HIP-HOP.sk

Diskusia: Editorial: 5 rokov HIP-HOP.sk (3.časť), ako funguje hudobný biznis u nás, alebo komercia, nekomercia a banneroví raperi

  • Etienne
    25. 06. 2006, 16:32
    • hodnotenie: -2
    Etienne
    KomA, robcino

    Suhlasim s Vami, mate pravdu, ked RAP nebol in,a nezarabalo sa na nom, tak ho robili len ti, ktori to mysleli naozaj vazne(a tak to bolo aj v inych elementoch) aj ked som rad, ze je to tak ako je to dnes, pretoze uz vtedy som si sice vazil aj kompikove veci a bol som za ne vdacny, ale kvalitna produkcia, studio atd. to spravi svoje... proste nikto asi netuzi nahravat doma v pivnici ale dostat sa do studia.. aj ked to stoji peniaze..

    asi tak zhruba :)

  • Mulder
    28. 06. 2006, 19:53
    • hodnotenie: -2
    Mulder
    RE: chora pica

    aj ja suhlasim, som minule isiel cez oldtown a maly 11/12 rocny typek kuka na mna spod siltacky, jak najvecsi vrah... mal som chut byt nasilny...

  • KomA
    25. 06. 2006, 13:28
    • hodnotenie: -2
    KomA
    chora pica

    rap robim 4 roky a s rapom som sa dostal do styku ked este nemali deti ani za co hlasovat na MB... ftedajsia doba sa mi lubila bolo malo ludi ale mysleli to vazne... komerciu ani neriesim "bannerakov" tiez ne len ma mrzi kdo to pocuva neska... mali vyjebanci nahodeni do XXXXL dresov mi hucia do ucha rytmusove frazy a maly typek na mna cumi jak keby rap pocuval desat rokov... to ma na tom sere... ne ze sa rap zacal predavat... ale ze sa predava do nespravnych ruk a usi... snad HH prestane byt in a konecne budem mat zas ten pocit co vo mne vladol kedysi

  • Robcino
    25. 06. 2006, 14:12
    • hodnotenie: -2
    Robcino
    RE: chora pica

    uplne s tebou suhlasim...

  • PROMOTER
    25. 06. 2006, 11:26
    • hodnotenie: -2
    PROMOTER
    degesi

    degesi kokkotkovia budu riesit komerciu lebo su prijebany , kokoti cigova sloha v tie iste picoviny su pre vas vy debili

  • Mulder
    28. 06. 2006, 19:45
    • hodnotenie: -2
    Mulder
    RE: [UNTITLED]

    zas jebnuty spekulant.....

  • baalisho
    24. 06. 2006, 7:12
    • hodnotenie: -2
    baalisho
    nazor

    velka pravda co napisal b3rno a lumir, mam uz nejaky ten rok a veci ako komercia som riesil ked som mal 15 rokov, casom kazdy pride na to ze system sa neda ojebat, mozes si ho max. prisposobit....no ale k veci...nemozem sa oznacit ako hh teapek, ale pacili sa mi veci co davali ti "bannerovi raperi". ALE ked presli k mejdzru ich produkcia fakt isla do sraciek...nikto ma este nepresvedcil o opaku....daval som velke nadeje do jednasestky ale tiez ryza...chalanom stupla slava do hlavy...texty co som pocul o i. da sa povedat ze text je u mna na 1. mieste a poriadny som nepocul uz dost davno...tot mojich padesiat filerov...

  • RELAX
    24. 06. 2006, 12:11
    • hodnotenie: -2
    RELAX
    RE: Quo vadis, sk scena?

    suhlas :) odporucam zacat pocuvat MOBB DEEP :))

  • sotek
    23. 06. 2006, 16:53
    • hodnotenie: -2
    sotek
    Chapem

    Viac menej suhlasim , na komerciu som si zvykol / viacmenej neriesim. Ale ohladne tych kvalitnych kapiel a priestoru tam mi trochu nezapadaju spravy o "PND lax" ci "original flow" no , len tolko.

  • panacik
    23. 06. 2006, 16:06
    • hodnotenie: -2
    panacik
    o la la la

    doba ide v pred tak podme snou :)

  • g1ra
    23. 06. 2006, 18:00
    • hodnotenie: -2
    g1ra
    RE[3]: Quo vadis, sk scena?

    ja som tu tvoju reakciu kvazi pochopil, kvazi mam nieco podobne v hlave. urcite nie som typ, ktory bude pisat trapne komentare proti kapelam na internete a jebat do nich len kvoli tomu, ze su komercne uspesne...s tym problem nemam, ani najmensi.

    osobne hudbu neprodukujem, ale zhruba si viem predstavit co to musi obnasat aby sa tym clovek uzivil na slovensku ak este k tomu nevyhrava panom na firemnych vecierkoch, ako ostatne hudobne celebrity.
    takze v tomto smere nemam absolutnu potrebu riesit ci je nieco/niekto komercne, ci je to potom dobre, alebo zle.

    na druhej strane som si vsak vsimol co ta popularita hip hopu spravila, resp. ako sa zmenil trend - ci uz su to texty, produkcia, prezentacia kapiel apod. v tomto smere som osobne skor sklamany.

  • Long
    25. 06. 2006, 14:29
    • hodnotenie: -2
    Long
    RE: Quo vadis, sk scena?

    od kedy mam internet a chodim na hip-hop.sk (cca 2 roky). Som prispel do diskusie asi len 2 krat......ale toto ma prinutilo.....Chalan mas u mna velky respect....toto je presne co citim aj ja pri pohlade na sucasnu scenu.....nemam nic proti klipom na music boxe, reklamam na cdecka atd.......jedine co mi vadi je vytratenie sa hlbky text......rap vzdy reprezentoval ulicu (obycajnych ludi) ale v poslednej dobe sa mi zda ze skuor reprezentuje ludi chodiacich kazdy tyzden 2 krat na diskoteky a chodiacich na nablizkanych autach so stiahnutymi oknami, dvaciatkov cez cele mesto 10x za noc..... PS: stat ta nuti, toho sa nikdy neprejem...

  • Janííík
    23. 06. 2006, 18:17
    • hodnotenie: -2
    Janííík
    RE[2]: Quo vadis, sk scena?

    ale mne je tak smutno za tym co bolo,bolo to vtedy tak fajn,mal som pokoj na dusi...a bol som hrdy na to cim hiphop na slovensku bol...prizvukujem "BOL" som.myslim roky(97-2002)

  • Yahoos3ekam
    23. 06. 2006, 16:19
    • hodnotenie: -2
    Yahoos3ekam
    RE[2]: Quo vadis, sk scena?

    uh, no tak ja som chcel vyzerat mudro tak som to napisal ako som napisal.je rozdiel ked napises nejake heslo, ktore to celkom slusne vystihne, alebo trochu dlhsi clanok s faktami. ale ked sa nadtym zamyslim, tak neviem naco som to skrabal, aj tak to pochopi len ten kto uz chape. no co, aspon mam teplo v dusi a som o polhodinu starsi. prajem dalsich 5 funkcnych rokov a hlavne objektivne clanky.

  • Yahoos3ekam
    23. 06. 2006, 15:46
    • hodnotenie: -2
    Yahoos3ekam
    Quo vadis, sk scena?

    Citujem: "...slovenský hiphop už nie je ako býval. Stala sa z neho masová záležitosť a už nikdy to nebude ako

  • Lumir
    23. 06. 2006, 15:57
    • hodnotenie: 0
    Lumir
    RE: Quo vadis, sk scena?

    ano pravda... ja by som to zjednodusil: nikto nikoho nenuti ten hnusny komercny slovensky rap pocuvat! ;)
    Vsade (ci uz u nas, v usa, fr, polsku atd) sa najde aj to dobre aj to zle, len si musi clovek vyberat a hladat to co ho zaujma. Nariekanim, nadavanim v diskusiach a pod, "hiphop uz nie je to co byval" s tym nic neurobi...

  • spinavyjuh
    23. 06. 2006, 13:29
    • hodnotenie: -2
    spinavyjuh
    ozaj?

    ....chcem len pripomenut debilkom že diskusiu netreba komentovat...v diskusii sa hovori nazor ktory sa nevyvraca,,bud sa zobere taký aký je alebo sa drží huba,,,

  • B3RNO
    23. 06. 2006, 14:27
    • hodnotenie: -2
    B3RNO
    RE: 4.moznost

    Jasné je, že aj tento hip hopový boom pominie :-) Už ich bolo mnoho a ešte aj prídu. Ja si dobre pametám takýto punkový boom keď všetci nosili zicherky a roztrhané nohavice o pár rokov bol dosť boom techno/house a tiež to upadlo.Toto tie+y asi upadne :-( Potom sa ukáže, kto to bral len ako módu a kto nie ;-)

  • Skull.sk
    23. 06. 2006, 12:07
    • hodnotenie: -2
    Skull.sk
    nice :)

    no popič tieto 3 clanky mi vela ozrejmili na tu "komerciu" mam podobny nazor. .. .dik lumir za 3 krvopotne clanky :)

  • fourelements
    23. 06. 2006, 11:36
    • hodnotenie: -2
    fourelements
    4.moznost

    este by bola jedna moznost,rap prestane byt na slovensku in a prestanu ho pocuwat decka a nebudu je*nute akcie v dopleri diskotekovom :D
    mozno je rap naky ten roci in odkedy tie klipy etc. da sa to vsimnut na pokeci,cez posledne leto 50ludi teraz 300 aj ked tam nexodim len obcas odpisat haha:D
    prijal by som keby nebol in nj,ale vim ze interpreti asi ne,bo taky rytmus bez cashu to sa ani predstavit neda,o com by rapoval :D

  • Tony
    23. 06. 2006, 11:53
    • hodnotenie: 0
    Tony
    RE: [UNTITLED]

    presne tak ... 70% sa preda v BA

  • kap0r
    23. 06. 2006, 11:40
    • hodnotenie: 0
    kap0r
    RE: 4.moznost

    a taky XY by nahraval tracky po 12hodinovej nocnej v maskombinate, ze? :)

  • Dlhy Kubo
    23. 06. 2006, 11:29
    • hodnotenie: -2
    Dlhy Kubo
    [UNTITLED]

    dost nestastna formulacia "predaj v BA tvorí takmer 70% celoslovenského priemeru"... tym si chcel povedat, ze je celoslovensky priemer a v BA sa preda 70% priemeru (teda menej ako je priemer)...asi nie,ze? alebo to mam chapat ze v BA sa preda 70% vsetkych cedeciek?...

  • p4ra
    23. 06. 2006, 11:08
    • hodnotenie: -2
    p4ra
    .:.

    Popic a absolutny suhlas v casti, kde spominas komercie a pod. veci.. Dik za good clanky!

  • panter
    23. 06. 2006, 1:32
    • hodnotenie: -2
    panter
    koniec ságy..

    tak už sa asi doriešilo ;)

Pridaj komentár

Ak chceš pridať komentár, musíš sa najprv prihlásiť