HIP-HOP.sk

Diskusia: Voľby do VÚC už o 3 týždne! Rytmus odkazuje: Choď voliť

  • ETP
    26. 10. 2009, 9:50
    • hodnotenie: 0
    ETP
    LOL

    škoda že sa nepredávali také pekné enes mikiny…

  • danoo
    26. 10. 2009, 10:15
    • hodnotenie: 2
    danoo
    ???

    henten „kral“ sa preda hocikomu/hocicomu :DD achhh

  • Proces
    26. 10. 2009, 23:04
    • hodnotenie: -1
    Proces
    omg

    ty trepeš ty KRAL

  • aTaK
    26. 10. 2009, 11:45
    • hodnotenie: 0
    aTaK
    ja si myslim ze rytmus urobil dobry...

    ja si myslim ze rytmus urobil dobry trek a dobry tah, a to toho cloveka nemam vobec v laske…emeres trochu ticho je ten beat…inak popici vec

  • diskopribeh
    26. 10. 2009, 13:33
    • hodnotenie: 0
    diskopribeh
    klip posluzil na zabavenie.. o nic ine...

    klip posluzil na zabavenie.. o nic ine napokon rytmusovi asi neslo.predpokladam ze tu ale bude viac negativnych reakcii, ako pozitivnych :)

  • truerap
    26. 10. 2009, 13:54
    • hodnotenie: -3
    truerap
    volit?

    volby su pre nas „obycajnych“ uplne zbytocne..ked vsak daju love, rad im budem repuuvat do rana :))

  • Gashtan
    26. 10. 2009, 15:04
    • hodnotenie: 3
    Gashtan
    volit

    je pre nas obycajnych ludi maximalne dolezite, pretoze inak to tu vyzera ako vyzera.. tj ked volia neobycajni alebo nevoli nikto

  • reckypp
    26. 10. 2009, 18:52
    • hodnotenie: -5
    reckypp
    hahahaah

    hahah uz aj jebnuti americania robili kampan kde slavne osobnosti hovorili aby ludia nechodili volit tak neviem co to tu trepes,len stopercentny kokot ide volit takze asi tak..by si vydel ako by sa lady pohli keby bola 0 ucast na volbach kym maju ty skurvenci co i len 10 precentnu ucast tak sa smeju na nas aky sme hlupi a ako sme im zase naleteli a Ivan si teraz dakde na chate jebe lajnu a pije whisky o ktorej sa nam obycajnym moze len snyvat takze sa preber......

  • Gashtan
    26. 10. 2009, 19:28
    • hodnotenie: 6
    Gashtan
    pocuj expert

    v prvom rade sa so mnou rozpravaj slusne lebo uz ma zacina vytacat co tu dokazes vypustit v tych diskusiach. v druhom rade, o tej kampani neviem, viem o podobnej, no s opacnym cielom. tym 100% kokotom nazyvaj svoju rodinu a blizkych ktori su nepriamo zodpovedni za to, ze zijeme v zumpe. predpokladam, ze oni tiez nechodia k urnam a teba vedu prave touto cestou. po dalsie, politici nie su skurvenci, ktorych treba dostavat do uzkych 0% ucastou, ale naopak, silou ludu zosadit, ak robia veci zle a skodlivo statu. vtedy sa lady pohnu, ne vtedy ked si negramotni debili budu mysliet ze „teraz im ukazeme aki sme pani, nejdeme volit a oni uvidia“. hovno uvidia, len sprosti narod ktory si svojou necinnostou sam sere na hlavu. neviem kto je ivan a neviem preco by sa mne malo snivat o whisky, pretoze ked budem chcet, si zarobim a si ju kupim. rad by som ti povedal, ze dospejes, zacnes vnimat dianie, socialne veci, ekonomicku situaciu a zacnes sa zaujimat a zacne ti zalezat na tom, ako sa krajina ubera a v com budes zit ty a tvoje deti, ale darmo ti to budem vysvetlovat ked podla tvojich slov, kto voli je chuj a tvoji rodicia tiez nevolia, cize mate rovnake zazemie v rodine. veci sa nemenia ignoraciou a sedenim doma, popripade vypisovanim do diskusii ako to ty vies posledne dva roky, ale zaujmom a cinnostou.

  • reckypp
    26. 10. 2009, 20:24
    • hodnotenie: -10
    reckypp
    hahaha

    som slusny pan chuj:D chlapce ja ta tiez nesudim za to, ze si zabil 2 ludi tak ty nesud moju rodinu jasne???ahhahahaah silou ludu zosadit a posadit tam pripeceneho gastana, ktory ani po 20 rokoch nepochopil, ze politici vzdy myslia iba na seba a ludi maju v pici, povedz mi co sa za tych 20 rokov co to tu funguje zmenilo?nic nic nic a s takymi nazormy ako tu vedies ty sa nikdy ani nic nezmi lebo polityci takych ako ty maju radi. Raz za 4 roky navaria gulas daju tricko a jebnuty gastan ide volit a to, ze ten gulas vlastne jedol zo svojich vlastnych penazi to ho vobec nenapadne.....slota ma majetok cez 2 miliardy ale sak to je uplne v pohode na alkoholika ,ktory je este k tomu aj fasista uplne v pohode podme volit volit ano gastan na svoj vek si neskutocny kokot volte aby aj dalsi darmozraci moholi mat aspon tu biednu miliardu na ucte,a inak k tej whisky si si robil srandu ne?taku aku piju polityci ty v zivote ani neuvidis na obrazku na internete a ze vraj si nasetris hahahahahah daj mi aj dozivotny ban aj vymaz moj prispevok je mi to jedno,ludia ako ty su dokazom toho ze ludska hlupost nema hranic.....

  • Lumir
    26. 10. 2009, 21:14
    • hodnotenie: 6
    Lumir
    tak chlapec, teba niekde osobne...

    tak chlapec, teba niekde osobne stretnut a spoznat… tvoj nazor je neskutocny, na tvoju hlupost snad neexistuje vyraz, ak toto dokazes napisat s plnou vaznostou a myslis si aku mas pravdu a jak si ho teraz znicil argumentami. uboziak, tym ze neides volit, nechavas za seba rozhodovat tych, ktori volit idu. a kedze vecsinou idu volit dochodcovia, tak tu mame v politike 20rokov rovnake mena, ale pritom prave ludia svojimi hlasmi mozu rozhodnut o tom, ze sa to zmeni. mysliet si, ze raz nepride nikto k volbam je demencia, nikdy to tak nebude a teda budu rozhodovat prave, ti co vzdy pridu a budeme mat pri vlade komunistov a populistov, na ktorych su ti, co idu volit zvyknuti. uprimne sa hambim za to, v akej krajine zijem, a za ludi co s plnou vaznostou napisu k volbam to co ty. je mi z toho zle a velmi smutno. niet divu, ze to tu takto cele vyzera, ked tu je vela ludi takto slaboducho mysliacich. slovaci su bohuzial len ovce, co len frflu, ale ked maju moznost veci zmenit, tak nic neurobia, drzia picu a cakaju, kedy zacne niekto iny, aby sa mohli pridat. ubohe.

  • 0Streeky0
    26. 10. 2009, 21:45
    • hodnotenie: 0
    0Streeky0
    no ja osobne sa nehanbim kde zijem a...

    no ja osobne sa nehanbim kde zijem a som na to hrdy ze som slovak…nvm v akom zmysle si to myslel ale ak sa niekto hanby za svoju krajinu tak potom tu nemusi ani zit…jedine za co sa tu da hanbit su debilkovia v politike cest paru vynimkam ale fakt iba paru a ludom ktory hania nasu kulturu, jazyk a podobne…a to ze aka situacia je na Slovensku je pravdou ze zanu su mozeme sami obcania lebo vecina ludi su mudrych len doma v obyvacke sediaci v kresle no ak sa ma konecne postavit a povedat svoj nazor tak bude ticho…a potom to aj tak vizera…no to je nasa mentalita… bohuzial…

  • Gashtan
    26. 10. 2009, 22:07
    • hodnotenie: 0
    Gashtan
    pravdepodobne

    v zmysle vlady, co plati aj pre mna a hovori za seba. je velmi vela veci co s tym suvisi. nacali sme slotu, krasny priklad. v normalnej krajine by ho uz davno sudili a v este normalnejsej dva krat tak davno zavreli a on je stale vo vrcholovej politike, o meciarovi ani nehovorim. to mas hned dve persony, ktore nielen ze obohatili seba a svoju pocetnu rodinu dohadzovanim zakaziek, ale su casto spajany s pofidernymi obchodmi a skandalmi a to sa diat nemoze. tu nejde len o ludi, ktory nejdu volit ale o celu krajinu za ktoru sa hambim aj ja v zmysle tom, ze si slovaci nehaju srat na hlavu. nedeju sa tu ziadne protesty, nic. akonahle sa nieco objavi v mediach, media su svine.. prejdu styri roky a slovaci volia opat tych, co tam uz roky byt nemali a to je slovensko za ktore sa hambim aj ja, za to, ze v nom zijem. ano, aj ja som hrdy na nase zvyky, kulturu, sportovcov, skutocne osobnosti, dobrych a sredecnych ludi, ale miska vah je niekde inde

  • Sapho
    28. 10. 2009, 16:14
    • hodnotenie: -2
    Sapho
    zvycajne nekomentujem, ale tentoraz...

    zvycajne nekomentujem, ale tentoraz spravim vynimku. Obaja (Lumir, Gastan) mate kopec reci o nutnosti volieb, Lumir napise, ze sa hanbi za tento stat a pritom mate skvelu sancu a najma v tejto hip-hop modnej ere trochu vychovat tie decka . Ja sa za stat nehanbim, hoci obcas krutim hlavou, co vsetko sa tvari ako Slovak, alebo ako sa mohol socializmus tak silno zakorenit aj v hlavach 30tnikov. No pri takychto ostych nazoroch som cakal, ze Vas napadne aj zaangazovanie znacky hip-hop.sk k osvete,alebo podpore pre rozne typy volieb (nie kandidatov a stran), alebo sa bude spolupodielat na projektoch z roznych vyziev, ci uz VUC alebo EU (kedze ide len o investovanie casu a napadov s vyuzitim kontaktov – Gastan daval priklady jednotlivych americkych rapperov), ktorymi by ste dany stav aspon trosku zmenili (ci uz koncerty, akcie, clanky, happeningy a pod). lebo tieto vyjadrenia su ako lamenty nad stavom, hoci obaja zabudate, ze hh.sk ma silny vplyv na mladych a mnohi, budme uprimni, sa chovaju ako ovce. Co povies, to spravia. K spotu: Rytmusova aktivita je fajn,ale je to opat typicky rytmusovske, ze povie A) podte volit, ale nepovie B) skladbu si objednal neoblubeny politik s ,,pedofilnymi" sklonmi, Takze davat to do kombinacie s NS-Nie je nam to jedno je pekne skreslene
    ps. casto sa debatuje o tom, ze nie je koho volit a na to ma riesenie uz niekolko rokov prazdnu obalku. Neschovavat sa za alibizmus o tom,ze nie je komu dat hlas, ci volim mensie zlo.

  • Lumir
    28. 10. 2009, 23:20
    • hodnotenie: 0
    Lumir
    nemam pocit, ze by som mal kopec reci,...

    nemam pocit, ze by som mal kopec reci, napisal som jeden koment, lebo na take hluposti som sa nezdrzal nereagovat. naozaj ma, ako kazdeho slusneho cloveka, serie, ze informacie o kauzach, tuneloch, zadlzovani, teraz zas skrytom zvysovani dani atd, sa na mna hrnu z medii denne. ale bola to cisto moja reakcia na, pre mna naozaj nepochopitelny, nazor, ze ked nepojdem volit, to tym politikom ukazem. praveze im neukazes vobec nic.

    pre mna clovek, ktory neide volit, nema moralne pravo cokolvek v spolocenskom systeme kritizovat, pretoze nechava za seba o tychto veciach apriori rozhodnut tych, co volit idu, pretoze politici su uz len dosledkom toho, co si kazdy z nas vo volbach zvoli. prave ja som zaskoceny, ze mladi ludia mozu mat vobec takto hlupy nazor k volbam, fakt nechapem, co vas v skole ucia. ja nie som zdaleka uplne stotozneny s demokraciou a konzumnou spolocnostou, ale taky spolocensky system tu je a lepsi, zda sa, zatial nikto nevymyslel. tym, ze nepojdem volit ho rozhodne nevylepsim. zakladom vsetkeho su prave volby, len tak mozes, ako kazdy jeden obcan tohto statu, ovplyvnit veci verejne.

    doposial som mal za to, ze tieto veci mladez ucia v skole, ak nie, je to v tejto krajine snad este horsie, nez som si myslel. vobec ma nenapadlo sa touto temou navonok zaoberat, ale ani si nemyslim, ze by to bolo vhodne. informujeme. pokial nastane skutocnost, ze cokolvek z hiphopu bude prepojene s politikou, v akomkolvek zmysle, nemame problem o tom priniest informaciu, ale viac mi nepride vhodne pisat, sme predsalen web s uplne inym zameranim. z mojej strany naozaj vsetko k tejto teme, dalej sa jej nebudem zucastnovat. je jasne, ze ludi, ktori nezazili komunizmus budem tazko presviedcat, ked to poznaju len z rozpravania, aj to ktovie kto to rozpraval a ci povedal vsetky relevantne fakty. Ja som mal v '89 9 rokov a vela veci, zo zivota bezneho cloveka v tom case, si nastastie este pamatam.

  • Gashtan
    29. 10. 2009, 10:56
    • hodnotenie: 0
    Gashtan
    re

    ja naopak priznavam. mam kopec reci o nutnosti volieb a myslim to smrtelne vazne. mam 24 rokov a za 6 rokov som zazil viacero volieb (parlamentne, komunalne, prezidentske, euro, vuc) a vzdy som bol volit. a ano v minulych prezidentskych aj mensie zlo. nehnevaj sa na mna ale to naozaj nie je alibizmus ked idem volit gasparovica v druhom kole preto, aby nevyhral meciar. Meciar prezidentom? si robis prdel. Samozrejme hned ked sa dalo volit ineho, uz som gasparovica nevolil, bohuzial ludom je jedno ze to je polepetko a nie prezident a tak ho tu mame znovu. . co sa tyka angazovania znacky v politickej osvete. ja som redaktor, o takychto veciach nerozhodujem a ani ma to nenapadlo. nevidim v tom vsak zmysel, pretoze aj taky adidas je silna znacka a dobrovolne nejde robit kampan, aj ked vseobecnu. na tuto pracu su tu ine media ktore dolezitost volby bohuzial podcenuju a naopak zdoraznuju skandaly co je super, ale zbytocne lebo 37% volicov (smerakov) si mysli, ze media klamu. ale ze informovali aj o skandaloch minulej vlady to uz si nepamata nikto. . co sa tyka mojej osobnej podpory. som sypatizant jednej neparlamentnej strany, zastupujem ich tieto volby v okrskovej komisii a aktivne podporujem jedneho ich kandidata. mozno to je malo, mozno to neskor bude viac. . co sa tyka mojich prikladov rapperov, to si ma asi mylis so seksom, ktory o par prispevkov nizsie nacal inu temu, bez odozvy.

  • Gashtan
    26. 10. 2009, 21:27
    • hodnotenie: 0
    Gashtan
    re

    1, nikoho som nezabil a ani tvoju rodinu nesudim, len som povedal, ze clovek ktory nazve volica debilom musi byt jednoznacne syn nevolica 2, co sa za 20 rokov zmenilo ti mam naozaj menovat? to snad nemyslis vazne. uplne ti staci ze rano vstanes, mas moznost ist do obchodu a kupit si tam co chces a hlavne potrebujes, ze mas moznost ist na internet a piasat do diskusii (to je dolezite ze?), ze mozes cestovat za hranice, ze ti nikto nic neberie a na druhej strane ani zadarmo neda, ze peniaze ktore platia tvoji rodicia formou dani sa aspon z casti realne vyuzivaju, ze zijes v suverennej krajine, ze mas kvalitnu ustavu, ze mas stale modernejsie prostredie, zdravotnictvo, skolstvo, oblecenie a uces aky chces, ze si vecer lahnes… samozrejme vela veci treba brat s rezervou lebo vzdy sa najde niekto kto netlaci veci dopredu ale k sebe, vid socialnych expertov dneska 3, politikov hadzes do jedneho vreca, nie je politik ako politik. niekto ma rad volica s nazorom, lebo to je skutocny volic a niekto nie, lebo mu staci stado a taky ma mat rad ani nemoze, logicky 4, v zivote som nejedol predvolebny gulas, koniec koncov u nas sa to nenosi, to plati na inych 5, slota je podvodnik a zlodej, nikdy som ho neobhajoval a ani nepovedal, ze podme ho a jemu podobnych „narodovcov“ volit 6, k whisky sa nebudem vyjadrovat, prd vidis do mojej penazenky a tiez do toho, co ktory politik pije. slotovi staci aj rum, na ktory mas aj ty

  • said
    26. 10. 2009, 21:42
    • hodnotenie: 0
    said
    suhlasim

    :)

  • aTaK
    27. 10. 2009, 0:50
    • hodnotenie: 0
    aTaK
    tento nazor by mali vmyvat ludom do...

    tento nazor by mali vmyvat ludom do pamati aby nahodou nezabudli, 1 ze sme v EU a mame stade peniaze(teda az na poslednu vladu vdaka ktorej sme prisli o cast-dementi ani kradnut nevedia), ze sme v NATO, nasa krajina sa zapisala na mapu politickeho sveta atd…

  • reckypp
    27. 10. 2009, 15:46
    • hodnotenie: -4
    reckypp
    ach

    kazdy ma svoj nazor aj ja ho mam a preto som si ho napisal, volit nepojdem v zivote nikdy lebo viem, ze polityka bola vzdy len o sluboch a moj zivot a stastie vobec nezavisi od skurvenych politykov, ale iba odomna.poznam kopec ludi, ktory zbohatli zo dna na den takze viem svoje a je mi ulplne jedno kto je v parlamente lebo viem ako to tam funguje a aj ty co tam pridu s urcitymi idealmi tak akonahle zistia ze su pri moci tak im uz ide iba o zbohatnutie a o to aby si nakradli co najviac a hlupaci si myslia, ze tym ze pojdu volit tak nieco zmenia.....myslite si o mne co chcete ale poznam ludi ktory maju 30 rokov a maju take iste nazory ako vy a ludi ktory muju po 40 a vydia to tak ako ja, treba to uplne odignorovat a nech sa tam jebu medzi sebou… ja by som sa tiez jebal kedy som tam bol a mal by som v pici nejakeho lumira a gastana nech aj zhniju hlavne, ze ja budem za vodou:Dcaute(pe­niaze rovna sa stastie)v tom duchu som to pisal,lebo seci dobre vieme, ze vsetko je o peniazoch

  • Gashtan
    27. 10. 2009, 18:04
    • hodnotenie: 0
    Gashtan
    uz len

    uz len kluckujes.. je jedno kolko mas rokov, ak si proste myslis hento, si idiot. volby su zakladny prvok demokracie, ak ich ignorujes, bol by si spokojny aj v KLDR. a just, mylis sa, nic nevies a uz vobec nie ako to kde chodi, lebo ledva dovidis na vas plot ty „polityk“

  • reckypp
    27. 10. 2009, 19:27
    • hodnotenie: -4
    reckypp
    pana

    chcem sa ta spytat jednu vec, netuzis byt za vodou?rano vstat a vediet ze nemusis nic robit, byvat vo velkom dome mat hocijake auto ake chces chodit po najdrahsich restauraciach uzivat si kazdy den s kamaratmi,ro­dinou,robit ludi okolo tebe stastnymi, tesit sa z kazdej picovinky, vobec neriesit peniaze byt skutocne slobodny ,nikoho o nic neprosit a ani sa nikomu spovedat uvizivat si zivot cestovat po celej zemeguli..nechcel by si to???a teraz si predstav ze prides do politiky a vsetko toto mas na dosah staci iba vymysliet nejaku bajku pre glupy narod ,staci aby ta zvolili a tvoj sen sa stane skutocnostou…stacia ti ludia ako si ty ktory veria ze svojim hlasom mozu nieco zmenit, ktory naletia na hocico. Ako spytam sa ta ty si myslis, ze rytmus tie slova myslel vazne? sam rytmus povedal, ze keby mu dali vela penazi tak v pohode urobi spot na kampan, zase to je len o peniazoch a o tom ze mlady a dochocovia tomu naleteli a veria tomu, rytmusovi prislo na ucet mozno neivem 100 000eur a politici maju iste hlasy a mozu si splnit americky sen a zazit skutocnu slobodu…mysli si co chces ale tym ze pojdes volit len uskodis a nie pomozes,cau prajem ti aby si zazil skutocnu slobodu…:D

  • Gashtan
    27. 10. 2009, 20:26
    • hodnotenie: 0
    Gashtan
    ano

    chcem byt za vodou, ale to je uplne ina debata ako ta, ze volici su debili a podme otvorit politikom oci neucastou na volbach

    predstavujem si to, ze ked pridem do politiky, nemam to na dosah. to je vseobecny omyl. aj keby som mal, pre mna je dolezitejsia buducnost naroda a mojich deti (v zmysle vseobecneho dobra). vravim to teraz a vravel by som to aj potom a asi v tom je medzi nami rozdiel, v tom, ze mne by stacil nemaly poslanecky plat a moznost veci realne menit

    pozor ale, nehovor o mne ze naletim na hocico. nikdy som nevolil podla toho, ze som na nieco naletel. nie som volic smeru ktory hlta celu udicu este pred tym ako je hacik hodeny na hladinu. pre mna nie su dolezite sluby, ktore spominas, ale skutky a odbornost

    stary, kazdy by nahral spot keby mu dali za to honorar, na co to sem pleties. otazne je, ci je rytmus stotozneny s OK, ale to je jeho vec a o tom sa nebavime

    Dakujem za prianie, no aj tak si myslim, ze CLOVEK VOLENIM NEMOZE USKODIT a zas naopak a rovnako, mentalna sloboda je tiez skutocna. Prave obmedzene rozmyslanie o necinnosti a zavist bohatym, plus politik = falosny zbohatlik = stastny clovek je zvratene

  • RelatiV
    27. 10. 2009, 20:36
    • hodnotenie: 1
    RelatiV
    rytmus...hm..

    neviem či ste niekto čítali dnes jeden nemenovaný denník, v ňom bolo práve o tomto spote písane…rytmus za to nedostal žiadne peniaze, bolo to riešené formou obchodu niečo za niečo, dohodol sa na tom zo záhradníkom, mohla to spievať vraj aj šindlerová ale to záhradník nechcel lebo by si ludia mysleli že prostredníctvom nej tlačí medzi ludí svoje názory…tak to tam písali a záhradník sa takto k tomu vyjadril podla toho…takže o peniazoch čo za to rytmus dostal sa tu hovoriť nedá

  • aTaK
    27. 10. 2009, 0:45
    • hodnotenie: 0
    aTaK
    tak ti si uz aky dememt, sorry za...

    tak ti si uz aky dememt, sorry za vyraz, sedlak(pardon urazam svedomity lud co rozmysla mozgom a nie ako tu pritomny nick 161843sdfsdaf-nedolezity), prave naopak neucast na volbach sposobila ze tato vlada vladne, prave teraz trepa ist k urnam a vyjadrit svoj nazor na vec sa krista slovensko prichadza o miliony eur z eurofondov, vdaka netrasparentnosti a cele zle proste…len moj nazor ked si citate tuto diskusiu, rytmus po prvy krat v zivote ma rovnaku myslienku ako ja…CHODTE VOLIT, vyjadrite sa, cim viacej nas-vas je pocut tym sa budu veci robit, ked sa stazuje jeden je to malo ked nas je vela uz je v tom sila…moj nazor nezmenite, takze netreba odpisovat nereagujem…

  • seks4000
    26. 10. 2009, 21:32
    • hodnotenie: -1
    seks4000
    jak chces dosiahnut to aby bola nulova...

    jak chces dosiahnut to aby bola nulova ucast na volbach? vyzabijat pol bratislavy a vsetko od zlatych pieskov smerom na michalovce?

  • tojejedno..
    26. 10. 2009, 14:33
    • hodnotenie: -1
    tojejedno..
    ...

    ten spot je OHAVNÝ. voliť nepôjdem nikdy v živote.

  • RelatiV
    26. 10. 2009, 17:52
    • hodnotenie: 1
    RelatiV
    je to dobré...

    ja by som aj šiel voliť lenže koho, keď v tomto našom Ružomberku trápnom ani kandidátov nikde nedajú, hlavne že pi*ovín plné bilboardy :D

  • Prejav
    26. 10. 2009, 19:27
    • hodnotenie: -1
    Prejav
    mne sa to paci :D ludia chodte volit...

    mne sa to paci :D ludia chodte volit :)

  • said
    26. 10. 2009, 21:39
    • hodnotenie: -1
    said
    pokal na toto dakto picuje pokladam ho za kuduška

    vsetky mrdky a heity pustite si to este raz a prosim pocuvajte .

  • smithBN
    28. 10. 2009, 12:31
    • hodnotenie: 1
    smithBN
    sorrry

    tento debilko uz nevi do kerej pice sa ma votret.sorrry nemam ho rad hejtujte ma teraz

  • poliTik
    29. 10. 2009, 0:48
    • hodnotenie: 0
    poliTik
    podmet

    len taka poznamka hh nech zakažu voliť 80 ročnym a vyšie lebo tych oblbnu tymi pičovinkami ako guluaš a podobne a potom my mlady tu trpime prijebanou vladou čo kradne,aj ked škoda že všetko tu je iba o lóvoch a každy si tu ide amircicky sen

  • feri jozi
    30. 10. 2009, 19:49
    • hodnotenie: -2
    feri jozi
    reckypp

    ahahah top!!!))) dalsi jebo co si mysli ze ked si da bongo tak nasal setku mudrost sveta

  • IGORKO
    30. 10. 2009, 23:26
    • hodnotenie: 0
    IGORKO
    no neviem pre koho je to určené, tý...

    no neviem pre koho je to určené, tý čo majú volbné právo asi vedia načo je, táto vec osloví asi iba tú časť publika, ktorá volebné právo nemá…

  • petuliak
    06. 11. 2009, 7:51
    • hodnotenie: 0
    petuliak
    OK = Občianský klub

    Preco sa song vola OK? Aky je skryty odkaz? „Ja som OK a viem koho podporím“ – http://tv.sme­.sk/…emstana.html

  • Gashtan
    07. 11. 2009, 0:20
    • hodnotenie: 0
    Gashtan
    myslim

    ze to kazdy pochopil s tym ale, ze ok neni obciansky klub ale obcianski kandidati, teda strana ktora podporuje prave zahradnika, na co odkazuje tvoj link

Pridaj komentár

Ak chceš pridať komentár, musíš sa najprv prihlásiť