HIP-HOP.sk

Diskusia: I.Co - International Collabo

  • SachMat
    28. 01. 2008, 10:02
    • hodnotenie: 0
    SachMat
    ICO

    Ja si myslim ze je to pohodicka album,aj ked tie temy su si velmi podobne inak ma u mna plus

  • mmTn
    03. 09. 2007, 2:14
    • hodnotenie: 0
    mmTn
    sracka

    recenzie spravidla necitam, pretoze su vecsinou trapne a netrefne, a tato ma presvedcila ze mam pravdu, Ico je dost brutalny narez, a kazdeho co to nepocuje fakt lutujem...GL

  • Netvor 725
    04. 08. 2007, 10:21
    • hodnotenie: 0
    Netvor 725
    ICO

    Podľa mňa ten album je dosť dobrý. Hoci obsahuje blbosti ako napr. F**k it, J*bo a neviem ešte aké výplody, ale má pesničky ako Bracho, Get this money, Keep on trying, Zadné vrátka a ešte podobné. Čisty dáva podľa mňa dobre a Christyle a Duane Flames sa mi vôbec nezdajú priemerní. A Duanove aj Čistého produkcie sú výborné. Neviem, ale dal by som tomu albumu najmenej 7/10 alebo aj viac, ale určite nie 6/10. Keby tam nedali pesničky ako F**k it alebo J*bo, malo by to síce menej pesničiek v trackliste, ale aspoň by medzi tými ostatnými nezavadzali.
    Dobre sa to počúva.

  • ArMoR
    19. 10. 2006, 19:52
    • hodnotenie: 0
    ArMoR
    Lutujem

    Lutujem, že som si tento album kúpil a radšej si nedal 2 Big maci v MC' donalde ... Jediná pesnička ktorú sa dá zniesť je brácho a čistý zachraňuje (ajkeď tento defekt sa nedá zachrániť) ...

  • JiGgY_BaBY
    06. 10. 2006, 8:13
    • hodnotenie: 0
    JiGgY_BaBY
    hm

    no ako ja ked som pocula ze novy album kde bude aj dano..potesilo ma to..ale ked som ho pocula..dost ma to sklamalo..ja som vzdy povayovala jak enes tak aj ich samostatne tvorby za ozajstny rap..no teraz..ako podla mna rap bo l mal by byt hudbou len a len ulice..ako ta bije a ne o tom ako ma ta a henta vikurila a bol som s toho hotovi..to je podla mna dost v tejto scene na picu..je to len moj nazor..ale newiem..co je podla vas krajjsie..ked si pustite enes,,trebars stat ta nuti alebo sa ti viac paci ked ti pustim tracxk o tom ye som sfajceni jak svina a je mi dobre tvoja yena po mne tuyi a pritom bi t holka onho neyakopla..newiem no..enes mi bude chzbat..to bol podla mna skutocny projekt na ktorz mohlo byt slovenskio hrde...

  • riSk
    24. 09. 2006, 14:53
    • hodnotenie: 0
    riSk
    boze

    no neviem podla mna je recenzia dobra a dost k veci , mne sa skladby na albume pacia nezda sa mi to zeby to bol neaky brutal sit ,ale skladby typu picka, cicuska, taka kunda hentaka kunda , z tych mi je dost zle, taketo texty ma vobec nezaujimaju a vobec ich nemusim, radsej mam texty ktore ma zabiju a nieco mi daju ,nutia ma nad niecim rozmyslat a pod. a tie sexualne ma vobec nezaujimaju, tiez ked idem pocuvat album kde je cisty nenormalne sa tesim ako ma to zas posadi ale hmm teraz som si to zapol a niektore texty kde sa vsetk toci a baroch sexe a pod. ma dost sklamali, poslednu dobu nove veci od cisteho su divne ,neviem no. Flou ma stale popici len skoda niektorych textov onicom... nazov bol nazov , dufam ze luza sa bude ubreat starym dobrim smerom a to ulicou .... respect

    peace

  • Pool_Pajpa
    19. 09. 2006, 19:29
    • hodnotenie: 0
    Pool_Pajpa
    maš pravdu

    je to velmi subjetívna recenzia...sám seba sa pýtam, jak može takyto zabednenec písat pre hip-hop.sk
    spomínaš na časi NS jak staré babky na komunizmus....doba sa vyvíja a aj Dano sa vyvíja

  • drobec93
    18. 09. 2006, 18:26
    • hodnotenie: 0
    drobec93
    kupovat CD????

    Po dlhom case zas nejake cd ktore som kupil... A velmy som nepremyslal ci sa to oplati - sak cisty je vzdy zarukou kvality - to som si myslel... :-( Na celom CD su mozno 2-3 dobre tracky a zvisko je slaby priemer a nizsie... Nabuduce uz si asi rozmyslim ci sa mi oplati vyhodit tazko zarobene kila za take niec - moj nazor

  • pnb
    18. 09. 2006, 15:10
    • hodnotenie: 0
    pnb
    heh

    No sorry, i.co je fakt dobry pocin. Nehovorim, ze kazdy trek na nom je dobry, ale ktory album ma vsetky bezchybne a pocuvatelne treky? Dano dava stale dobre, Dena ani nehovorim vo featuringu - rapuje najlepsie na albume a ti dvaja zahranicny nie su vobec priemer.... z niektorych trekov by sa mohli ucit znamejsi z USA, len tolko odo mna....

  • vrtula
    19. 09. 2006, 0:12
    • hodnotenie: 0
    vrtula
    RE[3]: ELO

    dobre aj moj posledny k tomu, snad si ho aspon precitas ;)
    po prve: nikde som nepovedal, ze ty si sa zastavil, len som reagoval, ze to co myslis tym wu-tangom chapem na tvoju narazku, ze keby som to tu na HH.sk sledoval dlhsie
    po druhe: nikde som nenapisal, ze pocuvam len nove
    a po tretie a najdolezitejsie: povedal som, ze album by som hodnotil osbne inak, ale ze v tejto recenzii si povedal svoj nazor a obhajil ho, teda si nic zle neurobil, nevravim, ze to bolo zaujate ani nic, len ze sto ludi sto chuti
    jedine co som chcel povedat, ze mozno keby si sa vyhol tomu nestastnemu zaveru, s tym jak ides pocuvat wu-tang, vyhnes sa mozno (rydzo podla mna) par "inteligentnym" komentom typu: si kokot od komentatorov
    takto nejako som to cele predtym myslel

  • _wa
    18. 09. 2006, 9:06
    • hodnotenie: 0
    _wa
    amen savore

    dobra recenzia.kvalitnejsia ako pise orech, ci gastan, ci ako sa to.. pripajam sa k triezvym nazorom autora. Od albumu som cakal viac. Biely mi velmi nesedi, mozno som tiez zaujaty, ale pride mi to ako robertko papp, neviem..
    Su tam vychytavky, na ktore si aj po dvoch rokoch spomeniem, ale nic svetoborne.. Ale jedno musim uznat - Cisty ide hore, a to raketovym tempom, uz teraz ma texty na nedostihnutie.. co bude dalej ?:) elo

  • Maslo
    18. 09. 2006, 11:35
    • hodnotenie: 0
    Maslo
    RE[2]: ELO

    Inak Elo, tiež neviem, čo máte s Lumirom furt proti tomu Wu-Tangu z 93, vtedy predsa vyšiel Enter the Wu-Tang (36 Chambers), to je da moust ledžendery ;)))
    K tomu Bielemu.. Biely mi nesedí hlavne v anglických textoch, keď chcem počuť "male RnB" v anglickom podaní, určite si nepustím Bieleho, ale napríklad Pharrella alebo Ushera, to sa s "nejakým" Bielym nedá ani len porovnať.

  • Elo
    18. 09. 2006, 12:07
    • hodnotenie: 0
    Elo
    RE[3]: ELO

    Maslo, toto je reply môjho života, si proste Number One ako Ti spieva Pharrell :) ...

    vrtula, poviem Ti úprimne, nechce sa mi vysvetlovať Ti to, mysli si čo chceš, áno zastavil som v ´96, úplne jedno ...

    si posledný človek, ktorému som odpovedal cez komentáre pod recenziou, vyjadríme sa k tomu celému čoskoro aj s Gashtanom v osobitnom článku a inak šmitec ...

    konečná, total, mám na práci aj iné veci než vysvetľovať každé druhé slovo, môj názor máš v recenzii, Tvoj si prečítam, ak chceš niečo so mnou, máš tam mail ...

    fin ...

  • Maslo
    18. 09. 2006, 12:44
    • hodnotenie: 0
    Maslo
    RE[4]: ELO

    Elo, poď so mnou von ako Ti spieva H16 a Tina ;)))

  • Boh je v orechoch
    18. 09. 2006, 13:22
    • hodnotenie: 0
    Boh je v orechoch
    RE[3]: ELO

    keď sa niekomu ten album nepáči to ešte neznamená že sa "zasekol v 96 na wutangu". ja si pustím napr. brooklyn zoo rovnako rád jak ridin. to že je niečo nové neznamená že to je dobré. to je jedno. ináč si stále si nepochopil ten elov záver recenzie. a čo si vlastne týmto komentárom chcel povedať? ano dano "neostane večne rebelom proti systemu", pre mňa ani ostať nemusí. aj keď to mal byť "party album" dal sa spraviť ovela lepšie. ale keď sú stým chalani spokojný tak čo už. pre mňa je to celkovo velmi slabé cd. divné rými, zlé inštrumenty... pre niekoho to ale môže byť super. veď kolko ludí tolko chutí. ešte taká malá rada. keď niečo počúvaš tak nepozeraj na dátum alebo na obal. počúvaj to čo sa ti páči a hlavne sa neobmedzuj nejakou recenziou alebo komentármi.

  • vrtula
    18. 09. 2006, 1:27
    • hodnotenie: 0
    vrtula
    ELO

    nerozumiem, preco ked napises svoj nazor, tak uz dopredu sa tu bojis jak to ludia prijmu, ved v recenzii vyjadruje recenzent svoj subjektivny pocit, ja osobne s vela vecami z nej nesuhlasim, dal by som viac, ale hopla toto je zasa len moj nazor, urcite tu nebudem vypisovat jaky si kokot a jak sa nevyznas, len mi prisiel divny ten zaver, kde sa odoberas pocuvat WU a stary enes a tvarisn sa jak odute decko(bez urazky) a previnilo, aj ked nemas preco

  • Elo
    18. 09. 2006, 8:18
    • hodnotenie: 0
    Elo
    RE: ELO

    bojím sa ? :))) jediná odpoveď na to je to, že by som to asi neuverejnil ... keď sa bojím bungee jumpingu tak proste neskočím, keby som sa bál reakcií, nepísal by som ... práve naopak, mám radosť, keď je diskusia, ale nech je na úrovni, a nie keď niekto vypisuje nezmysly, vtedy mi príde ako pirodzené reagovať (a to zrejme Tebe príde ako ten "strach")

    a s tým Wu-Tangom, keby si sledoval hh.sk dlhodobejšie a pravidelne, pochopil by si ...

  • vrtula
    18. 09. 2006, 11:37
    • hodnotenie: 0
    vrtula
    RE[2]: ELO

    jezisi pochopil som, ze pocuvaju WU, ti co sa zastavili v roku 96 a dalej uz ist nechcu, ibaze tento album je presne o tom, ze rep ide dalej, ludia rastu, ani cisty nemoze ostat rebelom proti systemu aj v tridsiatke patdesiatke, lebo by uz nebol taky uprimny, dal to jak to citi teraz, btw aj ten system sa odvtedy dost zmenil od cias ich dema, od cias reci nasej
    kludne ja som nechcel picovat ani nic, len ten koniec je podivuhodny a takym koncom tu prave nezmyselnu diskusiu skor privolas jak sa jej vyhnes, na toto som chcel poukazat, cize mozno sa nechapu obe strany

  • daEn
    17. 09. 2006, 23:22
    • hodnotenie: 0
    daEn
    lOl

    mna ta recenzia pobavila :))))) paci sa mi styl akym je pisana, ze clovek ked ju uz raz zacne citat, tak sa usmeje a neprestane kym nie je pri poslednom riadku. aspon namna tak posobila.
    vo vacsine nazorov suhlasim, aj ked mne hlas bieleho nevadi, prave naopak. ale to uz je vec nazoru, nic viac. fajn citanie...peace

  • rUM^pEL
    17. 09. 2006, 23:10
    • hodnotenie: -1
    rUM^pEL
    [UNTITLED]

    nemusel som citat recenziu a viem ze je trefna...a je vidno ten rozdiel ked niekto napsie a zhodnoti DS 6/10 a iny ico 6/10 je jasne vidiet ze recenzie by tu mal racej pisat len jeden clovek....

  • kvertone
    17. 09. 2006, 22:33
    • hodnotenie: -1
    kvertone
    ok

    ok

  • yuro /a.k.a/ qwer
    17. 09. 2006, 23:09
    • hodnotenie: 0
    yuro /a.k.a/ qwer
    vidis mudrujes mu kcel to...

    uvod ma jak gastan a hodnotenie tiez, zda sa ze proste slovenske skladby nedavaji recenzorom velky prinos no ja osobne nechodim moc casto zase na takuto hudbicku, bohuzial moc to nepocuvam akurat vypocujem parkrat

  • Cansa
    17. 09. 2006, 22:29
    • hodnotenie: 2
    Cansa
    je to uplne v poho

    mas dobry nazor... kazdemu sa paci nieco ine ale podla mna slovenska scena ide dalej a Biely je popič... moj nazor je aj nova Luza bude nieco taketo... mozno nie az taky party shit ale vidis ze sa posunuly dalej... uz len to ze neostali hnit v undergrounde... tak peace!

  • danoo
    17. 09. 2006, 22:01
    • hodnotenie: -2
    danoo
    I.Co

    No tak Cisty je stale ten isty aj ked male zmeny sa za tie roky udeju to je normalne ale tak ked robi party track tak asi nebude strasne prisny a nasraty ake to je tu vsetko na picu!!! suhlasim ze ti dvaja anglicky repujuci tomu nic na krase nepridali ale DANO je stale NS .. a zoberte si kila kArca ktory si hovory ze je najprisnejsi v hre , najmocnejsi v blave a dalsie picoviny .. minule v rozhovore menoval ako pan kokot na 2 strany "amerikanov" ktorych pocuva a preto asi nevie ze na SR mame ovela prisnejsich ako je on aj ked to slovo prisny je o kokote! a ten bachraty picko neni ani trochu prisny .. tak sa pozrite najprv co davaju "novodobi" raperi nasi z h16 atd. a potom hodnotne NS ... nektore tracky tez nemusim ale Dano dava vo vacsine uplne po pici , na zabitie !... NS 4ever

  • abstraktt
    17. 09. 2006, 21:48
    • hodnotenie: 1
    abstraktt
    to skull a espah

    chlapci, treba si uvedomit,ze druhu stanu a i co recenzovali 2 odlisni recenzenti, t.j. ds-gastan a i co- elo
    k albumu- co som mal moznost vypocut, nebavi ma album, hudobne ani textovo, nevadi mi ze je to party album,aspon keby to bolo interesantne spravene ako uz ktosi poznamanal
    a k danovi-podla tohto nosicu by som povedal, ze najlepsie casy uz premrhal a je za zenitom, bodaj y som sa mylil

  • espah
    17. 09. 2006, 21:41
    • hodnotenie: 1
    espah
    hm

    Jak som davnejsie pisal, "bude to taka bezducha picovinka"..po vypocuti sa mi to potrvrdilo..celkom suhlasim s nazorom recenzenta. Len ma dost zarazili tie hodnotenia. DS 6/10, i.co 6/10, to urcite neni celkom v poriadku. Ale aspon dobra recenzia po dlhom case.

  • HaterHitter
    17. 09. 2006, 19:23
    • hodnotenie: -2
    HaterHitter
    jouu

    nedrzim tu nikomu cicku medzi recenzetnmi ale tuto sa autor plne trafil =) dano mal ostat ulica, zapredal sa pičovinam s podpriemernym papagajom bielym co si mysli ze vie spievat a este zobral do partie dvoch typkov co asi si myslel ze ked daju anglictinu bude to prevratne... pitseee je to taky blivajz ze som to radsej ani nedopocuval, zastavil som to na druhej pesnicke lebo ten album o nicom nehovori... je to skapate, lacne a neprecitene... doniesli ste par furikov piesku na pust cele I.Co...

  • zuli
    17. 09. 2006, 17:54
    • hodnotenie: 2
    zuli
    Biely...

    Ten album by bol asi lepsi ak by sa tam neobjavil Biely. Jeho hlas mi nejako nereze. Este s AMO v sklamal som je to v pohode, ale pocuvat ho hodinu v kuse nemusim.

  • Bucky
    17. 09. 2006, 19:21
    • hodnotenie: 2
    Bucky
    RE: hip-hop

    Takych jak ty mam uplne najradsej...Elo napise dvojstranovu recenziu a jedine s cim prides ty su nadavky...nesuhlasis s recenziou? napis preco, obhaj si svoje nazory a nezaplnuj to tu hlupostami...

  • Schwolco
    17. 09. 2006, 17:14
    • hodnotenie: 1
    Schwolco
    co uz

    Myslim, ze ten album neni perfektny, ale neni uplne na zahodenie, u mna 7/10... a suhlasim s tym, ze cisty to tam zachranuje

  • Elo
    17. 09. 2006, 17:22
    • hodnotenie: 1
    Elo
    RE: aj mysel dospieva, nielen

    už keď si si dala toľkú námahu ...
    to, čo píšeš, je pekné ... len 1 vec, zrejme máš pocit, že si dookola púšťam staré eNeS a plačem aké je toto slabé ...
    mne je jasné, že sa nedá dookola robiť štýl Štátťanúti atď, ale aj party a podobné trendy veci sa dajú robiť na úrovni, tento album ju nedosiahol ...
    zvyšok je jasne povedaný v článku, Dana som skoro ani nekritizoval, práve naopak, je už každého vec, čo chce vidieť a čo nie ...

    a ešte 1 vec, Shaky_e, to si myslel vážne ten komentár ? lebo keď som pozrel Tvoj profil a nabehlo tam 16 rokov a dáka blink fotka, som nevedel, či sranduješ ...

  • Shaky_e
    17. 09. 2006, 16:52
    • hodnotenie: -2
    Shaky_e
    hip-hop

    nechcem nadavat na toho kokota co to pisal lebo ked som ho videl tak my ho prislo luto...ale chcem poprosit hip-hop.sk nech sem nadavaju uz podobne prijebane komentare o sopliakou....

  • Skull.sk
    17. 09. 2006, 16:22
    • hodnotenie: 0
    Skull.sk
    aaaaaaaaaah

    parada :) recenzia podarena , zas krasna slohova praca :) aj ja som cakal od Cisteho viac ale urcite prevysuje ostatnych. od zaciatku som myslel ze to bude shit :) ale je tam par dobrych trackov a moj oblubeny Always blazin takze tak. ak si dobre spominam tak aj druha strana mala 6/10 nie ? heh :) tak pri druhej strane by mala byt ta 6tka asi naopak ked I.Co dostalo 6tku , ale kolko ludi tolko chuti :P . dufam ze uz sa vyvaruju takych albumov na svk(europskej xD) scene a zacnu sa robit poriadne veci.

  • podo
    17. 09. 2006, 16:00
    • hodnotenie: 2
    podo
    recenzia, album

    ok, recenzia je nazor recenzora... ale to posledne kilo si radsej nechaj na nieco rozumnejsie :) lebo podla mna je to dost silny album a co sa tyka recenzie tak na niektore skladby na moj vkus nepochopitelny nazor... dal by som 9/10 za ten album. je tam vela silnych veci ale tiez take ktore radsej obchadzam - ale tych je ovela menej. urcite nieco co budem pocuvat dlhsie. dano zostava kralom! :)
    sa tesim na album luzy

  • tasty_bitch
    17. 09. 2006, 15:50
    • hodnotenie: 2
    tasty_bitch
    aj mysel dospieva, nielen text

    hm, zaujimavo pises, urcite nemam v plane kritizovat tvoj nazor na hudbu, mas svooj vkus.tak ako snad kazdy. Dano ma zvlastny dar. Vyborne stylizuje v jazyku, v ktorom je velmi tazke tvorit-a to v slovencine, naraba s rymami svojskym sposobom,ktorym ma zaujal a posadil na fotele zvlast pri Ne produkte.. Hmm..Ked si mlady seplak, nemas co do huby, mas svoje sny, nazory, idealy o state, zene, laske..tvoris hudbu ovplyvnenu tvojim zivotom..ked ale dospejes, aj tvoja mysel sa posunie kamsi dopredu..vyprofilujes sa, zarobis si, a uz nemas v sebe hnev, zlost,a uz sa nexces rozculovat ako je vsetko napicu, kot je aky kokot, kto je MC a kto nie.. Tvorbou tochto albumu chcel aj on skusit nieco ine, je to viac "easy" album, inspirovany rozlicnymi kulurami, jazykmi, zvukmi, sluckami..Dano sa uz proste tolko "nemraci"..cize resume: ano Zvuky ulice, nazov stavby.atd.to su nedotknutelne pojmy, uzasne, old schoolove, sentimentalne, a su perfektnym zdrojom inspiracie pre mladych rapperov, ktorí by si mali z tejto doby zobrat co najviac, lebo polozila zaklady....ale na strane druhej..minulost je jak obal od mlieka- odhodis ho do kosa, lebo uz smrdi..a preto k nemu prilis casto nepricuchavas..

Pridaj komentár

Ak chceš pridať komentár, musíš sa najprv prihlásiť