HIP-HOP.sk

Diskusia: Pozeraj prierez tvorbou nutes/dickmans crews

  • Ničinka
    28. 04. 2008, 20:06
    • hodnotenie: 0
    Ničinka
    ble ble ble

    Je to velmi pekne paci sa mi to vela moc!

  • 14r
    21. 04. 2007, 21:27
    • hodnotenie: 1
    14r
    PZSM

    toto su nadejny uzasny writaz z BA su fakt kruty podla mna cekni te to www.pzsmcru.websnadno.cz/

  • Ezet
    26. 04. 2007, 20:43
    • hodnotenie: -1
    Ezet
    RE: PZSM

    uz som sa k tomu vyjadril ale to si ty GAVOS? :D a este raz fuj :D

  • 14r
    28. 04. 2007, 16:30
    • hodnotenie: -1
    14r
    RE[2]: PZSM

    dufam ze som aspon niekoho rozosimial a neberte to tak vazne lol a mislim ze maju tak 11-12rokou a som to ja

  • 2dster
    25. 04. 2007, 21:57
    • hodnotenie: -1
    2dster
    RE: PZSM

    je to fake crew aj stranka vsak?:D nieco ako Zlad!

  • furtoo
    25. 04. 2007, 21:02
    • hodnotenie: -1
    furtoo
    PZSM

    vazne mi to nedalo..po prve som o nich nikdy nepocul...po druhe uz ani nechcem..a neviem čávoo ci si slepy alebo uplne jebly..ale vacsie kokotiny som uz dlhsie nevidel..co si jeden z nich alebo ich poznas?ked ich tak vychvalujes..brutalne nadejny..:DDDD

  • cestnalisaj
    23. 04. 2007, 13:47
    • hodnotenie: -1
    cestnalisaj
    RE: PZSM

    fúj odporné veci tam majú... k tejto stránke som sa ti už vyjadril v diskusii o toys takže šups prečítať si :)

  • Ezet
    22. 04. 2007, 22:41
    • hodnotenie: -1
    Ezet
    RE: PZSM

    to mal byt vtip ?

  • tencovidi
    22. 04. 2007, 9:35
    • hodnotenie: -2
    tencovidi
    RE: PZSM

    FUUU no tak kurva chlapcov absolutne nechapem,to sa asi paci iba im......a prosim vas napiste mi komu sa to paci...[take veci ake maju oni na strasnke]

  • Skull.sk
    20. 04. 2007, 22:22
    • hodnotenie: -1
    Skull.sk
    no ale toto

    www.banskast...anok_m0=9413

    fakt vas to bavi davat na net ? :))))

  • 2dster
    22. 04. 2007, 23:11
    • hodnotenie: -1
    2dster
    RE[7]: noo

    ok nehnevam sa a uz neriesim radsej tuto hadku, proste sak ak chces pozri si web ak nie maj v p... maj sa pekne, nak sa dari videu aj casaku:)

  • Depo
    20. 04. 2007, 14:35
    • hodnotenie: -1
    Depo
    o_O

    No ABC mali velmi dobre veci kedysi ale teraz su to podla mojho nazoru maximalne hnusne veci proste fuj... pica styl. Ale ako vieme kolko ludi tolko chuti. peace !
    No a co sa tyka nutes a 2Dstera pozna ich viac ludi ako by si si myslel a ich prace su dobre, niektore menej ale ako toys by som ich urcite neoznacoval tak by som oznacil inych co si myslia ze sa niekam dostali ale nebudem to tu rozoberat. bye

  • tencovidi
    19. 04. 2007, 21:26
    • hodnotenie: -1
    tencovidi
    [UNTITLED]

    TA ICH STRANKA NEFUNGUJE......ako to je u vas?

  • Ferd0
    21. 04. 2007, 20:20
    • hodnotenie: -1
    Ferd0
    RE: nech im nejebe

    akoze prepac ale RYZA a NEZNALEC??? to je trooosku OUT..

  • panter
    19. 04. 2007, 4:08
    • hodnotenie: -1
    panter
    dwaja gangstaz :D

    vtipálci :D

  • rescen
    18. 04. 2007, 22:45
    • hodnotenie: -1
    rescen
    rescen

    nj nejebe im za to, niektore tie veci su grcave ine zas menej,ale malujete, to sa ceni najviac,snaha

  • hejnoa
    19. 04. 2007, 4:16
    • hodnotenie: -1
    hejnoa
    RE[3]: noo

    No ja mam blbi pocit ze to myslel vazne ... no a ten casak som vazne neregistroval takze relaxxx

  • 2dster
    19. 04. 2007, 9:28
    • hodnotenie: -1
    2dster
    RE[5]: noo

    tvoj nazor je za sa ti to nepaci, pre mna to nie je nic tragicke. ale pochybujem ze si mozes o mne vytvorit korektny (alebo akykolvek) nazor z tychto par veci (kt. aj ked suhlasim nepatria medzi navydarenejsie) kedze ma vobec nepoznas (a asi ani nespoznas kedze sa xes fackat ci co, aj ked viem ze to si nemyslel vazdne rovnaoko ako ja o tom videu)...ja s hrozou naozaj malujem uz cca 6 rokov a malujem pre seba a pre ludi ktorim sa to paci (graffity su totiz pre mna prjemne stravene chvile pri malovani s fajn ludmi) a ak sa nepcham medzi rcls nemusim byt zato toy.

  • Tierpark
    19. 04. 2007, 12:26
    • hodnotenie: -1
    Tierpark
    RE[6]: noo

    pozri 2dster, mne je to v podstate uplne jedno kolko a ako malujes, proste som sa vyjadril k tomu, k comu som mal co povedat a tym to pre mna haslo..
    ale enhnevaj sa, povedat ze "malujem uz cca 6 rokov a malujem pre seba a pre ludi ktorim sa to paci" je alibizmus najvacsieho zrna..este ma napada druhe pomenovanie ktore by na to sadlo a to "z nudze cnost"..
    je to inac povedanie nieco na styl "hmm nepodarilo sa mi prerazit, nik ma vpodstate nepozna, skusim z toho vytazit maximum aspon vo svojom okolia mozno z toho nieco bude..nepozna ma nikto lebo to nechcem"
    cize ak malujes pre seba naco si maloval tie vlaky, naco mas stranku, naco si ponukol ryzovi veci na hh.sk? nemusis odpovedat su to len take basnicke otazky.
    ale v jednom pravdu mas..ak sa nepchas medzi rcls nemusis byt za to toy..toy si za nieco uplne ine.
    je mi trapne uvadzat stale nejaky priklad ako blbemu, ale pozri sa na abc a na to kam sa dostali oni bez "pchania sa rcls"
    a este na zaver, nic by ma netesilo viacej nez dalsie kvalitne crews v bratislave alebo na slovensku to mi chlapce ver. no mozno su veci ktore by ma tesili viacej ale toto by ma rozhodne potesilo dost..

  • Tierpark
    18. 04. 2007, 23:23
    • hodnotenie: -1
    Tierpark
    RE[2]: noo

    nerob zo seba hlupejsieho nez si..ten nad tebou ani nemusi prekypovat nadbytocnou bystrostou aby spravne vydedukoval co tym ryza myslel..nie nie je to to iste fotka a video ale mne osobne da dost zabrat pozerat sa miliontykrat na tu istu vec bez toho, aby ma minimalne nenaplo..aj ked je ta vec dobra..navyse ak si si nevsimol vysiel nedavno casak kde tiez vacsina veci nebola predtym zverejnena na nete a tiez to nebolo tak robene zo srandy..

  • 2dster
    18. 04. 2007, 23:53
    • hodnotenie: 1
    2dster
    RE[3]: noo

    mohol by som sa ta spytat (ked uz je to diskusia o mojich veciach) preco vsetkych ludi ponizujes a nadavas im? sak aj ked si king a mi druhi len radovi "graffity fens" nemyslim si ze to pomoze nam alebo tebe...inak mam rad vas casak, je velmi fajn, aj video si rad napalim:)

  • Ochsenzoll
    19. 04. 2007, 2:17
    • hodnotenie: 1
    Ochsenzoll
    RE[4]: noo

    tebe ja rad jednu napalim chlapce moj zlaty.

  • Etienne
    20. 04. 2007, 12:13
    • hodnotenie: 1
    Etienne
    RE[5]: noo

    Takže, rád by som sa vyjadril aj ja... Súhlasím s tým názorom o SK graffiti. Tí najväčší umelci čo sú tu uznávaní.. no hmm.. akože naozaj sú dobrí, technicky to majú zvládnuté, štýl sa mi tiež páči, majú rešpekt, že robia, ale stále to isté???

    Keď si pozerám updaty, rok za rokom, mesiac čo mesiac mám pocit, že pozerám stále ten istý update, tie isté vlaky, ulice, legály. Bóže, Keys, ten ovláda len jeden skeč a mení farby. nasrať. Opal, áno sú to zemiaky. Takisto aj všetci ostatní, bóže graffiti podľa mňa nie sú len o tom, že proste dávaš a dávaš, ale aj o tom, že čo dávaš.(a kde dávaš) O nejakom vývoji, o tom, že keď máš talent, mal by si ho rozvíjať, je o to hlavne o tvaroch. A preto môžem osrať takého writera, čo dá 100 krát tie isté tvary. Proste žiadny nápad, stále ten istý štýl, tvary, efekty, dokonca niektorí aj farby.

    A je to o originalite, myšlienke, nápade, skúšaní...

    Čo sa týka ABC, mne sa nepáčia, dobre nech si dávajú, ale mne sa to vôbec nepáči, ani RNR... proste vôbec, ani štýl, tvary.. väčšina vecí sa mi nepáči.

    Napr.
    hip-hop.sk/f...4&cis=33#t33
    hip-hop.sk/f...4&cis=32#t32
    hip-hop.sk/f...4&cis=28#t28

  • Ochsenzoll
    19. 04. 2007, 2:54
    • hodnotenie: 1
    Ochsenzoll
    RE[5]: noo

    to patrilo 2dsterovi samozrejme

  • Tierpark
    19. 04. 2007, 0:41
    • hodnotenie: 1
    Tierpark
    RE[4]: noo

    nenadaval som vam, napisal som len, aky mam pocit z fotiek ktore som videl, tak ako som to urobil uz mnohokrat predtym. k fotkam, ktore sa mi pacia sa vyjadrim pozitivne /ako napriklad pri clankoch k abc, ktorych veci mam rad/ a k tomu co sa mi nepaci sa vyjadrim negarivne. ak to beries ako ponizovanie, je to tvoj problem. mozno som to napisal na tvoj vkus ostro, mozno sa ta to dotklo ale skus si to prosimta nemyslit s namyslenostou s ktorou to nema spolocne nic.toto miesto je to posledne, kde by som si potreboval nieco dokazovat to mi ver..
    mimochodom..pozrel som si tie fotky este druhykrat kratko po tom ako napisal ryza a povedal som si ok je to sice zle ale su to len toys a je logicke ze tie veci este nevyzeraju ako maju /druha vec je ta z ked tak este nevyzeraju, nemaju co na nete hladat podla mna/ ..potom som si ale znova precital diskusiu, kde som s hrozou nasiel prispevok, ze malujete 6!! rokov a to chlapce bez urazky je na zamyslenie v tom pripade..
    ale aby si si nemyslel, ze som zaujaty tak ti mozem povedat, ze podla mojho nazoru stoji 90% graffiti na SK za hovno ci uz co sa tyka pristupu "writers" ku graffs, alebo aj samotnych pieces...mnohi z tych ludi su pri tom mojimi kamaratmi a taktiez nemam problem im to povedat a verim, ze by sa neurazili. ked chces mozem byt aj konretnejsi: z keysovych veci mi je na grc uz nejeden rok a jeho prinos pre scenu je podla mojho nazoru prinajmensom duskutabilny, opalove zemiaky ma nebavili ani v roku 1998 ale jeho postoj a pristup ku graffs si naopak vazim a ako writera ho cenim celkom vysoko, verm svojim talentom a kreativitou mi dlho nakopaval rit a robil by tak doteraz, keby neprestal aktivne malovat z nie velmi padneho dovodu podla mna a tym padom jeho kredit writera klesa minimalne na tom mojom rebricku rapidne..a mohol by som takto pokracovat dalej a pritom mam tychto ludi rad..a nazyvam ich kamaratmi
    chcel som tym len povedat, ze mazanie medu okolo huby nikomu nepomoze..
    inac tvoj provokacny komentar s napalenim videa jnie je ani tak vtipny ako skorej na facku..ked si to uz planujes napalit sprav tak v tichpsti bez toho aby si na nete sekal frajera, ze tak planujes spravit..

  • Etienne
    20. 04. 2007, 15:56
    • hodnotenie: 1
    Etienne
    RE[7]: noo

    Viem, že toto je diskusia o inom, ale na tú tému som sa už vyjadril. Čo sa týka toho názoru, ktorý som prezentoval, ten som chcel niekde napísať už dlhšie a toto bol podnet. Ja sa do nich neobúvam, je to normálna kritika, nie obúvanie.
    Ty si myslíš, že som laik, no celkove som si začal graffiti všímať tak asi pred 7 rokmi zhruba. Ja v tých updatoch síce vidím napr. vylepšený piece, ale stále mám pocit, ako keby sa len vracali k tomu istému piecu a prerábali ho.
    Graffiti som sa venoval istý čas, povedzme 2-3 roky. Takisto aj graffiti ako som písal sledujem dlhšie. Nehovorím, že som bol nejaký brutálny writer, zo začiatku som chodil aj sám. Potom so zopár ľuďmi. Vždy sa našiel 1,2 s ktorými som išiel. Najväčší problém bola asi otázka peňazí. Bohužiaľ som s tým prestal a dosť mi to chýba, ale zvykol som si, išlo o priority.
    Ja osobne som sa snažil aby každý bomb bol iný. To isté aj pri skečoch. Snažil som sa skúšať všetko možné. Samozrejme, že takisto mám svojé obľúbené tvary, štýly, efekty. Myslím si, že je to hlavne otázka toho čo máš v hlave a potom to musíš praxou dostať do ruky. Keď to nevieš nakresliť, tak môžeš mať dokonalú techniku v ruke, ale keď máš skeč napiču tak ti je to aj tak nahovno. Zo začiatku som bol toy ako každý, sedelo asi zhruba aj ku veku, ale každý koho som poznal si tým prešiel, s každým outlinom a každým tagom, throw upom, bombingom sa to zlepšovalo... atď.
    Takže sa vôbec nepovažujem za laika. Ani nehovorím, že som zase nejaký super odborník, ale určite k tomu mám čo povedať... Jednoducho v graffiti ide podľa mňa hlavne o estetiku, cit... aj umenie, nielen o techniku... alebo to, či to robíš...ale aj to ako to rozvíjaš... a ako to robíš.

  • Etienne
    20. 04. 2007, 12:17
    • hodnotenie: -1
    Etienne
    RE[5]: noo

    A ešte niečo, no hej, na 6 rokov by som čakal viac. ;)

  • Tierpark
    20. 04. 2007, 12:44
    • hodnotenie: 1
    Tierpark
    RE[6]: noo

    pozor aby sme si to ujasnili..toto je diskusia o niekom uplne inom a mena ktore som spomenul som pouzil ako priklad, cize by som bol nerad, aby si sa ty a ostatni zacali obuvat napriklad do opala, ktoremu ziaden z vas co tu pisete nesiaha po clenky..
    to ze mas mesiac co mesiac pocit ze vidis tie iste vlaky ulice legaly..tam je zas problem trosku inde..povedal by som ze skorej v tom, ze do graffs moc nevidis a sudis to ako laik. to nebolo myslene ako urazka, len ako konstatovanie faktu.. tiez mi pride vacsina rapu na jedno kopyto, ale nevypisujem to do diskusii pretoze do toho moc nevidim tak ako ty nevidis do graffiti alebo trebars do metalu /do toho mozno vidis, to zas posudit neviem:)/
    abc su ok takze sa cudujem ze s tvojim nazorom o progrese, tvaroch atd mozes povedat, ze sa ti nepacia..ale beriem to tak, ze nie kazdy ma rad tie iste veci cize ok..navyse si dokazem predstavit ze ako vpodstate nie tak zainteresovanemu laikovi sa ti mozu pacit uplne ine veci nez aktivne zijucemu sprejerovi roku 2007.

  • marfy
    18. 04. 2007, 21:39
    • hodnotenie: -1
    marfy
    noo

    ezet .. nechcem sa hrat na mudreho a mozno sa mylim ,ale podla mna to bude preto ,lebo vychadza video show must go on 2 a nechcu vsetko zverejnit na web , chcu aby si ludia kupovali DVD a tam si pozreli ich veci .. moj nazor a myslim ,ze mam pravdu :)

  • hejnoa
    18. 04. 2007, 22:45
    • hodnotenie: -1
    hejnoa
    RE: noo

    No sak preto to writeri robia aby to ludia nevideli ....a je to iste pozriet video ako davaju a fotku vyslednu podal teba??? podla mna nie ...

  • stillfree
    18. 04. 2007, 20:05
    • hodnotenie: -1
    stillfree
    pfff

    no docela sa to da

  • Ezet
    18. 04. 2007, 20:01
    • hodnotenie: -1
    Ezet
    hmm

    nieje to najhorsie ani najlepsie, a ryza, mal si na mysli Rascal's a Mutants ? Niak nechapem ze preco ich nemozes uverejnovat ? :)

  • i`m Lucm[E]nik
    18. 04. 2007, 19:09
    • hodnotenie: -1
    i`m Lucm[E]nik
    [UNTITLED]

    www.artcrimes.com--->na nix nik nema!!hehh

  • ESWE
    18. 04. 2007, 17:08
    • hodnotenie: -1
    ESWE
    Snaha a celkom good smerom

    Niesom davac ani nic take ale viem ake je nieco vytvorit lebo niake tie ilagali a legali,zakazky mam.A chalani sa celkom snazia ale legal im ide lepsie aj ked tie 3D asi niesu ich.A ryza dobre povedal ze treba dat priestor aj inym ako ludom z BA.Kritika je dobra ak ju neberies moc osobne aspon ta viac potiahne dopredu:)

  • 2dster
    18. 04. 2007, 17:50
    • hodnotenie: -1
    2dster
    RE: Snaha a celkom good smerom

    vsetky 3d cka okrem toho garnarda su nase...aj ked sme mozno toys tak malujeme uz 6 rokov v undergrounde a mame aj zakazky aj par jamov za sebou...

  • 2dster
    18. 04. 2007, 15:44
    • hodnotenie: -1
    2dster
    4 ryza

    ako sledujem reakcie, nase veci sa sem asi moc nehodia, ale aj tak dakujem za clanok aj za pracu so si si s tym dal:)

  • 2dster
    18. 04. 2007, 15:55
    • hodnotenie: -1
    2dster
    RE: nech im nejebe

    no a okrem toho ja davam na svoje stranky veci od od kamaratov a od ludi sme malovali ktorich mame radi a nemyslim si ze mi za to jebe

  • rescen
    18. 04. 2007, 15:00
    • hodnotenie: -1
    rescen
    nech im nejebe

    chalani si dali na stranku aj fotku ktora vobec nema nic spolocne z ich tvorbou a "neznalec" ryza to hodil aj sem,
    presnejsie ide o to grcave tridecko s charakterom od garnyho,
    totvsjo

  • 2dster
    18. 04. 2007, 15:40
    • hodnotenie: 1
    2dster
    RE: nech im nejebe

    tieto fotky sme my neposielali, vyberal ich ryza...ano tato vec je od garnarda z bnts a okrem nej je tam este jedna vec co neni od nas: posledna vec v produkci z krupiny (od cloveka menom denser)

  • Tierpark
    18. 04. 2007, 0:15
    • hodnotenie: 1
    Tierpark
    uf

    "Ak by ti nestačilo, ich tvorbu môžeš vidieť na ich stránke, príjemné pozeranie..."

  • čistaryža
    18. 04. 2007, 9:48
    • hodnotenie: 0
    čistaryža
    RE: uf

    môžeš mi tu takéto písať? :) pozri. vybral som fotky z tej stránky, ktoré si myslím, že ešte sa dajú uverejniť. to čo majú na stránke neriešim, to predsa nemusíš ani ty riešiť. Nezaraďoval by som ich do vreca total toys, samozrejme majú sa čo učiť. Len musíš pochopiť aj to, že nemôžem uverejňovať veci len od 3och crew, z toho 2 crew uverejňovať ani nemôžem, you now. Fakt sa snažím dať šancu aj mimobratislavským writerom, keď nepočítam ABC/RNR a tento krát som dal šancu im. Pozeral som si na akej úrovni ťahajú linky, ako vyzerá vyfarb, ako highlights, blablabla a proste si myslím, že tie fotky čo som uverejnil, až tak že úplne nič nie je. to je všetko. :)

  • hejnoa
    18. 04. 2007, 2:13
    • hodnotenie: 1
    hejnoa
    RE: uf

    Dobre som laik v tejto oblasti takze chcem vediet co je na tom az take zle mne sa to zda v pohode ...???

Pridaj komentár

Ak chceš pridať komentár, musíš sa najprv prihlásiť