HIP-HOP.sk

Diskusia: Rytmus natočil pilotný klip k albumu "Král"

  • Raprezent
    29. 09. 2009, 8:25
    • hodnotenie: 1
    Raprezent
    Král

    Nevedel som, čo to môže byť, keď v rozhovore hovoril, že je už v roku 2012, ale teraz už chápem… Rytmus je Pán Král Kupujem!

  • kentucky
    29. 09. 2009, 9:02
    • hodnotenie: 0
    kentucky
    ..

    mne to pride strasne nemecke :D:D bushido…je mi to jedno…je dobre videt ze doublej sa takto dere hore..jeho klipy ma bavia…len tak dalej kamo…Ale stranka ti nefunguje :)

  • DoubleJ
    29. 09. 2009, 9:12
    • hodnotenie: 1
    DoubleJ
    stranka

    dakujem, stranka by sa mala spojazdnit pravdepodobne zajtra, aspon uvod, objavili sa este nejake problemy, co to zdrzali…

  • adrian_bzk
    29. 09. 2009, 18:14
    • hodnotenie: -2
    adrian_bzk
    Nice job man

    I am glad to see a new talent with a video-camera. Szia.

  • adrian_bzk
    29. 09. 2009, 9:04
    • hodnotenie: -8
    adrian_bzk
    Szia

    Rytmus is the king of da muthafuckin Slovak-Hungarian hip-hop. I'm not pretending :D.

  • rapskapal
    29. 09. 2009, 10:12
    • hodnotenie: 0
    rapskapal
    toto má byť vtip?

    tak ja teraz neviem či som tu jediný slepý alebo jediný čo má otvorené oči, ale ten track je úplná ale totálna kravina, o ničom tam nepovedal nič:D a tie hlášky že rytmus král:D:D:D tak toto nie ja som rytmusa uznával veľmi veľmi dlho ale po tejto veci je v to definitivny koniec, a to keď je klip tak ja som potom marlon brando, mi to pripadá ako len upútavka s telefonom nokia N90 točené o ničom 0 bodov! rytmus sklamal a album roka by to bol jedine vtedy keby už nikto nič iné nevidal!

  • radio
    29. 09. 2009, 10:49
    • hodnotenie: 0
    radio
    re

    ak si si vypocul rozhovor.....tak ti muselo dojst ze to je len miniklip o ktorych rytmo hovoril ze ich chce robit kym vyda album a aj potom.....take jednoduche...­..original klip k albumu bude verejny nepriatel......tak neviem co zasa riesis.....a ked sa ti to nepozdava tak to nekukaj a nekomentuj…

  • paperTrial
    01. 10. 2009, 13:40
    • hodnotenie: 0
    paperTrial
    ty si riadny dilino .... je to len...

    ty si riadny dilino … je to len uputavka k albumu nic viac , natocil ty kokot klip za 5 melonov tak ako uputavku si moze zajebat co chce , + v podtstate mne sa to lubi a ty kokot zajebes ako si ho uznaval dlh ale potomto je koniec? ax ty samozvany pseudofanusik cim menej je takych ako ty tym lepsie

  • RAPe
    29. 09. 2009, 10:25
    • hodnotenie: 1
    RAPe
    Je to jen promo klip a nadpis "pilotný...

    Je to jen promo klip a nadpis "pilotný klip k albumu" je jen bulvár na přilákání pozornosti… Opravdový klip bude až zmiňovaná apokalyptická Bratislava

  • rytmuskopirka
    29. 09. 2009, 10:31
    • hodnotenie: 1
    rytmuskopirka
    rapskapal mas pravdu

    co tam po klipe ten ujde ale ten track… http://www.you­tube.com/watch?… uz ma sere jak si dnes preberaju veci vsetci raperi, nikto si nevie spravit uz ani vlastny beat, iba ak to lil wayne zobral rytmusovi tak potom pardon:) ten uvod, inak original http://www.you­tube.com/watch?…, ma uz asi kazdy spravny kral raperov v nejakom svojom songu tento track je o nicom ak to ma byt album roka dalsie skladby musia byt moooc dobre…

  • eshael
    29. 09. 2009, 10:46
    • hodnotenie: 0
    eshael
    prebrat?!

    Da sa v tejto dobe prebrat alebo ukradnut sampel? Podla hore uvedenych teorii je instrumental od Lil Wayna takisto ukradnuty. Btw. http://www.you­tube.com/watch?… hup­s?!

  • rytmuskopirka
    29. 09. 2009, 11:08
    • hodnotenie: -1
    rytmuskopirka
    hups

    staci nato kliknut na to hups:) ved ja tu liliho neobhajujem vobec ho nemam rad ani ho nepocuvam iba som to napisal ako priklad ako ked eminem pouzil refren sing for the moment od aerosmithu z Dream on skladby a vsetci z toho boli uneseny ze jaka popici skladba…su ludia ktori si vedia spravit vlastnu hudbu ale uznavam ze aj prevzate pisene alebo casti songov mozu byt super ale urcite by som ich nepouzil na promo albumu roka :) KF a rytmus maju vela dobrych veci, ktore su len ich a originaly ale toto ma proste trochu sklamalo to je cele…

  • ETP
    29. 09. 2009, 11:44
    • hodnotenie: 0
    ETP
    LOL?

    nechápem čo tu riešiš zas decké veci čo je na tem že to tam má vysamplované? za to že to má tá americká opica lil hlien tak už to nemože nikdo použit či ako? náhodou najkrajše veci sú taketo kde hrá nejaký mocný sampel…pre mna určite…tá vec je je u mna za jedna, rytmus je pán reper už sa teším na Krála určite kupujem tak jak všetko od KF počnúc cd singlom dáva mi / dobré veci / moja rola…rešpekt najlepším na scéne! mier…

  • rytmuskopirka
    29. 09. 2009, 12:07
    • hodnotenie: -1
    rytmuskopirka
    ja riesim moj nazor na tuto vec:) a...

    ja riesim moj nazor na tuto vec:) a neberem ti ani ten tvoj vyzeras byt velky fanusik…o lilim si myslim podobne veci ako ty a jasne mozu to pouzit aj ostatni ale zarazilo ma kolko ludi to uz pouzilo ked som sa preklikal youtubom, nepocuvam radia ale hudba z netu a youtubu sa mi sere do usi stale a pocujem to vsade a vadi mi to lebo by si mohli spravit aj svoje mocne sample prerobit to dat tam iny filter zvukovy aspon nieco tam zmenit pohrat sa stym a ne ctrl+c a ctrl+v, nemusis mi tu rytmusa vychvalovat ja viem ze ma dobre veci tiez mam vsetky jeho albumy aj budem mat aj tento novy kazdy ma dobre aj horsie veci a komentujem tuto jednu konkretnu vec a skladbu

  • ZA-h7
    29. 09. 2009, 11:54
    • hodnotenie: -1
    ZA-h7
    je to paaaaan

    Na SK scene neni nikdo lepsi proste vsetko co da von je moc prepracovane a mo tpremyslene vsetko o 1000000 krokov dopredu proste ma pravdu je to paaaan

  • Trilobyt
    29. 09. 2009, 14:01
    • hodnotenie: 6
    Trilobyt
    a preco tam beha s obrusom na hlave? to...

    a preco tam beha s obrusom na hlave? to je tiez nejaka recesia alebo jako?

  • adrian_bzk
    29. 09. 2009, 14:42
    • hodnotenie: -8
    adrian_bzk
    Dear hater,

    if you don't know what is style, please, don't say these stupid things.

    For example, Muslims wear scarfs and stuff like that every day. Old woman in some parts of Hungary and Slovakia wear them too.

    Go back to the forest and play with your intelligent kids with chainsaw, stupid hater. This is city life-style, pure hip-hop!

  • bu2lrot
    29. 09. 2009, 15:51
    • hodnotenie: -1
    bu2lrot
    sam si obrus....ta satka stoji 450 eur...

    sam si obrus…ta satka stoji 450 eur jak ne vac…louis vuitton nic nehovori ? ne to neni sackova polievka…

  • bu2lrot
    29. 09. 2009, 15:53
    • hodnotenie: 0
    bu2lrot
    resp. ne satka ale...

    resp. ne satka ale sal

  • Trilobyt
    29. 09. 2009, 18:06
    • hodnotenie: -3
    Trilobyt
    hej ty adrian co pises po anglicky?...

    hej ty adrian co pises po anglicky? hadam ze si z oblasti komarno a nevis sklonovat zec vajca… od dnes budu secky deti s obrusmi na hlave behat

  • Raduz
    29. 09. 2009, 20:51
    • hodnotenie: 1
    Raduz
    deti s obrusmi....

    a tebe to nejak prekaza, ze stym detiska budu behat? a co deti, nielen deti, seci …, tak jak seci behali s okuliarmi ktore vytiahol K. West…mne to je uplne jedno kdo co nosi na hlave, a nech to nosi aj cely narod… :)

  • POPEL
    29. 09. 2009, 16:35
    • hodnotenie: 2
    POPEL
    ano

    vyzera to zaujmavo,oslovil ma hlavne beat,uvidime čo z toho bude nenehajme sa uniesť :D myslim že to dopadne dobre:)

  • nik0
    29. 09. 2009, 16:51
    • hodnotenie: 5
    nik0
    kde je kurva klasický hip-hop???

    kde je rytmusov štýl z tracku noc je pulka dne,reakcia mikrofonu,pravda bolí…?su tu aj ľudia čo chcu spät stareho rytmusa z podzemia…fuck off new school!čaau

  • M1Gel
    29. 09. 2009, 17:52
    • hodnotenie: 1
    M1Gel
    konecne poriadny komentar... uplna...

    konecne poriadny komentar… uplna pravda chcem ERU ,mulano stylo a pod a nie tieto moderne sracky.. toto ma byt kral hip hopu?? sak to ani hip hop nieje.. a ten flow.....

  • NakopanyElektrinou
    29. 09. 2009, 20:27
    • hodnotenie: 0
    NakopanyElektrinou
    Hej, úplne najlepšie je zastaviť sa...

    Hej, úplne najlepšie je zastaviť sa a ostať na tom istom mieste 10 rokov. A to že zarába na tom slušné peniaze? Nemožeš robiť hudbu 20 rokov za cesťák a za pivo pokial sa skvalitňuješ. Tak prosím ticho zapálenci, pustite si Patrika Metamorfolorda a eNeS cesta cez…

  • rytmusjeKAR
    29. 09. 2009, 17:54
    • hodnotenie: 4
    rytmusjeKAR
    omg kopírka

    Nič iné len lacný fake a predajný človek, čo za peňáze by vyfajčil aj bezďákovi, myslím si, že je to človek, čo je za peňáze schopný spraviť hocičo, úplne čokolvek, ked mu dá niekto dostatočný obnos peňazí, tak vysere hovno a sám ho zežere a povie, že bola to chuťovečka, je to hanba SK rapu, mali by ste sa spamatať ludia, :D a že král, skôr sár, nevidím rozdiel medzi napríklad Táslerom a rytmusom, obidvaja sú predajné šlapky, tá skladba mi nič nepovedala a ani nedala a to som si ju pustil 4 krát, úplne sa smejem z detí čo tu dokola trepú ako cvičené opičky že je král, ak on je král, tak vy ste iba skrachované nuly, ktorým stačí toto, nie hip-hop umiera, ale rytmus umiera, asi mu došli dobré nápady, čo už…:D

  • adrian_bzk
    29. 09. 2009, 18:08
    • hodnotenie: -9
    adrian_bzk
    brass monkey

    Rytmus is king. The one and only on the HU-SK scene. Now he is making club music with street hip hop flavour and hot girls are dancing to his songs in every club in Hungary or Slovakia. I think he is the real KING, not some want to be singers like Tasler or Cirova.

  • bks
    29. 09. 2009, 18:14
    • hodnotenie: 0
    bks
    co sem furt jebes to madarsko??spametaj...

    co sem furt jebes to madarsko??spametaj sa uz konecne

  • hts99
    29. 09. 2009, 18:36
    • hodnotenie: 1
    hts99
    presne tak

    co tu furt pises o nejakej madarskej scene… kurva koho to zaujima kazdy tu ma njaku madarsku scenu v pici !!! chapes? sedis tu snad cely den za netom jak kokot a pises tu trapne prispevky po anglicky o slovensko madarskej scene… to je chore… tu sa maximalne da hovorit o CZ/SK scene lebo sme podobna kultura, mame podobny jazyk a podobne zvyky… ale s madarskom tu nema nikto nic spolocne!!! tak tu prestan spajat rytmusa s madarskom… trapko…

  • adrian_bzk
    29. 09. 2009, 18:09
    • hodnotenie: -7
    adrian_bzk
    Btw. hip-hop is dead

    since 1989. Peace!

  • Lumir
    29. 09. 2009, 18:44
    • hodnotenie: 0
    Lumir
    a stacilo, dostal si ban, co je vela to...

    a stacilo, dostal si ban, co je vela to je vela… aby si mal pod kazdym clankov X komentarov a stale o tom istom…

  • adrian_bzk
    29. 09. 2009, 19:22
    • hodnotenie: -3
    adrian_bzk
    Why?

    Because I like Rytmus and his music? That's insane.

  • Lumir
    29. 09. 2009, 19:31
    • hodnotenie: 0
    Lumir
    este tu smrdis? nie, pretoze sa nevies...

    este tu smrdis? nie, pretoze sa nevies spravat, nikto na tie tvoje primudrele komentare o tom istom nie je zvedavy… nemam nic proti madarom, takze to prosim ani nahodou neotacaj do tejto roviny. hlupaci su vsade. toto nie je pokec, tu nie je jeden dovod, aby si mal pod kazdym clankom 20 komentarov.

  • POPEL
    29. 09. 2009, 21:17
    • hodnotenie: 1
    POPEL
    kašli

    na neho,jeho to prestane bavit ked si ho nebdue nikto vsimat,ked na jeho prispevky nebude nikto reagovat,jeto jeden z tych odmietnutych v zivote a robi si dobre aspon takymto sposobom,ked mu das ban spravi si nove konto,fakt ser nanho nereaguj skor ci neskor prestane pisat

  • IGORKO
    29. 09. 2009, 18:38
    • hodnotenie: -1
    IGORKO
    Rytmus Terorizmus útočí... aspoň...

    Rytmus Terorizmus útočí… aspoň vieme že je král, dúfam že to v albume odznie aspoň 100 krát v každej pesničke… aby sme to vedeli… tu končí všetká sranda, tu začína brainwashing… pe­ace…

  • KRUTOTU
    29. 09. 2009, 18:40
    • hodnotenie: 2
    KRUTOTU
    -

    Myslím, že by nebolo vhodné ak by sa začal hejtovať tento album a veškeré promo, ktoré k nemu patrí. Milujem československú scénu a nemám až taký prehľad, ale tento promo klip sa mi od začiatku zdal ako niečo podobné, čo má v klipoch Bushido a ešte k tej hudbe. V dnešnej dobe je veľmi ťažké spraviť ozaj hit bez toho aby si nezobral volaký sampel. Producent je pre mňa niekto, ktorý nesampluje a ozaj sám tvorí tú hudbu, na Slovensku takýchto producentov spočítame na jednej ruke a pochybujem, že v zahraničí je to inak, kedže aj toto je dôkaz opaku.

  • Regular
    30. 09. 2009, 8:32
    • hodnotenie: 1
    Regular
    nedalo mi

    ako mozes napisat ze producent je len ten co si len sam vytvara hudbu? wich pre teba potom nieje dobry producent, ked sampluje? z usa: najvacsi pani samplov ALCHEMIST, DJ PREMIER, JUST BLAZE. niesu tito ludia dobry producenti? to ze niekto zacina robit hudbu tym ze si doma pocuva muziku ktoru chce samplovat a zabije ho nieco co ma zmysel samplovat a spravi z toho dobru skladbu to je kalkulacia na hit?

  • prograss
    29. 09. 2009, 18:42
    • hodnotenie: 0
    prograss
    shut up

    adrian pls stop repeat same bullshit round&round.nobody likes your fake nick based on sns-hungarian conflict… a toto je promo klip..ma vam dat ochutnat trocha z atmosfery,v akej bude cely album.a tych klipov ako povedal bude viac.ak ste cakali,ze bude postupne vydavat plnohodnotne klipy s full verziami trackov,tak ste asi mierne retardovany.to by mohol rovno pustit leak celeho albumu a nic nepredat.

  • marekje0
    29. 09. 2009, 18:58
    • hodnotenie: 1
    marekje0
    ten kokot to vie jak zajebat ,album...

    ten kokot to vie jak zajebat ,album bude uplny LUXUS

  • diskopribeh
    29. 09. 2009, 19:04
    • hodnotenie: 2
    diskopribeh
    Kradez samplu je jedna vec, ale ked uz...

    Kradez samplu je jedna vec, ale ked uz si nejaky ten sample "pozicam", aspon sa snazim to spravit inac, ako ten, ktory to "ukradol" predomnou (Lil Wayne). Text klasicky od Rytmusa, snad na albume ukaze viac kreativity.

  • tomaskuchar
    29. 09. 2009, 19:14
    • hodnotenie: 0
    tomaskuchar
    jupi

    supeeeer

  • lider_na_trhu
    29. 09. 2009, 19:37
    • hodnotenie: 1
    lider_na_trhu
    album roka

    Caute, mne osobne sa ten klip vidi. Rytmo a jeho ludia vedia ako tie klipy tocit, hlavne nemozem z takych vychytavok ako napr. - ten zaber na jeho drsne hodinky atd. Myslim si, ze album bude viac nez dobry. Ti co chcu stareho rytmusa musia zabudnut, pretoze aj hip-hop sa musi nejako vyvijat a nikto nemoze cakat podobne alebo rovnake beaty a texty ako pred par rokmi. Tesim sa na november…

  • AsiTak
    29. 09. 2009, 19:45
    • hodnotenie: 5
    AsiTak
    hmmmm

    Nič proti Rytmusovi ani proti jeho fanúšikom… hoci sa s nimi rozhodne nemôžem stotožniť… ale nechápem 2 základné veci:

    Najúbohejšie, čo môže byť, je, keď niekto hovorí, aký je pán… ak je pán, všetci to vedia… ak pán nie je, tak o tom môže mlieť koľko chce a bude mu to hovno platné. Rytmus má potenciál (čo sa týka rýmov a flowu), ale bude pán, až keď prestane hovoriť o tom, že je pán a aspoň na jednom albume sa zameria na skutočný život a nebude stále hovoriť o tom, že rapuje o svojom živote a o tom, čo cíti… Je síce milé, že v rozhovore (neviem, či to bolo v tomto na HH.sk, alebo niekde na youtube) priznal, že v poslednom čase sledoval trendy, ktoré letia a teraz sa snaží robiť to, čo je v móde aby bol hrávaný. Tá úprimnosť je zaujímavá, no ja som si vždy myslel (a aj si myslím), že ak raz chce byť niekto pán, mal by byť trendsetter, pretože vtedy skutočne niečo znamená… aj Rytmus kedysi na Slovensku bol trendsetterom a stále básnil o tom, ako bol prvý a neviem čo… kde sa to podelo a ako je možné, že to jeho fanúšikovia nevidia? Ako je možné, že uznávali Rytmusa-trendsettera a teraz žerú Rytmusa-kopírku? Kde sú teda vlastne skutočné hodnoty Rytmusovho fanklubu? Či hodnota je všetko, čo urobí Rytmus? To je trochu prízemné, sorry… Ja len toľko…
  • B3RNO
    29. 09. 2009, 19:47
    • hodnotenie: 3
    B3RNO
    :-))

    Jeeeeeeeeej Rytmus a jeho nabite CD, to musi kazdy spravny fanusik mat pod stromcekom od rodicov ;-)) Dufam, ze bude aj nejaky skandal, aby bolo dobre promo aj ked na to je asi rytmus uz kusok stary, ale predaju by to mohlo pomoct. A k skladbe - paci sa mi beat, "umelec" urcite na nom tvrdo zamakal, originalna neokukana tema, ktora zase nie je o egu ma zaujala na 1 pokus, ocenujem aj nacvicenie novych drsnych poz pred zrkadlom- dost efektne. Tesim sa ake modne trendy budu vychytane na albume.

  • good
    29. 09. 2009, 20:04
    • hodnotenie: 1
    good
    sample

    ja chcem len ku tomu samplovaniu a kradnutiu samplov tolko ze KF-zme uplne na picu je ppč trek a urcite sa kazdemu loobi lenze ked sm epri kradnuti a samplovani aj to je sampel a kradnuty len nevem od koho …vycekujte si youtube …a to ze ma sampel co ma aj lil wayne to was primitivnych dementov moze tak najviac jebat lebo to nieje vase CD …a aj tak vsetci budu pocuvat RYTMUS-KRAL!!!

  • Netvor 725
    29. 09. 2009, 20:34
    • hodnotenie: 1
    Netvor 725
    Mne sa to celkom páči... Ale jedna...

    Mne sa to celkom páči… Ale jedna vec mi nejde do hlavy, totiž ten stupavy "zvuk" okolo 21. sekundy… Nie je to nahodou poznavaci znak Drumma Boyovej produkcie? http://www.you­tube.com/watch?… http://www.you­tube.com/watch?… viem, je to detail, ale tusim ze som to este u nikoho ineho nepocul, az teraz, ale mozem sa mylit :)

  • majo45
    29. 09. 2009, 20:43
    • hodnotenie: 1
    majo45
    NICE

    Mne sa ten klip dost paci je to jednoduche ale dobre…a zda sa mi ze vacsina tych co to tu sundavaju to sundavaju nasilu len aby nepochvalili

  • Yozo
    29. 09. 2009, 21:00
    • hodnotenie: 1
    Yozo
    paci sa mi to

    ..klip je spraveny pekne…a rytmus mi s tou arafatkou pripomina Massiva z Nemecka:D…alebum bude v pohode si myslim

  • prograss
    29. 09. 2009, 21:06
    • hodnotenie: 1
    prograss
    sampel

    samplovanie je v hiphope uplne bezna vec.napr. T.I. mal sampel ozone a aky hit z toho vysiel.alebo kanyeho samplovanie deft punku,a nikto to tu nespomenie.aj klasika regulate je cisty sampel a nikto si nedovoli obtriet o to hubu.takto by som mohol pokracovat do nekonecna tak prosim vas ten beat nechajte na pokoji. a skutocneho trendsettera na slovensku nikdy nenajdete:)

  • AsiTak
    29. 09. 2009, 22:57
    • hodnotenie: 3
    AsiTak
    trendsetter :-)

    Nooo… zaujímavý názor… ale je to príliš zložitá otázka na to, aby sa dalo odpovedať jasné "áno" alebo "nie"… či na Slovensku sú alebo nie sú trendsetteri. Samozrejme, že Hip-Hop tu nevznikol a každý sa niečím necháva ovplyvniť… ale myslím si, že slovanský Hip-Hop je dosť odlišný od amerického alebo západoeurópskeho… iná mentalita a iné životné podmienky vyžadujú iný pohľad na život (čo je alebo by aspoň malo byť, myslím si, základom textov)… iná hudobná scéna a iný folklór rezultujú v iných samploch, ktoré dávajú inštrumentom typický zvuk (keď hovoríme o domácich samploch ako napríklad staré Hajtkovičove veci)… Ono je to o tom, na čo sa človek v Hip-Hope ako takom zameriava… a čo považuje za trend. Ale osobne si myslím, že na Slovensku pokojne môžu byť umelci, ktorí by sa dali označiť za trendsetterov (minimálne v rámci slovenskej scény), ale nebudem nikoho menovať, pretože mi šlo len o všeobecnú reakciu na tvrdenie, že skutočného trendsettera na slovensku NIKDY NENÁJDETE…

  • KLABO
    29. 09. 2009, 22:01
    • hodnotenie: 1
    KLABO
    hehe album...

    hehe album roka…

  • rytmuskopirka
    29. 09. 2009, 23:22
    • hodnotenie: -4
    rytmuskopirka
    prvy aj posledny den som na fore so 16rocnymi detmi musim ist robit a studovat aby som bol vacsi pan ako rytmus lebo som zebrak keremu vari mama nech ma co jest v brne na obed

    cigan je to, vsetko ujebe:D

  • hts99
    29. 09. 2009, 23:29
    • hodnotenie: 1
    hts99
    fuck you!

    nechapem ako taky rasisticky debil moze studovat v brne… ty si ujebal moznost studovat na tej skole niekomu normalnejsiemu…

  • rytmuskopirka
    30. 09. 2009, 11:05
    • hodnotenie: -1
    rytmuskopirka
    sak sam hovori ze je cigan tak co a...

    sak sam hovori ze je cigan tak co a povedz ze cigani nekradnu :D boze to bol joke polka slovakov su rasisti a ty sa tu hras na moralistu :) v brne byvam v ciganskej stvrti mozno by si pochopil :)) PS aj vysokoskolaci z brna trencina oxfordu mozu byt rasisti ak hodnotis ludi podla mesta a vysky tak tebe ani ta nepomoze…

  • samo11126
    30. 09. 2009, 18:24
    • hodnotenie: 1
    samo11126
    A

    do piče noa co ze je cigan on za tyzden dokaze tolko co ti ani za cely ziwot nedokazes ta drz piču

  • samo11126
    30. 09. 2009, 18:27
    • hodnotenie: 1
    samo11126
    a

    ty nebudes wecsi pan ako on aj ked budes mat 121 a pol roka

  • deliquent
    30. 09. 2009, 1:26
    • hodnotenie: -2
    deliquent
    ...

    pusite si toto a uvidite ozajstnych králov http://www.you­tube.com/watch?…

  • Raduz
    30. 09. 2009, 11:50
    • hodnotenie: -2
    Raduz
    jehehe...

    tu je cela diskusia, cely clanok a slovenskom raperovi, ktory je asi urcite ak nie naozaj špička ľadovca celej sceny (aj s egom, čistym a mozno este s par ludmi) a ty tu zajebes C.Hill a Funkdoobiest :),,,ani sa necudujem ze dosi ohodnotil tvoj prispevok -1…

  • deliquent
    05. 10. 2009, 12:41
    • hodnotenie: 0
    deliquent
    jebať rytmusa

    Počuvaj cypress hill a budeš v pohode PS:tvoj prispevok ma tiež -2 …a mimochodom to mam v piči cele hodnotenie ja viem čo je dobre :)peace

  • Prejav
    30. 09. 2009, 10:54
    • hodnotenie: -1
    Prejav
    NEVIETE AKO SA VOLA TA ZOSAMPLOVANA...

    NEVIETE AKO SA VOLA TA ZOSAMPLOVANA PESNICKA oD ROXETTE???

  • DoubleJ
    30. 09. 2009, 11:08
    • hodnotenie: 1
    DoubleJ
    RE: NEVIETE AKO SA VOLA TA ZOSAMPLOVANA...

    original ma nazov "What About Love" a je od skupiny Heart.

  • Prejav
    30. 09. 2009, 11:22
    • hodnotenie: -1
    Prejav
    aha :D...

    aha :D dik

  • želva
    30. 09. 2009, 12:10
    • hodnotenie: 2
    želva
    je to fajn...

    akoze, Rytmus je popici raper a jeden z najlepsich mozno 4och na Slovensku, to uz zalezi od vkusu ale… vsetky tie reci o originalite a pritom klip cista kopirka, satka cez hlavu jak jim jones, hlašky sťa len prelozene od rick rossa… aj tak je to super, len je potom trochu nuda pocuvat jak sa sam korunuje za inovatora a neviem co vsetko… len nazor, na album sa tesim..

  • majdža
    30. 09. 2009, 13:12
    • hodnotenie: -1
    majdža
    to ej ej si požičal od H16? ha ha ha....

    to ej ej si požičal od H16? ha ha ha. rytmus bol pohode. bol. trošku pokory by neuškodilo…

  • Anonym
    30. 09. 2009, 13:34
    • hodnotenie: 1
    Anonym
    Názor...

    Niektoré komentáre sú tak zbytočne ťažké,zbytočne filozofické a úvahové.Treba sa s tým zmieriť,že čokoľvek Rytmus na tomto malom Slovensku vytvorí vždy to bude SQELÉÉ a vždy bude PÁN alias KRÁL!!!Lepšieho rapera tu nemáme!Netreba porovnávať malé Slovensko s veľkou Amerikou!Mňa jeho tvorba baví…

  • želva
    30. 09. 2009, 14:41
    • hodnotenie: 6
    želva
    no..

    s amerikou by si ho mohol porovnavat len tazko, pretoze z ich tvorby cerpa inspiraciu resp. kopiruje aj on… na konkurenciu aka je tam by musel byt o nieco originalnejsi aby si mohol dovolit tvrdit ze je kristus pan vdaka ktoremu na slovensku uz nenosime vsetci hokejove siltacky do boku a nepocuvame helika… isto je dobry raper ale je to velmi smutny pohlad ze sa tu z rapovych fanusikov stali taketo ovečky co zo strachu aby ich nejaky pajac neoznacil za hejtera budu poklonkovat a zobkat z ruky…

  • X-tra mama
    30. 09. 2009, 15:05
    • hodnotenie: 2
    X-tra mama
    No...

    Vidím,že patríš medzi ľudí,ktorý si myslia,že všetko čo vyleze z Ameriky je supeér…za svojim názorom si stojím.Rytmus má svoj štýl,spôsob prejavu,hlbka a sila jeho hlasu patrí na vrchol raperského rebríčka.Určite nie som ovečka ale iba fanúšik toho najlepšieho čo tu je a vôbec sa nebojím,že ma nejaký pajác označí za hejtera.Prezentujem svoj názor za ktorým si určite stojím.

  • želva
    30. 09. 2009, 15:38
    • hodnotenie: 0
    želva
    to je super

    bol by som blazon keby som tvrdil ze vsetko co vylezie z ameriky je dobre, prave naopak mi skor vadi ked nasinec slepo uctieva ich kulturu… nehovorim ani ze rytmus neni jeden z najlepsich co tu je ale pridu mi chore tieto oznacenia: pán, otecvesmiru, ucitel hiphopu a podobne…

  • bodegas
    30. 09. 2009, 15:52
    • hodnotenie: 0
    bodegas
    Pad Saurona

    PYCHA je predzvest padu…

  • samo11126
    30. 09. 2009, 18:22
    • hodnotenie: -2
    samo11126
    a

    RYTMUS JE PAN EUROPY A MOZNO AJ WIAC A NIKDO MA NEPRESWEDCI ZE TO TAK NEJE

  • Reprezz
    30. 09. 2009, 19:35
    • hodnotenie: 1
    Reprezz
    ...

    "čakal som nato, kedy budem slávny" …a o pár sekúnd… "móžem jebať celú slávu"

  • Zbod
    02. 10. 2009, 15:57
    • hodnotenie: 0
    Zbod
    klasika sranie si do ust ala kral...

    klasika sranie si do ust ala kral rytmus :D:D

  • .nERv.
    10. 10. 2009, 20:16
    • hodnotenie: 0
    .nERv.
    by som bol zvedavy co by nato povedal...

    by som bol zvedavy co by nato povedal keby sa ho to niekto opytal v rozhovore

  • Regular
    01. 10. 2009, 7:48
    • hodnotenie: 1
    Regular
    ked nechapes

    tak nevytahuj jednotlive frazy lebo ked si niekto precita co si napisal tak vidil len vytiahnute vety z kontextu ktory si ty nedoplnil o to ze druha strofa nadvazuje na tu prvu kde zacina tym ze : cakal som na to co ma nikdy nenaplni, v cieli som zistil ze to takto neni.

  • HHoper
    01. 10. 2009, 8:11
    • hodnotenie: 2
    HHoper
    hehe

    pozrite si radšej klip stoprocent - sobota feat. rytmus . na jeho stránke http://rytmus­jepan.com/ . som sa dobre zasmial :D

  • IGORKO
    08. 10. 2009, 22:24
    • hodnotenie: 0
    IGORKO
    zasmial som sa aj ja a to kurevsky,...

    zasmial som sa aj ja a to kurevsky, dík za tento odkaz… :)

  • ETP
    01. 10. 2009, 23:49
    • hodnotenie: 0
    ETP
    instro z tej druhej veci :DDD úchvatné do piče matere
  • JO5KO
    02. 10. 2009, 12:57
    • hodnotenie: 0
    JO5KO
    RytmusJePan

    …pecka

  • Deputamadre
    02. 10. 2009, 21:16
    • hodnotenie: 3
    Deputamadre
    z 90 bpm

    "Neviem co sa tu riesi Rytmus nema ani vlastny styl a niekto zajebe ze tvori trendy lol, vsak cely Luis Vuitton je len kopirka americkych rapperov, ktori to nosia uz x rokov a o dalsich modnych veciach nehovorim, samozrejme ciastocne aj kopiruje Bushida, jeho styl je mix kopirovanych styloch ostatnych major rapperov v USA a Nemecku , tak isto kopirka co sa tyka hudby, ten kto pozna US hudbu tak mu to musi pripadat 100 rokov za opicami ked Rytmus pride na Slovensko s niecim co je v USA uz par rokov.

    Dalsia vec je ako si totalne sere do papule a schovava to za to ze spravi hocico pre peniaze. Toto su fakty a nechce sa mi rozoberat co hovoril pred x rokmi, je jasne ze si uz teraz poriadne nasral do huby. Je to hudobna prostitutka, zrazu mu je mily trapny pop showbusiness a smotanka na ktoru kedysi picoval.

    Si nasral! lol"

    uplne suhlasim

    mimochodom pozdravujem madarskeho dementa co vie po slovensky ale spamuje tu po anglicky, kto ta plati smk ci jobbik :)

  • hts99
    03. 10. 2009, 11:54
    • hodnotenie: 0
    hts99
    rozhovor
  • feroro007
    07. 10. 2009, 21:54
    • hodnotenie: 0
    feroro007
    ja som len fanusik ale RYTMUS JE...

    ja som len fanusik ale RYTMUS JE RYTMUS

  • aledoprdeleuz
    11. 10. 2009, 4:43
    • hodnotenie: 0
    aledoprdeleuz
    Tato diskusia je absolutne bez urovne...

    Pokial ma Svk hip hop takych fanusikov, akych tu vidim, tak sa ani necudujem , ze upada. A pokial ma byt toto generacia, co bude spravovat tento stat, tak amen – tma.. V celej diskusi bolo zo 1O normalnych a umiernenych prispevkov.. Niekto sem napise, ze sa mu to nepaci a ze to je kopirka a uz je to k… alebo debil … 10000X pocuvam, ze Rytmus je pan a pritom je velice prespekulovany a uz davno su za tym eurace , co mu ale samozrejme patri za tie roky…Ale patria mu aj lepsi fanusikovia a nie banda debilov.. Len prosim nikto nepiste, ze nikdy nedosiahnem to, co on, vrcholne ma to nezaujima.. Dakujem D

  • SEMI BOSS
    25. 11. 2009, 19:28
    • hodnotenie: 0
    SEMI BOSS
    by som zacal a by som neprestal

    by som ho tak byl po tej sprostej gebuli ze by sa schujil s toho

  • Hugivic
    05. 12. 2009, 17:25
    • hodnotenie: 0
    Hugivic
    Chlapci,chlapci

    nesmiete ale zabudnut na jedno a to ze : Rap v 90 rokoch bol a vzdy bude najlepsi,ale co mozte o tom vediet ked ste este bolo v plienkach.Lil Wayne a ine skreklave blbosti suuuu ze uuuuplne zleeee ja nechapem ako toto niekto moze nazyvat hip-hop.Cerny nasli sample v europe a snazia prerazit hruuuza.A k albumu Kral:Mohol ostat na tom style kde bol pred tym a nie sa opicit po tycho elektronickych samploch,ale spravil zmenu no ale podla mna mu nesedi.dufam,ze Ego da neco poraaadne.

Pridaj komentár

Ak chceš pridať komentár, musíš sa najprv prihlásiť