal názvy pesničiek a to, čo písal Lumír, tak si si mohol už podľa názvov domyslieť aké témy tam budú...

  • LUCCKE-ZKL
    05. 05. 2008, 17:52
    • hodnotenie: 1
    LUCCKE-ZKL
    haha :)

    keby si si aspon precital clanok a cekol jake temy maju, myslim si ze temy maju viac nez dobre...tento tvoj priblbly nazor ti ani nebudem vyvracat lebo vidim ze to nema zmysel, uz ked zadres taku hovadinu ti rozumnu vec asi nevysvetlim :D a uz jeb na to nemam zaujem sa tu s nekym hadat o picovinach, ty si pocuvaj co chces ja si budem pocuvat co ja chcem, ja budem hovorit o kom chcem ze su jednicky, ze s tym ty nesuhlasis ma absolutne netrapi nemam potrebu to tu rozoberat :) soj

  • marer1
    05. 05. 2008, 12:26
    • hodnotenie: -2
    marer1
    skoda

    Miky Mora 4EVER , H16 - SHIT

  • Hoco
    05. 05. 2008, 19:07
    • hodnotenie: 2
    Hoco
    forever je anglicky vyraz tak

    forever je anglicky vyraz tak davaj bacha na zapalenych maticiarov aby ti neco nenatrhli:D

  • dante18
    05. 05. 2008, 11:44
    • hodnotenie: 1
    dante18
    ach jaj

    tolka nenavist:D keby ste robili radsej nieco uzitocnejsie :D:D:D

  • true
    05. 05. 2008, 9:54
    • hodnotenie: 1
    true
    Ze co

    Najviac ma sere to ze na SK sa stale posuvaju terminy vydania albumov...Ci uz je to H16 alebo niekto iny..V sobotu je uz nas v Ziline party kde bude aj H16 a VEC a neviem ci si ty ludia na party maju texty cucat s prstov alebo ako..Potom nech sa necuduju ked tam bude mrtvo ako v hrobe ked sa nikto nebude vediet chytit...Na album sa celkom tesim hlavne na produkcie od panov Grimasa a Abeho :)..A este najviac ma bavi ze ked Miky a spol vedeli nejake vecy o H16 mali to povedat hned a nie si tym robit promo pred albumom...Ked bola scena mala drzali vsetci pokope a pomahali si dokonca davali spolu s Kardinalom na Ne Produkt .. A teraz zabavka

  • Daim*
    13. 05. 2008, 16:32
    • hodnotenie: 0
    Daim*
    NA KONCERTE H16 BOLO VZDY

    NA KONCERTE H16 BOLO VZDY MRTVO AJ KED KAZDY VEDEL TEXTY....

  • tom851
    29. 05. 2008, 8:31
    • hodnotenie: 0
    tom851
    cista pravda..

    KURVAAAA, TO SI FAKT VYSTIHOL CHLAPE, HAHAHAHAHAAAA

  • slavoj
    05. 05. 2008, 1:38
    • hodnotenie: 1
    slavoj
    LUDIA HLAVNE PRESTANTE

    LUDIA HLAVNE PRESTANTE SKATULKOVAT...A BUDEME VSETCI ZIT V LASKE A MIERI..:D

  • SachMat
    04. 05. 2008, 21:12
    • hodnotenie: -1
    SachMat
    LUCCKE-ZKL,

    LUCCKE-ZKL no neviem neviem chlapce kto je jednicka na scene ale H16 to urcite nieje a to si pis more.Ja si myslim a urcite spravne,e najlepsi zostavaju Nazov Stavby a chlapci z halovej im nesiahaju ani po paty.,,,Ostava navzdy chceli Nazov Stavby!!!Zistili ze sme sa zisli a ako rana z neba sme v pravy cas prisli.....

  • LUCCKE-ZKL
    04. 05. 2008, 22:57
    • hodnotenie: 1
    LUCCKE-ZKL
    sachmat

    kamo ja nehovorim ze su jednicky, ale ze sa tam splhaju, teda dosahuju taku uroven...a o nazve stavby nepadlo ani slovo takze si dal vlastne koment uplne ze k teme :D :D ale suhlasim s tebou NS su jednicky to je jasne :)

  • LUCCKE-ZKL
    04. 05. 2008, 20:16
    • hodnotenie: 1
    LUCCKE-ZKL
    som hájednašestkar :)

    heh smejem sa na komentaroch :D takze najpr by somr ad povedal ze na novy album H16 sa uz velmi tesim a nepochybujem o tom ze bude perfektny :) ale cos a tyka niiektorych komentarov...vidno ze niektorí ludia nedokazu uniest ze H16 je jedna z najkvalitnejsich hip-hopovych skupin na Slovensku...co uz...ja osobne si myslim ze sa stavaju jednickami na nasej scene, maju produkciu najvyssej kvality, ich rap a texty su vynikajuce....takze ak niaky drbko co pocuva len DS povie ze H16 je rap pre deti vycari mi to krasny usmev na tvari, od ucha k uchu, a potvrdi mi to ze je na slvoensku o jedneho kretenka viacej :) na slovensku je v poslednom case velky trend..STOKA...chlapci ktori sa hraju na mudrych a bez kuska logiky zacinaju nenavidiet tych ktori do stoky nepatria,tych ktori sa nehrdia tym ze nemaju vo vacku ani korunu a nemaju potrebu hrat sa tvrdych ganstrov z ulice...ja ten vas stoka rap vazne nemusim, prave z dovodov ktore som uviedol :) aj ked musim uznat ze napr. MOMO spravil kvalitny album...to ze pocuvam H16 neznamena ze nic ine si nevypocujem a neuznam ze aj iny MCs mozu byt kvalitny...je to problem zakomplexovanych chlapcov ked nedokazu pochopit ze napr. DS nikdy nebude take kvalitne ako je H16...soj :)

  • tom851
    29. 05. 2008, 8:46
    • hodnotenie: 0
    tom851
    ZAUJMAVEEEE

    ....velmi by ma zaujmalo, aj tuto par kamosov,ze ako si sa dopracoval k tomu ze,citujem,/..ze sa stavaju jednickami na nasej scene, maju produkciu najvyssej kvality, ich rap a texty su vynikajuce.... kurva jak si nato dosiel dopice...mi sa snazime a furt nic.....ja som asi niaky divny ze nemozem pocuvat take sranice ...a ze vraj je to take supis,take super texty a taky pekny superchalani normalne aj gunit trika maju ,aaa kurva.. ja som asi uplny kokot ze???
    AAAALE ROBIM SI PICU, JA LEN ZE H16 NEMA ZADNU FLOW,a to som bohuzial videl par koncertov>trapaaaaaaas>detipojebate

  • karez821
    05. 05. 2008, 8:14
    • hodnotenie: -1
    karez821
    luccke neviem neviem ci su

    luccke neviem neviem ci su zrovna najlepsi kja si mislim ze h16 patria v rape na dno to ani neni rap a v hip-hope su priemerny a lucke skus si pustit po 9 v MHD h16 dufam ze ta tam stretnem :)))))

  • Netvor 725
    05. 05. 2008, 15:34
    • hodnotenie: 2
    Netvor 725
    karez821

    No zase tie tvoje "znalosti"... "to ani neni rap a v hip-hope su priemerny" - Táto veta hovorí za všetko...

    Inak nechápem prečo človek, čo počúva Druhú Stranu, 14 a podobné skupiny nemôže počúvať aj H16? Ja počúvam aj stoku aj H16 a neviem povedať, kto je lepší...

  • RAID
    12. 05. 2008, 20:21
    • hodnotenie: 0
    RAID
    asi tak

    ja asi skor jednasest lebo nepicuju furt do stoky a tak ale pozri sa na moma ma uplne dobre pesnicky ale jebe ma ze sa tak chce podobat na moru... a dokazuje to tym ze skoro v kazdej pesnicke nadava do jednasestky

  • hip-hop babe
    12. 05. 2008, 15:42
    • hodnotenie: 0
    hip-hop babe
    mas uplnu pravdu...mozme

    mas uplnu pravdu...mozme predsa pocuvat roznych raperov a nemusime nenavidiet ostatnych...ja som toiez za DS aj H16..aj ked trochu viac H16 ale sak trebars aj cistychova pocuvam atd...sak to neni vojna...mam rada rozumnych ludi ako ty a ne takych co ti najebu len preto ze pocuvas H16..

  • StoneS
    05. 05. 2008, 15:33
    • hodnotenie: 0
    StoneS
    Uz sa tesim, aspon ta budem

    Uz sa tesim, aspon ta budem moct naucit gramatiku. :-)

  • ReBeLkO
    04. 05. 2008, 20:21
    • hodnotenie: 1
    ReBeLkO
    suhlas

    s tvojim komentom musim len suhlasit ... je pravda ze tu vladne trend malych stokarskych deti ktore nemaju vlastny nazor na vec ale H16 kvalitou potvrdzuje ze patri medzi elitu a to jej nikto ziadnym dissom neodoprie :)

  • poebany karenko
    04. 05. 2008, 19:00
    • hodnotenie: 0
    poebany karenko
    " skutočný rep vyhrá

    " skutočný rep vyhrá napísali pravidlá... "
    takže tento album to istO zase nebude...

  • stawbar
    04. 05. 2008, 15:29
    • hodnotenie: 2
    stawbar
    stoka

    stoka - odpadový kanál s priemerom určite nie viac ako meter..čiže teoreticky sa dá žiť v stoke, ale prakticky by to bolo dosť nepohodlné.. to len také menšie vysvetlenie pre miestnych "stokarov"

  • bu2lrot
    04. 05. 2008, 18:14
    • hodnotenie: 2
    bu2lrot
    stawbar

    stavbar nechaj si toto vysvetlenie stylu dramatikz...slovo stoka je obrazne pomenovanie zivota na ulici(ne doslova ako bezdomovci)a veci s nim spojenych ako biknes(obchod),bandy na sidliskach a podobne.Stokarap ako to zvacsa nazyva DS & 14,je cisty sidliskovy(ulicny) rap,opisujuci kazdodenny zivot ludi v panelakoch,ktory je taky ako si ho kazdy sam spravi,neznamena to zakazdu cenu dno spolocnosti.Nieje to party klise alebo rap snobskych synacikov co im maminy vsetko zaplatili a oni sa len vezu.Je to o ludoch ktory vdacia zato kde su len sami sebe a svojim schopnostiam.Je len smutne ze slovo stoka pouzivaju ludia ktory maju dost skresleny samotny vyznam tohto slova(MULO-ban). Mier

  • panter
    04. 05. 2008, 19:01
    • hodnotenie: -1
    panter
    šašino

    "Stokarap ako to zvacsa nazyva DS & 14,je cisty sidliskovy(ulicny) rap,opisujuci kazdodenny zivot ludi v panelakoch"

    život ludí v panelákoch je kardinál korec ? :D

  • bu2lrot
    04. 05. 2008, 19:57
    • hodnotenie: 0
    bu2lrot
    2 panter

    Mam pocit ze ludom ako ty je tazke nieco vysvetlit...mne je to jedno jak ty rozumies slovu stoka,je mi jedno co ty pocuvas
    Pre mna ma urcite lepsiu a realnejsiu vypovednu hodnotu album Moma napr ako h16 aka "motivacna hudba pre 15rocnych" co si myslia ze rap je new era misa na hlave a americky slang typu fellaz,street,whack...14 LUZA DS !

  • Honoris Causa
    05. 05. 2008, 0:55
    • hodnotenie: -1
    Honoris Causa
    "motivacna hudba pre

    "motivacna hudba pre 15rocnych" trefa do cierneho! :)
    chjaaj, moj koment je uplne zbytocny ale aspon si ulavim..chrr.
    v poslednej dobre normalne rozmyslam nad "konspiracnymi" teoriami, ked vidim ako sa ludia snazia tahat DS do jednej strany. vsetko to tahaju do hesiel, stoka, ulica, deti, ucnovka, zive debility :)
    vsak ste slepi? jasne ze DS ma chyby. ale treba na nich mat urcity nadhlad, ktory ked mate alebo si dokazete spravit, tak sa vam to velmi pekne odvdaci. ja napr. mam radsej Molocha ako mikulasa lebo je to proste magor jak ma byt, kebyze ho poznam (toto znie dost tvrdo, ako keby som mu chcel nafukat prasok doriti:) tak proste s nim drzim, zmysel pre humor, neviem preco sa mi to zda ale trochu mi pripomina urcitym sposobom Flavor Flav-a. ma jebnuty flow a hlas, a v tom je jeho sila. ideme sa obranovat hej? je to hovno vypovedna hodnota o cloveku na aku skolu chodi, no ale ok, pristupime na hru. pomaly koncim vysku, ani sa nepytajte aku. mam pici ako to znie, som proste inteligentny, dobry jak med, skurvene zly jak diabol, mam otvorene oci a pocuvat od Percee P, cez Aphex Twin, Nas, Bjork, DS, Momo, Black Milk, The Roots,. zijem v skutocnosti, az mi je na zgrcanie ako skurvenosti sa daju na tomto svete ze nechapem ako mozu byt niektori tak zaslepeni a mama chyby. Je aj toto profil debilneho DS fandu?

    idem sa venovat frajerke stoci to tu za picu. fakt. laska je princip, servuste!

  • Hoco
    04. 05. 2008, 20:55
    • hodnotenie: 0
    Hoco
    ked ti to je jedno tak radsej

    ked ti to je jedno tak radsej nic nepis...
    pre mna ma zas vacsiu vypovednu hodnotu kazde demo
    co na slovensku vyde ako duo
    co by si dal pred par rokmi za new eru
    a napriklad luza pouziva rydzo slovenske slova ako fejker a hejter takze prosimta tu nevytahuj to co ti dal do hlavy niekto kto sa ani nemal kde hrat
    niekomu nestaci ani album plny dissov,niekomu staci jeden track,a niekomu len jedna sloha

  • Hoco
    04. 05. 2008, 17:35
    • hodnotenie: -1
    Hoco
    chalani dajte nanho je to

    chalani dajte nanho je to stavbar on vi o com hovori:D

  • Flowi
    04. 05. 2008, 13:29
    • hodnotenie: 1
    Flowi
    stokari...

    Ja fakt neviem co si predstavujete pod slovom stokaa??? to su ty co droguju a pripisuju to ulici??? myslim ze osud si robi kazdy sam...a kazdy ma svoju hlavu...cize ked teraz mi 4 kamosi umreli kvoli drogam neni to chyba ulicee ale ich...

    H16 neni rap pre stokarov si myslim ale pre ludi na urovni...ale rad si vypocujem aj prvy album DS..vratit sa do cias ked si nemal nic a snazil si sa prezit...:o)

  • MFX
    04. 05. 2008, 12:39
    • hodnotenie: 1
    MFX
    toto som zabudol postnut,

    toto som zabudol postnut, myslim, ze sa to sem hodi :) dovi dopo
    carcino.gen.nz/...b9a680/463c5922

  • t-bag4
    04. 05. 2008, 12:28
    • hodnotenie: 1
    t-bag4
    O ČO TU VLASTNE IDE

    akoŽE odsudzovať niekoho podla toho či býva v dome na dedine alebo na sídlisku ... fakt choré ... alebo keď si teraz myslím,že MOMO vydal super album ... tak akoŽE mám zakázané počúvať H16 lebo majú iný svetonázor ... fakt choré ...
    mám 16 rokov som druhák ... a zo ZŠ som vyšiel s priemerom 1,3 pričom som sa učil 2 cudzie jazyky ... ak by chcel niekto PIČOVAŤ na moje vzdelanie ... a ešte,že bývam v BOJNICIACH som chcel

  • hoperkoo
    04. 05. 2008, 14:41
    • hodnotenie: 1
    hoperkoo
    základku má s takým

    základku má s takým priemerom myslím veľa ľudí a aj gymnázium. nedá sa hovoriť o nejakom vysokovom vzdelaní keď máš základku a ani gympel či neviem akú strednú. keď budeš mať výšku potom sa radšej až ohŕňaj vzdelaním. a ešte aj tie výšky sú niekedy relatívne, lebo sú dosť vedomostne aj prakticky odlišené čo sa týka konečného výsledku potom v praxi..

  • B3RNO
    04. 05. 2008, 23:53
    • hodnotenie: 1
    B3RNO
    je to tak :) ja uz som

    je to tak :) ja uz som absolvent (uspesne ukoncenie 5 rocneho studia na VS) a aj tak sa necitim byt ten najchytrejsi :-D Samozrejme v porovnani zo 100-Kármi urcite by vysiel vitazne kazdy :)

  • hoperkoo
    04. 05. 2008, 14:42
    • hodnotenie: 1
    hoperkoo
    oprava: vysokom, aby niekto

    oprava: vysokom, aby niekto nevychytával :)

  • hoperkoo
    04. 05. 2008, 10:22
    • hodnotenie: -1
    hoperkoo
    ja si práve myslím že v

    ja si práve myslím že v Bratislave to je ešte dobre, a práve v iných častiach Slovenska, kde keď niekto pracuje na tom istom poste tak zarába polku menej ako ten čo robí v Bratislave tým pádom je tam ťažšie žiť..ja som fakt len zvedavý dokedy budú schopný ako tak zarábať na tom hip-hope títo slovenskí raperi. Lebo nemyslím si že tu tak dlho Amerika vydrží vplývať a príde niečo nové čo sa tak skomerční a toto všetko utíchne a upadne dole kde to aj bolo.. max 3-4 roky tomu dávam.. peace

  • samsisam
    04. 05. 2008, 22:45
    • hodnotenie: -1
    samsisam
    sa vedom, na dedine je zivot

    sa vedom, na dedine je zivot tazsi? je to tam o polku lacnejsie tak je jasne , ze maju njizsi plat ,, pre boha , to co si dal?

  • hoperkoo
    05. 05. 2008, 11:26
    • hodnotenie: -1
    hoperkoo
    o polku lacnejšie ? takže

    o polku lacnejšie ? takže ak si chcem kupit auto za 400 000 tak na dedine ho kupim za 200 000 ? a tam kupim čo ja viem čipsy za 10 korun ked tu stoja 20 ? .. a teraz si prečítaj svoj koment.

  • karez821
    04. 05. 2008, 10:35
    • hodnotenie: 1
    karez821
    hoperko

    bratislava je uz vecsie mesto a su tu casti ako stare mesto slavin a podobne kde su bohaty ludia a aj na sidliskach ziju bohaty ale stale je tu vela ludi ktori su na tom dost zle

  • antipostar
    03. 05. 2008, 23:08
    • hodnotenie: -1
    antipostar
    karez821

    Ja som z Ružomberka, nezastávam si Košice ( len pre istotu poviem, že ani Kokotikz), a povedal si to tak, jak keby ulica bola iba v Ba. Určite sa tam dejú veci vo vačšom jak tu, ale tu takisto žijú ľudia istým štýlom života, ktorý tu všetci voláte stoka. Niektorí využívajú psychické poruchy, iní známosť... ale aj falošnosť voči kamarátom a mrte iných vecí, ale akosi nikto neni reper asi aj preto , že je to spájané s fajčením a distribúciou... a len velmi malé percento z nich bolo pri vývoji tohto elementu.Väčšinu z nich toto tu vôbec nezaujíma. Celkovo pochopiť môžu napríklad vec s názvom ,,hlad" a tí ktorí sa v scéne nevyznajú nechápu zainteresovanosť textov medzi interpretmi, udalosťami a podobne, z toho vyplýva, že neviem či sa tu bude ešte niekto angažovať, a preto chlapci ako Ty nadobúdajú pocit, že ulicu poznajú iba ľudia z Ba.

  • karez821
    04. 05. 2008, 10:10
    • hodnotenie: -1
    karez821
    no deliquent dobre si napisal

    no deliquent dobre si napisal tie skupiny proste vladnu slovenskemu rapu a podla mna sa daju jedine pocuvat ani KF moc nepocuvam ako stare nekomercne veci sa daju ale to nove neni nic pre mna ale aj tak je mam najradsej americke pecky typu Non phixion alebo dogg pound a antiposar ja neviem jak to chodi v ruzomberku a tak ale viem ze najviac deti pocuva taketo skupiny najviac v tichto oblastiach a to su tipci co si kupia flowpenku new eru do najnovseho mobilu si daju Zarabaj kes a potom si to dakde pustia a teguju .....................

  • Pajac
    03. 05. 2008, 22:26
    • hodnotenie: -1
    Pajac
    ...

    Citam tu mnoho nazorov na to, ako je DS na p**u! Ja sam DS pocuvam a nemyslim, ze by mali nazory nejak skreslene! Zaroven ale ani nesuhlasim s trubami co tu vravia slovo "SOI" len preto, aby si niekto myslel ze su stokari. H16 mi nikdy moc nepasovala ale nevravim ze nech idu do mindze. Je mi to viacmenej jedno. Chcem sa preto len spytat, preco tu tolko ludi picuje do DS?? Poprosil by som nejaky objektivny nazor a kritiku. dakujem. A pre deti co chodia po slnku s kapucnami na hlave a maju tu chytre nazory mam jedno slovo - gilotina! dakujem...

  • antipostar
    03. 05. 2008, 23:23
    • hodnotenie: -1
    antipostar
    dneska mam chut nejak pisat

    Takze ,,SOI" scéna je ako z veľkej knižky 48, až podozrivo veľa vecí mi tam pasuje a poviem len príklad názov ,,názov stavby" (predpoveď budúcnosti) alebo pozdrav soi (gesto, zvyk pre ostatných).

  • B3RNO
    03. 05. 2008, 22:45
    • hodnotenie: 0
    B3RNO
    :)

    Si mozno zle pochopil , co mnohi ludia tu pisu :) Ja napriklad osobne nenadavam na DS, niekotore tracky od nich dokonca sa mi pacia. Ja som to pisal konkretne 1 osobe, ze ma skreslene nazory, ze pocuva len DS a hovori presne to co oni. Mnohe decka pocuvaju DS, alebo ine kapelky a to co oni repuju povazuju za svete. Vyjadruju sa vo frazach, ktore poculi v textoch. Nie raz som pocul namiesto odpovede ano, "temraf kamo" od bieleho zmagoreneho chlapa, co vedel par vyrazov a to je vsetko :) To iste sa deje okolo DS. Nie som siltovkar a nemam ani nejak rad zarazene silty po nos. Ale napriklad tento piatok som cestoval vo vlaku z KE do SNV z 1 typkom so siltom po nos a aj ked sme sa prvy krat videli dokazali sme kecat celu cestu. Tema: graffity. Takze neodsudzujem ani takychto.

  • karez821
    03. 05. 2008, 20:14
    • hodnotenie: -7
    karez821
    deti

    dpc ludia s niektorych je mi zle co tu vipisuju aki ma H16 kvalitny rap takze ja vam len visvetlim ze to neni rap ale hip hop DS je rap s ulice kto nezazil nepochopi a neni to pre kazdeho takze ked nanho bude picovat nejaky kokotko s kosic alebo s inej riti tak to ani nestoji za pozornost ti co vedia vedia 821

  • hip-hop babe
    12. 05. 2008, 15:51
    • hodnotenie: 0
    hip-hop babe
    debile co tu picujes na

    debile co tu picujes na Kosice?? si nedovoluj Ze co vedia Kosicania o rape? ta tomu ver ze dost

  • tom851
    29. 05. 2008, 8:51
    • hodnotenie: -1
    tom851
    kosicedopice kosice do piceeee

    kosice veda konsky kokot o rape jak cely vychod skurveny.....

  • samsisam
    04. 05. 2008, 22:50
    • hodnotenie: 1
    samsisam
    ty musis byt stokar to je

    ty musis byt stokar to je jasne a bez zakladky asi

  • StoneS
    04. 05. 2008, 11:54
    • hodnotenie: 1
    StoneS
    Aspon vidiet akych ma DS

    Aspon vidiet akych ma DS posluchacov. :)

  • B3RNO
    03. 05. 2008, 22:03
    • hodnotenie: 1
    B3RNO
    :)

    Po precitani tvojho prispevku, kazdy normalny clovek si pomysli : "To je ale kokot". Si uplne obmedzeny, podla gramatiky si to dotiahol maximalne na dvojrocnu ucnovku, nazory mas skreslene a silne ovplyvnene 1 kapelkou. Neutvaras si svoj vlastny pohlad. O hip hope nevies nic. Velmi pekne Ti to vysvetlil Netvor, aky je rozdiel medzi repom a hip hopom. Co sa tyka toho vychodu, takisto mas strasne primitivny nazor. Myslis si, ze je len BA, kde su skutocni reperi a za sencom je koniec slovenska, tam uz su len vidlaci? Inak "najvacsi" stokar co tu obhajoval DS bol z SNV. Bohuzial uz dostal BAN, takze dalsie perly od neho asi nepribudnu.

  • Netvor 725
    03. 05. 2008, 21:06
    • hodnotenie: 2
    Netvor 725
    karez821

    No keď som čítal tento článok, čakal som všelijaké "inteligentné" príspevky, ale toto nie... Druhú Stranu počúvam rovnako ako H16 a toto dissovanie sa mi nepáči moc...

    Inak k tvojmu príspevku: Keby si popri tom flakani, chlastani a "stokovaní" aj mal trochu času, tak zaskoč si na pár hodín do školy, nech ťa naučia pravopis (visvetlim, vipisuju, s kosic...). Inak nepochopil som to, čo si písal ohľadom Košíc. Keď je niekto z Košíc, akože nemôže pochopiť Rap, čo dáva DS? Ja som z dediny pri Ružomberku a predsa to chápem. Inak toto ma zabilo asi najviac: "ja vam len visvetlim ze to neni rap ale hip hop" - Len pre tvoju malú informáciu Hip-Hop sa skladá zo štyroch elementov a to Rap, Graffiti, Breakdance, DJing pokiaľ viem... Tak nevypisuj hlúposti.

  • panter
    04. 05. 2008, 18:12
    • hodnotenie: 2
    panter
    obviazanec

    trošku by som ťa doplnil/poopravil -
    hip-hop je subkultúra a hudobný štýl,
    rap je verbálny prejav, ekvivalent spevu, v hip-hope..
    niggaz :D

  • Netvor 725
    12. 06. 2008, 15:56
    • hodnotenie: 0
    Netvor 725
    Dik za doplnenie, ja viem ze

    Dik za doplnenie, ja viem ze je to tak ako si to napisal, ale snazil som sa to sformulovat tak aby to aj take individua ako napriklad karez821 pochopili. Bohuzial moja snaha bola zbytocna.

  • Lumir
    03. 05. 2008, 17:15
    • hodnotenie: 0
    Lumir
    Mulo

    Mulo je treti alebo stvrty uzivatel v historii HIP-HOP.sk, ktory dostal ban. Ale je to rekorder, podarilo sa mu to 4 dni po registracii. Nuz dietatko objavilo internet a kedze si nedal pokoja, pisal sem nonostop kraviny a na upozornenie nereagoval, ziskla ban. Tak zatlieskajte, ked vyrastie, moze skusit stastie znova.:D

  • tom851
    29. 05. 2008, 8:53
    • hodnotenie: 0
    tom851
    slobodu slova ty kokot.

    slobodu slova ty kokot.

  • NIKE
    04. 05. 2008, 8:05
    • hodnotenie: 0
    NIKE
    gratulujem, konecne, ja by

    gratulujem, konecne, ja by som banov udelil urcite viac...

1 2 3 >>

Pridaj komentár

Ak chceš pridať komentár, musíš sa najprv prihlásiť