Musim uznat viac sa mi to paci ako bengoro, ktory ani nemam ako mp3. Tu som
si nechal na pc az 4 songy. A track s premierom je naozaj vyborny. Takze mile
prekvapenie. A platina? Ta bola ista hned aj keby vydal uplnu sracku, ludia
kupia je to predsa od rytmusa.
Ukludni sa! Ak si si vsimol neurazal som Teba, dokonca ani rytmusa ani nic.
Dokonca som ho pochvalil ze sa mi iste tracky pacia. A vek podla mna
nerozhoduje aj ked podla mna si pred par dnami mozno ukoncil ucnovku a hras tu
gangstera ;-)
ja mam piči aj keby si urazil ale take kokotini že by predal vela aj keby
to je žumpa album to su decke veci kamoško mal by si sa stym vyrovnat konečne
za to že tu tie stroskotane slovenske kapely tolko nepredavaju tak rytmusove
predaje nemusiš pripisovat hned len temu že je rytmus a preda sa to ludom sa
to asi dost pači a miluju jeho hudbu v ničom inom to neni…ja ktemu len
dodam že u mna je toto vrchol kvality slovenskej sceny mimo toho už radšej
nič od nas nepočuvam lebo mi je zle z tych ostatnych šeci sa zasekli nekde
vpiči v roku 2005 nekery aj v roku 1995…kontrafakt navždy od roku
2002 až dodnes stale nečo nove stale to dava vyššie a ja nemožem mat nič
ine prednimi iba velky rešpekt…
Tento album sa neda rovnat s bengorom, az na 2pesnicky je to podla mojho
vkusu zleee. Tak isto aj bengoro ma svoje chyby ako aj samotny kontrafakt, a to
je to ze nejaku cast podmazov som uz pocul v zahranici a pochybujem ze by to ti
zahranicny preberali od slovakov, ako napr. 2PAC podklad ktory sa objavil na
bengoro albume, alebo E.R.A ktora sa objavila na kontrafakt albume a pod. Toto
ale vela ludi nevie tym padom ma na cely KF iny pohlad. Preberat hudby? preco
nie! ale preberat uz spraveny hip-hop mi pride zvlastne. A co sa tyka noveho
albumu rymuts mal v jednom pravdu aj ked bol troska skromny, tato hudba
z noveho albumu okrem Tonyho, nieje v roku 2012, ale w roku 560000445 lebo
tie niektore instrumenty su jak z marsu! A ukoncim to jednoznacne premierom od
ktoreho som pocul kvantum hudby a toto je fakt najhorsia produkcia ktoru som od
neho pocul, tie detske skrece ktore vystrihol so skladby z roku 1991 a
zoskrecovana gitara, nom neviem kolko ten podmaz stal ale urcite nad tym
netravil viac ako 15min. Nejde oto kto ti spravi instrument, ale aky ten
instrument je. Moj homosexualny nazor je jeden z 100000 nazorov, tolko len
odomna.
winikajuco si to wistihol stim premierom ani mne sa to moc nepaci a tes sa mi
nepaci nazor ze ked ma niekto welke meno tak moze odflaknut robotu cim wecie
meno tim treba robit kwalitnejsie a alebum sa mi produkcne as na par trekow dost
lubi a co sa tika textow tak iba mozno 3,4 weci inac je secko jak ma byt
CALAMADA LOLO SEST PRSTY!!! :D:D:D:D:D
víš čo to je samplovat hudbu? ty si dobre preberanie podmazov ti musí
jebat a ked teda vieš čo je samplovanie tak si total kokot si myslim ked takto
vypravaš, keby som to mal brat tak že nečo nepočuvam alebo odsudzujem lebo
je tam použtiy ten isty sampel tak mi asi jebe jak tebe lebo niektore tie
sample su použite aj v 354 odlišnych skladbach .takže pokračuj rieš tu
take decke kokotiny ja sa na takychto čudakoch budem akurat ujebavat a prdet
pri tem. kontaktuj kolegu z prispevku čislo jedna a založte fan klub deckych
vecí a vyplakávačov…moj heterosexualny nazor.
ty si nejaky haklivy pocuvaj! ja nehovorim o prebrati samplu ty dement! ale
o prebrati celeho instrumentu! cely ho ujebat aj s beatom! A ked pocujem
200veci kde je ten isty sampel tak budem kokot original aspon trosku a
nepouzijem ho aj ja ne? jak decko! A ked sa tu bavime o detoch, tak prave tie
su tie co si zacali rytmusa tzv kontrafakt kupovat a rozsirovat ho dalej! keby
nebolo ich a nevypravali o nom tak by ziadny „nazvyme dospelak“ ani nevedel
kto rytmus je! Takze detom moze len podakovat! Vies co mozno naco? zbytocne tu
nieco riesit, ked si nemozem povedat negativny nazor na interpreta! Je to fakt
kral, teraz keby aj vydal svoje hovno na CD budeme to kupovat! lebo to musi byt
dobre musi sa to pacit kazdemu ne?
Kral vydal kralovsky album. Hudba, texty, rapy, produkcia, beaty – vsetko
je to tak, ako to ma byt. Presne, ako povedal sam Rytmus. Su tam vazne veci, su
tam srandy, totalne kokociny. Je to album pre siroke masy. Od deciek po
dospelych ludi. Jednoznacne je Kral slovenskej sceny spolu s Kontrafaktom.
Jedina skupina na Slovensku, ktora je schopna mu/Kontrafaktu konkurovat je Moja
Rec. Ak sa bavime od jednotlivcoch, tak este mozno Cistychov, DNA a Kali. Zvysok
je smiesny. Zostali fakt niekde na konci 90. rokov a nikam sa nehybu. Uz len
dostat sa k originalu a kupit si ho.
Ako niekto pisal hore ludia kupia cokolvek od neho lebo je to pan Rytmus.
Novy album? Obsahuje jeden dobry beat aj ten robil american a dva dobre
texty – List a Kral, inak ostatne veci a hudby su nula bodov. Sklamal ma na
celej ciare a podla mna je precenovany. Jediny dobry projekt v ktorom Rymtus
bol je Spinavy HR produkt a od vtedy to s nim islo dolu vodov. Ja neviem mozno
zaujme nejakych trapnych stredoskolakov ktori po veceroch chodia ako pani po
meste a pocuvaju temeraf z mobilov aby to kazdy pocul ale toto uz nie je rap
ale skor hip-pop. Mna osobne nezauimaju prsi prsi ani beaty tuc tuc clap, keby
spravil cely album v style Cigansky sen tak to by bol rap! Ale posledne roky co
sa tyka produkcie na svk su nic moc, jedine na co sa fakt tesim je pocin od
invazie u ktorej sa da cakat ze ostanu v tom rape aky sa paci mne a nebudu sa
opicit po amerike.
Mlady muz kludni svoje emocie, ja Ti niesom ani kamarat ani clen Tvojej
rodiny ze sa mozes podobnym stylom vyjadrovat smerom ku mne. Preco by som mal
robit nieco? Som posluchac a slovensky rap pocuvam este od zvukov ulice a
uprimne Ti poviem ze sa mi nepaci smerovanie slovenskej sceny. Kazdy sa ohana ze
chce napredovat ale k comu to je ked je to na ukor kvality? Tak je to
v pripade Rytmusa, tak je to v pripade Cisteho a i. Chcem pocuvat hudbu ktora
mi nieco da a nieco take co si odnesiem aj dalej ale myslim ze vysvetlovat to
cloveku ako si Ty je to uplne zbytocne. :)
zbytocne mi to neni vysvetlovat…ja som tiez uz vypocuj kadejaky hip
hop..rytmusa tiez pocuvam takmer od zaciatkou…a tiez som si vsimol ze
v poslednej dobe robi uz take srandovne pesnicky ako je salalaj, stoprocent
2..ale aj tak sa mi to paci..paci sa mi aj List otcovi, Musis mat nadej, Vsetko
ma svoj koniec…ked som sa nadtym zamyslel tak som to pochopil…ale ako
hovorit ze cely album je nula bodou je troska odveci..sam povedal ze tento album
bude iny ide inym smerom..ale to je zas zbytocne vysvetlovat tebe.
tak na uvod.....kto povie ze hudby na Kralovi su neni dobre je hluchy.....ak
to islo od HR produktu s nim dole…tak si dalsi co sa zasekol v 90 rokoch a
doteraz je tvoj vrchol Nazov stavby Rec Nasa........ale to uz je davno
mrtve.....mne sa novy album paci…a nejsom trapny stredoskolak.....a ak povies
ze toto uz nieje rap ale hip-hop tak mi je jasne kto si ked nepoznas ani len
rozdiel medzi tymito pojmami......takze tvoja kritika je trapna a
nema silu…
na úvod chcem primitivov upozornit, ze na Rytmusa ani nikoho ineho
nepicujem, nikomu nic nezavidim a tak.Takze, z albumu som pocul vecinu
trekov – nepaci sa mi to.Som fanusik klasickeho hip hopu…nemam rad
autotune, new schoolove bíty a podobne veci.Hip hop uznavam v jednom jedinom
smere a to je hip hop ako kultura elementov…myslim ze terajsia Rytmusova
tvorba sa uz od tohoto uplne odklana…sam Rytmus povedal ze uz sa neciti byt
nejakym hip hoperom, ale hudobnikom.A ked mam byt uprimny…takuto hudbu mam
v pici.Mier
ja v podstate uz slovensky ani cesky rap moc nepocuvam, ale este stale si
viem v aute pustit rytma alebo kf lebo su to veci, ktore som vzdy pocuval a
viem si ich odrapotat od a po z… kral je moja piata originalka ktoru vlastnim
(ak neratam dvd murdardo mulano), ale je mi uz teraz jasne, ze sa mi
v prehravaci opotrebuje asi najmenej… ked som si to cele prvy krat vypocul
zostal som ako nemy ze woow … ale dalsim a dalsim pocuvanim zistujem vela
nedostatkov… chyba mi tu ten naboj ktory malo bengoro, ta bezprostrednost,
ktora bola ako rana do tvare… neviem ci dochadzaju napady,ale prvoplanovost a
predvidatelnost rymov mi tu fakt vadia… vadia mi miestami az moc moderne
produkcie… to sa mi moc nepacilo uz na bozku ale budiz… jasne ze nemozeme
stale ocakavat produkcie ako v rokoch 2004/2005 ale zas to nebolo potrebne tak
prehanat… neviem, je to dobry album ale nejak si nan neviem zvyknut… aspon
zatial… najviac sa mi paci nigdy sa nezavdacis, ci uz tym ujetym flowom a
produkciou, ale je tu presne to co od rytma vzdy cakam, jeho typicky slovnik,
ktory je provokacny ale vo vnutri je niekde ta pointa … to tu chyba vacsine
pesniciek, sama pravda,nadej … a co dalej? nedotiahnute temy… paci sa mi
este list otcovi… proste napriek svojej pociatocnej hitovosti tu zas tolko
hitov neni… skoda… snad nabuduce…bud ego, alebo KF… mozno aj sam rytmo,
ak to nabuduce nebude album pre styridsiatnikov… radsej siahnem po
bengore :)
Gratulujem k uspechu, prajem mu to, lebo viem ze tento clovek tvrdo maka. Co
sa ale mna tyka, album ma sklamal a lutujem ze som to kupoval. Ako niekto pisal,
okrem 3–4 trackov to skipujem, super pew-pew intergalakticke produkcie od
Tomiho ma akurat tak irituju, ine su zas az moc podobne americkym veciam,
Premierova produkcia sa mi paci, a Hajtkovic tiez nesklamal. Moc vela spevu tiez
nemusim, pride mi to jak keby nasledoval strukturu Carter III., proste dnes uz
si kazdy na album najebe do kazdeho 2. tracku spevakov a caka komercny uspech.
Ako celom mi album pride moc genericky.
Moj tip na track: Razny basnik 2
PS: ETP vidno ze si uplne „nezaujaty“, tipujem ze mas v detskej izbe nad
postelou plagat s coverom KRALa, ako mas aj v avatare. Skus nepicovat do
kazdeho negativneho nazoru, mozno potom ta bude niekto brat seriozne.
a čo ked mam takeho avatara ty skus ludi nesudit podla obrazku zase ty fekal
men a netipuj na mna nič ja nazory berem ked sa to nekemu nepači nikemu som tu
neooponval ale ked nejaky kokotko zadre že predal len preto že to je rytmus a
predal by aj keby to je pičovina čo neni alebo že ma ujebane podmazy tak mi
to proste neda demencia na tejto stranke prekvita ako vidim…
uplne suhlasim s vacsinou…sklamalo ma to. od zaciatku bolo okolo toho
velke halo a cakalo sa na to ze to bude pre normalnych ludi ako povedal a ked je
to konecne vonku tak kazdy normlany tam ma max 3 co akurat to stiahne a vobec
ani len nepremysla ze by to kupil…kazdy znamena NIEKOLKO desiatok ludi
v mojom okoli…
lebo tí ludia nevedeli čo kupujú a čakali od toho určite viac,
trištvrte z nich ak nie viac bolo po vypočutí podla mňa sklamaných a keby
sa dalo tak by to vrátili…jediné čo ma na tom zaujalo sú niektoré
produkcie…texty mi prídu také, že už mu asi došli témy…a egove party
v tých troch trekoch boli lepšie ako ktorýkolvek rytmusov z albumu ak
nerátam treky král a list ocovi…asi tak že ego schoval rytmusa do vrecka
tromi slohami na jeho vlastnom CD :D
priznam sa, podlahla som „tej velkej kampani“ co okolo toho bola…dufala
som, ze to bude fakt nieco ine, nieco co ma oslovi..nestalo sa, az na par
vynimiek…suhlasim rovno s prvym nazorom,ze ludia to kupia, lebo je to rytmus
a narozdiel od inych, pre mna lepsich, ho poznaju aj ludia, ktori inak do tohto
stylu nezabludia…tak ako to bolo s jeho reediciou bengora, tam to kupovali
bud velki zberatelia alebo jeho extrafans..som zrejme zaostala a tak si aj budem
nadalej pocuvat tych co su „zaostali“ rovnako…
Mna osobne ma prekvapil bezi mi ten album iba chvilku a pre mna postupil
o jednu uroven vyssie lebo sa vzdy vymykal z ostatnej slovenskej sceny svojim
stylom a teraz sa mu to podarilo este aj skombinovat. Tiez ma prijemne prekvapil
track Kral , ktory prekvapivo vobec nie je o nom ale o bohovi. Z druhej
strany sa mi ten track s Premierom zdal ako totalny prepadak nato ake ma meno.
Refren z Verejny netriatel mi pride ako to iste z tracku Mais ou od Stressa.
Ale celkovi dojem je vyborny davam 9,5bodov. PS: ETP poprosim ta, nepis uz.
zasa tu ludia placu jake je to na hovno…hudby su prilis moderne.....hento
je kopirka tamtoho…pocuvajte album…nepaci sa vam…nekupte
to......nepicujte…pocuvajte zaostalych raperov co doteraz sampluju stare
platne a produkcie z roku 2000 a tesia sa z toho…teste sa s nimi a
hotovo.....ja sa tiez zbytocne nezapajam do diskusii o raperoch ktorych
nemusim.......nemam potrebu hejtovat niekoho na nete aby som si doma mohol
buchnut ze jaky som dobry lebo som nanho nakydal…ked ma jeho hudba
nebavi…nepocuvam nekomentujem a idem si hudbu co ma bavi…a tu aj
podporim…presne jak s tymto albumom.....mna bavi…jeho rozmanitost…su tam
aj halusky…aj normalne tracky…a autotune aj spev, aj moderne produkcie a
klasicke.....je jasne ze ma nebavia vsetky tracky…taky album nieje ktory by ta
bavil cely.....ktoto tvrdi.....klame sam seba.....tolko k tomu.....a nech preda
kolko chce.....aj tak im fandi najviac ludi…maju najviac koncertov…najvacsi
predaj.....tak o com sa bavime?…
poviem ti jeden album ktorý ma baví celý, dokonca to ani neni album ale
demo od Disharmónie…baví ma to úplne celé od intra až po koniec…a je
škoda že chalani sa asi rozpadli kedže už spolu nedali žiadni
projekt…určite mali perspektívu…ale k rytmusovi áno sú tam samozrejme
aj dobré treky hudby sa mi páčia poväčšine…ale tie treky, ktoré su
„haluzné“ tak také podla mňa na album nepatria…nejak pomimo len tak
keby to dal tak dobre to beriem…ale tie treky tvoria skoro tretinu albumu…a
texty hlavne sú ako keby rytmusovi už došla reč…lacné rýmy, ktoré už
dopredu viem ako skončia…a neviem no ale bengoro bolo lepšie podla
mňa…najlepšie treky na královi su list ocovi a král, potom ešte na toto
som čakal ale tam viac egova sloha…a musíš mať nádej, všetko má svoj
koniec tam tiež hlavne ego. ale stále považujem rytmusa za velkú osobu SK
repu a hudby ako takej.
lol, nejsom zastanca rytmusa, ale par veciam tu nerozumiem ked vsetci do
jedneho tak strasne picujete.. album mam doma, paci sa mi, bavi ma.. ked tak,
seriozne mi prosim poradte aky iny lepsi album si mozem ist momentalne kupit?
ktory ma bude viac bavit a bude na lepsej urovni ako tento? odovzdam cenu
vitazovy ktory mi pomoze pri vybere ineho, lepsieho albumu hehehe
a co sa tyka premierovej produkcie, hehe, co je s nou? presne takyto beatik
som v kutiku duse cakal a aj sa stalo… typicka jednoducha samplovacka,
s kvalitnymi bicimi a krutou basovou linkou.. to jest dami a pani dj premier,
nic viac nic menej..
ludia vam to sibe? nadavat na tento diamantovy albuM?????? nenavidim rytmusa
za jeho primitivitu, nikdy som ho nepocuval, neznasal som bengoro okrem
3–4trekov, toto je buducnost hiphopu, neuveritelne kvalitny album, textovo,
hudobne, ten album je na mesiaci, ostatne sa nanho nechytaju, musis mat nadej,
saga pokracuje, list otcovy, skoro vsetko, na vsetky nalady, ludia neplacte ze
to uz neni hiphop, je a zachranuje nasu scenu, lebo ostatne albumy mi pridu ako
vzduch oproti tomuto albumu, miloval som moju rec, aj DNA album ale toto je
DIAMANT SK HIPHOPU, RYMUS JE VO FORME pre mna od PREVSETKYCHSKUTOCNYCH…mier,
ludia vypocujte si to poriadne…
No takze niekto powe ze ten album je uplny prepadak niekto ze je uplne naj
aky mohol byt. Podla mna je moc dobry az na par trackou (ked neratam tie nieco
ako „skity“). Niektore tracky su tak pravdive a az ked sa nad nimi zamyslite
najdete v nich pointu…Dokonca aj moji spoluziaci ktoryy nepocuvaju SK H-H ani
nijaky tak vravely ze „Rytmus ten zajebal kvalitny album!“..taak ktoo nece
nech to nepocuva , nech to vymaze z PC a pod. Tolko moj nazor…
Platina, či prepadák, je mi to jedno. Mne tento album ako celok nesadol. Na
druhej strane treky Rázny básnik 2, Zlatokopky a Na toto som čakal, tam
Rytmus skutočne zabil! … ETP – veľa štastia v živote, evidentne ho
budeš potrebovať…
Rytmus ma už pár rokov nezaujíma, pretože som zrejme debil, ale v tých
jeho textoch nedokážem nájsť žiadnu zaujímavú (alebo aspoň priemernú)
myšlienku… No keďže sa okolo tohto albumu urobila taká obrovská kampaň
(ako sa zmenil, aké to bude iné… pre normálnych ľudí), čakal som, že
možno sa predsa len niečo zmenilo… Napokon, nie je to nemožné. Texty mi
(klasicky) nič nepovedali (žiadne prekvapenie)… No bol som fakt zhrozený,
keď som sa snažil zameriavať aspoň na jedinú vec, ktorú som si na ňom
donedávna vážil – flow. Nechápem, že to nikomu neprekáža, ale Rytmus
ako keby zabudol rapovať. OK, má niektoré haluzné flowy, čisté
ujebávačky… to mi nevadí… ale kde je skutočne rýchly, striktný,
premakaný flow, ktorý kedysi mal? Niektorí sa tu smejú na Špinavom HR
produkte, ale tam rapoval, ako sa patrí… Na tomto albume sú však
väčšinou len trápne recitovačky… a primitívne rýmy. Toto je fakt
škoda… Ale proti albumu nič… mňa neoslovil, ale niektorým ľuďom sa
zjavne páči… a to je základ… nech si ho užijú (bez irónie)…
Přesně tak, nechápu co proti tomu albu většina lidí na tomto fóru má,
podle mě je to to nejlepší co na CZ/SK dosud vyšlo! Je to novej zvuk, promo
trvalo dost dlouho a myslim, že seneslo ve stejnym duchu, v jakym je celý
album, tak na co si stěžujete! Je jasný, že lidi, který žijou v roce
1990 a poslouchaj Tupaca, Wu-Tang atp. tohle album nikdy nepochopí. Tihle lidi
už ale dneska nepochopí žádnej album. Budou jenom chodit po fórech a
kritizovat jak je ten kterej album špatnej a jak je všechno špatně! A že
už to nikdy nebude takový! Nebude, proto bych chtěl tyhle lidi jednou pro
vždy poprosit, ať si už nikdy nekupujou a nestahujou žádný nový
věci-nebude se ván to už nikdy líbit! Rytmus zajebal zle! Spoustě lidem
z mýho okolí, který rap neposlouchaj, se to líbí, protože je to někde
jinde a to je dobře!
ty co si, jake „nebude se vam to uz nikdy libit“ more. zijem v roku
2009 a stale vychadzaju albumy, ktore si rad stiahnem/kupim/vypocujem. len
par vyberiem, specialne pre teba (alebo hocikoho): raekwon – zabil. true wu
fan vedia, a album je urcite hip-hopovy top pre tento rok aj pre non-wu.
ghostface – taketo r'n'b mozem – ked raper rapuje a spevak spieva (pozor,
ghostface ma zvlastny styl, ale „nespieva“ sracky, vidis rozdiel? na to tam
ma ludi. good album, vypocujem v aute, s kockou…hocikedy, pohodka. big
twins – raw qb, nie je o com. cormega – tak ako ho mam rad…mozem
pokracovat (tragedy khadafi, sean price, randam luck, oc & ag, capone, nore,
jedi mind team,…). uz chapes? da sa aj v 2009 bratku, len treba vediet co
chcem pocuvat. jasne, nemusim: gay-z, timba, kanye, lil' gay…a zvysok trapkov.
nechcem, nepocuvam :). traaaapne. ze hymna NY. :DD oooh my god. ano, som
„zajebany v roku 1990“. sorry, ale na tom som zacinal, to sa mi pacilo
ftedy, teraz, a neverim ze sa mi nebude o par rokov…tak preco by som mal
menit styl? lebo progres? :D haha, sorry, nic moc, nepojdem z lepsieho na
horsie…kam vitr, tam plast, vsakze…nie vsetko co je new musi byt „zarucene
dobre“ a „pravy hip-hop“ :). a ano, novy rytmus sa paci spouste lidem
z tvyho okoli, kteri rap neposlouchaj. sam si si nasral – lebo rap
neposlouchaj :D. ak chapes. more.
for all: sorry za spam, som stary kokotko kt. pocuva true hip-hop. not the
other bullshit. so whutt – sue me.
„sedim si na hhsk a cakam co kto zadeli na rytmusov album aby som mu
nalozil, ze.“ si PHAAAN. velmi pochybujem ze okolo r. 1990 vychadzali na
svk/cz hip-hopove albumy v takom pocte a mnozstve ako je tomu dnes, resp. za
posledne roky. daj nejake, ak rychlo vygooglis, mne sa nechce…maximalne rap
steady crew, nejake zvuky ulice…ani neviem kere roky to boli…a co ja viem co
este. kazety a mtv ked bolo bratku. vsetci ste pocuvali neee?? :)) urcite. a co
ty vies co on myslel, napisal „…v roce 1990 a poslouchaj Tupaca,
Wu-Tang…“. bavime sa o hip-hope, alebo stale musime delit na slovensku
dedinu, a zvysok sveta?? moj zlaty chod spinkat, rano treba ist do skoly.
vypocuj si albumik a sladke sny.
k albumu som sa nevyjadril narocky, ale dam nazor – hudby super urcite.
nie moj styl, ale super – nic take som tu este nepocul. najviac sa mi paci
prvych 20s zo saga pokracuje. skoda ze nie je cely track v takomto style.
texty – rytmusa mam rad v polohe ako v tracku zlatokopky. tak sa mi pacil
predtym, aj teraz. zvysok velmi nemusim, aj ked neodpisujem, len proste nie moj
styl. a neviem ci som jediny kt. sa paci track jediny :))). premier dal
jednoducho, ale kyvem hlavou, a toto chcem!! neviem ako vy…tieto 3 veci hned
na prve vypocutie. tha takkk, zvysok nekomentujem, asi ma uz nic tak velmi
nezaujalo, ani na 10te vypocutie.
Ale nee, Premier dal kruto, tiez sa mi to paci, mam pocit ze ludia moc dobre
jeho tvorbu nepoznaju a cakali od toho neviem aky moderny beat. Taktiez aj
Zlatokopky, Razny Basnik 2 a Verejny Neptriatel su vpohode.
Inak z tych „rapovych“ sk albumov, napr. teraz Kaidzas, Tragikomix MDMA,
Decko Utecenec… Vsetky tieto 3 si pojdem urcite dlhsie ako Rytmusa.
To ze sme v roku 2009 neznamena ze vsetci musime pocuvat popovo hiphopove
komercne albumy a Wu Tang a Tupac sa bude pocuvat aj o dalsich 20 rokov zatial
co na tie popove albumy si za 20 rokov nespomenie nikto.
mne sa osobne Kral paci viac nez Bengoro. Produkcie vyborne, texty tiez, paci
sa mi obmedzenie vulgarizmov, tematicky tiez v pohode, aj ked som cakal aj
nejaky trek ako bol Neni unik na Bengore, ale Bengoro ma oproti Kralovi jedno
velke + a to pocet trekov, kde ich bolo trocha viac. Som zvedavy ako na to budu
reagovat radia, kedze najma skladby s Tinou maju podla mna velky potencial a
tiez Saga pokracuje a samozrejme ten lovesong… Mohol tam ale dat viac
auto-tunu, kedze je tam par beatov, do ktorych by sa to uzasne hodilo :) album
som podporil, urcite to neboli vyhodene peniaze a k platine gratulujem :) na
jednom fore bolo spomenute, ze by mohol za prvy tyzden predat aj viac nez Fat
Joe s jeho poslednym albom :D
platinu ani neriesim… je to Rytmus takze to sa dalo cakat… album sa
celkom da… asi 3 songy su fakt brutalne ale pre mna ostava aj nadalej album
roka Dual Shock :-)
no tak myslim ze porovnanie kvality albumou rytmusaa a kaidzasa by som nazov
alebumu kral dal skvor kaidzasovy jeho repy sa daju ovela viac pocuvat myslim si
ze rytmus tento album kvalitne odflakol
boze vy ste sprosty ak ste si album poradne vypoculi ako niekto moze povedat
ze patrik titul KRAL pasoval sebe debili primitivny sa uvedomte co
rozpravate.A k albumu mne sa pacil velmi a ak niekto hovori ze to je viacej
hudobnicke ako rapove tak to je prave to co sa mi tam paci najviac ma to fakt
velku uroven predaje a koncerty vravia o vsetkom rytmus tam ma paradne tracky
taky list otcovi,Kral,Zlatokopky,Razny basnik 2 a este ich tam je vela jedine
co sa mi na albume nepaci je to ze je dost kratky skoda ze tam je vela tych
skitov alebo ako by som ich nazval aj ked tie sa mi nahodou pacia:D je t
proste luxus.
tak album je podla mna velmi slabi rytmusov rap je nevyrazny neinteligentny a
nehodi sa do hudieb co tam ma skoro ani jedna skladba ma nebavi jedine co sami
na albume paci su egove pasaze a par svetlich miest ale celkovo je to velmi
slabe rytmus sa snazi bit originalny ale vobec mu to nejde minule albumi
kontrafaktu a bengoro boli na inej urovni
naj album uplne uzasny pocin :D perfektne beaty este lepsi rap, skoro
v kazdom treku rapuje inak velmi sa mi to paci. zlatokopkyyyyyyyyyyyyyy kurvy
vyjebane:D:D:D
ano do autaje to super :) meditovat saneda pritom, ale instrumenty su
v pohode,hned si ziskali moje usi asi 3 treky,a ten s premierom kazdy ma svoj
cennik chapte too… rytmus chcel ohurit Vas „ortodoxnych“ tak vam kupil ten
lacny smejd aby mohol machrovat,ze ma instrument a fotku s premierom.inac wich
ma zabiiil koneeec. album hodnotim asi 7/10 .takze je super,rytmus je
hudobnik…
nie som rytmusov fanusik. ale toto cd sa mu podarilo…Od hosti, po hudbu az
po prejav a texty..ja mam pocit ze rytmus az teraz dospel… az na 2–3
pesnicky..inak album je si myslim celkom dobry…mozno ho aj kupim :)
ak henten PR klipik pripojeny k clanku robil DoubleJ…tak
konec…chlapce..tie zabery su dokonale, cisotu a farby uzasne…Ty mas obrovsku
buducnost…tocis lepsie jak hocikto iny na slovensku…ak to nebol
DoubleJ..pozdravujem original autora :)
Ja zijem v Jihlave a album som tu nikde nezohnal a to som presiel vsetky
obchody od gauner,sk8shop po tesco a interspar a nikde ho nemaju a to je Jihlava
krajské mesto a má 50000 obyvatelov tak uz neviem me sa zda ze okrem
Prahy,Brna,Ostravy,Plzne,Olomouca to v ceskej republike nikde
nepredávaju.
už po zhliadnutí jeho promo klipov som nečakal, že album bude nečo
úplne iné; takŽe nejsom ani sklamaný; proste podla mňa je toto Rytmusov
najslabší výkon zaťál…nebudem sa tu vyjadrovať k iným vecám okolo
neho, čo si myslím a tak, sa mi to neste stále opakovať; našol som si tam
max. 3 počúvatelné veci, inak pre mňa nič neznamená…dávam mu max.
3 body z 10
nikdy sa nezavdacis vsetkym.ale ego sa tam objavuje malo.a to mi vadi.preto
ze je lepsi ako patrik.podla mojho nazoru.alebo ze by sme sa dockali aj od neho
nejakeho albumu.
Rytmus ide stale hore a hore .. Rytmus je iny level Rytmus je pan ..
Co by som albumu vytkol je len to ze je tam len 13. spievanych songov…
Mohol dat aspon 16 Patrik, ale i tak je album kvalitka.. Jedna z najlepsich
veci ktore vysli zo SR!
Album už mám a som ním nadšená!Patrik Vrbovský patrí Ti môj veľký
obdiv!Držím palce v ďalšej tvorbe a želám veľa guráže odolávať
kritikám,ktoré dostávaš od ľudí,ktorí v živote ešte nič nedokázali
ale v kritizovaní sú number one!Zdraví X-tra mama
No je jasne ze Rytmus je pan lebo uz je uplne inde ako taky Miki Mora co
chodi po Petrzalke s brokovnicou a vozi sa na felicii
Tento album je uplne zabity,taky nenasilny,aj rapove veci aj sa da v pohode
najst kludna hudba,napriklad neprestavaj verit…
Mozno by som vytkol tie skity,trochu zbitocne lebo to nikoho nezaujma,ale
taka prijemna pauza aspon…a ten beat od Premiera,uplna slabota mohol radsej
urobit s Kappom alebo skym…to su take americke veci co tu vela ludi
nezaujma…ale ide o prestiz
Takze Rytmus je uplne inde a je pan,a rapovu vec cakajme skor od KF…
nehorazna picovina ten album.to ocuvaju seci ti pokec blazni co sa hraju na
velkych frajerov a raperov a skutocnosti ocuvaju te disco picoviny a nemaju ani
sajnu co je rap
Naozaj som sa tesil na tento album, no o to vacsie bolo moje sklamanie, ked
som si ho vypocul. Je mi luto ludi, ktori sa idu posrat z niecoho, co ma naozaj
daleko od kvalitnej hudby. Ozaj je pravda, ze promo a marketing vzdy urobia
svoje. A hlavne v tomto pripade. Ak by podobne skladby zlozil niekto iny, tak
po nich ani pes nestekne… Kvalita je o niecom inom, ci uz hudobne alebo
textovo. Tento rok stoji za zmienku akurat tak Kaidzas s Klokocinom a Moja Rec
s Dual Shockom. Vyzera to tak, ze pan Rytmus nam uz toho nema vela co povedat.
A skoda, ze najlepsi slovensky raper EGO nevidal este ani jeden vlastny album.
Preco asi?
No sak zas Rytmus povedal ze to nebude pre raperov ale skor pre normalnych
ludi a to sa mu celkom podarilo.Chce sa predat aj inde a ako to tak vypada taksa
mu aj dari…
ja pocuvam tak zo vsetkeho nieco ale …neviem..rytmo je sice dobry a ma
silne meno ale…moc to vsetko nafukuje a robi okolo seba zbytocne ,,haloooo,,
..pripada mi uz moc namysleny ,tym na druhej strane nechcem tvrdit ze robi zlu
hudbu len niekdore veci na albume kral su dobre preto lebo ich dal rytmus.. no
uznajte keby niekdo vyhodil taku halucinaciu ako je ten rezen s knedlami ,tak
by sa to asi moc nechytilo alebo aj par inych podobnych veci ale zase veci ako
napr. list otcovi,zlatokopky a pod.maju istu hlbku ,su pravdive a to sa mi
paci.Rada si vypocujem veci ktore sa tykaju bezneho zivota a poukazuju na
situacie ktore sa zas az tak moc neriesia ale take veci ako napr.ze je nafukany
a pod :D:D:D to ma akoze fakt nezaujima.. a to ako sa robi zaujimavy tym ze na
seba naklada sam… mal by si dat freestyle battle asi sam so sebou niekedy
:D:D:D:D niekedy ho fakt nedokazem pochopit :D
- hodnotenie: -1
B3RNOMusim uznat viac sa mi to paci ako bengoro, ktory ani nemam ako mp3. Tu som si nechal na pc az 4 songy. A track s premierom je naozaj vyborny. Takze mile prekvapenie. A platina? Ta bola ista hned aj keby vydal uplnu sracku, ludia kupia je to predsa od rytmusa.
- hodnotenie: 0
B3RNOUkludni sa! Ak si si vsimol neurazal som Teba, dokonca ani rytmusa ani nic. Dokonca som ho pochvalil ze sa mi iste tracky pacia. A vek podla mna nerozhoduje aj ked podla mna si pred par dnami mozno ukoncil ucnovku a hras tu gangstera ;-)
- hodnotenie: -2
danoosak ma pravdu tak o co Ti ide ?
- hodnotenie: -9
ETPja mam piči aj keby si urazil ale take kokotini že by predal vela aj keby to je žumpa album to su decke veci kamoško mal by si sa stym vyrovnat konečne za to že tu tie stroskotane slovenske kapely tolko nepredavaju tak rytmusove predaje nemusiš pripisovat hned len temu že je rytmus a preda sa to ludom sa to asi dost pači a miluju jeho hudbu v ničom inom to neni…ja ktemu len dodam že u mna je toto vrchol kvality slovenskej sceny mimo toho už radšej nič od nas nepočuvam lebo mi je zle z tych ostatnych šeci sa zasekli nekde vpiči v roku 2005 nekery aj v roku 1995…kontrafakt navždy od roku 2002 až dodnes stale nečo nove stale to dava vyššie a ja nemožem mat nič ine prednimi iba velky rešpekt…
- hodnotenie: -1
terorista1Tento album sa neda rovnat s bengorom, az na 2pesnicky je to podla mojho vkusu zleee. Tak isto aj bengoro ma svoje chyby ako aj samotny kontrafakt, a to je to ze nejaku cast podmazov som uz pocul v zahranici a pochybujem ze by to ti zahranicny preberali od slovakov, ako napr. 2PAC podklad ktory sa objavil na bengoro albume, alebo E.R.A ktora sa objavila na kontrafakt albume a pod. Toto ale vela ludi nevie tym padom ma na cely KF iny pohlad. Preberat hudby? preco nie! ale preberat uz spraveny hip-hop mi pride zvlastne. A co sa tyka noveho albumu rymuts mal v jednom pravdu aj ked bol troska skromny, tato hudba z noveho albumu okrem Tonyho, nieje v roku 2012, ale w roku 560000445 lebo tie niektore instrumenty su jak z marsu! A ukoncim to jednoznacne premierom od ktoreho som pocul kvantum hudby a toto je fakt najhorsia produkcia ktoru som od neho pocul, tie detske skrece ktore vystrihol so skladby z roku 1991 a zoskrecovana gitara, nom neviem kolko ten podmaz stal ale urcite nad tym netravil viac ako 15min. Nejde oto kto ti spravi instrument, ale aky ten instrument je. Moj homosexualny nazor je jeden z 100000 nazorov, tolko len odomna.
- hodnotenie: 0
bks"preberat uz spraveny hip hop " som skapal ked som to precital :D:D:D peace bratu :D
- hodnotenie: -1
SAMUELERwinikajuco si to wistihol stim premierom ani mne sa to moc nepaci a tes sa mi nepaci nazor ze ked ma niekto welke meno tak moze odflaknut robotu cim wecie meno tim treba robit kwalitnejsie a alebum sa mi produkcne as na par trekow dost lubi a co sa tika textow tak iba mozno 3,4 weci inac je secko jak ma byt CALAMADA LOLO SEST PRSTY!!! :D:D:D:D:D
- hodnotenie: -10
ETPvíš čo to je samplovat hudbu? ty si dobre preberanie podmazov ti musí jebat a ked teda vieš čo je samplovanie tak si total kokot si myslim ked takto vypravaš, keby som to mal brat tak že nečo nepočuvam alebo odsudzujem lebo je tam použtiy ten isty sampel tak mi asi jebe jak tebe lebo niektore tie sample su použite aj v 354 odlišnych skladbach .takže pokračuj rieš tu take decke kokotiny ja sa na takychto čudakoch budem akurat ujebavat a prdet pri tem. kontaktuj kolegu z prispevku čislo jedna a založte fan klub deckych vecí a vyplakávačov…moj heterosexualny nazor.
- hodnotenie: 1
terorista1ty si nejaky haklivy pocuvaj! ja nehovorim o prebrati samplu ty dement! ale o prebrati celeho instrumentu! cely ho ujebat aj s beatom! A ked pocujem 200veci kde je ten isty sampel tak budem kokot original aspon trosku a nepouzijem ho aj ja ne? jak decko! A ked sa tu bavime o detoch, tak prave tie su tie co si zacali rytmusa tzv kontrafakt kupovat a rozsirovat ho dalej! keby nebolo ich a nevypravali o nom tak by ziadny „nazvyme dospelak“ ani nevedel kto rytmus je! Takze detom moze len podakovat! Vies co mozno naco? zbytocne tu nieco riesit, ked si nemozem povedat negativny nazor na interpreta! Je to fakt kral, teraz keby aj vydal svoje hovno na CD budeme to kupovat! lebo to musi byt dobre musi sa to pacit kazdemu ne?
- hodnotenie: -2
p4raKral vydal kralovsky album. Hudba, texty, rapy, produkcia, beaty – vsetko je to tak, ako to ma byt. Presne, ako povedal sam Rytmus. Su tam vazne veci, su tam srandy, totalne kokociny. Je to album pre siroke masy. Od deciek po dospelych ludi. Jednoznacne je Kral slovenskej sceny spolu s Kontrafaktom. Jedina skupina na Slovensku, ktora je schopna mu/Kontrafaktu konkurovat je Moja Rec. Ak sa bavime od jednotlivcoch, tak este mozno Cistychov, DNA a Kali. Zvysok je smiesny. Zostali fakt niekde na konci 90. rokov a nikam sa nehybu. Uz len dostat sa k originalu a kupit si ho.
- hodnotenie: -2
Kwikivies aspon co to slovo „KRAL“ znamena???
- hodnotenie: -3
JuboxxMas pravdu album je premakany od vrchu po spod jednoducho Rytmus je Kral slovenskeho hpi hopu
- hodnotenie: 0
MnemoAko niekto pisal hore ludia kupia cokolvek od neho lebo je to pan Rytmus. Novy album? Obsahuje jeden dobry beat aj ten robil american a dva dobre texty – List a Kral, inak ostatne veci a hudby su nula bodov. Sklamal ma na celej ciare a podla mna je precenovany. Jediny dobry projekt v ktorom Rymtus bol je Spinavy HR produkt a od vtedy to s nim islo dolu vodov. Ja neviem mozno zaujme nejakych trapnych stredoskolakov ktori po veceroch chodia ako pani po meste a pocuvaju temeraf z mobilov aby to kazdy pocul ale toto uz nie je rap ale skor hip-pop. Mna osobne nezauimaju prsi prsi ani beaty tuc tuc clap, keby spravil cely album v style Cigansky sen tak to by bol rap! Ale posledne roky co sa tyka produkcie na svk su nic moc, jedine na co sa fakt tesim je pocin od invazie u ktorej sa da cakat ze ostanu v tom rape aky sa paci mne a nebudu sa opicit po amerike.
- hodnotenie: -3
KwikiOn sam povedal ze tento album bude uplne iny uz to pochop do pice…sak sprav ty nieco som zvedavy
- hodnotenie: 1
MnemoMlady muz kludni svoje emocie, ja Ti niesom ani kamarat ani clen Tvojej rodiny ze sa mozes podobnym stylom vyjadrovat smerom ku mne. Preco by som mal robit nieco? Som posluchac a slovensky rap pocuvam este od zvukov ulice a uprimne Ti poviem ze sa mi nepaci smerovanie slovenskej sceny. Kazdy sa ohana ze chce napredovat ale k comu to je ked je to na ukor kvality? Tak je to v pripade Rytmusa, tak je to v pripade Cisteho a i. Chcem pocuvat hudbu ktora mi nieco da a nieco take co si odnesiem aj dalej ale myslim ze vysvetlovat to cloveku ako si Ty je to uplne zbytocne. :)
- hodnotenie: -2
Kwikizbytocne mi to neni vysvetlovat…ja som tiez uz vypocuj kadejaky hip hop..rytmusa tiez pocuvam takmer od zaciatkou…a tiez som si vsimol ze v poslednej dobe robi uz take srandovne pesnicky ako je salalaj, stoprocent 2..ale aj tak sa mi to paci..paci sa mi aj List otcovi, Musis mat nadej, Vsetko ma svoj koniec…ked som sa nadtym zamyslel tak som to pochopil…ale ako hovorit ze cely album je nula bodou je troska odveci..sam povedal ze tento album bude iny ide inym smerom..ale to je zas zbytocne vysvetlovat tebe.
- hodnotenie: 0
radiotak na uvod.....kto povie ze hudby na Kralovi su neni dobre je hluchy.....ak to islo od HR produktu s nim dole…tak si dalsi co sa zasekol v 90 rokoch a doteraz je tvoj vrchol Nazov stavby Rec Nasa........ale to uz je davno mrtve.....mne sa novy album paci…a nejsom trapny stredoskolak.....a ak povies ze toto uz nieje rap ale hip-hop tak mi je jasne kto si ked nepoznas ani len rozdiel medzi tymito pojmami......takze tvoja kritika je trapna a nema silu…
- hodnotenie: 5
ZetDaElOPremierov beat je pre mna abosultnym sklamanim, podla mna ma doma dva compy, jeden zapol, na druhom urobil beat a medi tym sa mu nacitala vista…
- hodnotenie: 3
donDanona úvod chcem primitivov upozornit, ze na Rytmusa ani nikoho ineho nepicujem, nikomu nic nezavidim a tak.Takze, z albumu som pocul vecinu trekov – nepaci sa mi to.Som fanusik klasickeho hip hopu…nemam rad autotune, new schoolove bíty a podobne veci.Hip hop uznavam v jednom jedinom smere a to je hip hop ako kultura elementov…myslim ze terajsia Rytmusova tvorba sa uz od tohoto uplne odklana…sam Rytmus povedal ze uz sa neciti byt nejakym hip hoperom, ale hudobnikom.A ked mam byt uprimny…takuto hudbu mam v pici.Mier
- hodnotenie: -1
hts99ja v podstate uz slovensky ani cesky rap moc nepocuvam, ale este stale si viem v aute pustit rytma alebo kf lebo su to veci, ktore som vzdy pocuval a viem si ich odrapotat od a po z… kral je moja piata originalka ktoru vlastnim (ak neratam dvd murdardo mulano), ale je mi uz teraz jasne, ze sa mi v prehravaci opotrebuje asi najmenej… ked som si to cele prvy krat vypocul zostal som ako nemy ze woow … ale dalsim a dalsim pocuvanim zistujem vela nedostatkov… chyba mi tu ten naboj ktory malo bengoro, ta bezprostrednost, ktora bola ako rana do tvare… neviem ci dochadzaju napady,ale prvoplanovost a predvidatelnost rymov mi tu fakt vadia… vadia mi miestami az moc moderne produkcie… to sa mi moc nepacilo uz na bozku ale budiz… jasne ze nemozeme stale ocakavat produkcie ako v rokoch 2004/2005 ale zas to nebolo potrebne tak prehanat… neviem, je to dobry album ale nejak si nan neviem zvyknut… aspon zatial… najviac sa mi paci nigdy sa nezavdacis, ci uz tym ujetym flowom a produkciou, ale je tu presne to co od rytma vzdy cakam, jeho typicky slovnik, ktory je provokacny ale vo vnutri je niekde ta pointa … to tu chyba vacsine pesniciek, sama pravda,nadej … a co dalej? nedotiahnute temy… paci sa mi este list otcovi… proste napriek svojej pociatocnej hitovosti tu zas tolko hitov neni… skoda… snad nabuduce…bud ego, alebo KF… mozno aj sam rytmo, ak to nabuduce nebude album pre styridsiatnikov… radsej siahnem po bengore :)
- hodnotenie: 0
diskopribehGratulujem k uspechu, prajem mu to, lebo viem ze tento clovek tvrdo maka. Co sa ale mna tyka, album ma sklamal a lutujem ze som to kupoval. Ako niekto pisal, okrem 3–4 trackov to skipujem, super pew-pew intergalakticke produkcie od Tomiho ma akurat tak irituju, ine su zas az moc podobne americkym veciam, Premierova produkcia sa mi paci, a Hajtkovic tiez nesklamal. Moc vela spevu tiez nemusim, pride mi to jak keby nasledoval strukturu Carter III., proste dnes uz si kazdy na album najebe do kazdeho 2. tracku spevakov a caka komercny uspech. Ako celom mi album pride moc genericky.
Moj tip na track: Razny basnik 2
PS: ETP vidno ze si uplne „nezaujaty“, tipujem ze mas v detskej izbe nad postelou plagat s coverom KRALa, ako mas aj v avatare. Skus nepicovat do kazdeho negativneho nazoru, mozno potom ta bude niekto brat seriozne.
- hodnotenie: -11
ETPa čo ked mam takeho avatara ty skus ludi nesudit podla obrazku zase ty fekal men a netipuj na mna nič ja nazory berem ked sa to nekemu nepači nikemu som tu neooponval ale ked nejaky kokotko zadre že predal len preto že to je rytmus a predal by aj keby to je pičovina čo neni alebo že ma ujebane podmazy tak mi to proste neda demencia na tejto stranke prekvita ako vidim…
- hodnotenie: 6
diskopribehjedina demencie je tu niekto, kto ma v k diskuzii k jednemu clanku 20 prispevkov, vsetky o tom istom
- hodnotenie: 0
comentarkouplne suhlasim s vacsinou…sklamalo ma to. od zaciatku bolo okolo toho velke halo a cakalo sa na to ze to bude pre normalnych ludi ako povedal a ked je to konecne vonku tak kazdy normlany tam ma max 3 co akurat to stiahne a vobec ani len nepremysla ze by to kupil…kazdy znamena NIEKOLKO desiatok ludi v mojom okoli…
- hodnotenie: -4
ETPa 6000 ludi to kupilo hned v prvy den…mate nasrane za ušama chlapci..
- hodnotenie: 1
RelatiVlebo tí ludia nevedeli čo kupujú a čakali od toho určite viac, trištvrte z nich ak nie viac bolo po vypočutí podla mňa sklamaných a keby sa dalo tak by to vrátili…jediné čo ma na tom zaujalo sú niektoré produkcie…texty mi prídu také, že už mu asi došli témy…a egove party v tých troch trekoch boli lepšie ako ktorýkolvek rytmusov z albumu ak nerátam treky král a list ocovi…asi tak že ego schoval rytmusa do vrecka tromi slohami na jeho vlastnom CD :D
- hodnotenie: 2
Dalilapriznam sa, podlahla som „tej velkej kampani“ co okolo toho bola…dufala som, ze to bude fakt nieco ine, nieco co ma oslovi..nestalo sa, az na par vynimiek…suhlasim rovno s prvym nazorom,ze ludia to kupia, lebo je to rytmus a narozdiel od inych, pre mna lepsich, ho poznaju aj ludia, ktori inak do tohto stylu nezabludia…tak ako to bolo s jeho reediciou bengora, tam to kupovali bud velki zberatelia alebo jeho extrafans..som zrejme zaostala a tak si aj budem nadalej pocuvat tych co su „zaostali“ rovnako…
- hodnotenie: 0
TitaniusMna osobne ma prekvapil bezi mi ten album iba chvilku a pre mna postupil o jednu uroven vyssie lebo sa vzdy vymykal z ostatnej slovenskej sceny svojim stylom a teraz sa mu to podarilo este aj skombinovat. Tiez ma prijemne prekvapil track Kral , ktory prekvapivo vobec nie je o nom ale o bohovi. Z druhej strany sa mi ten track s Premierom zdal ako totalny prepadak nato ake ma meno. Refren z Verejny netriatel mi pride ako to iste z tracku Mais ou od Stressa. Ale celkovi dojem je vyborny davam 9,5bodov. PS: ETP poprosim ta, nepis uz.
- hodnotenie: -1
radiozasa tu ludia placu jake je to na hovno…hudby su prilis moderne.....hento je kopirka tamtoho…pocuvajte album…nepaci sa vam…nekupte to......nepicujte…pocuvajte zaostalych raperov co doteraz sampluju stare platne a produkcie z roku 2000 a tesia sa z toho…teste sa s nimi a hotovo.....ja sa tiez zbytocne nezapajam do diskusii o raperoch ktorych nemusim.......nemam potrebu hejtovat niekoho na nete aby som si doma mohol buchnut ze jaky som dobry lebo som nanho nakydal…ked ma jeho hudba nebavi…nepocuvam nekomentujem a idem si hudbu co ma bavi…a tu aj podporim…presne jak s tymto albumom.....mna bavi…jeho rozmanitost…su tam aj halusky…aj normalne tracky…a autotune aj spev, aj moderne produkcie a klasicke.....je jasne ze ma nebavia vsetky tracky…taky album nieje ktory by ta bavil cely.....ktoto tvrdi.....klame sam seba.....tolko k tomu.....a nech preda kolko chce.....aj tak im fandi najviac ludi…maju najviac koncertov…najvacsi predaj.....tak o com sa bavime?…
- hodnotenie: -1
RelatiVpoviem ti jeden album ktorý ma baví celý, dokonca to ani neni album ale demo od Disharmónie…baví ma to úplne celé od intra až po koniec…a je škoda že chalani sa asi rozpadli kedže už spolu nedali žiadni projekt…určite mali perspektívu…ale k rytmusovi áno sú tam samozrejme aj dobré treky hudby sa mi páčia poväčšine…ale tie treky, ktoré su „haluzné“ tak také podla mňa na album nepatria…nejak pomimo len tak keby to dal tak dobre to beriem…ale tie treky tvoria skoro tretinu albumu…a texty hlavne sú ako keby rytmusovi už došla reč…lacné rýmy, ktoré už dopredu viem ako skončia…a neviem no ale bengoro bolo lepšie podla mňa…najlepšie treky na královi su list ocovi a král, potom ešte na toto som čakal ale tam viac egova sloha…a musíš mať nádej, všetko má svoj koniec tam tiež hlavne ego. ale stále považujem rytmusa za velkú osobu SK repu a hudby ako takej.
- hodnotenie: -1
cernybaronlol, nejsom zastanca rytmusa, ale par veciam tu nerozumiem ked vsetci do jedneho tak strasne picujete.. album mam doma, paci sa mi, bavi ma.. ked tak, seriozne mi prosim poradte aky iny lepsi album si mozem ist momentalne kupit? ktory ma bude viac bavit a bude na lepsej urovni ako tento? odovzdam cenu vitazovy ktory mi pomoze pri vybere ineho, lepsieho albumu hehehe
a co sa tyka premierovej produkcie, hehe, co je s nou? presne takyto beatik som v kutiku duse cakal a aj sa stalo… typicka jednoducha samplovacka, s kvalitnymi bicimi a krutou basovou linkou.. to jest dami a pani dj premier, nic viac nic menej..
d
- hodnotenie: -1
aTaKludia vam to sibe? nadavat na tento diamantovy albuM?????? nenavidim rytmusa za jeho primitivitu, nikdy som ho nepocuval, neznasal som bengoro okrem 3–4trekov, toto je buducnost hiphopu, neuveritelne kvalitny album, textovo, hudobne, ten album je na mesiaci, ostatne sa nanho nechytaju, musis mat nadej, saga pokracuje, list otcovy, skoro vsetko, na vsetky nalady, ludia neplacte ze to uz neni hiphop, je a zachranuje nasu scenu, lebo ostatne albumy mi pridu ako vzduch oproti tomuto albumu, miloval som moju rec, aj DNA album ale toto je DIAMANT SK HIPHOPU, RYMUS JE VO FORME pre mna od PREVSETKYCHSKUTOCNYCH…mier, ludia vypocujte si to poriadne…
- hodnotenie: 1
koniecNo takze niekto powe ze ten album je uplny prepadak niekto ze je uplne naj aky mohol byt. Podla mna je moc dobry az na par trackou (ked neratam tie nieco ako „skity“). Niektore tracky su tak pravdive a az ked sa nad nimi zamyslite najdete v nich pointu…Dokonca aj moji spoluziaci ktoryy nepocuvaju SK H-H ani nijaky tak vravely ze „Rytmus ten zajebal kvalitny album!“..taak ktoo nece nech to nepocuva , nech to vymaze z PC a pod. Tolko moj nazor…
- hodnotenie: -2
poliTikuž nehejtujte lebo mu zmenite život
- hodnotenie: 0
ma:coPlatina, či prepadák, je mi to jedno. Mne tento album ako celok nesadol. Na druhej strane treky Rázny básnik 2, Zlatokopky a Na toto som čakal, tam Rytmus skutočne zabil! … ETP – veľa štastia v živote, evidentne ho budeš potrebovať…
- hodnotenie: 0
JuboxxParad nic ine som necakal Rytmus posuva dalsi level v Sk hip hope proste album roka neni o com
- hodnotenie: 3
AsiTakRytmus ma už pár rokov nezaujíma, pretože som zrejme debil, ale v tých jeho textoch nedokážem nájsť žiadnu zaujímavú (alebo aspoň priemernú) myšlienku… No keďže sa okolo tohto albumu urobila taká obrovská kampaň (ako sa zmenil, aké to bude iné… pre normálnych ľudí), čakal som, že možno sa predsa len niečo zmenilo… Napokon, nie je to nemožné. Texty mi (klasicky) nič nepovedali (žiadne prekvapenie)… No bol som fakt zhrozený, keď som sa snažil zameriavať aspoň na jedinú vec, ktorú som si na ňom donedávna vážil – flow. Nechápem, že to nikomu neprekáža, ale Rytmus ako keby zabudol rapovať. OK, má niektoré haluzné flowy, čisté ujebávačky… to mi nevadí… ale kde je skutočne rýchly, striktný, premakaný flow, ktorý kedysi mal? Niektorí sa tu smejú na Špinavom HR produkte, ale tam rapoval, ako sa patrí… Na tomto albume sú však väčšinou len trápne recitovačky… a primitívne rýmy. Toto je fakt škoda… Ale proti albumu nič… mňa neoslovil, ale niektorým ľuďom sa zjavne páči… a to je základ… nech si ho užijú (bez irónie)…
- hodnotenie: -1
RelatiVz tých flow-om súhlasím…niekedy mám dokonca pocit ako keby mal plný nos keď repuje…ale napríklad v treku na toto som čakal tak tam dal fajný flow
- hodnotenie: -4
Freeman.BPřesně tak, nechápu co proti tomu albu většina lidí na tomto fóru má, podle mě je to to nejlepší co na CZ/SK dosud vyšlo! Je to novej zvuk, promo trvalo dost dlouho a myslim, že seneslo ve stejnym duchu, v jakym je celý album, tak na co si stěžujete! Je jasný, že lidi, který žijou v roce 1990 a poslouchaj Tupaca, Wu-Tang atp. tohle album nikdy nepochopí. Tihle lidi už ale dneska nepochopí žádnej album. Budou jenom chodit po fórech a kritizovat jak je ten kterej album špatnej a jak je všechno špatně! A že už to nikdy nebude takový! Nebude, proto bych chtěl tyhle lidi jednou pro vždy poprosit, ať si už nikdy nekupujou a nestahujou žádný nový věci-nebude se ván to už nikdy líbit! Rytmus zajebal zle! Spoustě lidem z mýho okolí, který rap neposlouchaj, se to líbí, protože je to někde jinde a to je dobře!
- hodnotenie: 0
Viktorkoty co si, jake „nebude se vam to uz nikdy libit“ more. zijem v roku 2009 a stale vychadzaju albumy, ktore si rad stiahnem/kupim/vypocujem. len par vyberiem, specialne pre teba (alebo hocikoho): raekwon – zabil. true wu fan vedia, a album je urcite hip-hopovy top pre tento rok aj pre non-wu. ghostface – taketo r'n'b mozem – ked raper rapuje a spevak spieva (pozor, ghostface ma zvlastny styl, ale „nespieva“ sracky, vidis rozdiel? na to tam ma ludi. good album, vypocujem v aute, s kockou…hocikedy, pohodka. big twins – raw qb, nie je o com. cormega – tak ako ho mam rad…mozem pokracovat (tragedy khadafi, sean price, randam luck, oc & ag, capone, nore, jedi mind team,…). uz chapes? da sa aj v 2009 bratku, len treba vediet co chcem pocuvat. jasne, nemusim: gay-z, timba, kanye, lil' gay…a zvysok trapkov. nechcem, nepocuvam :). traaaapne. ze hymna NY. :DD oooh my god. ano, som „zajebany v roku 1990“. sorry, ale na tom som zacinal, to sa mi pacilo ftedy, teraz, a neverim ze sa mi nebude o par rokov…tak preco by som mal menit styl? lebo progres? :D haha, sorry, nic moc, nepojdem z lepsieho na horsie…kam vitr, tam plast, vsakze…nie vsetko co je new musi byt „zarucene dobre“ a „pravy hip-hop“ :). a ano, novy rytmus sa paci spouste lidem z tvyho okoli, kteri rap neposlouchaj. sam si si nasral – lebo rap neposlouchaj :D. ak chapes. more.
for all: sorry za spam, som stary kokotko kt. pocuva true hip-hop. not the other bullshit. so whutt – sue me.
- hodnotenie: -5
ETPty čo tu vymenuvaš on myslel sk rep ty tu jebeš reakwona a čo ja vem keho tebe jebe :D
- hodnotenie: -2
Viktorko„sedim si na hhsk a cakam co kto zadeli na rytmusov album aby som mu nalozil, ze.“ si PHAAAN. velmi pochybujem ze okolo r. 1990 vychadzali na svk/cz hip-hopove albumy v takom pocte a mnozstve ako je tomu dnes, resp. za posledne roky. daj nejake, ak rychlo vygooglis, mne sa nechce…maximalne rap steady crew, nejake zvuky ulice…ani neviem kere roky to boli…a co ja viem co este. kazety a mtv ked bolo bratku. vsetci ste pocuvali neee?? :)) urcite. a co ty vies co on myslel, napisal „…v roce 1990 a poslouchaj Tupaca, Wu-Tang…“. bavime sa o hip-hope, alebo stale musime delit na slovensku dedinu, a zvysok sveta?? moj zlaty chod spinkat, rano treba ist do skoly. vypocuj si albumik a sladke sny.
- hodnotenie: -4
Viktorkopresne, ved to, ze ani nevies keho som tam zajebal, ty inteligent.
- hodnotenie: -1
Viktorkok albumu som sa nevyjadril narocky, ale dam nazor – hudby super urcite. nie moj styl, ale super – nic take som tu este nepocul. najviac sa mi paci prvych 20s zo saga pokracuje. skoda ze nie je cely track v takomto style. texty – rytmusa mam rad v polohe ako v tracku zlatokopky. tak sa mi pacil predtym, aj teraz. zvysok velmi nemusim, aj ked neodpisujem, len proste nie moj styl. a neviem ci som jediny kt. sa paci track jediny :))). premier dal jednoducho, ale kyvem hlavou, a toto chcem!! neviem ako vy…tieto 3 veci hned na prve vypocutie. tha takkk, zvysok nekomentujem, asi ma uz nic tak velmi nezaujalo, ani na 10te vypocutie.
1
- hodnotenie: 2
diskopribehAle nee, Premier dal kruto, tiez sa mi to paci, mam pocit ze ludia moc dobre jeho tvorbu nepoznaju a cakali od toho neviem aky moderny beat. Taktiez aj Zlatokopky, Razny Basnik 2 a Verejny Neptriatel su vpohode.
Inak z tych „rapovych“ sk albumov, napr. teraz Kaidzas, Tragikomix MDMA, Decko Utecenec… Vsetky tieto 3 si pojdem urcite dlhsie ako Rytmusa.
- hodnotenie: 0
lolo2606To ze sme v roku 2009 neznamena ze vsetci musime pocuvat popovo hiphopove komercne albumy a Wu Tang a Tupac sa bude pocuvat aj o dalsich 20 rokov zatial co na tie popove albumy si za 20 rokov nespomenie nikto.
- hodnotenie: 0
fonziPresne tak dobre si to napísal…
- hodnotenie: 0
Th0m4x1nh0..Čo k tomu dodať..ja sa platine pravdu povediac ani nečudujem ..neni o čom..
- hodnotenie: 2
Netvor 725mne sa osobne Kral paci viac nez Bengoro. Produkcie vyborne, texty tiez, paci sa mi obmedzenie vulgarizmov, tematicky tiez v pohode, aj ked som cakal aj nejaky trek ako bol Neni unik na Bengore, ale Bengoro ma oproti Kralovi jedno velke + a to pocet trekov, kde ich bolo trocha viac. Som zvedavy ako na to budu reagovat radia, kedze najma skladby s Tinou maju podla mna velky potencial a tiez Saga pokracuje a samozrejme ten lovesong… Mohol tam ale dat viac auto-tunu, kedze je tam par beatov, do ktorych by sa to uzasne hodilo :) album som podporil, urcite to neboli vyhodene peniaze a k platine gratulujem :) na jednom fore bolo spomenute, ze by mohol za prvy tyzden predat aj viac nez Fat Joe s jeho poslednym albom :D
- hodnotenie: -1
Regoplatinu ani neriesim… je to Rytmus takze to sa dalo cakat… album sa celkom da… asi 3 songy su fakt brutalne ale pre mna ostava aj nadalej album roka Dual Shock :-)
- hodnotenie: -1
Zbodpresne tak :-)
- hodnotenie: -1
GapSno tak myslim ze porovnanie kvality albumou rytmusaa a kaidzasa by som nazov alebumu kral dal skvor kaidzasovy jeho repy sa daju ovela viac pocuvat myslim si ze rytmus tento album kvalitne odflakol
- hodnotenie: -3
skot105Co ze kral. Ten album ostat a zahodit.
- hodnotenie: -2
AtlienNo pozrite sa ako ho uz recenzuju mienkotvorne denniky! zevraj 2/5 :)) http://kultura.pravda.sk/…k_khudba.asp?…
- hodnotenie: 1
SAF7boze vy ste sprosty ak ste si album poradne vypoculi ako niekto moze povedat ze patrik titul KRAL pasoval sebe debili primitivny sa uvedomte co rozpravate.A k albumu mne sa pacil velmi a ak niekto hovori ze to je viacej hudobnicke ako rapove tak to je prave to co sa mi tam paci najviac ma to fakt velku uroven predaje a koncerty vravia o vsetkom rytmus tam ma paradne tracky taky list otcovi,Kral,Zlatokopky,Razny basnik 2 a este ich tam je vela jedine co sa mi na albume nepaci je to ze je dost kratky skoda ze tam je vela tych skitov alebo ako by som ich nazval aj ked tie sa mi nahodou pacia:D je t proste luxus.
- hodnotenie: -3
Divlogtak album je podla mna velmi slabi rytmusov rap je nevyrazny neinteligentny a nehodi sa do hudieb co tam ma skoro ani jedna skladba ma nebavi jedine co sami na albume paci su egove pasaze a par svetlich miest ale celkovo je to velmi slabe rytmus sa snazi bit originalny ale vobec mu to nejde minule albumi kontrafaktu a bengoro boli na inej urovni
- hodnotenie: -1
torpedo08nech sa dari aj na dalej s predajom aj ked ja asi nekupim sorry neni penazi :D
- hodnotenie: 1
mirkoaznetaraj ze neni penazi.album stoji 11 eur.toto je vela penazi.mozno pre bezdomouca.ze sa to nehambis napisat.jaj jaj.
- hodnotenie: 2
R.i.C.H.i.naj album uplne uzasny pocin :D perfektne beaty este lepsi rap, skoro v kazdom treku rapuje inak velmi sa mi to paci. zlatokopkyyyyyyyyyyyyyy kurvy vyjebane:D:D:D
- hodnotenie: 0
mejdej1ano do autaje to super :) meditovat saneda pritom, ale instrumenty su v pohode,hned si ziskali moje usi asi 3 treky,a ten s premierom kazdy ma svoj cennik chapte too… rytmus chcel ohurit Vas „ortodoxnych“ tak vam kupil ten lacny smejd aby mohol machrovat,ze ma instrument a fotku s premierom.inac wich ma zabiiil koneeec. album hodnotim asi 7/10 .takze je super,rytmus je hudobnik…
- hodnotenie: 0
kentuckynie som rytmusov fanusik. ale toto cd sa mu podarilo…Od hosti, po hudbu az po prejav a texty..ja mam pocit ze rytmus az teraz dospel… az na 2–3 pesnicky..inak album je si myslim celkom dobry…mozno ho aj kupim :)
- hodnotenie: 1
kentuckyak henten PR klipik pripojeny k clanku robil DoubleJ…tak konec…chlapce..tie zabery su dokonale, cisotu a farby uzasne…Ty mas obrovsku buducnost…tocis lepsie jak hocikto iny na slovensku…ak to nebol DoubleJ..pozdravujem original autora :)
- hodnotenie: 2
Helmut600Ja zijem v Jihlave a album som tu nikde nezohnal a to som presiel vsetky obchody od gauner,sk8shop po tesco a interspar a nikde ho nemaju a to je Jihlava krajské mesto a má 50000 obyvatelov tak uz neviem me sa zda ze okrem Prahy,Brna,Ostravy,Plzne,Olomouca to v ceskej republike nikde nepredávaju.
- hodnotenie: -4
Reprezzuž po zhliadnutí jeho promo klipov som nečakal, že album bude nečo úplne iné; takŽe nejsom ani sklamaný; proste podla mňa je toto Rytmusov najslabší výkon zaťál…nebudem sa tu vyjadrovať k iným vecám okolo neho, čo si myslím a tak, sa mi to neste stále opakovať; našol som si tam max. 3 počúvatelné veci, inak pre mňa nič neznamená…dávam mu max. 3 body z 10
- hodnotenie: 0
mirkoazcafte.jedny chvalia druhy hladaju chyby.ale kazdy pocuva.je to dobre.xixi.
- hodnotenie: -1
mirkoaznikdy sa nezavdacis vsetkym.ale ego sa tam objavuje malo.a to mi vadi.preto ze je lepsi ako patrik.podla mojho nazoru.alebo ze by sme sa dockali aj od neho nejakeho albumu.
- hodnotenie: 1
Vojo50CRytmus ide stale hore a hore .. Rytmus je iny level Rytmus je pan ..
- hodnotenie: -1
Jures…
- hodnotenie: 1
hwizdapocuvam aj inych raperov ale podla mna sa Rytmusovi nevirovna ani jeden sk spevak a Kral to len potvrdil
- hodnotenie: -1
diskopribehminimalne Robo Kazik mu v speve konkuruje
- hodnotenie: 0
marosqo13no jooo
- hodnotenie: 0
X-tra mamaAlbum už mám a som ním nadšená!Patrik Vrbovský patrí Ti môj veľký obdiv!Držím palce v ďalšej tvorbe a želám veľa guráže odolávať kritikám,ktoré dostávaš od ľudí,ktorí v živote ešte nič nedokázali ale v kritizovaní sú number one!Zdraví X-tra mama
- hodnotenie: 0
KolenyNo je jasne ze Rytmus je pan lebo uz je uplne inde ako taky Miki Mora co chodi po Petrzalke s brokovnicou a vozi sa na felicii
Tento album je uplne zabity,taky nenasilny,aj rapove veci aj sa da v pohode najst kludna hudba,napriklad neprestavaj verit…
Mozno by som vytkol tie skity,trochu zbitocne lebo to nikoho nezaujma,ale taka prijemna pauza aspon…a ten beat od Premiera,uplna slabota mohol radsej urobit s Kappom alebo skym…to su take americke veci co tu vela ludi nezaujma…ale ide o prestiz
Takze Rytmus je uplne inde a je pan,a rapovu vec cakajme skor od KF…
- hodnotenie: 0
SaMuElO NRnehorazna picovina ten album.to ocuvaju seci ti pokec blazni co sa hraju na velkych frajerov a raperov a skutocnosti ocuvaju te disco picoviny a nemaju ani sajnu co je rap
- hodnotenie: 0
SaMuElO NReste ze hlavne ze drviva vecina zvas hra na vonok ze ste rasisti a ocuvate cigana
- hodnotenie: 0
titkoNaozaj som sa tesil na tento album, no o to vacsie bolo moje sklamanie, ked som si ho vypocul. Je mi luto ludi, ktori sa idu posrat z niecoho, co ma naozaj daleko od kvalitnej hudby. Ozaj je pravda, ze promo a marketing vzdy urobia svoje. A hlavne v tomto pripade. Ak by podobne skladby zlozil niekto iny, tak po nich ani pes nestekne… Kvalita je o niecom inom, ci uz hudobne alebo textovo. Tento rok stoji za zmienku akurat tak Kaidzas s Klokocinom a Moja Rec s Dual Shockom. Vyzera to tak, ze pan Rytmus nam uz toho nema vela co povedat. A skoda, ze najlepsi slovensky raper EGO nevidal este ani jeden vlastny album. Preco asi?
T.
- hodnotenie: 0
KolenyNo sak zas Rytmus povedal ze to nebude pre raperov ale skor pre normalnych ludi a to sa mu celkom podarilo.Chce sa predat aj inde a ako to tak vypada taksa mu aj dari…
- hodnotenie: 0
Rap.babikaja pocuvam tak zo vsetkeho nieco ale …neviem..rytmo je sice dobry a ma silne meno ale…moc to vsetko nafukuje a robi okolo seba zbytocne ,,haloooo,, ..pripada mi uz moc namysleny ,tym na druhej strane nechcem tvrdit ze robi zlu hudbu len niekdore veci na albume kral su dobre preto lebo ich dal rytmus.. no uznajte keby niekdo vyhodil taku halucinaciu ako je ten rezen s knedlami ,tak by sa to asi moc nechytilo alebo aj par inych podobnych veci ale zase veci ako napr. list otcovi,zlatokopky a pod.maju istu hlbku ,su pravdive a to sa mi paci.Rada si vypocujem veci ktore sa tykaju bezneho zivota a poukazuju na situacie ktore sa zas az tak moc neriesia ale take veci ako napr.ze je nafukany a pod :D:D:D to ma akoze fakt nezaujima.. a to ako sa robi zaujimavy tym ze na seba naklada sam… mal by si dat freestyle battle asi sam so sebou niekedy :D:D:D:D niekedy ho fakt nedokazem pochopit :D
- hodnotenie: -1
7mato177pacil sa my ten album ale co dava rytmus nove veci de spiva su shiti ..bacha zacne robyt HOUSE!!! :)