HIP-HOP.sk

Diskusia: Všetko má svoj čas, ale dokedy? Sledujte najnovší klip „Ukáž mi“ od dvojice Bacil a Rakby.

  • cernybaron
    22. 07. 2011, 22:41
    • hodnotenie: 6
    cernybaron
    za dva mesiace : bacil a rakby si...

    za dva mesiace : bacil a rakby si adoptovali maleho cernoska… :) sry, ale nemohol som si pomoct..

  • samsebou
    24. 07. 2011, 0:59
    • hodnotenie: -1
    samsebou
    http://www.youtube.com/watch?v=BsqRM5h41...
  • zombeat
    22. 07. 2011, 22:50
    • hodnotenie: 0
    zombeat
    smutne

    esteze dna a dano haja meno NS dostojne dalej , ja som presne cakal kto prvy okopiruje rytmo rytmy a hla to rovno jeho nevlastny mladsi brat (aspon by chcel byt) rugby ale od bacila som to ne/cakal

  • zombeat
    22. 07. 2011, 22:57
    • hodnotenie: 0
    zombeat
    vakcina proti tomu klipu :
  • j4nosik
    22. 07. 2011, 22:57
    • hodnotenie: 0
    j4nosik
    Pre "redaktora"

    Hlavne, ze na facebook stranku pisete ako konkurencia ma redaktorov, ktori nevedia pisat. Ale co je toto nejaky osobny blog alebo informacny portal? Subjektivitu davat do takehoto postu je hlboko neprofesionalne.

  • zet.u.zet.a.
    22. 07. 2011, 23:02
    • hodnotenie: 0
    zet.u.zet.a.
    kazdy jeden clanok je o osobnom postoji...

    kazdy jeden clanok je o osobnom postoji daneho redaktora…

  • kor86
    22. 07. 2011, 23:27
    • hodnotenie: -1
    kor86
    Blog

    mala si to zaradiť do kategórie blogy ako to spravil Lumír s Náš Svet…

  • Lumir
    23. 07. 2011, 7:53
    • hodnotenie: 0
    Lumir
    Nabuduce si over fakty skor, nez...

    Nabuduce si over fakty skor, nez trepnes takuto kravinu…

  • Brilliant Bet
    23. 07. 2011, 8:29
    • hodnotenie: 1
    Brilliant Bet
    to nebol lumir, ale...

    to nebol lumir, ale seks4000

  • j4nosik
    22. 07. 2011, 23:27
    • hodnotenie: -4
    j4nosik
    No mna by zaujimalo, kto by podporoval...

    No mna by zaujimalo, kto by podporoval media keby redaktor do serioznych novin o politike pisal svoj vlastny nazor. Nato su v novinach vyhradene stlpceky a rubriky takisto aj na webe su nato urcene blogy. No vlastne v takom bulvari im to je tiez jedno a objektivita im nehovori vela…

  • hoperkoo
    22. 07. 2011, 23:33
    • hodnotenie: 0
    hoperkoo
    ...

    jebe ti ? čo pičuješ preboha. však si to vypočuja svoj názor si spravíš tak či tak sám. lepšie sa určite číta subjektívny názor autora, ako keď sa má pokúšať o objektivitu ktorá by aj tak nebola tým pádom moc vyrovnaná.

    Neviem čo tu trepeš zombeat o dôstojnosti NS. Čistému to jebe s jeho Kubou čo ja osobne počúvať nemôžem, Bacila a jeho elektro sa mi páči oveľa viac. DNA je stále DNA kvalitný ako vždy. Bacilovi sa to práve hodí a vidno že ho to baví, tak nech robí to čo ho baví.. on už nemusí rapovať furt o tom ako je to tu na kokot, to každý aj tak vieme. PEACE

  • diskopribeh
    23. 07. 2011, 0:03
    • hodnotenie: -1
    diskopribeh
    Sa trochu prebud, vypocuj si Cisteho...

    Sa trochu prebud, vypocuj si Cisteho album a zistis, ze vacsina trackov neni „s jeho Kubou“ – to je jeho pasia, robi to preto lebo ho to bavi, ale nestava si na tom karieru, ako Bacil, ktory ocividne chce ist cestou Rytmusa. Cisty ma vacsinu trackov o vaznejsich temach a veciach na zamyslenie, na rozdiel od Bacila, ktory v poslednom case recituje furt o tom istom. Mne uz nema co povedat, aj ked som ho mal vzdy rad ako cloveka.

  • zombeat
    24. 07. 2011, 9:32
    • hodnotenie: 1
    zombeat
    hoper

    100 ludi ma 100 chuti .....ja osobne nemozem pocuvat takuto trendy <>vinu ..kt. je robena cisto cielene po vzore technotronik patrika , a dufa v podobny -uspech- , a dostojnost NS ? Statanuti je tu v hitparade snad od jej prveho dna a stale sa pocuva co je 10 rokov a nemusi sa pchat posluchacovi do ucha , neni trendy , a ludia ju aj tak pocuvaju lebo im ma co POVEDAT aj teraz , si zober kedy vznikla a na KOKOT to tu je stale ale to uz nikto neriesi a ked nove generacie vyrastu na takychto srackach tak to uz ani nikto riesit nebude ,RAP by mal byt zrkadlo spolocnosti ked sa do neho pozriem a vidim toto tak mam chut emigrovat (viem viem napises tak kludne pal do <> stadeto ked sa ti tu nelubi)

  • Brilliant Bet
    24. 07. 2011, 12:18
    • hodnotenie: -1
    Brilliant Bet
    lenze Stattanuti je iba jedno,...

    lenze Stattanuti je iba jedno, netvrdim, ze trendova cesta je „najspravnejsia“, no podla teba ma kazdy dalsi rapper robit tracky po vzore NS a omielat to iste dookola, len aby nove generacie nevyrastli na „srackach“… ja pustim aj svojim detom NS, ak raz nejake budem mat, bezohladu na to, ci sa budu robit tracky o „zrkadle spolocnosti“ alebo trendy, lebo aj tak podla mna v opisovani „zrkadla spolocnosti“ boli NS najlepsi :)

  • zombeat
    24. 07. 2011, 12:39
    • hodnotenie: 3
    zombeat
    nie dookola

    ved aj NS mali rozne temy + ja nevravim ze ich ma kazdy rapa kopirovat :) ved aj teraz tu mame rapaz ktori nejdu po vzore NS ale stale maju dobre -spolocenske-:) temy tiez napr. Moja Rec, Bene, DMS atd. cize asi tolko Stattanuti som pouzil iba ako priklad trvacnosti treku a spravnych hodnot :)) a mrzi ma ze sa NS rozpadol a nevyvinul ako napr. Beogradski Sindikat – co album to lyricka perla  – vlajkova lod srbskeho rapu ;)

  • fonzi
    24. 07. 2011, 21:19
    • hodnotenie: 1
    fonzi
    For zombeat

    Serus chcel som sa ťa spýtať či mi nedáš nejaký kontakt na teba. Pod jedným článkom som čítal, že sa chystáš na nejakú cestu na Balkán po nejaké CD´s a mal by som seriózny záujem kúpiť potom niektoré určité od teba ak by to bolo možné.:)

  • zombeat
    24. 07. 2011, 21:59
    • hodnotenie: 0
    zombeat
    napis

    mi na mail pod kt. som tu zoznam albumov co by si rad ,pokus sa ale co najmenej;) ja si to zatial predbezne pripravujem a uvidime kedy sa to podari zrealizovat, potom ti samozrejme dam vediet ked to vyjde , zatim a tu chutovka ;) http://www.you­tube.com/watch?…

  • fonzi
    25. 07. 2011, 10:57
    • hodnotenie: 0
    fonzi
    OK

    Ešte dnes ti napíšem na mail o aké CD´s by som mal záujem, len to musím ešte premyslieť, keďže je toho strašne veľa tak vyberiem niektoré z nich. P.S. dobrá skladba dám aj ja do éteru jednu:) http://www.you­tube.com/watch?…

  • zombeat
    25. 07. 2011, 14:32
    • hodnotenie: 0
    zombeat
    tvoja snaga je moja snaga :)

    hej premysli , lebo co som sa predbezne pytal tak vacsina co chcem je uz beznadejne vypredana, tiez som musel zoznam uz upravit a treba ist priamo k zdroju :) cize ak chcem to vsetko obehat tak nech mam v hrsti uz konecny zoznam ;) svi zajedno

  • j4nosik
    22. 07. 2011, 23:37
    • hodnotenie: -2
    j4nosik
    Ja som nepovedal, ze s nazorom...

    Ja som nepovedal, ze s nazorom nesuhlasim. V podstate mam rovnaky nazor ale tu islo o princip, ze aspon mne osobne sa takito post na takomto webe cital zle. Ved staci sem hodit zakladne informacie o treku popripade trosku subjektivity nezaskodi ale tento clanok bol cisty bulvar aj svojim headlinom

  • lupus
    23. 07. 2011, 0:05
    • hodnotenie: 2
    lupus
    Ked som si pozrel toto video a v hlave...

    Ked som si pozrel toto video a v hlave si premietol v hlave „RESTART“, zrazu som konecne pochopil, preco sa Drviva mensina musela rozpadnut… S redaktorkou plne suhlasim a samozrejme, ze ma pravo na svoj nazor aj v takomto formate. Toto nema s hip hopom nic spolocne, ale jasne, ze nech si Bacil robi, co ho bavi a „naplna.“ Kazdy ma pravo na vyvoj a premeny. Velmi si ale cenim charakternost, zmysel pre hlbku a autenticku lasku k hudbe, ako sa prejavuju najma u skutocneho kralu Denu.

  • hoperkoo
    23. 07. 2011, 11:56
    • hodnotenie: 2
    hoperkoo
    Naozaj bude vtipné ak DNA za nejaký...

    Naozaj bude vtipné ak DNA za nejaký čas spraví nejaký podobný úlet, čo budete všetci vyplakávať. Kto vám ostane ako posledný čo nespravil nejaký takýto track. Ku komu budete posielať svoje prosby o skutočný rap.

  • ...C
    23. 07. 2011, 1:57
    • hodnotenie: 0
    ...C
    Ja tomu už vážne nerozumiem

    Tak je toto do piče web pre podporu hip hopu na Slovensku alebo nie je. Dajte mi niekto prosím relevantnú odpoveď. Najprv uverejníte na stiahnutie mixtape Suveréna, ktorý má ako celok z hip hopom tak málo spoločné, že tomu čo som počul som nemohol uveriť. A teraz mi pustíte novodobú odnož MC ERIKA a BARBARY. Tak pri všetkej úcte k Vám, ešte stále má Váš web svoju silu a je v podstate mienkotvorný v rámci žánru. Tak ak už samotný redaktor si myslí, že daný track stojí za kokot, tak ho tu prosím nedávajte. Okolo čoho sa tu má spustiť diskusia…okolo disco hudby? Ježiši Kriste pekne Vás prosím prestaňte nám to robiť lebo Vás prestaneme čítať.

  • Lumir
    23. 07. 2011, 7:59
    • hodnotenie: 6
    Lumir
    Nesuhlasim s nazorom, ze my by sme mali...

    Nesuhlasim s nazorom, ze my by sme mali filtrovat taketo veci. Informujeme, ked je nieco dobre pochvalime, ked nie, patri sa napisat, ze to dobre nie je. Prinasame informacie, kazdy ma svoju hlavu a mal by ju pouzivat. Nebudeme sa tvarit, ze je vsetko v poriadku, ked tato scena je z 95% hnila a „umelci“ nahravaju a vydavaju picoviny…

  • abbe
    23. 07. 2011, 11:39
    • hodnotenie: 1
    abbe
    re

    citam hip-hop.sk dlhe roky, ale mam pocit, ze v poslednej dobe to ide s kvalitou clankov dole (s vynimkou clankov od autorov venujucich sa balkanu, polsku, francuzsku). Nedavam to za vinu Lumirovi ani nikomu z timu hip-hop.sk, cenim ich pracu, myslim, ze pisat o nasej scene v sucasnosti ak chcu prinasat pravidelne informacie znamena, ze sa nevyhnu aj takymto trekom, ktore mna osobne neoslovuju.. na druhej strane ak mozu informovat o klipe ako je nas svet, o tomto klipe od Bacila a Rakbyho a predovsetkym o mnozstve zacinajucich raperov a skupin, ktorých kvalita je castokrat uboha, mal by mat priestor aj taky Rytmus (napriek tomu, ze si jeho tvorbu nejdem) patri do sceny a o nom tu nie su absolutne zaidne zmienky.. moj nazor.. mier…

  • Lumir
    23. 07. 2011, 14:00
    • hodnotenie: 8
    Lumir
    Nepochopil? Kolko krat budem opakovat,...

    Nepochopil? Kolko krat budem opakovat, ze o Rytmusovi nepiseme, pretoze si to ON nepraje a my mu v tomto radi vyhovieme, nakolko on uz sa neciti byt raperom a my ho uz tiez tak nevnimame…

  • abbe
    24. 07. 2011, 21:59
    • hodnotenie: 0
    abbe
    pochopil.. :)

    skor nevedel o tejto skutocnosti, ze si to nepraje.. takto to saozrejme dava zmysel.. sorry nevedel som, ze si to uz niekokrat spominal (ja som to doteraz nezachytil, preto moja otazka)..

  • Brilliant Bet
    23. 07. 2011, 8:33
    • hodnotenie: 6
    Brilliant Bet
    osobne si myslim, ze by tu mali byt...

    osobne si myslim, ze by tu mali byt kazde informacie minimalne o elite slovenskej a ceskej sceny, a castokrat som cital, ze „Hip-Hop.sk je iba zrkadlom sceny…“ henta skladba ma nieco spolocne s rapom, ano, nie je to „cistokrvny“ rap, ale stale je tam trochu rapu v tom… Osobne by som bol rad, keby Hip-Hop.sk informoval aj napr. o tom, ze Bacil sa dal na ludovky (keby to tak bolo). Najskor sa vsetci stazuju, ze sa nepise o slovenskej scene a ze tu je v kuse daco z Balkanu, Polska, etc… Ked sa uz aj pise (ako tento clanok napriklad), tiez je to zle, tak uz neviem, co ti ludia chcu.

  • Ferko.Jozko.Misko.
    23. 07. 2011, 2:52
    • hodnotenie: 0
    Ferko.Jozko.Misko.
    zase je pekne videt ako by chceli byt...

    zase je pekne videt ako by chceli byt na Rytmusvom mieste a zase len po nom opakujete je to uz trapne ale vizera to potom tak jak hovori ze je vzdy o krok vpred…Rakby uz sa na to vyser ten hlas je nepocuvatelny vieme ze chces byt velky pan ale nejde to

  • 17RaKy
    23. 07. 2011, 11:07
    • hodnotenie: 3
    17RaKy
    Môj názor

    Túto vec som videl včera večer, krátko po uverejnení a hneď som si vravel, že budem rád keď to zajtra uverejnia na hip-hop.sk … Nie preto, že by sa mi ten klip páčil, ale preto, že som chcel vidieť aký postoj k tomu dá redaktor/redaktorka a aký postoj komentujúci ludia. Fakt ma zaujímalo, čo napíšete, keď váš oblúbený raper vydá takúto pičovinu. Či mu to odpustíte kvôli tomu, že sa zaslúžil o rozvoj scény alebo naňho budete pičovať…

    Teraz už k veci: Musím sa priznať, niekedy dávnejšie som Bacila uznával tiež. Samozrejme, v časoch NS, tiež keď bol súčasťou DM a aj sólo, keď vydal album Poézia Ulice. Ale odvtedy už nie, neviem či mu preplo alebo chcel nasledovať trendy ale epčko Superb pre mňa bolo dosť nepočúvateľné. Potom, neviem prečo, možno z nostalgie vydal Streettape kde sa ocitlo veľa známych vecí, dokonca tam mal prerapovanú časť zo songu V centre diania… nechápem prečo, ani nie pol roka po vydaní takéhoto „underground počinu“ vydal takúto akože trendy pičovinu. To fakt si myslel, že tým osloví svojich fans? Tých ktorí ho počúvajú hlavne kvôli tomu, že bol v NS? Vidíte, v niečom mal Radikal pravdu, Bacil sa v poslednom čase snaží byť trendový za každú cenu, no nejak mu to nejde. Mal by už pochopiť, že jediný z NS, kto má čo povedať sólo, je Čisty s Denom (možno aj Slipo keby chcel). K Rakbymu sa ani nejdem vyjadrovať, pre mňa to ani neni raper. Je to trendy chlapec, ktorý chce byť za každú cenu v klipoch drsný, neviem prečo sa s ním Bacil dal vôbec dokopy a idú vydať spoločný album. A ešte jedna perlička, neviem to naisto ale zdá sa mi, že ten istý producent (Sukowach) produkoval aj Rytmusov „hit“ Jebe, takže tak :)

    Ešte na záver môjho zdĺhavého komentu by som chcel povedať, že by ma velmi zaujímalo čo si o tejto veci pomyslia Bacilovi kolegovia z NS. K tomuto som včera čítal velmi zaujímavý koment na youtube, ktorý ma neskutočne pobavil ale trošku som ho prerobil: 23.7. 2011 – Vrahovia – Bratislavskí uznávaní raperi Čistychov, DNA a Slipo údajne zabili svojho bývalého kolegu Bacila. Napomáhať im v tom mala aj dvojica Šegi a Hajtkovič. Za tento trestný čin im hrozí velké poďakovanie od pravých fanušíkov hip-hopu. :)))))

  • konomut
    23. 07. 2011, 11:15
    • hodnotenie: 4
    konomut
    wtf???

    co chceli chlapci vyjadrit tou flasou tesco maliny za 3,50? :D dobru chut a na zdravie :D

  • hoperkoo
    23. 07. 2011, 11:53
    • hodnotenie: -4
    hoperkoo
    ...

    17Raky – Hajtkovič ? ten čo má s rytmusom ,,Do sce jebať" to sa ti zdá v porovnaní s týmto lepšie ? Čistý s DNA – zadné vrátka to nebolo tomuto podobné ? trepete pičoviny. Každý z NS už urobil takéto tracky. Bacil tam dal trošku elektro zvuk a už to tu všetci riešia. Hádam si budem robiť to čo ho momentálne baví, nie to čo vy chcete. Aj tak si z vás 90% ľudí nekupuje originál tak koho tu chcete súdiť..

  • Mačak
    23. 07. 2011, 11:58
    • hodnotenie: 2
    Mačak
    Bože môj ty si nenormálny dement :)...

    Bože môj ty si nenormálny dement :) Na čom fičíš kamarát? :)

  • hoperkoo
    23. 07. 2011, 12:09
    • hodnotenie: -2
    hoperkoo
    No ja myslím že dementa vidíš iba v...

    No ja myslím že dementa vidíš iba v zrkadle chlapče. A zbav sa toho mimobratislavského komplexu ty ANTIslovanista drbnutý :D

  • Mačak
    23. 07. 2011, 15:40
    • hodnotenie: 0
    Mačak
    ?? :D Anti slovanista? :D...

    ?? :D Anti slovanista? :D mimobratislavský komplex? :D na to si ako prišiel? :D

  • diskopribeh
    23. 07. 2011, 12:48
    • hodnotenie: 1
    diskopribeh
    Kazdy kto neni slepy vidi rozdiel medzi...

    Kazdy kto neni slepy vidi rozdiel medzi tvorbou Bacila a DNA/Cisteho.

  • kubo_10
    23. 07. 2011, 12:04
    • hodnotenie: 1
    kubo_10
    tak tak treba sa bavit na rovinu ......

    tak tak treba sa bavit na rovinu … toto nema s rapom nič spoločnee …a jaky vyvojj? kašlem na vyvojj rap bol a stale bude o vypovedi, posolstve a pravde a toto nema s tym nič spoločne…DNA, G-Bod, Cisty, Tychto cenim …a HIP-HOP.SK Respektt …

  • kentucky
    23. 07. 2011, 12:07
    • hodnotenie: 1
    kentucky
    ...

    oh moj boze :D Za prve, odporne hnusny klip, ktory hadam uz neni ani tredny…najhorsi klip od DoubleJ…ble…a co moze byt horsie…henti dvaja kuloreperi :D :D :D ja uz vazne neviem…asi radsej vazne chcem citat veci o Polsku a Balkane na hip-hop.sk :D :D :D ale toto nie…

  • Luk1
    23. 07. 2011, 12:13
    • hodnotenie: 1
    Luk1
    Teba ludia neznasaju nie preto, ze si...

    Teba ludia neznasaju nie preto, ze si ako vravis „uprimna“, ale preto ze si tupa krava bez stipky seba reflexie, ktorej 99% obsahu co tu postne je odpad

  • cashbank
    23. 07. 2011, 13:18
    • hodnotenie: 0
    cashbank
    Nemá zmysel hovoriť že hip-hop ide...

    Nemá zmysel hovoriť že hip-hop ide do sračiek, lebo to nezmeníme, ten kto nie je hluchý a slepý to tak vníma hneď, ja si myslím, že na tom tracku nie je nič zlé, ale to akým smerom ide hip-hop je fakt zlé, na to že koľko ľudí na ňom vyrastalo, treba brať aj ohľad na to, že vlastne o čom má Bacil dokola rapovať, pre neho už je nezmyselné rapovať o stoke, ohľadom nej už nemá čo povedať lebo by sa už opakoval a to by nikoho nebavilo, dokiaľ bude len tento track ako jediná tanečná vec na albume, tak to človeka poteší, ale porovnávať ho že ide Rytmusovou cestou je zbytočné, lebo Rytmus sa robí najväčší frajer na svete, Bacil má oveľa viac odrapované ako Rytmus, takže možno to aj žiadalo zmenu, len ak bude celý album na nič tak celá scéna akurát zomrie, k Bacilom vôbec Rakby nepasuje, snaží sa znieť na silu ako Rytmus a spievať ešte jak on čo je hanba, Bacil si aspoň zachováva svoju dôstojnosť, mne sa tiež nepáči že hip-hop príliš z dobou, ale proste človek to nevie ovplyvniť, každý sa snaží robiť tak ako ho naozaj baví takže podľa seba.

  • B3RNO
    23. 07. 2011, 13:50
    • hodnotenie: 8
    B3RNO
    :-)

    Nie som zastanca Rytmusa – ale rozhodne bacil nema viac odrepovane – to mi ver :-)

  • Mačak
    23. 07. 2011, 15:43
    • hodnotenie: 2
    Mačak
    Nemá o čom rapovať?! A prečo DNA...

    Nemá o čom rapovať?! A prečo DNA vie vždy prísť z niečím čo ľudí zaujme a má to výpovednú hodnotu??

  • acedrac
    23. 07. 2011, 13:32
    • hodnotenie: 0
    acedrac
    este ze funguje GramoRokkaz

    rozmyslam ako by som tento pocin vysmial, ale on sa vlastne vysmieva sam sebe, uz len ty ze je :), grrrrrrrrrrrrrrrr s tebou zametie jak puberta!

  • B3RNO
    23. 07. 2011, 13:40
    • hodnotenie: -1
    B3RNO
    :-))

    Daniela si tam krasna ;-))

  • fanatik88
    23. 07. 2011, 13:48
    • hodnotenie: -4
    fanatik88
    najtrapnejsia vec aku som kedy videl je...

    najtrapnejsia vec aku som kedy videl je to grc… darmo Nas Svet No.1

  • Mačak
    23. 07. 2011, 15:44
    • hodnotenie: 2
    Mačak
    najtrápnejší nick aký som videl :)...

    najtrápnejší nick aký som videl :) Myslím že ak si to všimnú ostatní tak si tu zlízneš dosť :) Liezť na hh.sk z nacistickým nickom?? šašo pojebaný!

  • Brilliant Bet
    23. 07. 2011, 15:49
    • hodnotenie: -3
    Brilliant Bet
    omg

    to ako si na to prisiel, ze je nacek, len za to, ze ma nick fanatik :D ? omg, vy ste vsetci uz taky paranoidni, toto snad uz nie je normalne

  • Mačak
    23. 07. 2011, 15:57
    • hodnotenie: 2
    Mačak
    Zato že má nick "fanatik88" !!! si...

    Zato že má nick „fanatik88“ !!! si jebnutý naozaj a nevieš čo to znamená?!

  • Brilliant Bet
    23. 07. 2011, 17:02
    • hodnotenie: -1
    Brilliant Bet
    viem, co znamena 88, respektive, viem,...

    viem, co znamena 88, respektive, viem, kam tym narazas… aby som sa priznal, to cislo som si tam moc nevsimol… teraz ho uz ale vidim, tak sry… ale aj tak si myslim, ze prehanate trochu… moze to byt pravda, ale nemusi, nikdy nevies

  • diskopribeh
    23. 07. 2011, 16:02
    • hodnotenie: 4
    diskopribeh
    Tak sudiac podla azet profilu typek tam...

    Tak sudiac podla azet profilu typek tam to 88 nema nahodov.

  • fanatik88
    24. 07. 2011, 16:39
    • hodnotenie: -2
    fanatik88
    tak toto bolo strasne...

    tak toto bolo strasne inteligentne…podla nicku ma ides sudit …nacistický???omg

  • D.K.
    23. 07. 2011, 14:04
    • hodnotenie: 1
    D.K.
    Bacila som mal vzdy rad, CD poezia...

    Bacila som mal vzdy rad, CD poezia ulice doma na policke a lutovat to nebudem, ale v tomto klipe ma najviac potesilo, ked povedal jebem na to. nebudem nanho nic hovorit, len dufam, ze nebude tymto smerom pokracovat – ak ano tak budem len vytahovat stare veci a pocuvat tie +este par mien tu ostava, ktori stale maju co povedat – posledne co ostalo je nadej

  • Kritic
    23. 07. 2011, 14:43
    • hodnotenie: 2
    Kritic
    ...

    dva roky dozadu urobil rakby EP ticho pred burkou ktore som si pustal vela krat dokola a videl som v nom talent , hlavne ma bavila tato skladba http://www.you­tube.com/watch?… , momentalne nechapem ako za tak kratky cas dokazal odbocit uplne mimo , slusne povedane do pice, pretoze toto rozhodne nie je hudba prava , bacila mam rad ale mal by uz vazne radsej rap zavesit na klinec ked mieni v tomto smere pokracovat , hudba , text , prejav , myslienka celeee zle a prvy klip co sa mi od DoubleJ nepaci

  • Saito
    23. 07. 2011, 18:45
    • hodnotenie: 1
    Saito
    picovina...

    picovina

  • M1Gel
    23. 07. 2011, 19:20
    • hodnotenie: 2
    M1Gel
    chalani by mali

    vybehnut na diskoteku a rozjebat sa da hoven.. potom by ich ta fantazmagoria mozno presla a zacali produkovat hudbu :D

  • Dalila
    23. 07. 2011, 19:20
    • hodnotenie: 1
    Dalila
    Neberte všetko smrtelne vážne

    by som tu mohla puritánsky tvrdiť, že je to zvrátené, nechutné, nehorázne…zničiť, spáliť, umyť oči a uši…netvrdím,že je to dobré(oceňujem jeden hardbass strih:D:D), ale nie je to vec s posolstvom určená všetkým, je to bezduché a je to spravené z prdele. Tak to berte z rezervou sem sa chodí už fakt len kritizovať, či už to, čo sa „vydáva“ alebo prácu ľudí, tu na portáli.Najnovšie tu už kritizujete aj nicky.

  • Mačak
    23. 07. 2011, 22:39
    • hodnotenie: -3
    Mačak
    Kritizujeme aj nicky... Ak je niekto...

    Kritizujeme aj nicky… Ak je niekto nácek a má náckovský nick nemá tu čo hľadať!

  • Brilliant Bet
    23. 07. 2011, 23:32
    • hodnotenie: 1
    Brilliant Bet
    registroval si sa tu asi v case, ked...

    registroval si sa tu asi v case, ked Kali dal to video a uz hovoris, kto tu ma co hladat a kto nie ? kritizovat nackov a zaroven hovorit, kto sa smie a kedy ako vyjadrovat je z cesty (a to nemam rad nackov ani pod.)… a aj Lindross asi podla teba bude nacek, len za to, ze na drese mal 88 :D

  • Mačak
    24. 07. 2011, 11:11
    • hodnotenie: 2
    Mačak
    Bol som tu registrovaný oveľa skôr...

    Bol som tu registrovaný oveľa skôr ako to dal kali von…Komentoval som pod iným nickom…Len teraz som si spravil daľší účet aby som si mohol zmeniť nick :)

  • Dalila
    24. 07. 2011, 3:41
    • hodnotenie: 1
    Dalila
    detinské...strašne.nech má nick aký...

    detinské…straš­ne.nech má nick aký chce, nikde nie je napísané,že nemôže počúvať rap a chodiť sem. (a čo ak sa narodil v 1988 alebo 8. augusta??? ja tiež používam rok v nickoch = to je presne taká istá blbá teória ako tá tvoja)

  • diskopribeh
    24. 07. 2011, 12:57
    • hodnotenie: 0
    diskopribeh
    Pred tym nez trepnes blbost si pozri...

    Pred tym nez trepnes blbost si pozri jeho azet profil.

  • Dalila
    24. 07. 2011, 20:12
    • hodnotenie: 0
    Dalila
    blbosti tu trepú iní

    prepáč, ale neštudujem tu každého profil a už vôbec nie na azete…(máš pekný život ak ťa len tieto veci trápia) a najprv pochop tú iróniu a na čo som chcela poukázať…

  • diskopribeh
    25. 07. 2011, 16:13
    • hodnotenie: 1
    diskopribeh
    Tvoj myslienkovy pochod chapem, len...

    Tvoj myslienkovy pochod chapem, len tento konkretny priklad na ktory sa to snazis aplikovat neni moc stastny. A neviem co mas proti azetu, ked tam sama mas profil :) Moj zivot pekny nie je, ale to je jedno. Lebo copy&paste jednu vec do googlu a kliknut na prvy odkaz je tazke. Inak nic proti Tebe.. neber to osobne.

  • zombeat
    25. 07. 2011, 16:25
    • hodnotenie: -1
    zombeat
    bratu

    nesir tu mudrosti ale radsej mi posli zoznam blakan cds co by si rad, do konca tyzdna je deadline, potom to posielam do BG a uvidim co sa podari zohnat ;) tak zatim a komentuj veci co staoja zato nie toto ;)

  • diskopribeh
    25. 07. 2011, 18:09
    • hodnotenie: -1
    diskopribeh
    nuz

    Kiez by tu tych veci co za to stoja bolo viac. Ked si rozmyslim, napisem Ti ten zoznam na mail..neboj nemalo by toho byt vela.

  • P!po
    23. 07. 2011, 20:19
    • hodnotenie: 4
    P!po
    asi tak

    Hej… Kámo tomu ver, že tu na výber máš dve zmluvy s diablom a s bohom. Ak podpíšeš prvú tak kľudu daj zbohom. Lebo ty jebo ty je na teba uvalené informačné embargo na margo toho čo platilo a platí kto z koho. Kto raz pozná nemá návrat z toho do toho. Až smrť vykúpi ťa z pekla toho z troho. No zbohom. Ústa raz otvoríš a už ich živý nezatvoríš, fiasko. Už nie si zhora krytý ukrytý za krycím menom Rasko. A tak jak narodený v znamení drak tak stúpa ti tlak a tak prichádza odveta a tak cvak, cvak. A tak to ty si si, zajebal si si si, prsty od krvi si a teraz v piči si, v sieti zapletení si roztrhá zmysli na kusy, zmysel života ti zhnusí. No kto asi. To tvoj mať, vlastná vlasť na vlastných nohách ťa nenechá stáť, ale jamu pod nimi ti chce stále kopať, preto nenechaj mať istotu dať si zobrať, veď prinútil ťa štát.

  • Zbod
    24. 07. 2011, 9:16
    • hodnotenie: 3
    Zbod
    jedno slovo :...

    jedno slovo : ODPORNE

  • maťo zachi
    24. 07. 2011, 11:40
    • hodnotenie: -1
    maťo zachi
    náhodoooou

    rakbyho môžem; bacila mám rád čím ďalej tým menej ale toto sa počúva podľa mňa naozaj strašne dobre :)

  • AsiTak
    24. 07. 2011, 13:20
    • hodnotenie: 5
    AsiTak
    ...

    To, že sa tu tento klip objavil, je podľa mňa úplne OK. Zaujíma ma, čo robia ľudia zo scény, čomu sa venujú, akým smerom idú… jednoducho kam to celé speje… a tak má podľa mňa zmysel, že to sem zet.u.zet.a. hodila.

    To, že k tomu aj napísala svoj názor, je, samozrejme, tiež vporiadku, pretože (podľa mňa) Hip-Hop.sk má byť o Hip-Hope, opisovať Hip-Hop, podporovať Hip-Hop, hájiť Hip-Hop… Hip-Hop.sk podľa mňa skrátka má mať jednoznačný postoj, názor, váhu… A pri takýchto sračkách je potrebné povedať, že sú to sračky – aspoň z pohľadu Hip-Hopu… ako nejaké elektrodisco, alebo niečo úplne mimo Hip-Hopu, to nemusí byť na zahodenie…

    Avšak tiež si myslím, že by to malo byť buď v blogu, alebo by mala byť vytvorená sólo rubrika typu „Kam tá scéna speje“, kde by mohli byť informácie o aktuálnej činnosti „odkláňajúcich sa“ umelcov… Jednoducho by obsah tejto stránky mohol byť jednoznačne rozčlenený na „áno“ a „nie“, aspoň v rámci postoja redaktorov, ktorí dané články pridávajú… Ak má skrátka redaktor pocit, že „to“ sem možno úplne nepatrí, ale chce na „to“ len poukázať (napr. v rámci zaujímavosti alebo na zváženie čiateľom/disku­tujúcim), asi by to nemalo byť zaradené v bežnej rubrike…

  • Raduz
    24. 07. 2011, 13:43
    • hodnotenie: 2
    Raduz
    :)

    Klip je podla mna natoceny dobre, Double J je frajer, co sa tyka hudby, moc mi to nehovorí, tema ja ohrana, nic nove som sa opat nedozvedel, neviem ci zrovna vystihli to ,,ukaz mi lasku,, ( mi to pripada jak predohra 2 nadrzanych vtakov pred ANAL DRIVER SHOW :D – bez urazky ) no a otom, ze sa chalani citia byt riadny samci :D, to uz rozvadzat nebudem … u Bacila uz som to cakal, na to som si zvykol, ze robi podla seba…ale ze sa Rugby pokazi, to som necakal…kde je ta nitrianska ulica a sidlisko?! v pixi…

  • najxo
    24. 07. 2011, 15:36
    • hodnotenie: 3
    najxo
    pop

    tak toto uz ani tak velmi nepatri k hip-hop-u ale kde inde to zavesit? :) mna to pobavilo…:) a porovnavat ho z rytmusom? :D to teraz kazdy kto spravy neaku party vec tak sa opičí po rytmusovy? :D bieda ludia… :) tesim sa na cd :) nieco nove zaujimave .....:)

  • fanatik88
    24. 07. 2011, 16:48
    • hodnotenie: -4
    fanatik88
    debilita!!!

    moj profil na pokeci je strasne nacistický normalne tam uznavam iba arijsku rasu!!! paneboze za to ze fandim slovanu a v nicku mam 88 som nacek??? vy ste tu totalne jebnuti sem sa neoplati ani prispievat lebo IQ niektorých je mensie ako uz tych spominanych nackov!!!!!!

  • Brilliant Bet
    24. 07. 2011, 21:38
    • hodnotenie: 0
    Brilliant Bet
    a este, pokial by sa tu TEORETICKY...

    a este, pokial by sa tu TEORETICKY registroval nejaky nacek a vyjadroval by sa k hudbe, tak preco by nemohol… pokial si tu nepropaguje svoje hlupe teorie a neviem co, tak mi je to uplne fuk

    mne len pride uplne trapne, ze niektori odbornici dokazu aj do diskusie o Bacilovi, ktoreho novy klip nijak nesuvisi s nackami vlozit svoje paranoidne „antinacisticke“ nalady…

  • TOER
    24. 07. 2011, 23:37
    • hodnotenie: 1
    TOER
    sracka

    pokus o novatorstvo skoncil uplnym fiaskom.podklad je dobry, ja si osobne elektro idem, ale musi byt sprevadzane dobrym vokalom alebo rapom (rytmus TCHNTRNKFLW) ale toto je hovienko..bacil podpriemerny rap mizerny text ok nikto necakal filozofie ala stur ked je odlahcena vec ale traaapne jak rit..fakt toto nie..rakby ma fajn hlas, repovo lepsie nez superNÉ ale stale nic moc..klip nic moc…picky v nom by si mali oholit pazuchy..celkovo je to dost zle..toto naozaj neni smer..aj suvereno sa snazi robit trendy pop house ale tiez mu to vobec nejde..chlapci by mali robit to v com su dobri lebo takto to vyznieva fakt strasne..

  • max
    25. 07. 2011, 0:14
    • hodnotenie: 1
    max
    fuuuj,to co je toto...

    hanba,velky bacil ktorym smerom si sa vybral…

  • kentucky
    25. 07. 2011, 11:59
    • hodnotenie: 0
    kentucky
    ....ragby

    aj v tejto pesnicke si nasral do hudby, vodu kaze a vino pije :D :D :D

    http://www.you­tube.com/watch?…

  • slavoj
    25. 07. 2011, 17:57
    • hodnotenie: 4
    slavoj
    PODLA MNA NIE STRANKA IDE DOLU...

    PODLA MNA NIE STRANKA IDE DOLU VODOU ALE TIE PICOVINY CO SA TERAZ ROBIA O KTORYCH NASLEDNE REDAKTORI INFORMUJU A VY JBNUTE OVCE TO ZVALITE NA NICH JAK VZDY…NAJLAHSIA OBET JE VZDY REDAKTOR A STRANKA VSAK? TO KED RYTMUS POVIE ZE STRANKA IDE DOLU TAK TO TAK JE? NEMATE VLASTNU HLAVU? LUMIR PRAJEM PEVNE NERVY …A TEN BACIL? NO KOMENT…

  • zakladmesta
    25. 07. 2011, 19:58
    • hodnotenie: 1
    zakladmesta
    90s - 95s

    velmi pekne Vás prosím...... scéna naša milovaná...... ak si ceníte SK fanušikov tak spravte nejaký poriadny oldschool hit..... lebo pri dnešnej disco hip hop trance mixtape dobe mi je fakt na plač… :( ............... a ked už aj ludia zo scény robia DISCO tak aspoň nech to je vyradené z HipHop tematiky..... lebo jediné čo to spraví je, že fanušikom sa pomali zhnusia tie ich tváre lebo si ich vážili a dnes na ne kidaju a pluju.......to platí pre každého kto robil skutočný rap a dnes robí to čo väčšina žiada..... peace

  • zombeat
    25. 07. 2011, 22:55
    • hodnotenie: -1
    zombeat
    neplac nadej zomiera posledna ;)
  • Boss111
    26. 07. 2011, 19:00
    • hodnotenie: 4
    Boss111
    ...

    vyjadrím sa aj ja … i keď nezvyknem … to či je skladba a vlastne aj klip dobrý či zlý ma teraz nezaujíma a nebude obsahom tohto príspevku.

    Na margó Zety … resp. toho ako silno riešite to, že ona si sem vôbec dačo „dovoľuje“ dať a že vy nesúhlasíte s jej názormi by som rád povedal jednu vec … ČLOVEK OBJEKTÍVNY NÁZOR NEMôŽE MAŤ NIKDY!!! Každý z nás má svoje názory a preto nikto nie je objektívny, keďže výsledný názor je ovplyvnený množstvom rozličných premenných, ktoré sú u každého človeka iné.

    Buďme radi za to, že tu sú ľudia ako Lumir, Zeta a všetci ostatní redaktori hh.sk, ktorí nám stále prinášajú novinky zo scény a jej diania a keď nás tie novinky nebavia alebo máme opačný názor než redaktor tak to vyjadrime nejako normálne a nie formou osočovania či vulgarizmov. Sme dospelí ľudia – a keď nie dospelí tak aspoň inteligentní = HEJ V TO VERÍM!

    Stručne túto kauzu zhrniem výrokom niekoho múdrejšie než ja aj vy: „Názor je subjektívny, pravda absolútna“ – akceptuj názory iných … vďaka

    p.s. ak po prečítaní tohto komentu cítiš nutnú potrebu napísať že moralizujem a som dajaký namyslený 10ročný kokot čo sa na dačo hrá, atď, atď a všetky tie klišé … ušetri si to … peace

  • slavoj
    26. 07. 2011, 20:41
    • hodnotenie: -1
    slavoj
    myslim ze si to zhrnul dobre, az na to...

    myslim ze si to zhrnul dobre, az na to ze nie ty ale tych dalsich x komentarov pisali asi 10 rocni keketi..

  • lil Bushido
    27. 07. 2011, 12:49
    • hodnotenie: 2
    lil Bushido
    daj si 1000 klikov

    Dalsi dokaz toho, ze Bacil je uz davno mimo sceny, nevie rapovat, ma masny hlas, a Radikal ho dobre a pravdivo vystihol vo svojom disstracku… Keby sa mal SK hip hop uberat takymto smerom co sa tyka stylu a hlavne kvality rapu, tak asi zacnem pocuvat ludovky – Evu a Vaska… Zetuzeta len reagovala (podla mna) pravdivo ako normalny clovek, ktory ma usi, oci a pohybuje sa v tomto style uz nejaky ten piatok… ze je to cele na grc. A mimochodom – Rakby – jebb na to a nerepuj uz radsej… hrozneee… tvoje vysvtupenie v tomto klipe mi pripomina asi tak tento heroicky vykon (od 0:47 sek): http://www.you­tube.com/watch?… :-D

  • slavoj
    27. 07. 2011, 17:42
    • hodnotenie: 0
    slavoj
    suhlas.....

    suhlas..

  • bé
    27. 07. 2011, 23:58
    • hodnotenie: 1
    upadok?

    pre mna je odrazom upadku sceny tato stranka, kde ostalo okrem par redaktorov desat komentatorov, ktori si vzajomne chatuju ake je to tu na p… vymente si rovno telefonne cisla a chodte to rozoberat niekam na pivo :))

  • Lumir
    28. 07. 2011, 16:05
    • hodnotenie: 0
    Lumir
    ale no tak, az tak strasne sa ta to...

    ale no tak, az tak strasne sa ta to dotklo? co si cakal, ze ako sa ludia k takejto tvorbe postavia? ale nebudem to s tebou riesit cez komentare, ked tak osobne. myslim, ze velmi vela ludi je uz presytenych takychto „sraciek“, len vy, pani „umelci“ si to akosi neviete uvedomit. v kazdom pripade to prezliekanie kabatov je fakt uz trapne a smiesne…

  • Zbod
    28. 07. 2011, 17:32
    • hodnotenie: 0
    Zbod
    ano

    a pri pive si zahulakame vsetci : Ukaaaaz mi laaaskuuuu.....Ty MC Erik :D

  • bé
    29. 07. 2011, 11:21
    • hodnotenie: -1
    neviem vlastne preco sa tu do toho...

    neviem vlastne preco sa tu do toho zapajate vsetci.. mozno vam uniklo, ze ta vec je pre picky, ne pre gayov :))) a zuza sama napisala na fb, doslova citujem: menim kabat, prechadzam na klubovky :P

Pridaj komentár

Ak chceš pridať komentár, musíš sa najprv prihlásiť