HIP-HOP.sk

Diskusia: Anketa: Náckovia v hiphope?!

  • Raduz
    24. 08. 2011, 23:10
    • hodnotenie: 1
    Raduz
    -_-

    Je správne, že sa otom toľko hovorí a píše. Čím viac ľudí o tom bude vedieť, tým lepšie. Čím viac ľudí bude mať odpor voči akejkoľvek (otvorenej či skrytej) propagande, tým lepšie. A už vôbec si nemyslím, že je to nafúknuté. Zo strany Anify je skôr viac jak jasné, že sú v tomto smere ,,fundamentálni,,. Preto sa nečudujem, že tuto kauzu na svojich stránkach tak rozpitvali. Je to ich práca, ich nekonečný boj. Dávam palec hore multikultúrnej, kozmopolitnej a slobodno mysliacej spoločnosti ( v demokratickom svete je to bežné)…Palec dole dávam akémukoľvek slovnemu utlaku, intolerancii a zastrašovaniu slabších!

  • B3RNO
    25. 08. 2011, 9:22
    • hodnotenie: 2
    B3RNO
    antifa

    Antifaci su rovnaki kokoti ako nazkovia. Lepsie a vystiznejsie slovo som vo svojom slovniku nenasiel ;-) Spiju sa v nejakej stvrtej cenovej skupine a potom dostanu napad, ukazat „nazkom“ kto je tu panom. Desiati si odchytia 1 nicnetusiaceho 15 rocneho chlapceka s holou hlavou a daju mu poriadne na hubu. Nenavist plodi dalsiu nenavist a nasilie bude plodit zase nasilie.

  • tom851
    25. 08. 2011, 14:47
    • hodnotenie: -3
    tom851
    ?

    a na to to si ako prisiel chlapce?

  • S&R69
    27. 08. 2011, 17:42
    • hodnotenie: 1
    S&R69
    to si kde zobral ? ja teda taku antifu...

    to si kde zobral ? ja teda taku antifu nevídavam bud su to ozrani co maju akurat nalepku antifa ale skutočne nič nerobia ani keby im niekto hajluje pred nosom alebo normalni ludia s nazorom za ktorým si stoja :) a k tomu pacifizmu k nacom take niečo nie je možné, skusim odpovedat textom: Popálené černé děti, houkající sirény, byt romské rodiny pohlcují plameny. Fašistickou rukou vznikla ta záře. Nevím, jak by jí to šlo, kdyby byla v sádře.

    Kdyby fašos měli strach vyjít z domu ven, život nevinného mohl být ušetřen. Proto pacifismus nepatří mezi mé názory, je to nejrychlejší cesta do plynové komory.

  • j4nosik
    24. 08. 2011, 23:34
    • hodnotenie: 3
    j4nosik
    No prekvapili ma hlavne MR, kedze Delik...

    No prekvapili ma hlavne MR, kedze Delik sa na Twittri celkom rozkrikoval a odsudil ich a teraz sa hra ze on nic :D

  • M1Gel
    24. 08. 2011, 23:39
    • hodnotenie: 8
    M1Gel
    necakal som to ...

    …ale najviac sa stotoznujem s teslovym nazorom

  • Koby
    24. 08. 2011, 23:46
    • hodnotenie: 1
    Koby
    ...

    Stotoznujem sa s tym ze to nemam v rape co hladat a tym myslim aj to „sportove“ oblecenie. Verim tomu ze Kali nie je nacista , dokonca som sa snim mal tu moznost bavit sa o tejto teme osobne pri flase vodky ked dosiel ku nam na koncert . V poslednom case sa o nom popisalo a cital som ze ukoncil sponzoring s timi „sportovcov“ oblikajucimi znackami a presiel na urcite hip hop komunite blizsie ECKO. Je na nom vidno ze ho to mrzi ze sa do niecoho takeho zaplietol a som velmi zvedavy na jeho POSLEDNY solovy album a snad uz nebude mat nikdy tieto opletacky s nackami .

  • paradajka
    25. 08. 2011, 1:22
    • hodnotenie: 0
    paradajka
    - chlapik co robil ten klip, sa na...
    • chlapik co robil ten klip, sa na jednej strane vyhranil voci nackom, no na druhej strane nema problem propagovat ho vo svojom klipe, aj ked tam nehajluju, ale je zjavne ze je to o nackoch a pre nackov
    • diskusia je o rasizme a nackoch, voci comu sa vsetci pritomni tuna vyhranili. ale ked sa opytam ze vazeni, co hovorite na ciganov v tomto state? som si isty ze mozno celkom velka cast tuna pisucich hiphoperov by zapotila nieco ako prizivnici alebo paraziti. a vazeni – prave toto je rasizmus. nie to ci si niekto oblecie thora neviemakeho alebo napise si na predkozku 88.
    • podla mojho nazoru vecsina pisucich hiphoperov je smutna ze nackovia prenikaju do hiphopu a ze im ho takpovediac spinia, ale rasizmus ako taky maju na haku.

    pokrytectvo.

    ps: hiphop ma rovnaku skratku ako heil hitler – 88 dost blba nahoda, co?

  • KRUTOTU
    25. 08. 2011, 2:23
    • hodnotenie: 4
    KRUTOTU
    Hm

    Veľa ľudí ma sklamalo po tomto čo som si prečítal, hlavne mi chýbali ešte reakcie od ľudí ako je či už MM alebo Albert Arkier (Lyrik). Myslím, že najfundovanejší (Lumir a DoubleJ) sa vyjadrili jasne a triezvemu človeku dopne, že toto malo od neonacizmu d'aleko, čo ma neprekvapilo sú hlupáčikovia z niektorých kapiel, kt. fičia na tých „overených konšpirančných“ dokumentoch a podobné konšpirácie dosadzujú aj do tejto situácie. Ďalej by som jednoznačne pozdvihol názor Teslu. Na záver mi príde divné no zároveň som rád, že takéto veci neriešite ked' vidíte značky Alpha (a tú nenosí len Vladis, Kali & Mates aj iní) a môj názor je na to prostý aj ked' nie je dôležitý, tak si myslím, že je to celé smiešne. V texte a ani v predošlých textoch či už od skončeného 85 101, samotného Kaliho a aj Matesa som nepocitíl v živote náznaky inklinovania k neonacizmu, alebo inému izmu. Klip je umelecké dielo, za ktoré je hrdý ako režisér, tak aj reperi a to že niekto hľadá symboly umelo a nasilo aj tam kde nie sú je jeho chyba. Pre mňa to prišla od začiatku ako zbytočná téma a zároveň sa divím, prečo to vôbec píšem, no nedalo mi to.

  • Konkret
    25. 08. 2011, 9:34
    • hodnotenie: 6
    Konkret
    Tesla

    má asi najlepši a najtriezvejší názor o tejto problemantike na Slovensku aspoň z oslovených…

  • Semiak112
    18. 01. 2013, 9:25
    • hodnotenie: 0
    Semiak112
    tesla, i miss u :(

    Tesla by to ani ináč nevedel.

  • B3RNO
    25. 08. 2011, 9:42
    • hodnotenie: 3
    B3RNO
    Mna prekvapilo, ze medzi oslovenymi...

    Mna prekvapilo, ze medzi oslovenymi neboli Kali a Mates, ked uz zrusili to video, mohli aspon slovne odpovedat na otazky a mozno aj povedat dovod, preco chceli v takom duchu video (preco sa tam objavili niektore osoby). Ako som spomenul pri klipe, nemam rad tie predsudky – niekto vidi niekoho v mikine Everlast a uz ho ma za nacka. Pritom ten dotycny nemusi mat nic s nimi spolocne. Ale uz ho ludia odsudili za mikunu, presne ako nazkovia odsudzuju ine rasy – bez dovodu. Za ludi by mali hovorit ciny a nie handry, ake ma na sebe. Chlapik v kvadre s mastnou ofinou moze byt ovela nebezpecnejsi ako hola hlava. Tusim aj ten Breivik bol pekne posahany a plesinku som mu nevidel. CO sa tyka Kaliho a Matesa. Ako som pisal nepovazoval som ich za nackov. Ale po vzhliadnuti niektorych fotiek, rozhodne mi Mates nepride sympaticky. Nehovorim, ze je nacek – nepoznam, nesudim. Ale sympaticky mi nie je. S nazorov sa mi tiez pacil Tesla.

  • tomik3311
    25. 08. 2011, 12:05
    • hodnotenie: -3
    tomik3311
    vsak to video stale koluje to si kde...

    vsak to video stale koluje to si kde videl že ho zrušili???

  • B3RNO
    25. 08. 2011, 13:16
    • hodnotenie: 3
    B3RNO
    Mali natočit video, kde mali povedať...

    Mali natočit video, kde mali povedať dôvody, že prečo urobili taký klip ako urobili a vyjadrit sa k celej situacii. Nemyslel som video ako videoklip – ten samozrejme ze nestiahnu z obehu ;-)

  • Zbod
    25. 08. 2011, 17:49
    • hodnotenie: 4
    Zbod
    Ale prosim ta ....Vidim mikinu Everlast...

    Ale prosim ta …Vidim mikinu Everlast a mam predsudky? V klipe som videl TS a Pretorian takze si myslim ,ze predsudky mam na spravnom mieste !

  • mrtvybonano
    25. 08. 2011, 10:24
    • hodnotenie: 5
    mrtvybonano
    jebkovia

    tak sa mi zda ze viacero nemenovanych reperov zdruzenych pod vlajkov bojovnikov proti fasizumu tie otazky vyplnalo za jednym stolom a drzali si pod nim spolu kokoty a spolocne sa pohorsovali nad otazkou cislo styri :D

  • Matyaz
    25. 08. 2011, 18:23
    • hodnotenie: 1
    Matyaz
    Skrachovany rapper Bonano

    Skrachovany rapper Bonano sa vo svojich odpovediach zase raz ukazal. Dufam, ze jeho/tvoja kariera pojda dalej dolu z kopca ako ide doteraz.

  • BadInfluence
    25. 08. 2011, 11:31
    • hodnotenie: 8
    BadInfluence
    ach

    „v skole sme si vymienali desiatu a hravali spolu futbal, tak hadam sa s nim neprestanem kamratit len preto, ze si mysli ze ciganov treba vystrielat a ti hnusni buzeranti nech sa odstahuju na ostrov.“ . takyto kamarati co kokotovi nepovedia ze je kokot su vacsi problem ako samotni „nackovia.“ ked tvoj „kamarat“ zacne hlasat taketo sprostosti a ty zostanes ticho sediet a pozerat do piva tak je problem v tebe. . kali mozno „nacko“ neni ale o jeho kamartoch z klipu asi neni pochyb. a kedze jemu nevadi sa s nimi stretavat, asi nema ani problem s ich nazormi. skoda, lebo reper je jeden z mala technicky vobec pocuvatelnych na „scene.“

  • Raklo
    25. 08. 2011, 11:59
    • hodnotenie: 3
    Raklo
    ccj

    Plne súhlasím s komentárom od BadInfluence. Pokým ludia nedaju pocitit svojim kamosom ze ich zmyslanie nie je spravne a ze je to uplne picovina sirit rasizmus tak si ty ludia nikdy neuvedomia ze su mimo. Ja sám mum nácka v rodine a čo myslíte stretávam sa s ním? Vyhladávam jeho spoločnosť? NIE.

  • Raduz
    25. 08. 2011, 12:11
    • hodnotenie: 1
    Raduz
    tak mna napada...

    ze by nebolo od veci, keby mali sucasní nacionalisti, šovinisti atd nejake sedenia s ludmi, ktorí by im ukazali fakty, negativa, historiu,,,skratka s ludmi, ktorí by ich odvracali od tej DEMAGOGIE !!!

  • atlas616
    25. 08. 2011, 12:13
    • hodnotenie: 1
    atlas616
    Nas svet je podla mna ok

    Vyholené hlavy, bombery… 1, Text „Vyholené hlavy, bombery a kožené bundy a keď je tvoj kamarát v piči, tak mu pomôcť nezabudni!“ tu všetkým tým paranoidným detektívom po prvkoch nacizmu v Našom svete zrazu nevadí?! Je to text od Mc Kuna – Bojové Plemeno. http://www.you­tube.com/watch?… Áno a aj Kuna má v klipe nože a zbrane a bojové značky typu Pretorian a Tchor Štajner a čo?! To je zrazu oka? Máte dvojitý meter – presne jak dal Mates „Sme skúmaní jak fosílie, pre vzhľad, ktorý dopĺňajú kontroverzné textílie“. Kedy tento klip mal ktokoľvek iný, čo v podstate predviedol už Kuna, tak to už by nikomu nevadilo..lenže väčšina neprajníkov tu sú voči 851 05 zaujatí – paradoxne vyčítate chalanom z 851 01 že sa spriahli na náckami, čo je blbosť a vy sami máte predsudky voči nim. 2, Celá diskusia sa scvrkla na značky v klipe. Je tam Tchor Štanjer a Pretorian a pod., pýtam sa, no a čo?! Je to klip o bojových športoch a sile, tak tie značky k tomu patria…Keby bol klip o stolnom tenise tak by zrejme mali značku Butterfly, keby bol o bežcoch tak zas New balance. To snáď pochopí každý. 2, Že „Naši ľudia“ v klipe musia byť zlí a náckovia a preto majú zakryté tváre?! No ďalšia blbosť :-D..anonymní sú jednak preto, aby sa ľudia sústredili na interpretov a nie pozadie a aby sa zvýraznila sila davu a nie jednotlivca. Ďalší dôvod je, že sa jedná o profi fighterov a vyhadzovačov a pod. a nie každý sa potrebuje v klipe vytŕčať a doma sa nad tým potom ukájať, že aký je super známy a v študentských podnikoch potom na to baliť dievčatká. 3, Tie značky, čo tu xľuďom ležia v žalúdku sú podľa mňa čisto ich vec. HH neni o tom, že by nejaká centrála určovala čo je IN a čo sa nosí a čo nie, je to každého vec a nikto nemôže povedať, že to či ono do HH nepatrí, lebo do HH patrí to, čo komunita jednoducho príjme. Okrem toho tieto „hrôzostrašné“ značky nosí mnoho ľudí v scéne ale aj interpretov – napr. Vladis, Mora, Čisychov atď..samozrejme, podľa niekoho chorej logiky je polovica scény nacistická! Žasnem:) 4, Nikto nerieši, že sa jedná o naj klip roka a musím veľmi v pamäti loviť, aby som aj z minulosti si vytiahol nejaké SK klipy, ktoré by s týmto zniesli porovnanie. O samotnom tracku nehovorím – ten je total našlapaný v každom ohľade – lyrika, beat, flow..A najmä má pointu, čo väčšine hudby na scéne chýba. 5, Vy, čo tu riešite nezmysli, že kto má čo na sebe, tak si dajte pohov, lebo sami ste jak rasisti, keď ľudí idete škatuľkovať podľa oblečenia (normálne neverím, že toto sa tu ide riešiť, že kto má aký obrázok na mikine!).Šak to je jak inkvizícia, čo vám bude vadiť nabudúce? Psy, lebo psy do HH nepatria, alebo svetlice, ktoré tam tiež nepatria a ani podchody a ani pneumatiky atd… Naozaj som zarazený, čo sa v tejto diskusii k podľa mňa výbornému klipu ide riešiť.

  • gone
    16. 09. 2011, 17:42
    • hodnotenie: -1
    gone
    atlas616

    absolutne súhlasím..

  • slavoj
    25. 08. 2011, 12:34
    • hodnotenie: 0
    slavoj
    podla mna sa Kali a Mates nevyjadrili...

    podla mna sa Kali a Mates nevyjadrili verejne k tomu a nepriznali ze to bola chyba lebo by dostali napicu od tych urcitych ludi..nevravim ze su nackovia ale s kym si, taky si..moj nazor..a Lumir, dik za anketu…

  • Koby
    25. 08. 2011, 13:38
    • hodnotenie: 3
    Koby
    presne

    Ved kaliho pred nedavnom dobili antifaci

  • zombeat
    25. 08. 2011, 12:39
    • hodnotenie: 3
    zombeat
    Teslov nazor

    je mi najblizisie celkovo, a z tych ostatnych suhlasim z tymito vytihnutymi myslienkami-----: každý človek či už čierny, biely, žltý hocijaký má v sebe rasizmus(predsudky) v určitej miere, ------ Kto je ku mne normálny som k nemu normálny. Kto je ku mne kokot som k nemu kokot. ------ ale hlavne i ked mna imo anketovu temu :----- Mrzí ma, že mi už akosi veľa ľúdí vo svojej tvorbe nemá čo povedať. Zo slovenského rapu sa stratil názor, stratila sa duša, stratili sa tradície (česť výnimkám, ktoré potvrdzujú pravidlo). Len sa tu poväčšinou prachsproste kopírujú americké trendy, pritom sme úplne iná krajina s úplne inou mentalitou a úplne inými starosťami bežných ľudí......

  • Regular
    25. 08. 2011, 12:58
    • hodnotenie: 4
    Regular
    K tejto teme by som zdoraznil len tolko...

    To ze sa tam rapuje, neznamena ze to je HIP-HOP. Nestotoznujem sa s kuklami, boxermi, palicami, roxorovymi tycami, kyjakmi, samopalmi, vzduchovymi pistolami, devinami a ani s uslintanymi pitbullmi ktore vrcia na kameru a nahanaju hrozu. Takisto sa nestotoznujem so znackami ako tchor steinar a 99–11. A uz vonkoncom nedokazem pochopit, ze ludia nevedia co znamena laska a je jedno ci to je laska k vlasti, priatelom, rodine, blizkym, partnerom/par­tnerkam. Vzdy je to laska, ktora je vlastne pochopenie a dovera. Jedno bez druheho nieje laska. Dokonca aj slova ako RESPECT, RESPEKT, PEACE, MIER su prejavom lasky. Neexistuje lepsi pocit ako ked ste respektovany. A bojovat proti Rasizmu? Je hlupost proti niecomu bojovat. Radsej sirme dobro okolo seba a ucme sirit dobro ludi okolo seba a len tak vytvorime spolocnost, kde rasizmus a podobne hluposti nebudu mat priestor!!!

  • zombeat
    25. 08. 2011, 16:18
    • hodnotenie: 2
    zombeat
    najvacise zlo je propaganda a stadovitost !

    You can't fool all the people all of the time But if you fool the right ones, then the rest will fall behind ,

  • cernybaron
    25. 08. 2011, 19:15
    • hodnotenie: 5
    cernybaron
    dik za to... s niektorymi nazormi sa...

    dik za to… s niektorymi nazormi sa nestotoznujem vobec, s inymi ano.. ale ti jebe!? 37 stupnov? potil som sa pri citani.. lol

  • karrak
    25. 08. 2011, 22:16
    • hodnotenie: 3
    karrak
    yaksa z Dramatix

    hlavne ze sa v klipe Antiparty Radikal objima s karenkom v Tchor Steinar (1:11)a v klipe pred tym Necudujem sa na nu picuju. Co sa tyka tejto „ankety“ na nazory niektorych reperov kukam jak puk.

  • alex strohsack
    26. 08. 2011, 9:15
    • hodnotenie: 4
    alex strohsack
    mzslim si

    ze jediny ma v tom jasno len Double J. V prvom rade ide o show. Kali nieco zacal tak by v tom mal pokracovat dalej. Vlajky a narodna hrdost v klipoch a textoch je v takom nemecku bezna vec. zacal to fler a dnes to robi pomaly kazdy. je to sposob vyjadrenia a urcite sposob ako polarizovat. Ak v tom celom nejde o rasovu neznasanlivost a narodno socialisticke myslienky tak je to podla mna ok.

  • alex strohsack
    26. 08. 2011, 10:26
    • hodnotenie: 2
    alex strohsack
    na druhej strane

    prilis vela thor steinar a ruk vystretych do hora v jednom klipe je tiez na uvazenie

  • zakladmesta
    26. 08. 2011, 12:08
    • hodnotenie: 0
    zakladmesta
    ooyeahhh

    celá táto téma je hluposť… ludia existujte aby ste žily naplno… a nie premýšlaním aký kultúrny smer je lepší :D..... počuvaj čo chceš.....jedz čo chceš… miluj koho chceš… ver v čo chceš… láska, jednota- mier… toho sa drže..... byť zdravý a byť v pohode… dosahovať svoje sny…

  • diskopribeh
    26. 08. 2011, 20:03
    • hodnotenie: 2
    diskopribeh
    Tesla

    Jednoznacne najviac stotoznujem s odpovedou Teslu. Ma to hlavu a petu a citim to aj ja rovnako. Niektore tie odpovede su dost na smiech, vnucovat niekomu „svoju“ ideologiu a poucovat nas o tom co je spravne a co nie je fakt smiesne… Zhodou okolnosti prave toto su reperi, o ktorych pisal tesla (negersky styl obliekania atd). U mna tymto niektori ludia dost klesli, aj ked uz dlhsie vlastne nemaju co povedat, so svojimi dokola sa opakujucimi temami. To uz viac berem nazory typu Cistychov „mam v pici“, ako ked mi ide niekto hovorit ze som kokot za to, ze pocuvam Kaliho a Matesa.

  • kentucky
    27. 08. 2011, 2:05
    • hodnotenie: 3
    kentucky
    no jasne

    Hlavne ze vcera v Taliansku zadrzali fanusikov Slovana, lebo kradli a niektory mali pri sebe nacisticke predmety.....viete komu vy vypravajte ze ten klip a vsetko okolo toho je normalne…zaslepeni idioti jedine......

  • Lumir
    27. 08. 2011, 11:08
    • hodnotenie: 2
    Lumir
    Kenrucky: doposial tu bola solidna...

    Kenrucky: doposial tu bola solidna diskusia, bez toho aby som musel nieco mazat. V uvode som ziadal o slusnost, napis svoj nazor, ale staci raz a nemusis presviedcat kazdeho, kto s tebou nesuhasi, ze jedine ty mas pravdu a tie nadavky si nechaj pre kamosov.

  • kentucky
    27. 08. 2011, 14:05
    • hodnotenie: 2
    kentucky
    hej

    Rob si chces…reagoval som na dalilu, ktora prva „utocila“ na moj nazor…Sam si napisal na zaciatku clanku ze si sa sklamal v odpovediach ludi a sam si napisal kluckujuce odpovede a vyhybave.....ked len mazanie ti chyba ku stastiu tak si maz…ale vymazal si holy fakt ktory sa stal prave so spominanou temou a ludmi…

  • Dalila
    27. 08. 2011, 2:53
    • hodnotenie: 2
    Dalila
    Ako Xtá v poradí musím tiež...

    Ako Xtá v poradí musím tiež vyzdvihnúť názor Teslu. Úplne od iných ľudí som čakala vyspelý, triezvy a objektívny názor. Jedna vec je, že môže tu byť niečo,čo zaváňa „neonacizmom“ lenže netreba si to mýliť s národnou hrdosťou, alebo nespokojnosťou s tým čo sa deje v okolí…a to, že v každom je kúsok rasistu je veľká pravda. Ak už nejde o rasizmus tak minimálne je to to bagatelizovanie a odsudzovanie. Stalo sa to každému. Možno aj každý deň. Kto si raz nepovedal, že ten je „zlý“ lebo je malý, veľký, tučný, chudý, blonďák, ne/hulí, ne/slope, pomalšie chápe, neovláda pravopis, je bez maturity, alkoholik alebo proste len nesympatický, pre iný názor. A zaujímavé,že tí „veľkí debatéri“ čo tu kritizujú a zatracujú všetko sa k dôležitej téme nevyjadria. Ale kentucky nesklamal:D

  • kentucky
    27. 08. 2011, 9:21 kentucky
    Komentár bol zmazaný administrátorom.
  • B3RNO
    27. 08. 2011, 11:28
    • hodnotenie: 2
    B3RNO
    @Lumir

    Ja by som mal len otazocku, ze preco si neoslovil samotneho Kaliho a Matesa. Predsa len tato tema sa najviac tyka ich, alebo skorej vznikla ako reakcia na ich klip a mali by mat priestor na vyjadrenie sa.

  • Lumir
    27. 08. 2011, 14:26
    • hodnotenie: 1
    Lumir
    Kaliho som neoslovil, v podstate...

    Kaliho som neoslovil, v podstate zamerne. Dostal priestor uz davnejsie, hned po tom klipe. Natocilo sa 40min video, ale stopol ho este skor, ako sa dostalo na web. A kedze priestor mal a nevyuzil, nebol dovod mu davat priestor znova. A s Matesom sa mozno spravi samostatny rozhovor, ak bude mat zaujem, predsalen do tychto otazok sa akosi nehodil…

  • Brilliant Bet
    27. 08. 2011, 19:35
    • hodnotenie: 3
    Brilliant Bet
    tiez musim vyzdvihnut Teslov nazor,...

    tiez musim vyzdvihnut Teslov nazor, naozaj s nim v mnohom suhlasil… btw. pozrite si: http://youtu.be/jSAw­WrbdoEQ bolo to aj tu na hip-hop.sk dokonca raz v samostatnom clanku… tiez je tam podobny koncept, baseballky, pochod, ruky hore, retaze a neviem co a vobec sa to neriesilo (ani tu, ani v USA), aj ked klip, kde je vacsina ciernych sotva sa da povazovat za „nackovske“, islo mi iba o to, aby ludia, co vravia, ze „prilis vela bejzbolok, ruk hore a neviem coho stoji za uvazenie“ sa nezamysleli aj, ked pocuvaju zahranicnu produkciu. :)

  • white_rap
    28. 08. 2011, 14:07
    • hodnotenie: -11
    white_rap
    Tesla

    Len Teslov nazor stoji za precitanie. Ostatny riesia veci o ktorych vedia asi tak ako černosi o kvantovej fyzike…

  • hoperkoo
    29. 08. 2011, 1:39
    • hodnotenie: 6
    hoperkoo
    No Teslov názor stojí za...

    No Teslov názor stojí za prečítanie, ale tvoj koment je dementný poriadne, keďže černosi o tej kvantovej fyzike vedia určite viac ako ty :)

  • white_rap
    29. 08. 2011, 23:36
    • hodnotenie: -9
    white_rap
    povedz mi meno aspon jedneho ty...

    povedz mi meno aspon jedneho ty mudrlant :D

  • liberty
    30. 08. 2011, 0:06
    • hodnotenie: 7
    liberty
    :)

    Napr.: George Edward Alcorn, Shirley Ann Jacksonova (ó ano dokonca aj cierna zena!), Sylvester James Gates (ak ti nieco hovori teoria superstrun, ale pochybujem…) a mohol by som menovat dalej, ale aj tak by to bolo zbytocne nakolko tvoj propagandou vymyty mozog by to okamzite negoval… ze white-rap omg xDDD

  • white_rap
    30. 08. 2011, 21:34
    • hodnotenie: -8
    white_rap
    A vynimka potvrduje PRAVIDLO !! :D .....

    A vynimka potvrduje PRAVIDLO !! :D .. btw ich krajania http://www.you­tube.com/watch?…

  • liberty
    30. 08. 2011, 23:12
    • hodnotenie: 1
    liberty
    tak to bolo necakane :D

    To sa dalo cakat, hodit sem link na nejaky primitivny kmen.. podla mna na to v akych podmienkach ziju su docela vynaliezavi :) btw. to nie su ich krajania, ale ved dobre zemepis budete mat az v 5. rocniku :D Podla mna sa s tym Teslom suhlasis iba kvoli tomu, ze tam spomina ze sa k nemu nejaky cernoch nezachoval fer.. Ked dospejes tak si uvedomis, ze svet nie je cierno-biely.. v kazdej rase najdes ako debila tak aj rozumneho cloveka.. sam si dokazom, ze medzi bielymi ludmi sa nachadzaju aj vadne jedince.. Necitis sa trapne, ze sa snazis vstupit do komunity, ktora ma cernosske korene? nie je to pod tvoju „uroven“? :D Nazi-rap? To je asi tak real ako Hitlerova obriezka.. Myslim si, ze asi nema zmysel sa nad tebou dalej pozastavovat lebo jedine co spravis je ,ze sem posles dalsi link na propaganda-video..
    Popripade ma nazves bud: laviciarom, zastancom multikulti, zido-bolsevikom, alebo iluminatom (najlepsie vsetkym dokopy) :D Tak nazyvate kazdeho, kto s vami nesuhlasi, ci?

    Mam pocit, ze teraz niiekedy ti zacina skola tak sa skus trochu porozpravat s pani ucitelkou dejepisu, popripade v skolskej kniznici mate urcite dostatocne vela literatury.. ;) Nuz prajem ti do zivota zdravy usudok a skus trochu resersovat sam, nehlc iba tu propagandu, lebo ti to fakt udrie na mozog (uz teraz v tom dost letis) a to ti uz nikto nebude vediet pomoct.. pevne verim ze z toho vyrasties :)

    P.S: aby si dokazal, ze mas rad svoju vlast nemusis sirit nenavist voci inym, takto robis narodu ci „rase“ len hanbu..

  • white_rap
    31. 08. 2011, 22:48
    • hodnotenie: -5
    white_rap
    no vidis dockal si sa

    Kto moze tym africanom za to ako ziju ? Biely ze im posielaju malo penazi ? .. ked uz pises na to v akych podmienkach. Z Teslom suhlasim preto, lebo jediny nedristal tak ako ty teraz o veciach do ktorych sa p*cu rozmumie ale tvari sa ako intelektual. No pozeram, ze tie terminy ovladas na vybornu zrejme citatel antifa.sk, resp. redaktor ? Myslim, ze tedar som trafil do cierneho. Nerobis nahodou to iste ty proti comu tu pises ? Reci typu ako nazyvame (kto sme MY ??) tych ktory snami(??) nesuhlasia nejakymi skatulkami, ale ty ma pritom sam skatulkujes ako „nazi rapera“ je prete ba synonimum white a nazi ? Napr. za to, ze odmietam pocuvat ciernych rasistickych raperov typu 2pac som nacek resp. nemozem pocuvat neciernych lebo je to „cernoska“ hudba ? (co je aj tak blbost) ..

  • liberty
    02. 09. 2011, 1:42
    • hodnotenie: 0
    liberty
    a predsa

    Sam si sa zaskatulkoval, lebo jedine co zasielas su odkazy na rasisticke videa, plus tvoje nazory sa ako vystrihnute z encyklopedie pravicoveho extremistu. Mozno nim fakt niesi :D , ale vyzera to tak .Nie je to iba moj nazor, ale podla reakcii na tvoje prispevky je jasne, ze s tebou nesuhlasi drviva vacsina a myslia si to o tebe.. V antife nie som (aj ked je pekne, ze bojuju proti zlu :D ) , je to tiez taky bludny kruh skoro ako nackovia.. to vies zlo plodi zlo.. Z 2paca robis rasistu :D :D preloz si jeho texty, alebo si aspon pozri videa od niekoho ineho ako white-media.. Podla toho ako sa stale navazas do cernochov je jasne ze si na 100pro rasista :D Ja som nikde nehovoril, ze nemas pocuvat bielych raperov (ved nebiely maju rasisticke texty :D ), iba som sa pytal ci nieje pod tvoju uroven pocuvat hudbu, ktora ma cierne korene (ci chces, ci nechces je to fakt..)

  • white_rap
    02. 09. 2011, 19:19
    • hodnotenie: -5
    white_rap
    nemyslim si ze je to tak, napr....

    nemyslim si ze je to tak, napr. Beogradski Sindicat (urcite poznas) ale aj tak su jednotkou co sa tyka Srbska a Balkanu .. a pri tom oni sami hovoria, ze ich hudba vychadza zo Srbskeho folkloru.. ci je to tak, ze v Afrike pred 500 rokmi drtili cernosi na majku a v študiach ktore mali na stromoch si nahravali albumi ? :D

  • liberty
    02. 09. 2011, 20:40
    • hodnotenie: 0
    liberty
    nuz rap ma trosku menej rokov a...

    nuz rap ma trosku menej rokov a pochadza z afro-americkej komunity o par /tisic/ km vedla od afriky :D K chlapcom z belehradu ..Ich hudba vychadza z folkloru /co je super/ to nepopieram, ale sposob akym ho podavaju v balkane nevznikol ..myslim techniku.. len hovorim, ze s rapom prisli cierny, preto sa pytam ci ti to nieje proti srsti ze pocuvas nieco take.. aj ked ti to podavaju biely interpreti :D roots are roots..

  • nacirep
    30. 08. 2011, 18:02
    • hodnotenie: -3
    nacirep
    načo sa hrajete

    Zdravím všeckých ktorí majú radí skutočný kvalitný uličný Hip hop !!! Neviem načo sa tu šeci hrajeme, ale musíme si najprv na rovinu vysvetliť zopár vecí a skutočností. Šeci sme svedkami zrodenia nového hudobné štýlu ktorí sa volá NACI REP. Rep s E a nie s A to preto že vznikol na Slovensku. Áno presne na našom zakomplexovanom národe. Musím ale všetkých uistiť že NACI REP nemá nič s HIP HOPom spoločné. Je to samostatný hudobný žáner, ktorý spája prvky alebo náznaky nacizmu a snahy o repovanie. Ak si ideme nahovárať že určité módne značky nemajú s nacizmom nič spoločné tak je to iba podvrh. Na verejnosti nič spoločné s nacizmom a medzi „svojimi“ pravá ruka hore. Načo to potom nosia keď aj tak večšina tých modelov a značiek je úplné jednoduchá a predovšetkým ide o nápis a hlavne to čo stojím za tým nápisom. Proste propagácia nacizmu presedlala na iný žáner aby rozšírila svoje rady. Takže tvrdenie že náckovia sú v HIP HOPe je nepravdivé, pretože oni ho nerobia oni robia NACI REP. Takže tak… Prajem všetkým veľa úspechov v živote veľa pokoja a lásky. Podporujte kvalitný Hip Hop žiadne komerčné a iné hlúposti (mierne povedané). Mier s Vami moji drahí

  • Bizzare
    31. 08. 2011, 21:16
    • hodnotenie: -10
    Bizzare
    nas svet nepochopeny pre ludi

    Takze pre vsetkych hejtujucich nevedomych:„nas svet nepochopeny pre ludi“… hovori za vsetko, mam 17 rokov posilujem a boxujem dva roky dozadu som bol pocitacove hovno jako vy, zmenil som svoj zivot a pochopil som druhu stranu, nezijem na niakej dedinke, zijem na sidlisku a ak tu chces vonku prezit musis sa vediet branit a utocit, kto sa tu nevie bit je smiesny, kazdy kto raz skusi box posilovanie a kerky uz sa z toho nedostane, je to slachtenie tela a mysle prekonavanie sameho seba v tomto klipe som sa nasiel, takisto vsetky tracky od kaliho a matesu maju pre mna velky vyznam vystihuju miesto kde zijem, niesom nacko ani nic take, ale TIETO TEXTY NIESU O NACKOCH ALE O ZIVOTE BOXERA A CLOVEKA KTORY ZIJE NA ULICI… tak sa preberte pokial ste toto nezazili, neviete o com je tento track, zavrite si huby zapalte si travicku a dajte si NIKE na vase 60 kilove telicka

  • AsiTak
    01. 09. 2011, 9:55
    • hodnotenie: 7
    AsiTak
    hej?

    Ja síce na dedine žijem a nehanbím sa za to, ale 5 rokov som študoval v BA, poznám kopu chalanov zo sídlisk (aj z Petržalky, ktorá sa väčšinou tvári ako najhoršia) a sú to úplne normálni ľudia, ktorí neriešia a nepotrebujú riešiť pičoviny ako ty, pričom nie sú celé dni zavretí doma za kompom… Ak sa pohybuješ v komunite, v ktorej sa potrebuješ vedieť biť, aby si prežil, je to niečo iné… každý si môže vybrať, medzi akými ľuďmi bude fungovať… Ale netvár sa, že na sídlisku ťa bez bojových schopností zákonite zmasakrujú… No tých 17 rokov tvoj postoj čiastočne vysvetľuje… Raz snáď dospeješ a prestaneš vidieť svet čiernobielo…

  • gone
    16. 09. 2011, 18:03
    • hodnotenie: -2
    gone
    SHAME ON!

    Príde mi, že niektorí z oslovených sú sami zakoplexovaní a snažia sa hladať vodu v moči. TESLA sa viadril celkom rozumne a objektívne, podobný názor zdiela vačšina Slovákov, ale teraz sa jedna o klip kde chalani mali palice a kukli a chodia cvičiť, takže pozor, teraz budme humanisti a kritizujme a zasipme predsudkami, lebo sme humanisti.

    " Naším fetom je železo, ktoré robí z tela beton " – to že sa snažia podať pozitívny názor už nikoho nezaujíma, všetci si všímali len zamaskovaných ľudi s palicami a nožmi v ruke.

    Aha..viete o čom spievali čierny raperi v tzn „OLD SCHOOL RAPE“ to že sa tam vyskitoval rasizmus voči bielym, to nikdo nespomenul.

    Čistýchov – EL rap no muere..Čistý ma tielko ALPHA..aha..je to rasista! ukamenujte ho predsudkami a zakomplexovanými nazormi. Slovenská scéna sa teraz pekne vyfarbila a každý si nasral do chrape.." hh spája, nenávidím ludi ktorí odsudzujú človeka podľa farby pleti " vy ste ich odsúdili za to čo si obliekli a zato že majú odlišný názor. by the way : nacizmus a nacionalizmus,pa­triotizmus su celkom odlišné veci..

  • gone
    17. 09. 2011, 2:35
    • hodnotenie: -3
    gone
    zabudol som poznamenať, že ten klip...

    zabudol som poznamenať, že ten klip je tak skvele prepracovaný, že sa tým mohla pozdvihnúť Slovenská tvorba v zahraničí.. http://www.you­tube.com/watch?… http://www.you­tube.com/watch?…

    • tiez rasisti, alebo sme mi škatulkári, ktorý odsudzujú, bez poznania..?

    je mi len lúto, že sa mi "Náš svet " mega páčil a takto ste ho odsúdili..

  • maggot_brain
    17. 09. 2011, 0:03
    • hodnotenie: -1
    maggot_brain
    Preco tu nie je povodna kompletna diskusia?

    Pozeram, ze dost diskusnych prispevkov zmizlo, IT issue aleb odaco ine

  • maggot_brain
    17. 09. 2011, 0:10
    • hodnotenie: -1
    maggot_brain
    Sorry

    Sorry za omyl , tie „chybajuce“ prispevky su v diskusii k Matesovi

Pridaj komentár

Ak chceš pridať komentár, musíš sa najprv prihlásiť