HIP-HOP.sk

Diskusia: Editorial: HIP-HOP.sk vs. recenzie

  • d.eriK
    01. 10. 2006, 23:25
    • hodnotenie: 0
    d.eriK
    [UNTITLED]

    presne tak pjer,uplne sa smejem tym co tu furt p!cuju na recenzie,jak to tam elo napisal kazdy ma svoj nazor,a svoj rozum,tebe moze byt u riti co si mysli hociktory redaktor,cize si myslim ze to je ubohe ohovarat a furt ich zjebavat...ja len tolko...

  • pjer369
    21. 09. 2006, 2:06
    • hodnotenie: 0
    pjer369
    [UNTITLED]

    nie je trapne ze takyto clanok vznikol, ale ze musel vzniknut..............

  • goris
    19. 09. 2006, 14:40
    • hodnotenie: 0
    goris
    Amen!

    Jediné co mozem povedat je ze nelutujem ze som ten clanok cely precital

  • rUM^pEL
    20. 09. 2006, 11:19
    • hodnotenie: 0
    rUM^pEL
    RE[2]: [UNTITLED]

    zas mas problemy s komunikaciou?ku gastanovi som napsial to co on napsial...tak sa stazuj vo dum dal a ku smoetovi mozno sme sa nerozumeli respektive ja vravim a recenziach na audionete a ty na artataku keby si bol trochu svetaznaly by si vedel ze nenarazam na recenzie na neaku hviezdu ale na recenzie priamo len na Anete...takze najprv si skus ty precitat a potom skus porozmyslat co chcel elo povedat tou slusnou diskusiou a ked to vsetko zvladnes

  • Maslo
    20. 09. 2006, 19:40
    • hodnotenie: 0
    Maslo
    RE[3]: [UNTITLED]

    Ja na teba nemám slov, ešte raz si prečítaj, čo som ti napísal:
    "Keby si mal prehľad, tak vieš, že smoetove recenzie sa publikujú tie isté aj na artattacku aj na audionete."
    Z toho vyplýva, že tie isté recenzie, čo sa publikujú na Audionete sa približne v tom istom čase publikujú aj na Artattacku.

  • rUM^pEL
    20. 09. 2006, 21:20
    • hodnotenie: 0
    rUM^pEL
    RE[4]: [UNTITLED]

    nechcel som zachadzat do takych exoresiv ale ty si cisty chuj...bol si niekedy na audionete?tak si skus vsimnut mp3 projekty...a tam je plno recenzii...a o tych som vravel...tebe treba ako malemu decku dat navod aby si pochopil...ma zaujima ako ma odbijes ked uz neje cim...cmuk

  • smoet
    22. 09. 2006, 11:12
    • hodnotenie: 0
    smoet
    ach jaj

    kvoli vam som sa musel zaregistrovat...

    nemam rad, ked o mne bezo mna. takze na vysvetlenie. recenzie MP3 projektov na Audionete su pracovne recenzie za ucelom produkcne PORADIT, co je na skladbe zle, aby sa autor v buducnosti vyvaroval tych istych chyb. preto ho nema zmysel potlapkavat po pleci, to mu nijako nepomoze. ano som v nich tvrdy, pretoze porovnavat treba s profi zvukom a produkciou. ak to niekto nesie tazko, sorry, ale to uz nie je moj problem...
    klasicke recenzie vychadzaju naozaj priblizne sucasne na Artattacku aj na Audionete. skoro vzdy bez zmeny v texte. su to recenzie primarne pisane pre AA, takze urcene NEODBORNEMU citatelov. preto su lahsie pisane....

  • rUM^pEL
    22. 09. 2006, 13:20
    • hodnotenie: 0
    rUM^pEL
    RE: ach jaj

    prepac ale maju PORADIT?ked podla teba je rada ze povies ze je to ubohe a s 50centom sa to neda porovnat a ze dneska je trend iny tak velmi neporadis...

  • smoet
    22. 09. 2006, 15:54
    • hodnotenie: 0
    smoet
    ach jaj2

    ano poradit, pretoze poviem ze to je ubohe, lebo kopak-snare pattern je uplne e-jayovo standardny, hajtka pravidelne napisana - citaj, beat z dvoch klikov.
    na druhej strane, opakovat v kazdej jednej recenzii to iste sa mi nechce, keby useri citali aj ine veci, nemuseli by robit rovnake chyby. preto ked niekto urobi 1000 raz tu istu blbost, pochop, ze uz mam tendenciu pisat len ze je to trapne, ubohe, zbytocne a treba pockat najmenej tri roky poctivej roboty alebo na talent.

  • rUM^pEL
    22. 09. 2006, 17:02
    • hodnotenie: 0
    rUM^pEL
    RE: ach jaj2

    ano aj to beriem LENZE nie kazdy je JD nie kadzy je Dre nie kazdy je alchemist atd...a nie kazdy ma zamer sa tym zivit a treba rozlisovat aj ine aspekty nie len aky je rok...a k tej hajtke s tebou nesuhlasim...nemusi vzdy byt neaka originalna...a este jedna vec ty vzdy hodnotis ako keby podla neakej sablony ktora ked neje obsiahnuta v danom tracku tak je zle atd...podla mna je lepsie v recenzii okrem ineho povedat aj vseobecne hodnotenie neviazuce sa na dany rok lebo si myslim ze keby bol teraz 96 tak mnoho recenzii dopadne lepsie...;)

  • Maslo
    20. 09. 2006, 21:50
    • hodnotenie: 0
    Maslo
    RE[5]: [UNTITLED]

    Ty si jeden retardovaný chlapec. Vraví sa, že ľudská hlúposť je nekonečná. Teraz vidím, že je to pravda. Ja neviem, či sa smiať alebo na tebou plakať. Ale v poriadku, vysvetlím ti to ešte raz, aby si pochopil.
    Keď recenzent Smoet, človek, o ktorom sa bavíme, napíše recenziu, čo je kritický rozbor umeleckého diela, odborného diela alebo vedeckého diela, ktorý obsahuje jeho odôvodnené hodnotenie, tak tá istá recenzia sa objaví približne v tom istom čase aj internetovej adrese www.audionet.sk a aj na www.artattack.sk. Z toho vyplýva, že nie je možné, aby recenzia od Smoeta na www.audionet.sk bola iná resp. horšia alebo lepšia ako na www.artattack.sk. Neviem, čo sem pletieš "mp3 projekty", to nie sú recenzie a ani keď klikneš na tie "mp3 projekty", tak sa ti žiadne recenzie nezobrazia. Ty mne žiadny návod dávať nemusíš. Skôr tebe by sa zišiel jeden návod na používanie mozgu - to je to, čo máš (aspoň dúfam) v hlave (hlava je to, čo máš na krku, je to tam, kde ti rastú vlasy).

  • rUM^pEL
    20. 09. 2006, 22:27
    • hodnotenie: 0
    rUM^pEL
    RE[6]: [UNTITLED]

    dobre nebudm sa tu s tebou hadat lebo mas ocovidne problem s narabanim svojho pc tak sleduj tento jeden z MNOHA podobne obsiahnutych odkazov: www.audionet...c=1157355082
    a ak mi aj este teraz budes tvrdit ze tie iste recenzie sa nachadzaju aj na artataku tak mal by si zacat mozog pouzivat prave ty...aby som predisiel dalsiej tvojej debilite tak v tom odkaze nieje konkretna ziadna smoetova recenzia to ma len ukazat aky si prizemny ked si ani po treti krat enpochopil ake recenzie som myslel...fakt ma zaujima co mi teraz povies lebo teraz uz si nenajde sziadnu vyhovorku...a ja som nezacal hanobne pisat...mal by si sa zamysliet...

  • Maslo
    20. 09. 2006, 22:44
    • hodnotenie: 0
    Maslo
    RE[7]: [UNTITLED]

    ty o voze, ja o koze..

  • rUM^pEL
    21. 09. 2006, 1:18
    • hodnotenie: 0
    rUM^pEL
    RE[8]: [UNTITLED]

    vedel som ze by ta zabilo mi dat za pravdu...aj ked nepopieram ze recenzie su o inych kapacitach ale recenzia je recenzia a ked raz pise tak ako pise tak to je aj tak...a skor sa vyburi na niekom koho nepozna a bez nasledkov...

  • Gashtan
    20. 09. 2006, 12:09
    • hodnotenie: 0
    Gashtan
    RE[3]: [UNTITLED]

    ked sa tu velmi ohanas, mohol by si si uz uvedomit, ze spominany clanok o H16 pisal kap0r

  • rUM^pEL
    20. 09. 2006, 16:56
    • hodnotenie: 0
    rUM^pEL
    RE[4]: [UNTITLED]

    ja narazam na tento clanok ktory snad mas ty a joskielo na svedomi? ci aj ten pisal niekto iny?;)

  • Juro
    20. 09. 2006, 17:28
    • hodnotenie: 0
    Juro
    RE[7]: [UNTITLED]

    vidis pupuš len si to zase potvrdil ;) a nie, som tu registrovany uz dlho, mozno dlhsie ako ty, takze opat si sa raz sekol.

  • rudiez
    19. 09. 2006, 10:20
    • hodnotenie: 0
    rudiez
    [UNTITLED]

    Cely clanok mi pride jako odpoveď urazeneho hero v plurale. osobne ma nezaujímá, ako sa recenzi robi, ci funguje rodinkarstvo, alebo nie. Mna zaujima finalny clanok, ktory je uverejneny na nete. Trochu mi v tom sice chyba aj vyjadrenie Lumira, ale v pohode. Pisajuci by si mal uvedomit, ze on podava ,,officialny" nazor o albume, spojeny s osobnymi mysliekami, na portali snaziaci sa zastresovat danu kulturu v state a velmi silnym mediom v tomto segmente. To by ste si asi mali uvedomit. Teda ziadny osobny nazor, to je pre dennicky na dlhe zimne vecere. Recenzia by mala, tzv. nahlas povedat, co si o tom albume myslia ludia, preco s to myslia a pod. teda nabuduce, by som skor nechal dat album vypocut aj homies a potom sa opytal na ich nazor. Toto je asi najvacsia chyba. Mozno si niekto mysli, ze je modne na vsetko nadavat, ale ked je pod recenziou prevazna vacsina negativnych prispevkov na nu, nebude to asi zlym pocasim, alebo blbou naladou. Ako bolo napisan na I.C.o, cas je najlepsi recenzent, ale aj Vam by som doporucil si dat pripomienku do tel, hoc len na 5 mesiacov, ci si budete stale to iste mysliet o vasom clanku ako dnes. Btw. Na I.Co recenzia sa mi pacila, bola vazne pekne napisana, ale posledne 3 (Gulos Potrok, Moja rec, H16, uplny opak).
    Vraj uvitate konstruktivnu kritikua a nove napady, tak skuste si spravit hodnotenia clankov, nieco ako maju v SME.sk na blogoch, myslim, ze to bude dobra vizitka ako pre autora, tak pre Hip-hop.sk
    peace

  • kap0r
    19. 09. 2006, 10:50
    • hodnotenie: 0
    kap0r
    RE: [UNTITLED]

    " Teda ziadny osobny nazor, to je pre dennicky na dlhe zimne vecere. Recenzia by mala, tzv. nahlas povedat, co si o tom albume myslia ludia, preco s to myslia a pod"

  • rudiez
    19. 09. 2006, 11:03
    • hodnotenie: 0
    rudiez
    RE[2]: [UNTITLED]

    ja som sa neohanal blogmy ani tym a viem, aki su tam niektori kvazi intelektualy a spisovatelia, ale myslel som skor tu sluzbu ako maju karma clanku, kedze ked si pozries na clanok tu mas precitane casto v stovkach a par dotazov. ano, niekto klika sa viac krat od jedneho cloveka, ale celkovo mi vyslo, ze cim vyssie cislo tam mal vkarme, tym bol clanok lepsie napisany, hoc som s nim nemusel suhlasit. preto si myslim, ze by to bolo fajn. nie kazdy sa chce registrovat, ci pisat koment.
    Nestihol som uz studium v CSSR, takze ee :) ale beriem, ze hh.je subjekt na trhu da sa povedat, ze dost dominantny. no ako si napisal je to na dlhsie. ked cches, tak kludne napis aj maila, ved je tam uvedeny. :)

  • Juro
    19. 09. 2006, 23:11
    • hodnotenie: 0
    Juro
    RE[5]: [UNTITLED]

    blogom sa prosim ta neohanaj, zberba ludi tam je to iste co tu, len pripocitaj 10 rokov, fake-wannabe-intelektualstvo a rovnake bezobsazne dristy ako tu, len zabalene do slusiveho obalu

    ...no, pekne si sa pomenoval a aj tie tvoje večné wannabe intelektualne komentare ;)

  • kap0r
    20. 09. 2006, 0:13
    • hodnotenie: 0
    kap0r
    RE[6]: [UNTITLED]

    ale zlaticko, snad si sa neregistroval len kvoli tomuto prispevku ;))

  • kap0r
    19. 09. 2006, 11:20
    • hodnotenie: 0
    kap0r
    RE[3]: [UNTITLED]

    nie, nebudem ti vypisovat mejly, lebo uprimne - som mmntalne lenivy a nechce sa mi o tom nejak obsirne bavit.
    verim v tvoju domyslavost a zdravy usudok, takze ti poviem jedno carovne slovne spojenie: "focus group", resp. "citatelia"... skus odhadnut modeloveho citatela hh.sk, jeho vek, zaujmy, vzdelanie, spravanie sa... a zistis, preco by nic take ako "karma" alebo "hodnotenie" clankov nefungovalo... podla mna samozrejme.
    tymto nevylucujem, ze sa to niekedy v buducnosti zavedie. cesty bozie a smerovanie hh.sk su nevyspytatelne :)

  • rudiez
    19. 09. 2006, 11:46
    • hodnotenie: 0
    rudiez
    RE[4]: [UNTITLED]

    Nooo, nepodcenoval by som v tomto minoritu navstevnikov hh.sk :)) navyse ovplyvnujete buducu generaciu sceny (starych psov, novym kuskom nenaucis :o), preto aj hodnotenie albumov, ktorych nastastie poslednu dobu vyslo dost, je myslim dolezite, co sa tyka media a samotnej znacky hh.sk

    oki, uzatvorime diskusiu s mojim dufanim, ze uz tie recenzie budu trochu lepsie, prosim. nemyslim v hodnoteni, ale forme napisania.
    peace :)

  • rUM^pEL
    19. 09. 2006, 0:46
    • hodnotenie: 0
    rUM^pEL
    [UNTITLED]

    je to dobre az na gastanovu gramatiku neprofesionalnu hatlaninu(prizvuk) a to stahovanie co trapne ostava sa tvarit ze ja nezabijam hudbu ja si ju kupujem...blabla...

    inak ale spravit recenziu v style dissu na inu recenziu je maximalne trapne a ani desat takych clankov v ktorych mimochdoom joskielo znova posobi na vyssiej urovni ti nepomoze...
    PS: k smoetovi neviem ako na artataku aler na audionete robi strasne ubohe recenzie este horsie ako gastan...ten aspon obcas nieco vyzdvyhne...ale smoet hned zahodi a vidi len konkretnu modu nic ine...

  • Maslo
    19. 09. 2006, 1:50
    • hodnotenie: 0
    Maslo
    RE: [UNTITLED]

    Rumpel: Čo je veľa to je veľa. Ty keby si býval tak ďaleko aký si hlúpy, nikdy nedôjdeš domov! Ako môžeš napísať takú kravinu, že ti vadí gaštanov príZVUK? Ty keď čítaš recenziu, tak niečo počuješ? Počuješ jedine sám seba, pokiaľ si čítaš nahlas ty pokémon. Keby si mal prehľad, tak vieš, že smoetove recenzie sa publikujú tie isté aj na artattacku aj na audionete. Najskôr by si si mal nejakú prečítať ako stresnúť do éteru takú blbinu, že smoet vidí len konkrétnu módu. Práve, že je to úplne naopak. Ale to by si si ty musel najskôr otvoriť oči a až potom papulu.

  • Rasty Silas
    18. 09. 2006, 23:00
    • hodnotenie: 0
    Rasty Silas
    načo... už sa na to vyjebte

    moree... jak keby to nebolo jedno... šeci len riešite pičoviny.. račej počuvajte hudbu a urobte si vlasný nazor.. ale zas si serem do huby, ked sem niečo pišem... jaaaj... a furt tu mame ten začarovaný kruh... šeci sú zrazu odborníci....
    Rasty aka. Aco aus TT

  • mrla
    18. 09. 2006, 20:06
    • hodnotenie: 0
    mrla
    ˇ

    "Mám na srdci ešte jednu vec, mäkčene. Vela z vás to nevie prekusnúť, ale ja nemäkčím a nikdy nebudem. Že né?"

  • okonenipica
    18. 09. 2006, 20:06
    • hodnotenie: 0
    okonenipica
    recenzie ?!!

    Jako obcas recenzie rad precitam, ale aby som si podla teho vytvaral nazor, tak to je blbost ne ?? Tak ci tak, kazdy ma uplne iny vkus, a recenzie na albumy nejsu jak recenzie na hry.

  • evil
    18. 09. 2006, 19:43
    • hodnotenie: 0
    evil
    suhlasim s tym ze...

    suhlasim s tym ze recenzia je subjektivny nazor recenzistu a zalezi od jeho fkusu ci nalady ci inych faktorov preto recenzie velmi nekomentujem a ani tie cisla hore aj ked druha strana sa mi zda kvalitativne o 2 stupienky vyssie ako h16 :P

  • MFX
    18. 09. 2006, 20:05
    • hodnotenie: 0
    MFX
    RE[2]: hmm

    ne tak som to myslel - jasne ze chodim aj inde ;)
    ja by som to tak chcel vidiet, ze ake hodnotenie by dal povedzme Joskielo a niekto iný z týmu 2h.sk ;)

  • Drama
    18. 09. 2006, 17:38
    • hodnotenie: 0
    Drama
    [UNTITLED]

    tak ako 2H.sk je podla mna najlepsia a co sa tyka recenzii najobjektivnejsia stranka...ze povedia co je dobre a nie je dobre na lepsich skupinach sa mi len pozdava lebo na ostatnych portaloch su veci od znamejsich interpretoch (nemyslim nic konkretne) vychvalovane do neba a tak prava kritika ostava na menej zname skupiny... i to sa tam preberaju jeble temy ako jebnuty zapad a jebnuty vychod... alebo sa zacnu picovacky lebo niekto sa tam vyjadril o veci v zaporoch a nie kladoch...takze len tak dalej so strankou je to O.K...peace and cannabis

  • Maslo
    18. 09. 2006, 18:55
    • hodnotenie: 0
    Maslo
    RE: [UNTITLED]

    Drama: Nechcem nikoho uraziť (výnimočne), ale myslím si, že najlepšie recenzie nájdeš na artattacku, tam ich píše pán recenzent smoet. Samozrejme nič proti gaštanovi alebo zELOvocovi ;)))

  • SCRW
    18. 09. 2006, 17:58
    • hodnotenie: 0
    SCRW
    RE: hmm

    skus pozret aj ine weby venujuce sa hiphopu.. ;)

  • Juro
    18. 09. 2006, 18:21
    • hodnotenie: 0
    Juro
    RE[2]: heh

    jasne je to vec nazoru ale aj tak mi to pride ako nie dost dobry argument, pretoze tento clanok si "urcite" pisal na origos zakupenych windowsoch vsak? :) maj sa.piece

  • turntablist
    18. 09. 2006, 17:25
    • hodnotenie: 0
    turntablist
    hm

    cakal som už vyjadrenje ludi kt.su do toho zainteresovaní..ale vždy sa smejem na komentoch kt.su ludia schopny vypotiť tunak furt len pičovať nič ine nevjete....mne sa tiež nelubi napr.gluos či ako sa vola....huu mohol by aj man dissovať..určite ma ešte v talone pekne nadavky

  • MFX
    18. 09. 2006, 16:44
    • hodnotenie: 0
    MFX
    hmm

    ja len tolko, ze by som si aspon raz rad precital recenziu na ten isty album od 2 rozbych redaktorov, ktory by to pisali nezavisle od seba
    s kym sa viac stotoznuje moj nazor :P

  • Juro
    18. 09. 2006, 16:04
    • hodnotenie: 0
    Juro
    heh

    no mna by len zaujimalo preco ti Gashtan pripada trapne recenzovat album ktory si stiahnes z netu...? Je ti trapne o tom hovorit aj pred kamosmi? Akoze ked je album stiahnuty tak nemas na neho nazor alebo ako si to myslel? Ak si svaty trulko ktory si v zivote nestiahol ziadny album tak ta moze hryzt svedomie ze recenzujes ukradnuty album, to hej, ale s "trapnostou" to asi aj tak nic nema. Podla mna. Potom sa musis citit trapne aj ked prejdes cez cervenu aj ked nic nejde, lebo je to proti predpisom :))))) nvz

  • Gashtan
    18. 09. 2006, 16:19
    • hodnotenie: 0
    Gashtan
    RE: heh

    nie nie je mi trapne o tom hovorit ale su to dve odlisne veci predsa. samozrejme mam nazor aj na piratsku vec. ibaze: 1/je tu ten pocit, ta vona, ktora ide z originalu a nasledne chut poslat to dalej. 2/informacie. orginal resp. promo kopia je z pravidla lepsie zasobovana, informacie su povodne a po 3/co je hlavne: nikto ti nebude pisat reportaz z ripnuteho divadelneho predstavenia alebo koncertu. chapes. ja osobne to nerobim a nebudem.

  • hlaven
    18. 09. 2006, 15:45
    • hodnotenie: 0
    hlaven
    na co

    chlapci ani vy ste to nemohly nechat len tak, rapovat neviete tak diss naspet je vyluceni tak ste napisali uplne zbytocny clanok. gastan proste mi to neda, ked si taky odbornik, precitaj si recenziu na to tvoje nenavidene album od niekoho druheho, zistis ze pises blbosti. (stvrt recenzie venovat uvahe ake je zbytocne dissovat bez mena mi strasne smrdi zasednotustou) ked je to u inych kapel normalna vec.

  • loky
    18. 09. 2006, 15:30
    • hodnotenie: 0
    loky
    elo a gash

    chlapci palec hore..... Prehovorili ste mi z duse, recenzie maju dotvarat celkovy obraz albumu....Ale viete ako to je haterov neodstavis, furt budu vat...mozno teraz bude zopar sprostosti o tom, ze naco vobec ste toto pisali a preco ste nenapisali nieco ine.....Fakovat ich do papule ....a ako rytmus hovori - posuvaju vas dopredu :)))
    Drzte sa...

  • fasadapada
    18. 09. 2006, 15:30
    • hodnotenie: 0
    fasadapada
    RE: SAY WHAAT??

    V podstate máš pravdu, ale sami ste si o to koledovali. Heh

  • tasty_bitch
    18. 09. 2006, 15:26
    • hodnotenie: 0
    tasty_bitch
    SAY WHAAT??

    IS THIS NECESSARY??
    TOO LONG, TOO BORING..USELESS

  • d.eriK
    18. 09. 2006, 15:25
    • hodnotenie: 0
    d.eriK
    presne tak

    nice clanok,kazdy ma vlastne usi a vy posudit svoj nazor :) biG uP

  • sonjoe
    18. 09. 2006, 15:21
    • hodnotenie: 0
    sonjoe
    :)

    Hehe..Pekne..som rad ze recenzie nekomentujem..Velmi vela krat sa ale s recenziou stotoznujem..A ked nie..Je mi to absolutne jedno...mam vlastne usi..aspon som sa nenudil a precital zas nejaky clanok... :))))

Pridaj komentár

Ak chceš pridať komentár, musíš sa najprv prihlásiť