HIP-HOP.sk

Diskusia: Album Dramatikz je v predaji – čekujte trailer a kompletný tracklist

  • StRyKeR
    20. 06. 2009, 8:44
    • hodnotenie: 0
    StRyKeR
    Kdo koupil album?

    Zdravim objednal jsem si CD s trikem, ale nevim jestli byla moje objednavka prijata nebo tak, sem z CZka, do kolika dnu vam to tak prislo? dík za odepsani.. CD bude urcite na Respekt

  • ErtRAx
    24. 06. 2009, 6:07
    • hodnotenie: 0
    ErtRAx
    prišiel mi

    caw ,mne prišiel album presne 15.6. ,al emôže to byť tým ,že som ho objednal 12.06. niekomu prišiel možno aj skôr. K albume je fakt hustý ,niekto tu spomínal ,že sú v ňom stále omielané témy ,každý ti podá názor na vec inou formou ,takže sa nediv ,že je veľa pesničiek s touto tématikou .

  • mQ.
    17. 06. 2009, 10:19
    • hodnotenie: 1
    mQ.
    :-D

    Dramatikz su najväčší Páni !!! jou ppc album..

    Sever 4ever

  • Čistinka
    17. 06. 2009, 17:32
    • hodnotenie: 1
    Čistinka
    presne Dramatikz velky

    presne Dramatikz velky respekt !!! som rada ze konecne sem dosli aj pozitivne nazory !!

  • ETP
    17. 06. 2009, 8:15
    • hodnotenie: -1
    ETP
    neheheee

    fajčili ste psače gule vy mrdky...

  • IGORKO
    16. 06. 2009, 19:52
    • hodnotenie: 0
    IGORKO
    album celkom dobrý, čakal

    album celkom dobrý, čakal som viac vecí podobných ako napríklad MAJÚ STRACH, čo je jednoznačne zatiaľ pre mna pesnička roka.....

  • b0nEs
    16. 06. 2009, 16:39
    • hodnotenie: 1
    b0nEs
    Dramatikz - dodatok

    Nech žije Dramatikz!!! Už teraz sa teším na to, keď vydajú niečo nové. Nový album je skvelý, no ešte raz musím poznamenať, že som čakal trošku viac po tých 2 mixtapoch.

  • b0nEs
    16. 06. 2009, 16:27
    • hodnotenie: 0
    b0nEs
    Dramatikz

    No priznám sa po vypočutí tohto albumu som mal zmiešané pocity. Keď som si prvý krát vypočul Drzé 1, Drzé 2 tak som bol očarený ich štýlom, textami... No trošku ma sklamali v tomto albume, pretože sa mi zdá, že im trocha stúpla sláva do hlavy, možno sa mýlim ale taký som mal prvý dojem z tohto albumu. No ale aj tak sa mi album docela páčí. (7/10)

  • reckypp
    16. 06. 2009, 16:19
    • hodnotenie: 2
    reckypp
    chuji

    takze moji zlati chuji, nebudem to tu rozpisovat lebo vecsina je tu uplne vyfetovana zberba, ktora nechape suvislosti....ALBUM VYSLEDOK DOBY je po pici,mozem povedat,ze album takeho zamernia tu este nebol a ani nebude, pretoze Dramatikz maju talent a svoj vlastny styl.Kazdy kto chodieva vonku na ulicu a zije malomestky lifestyl tak sa v tomto albume musel najst,ci uz si asocial alebo zbohatlik.Mam taky pocit, ze tu vecsinou picuju neuspesni raperi, ktori jednoducho nemozu prezit, ze radikal ma texty,hlas,flow...jak raper ktory rapuje uz 20 rokov,mohol by som tu napisat x dovodov a argumentov preco je tento album najlepsi po albume Bozk na rozlucku,ale nemienim venovat som cas chujom ktory si to citaju a odpisu odpoved v podobe ---ty si nula-.....fakt jedine co mi vadi je to, ze vecsinu albumu produkoval masif,skoda ,ale aj tak to je popici,takze vsetci ,ktory sa v tomto albume nenasi by mali porozmyslat nad tym,ze ci fakt ziju ulicu alebo hraju gta a sniva sa im o tom, ze ziju ulicu(samozrejme to,ze zijes ulicu neznamena,ze si bezdomovec,to je jedno,ludia,ktory sa nasli v tomto albume to pochopia ostatny su pre mna obycajni jebovia ktory zacali rap pocuvat az po komercnom boome)

  • Čistinka
    17. 06. 2009, 17:39
    • hodnotenie: 0
    Čistinka
    no na toto mi nedalo

    no na toto mi nedalo neopovedat bo konecne komentar ktory to fakt vystihol.. cize ti nebudem pisat ze si nula lebo mas pravdu... najma o Radikalovi nejaky mudrlant pisal ze je to trapne ked ma nasrany hlas podla mna to dokonale do toho albumu sedi a podla mna vacsine sa to lubi ako aj mne pretoze kvoli tomu si ho s nikym inym nepomylim a tento album fakt konecne bol o niecom nie o nicom... ja sa tesim na kazde rano do autobusu ked ho znova a znova mozem pocuvat... teda fakt respekt...chalani tam maju vydarene tracky...

  • RaTwIn
    16. 06. 2009, 15:09
    • hodnotenie: -1
    RaTwIn
    to mQ.:Ja som povedal ze

    to mQ.:Ja som povedal ze konkretne na smiesnych kokotov dramatikz nieco povedal dena?nie..iba ze povedal ze je tu vela takych co tu nemaju co robit trtko..

  • ETP
    15. 06. 2009, 22:51
    • hodnotenie: 0
    ETP
    neheheee

    fajčili ste psače gule vy mrdky...

  • prim-ka
    15. 06. 2009, 19:21
    • hodnotenie: 2
    prim-ka
    Počúvam album s názvom

    Počúvam album s názvom výsledok doby a čo počujem? To čo vidím každý deň na vlastné oči.
    Deti, kurvy, fet...
    Neviem ako vy ale album má tému a mne sa to páči. Je kritický, chalani rapujú to čo vidia to čo si myslia.
    Konečne to nie je len párty, párty, mám love...
    A keď sa človek nad textami i zamyslí zistí že nie je všetko o tom istom... V každom tracku je rozobratá iná časť z toho ako vidia túto dobu. Raz je to hľadanie pravej lásky, raz puberťáčka kvôli lóvom rozbíjajúca manželstvo, raz o tom že človek sa má i zamýšlať nad tým aká je doba a nie iba hovoriť že ako by malo byť...
    Nehovorím že je to album roka, na to je priskoro a okrem iného MR dali album lepší ale konečne je tu album ktorý hovorí o tom čo vidím každý deň a odzrkadluje moje názory na túto skurvenú dobu...

  • Čistinka
    17. 06. 2009, 17:31
    • hodnotenie: 0
    Čistinka
    nooo presne taaak ... dobry

    nooo presne taaak ... dobry nazor !!

  • RaTwIn
    15. 06. 2009, 16:34
    • hodnotenie: 1
    RaTwIn
    Naho

    Tu mate fotku chalanov(namyslenych kokotov)ktory vlastne ani nemaju byt na co..aa tych,ktori tu na scene nemaju co robit ako povedal Dena...je to picovske ze ste tu...o 100%lepsi nemaju taku prilezitost ako vy a to ma stve uplne najviac do piče!

  • mQ.
    15. 06. 2009, 17:41
    • hodnotenie: 0
    mQ.
    kedy dEna vravel nieco na

    kedy dEna vravel nieco na dramatikz ?

  • koberec
    14. 06. 2009, 14:58
    • hodnotenie: -4
    koberec
    dramatikz

    no chlapci moji zlati vypocul som si ten album ale mam z neho skor negativne pocity. ten lepsi vie zajebat dobre bary, ovlada multi rym.. ale v niektorych veciach dava tak sekane-strhane, neprirodzene vyslovuje slova vtedy ho nevydrzim prilis dlho pocuvat. vtedy ked je taky akoze-nasraty nemozem si pomoct ale vobec neznie dobre. stopercent je nic moc, detsky hlas, preafektovany prejav, neprirodzene natahuje slova. tematicky je to jedna velka omacka, nepovedali ste nic nove, co takto okrem konstatovania ze je vsetko napicu ponuknut nazory, riesenia, zlepsenia hmm? takych co poukazu ze je nieco zle je milion ale takych co ukazu ako z toho von je uz minumum.. masifove produkcie..nejsu uplne zle ale este im dost chyba, najma co sa tyka zvuku..celkovo mi ten album pride nevyzrety, chlapci si asi mysleli ze ked uz porobili dema a tejpy je cas na album lenze na album treba mat odzite a treba byt pripraveny mentalne a tu to bohuzial vobec necitim. jednoducho skoro v kazdom treku najdem miesta kde ta nevyspelost doslova dycha na posluchaca. plus tie silacke reci chlapci strcte si ich do picky, mas dvadsat rokov a co, mas album a co? na severe kde som este nepocul kvalitnu repovu skupinu ste mozno jednooki krali medzi slepymi ale na to aby si mohol o sebe toto tvrdit musis byt trosku viac nez len lokalny hrdina. krala z teba neurobia reci ale historia ked raz uvidis za sebou celu tvoju karieru a ludia ti nasadia korunu za to co si spravil to mozes o sebe hovorit (jak rytmus) alebo aj nemusis (jak cisty). chalanom prajem len dobre urcite je to sen mnohych chalanov mat vlastny album..ale chce to vyzriet, neafektovat, dospiet, viac premyslat, viacej pokory a mozno bude mat slovensko dalsiu silnu kapelu..a rep take teraz potrebuje..soi

  • B3RNO
    14. 06. 2009, 20:39
    • hodnotenie: -4
    B3RNO
    :-)

    Ale hej da sa suhlasit :-) Len nexce sa to tu kazdemu rozpisovat, ze preco , povie v kratkosti nazor na album a je to :-)

    Ako hovoris Radikal kusok dospiet, menej silne reci a bolo by to aj good.
    Stopercent by mohol davat texty o com vie a nie o com pocul. A mohol by sa naucit repovat - ten afekt je strasny :-((
    A produkcie ? Ja mam osobne k nim najvacsie vyhrady- pre mna boli malo pestre. Teda neviem, co najviac mi vadi, ale je to tak, ze jednoducho nemam chut si to pustit este raz- nie je to "chytlave", alebo "textovo zaujimave".

    Pre mna krali severu ostavaju Tragikomix. Mozno nemaju album, ale aj ten ich zadarmo mixtape co poslali bol pre mna silnejsi ;-)

  • Zbod
    14. 06. 2009, 20:32
    • hodnotenie: -3
    Zbod
    Pre tych co nechapu

    Uplne vystihnute...myslim ,ze toto je dostatocny koment...kto stale nechape tak je prijebany

  • MASAKER_no_fake
    14. 06. 2009, 19:15
    • hodnotenie: 4
    MASAKER_no_fake
    ale snaha sa musi cenit

    takze nemusela tam byt ta jednotvarnost.. nieje to az take amaterske...

  • ETP
    14. 06. 2009, 12:59
    • hodnotenie: -5
    ETP
    neheheee

    fajčili ste psače gule vy mrdky...

  • dzony kejc
    14. 06. 2009, 11:21
    • hodnotenie: -5
    dzony kejc
    neviem co tu motate ze

    neviem co tu motate ze ruzombrerok ruzomberok ked len ten namysleny chlapec je odtial...yaksha je z martina a stopercent z liptovskeho mikulasa...tak hlaVNE ze skupina z ruzombrerka

  • Raff
    14. 06. 2009, 0:17
    • hodnotenie: 7
    Raff
    Nedalo mi

    Nedalo mi nevyjadrit sa... Album ma v celku zaujal...uz len tim ze sa mi pacilo ako je spracovany...intro mi prislo velmi ppci, produkcie od masifa viac menej tiez v pohode. Jedno co mi tam dost vadi je to "frajerinkovanie" typu ze kto bol ako ja v 20, sme krali severu atd,atd... to by podla mna si nemusel davat do textov nikto aj keby bol neviem ako hore, myslim ze ma,teda mal by ludom povedat nieco viac ako to aky je on pan. Dalej to ze 50% trekov je o tom ze decka fetuju,jebu,su prijebane,ze je financa kriza a podobne mi tiez najprv vadilo, ale potom som sa nato pozrel z druhje strany a uvedomil si ze to je fakt ten VYSLEDOK DOBY, a ako uz niekto nizsie spominal o com by tam tak mali repovat, je to pravda takze to opisali vo viac trekoch a v kazdom trochu inak. Sice ma to uz miestami zacalo nudit ked som v niekolkich po sebe pocul to iste,hlavne to aky su pani.
    Teda album sa mi v celku paci, ale jebe ma to ze im stupla slava do hlavy.

  • Čistinka
    15. 06. 2009, 11:58
    • hodnotenie: 0
    Čistinka
    no určite s tebou mozem

    no určite s tebou mozem zdielat skoro ten isty nazor.. jedine co sa mi moc nelubilo je to ze kto bol lepsi ako oni v 20 rokoch atd maju pravdu ale nemusia to hovorit v kazdej druhej pesnicke inak ten album som pocuvala aaspon 5 krat ked nie viac mna to bavi ovela viac pocuvat ako napriklad album o samych partytrackoch ako na disco v poho ale doma radsej pocuvam pravdive tracky co maju nieco do seba a mna tento album dost dostal cize som rada ze aspon niekto zdiela taky isty nazor ako ja... a haterikovia (bu2Irot) čo hovoria o nich ze su jebnuti to je fakt sila.. dobre povedal Idea : mam radsej nepriatela ako priatela ty tela... no tak na tohoto typka to sedi.. :))rada by som ta videla na ich disco urcite sa im podlizuje a tu na nich nadava... jako chlapec rozum ti chyba aby si pochopil DRMTKZ...

  • rajbyr
    13. 06. 2009, 18:13
    • hodnotenie: 5
    rajbyr
    hmm no nic moc no :( nudiii

    hmm no nic moc no :( nudiii to dost ... mozno kebyze to spravia o dva roky skor tak by som imto este zozral ... ale tak pocuvat sa to daa len uz mi to nic nepovie

  • bu2lrot
    13. 06. 2009, 16:56
    • hodnotenie: -5
    bu2lrot
    jebnuti ruzombercania nikdy

    jebnuti ruzombercania nikdy nebudu SEVER!

  • MASAKER_no_fake
    14. 06. 2009, 19:07
    • hodnotenie: 4
    MASAKER_no_fake
    ty kokot

    a co su ruzombercania? ruzomberok je jeden z najlepsie reprezentujucich okresov severneho slovenska... takmer na poludniku ktory urcuje geograficky stred slovenska severojuznym smerom , a ame proste na severe tak co tu ty jebes?
    vies co? kup si atlas a pozrui sa kde ten ruzomberok vlastne je!

  • MASAKER_no_fake
    14. 06. 2009, 19:07
    • hodnotenie: 3
    MASAKER_no_fake
    ,.

    co keby si nam povedal TY odkial si ?

  • Prejav
    14. 06. 2009, 14:28
    • hodnotenie: 3
    Prejav
    si uz trafeny??? aky

    si uz trafeny??? aky Ruzombercania????len Idea je z RK. Stopro je z LM a Yaksha z MT jebo...

  • Sandrush
    13. 06. 2009, 17:53
    • hodnotenie: 2
    Sandrush
    víš kto je jebnutý...

    víš kto je jebnutý...

  • MASAKER_no_fake
    13. 06. 2009, 13:10
    • hodnotenie: -5
    MASAKER_no_fake
    to sa zda len mne?

    nemate z toho pocit ze to je album druhu: my sme krali , vsetci su kokotkovia a my lietadlo ktore vyrobilo same seba!

  • kubo_10
    13. 06. 2009, 21:04
    • hodnotenie: -4
    kubo_10
    no daco tak emy to

    no daco tak emy to pripomyna!!

  • Netvor 725
    13. 06. 2009, 22:20
    • hodnotenie: 2
    Netvor 725
    Tak si ten album vypočuj

    Tak si ten album vypočuj ešte raz...

  • MASAKER_no_fake
    13. 06. 2009, 13:10
    • hodnotenie: -5
    MASAKER_no_fake
    dodatok

    som zo severu - Ruzomberok... cize podla albumu amm pravo sudit!

  • Sandrush
    13. 06. 2009, 12:32
    • hodnotenie: 2
    Sandrush
    Panter

    ty si strašný debilko...ja nechápem načo to furt tolko riešiš...Povedal si si raz že sa ti ten album nepáči už to všetci vieme tak snad by aj stačilo...Nikto nikoho nenúti aby sa mu Masifova hudba páčila a nedaj bože nútiť niekoho aby si album objednal,alebo kupil.Každý máme svoj názor.Kolko máme my tu v Petržalke strašných expertov na hip hop...hudba stojí za hovno o hlasoch ani nehovorím...a teraz mam akože za to že som z Petržalky fandiť len Petržalskym raperom.Dramatikz na tom albume robili dlho a výsledok stojí za to...Však čo z toho že má niekto dobrú hudbu a hlas ktorý sa nedá ani počuvat...Barzjaký šušlavý jebkovia.Chalani maju dobre texty dobru hudbu a dobré hlasy...Ja považujem tento album určite za album roka...

  • panter
    14. 06. 2009, 3:42
    • hodnotenie: -2
    panter
    =-O ty si dobre mimo.. najprv

    =-O ty si dobre mimo.. najprv si utrieď myšlienky a potom na mňa reaguj ;)

  • Čistinka
    13. 06. 2009, 15:57
    • hodnotenie: 2
    Čistinka
    presne presne...

    mozem s tebou suhlasit.. o polnoci som si stiahla album a pocuvala po poslednej pesnicke som povedala do pici to podporim.. poobede mi to nedalo zas som si to vypocula a mam z toho este lepsi pocit.. no spravila som veeelku chybu ze som sem dosla a dala som si namahu precitat vsetky tieto vase komentare no fakt dost ma to zhnusilo ako chapem vase nazory a tak ale musim uznat ze sa dost odlisujeme pretoze ja som este nikdy nenapisala kritiku a nejaky album stahnem popocujem ked sa neco nelubi vymazem a nenapisem sem bolo to hnus hanba atd lebo viem ze sa na to makalo.. a ked si predstavim Ideu alebo Stopercenta ze maju tiez fakt dobry pocit z toho albumu z tolkej vynalozenej prace a dojdu sem precitaju si tieto vase haterske kritiky.. no nezavidim ked uz mne je z teho na nic.. jako vsetka cest Sandrush a kentucky a uz nevim dalej kto ze to tu drzia aspon z vas som mala dobry pocit ze ste to fakt pocuvali ako ja a mali dobry pocit... este len tak na zamyslenie VYSLEDOK DOBY hovorite tu ze kopiruju a omielaju furt dokola to iste fetaci kurvy atd no ale tak co si podtym nazvom vysledok doby predstavit mali snad rapovat o vysledku doby ako ze vsetci su stastni bohaty juhuu nech zije demokracia I Love bela bugar fico dzurinda.. ze je dobre nikto sa nestazuje vsetci maju pracu.. no tak keby toto bolo v tom albume az potom si viem predstavit tu kritiku pretoze takto to tu neni DRMTKZ rapuju co vidia.. teda ja si neviem predstavit o com by mali rapovat o tom ako rano vstavaju z postele a idu sa najebat do nejakeho klubu joj prepac aj to je uz zkopirovane.. pre boja a co este neni skopirovane??? no dajte nieco ked ste mudri o com by tak dnesny raperi mali rapovat ja si to kludne precitam a uznam ak mate pravdu... pre mna je ten album super !!! budem ho pocuvat este milionkrat a dufam ze pritom nebudem mysliet na vase recicky... album roka no zatial urcite ano ale je to silne slovo kedze sa tento rok este nekonci ale je fakt super kazdemu sa lubi nieco ine a mne sa lubi toto a nehanbim sa za to priznat !!

  • ultimateone
    13. 06. 2009, 16:20
    • hodnotenie: 2
    ultimateone
    ehm

    Celkom s tebou suhlasim, album sa mi paci(8/10) podporil som. Ale nechapem tich co tvrdia, ze album roka, ved s dualshockom sa to ani porovnat neda.

  • Čistinka
    14. 06. 2009, 13:16
    • hodnotenie: 4
    Čistinka
    dik... no hovorim ze album

    dik... no hovorim ze album roka je silne slovo a dual shock je tiez pecka len som ho teraz az moc opocuvala a tak uz ma tie opocuvane pesnicky moc nebavia preto som rada teraz tomuto novemu albumu... ale obidvoje su pecky a urcite keby som na konci roka spravila nejake vyberovky tohto roka bolo by tam vela pouzitych pesniciek od MR aj DRMTKZ ...

  • miso_dzi
    19. 11. 2010, 15:42
    • hodnotenie: 0
    miso_dzi
    ehm

    mne sa album moc nepaci…

  • Prejav
    13. 06. 2009, 10:27
    • hodnotenie: 3
    Prejav
    zo zaciatku bolo dost

    zo zaciatku bolo dost sklamanie ale ten album si treba vypocut 2-3x aby vas zaujal :)a treba pocuvat poriadne :)

  • dzony kejc
    13. 06. 2009, 7:31
    • hodnotenie: -6
    dzony kejc
    no som kurwa zvedavy kolko

    no som kurwa zvedavy kolko idu predat :D:D

  • diskopribeh
    13. 06. 2009, 1:55
    • hodnotenie: 4
    diskopribeh
    Cakal som viac, dost

    Cakal som viac, dost sklamanie. Je tam par dobrych trackov, ale to je dost malo. Nebudem sa rozpisovat preco, lebo ma tu deti zozeru, ze som hejter :)

  • Sandrush
    13. 06. 2009, 12:33
    • hodnotenie: 2
    Sandrush
    nikto ťa nezožere šak daj

    nikto ťa nezožere šak daj svoj názor ty odborník... :-)

  • B3RNO
    13. 06. 2009, 4:33
    • hodnotenie: -5
    B3RNO
    :-D

    prisiel som sicw dost rozhebany domov, ale k spanku po tolkych redbulocj s vodkou dalko.

    Podla mna kludne si povedz co xces, na to tu je :-) Ludi si netrreba vsimnat a nazor by si mal clovek povedat o tom je ta demokrcacia :-)

  • kentucky
    13. 06. 2009, 1:24
    • hodnotenie: 2
    kentucky
    album

    album...album je slabota...vsetko na jedno kopyto, jedna vecicka sami celkom lubila, niektore masifove produkcie (Torula EP bolo popici masif) boli celkom v poho...nic nove...slovensky rap ide vazne do pice :D:D:D

  • l!k0m
    13. 06. 2009, 11:45
    • hodnotenie: 2
    l!k0m
    a vieš prečo ide slovenský

    a vieš prečo ide slovenský rep do piče? koli tým čo to počúvajú nie čo to robia...mijer

  • kentucky
    14. 06. 2009, 0:41
    • hodnotenie: -5
    kentucky
    nemier :P

    kvoli tym ktori uvideli ze rytmus kooooolko zarobil a vsetci zrazu chcu len zarobit...Za rok vyslo viac albumov a zalozilo sa viac labelov ako posluchac dokazal zniest...Vsetci chceli rychlo vyuzit hiphopovy boom kym je cas a je to v mode...Vznikali tracky na jedno kopyto, vytratila sa myslienka z textov, vytratilo sa posolstvo a zmysel pre lyriku, pre podsunutie temy, riesenie a prednesu, pocit suhlasu s textom, pocit zadostucinenia trackom, ze ti nieco prieniesol a si rad ze sa tvori tak kvalitne...Namiesto toho peniazky sa stali dominantou a hnacim motorom...Volakedy mozno to bolo: zarapovat si a mozno nieco zarobit, jake dobre..Teraz?...Zarobit si a mozno nieco zarapovat....Preto je to tam kde to je...som taky najlepsi odbornik na toto, nemam slov.... :D:D:D:D:D

  • diskopribeh
    13. 06. 2009, 19:11
    • hodnotenie: 2
    diskopribeh
    vacsiu blbost som uz dlho

    vacsiu blbost som uz dlho nepocul :)

  • YaniK Sl
    12. 06. 2009, 18:38
    • hodnotenie: 3
    YaniK Sl
    Poculi ste to ?

    Myslim ze vacsina s tych co tu picuju ani nepoculi album :( je to smutne . Ja som ho prave dopocuval a celkom sa my pacilo .

  • Sandrush
    13. 06. 2009, 12:35
    • hodnotenie: 2
    Sandrush
    Presne toto si myslí asi

    Presne toto si myslí asi väčšina...

  • Kepler
    12. 06. 2009, 16:17
    • hodnotenie: 2
    Kepler
    ...

    V celku slusne-originalne...
    No mohli si na album dat aj instrumentaly od Amuna (podla prvych info na ich myspace ho tam aj mali mat neviem kde nastal skrat) lebo naozaj su Masifove hudby monotonne (tym nehovorim ze su zle).

  • Sandrush
    13. 06. 2009, 12:36
    • hodnotenie: 2
    Sandrush
    Však pre boha on má svoj

    Však pre boha on má svoj štýl aspon každý spozná že to je Masifova vec aj ked o tom nevie...

  • lil Bushido
    12. 06. 2009, 15:20
    • hodnotenie: 3
    lil Bushido
    Presne

    "TnT" presne si to vystihol kámo !!! nemám čo dodať

  • lil Bushido
    12. 06. 2009, 14:34
    • hodnotenie: -3
    lil Bushido
    Prečo?

    Nechápem čo máte furt s tou kopírkou a nemeckou scénou... veď ako môžu Slováci ako menšina v celosvetovej hip hopovej kultúre určovať trendy? Je normálne keď si Slováci prisvoja nejaký typ rapovania ako napríklad Moja Reč čo používajú americké slová a celé to znie tak trochu americky... Sa zamyslite nad tým čo píšete, za to že sú Dramatikz ovplyvnený do istej miery nemeckou scénou, čo je na tom zlé? Tomu komu sa Nemci nelúbia tak to chápem, ale vy ostatní čo tu nadávate, že jak ste od toho čakali viacej a podobne, tak keď už tu tak úpenlivo vystrkujete prsia tak aspoň napíšte čo ste od toho čakali, čo tam bolo také na pi*u, lebo mudrovať a nebiť pritom konkrétny to vie každý. Ďalšia vec je, že napísať o hudbe že je na jedno kopyto keď je okrem Maličkej a Mamy každá vec rozdielna, je dosť trapné a amatérske- neuškodilo by Vám asi oprášiť základy hudobnej výchovy !!! Ale veď jasom zabudol, najlepší producent je Jožko Engerer a druhý Hajtkovič, čo žije zo slávy svojej minulosti čo ho držia nadvodou :-)) proste sa mi zastavuje rozum na týchto komentoch, lebo si viem predstaviť ako sa tešíte z toho, že konečne môžete zdrbať ďalší dobrý produkt na slovenskej hip-hopovej scéne, ktorá vďaka skupinám ala "bratislava.vsetko-na-jedno-kopyto.sk" je dobre na pi*u... aj tak polovica z Vás čo to tu vypisuje ten album podľa mňa ani nepočula ešte, a na 100% ani nekúpila !!! Takže len tak ďalej :-)) vy hip hopáci... hahah

  • D0n
    12. 06. 2009, 16:53
    • hodnotenie: 3
    D0n
    Moja rec si prisvojili styl

    Moja rec si prisvojili styl Azada, Olli Banja a Jonesmanna, od nich maju skopirovany flow a nemecke frazy len pre info :)

  • Kepler
    12. 06. 2009, 16:57
    • hodnotenie: 5
    Kepler
    ...

    Moja rec styl Azada?Nehrozi...

  • Yozo
    12. 06. 2009, 15:56
    • hodnotenie: 4
    Yozo
    SUHLASIIM S TEBOU

    proste v poslednom case akoby sa rozsirila NOVA MODA vsetok slovensky rap hejtovat a co este viac neznasam je to ked sa niekto zacne robit lepsiim ze pocuva iny rap ako slovensky....aj ked je to vpodstate to iste,tie iste temy a podobne...

    dalej si mysliim ze situacia hip-hopu sa tu zhorsila aj vdaka takyymto mudrlantom....KEBY DRZALI PYSKY - BOLO BY TO LEPSIE - NELUBI SA-NELUBI .....skoda je ze tymto ludom to asi robii radost alebo ja newiem ....

    pravdaze ani mne sa nelubi vsetko co vychadza.....ale svoju nespokojnost vyjadrim len skupinam ktore som mal rad a sklamali ma.......LENZE NIEKTORI LUDIA TU ANI NEPOCUVAJU DRAMATIKZ A NAPRIEK TOMU TU VYPISUJU...A TOMU FAKT NECHAPEM AKY TO MA ZMYSEL

    NA ZAVER POVIEM ASI TOLKO - VDAKA VAM MILII HEJTERI Z HIP-HOPU U NAS NEZOSTANE NIC A POTOM SI MOZETE ZACAT POCUVAT TREBARS AJ CMORIIKA

  • album
    12. 06. 2009, 17:21
    • hodnotenie: -7
    album
    historia

    ukazala, ze prave kritizovanie zleho posuvalo veci dopredu. keby boli dnes vsetci radi, ze sa vynaslo koleso, tazko by si mal bycikel, natoz motorku. trochu zly priklad viem, nepresny, ale zhruba to opisuje vyvoj. co sa tyka toho, ci scena umre, ak si nevie vystacit vlastnymi silami a nie je kvalitna, nech. vratime sa na zaciatok a budem podporovat kvalitu aj ked jej bude malo. pred rokmi som ani necekol, dnes naopak. si myslis ze ma to tesi? ako niekto iny povedal, je ina doba a ja som mozno oldschooler, do dnes ma to nenapadlo. ale ak je new school vydavanie plytkeho rapu, navyse okopirovanaho a neustale sa bitie do prs za kratkodoby a zanrovo obmedzeny uspech, tak som. a somm na to hrdy, ze vyznavam nazorove a hudobne hodnoty ktore uz dnes nevidno a nielen u novych skupin ale aj u zavedenych mien ako zverina ci opak, ktorych idealy su davno niekde zabudnute

    TNT.. veta o tom, ze ti je jedno, ci to je okopcene hlavne ze to je dobre si trochu protireci, ale budis.a s tymi reakciami mas pravdu, vid teda moj posledny prispevok k tomuto clanku. asi fakt nema zmysel snaha otvorit oci hlupakom a naucit "fanusikov" rapu pocuvat rap (= realnu hudbu zo srdca). ked chcete pocuvat kalkulovany sajs, nech sa teda lubi. ja sa najdem aj v novych trackoch, napr. bene a pojdem dalej. tesilo ma

  • kentucky
    13. 06. 2009, 1:11
    • hodnotenie: 2
    kentucky
    novinar

    aha dalsi clanok...Mam znameho v Novom Case...vybavim pohovor...Staci ak povies ze si neumyvas vlasy a sexujes so svojou rukou..Oni uz budu vedet...

  • album
    12. 06. 2009, 15:21
    • hodnotenie: -3
    album
    nikto

    nechce aby slovaci urcovali trendy. teda aspon ja som to nikde nenapisal, chcem len aby sa nekopirovali skladby zo zahranicia. to je obrovsky rozdiel. byt original a kopirovat. len byt sam sebou nie vzdy znamena niekam to dotiahnut ze ano?

    toto nie je ovplyvnenie ale kopirak.

  • kentucky
    13. 06. 2009, 1:10
    • hodnotenie: 3
    kentucky
    intrak

    CO na intraku nedavaju nic na sieti?...

  • mlady nab
    12. 06. 2009, 18:22
    • hodnotenie: -4
    mlady nab
    album prosim ta prestan, ked

    album prosim ta prestan,
    ked sa hadas s blbcami, vzdy ta stiahnu na svoju uroven a tam ta porazia vlastymi zbranami

  • TnT
    12. 06. 2009, 15:50
    • hodnotenie: -2
    TnT
    pre "album"

    Ved, ale tuna má každý v piči, čo ty chceš.Nikoho nezaujíma tvoj názor, už si to uvedom, preto ti tu reagujú dvaja ľudia z 1500.Všetci, čo ten album počuli si utvoria názor podľa seba a hádam im nejde hovoriť človek ako ty, čo je správne, čo majú počúvať a čo posielať dolu vodou.Každý má v piči, či je to okopčené z niečoho, ak je to na Slovensku dobré, tak nás to bude baviť.Nemám chuť sa zastávať sopliakov, lebo nemajú toľko rokov koľko ja, ale v ich rokoch som bol tiež taký s prepáčením drzý kokot.Vravíš, že si vzdelaný, ale mne sa zdá, že opak je pravdou.

  • Sandrush
    13. 06. 2009, 12:39
    • hodnotenie: 3
    Sandrush
    Možno sú tu neni len

    Možno sú tu neni len sopláci čo sa im lúbi tento album... :-)

  • TnT
    12. 06. 2009, 14:49
    • hodnotenie: 0
    TnT
    v pohode

    Prosím ťa už ich toľko nebrán. Ak sú na piču pre niekoho tak sú, ak sa niekomu páčia tak ok, 1000 ľudi 1000 chutí. Ako repujú típci: Bojovať je zbytočné. Dramatikz mám v piči, vypočul som, dal si polku skladieb do prehrávača a v niečom s nimi súhlasim, v niečom absolútne nie. Chcem len apelovať na margo týchto detí alebo old schoolerov:"večne, večne pičujú tie isté piče, pre mám pokoj v duši ako Jana Kirschner." Trafené husy vždy zagágajú:)"Vaše mudrlantské reči sú len daľší výkrik do tmy" dalšia pravda. Jebať album, stiahol som a možno dojdem na koncert sa schlastať.

  • xteamko
    12. 06. 2009, 13:33
    • hodnotenie: 2
    xteamko
    sme najlepsi, sme top a

    sme najlepsi, sme top a vsetko sme dosiahli v 20tich rokoch.. vypovedna hodnota naozaj stoji za piču, dokola opakovať ako sa tu žije napiču a neviem čo ako detska fetuju chlastaju a jebu.. dopiče rieši sa to tu už pekne dlho, stale dokola... jediny song ktory ma potešil je anna d. aspon trochu ina tema ako "vysledok doby"...

    dakujeme komunistom za panelaky.. peas

  • Sandrush
    13. 06. 2009, 12:41
    • hodnotenie: 3
    Sandrush
    hlavne že o tom istom spieva

    hlavne že o tom istom spieva každý a ne len dramatikz...ved taký je výsledok doby že sa tu každý sfetuje nadrbe a sem tam niekoho zareže...

  • album
    12. 06. 2009, 13:43
    • hodnotenie: -9
    album
    tak

    skladba o honeni je uz vrchol nevkusu
    to si ani kontrafakt nedovolia

  • Sandrush
    13. 06. 2009, 12:43
    • hodnotenie: 3
    Sandrush
    Ako čo že si to nedovolia

    Ako čo že si to nedovolia prosím ťa toto som ako nepochopila...To sa tu niekde určuje že kto može o čom spievat a že kto si to može dovolit a kto nie?

  • kentucky
    13. 06. 2009, 1:10
    • hodnotenie: 5
    kentucky
    invisible

    si vsadeeee :D:D:D: milion komentov na jeden album :D:D:D:D

  • xteamko
    12. 06. 2009, 13:55
    • hodnotenie: -6
    xteamko
    to bolo myslene

    to bolo myslene ironicky...nevydalo co uz

  • oink
    12. 06. 2009, 13:23
    • hodnotenie: -7
    oink
    ...

    bushido.. AirMax, Primetime Kokain
    Doreen Massenmann, AIDS-Test positiv!
    Nikotin Alkohol, Alle Kids überall
    gehen raus, Album holen, Blitzlicht Highlight

    som rad ze ego do toho nesiel...:)

  • Sandrush
    13. 06. 2009, 12:45
    • hodnotenie: 3
    Sandrush
    šak keby do toho išiel tak

    šak keby do toho išiel tak by to bolo na hovno :-)
    Tiež som rada že do toho nešiel :-)Zbytočne by to len dodrbal :-D

  • album
    12. 06. 2009, 13:33
    • hodnotenie: -6
    album
    to je to

    o com hovorim. dakujem
    kam sme sa to dostali?

  • kentucky
    13. 06. 2009, 1:09
    • hodnotenie: 6
    kentucky
    tien

    ty si ako tien....:D:D:D:D:

  • Prejav
    12. 06. 2009, 12:49
    • hodnotenie: 2
    Prejav
    nnooo cakal som nieco viac

    nnooo cakal som nieco viac ale aj tak je to dobree ale vadia mi jednotvarne beaty... napr. mixtapy aj demo sa mi pacili VIAC.... mohli by sa vratit k tomu staremu co robili....

  • Sandrush
    13. 06. 2009, 12:45
    • hodnotenie: 2
    Sandrush
    a zas nam nikto nepovie čo

    a zas nam nikto nepovie čo viac čakal že?

  • B3RNO
    12. 06. 2009, 12:02
    • hodnotenie: -7
    B3RNO
    :-))

    hahaha tak to je inak picovsky album, presne ako som cakal. Dufal som, ze snad motyka vystreli, ze mozno nieco urobia inovativne, ale zazrak sa nekonal :-(

    Slaby album, horsi ako niektore dema.

    Kde su ti ludia, co pisali, ze to bude album roka ? :-)

  • Sandrush
    13. 06. 2009, 12:46
    • hodnotenie: 3
    Sandrush
    víš čo je pičovske trubka

    víš čo je pičovske trubka ...

  • B3RNO
    12. 06. 2009, 12:36
    • hodnotenie: 4
    B3RNO
    :-)

    Aby som nekrivdil - 4 songy su tam dobre. Snad na dalsom albume sa to len znasobi :-)

    Vadia mi tam tie silne komplexy toho rozmaznaneho chlapca z lubele :-(

  • RECOS
    12. 06. 2009, 15:25
    • hodnotenie: -3
    RECOS
    si kokot

    si neskutočny luzer vyjebany sledujem tvoje komentare už dlhšiu dobu ale väčšieho kokota som nevidel

  • Zbod
    12. 06. 2009, 22:27
    • hodnotenie: -3
    Zbod
    Decko

    Kokot si akurat tak ty ty jebko...co je na tom zle ked si niekto povie svoj nazor ,ze to vobec nieje inovativne? B3RNO ma pravdu..nieje...Stiahol som ,vypocul a skoncilo to v recycle bin...nevravim ,ze vsetko tam je napicu ,ale rozhodne to nieje album ,ktory by som mal podporit kupov..nic nove som sa nedozvedel,milionkrat omielane tema ako tu je vsetko napicu....nic nove...tot vsio

  • Sandrush
    13. 06. 2009, 12:47
    • hodnotenie: 3
    Sandrush
    jáááj lebo niekto iný

    jáááj lebo niekto iný akože spieva o niečom inom...?

  • B3RNO
    12. 06. 2009, 16:08
    • hodnotenie: -9
    B3RNO
    :-)

    Napis mi kedy budes mat 18 rokov a kupim Ti zrkadlo aby si mal tu cest vidiet ;-)

    Ak si ma "videl", kludne sa prihovor a povedz mi to do oci - no problemo ;-)

  • hoperkoo
    12. 06. 2009, 11:39
    • hodnotenie: 3
    hoperkoo
    ..

    ja to nehodnotím až tak zle, mne sa to zdá ako priemerny album, a aj masifove beaty sa mi celkom páčili. skor mam pocit že jeden z raperov ma nejaký komplex voči petržalke lebo si ju furt berie do huby a porovnava to s jeho severom.myslim ze sa trosku v tejto veci myli ale to je ok..

  • Sandrush
    13. 06. 2009, 12:49
    • hodnotenie: 4
    Sandrush
    ja som z Petržalky a mne sa

    ja som z Petržalky a mne sa to páči...Mám v piči či budu nadavať na Petržalku nehovoriac o everlast a thor steinar...A nech...To neznamena že ked pičuju na Petržalku alebo na oblečenie tak ich nebudem počuvat alebo zahodím svoje veci...

  • serusKAMO
    12. 06. 2009, 10:50
    • hodnotenie: 2
    serusKAMO
    niesom ziadny zavistlivec ani

    niesom ziadny zavistlivec ani nic take a byvam velmi blizko dramatikz:) ak sa to takto da povedat. a nevidim 2 skupiny .ale napriklad na taky DMS sa nechytaju co sa tyka novacikov na scene. a poznam dramatikz z akcii co su to zac. hold pravda. zdar

  • panter
    12. 06. 2009, 10:45
    • hodnotenie: 0
    panter
    žiadny hate, dokonca som

    žiadny hate, dokonca som čakal, že to bude dobré, ale.. fuckt nevidím význam takýchto albumov; nič som sa nedozvedel.. furt len dokola staré známe pravdy.. viac sa fuckt dozviem večer pri pive..
    keby to bolo aspoň vtipné, ale.. až na tie nasilu tvrdé hlásky a Ideove verbálne preklepy som tam nič moc nenašiel..
    ale v podstate ma "výsledok doby" nesklamal o nič viac, ako väčšina SK albumov za poslednú dobu..

  • lil Bushido
    12. 06. 2009, 10:44
    • hodnotenie: 0
    lil Bushido
    Napíšete Kukovi :-)))

    Milé detičky a slaboduchý závystliví jedinci, keď tu skončí tento detský kútik tak mi dajte vedieť, nech sa môžem vyjadriť k téme, lebo ako vidím zišla sa tu pekná skupina odborníkov na slovo vzatých, pre ktorých existujú iba 2 skupiny a ostatní sú nikhaji... takže odporúčam Vám vystrčiť hlavu semtam z okna a poobzerať sa aj po obzoroch ďalej ako 5 km za vaše mesto. Lebo práve vy ste výsledok doby a aj o Vás sú bohužial tieto texty. Takže len robíte promo tomuto produktu. Zatiaľ dopočutia ;-)) Výsledok doby- DRAMATIKZ yap !!!

  • panter
    12. 06. 2009, 10:53
    • hodnotenie: -8
    panter
    hh.. "Milé detičky" oslovuj

    hh.. "Milé detičky" oslovuj svojich rodičov ;)
    keď sa niekomu nepáči tvoja oblúbená kapela, neznamená to, že to musí byť obmedzený kretén, ktorý vidí iba (napr.) KF.. som z BA a najlepší SK album za veeeeeeelmi dlhu dobu je imo Nepochopený od Wulgárneho lúzra, takže ani s tými 5 km "za mesto" si sa netrafil..
    a tie texty určite nie sú o mne.. sú o ničom... pičoviny, čo som už miliónkrát počul.. slaboduchá kokotina od wannabe-namysleného "severana"..

    lol, sa tu handrkujem jak škôlkar :D

  • Sandrush
    13. 06. 2009, 12:51
    • hodnotenie: 4
    Sandrush
    strašne si neprijemný to je

    strašne si neprijemný to je uplná katastrofa...ked už pri téme ktora ma byť o albume začneš spomínať niekoho rodičov...Sa uvedom trocha...a skludni...

  • Zbod
    12. 06. 2009, 22:40
    • hodnotenie: -6
    Zbod
    Presne tak

    aj ja povazujem wulgarneho luzra za jeden s TOP albumov za poslednu dobu.

  • Yozo
    12. 06. 2009, 12:40
    • hodnotenie: 4
    Yozo
    panter

    ....robiiis sa asi velmi mudry...ale bohuzial...to nie si:))))

  • Stacks On Deck
    12. 06. 2009, 9:56
    • hodnotenie: 4
    Stacks On Deck
    o_O

    bol by to dobrý album, ale jednoducho ten stopercentov hlas/rev mi píli uši

  • serusKAMO
    12. 06. 2009, 8:53
    • hodnotenie: -7
    serusKAMO
    suhlasim s tym ze je to

    suhlasim s tym ze je to odpad.Masif robi beaty ako z pred 15tich rokov . jeho sumivy zvuk v studiu je strasny. YAksha ktory tam nic ine nerobi len sa pcha do riti ludom. Yaksha DJ? nie aj ja viem pustat pesnicky bez skrecov.Yaksha produkcia?.. vobeccccc.YAksha ritolez? to urcite anO.Je to kopa klamstiev na jednom cdecko a suhlaim s tym ze lutujem tych ludi co hostovali..s takymi detmi

  • Sandrush
    13. 06. 2009, 12:52
    • hodnotenie: 4
    Sandrush
    Další mudručký...

    Další mudručký...

  • Yozo
    12. 06. 2009, 10:18
    • hodnotenie: 4
    Yozo
    HAHAHAAA

    ...nula ako ty ostane len nulou

  • velmoviete
    12. 06. 2009, 8:05
    • hodnotenie: 3
    velmoviete
    zase takyto itelektualy co

    zase takyto itelektualy co vedia iba picovat sa pojebte je to dobre a mozte aj skapat

  • album
    12. 06. 2009, 9:07
    • hodnotenie: -9
    album
    prave

    moj intelekt ma odlisuje od teba, teda ich fanusika, ktory nepozna gramatiku a vyjadruje sa ako polointeligent. prave pre teba je ta hudba skladana, lebo sa mas najst v tych textoch, v tom aka je doba. plna hlupakov a naivnych adolescentov. mimochodom prave album dramatikz, najma radikalove slohy, mi davaju naznaky toho, ze sam nevie nic len rapovat, lepsie povedane picovat

1 2 >>

Pridaj komentár

Ak chceš pridať komentár, musíš sa najprv prihlásiť