HIP-HOP.sk

Diskusia: Radikal dal von konečný verdikt

  • ThuqSk
    08. 03. 2011, 15:48
    • hodnotenie: 1
    ThuqSk
    ...

    strapo to o5 vystihol :)

  • M1Gel
    08. 03. 2011, 15:55
    • hodnotenie: 1
    M1Gel
    ..

    dajme dalsie kolo :)

  • Mouse123
    08. 03. 2011, 16:07
    • hodnotenie: 0
    Mouse123
    zevraj uz len separ pripravuje odpoved,...

    zevraj uz len separ pripravuje odpoved, cize kazdopadne koniec este nie

  • Awaz
    08. 03. 2011, 16:07
    • hodnotenie: 0
    Awaz
    chalani ani neviem jak sa...

    chalani ani neviem jak sa volaju…legotiks ci trapatix..nevi­em..ale rap ubohy,jak 3/4 sceny…GR drzim palce!!!! moj pohlad ;)

  • ponte
    08. 03. 2011, 16:18
    • hodnotenie: 1
    ponte
    :-D

    clovek by si myslel ze radikal toho nech uz po prvom disse a uzna ze si vybral privelku korist ale ako vidim nielen ze si vykopal swoj hrob ale sa donho aj s usmewom zahrabava PS:kto si newsimol ze je to zle si cisti usi asi klincowackow

  • reckypp
    08. 03. 2011, 16:37
    • hodnotenie: -16
    reckypp
    no

    Na tychto dissoch presne vidno aky je RADIKAL kvalitny raper, v kazdom disse znie inak, ma ine flowy, pracuje s hlasom,nepouziva klasicke primitivne rymi jak basnickar, proste vidno, ze v tom plava..Decko? to sa neda nazvat ani flowom, to jeho vysukavanie slov, tie jeho decke privovnania a uplne slabe rymi…Separ? ma dva flowy, na zaciatku textu ide ako kazdy podpriemerni raper a potom trochu zrychly (asi sa sanazi o doubletime). Hlasy seprara a decka su odporne ,nepocuvatelne, ZIADNA TECHNIKA… Strapo dal dobre musim uznat,ale co sa tyka toho, ze vobec dal, tak z jeho strany to je maximalna ubohost, zakernost a bezcharakternost… ides vraviet o radikalvi, ze fajci kokoty? si zabudol, ze o tebe sa to pisalo v bbaraku?ze tvoj dj je fasista? tvoj dj je KOKOT…Decko niekde na fb som cital od teba koment, ze ked sa dozvieme zakulisve veci ohladom radikala, ze to bude teprv zabava, tak preco to nedas do dissu??? take vyhrazky som pouzival ja ked som mal 11 rokov a chceli ma zbit skini,„ked ma zbijete , tak potom uvidite…“, Radikal a jeho verny fans, vedia co vsetko dokazal a preto sa z bandy kokotov ako je napr. gramo rokkaz budu vzdy smiat, jedinny kto z vas vie rapovat je danost…Inak vecsina negativnych komentov na dramatikz a radikala je od neuspesnych skrachovanych raperov, ktory jednoducho nemozu prezit to kde radikal za tak kratky cas je…vsimam si na fb zopar popradskych raperov preto to pisem… Co mam kamaratov co chodia na vysoke skoly alebo maju viac nez 20 tak v klude pocuvaju dramatikz, takze tie reci o detoch si nechajte na doma, vy gangsta co z deckej izby pisete krute texty:Da este daco , wavro uz sa nevtieraj , v kazdom clanku vkuse kazdeho pozdravujes, silou mocou tu chces kazdeho presviecat aky si s kazdym raperom kamarat…smart, preco tu vypisjes ? sak ved ked mas daco na srdci tak to povedz deckovi a nech to da to textu on s tym nema problem, stapove pribehy rad predabuvava…caute a nazabudnite, ze bez ohladu na to co tu napisete ,ja som napisal fakty, ci sa vam to paci alebo nie:D

  • B3RNO
    08. 03. 2011, 17:00
    • hodnotenie: 9
    B3RNO
    Trepes kokotiny. Sorry sam mam za sebou...

    Trepes kokotiny. Sorry sam mam za sebou vysku a viem, ze nik tam nepocuval dramatikz. Vazne NE-PO-CU-VAL. Nik nechce poucovanie, kazdy ma vlastnu hlavu. A nie som ani skrachovany reper ;-) A to o separovi a decku je tvoj nazor. Vsimni si, ze vacsina ma opacny nazor. Dramatikz je tvoja oblubena skupina a aj keby bol niekto lepsi , nechces to akceptovat, tvoja hlava ti to nedovoli.

  • reckypp
    08. 03. 2011, 17:15
    • hodnotenie: -14
    reckypp
    hmm

    ty nepoznas ja poznam ,moze sa tu hadat:D vlastnu hlavu? ked pocuvam dramatikz nemam vlastnu hlavu? sak to potom kazdi kto pocuva rap, nema vlastnu hlavu, lebo pocuvam nazory inych, o tom predsa rap je, nie?…jasne, ze su lepsi raperi od dramatikz, ale na slovensku ich neni vela…radikal je pre mna jeden znajlepsich na sk,cz scene…

  • Bernard
    08. 03. 2011, 19:32
    • hodnotenie: 2
    Bernard
    to preto, že má v translatori celú...

    to preto, že má v translatori celú nemeckú scénu, nie je veľké umenie prekladať texty synku, aj keď po vypočutí niektorých mám pocit, že ani tá kopírka mu moc nejde. Stále dúfam, že si aj tak nájde iného koníčka, bude tu menej blbečkov tvojho typu a koniec koncov sa budem zas o krok menej hanbiť za počúvanie tejto hudby :)

  • reckypp
    08. 03. 2011, 20:34
    • hodnotenie: -2
    reckypp
    hmm

    zato, ze strapo povie, ze kradne texty tak je to pravda:D

  • Bernard
    08. 03. 2011, 22:12
    • hodnotenie: 0
    Bernard
    ja názor nemusím hladať v...

    ja názor nemusím hladať v hudbe;)

  • marosqo13
    08. 03. 2011, 21:30
    • hodnotenie: -1
    marosqo13
    presnéé žiadny .. smetiar kurva .....

    presnéé žiadny .. smetiar kurva ..

  • DJ_TANGO
    10. 03. 2011, 16:14
    • hodnotenie: 1
    DJ_TANGO
    nie

    ked pocuvas dramatikz tak nemas vlastnu hlavu… pretoze ich motivacne treky su pre deti, ktore este nevedia zit na vlastne riziko a potrebuzju pocuvat ako maju zit a co maju robit… podobne ako motivacne treky od H16, proste sracky pre nedospelych…

  • reckypp
    10. 03. 2011, 17:04
    • hodnotenie: 0
    reckypp
    hmm

    keby sledujes pozorne diskusie,tak by si vedel, ze som uz raz napisal, ze dramatikz ma s novym albumom trochu sklamali lebo sa dali na cestu h16, zacali robit motivacne tracky..Ale demo, 2 mixtape a vysledok doby nemaju s motivacnymi trackami nic spolocne takze asi tak..... aspon na tvojom komente vidno ako mas napocuvanu tvorbu dramatikz (a nie len ty) a sudis:D Dnes je v mode robit motivacne tracky, dokonda aj moj posledny oblubeny raper z bratislavi Kali , urobil teraz videoklip na motivacnu picovinu…

  • M1Gel
    10. 03. 2011, 17:26
    • hodnotenie: 1
    M1Gel
    ..

    ja mozem aj motivacnu hodbu raz za cas ale dramatikz nomezem nikdy :D:D btw: ta bratislava zabija!! :D

  • fiaskooo
    08. 03. 2011, 17:03
    • hodnotenie: 8
    fiaskooo
    Reckypp

    Reckypp ty si obrovsky clovek !!! :D :D :D uz som sa strasne dlho nesmial na niecom jak na tomto :D :D Je to tak chalani nevedia rapovat, su uplne zli maju neskutocne zle „FLOWY“ :D :D FLOWY :D :D

    Producenti? OTRASNE nieco Smart je husty iba cez net nikdy nic dobre nevyprodukoval respektive nestiha strihat loopy novych albumov z nemecka :D :D O tom L Kamovi ani nehovorme :D :D A spino? to mas pravdu je to nacek a kokot :D :D A ze vie skratchovat? ved to uz dnes neni v mode nie? :D :D

    a jasne Radikala ceni scena ako malokoho, tie diskusie ani necitaj ved su to vsetko skrachovani MC (toto si fakt napisal a myslel to vazne? :D :D ) A GR su ganstaz z detskej izby, to je pravda dva roky Rapuju (to uz Radikal ziaril) a teraz si idu huby otvarat :D :D sak ich nikdo nepozna odkial prisli :D :D

    Normalne mi posli na mail tvoj kontakt pojdeme na pivo :D :D musim ta vidiet, ludi ako si ty je dnes malo :D :D :D

    ps: nie ze sa budes moc durdit a nadavat mi :D :D :D

  • reckypp
    08. 03. 2011, 17:25
    • hodnotenie: -8
    reckypp
    no

    ne cosi preco by som ti mal nadavat?ja som uz ani nechcel komentovat,ale tak musel som proste lebo mal som pocit, ze tu vkuse prispieva 1 clovek s 200 nickmi:D a ironia ti ide velmi dobre, to pivo by som ti akurat tak ojebal o hlavu:D

  • fiaskooo
    08. 03. 2011, 19:20
    • hodnotenie: 3
    fiaskooo
    :D :D

    Co je toto za dobu, pozves niekoho na pivo a chce ti ho ojebat o hlavu :D :D :D

  • hoperkoo
    08. 03. 2011, 17:10
    • hodnotenie: 4
    hoperkoo
    Neviem čo ty si za človeka, ale...

    Neviem čo ty si za človeka, ale práve najpočúvanejší zo všetkých je mladý SEPAR, Decko sa počúva úplne v pohode. Počúvať sa dá aj Radikal, ale proste je slabučký oproti GR. SNaží sa brániť ale je to bez šance..Ja mám 24 tiež som na výške, o rok dúfam Ing a veru dramatikz som si vypočul len raz a odvtedy nie, ale verím že tvoji Popradskí kamaráti s ich mentalitou môžu sympatizovať Radikálovi, severania asi držia spolu :D

  • LordKj
    08. 03. 2011, 17:19
    • hodnotenie: 0
    LordKj
    som , Kezmarcan , a nedrzim snimi :) ,...

    som , Kezmarcan , a nedrzim snimi :) , max s Zilinou (TKX) , a ti tiez nemaju radi drama…

  • RelatiV
    09. 03. 2011, 10:50
    • hodnotenie: 2
    RelatiV
    nedržia :D

    ja som z Ružomberka a mám ich na saláme…a Radikala tu má na saláme už väčšina :D

  • samsebou
    08. 03. 2011, 16:39
    • hodnotenie: 1
    samsebou
    SPINO

    TO ZAJEBAL hehehehe…

  • B3RNO
    08. 03. 2011, 16:53
    • hodnotenie: 5
    B3RNO
    Je zvlastne ze radikal dal svoje...

    Je zvlastne ze radikal dal svoje najlepsie rymi prave teraz. Podla mna za tento diss (po technickej stranke) sa nemusi hanbit, Pre mna bol vitaz jasny (GR), vsak som bol jeden z prvych „hejterov“ dramatikzu :) Ale vsetkeho moc skodi a mna uz tie dissy prestavaju bavit. Tesim sa na Strapa, ktoreho mam rad od zaciatku, nech zase da nejaku pecku s Emeresom a tesim sa na DMS. Ale odpoved na tento diss mi pride uz zbytocna.

  • pán prezident
    08. 03. 2011, 17:05
    • hodnotenie: 0
    pán prezident
    nech uz jebu na to. uz ani neviem co k...

    nech uz jebu na to. uz ani neviem co k tomu chcu povedat vsetko co sa povedat dalo povedane bolo. Radikal dal dobre disy GR tak isto. Si Zvonil najlepsia skladba co vznikla z tejto skladby ale co je moc je moc. jebte uz na to robte normalnu hudbu

  • AsiTak
    08. 03. 2011, 17:37
    • hodnotenie: 5
    AsiTak
    hmmmmm

    „Ty kráľ rapu, mal si radšej odísť (…) so cťou v správny čas, každý by to cenil.“ Myslím si, že Radikal sa mohol držať vlastných rád, ktoré rozdáva iným. Myslím si, že už po Intrigánskych dievčatkách to mohol nechať… jasné, mnohí jedinci by usúdili, že sa posral… vpoho, spravil ešte ďalšie 2 dissy, pričom v Separovanom odpade povedal, že to je posledný diss na Separa a sám sebe sa čudoval, že tým vôbec zabíja čas… a odpoveďou už mali byť len kvalitné koncety a tracky… Kde je tá sila slova? Kde sa podela hodnota „stojím si za tým, čo poviem“? Keby mal taký nadhľad, ako to hral v Separovanom odpade, tak to už nerieši… Hmmm… nevydalo, no… ten tlak v ňom bol asi väčší…

    A taktiež… v Na pravú mieru: „Nejdem sa pretekať, kto je aký šéf, kto má aký rap a kto čo ako rýchlo napíše,“ a teraz: „Skrachovaní raperi, tak počítajte teraz… kedy ste dali diss? Myslím, že včera.“

    Na to, aby niekto skutočne ustál beef, potrebuje mať integritu osobnosti a hlavné pevný postoj… vedieť, čo hovorí, a držať sa toho… Nič z toho tu nevidím…

  • M1Gel
    08. 03. 2011, 17:42
    • hodnotenie: 4
    M1Gel
    ..

    „yea ja sa uz s vami nejdem jebat“ …♪♪♫♫♪♪ a dalsi diss tu hraje.. :D:D dopice on si serie do huby f jednom a tom istom treku.. WTF? :D

  • fonzi
    08. 03. 2011, 17:44
    • hodnotenie: 7
    fonzi
    Môj pohľad na vec...

    Radikál bol jasne horší každým dissom a prehral na celej čiare veď to čo nahral sa ani trochu nechytalo na veci od GR + Strapo. Týmito trackmi môže maximálne ohromiť tých svojich fanúšikov čo ešte nemajú občianske preukazy a nevidia, že prehral na celej čiare, len sa to snaží skryť do týchto odpovedí, z ktorých je cítiť ako je na tom zle po dissoch od GR. Taktiež ma pobavilo ako povedal niečo v zmysle, že ho nezaujímajú negatívne komentáre od iných ľudí a potom kto stále stláča tlačidlá „vymazať a zablokovať“, keď sa objaví nejaký negatívny komentár pod jeho trackom na Youtube? Týchto faktov by sa našlo viac veď chalani z GR ich vlastne povedali vo svojich trackoch. Ale obdivujem Radikála, že sa vždy zmohol na nejakú odpoveď, aj keď vždy bola slabá.:) Pre mňa sú víťazi GR a Radikál odpočívaj v pokoji vo svojom horskom revíre.

  • RelatiV
    09. 03. 2011, 10:54
    • hodnotenie: 1
    RelatiV
    hh :D youtube

    mňa tam zablokoval ešte skôr ako som stihol pridať komentár :D čurák :D

  • reckypp
    08. 03. 2011, 17:44
    • hodnotenie: -10
    reckypp
    decko:D

    hráš sa na underground, skáčeš ako pavián, pri tom hypepuješ Opaka, ktorý sa hráva v rádiách, tvoj vrchol je dopĺňať lepších raperov a nevieš prežiť, že ťa niekto mladší predbehol, konečne máš sledovanosť, no bezomňa nemáš žiadnu, áno, čísla nepustia, len podčiarkujú pravdu, ľudia si ťa všimli preto, lebo vravíš moje meno, vďaka mne, tam máte váš osobný rekord,

  • SAMUELER
    08. 03. 2011, 17:56
    • hodnotenie: 1
    SAMUELER
    zdarvim

    preco si myslis ze strapov dj je kok? poznas ho? len sa pytam neutoc na mna

  • reckypp
    09. 03. 2011, 21:30
    • hodnotenie: -1
    reckypp
    no

    http://www.fa­cebook.com/…431846­035967

    tu mas dokaz, ze dj SPINHADZ je maximalny kokot!!! zakeraci pojebani zavistlivi, ako vravi radikal, tak rad by som vas zabil keby za to nebolo vezenie!!!!!!!!!!!­!!!!

  • DaFFodil
    08. 03. 2011, 18:10
    • hodnotenie: 1
    DaFFodil
    Ako je pekne že všetci to sledujete...

    Ako je pekne že všetci to sledujete dopodrobna…ale načo nasilu niekomu vnucovať svojimi argumentami že on je lepši preto a preto..ved ak sa niekomu paci GR nech počúva GR a inému sa paci Dramatikz nech počúva Dramatikz…ostatne podrobnosti si hádam už vysvetlia (respektíve už vysvetlili) medzi sebou zainteresovaný a už je len na tebe kto ta viac oslovil…Mne osobne sa viac paci GR to je všetko :-)))

  • deviant
    08. 03. 2011, 18:28
    • hodnotenie: 1
    deviant
    ...

    Tie predchadzajuce dva veci od radikala boli riadne sracky, toto je v celku dobre. Ale ak by som to mal zhodnotit celkovo, tak jednoznacne gramo rokaz ukazali kto ma skills. Po tych preddchadzajucich shitoch som uz od radikala nic necakal, ale tak naj vykon od radikala asi na koniec. A na dalsie dissy by som sa uz vychcal. Lepsie to uz as nebude. Na tych dissoch som sa len utvrdil v tom, ze dramatikz mi hudobne nechuti. Nic v zlom.

  • zombeat
    08. 03. 2011, 19:22
    • hodnotenie: 3
    zombeat
    promo by uz bolo

    teraz nech sa uz sustredia na albumy , u mna je jednoznacny vitaz strapo , ucast sice mala ale kvalita velka:)

  • Swen
    08. 03. 2011, 20:09
    • hodnotenie: 1
    Swen
    Nemam slov

    takze ja poviem ku tomu asi tolko, ze Dramatikz si nic len sere do huby a jebe sa do hudby.....GZ moc nepocuvam ale toto co predviedli je fakt bomba…Chlapci VELKE PLUS

  • Kuba2H
    08. 03. 2011, 20:59
    • hodnotenie: -4
    Kuba2H
    trapne

    Uz to zacina byt trapne hlavne tie pribehy ktomu. Nechcel som ktomu nic pisat ale neda mi to.popredu pisem a nemam 14rokov :D 1.Dramatikz vobec nemusim od zaciatku co robili tie mixtapy ci co aspon vtedy som o nich pocul prvy raz. Podla mna totol sracka. Ale potom mali dobry klip stym jak tam je to auto Nissan/to si vybavujem :D teraz som nasiel Necudujem sa to je ono/ tak ten som si pustal a paci sa mi. Potom mali pecku Sex v meste tak to je sracka ze total. A druha a jedina vec co sa mi paci od dramatikz je Afterparty klip. ich vystupenie som na TThh zamerne vynechal. tolko moj nazor na dr… 2.GR dost v pohode ale cim tu maju viac skladieb a klipov tak mi to dojde vsetko stejne a popar pusteni ma to prestava bavit. Vsetko sa mi zda ze ma taku podobnu atmosferu cico :D a ten ich prvy diss po viacerych pusteniach a Radikalovej odpovedi sa mi uz zda byt trapny. 3.DJ spinhanz ty si co za debila tam pises nejake stare pribehy ze co ste sa dohodli ci co. Ze radikala nastve ked ho niekdo spomenul ale ty sa jebes do dissu za to ze ta kedy si nekdo nazval nackom ? dvoji meter aspon tak som tomu pochopil. Dalej mna ako fanusika vobec nezaujima kdo kolko zobral za spolupracu a preco maju spolu track.Aj tak vecina raperov sa iba na nieco hra.Tak nechapem na co to pises ? a za to ze si to vie niekdo odmanazovat a predava za toho uz nemame pocuvat ci co ? to mozes picovat na x dalsich umelcov. a takysto na celi svet pretoze okolo funguje iba to co ma dobry manazment. 4.Dost trapne mi pride riesit Kdo je akoze pravy raper :D kdo kolko preda, koho pocuvaju deti a tak dalej. Nezda sa vam ze toto tu uz raz bolo a zase to same dokola. Asi neni o com pisat.alebo ziaden posun za tie roky co pocuvam rap. Pride mi dost trapne ked rapery na SR pisu kdo je ten pravy a koho pocuvat aj tak vecina raperov vstava na 6 do prace a po praci pisu basnicky niektory si mozno dotoho kolobehu daju nejake vitaminy a to je vsetko. A potom to medzi sebou vedu tieto zabo mysie vojny ktore su aj tak o hovne. Ked budu na slovensku rapery typu Mafia K1….. ty by niekoho mohly oznacit za fake.v tedy si mozu dovolit robit diss ale u nas to je len vyjebany image a poza nic viac. Kapelky si vydavaju cd,tocia klipy z pozicanymi autami a pozicanymi modelkami :D a teraz je boom robit si vlastne tricecka :D azda kapela ma svoje tricecka :D GR ste barevne zladeny :D zachvilu bude mat kazda rapova kapelka na slovensku svoje slipecky to je scena/kam to za tie roky dospelo/ a dotoho tieto krute dissy :D 5.Strapa nejak nemusim ale v disse dal najlepsie a myslim chyba si ho volat do dissu iba sa ukazal rozdiel kdo ako dava. 6.Na zaciatku som aj fandil GR ze nech sundaju tych blbeckov ale musim povedat ze odpoved od Radikala sa mi celkom paci a rozhodne to bolo to najlepsie co som od neho pocul. A tato posledna vec sa mi celkom paci. Takze potomto supereni som prisiel k prekvapujucemu rozhodnutiu ze ked bude Radikalove solo aspon na takejto urovni takho rozhodne podporim kupou. 7.A ked to je sucast radikalovej taktiky jak spomenulo GR ako sam povadal Radikal ze presne toto chcel tak to tu mame asi dalsieho rytmusa a kua :D to potom to jeho cd rozmlatim. 8. Dufam ze sa za tento prispevok nebudem po nejakom case hanbit :D 9.neviem pisat a som tak lenivy ze sa mi to nechce ani opravovat. Ale iy neni to co som vam chcel ukazat/povedat.

  • diskopribeh
    09. 03. 2011, 0:25
    • hodnotenie: 0
    diskopribeh
    Takze vsetci su trapni, ale nakoniec sa...

    Takze vsetci su trapni, ale nakoniec sa ukazalo ze radikal sa ti paci viac. Strucne zhrnutie pre tych, ktorym sa nechce citat wall textu o pol jednej rano :D

  • Kuba2H
    09. 03. 2011, 7:42
    • hodnotenie: -4
    Kuba2H
    ale hovno

    stoho plinie ze to je uplne jedno koho pocuvas vsetko sa mi to da stejne tak jak bych si kupil cd GR tak si asi kupim aj radikalove ked bude ok

  • Kuba2H
    09. 03. 2011, 7:51
    • hodnotenie: -2
    Kuba2H
    ukazuje to ze su to zabo mysie vojny o...

    ukazuje to ze su to zabo mysie vojny o co v tom ide ze dramatikz pocuvaju deti a ze spino bol pred x rokmi fasistom. Ale hlavne chceli GR ukazat aky je Radikal neschopny ale bohuzial aspon teda podla mna sa im to vobec nepodarilo.Nikdy som ho nepocuval ale po tych 3 disoch co dal to urcite vypocujem.Po pravde predtymi disami by som ho ani nestiahol natoz kupil.

  • illuminati
    09. 03. 2011, 8:34
    • hodnotenie: 0
    illuminati
    :))

    dobre si napisal teraz..treba urcite pocuvat rapera co jeho slova nemaju ziadnu vahu..davam ti palec hore za to aky zvlastny si sa narodil:)

  • Kuba2H
    09. 03. 2011, 13:37
    • hodnotenie: 0
    Kuba2H
    ?

    Len by ma zaujimalo ako si na to prisiel na to ktoreho rapera maju slova vahu ? :D od internetu ? jaj ty ich vsetkych poznas ? :D a vobec ma nestavaj do pozicie fanusika radikala ja som len povedal ze si vypocujem aj to aj to.

  • illuminati
    09. 03. 2011, 8:43
    • hodnotenie: 1
    illuminati
    :))

    Pozri chlapcek…viem ze si teraz myslis aky genialny si, ale kazdy s iq viac ako 100 vidi ze to co si napisal je jedna do neba volajuca kokotina..je ocividne ze si stale pocuval dramadicks a tvojho oblubenca radikala…je len marna snaha napisat ze vdaka tym dissom sa ti otvorili oci a ty si zistil ze radikal je nakoniec dobry a ty ho budes pocuvat…:)))na toto ti moze skocit vazne len clovek na tvojej urovni…predsa cloveka co pocuva nieco ako dramatikz sa neda brat vazne..ked si chces klamat, tak si klam ale nakoniec skoncis presne tak ako tvoj hrdina…na smiech:))..have a nice day

  • illuminati
    09. 03. 2011, 8:50
    • hodnotenie: 0
    illuminati
    asi si nepochopil ze kvoli skupinam ako...

    asi si nepochopil ze kvoli skupinam ako je dramatikz sa raz budes hanbit pred ludmi ze pocuvas hip hop…

  • Kuba2H
    09. 03. 2011, 13:20
    • hodnotenie: 0
    Kuba2H
    co dodat :D http://www.sabca.cz/...

    co dodat :D http://www.sab­ca.cz/ hodina za 900 anal v cene :D ⇒ super pomer cena vykon skus aj nieco ine jak GR

  • diskopribeh
    09. 03. 2011, 11:33
    • hodnotenie: 0
    diskopribeh
    Tak ci onak, tvoje nazory mi pridu dost...

    Tak ci onak, tvoje nazory mi pridu dost detske (tak ako aj tvoj pravopis) :) Riesis kokotiny, ako napr. ze GR maju vlastne tricka. Podla mna sa prave potvrdilo, ze Radikal je malicky a nema na to.

  • illuminati
    09. 03. 2011, 7:44
    • hodnotenie: -1
    illuminati
    :))

    zbytocne si stravil pol hodinu pri pisani tejto sracky…v 12rokoch som mal lepsiu stylizaciu viet ako ty…

  • Kuba2H
    09. 03. 2011, 7:52
    • hodnotenie: -6
    Kuba2H
    :D

    tak ja som to polhodinu zbytocne pisal :D este par takych A4 komentov a bude to aj na 4 zo slovenciny :D

  • RelatiV
    09. 03. 2011, 11:02
    • hodnotenie: 2
    RelatiV
    až na to...

    že oni tam Strapa nevolali…šak to v tom disse aj povie „sorry že som prišiel aj keď ma nikto nezavolal, ale paťo mi neodpovedal keď som ho pozdravoval“…sám sa ponúkol lebo mal potrebuje povedať čo si o Radikalovi myslí…a myslím si že Strapo ešte nepovedal posledné slovo…

  • Kuba2H
    08. 03. 2011, 21:02
    • hodnotenie: 0
    Kuba2H
    +
    • aby som sa niektorych raperov nedotkol niektory nevstavaju na 6 do prace ale raz zacas chodia do skolicky a az potom pisu basnicky :D
  • skot105
    08. 03. 2011, 21:53
    • hodnotenie: -1
    skot105
    radikal

    ech ech ech ech nic pozitivne sa neda povedat chces sa zviditelnit alebo dramatikz aby ta nepocuvali blbe 12 rocne deti ktore nechapu nic ani slova vdaka ktorym je hip-hop hip-hopom tie si dokazal zblbnut no u mna si vzdy bol nicim a myslim ze som neni sam kto to vravi a po tych disoch by si si zasluzil akurat holokaust vsak aj tvoj flow smrdi ako tvoje mesto tak sa vyjeb na to zahod mikrak chyt krompac lopatu skus hladat talent tam.

  • tomik3311
    08. 03. 2011, 21:57
    • hodnotenie: -1
    tomik3311
    smejem sa :D

    jednoznačne GR pani zajebali radikál si nasral tolko do huby že može jebat nato uplne nič tým nedokaze že da dalsi diss len sa zosmiesnil...­.........a ten reckypp ci jak sa vola ten kktko to je niake decko na jeho komentoch sa len smejem co on za kokotiny pise :D

  • Rapas
    08. 03. 2011, 22:05
    • hodnotenie: -1
    Rapas
    otázka

    ako tam do tejto hr spáda Strapo? toto by ma zaujímalo lebo toto mi ako posledné chýba do skladačky za odpovede ďakujem :)

  • B3RNO
    08. 03. 2011, 23:01
    • hodnotenie: 2
    B3RNO
    Vsak to bolo povedane v Disse. Radikal...

    Vsak to bolo povedane v Disse. Radikal urazil trnavskych Dj, meczi nimi aj Spina, ze su fasisti a Strapo sa svojho DJa zastal. Urcite tam bolo toho viac, toto je oficialny dovod, ak som dobre pochopil

  • ThuqSk
    09. 03. 2011, 15:25
    • hodnotenie: 0
    ThuqSk
    xx

    https://www.fa­cebook.com/…124126­066739

    tu je to celkom pekne vysvetlene..

  • Stopa
    09. 03. 2011, 0:37
    • hodnotenie: -2
    Stopa
    si choďte spievať že chcete byť...

    si choďte spievať že chcete byť chuligáni…dra­makidz fans

  • kentucky
    09. 03. 2011, 1:38
    • hodnotenie: 2
    kentucky
    negativna reklama je reklama.....

    a po tomto si urcite vypocujem aj Radikalove solo, najlepsi bol asi ten konec, na decko a hlavne na strapa…neviem ci ma vyznam pokracovat v tychto dissoch, ale ked hej, tak co uz no :D :D :D

  • zlattucky
    09. 03. 2011, 12:40
    • hodnotenie: 0
    zlattucky
    musim sa vyjadrit

    Neda mi to a musim sa wyjadriť: 1. k Separovmu vyjadreniu – neviem co tu places, ze niekto si dovolil na teba tu do komentarov nieco napisat (a mozno to bola aj pravda – to neviem nepoznam ta). Ale skor si myslim, ze tych 200 negativnych komentarov na Radikala co tu bolo napisanych doteraz ku tym vasim dissom je v porovnani s tymito asi nic moc… nemas zly hlas, ale to ako komentujes fanusikov Dramatikzu a ako hovoris o kazdom kto ich kedy pocuval, ze sme hluchi a 14 rocny chudaci – tak to len podciarkuje tvoj charakter, ego a hlavne vyspelost. 2. k Spinhadzovmu wyjadreniu – asi ta neco dlho sralo a potreboval si to dat zo seba von, stylom tebe wlastnym – saq preco si nekopnut do niekoho kto lezi na zemi nie?! A Este ked ta predtym nazval fasikom. To ze tu ides rozoberat stare kauzy, je podla mna dost trapne nemyslis? Ociernovat niekoho a robit zo seba chudatko, je predsa to prave orechove :-) take trapnosti napisat akoze fituring za tenisky a za drinky na bare?!? to myslis vazne? ale no tak… ludia su neni az taki naivny, ci ano? mozno tak v Trnave asi – nic proti TT

  • Kuba2H
    09. 03. 2011, 13:25
    • hodnotenie: -1
    Kuba2H
    presne

    presne stebou suhlasim , len tolko ze TT ma dost sere pretoze mi tam predali pojebane BMW na ktorom za 3 mesiace odisiel automat a pre robil som na tom aute 2500€ kua :D :D :D tak vas toto zaujima asi jak to ze kdo za kolko robi feat :D

  • open
    09. 03. 2011, 13:43
    • hodnotenie: 1
    open
    1*

    Ja vnimam zas Spina ako inteligentneho chalana s prehladom, ktory by neisiel do niecoho len tak. To jeho vyjadrenie som pochopil ako zhrnutie a vysvetlenie. A ked dostal prilezitost sa vyjadrit preco do beefu isiel tak to zhrnul. A podla toho co napisal nebolo to iba kvoli tomu oznaceniu fasista. Vsak to citaj a premyslaj. Vsak keby to mal vysvetlit v sckretchoch v disse od Gramo Rokkaz kolko by nad tym stravil 300 rokov ? :DDD

  • Kuba2H
    09. 03. 2011, 13:52
    • hodnotenie: -2
    Kuba2H
    spino to si ty ? nemusis sa sem hned...

    spino to si ty ? nemusis sa sem hned registrovat ked chces nieco povedat , pockaj par rokov a potom prehovor niekoho na diss :D

  • ThuqSk
    09. 03. 2011, 15:22
    • hodnotenie: 1
    ThuqSk
    .....

    pekna ta prosim… uz tu nepis … dissujes sa sam kazdym prispevkom presne jak radikal… ta moja rada je fakt len pre tvoje dobro.. uz radsej nepis

  • 100%
    09. 03. 2011, 12:41
    • hodnotenie: 1
    100%
    Lol

    Masif jebe na dissy,Stopro jebe na tieto dissy,Yaksha jebe na tieto dissy 75% Dramatikz maju v pici toto len Radikal branil…Mna bavia tie vase komenty ale nesnazte sa len tukat a tukat do klavesnice bez zmyslu lebo potom sa z tychto komentov musim smiat…Ja nevravim ze su najlepsi pocuvam obe strany GR a aj DRMTKZ

  • sudek
    09. 03. 2011, 15:05
    • hodnotenie: 0
    sudek
    haluz

    to je haluz bacil ma na facebooku v hodbe radikala :DDDD http://www.fa­cebook.com/mar­tin.b.ivanic?…

  • RelatiV
    09. 03. 2011, 16:03
    • hodnotenie: 1
    RelatiV
    on si ho tam dal naschvál zo srandy...

    on si ho tam dal naschvál zo srandy hneď po tom disse :D:D:D

  • zlattucky
    09. 03. 2011, 15:17
    • hodnotenie: 1
    zlattucky
    Iba tvrdim, ze DJ Spinhadz tu napisal k...

    Iba tvrdim, ze DJ Spinhadz tu napisal k tomu najviac a pritom sa ho toto tyka najemenej… tak preto mi to pripada, ze nasilu vytahuje stare veci co s tymto dissom nemaju moc spolocne. A toho Strapa som tiez nepochopil moc…

  • ThuqSk
    09. 03. 2011, 18:24
    • hodnotenie: -2
    ThuqSk
    no

    strapa ani chapat nemusis prezije aj bez tvojho pochopenia ;)

  • osobaZdavu
    09. 03. 2011, 15:32
    • hodnotenie: -6
    osobaZdavu
    je to trapnéé

    je to trápne celý gr šak ale to už je vpiči trička vlastne za 10evri a hrať to na tlupu gangstrov jedine deti na to letia a dissy čo niesu o fakte su ako slovo čo mi povedal niekto koho nepoznám a ani som mu nerozumel a je mi to jedno proste takú to má hodnoty a decko kedysi dával dobre ale skončil ako básničkár recitátor haha ale tak čo už deti sa bavia klikaju komentuju haha a k radikálovi tolko konečne dobrý podmaz radikál si dáva ko dáva ale produkciu kebyže má inu tak je to kruté a preto šatafakap ňjú schúl

  • samsebou
    09. 03. 2011, 23:01
    • hodnotenie: -3
    samsebou
    ....

    to si ty Radiká® ?

  • Spisino
    09. 03. 2011, 18:14
    • hodnotenie: 1
    Spisino
    Tu je vidiet ako DJ SPINHADZ klame !
  • pán prezident
    09. 03. 2011, 22:56
    • hodnotenie: 0
    pán prezident
    je mi lúto spina ale ako sa vraví aj...

    je mi lúto spina ale ako sa vraví aj na psa príde mráz. tam máš chcel si kydať hnoj nakydal si ho na vlastnú hlavu!

  • Raduz
    10. 03. 2011, 12:58
    • hodnotenie: 1
    Raduz
    ...

    Keby som sa mal vratit k tomu co napisal nadsenec a verny fanusik skupiny Dramatikz menom Reckypp tak sa pripojim a dam za pravdu clovekovi ktory mu na to odpisal a to B3RNO…Tiez som vystudoval VS,,,vela ludi pocuvalo vela hudby, viac zanrov, viac inych zanrov ako hiphop,,,malo kto z toho mala pocuvali Ruzombersko-Martinsko-Milukasku skupinu…Dokonca aj ti ludia tych regionov sa nezaoberali skupinou Dramatikz. A druha vec ktoru pridam je to fakt, dost podstatny, ze „chlapcensku kapelu“ pocuvaju naozaj iba deti. Male deti, predpubertalne deti. Som ucitel na ZS, ucim tu ani nie rok, a DRAMATIKZ je pre nich najviac! wtf? ano je to tak. Bohuzial smola pre Dramatikz…detske idealy a detskych hrdinov nahradia postupne s prichodom rozumu uplne ine kapely, ine zanre a triezvy pohlad na hudobnu kulturu…Caute

  • zlattucky
    10. 03. 2011, 13:17
    • hodnotenie: 0
    zlattucky
    RE: Raduz

    Ja len chcem podotknut, ze mas pravdu… ano Dramatikz pocuwaju aj deti, co je normalne a pochopitelne. Ale ja v mojom okoli poznam zase ludi co maju aj 20 aj 30 aj 40 rokov a lubia sa im Dramatikz, maju ich CD, napr. v aute a pocuwaju ich. GRckovia tu idu samy seba presviedcat, ze oni jediny nemaju decke publikum a pocuvaju ich len 18+ ?! Prosim vas zobudte sa… Hovoris, ze postupne ich nahradia s prichodom rozumu ine kapely. A to su ake prosim ta? Taketo ako GRc? Co rapuju zhuleny pred kameru a robia tu z normalneho dissu telenovelu ala sherezada?!? Alebo take skupiny co rapuju o sidlisku, ihrisku, bongu, stoke, panelakoch, petrzalke, a podobne? Alebo ake? ty ucitel…

  • Raduz
    10. 03. 2011, 15:24
    • hodnotenie: 0
    Raduz
    zlattucky

    Tak sisi to zle precital alebo ja neviem,,ci som to nenapisal dost jasne…o GR som nepovedal ani slovo, o stokaroch tiez nie, o inych zanroch hej, tak o co ti ide? To je vsetko co ta napadlo? Mi pripada ze TY poznas prave iba taketo kapely…A modre hory, Luzer, x slovenskych kapiel, xxx ceskych kapiel idu len bonga a sildiska? ty chytrolín

  • B3RNO
    10. 03. 2011, 15:16
    • hodnotenie: 1
    B3RNO
    :-)

    Ja len od veci, ked si ma uz spomenul, ze tiez som bol ucitel na SS- vydrzal som rok a pol- cca pred 4mi mesiacmi som tam skoncil. Pytal som sa ziakov aj na hudbu atd – vela z nich pocuvalo hip hop. Alebo presnejsie rytmusa – ktoreho tiez nemusim, ale beriem to ako fakt. Zdravim Ivansku ;-)

  • reckypp
    10. 03. 2011, 17:20
    • hodnotenie: 0
    reckypp
    aha

    http://www.you­tube.com/watch?…

    chcem sa ta spytat ,ty ked si bol dieta tak si co pocuval? lebo vecsina raperov a fanusikov rapu, ked boli deti pocuvali rap…cize to, ze dramatikz pocuvaju deti je uplne normalne…len vy to nechcete pochopit a skoro zabudate, ze ked ste boli deti tiez ste pocuvali rap a mozno si tu svoju decku oblubenu kapelu idete do dnes…

  • reckypp
    10. 03. 2011, 17:33
    • hodnotenie: 2
    reckypp
    este

    samozrejme, ze ked si dieta este nevies, ze ci sa ti ten rap skutocne paci alebo ho pocuvas len preto lebo sa tam nadava a raper ti radi ako mas zit(hore som napisal nazor na motivacne tracky od dramatikz) A ked sme pri tych detoch, vy dospelaci co mate porobene vysoke skoly, mate krute priatelky a zodpovedny zivot, preco travite toko casu na nete?hlavne B3RNO…moji dospeli rodicia idu na internet raz za mesiac a vy tu ste non stop, cela armada dospelakov co pocuva Gramo rokkaz a zije internetom:D ja som este decko ,mam pravo pisat picoviny a byt tu non stop ale vy????chlapci sak si budete honit do konca zivota:D

  • Raduz
    10. 03. 2011, 18:28
    • hodnotenie: -2
    Raduz
    :D :D

    no krutu priatelku mam, vysku tiez, vyrovnany so zivotom som tiez, na nete tolko casu netravim a ked travim tak preto lebo ma nieco zaujalo, a jediny kto si tu honi kokot si momentalne ty :))

  • Raduz
    10. 03. 2011, 17:37
    • hodnotenie: -2
    Raduz
    rap

    tak napriklad ja ked som bol maly som pocuval vela BigBeatu, potom funky a orchestralne veci kedze som bol na ZUSke…ked som mal 12–13 to bolo 96–97 toho rapu tu vela nebolo,,,takze som si ani nejak nemohol vyberat…ale tak prvy sa mi do usi dostali urcite Chaoz, potom asi PSH a Názov S.

  • fiaskooo
    10. 03. 2011, 15:11
    • hodnotenie: 6
    fiaskooo
    och boze..

    Normalne nestacim pozerat na to co tu niektori ludia dokazu vyprodkukovat..za prve chlapci prestante zit vo svete ze Vas nazor je ten jediny spravny a musim o nom presvedcit kazdeho pretoze iba ja mam pravdu a iba moja oblubena kapela je najlepsia na svete..

    Par veci: malokto tu pozna osobne ludi co su v tom zapojeni..picujete tu do Spinna, povedal svoj nazor tym to vsetko pada, to ze Yaksha tvrdi ze to neni pravda je pochopitelne logicke co ine mal povedat..pravdu nakoniec vedia iba oni sami dvaja nie kazdy mudrlant co tu picuje… Druha vec Kuba H ci ako sa to volas ten tvoj siahodlhy prispevok to bolo co? Doteraz ked to citam mam pocit ze bud si netrpezlivy clovek a kym pises jednu vetu uz ta napada koniec prbehu alebo si trosku pomalsi, naozaj mi chyba pointa toho celeho co si napisal..

    K Dramatikz a detom..ste jak jebnuti, GR nikoho nepresviedca ze ich pocuvaju iba dospeli neviem kto na to prisiel a k detom a Dramatikz nikto nemoze popriet ani vyvratit aka je ich mometalna posluchacska zakladna a aky je tam pomer mladsich rocnikov a starsich..a ja teraz netvrdim ze je to zle, dobre to bude ak tie decka budu starnut a dalej supportovat Dramatikz, jedine co mne osobne vadi su tie debilne a infantilne odkazy na stenach ktore ARMY produkuje naozaj vo velkom (pochopitelne na strane GR sa to vyskytuje tiez ale v podstatne mensom mnozstve)

    Dalsia vec co len pozeram, ze tu ide niekto oznacovat GR za tlupu „gangstrov“ to je fakt v pici..k takejto kokotine sa naozaj asi neda ani nic rozumne povedat, neviem kto na to prisiel a podla coho tak usudil ale mna napada milion dalsich mien na ktore to sedi ovela viac ako zrovna na GR..

    Nepochopitelne pre mna naozaj ostava tiez to ze Patrik je ten co toto cele vyprovokoval, potom chcel zahrat do autu, a potom v navale zufalosti pustil hentu poslednu vec..a nikto sa nezamysli nad tym ci ten chlapec nema nejak tak trosku vacsie ego na to ze prakticky az tak odlisne veci ako GR nedokazal (na ilustraciu odporucam este starsie rozhovory kedy Dramatikz boli v zaciatkoch..to co dokazal vyprodukovat bolo strasne) co uz..niekto skratka musi svojemu egu dat volny priebeh, ja osobne takych ludi moc nemusim..

    Obrovske boli nazory ze GR su tu dva roky, ze ich nikto nepozna a podobne..myslim si ze casti GR tu fungovali a drali sa na scenu vtedy ked Dramatikz este len zacinali svoje cesty spojene s hip hopom (pre ilustraciu Flaps, Heslo, Zdruzenie), je velmi smutne ze tieto kapely v drvivej vacsine pripadov ludia, ktori sa tu angazuju ani len nepoznaju, pricom prve dve patria uz k „legendam“ nasej sceny…

    Cize mladez pocuvajuca Dramatikz, prestante tu vypisovat svoje burlive vylevy, pocuvate svoju oblubenu skupinu a to je ok (ak ich podporujete kupou CD, koncertom, Merchom..) tak ju pocuvajte dalej ale predtym nez zacnete picovat na to kto robi hip hop (slovo Boom Bap, pripadne Trueschool sa tu az bojim napisat, pretoze to je zrejme pojem neznamy) zacnite trosku studovat historiu, na zaciatok bude bohato stacit nasej sceny..potom sa nestane to ze tu bude niekto zo Spanka robit fasistu a tvrdit ze „o tom picu vi“

    Cele je to aj tak pojebana zabomysia vojna, ti co pocuvali Dramatikz budu ich pocuvat dalej, ti co GR to iste, Radikal si chcel urobit svojskym sposobom promo, nechtiac urobil promo DMS, zatiahol tento diss do osobnej roviny a zda sa ze mu je to jedno..pre mna je ten chlapec dobry rapper (to ze vie davat ukazal hlavne v lovesongu Deckovi) ale povahou je pre mna picusko, ktoreho ego jeho osobne davno prerastlo…

    A k poslednym prispevkom o zhulenych ludoch, fetakoch a textoch iba o kokotinach..ak chces diskutovat najprv si napocuvaj diskografiu toho na ktoreho chces picovat, potom sa vyjadruj…to iste plati aj ked ma tu niekto bude chciet zjebat ze co tu pisem..najprv pozorne citaj, potom zareaguj..

    Peace..

  • Raduz
    10. 03. 2011, 15:34
    • hodnotenie: 1
    Raduz
    fiaskooo

    Pozri,,,neviem koho sa to tyka stym nazorom,,,ale ja som tu nikoho nepresviedcal o mojej pravde. Ja som napisal co si o tom myslim a ako to vidim ja. To je moj nazor. Na to je tu ta moznost komentovat co si kto mysli,,,sak nech si ludia napisu ako to vidia oni. Ale mam taky dojem, ze ty si mal asi vacsiu potrebu ako ja to vsetkym objasnit, ked pozeram na tie litánie :)

  • fiaskooo
    10. 03. 2011, 17:22
    • hodnotenie: 0
    fiaskooo
    neviem preco si sa v tom nasiel zrovna...

    neviem preco si sa v tom nasiel zrovna ty, pretoze na teba to vobec nebolo mierene..myslim ze tu vetu na konci o potrebe pozorneho citania nabuduce napisem velkymi pismenami..praveze co si napisal sa mi celkom pacilo (napisal si to normalnou zrozumitelnou formou a bol to tvoj nazor) tak si prosim precitaj tie litanie este raz a povedz mi co sa ti nepaci :D

  • Raduz
    10. 03. 2011, 17:30
    • hodnotenie: 0
    Raduz
    fiaskooo

    Netvrdim ze sa mi nieco nepaci…ale tak oukej berem,,asi si mal ktomu viac co povedat…A precital som si to cele to zas pozor! Inak bez urazky, druhy krat to uz citat nebudem,,je toho vela :D,,,

  • fiaskooo
    10. 03. 2011, 17:37
    • hodnotenie: 0
    fiaskooo
    chill, ja som to ani nemyslel nejak...

    chill, ja som to ani nemyslel nejak extra v zlom len ma tu uz unavovalo citat niektorych expertov..mal som k tomu potrebu sa vyjadrit viac, lebo niektore reci tu boli naozaj mimo..a este sa opravujem nemyslel som Spanka v tom texte ale samozrejme Spinna =)

  • Raduz
    10. 03. 2011, 17:40
    • hodnotenie: 0
    Raduz
    fiaskooo

    Ja som to cital dost pozorne, ver mi! Netvrdim ze sa mi to nepaci, napisal si to vs kutku dobre, o to pokoj :) … ale tak oukej, necham to tak…a druhy krat uz to citat nebudem kamo, bolo toho fakt vela :D bez urazky :)

  • diskopribeh
    10. 03. 2011, 17:28
    • hodnotenie: -1
    diskopribeh
    Konecne dlhy prispevok, ktory sa aj...

    Konecne dlhy prispevok, ktory sa aj oplatilo precitat (narozdiel od prispevku od kubaH, ci jak sa volal). V zasade suhlasim so vsetkym. Myslim si, ze GR su na tom lepsie co sa tyka skills, tym ale nehovorim ze Radikal je uplne marny. Da sa pocuvat, no jeho charakter mi pride krivy. Mozno ked vyrastie, bude mat viac sebareflexie. Je to len moj osobny nazor, tak sa tu na mna nenafukujte.

  • DJ_TANGO
    10. 03. 2011, 16:10
    • hodnotenie: 0
    DJ_TANGO
    Spino 100%

    Spinhandz to vystihol presne tak, ako to vidi vacsina… nafuknuta medialna bublina menom Dramatikz, ktora sa nevypracovala na scenu skrz skillz… preto sa po jej rychlom nastupe dal ocakavat aj rychly zostup…

  • reckypp
    10. 03. 2011, 17:15
    • hodnotenie: -2
    reckypp
    zase

    si mimo, aky rychly zostup? sak za chvilu Radikal s RSG vydava ep a na jesen solo album… kazdi kto neni zaujati musi pocut, ze na Radikala sa Separ a Decko po technickej stranke absolutne nechytaju…text to je uz o inom,ale co sa tyka mna tak separ ma uplne nudne texty v ktorych nehovori nic nove a ako sam radikal v disse povedal, je to raper, ktory nemoze prekvapit…deckove texty su decke:D prirovnania typu, tvoj rap smrdi jak fazulove plyny, fakt nemusim:D pokial radikal nebude robit motivacne solo, tak to pre mna je uz teraz (po tychto dissoch a trackoch pred albumom morfium) album roka!

  • diskopribeh
    10. 03. 2011, 17:34
    • hodnotenie: 1
    diskopribeh
    Myslis technicky flow a.k.a. Kool...

    Myslis technicky flow a.k.a. Kool Savas? :) Ja niesom zaujaty, mam dokonca aj jednu originalku od Dramatikz, ale napisat ze GR sa „jednoznacne nechytaju“ je bullshit.. je to tvoj nazor ok, ale neprezentuj to tu ako holy fakt.

  • reckypp
    10. 03. 2011, 18:02
    • hodnotenie: 0
    reckypp
    hmm

    ja Kool Savasa nepocuvam a tou technikou som nemyslel len Flow…radikal ma viac Flowov a aj v tychto dissoch to povrdil. Ja som hlavne narazal na pracu s hlasom,pretoze u mna je beat a hlas to najdolezitejsie, proste ked je na picu beat a hlas tak ma ostatne nezaujima....­.Radikal vie dat energicky, lezerne, taky polospev, sekane, pomaly ,rychlo proste hocijak, a s flowom meni hlas, to je pre mna technika rapu…proste decko mi furt zneje rovnako, furt ten isty hlas a to vysukavanie slov..smetiar to iste furt ten isty hlas ala nasrany cistychov ,s tym rozdielom, ze smetiarovi rozumiet slova, a flow taky nudny onicom, jak kazdy hocijaki kokot z myhiphop…

  • diskopribeh
    10. 03. 2011, 19:08
    • hodnotenie: 0
    diskopribeh
    S tym Kool Savas flowom uz nastastie...

    S tym Kool Savas flowom uz nastastie viac menej prestal (bolo to dost pocut na Vysledok Doby), tieto dissy dal technicky celkom slusne, to suhlasim (okrem prveho smetiar dissu, ten sa mi vobec nepacil). Co sa tyka Separa, ten az tak dlho nerapuje, podla mna si techniku este vycibri. Ako clovek je vpohode, este davnejsie som s nim bol par krat von a neni to pozer, jak XY inych slovenskych raperov. Decko kedysi daval o dost rychlejsie, ked si vypocujes napr. jeho tracky este z cias Zdruzenia.. Nie najtechnickejsi rap na slovensku, ale ta pomalejsia poloha mu celkom sedi.

  • B3RNO
    10. 03. 2011, 19:29
    • hodnotenie: 0
    B3RNO
    Decka pri jeho sole aj chvalili, ze...

    Decka pri jeho sole aj chvalili, ze ubral z rychlosti. Kedysi daval vazne velmi rychlo ;-) A separ – neviem, mne sa jeho „nevycibrena“ technika velmi paci. Chvalil som na ich EP ze je to super a chvalim aj teraz. Inak spomenul som aj ze radikal na tychto dissoch svoj zivotny vykon – aspon pre mna. Konecne som pocul rep nie basnickovanie a suche blabotanie ako ked mi niekto cita nieco od steelovej

  • B3RNO
    10. 03. 2011, 19:23
    • hodnotenie: -2
    B3RNO
    nemam pocit, ze som tu tak vela.Prave...

    nemam pocit, ze som tu tak vela.Prave som sa vratil z posilky a ako prve som zapol tuto stranku (neratam veceru) – ano, je toto moj oblubeny web a chodim sem cca 3 krat denne, ale nemam pocit, ze to je az tak vela. Nestracam cas inymi vecami. Nepozeram TV (dobry film v kine ano, ale TV nie) ,nehram sa hry (na to som uz stary), niekto stravi na FB aj hodinu a to mu nie je luto ;-) Zase nie som stary ako tvoji rodicia, mam 26, tak ma nehadz do dochodku. ;-) A co som pocuval – Chaozz, Trosky , Zvuk Ulice. Prve menovane moja prva original kazeta, druhe menovane moje prve CD co som mal :-) okrem toho samozrejme aj MC Erik a Barbara, Lobby, D- night. Cize dancefloor. Vedel som, ze sa mi paci to repovanie,ale nevedel som vtedy ako sa to vola ani co to je :D A co sa tyka deti – ja som na nich nenadaval. Sam som bol decko a sam som pocuval AJ otrasne kapely . Ja som len konstatoval ze dramatikz pocuvaju mladsi. Neviem co sa chces tolko do mna obuvat ;-)

  • DVS
    10. 03. 2011, 20:13
    • hodnotenie: 0
    DVS
    Z to napisala presne

    uplne suhlasim s komentom, ze Radikal sa uz iba snazi mat posledne slovo a cele je to na silu. vobec sa to nedalo pocuvat a prebraty podmaz doplneny „zvyskami“ jeho aj tak trapneho rapu iba dokazuju, ze GR z tohto (aspon pre mna) vysli jednoznacne ako regulerni vitazi!

  • antipostar
    10. 03. 2011, 21:07
    • hodnotenie: 0
    antipostar
    Kurvafix a jar sa blíži
  • Zbod
    10. 03. 2011, 21:08
    • hodnotenie: 2
    Zbod
    tesim sa ako prasa na DMS a GR pre mna...

    tesim sa ako prasa na DMS a GR pre mna boli a su hodne vysoko..dramatikz som nikdy nemusel, ale nikoho neodsudzujem komu sa pacia..taktiez neverim ,ze dramatix pocuvaju len posrate deti (poznam ludi co maju nad 20 a paci sa im drmtkz) a keby aj..na tom nieje nic zle..dufam,ze tato kauza skoncila :) kto vie, ten vie :)

  • Brilliant Bet
    10. 03. 2011, 21:28
    • hodnotenie: 0
    Brilliant Bet
    tolko "hudobnych snobov" v jednej...

    tolko „hudobnych snobov“ v jednej diskusii som hadam nevidel este :D pripomenulo mi to ten kvalitny clanok co tu bol pred par dnami

    btw. dissy od GR sa mi pacia ovela viac… ale z tych Radikalovych odpovedi je tato asi najlepsia

  • Trick
    10. 03. 2011, 23:48
    • hodnotenie: -2
    Trick
    ktory MC so zdravym rozumom da zadarmo...

    ktory MC so zdravym rozumom da zadarmo feat.so skupinou,ktora „pluje“ rymy ako napr. „SPOMINAM SI KED SOM CHCEL BYT NAJLEPSIM BLADEROM,NO TERAZ STOJIM NA STAGE-i,SOM REPEROM“ ??? Urcite je vela pravdy na vyjedreni DJ Spinhandza a tiez si myslim,ze cela tvorba DRmkx je ostudou SK sceny.Myslim,ze GR to dali iba tak zo srandy,aj ked vobec nemuseli.Za nich hovori kvalitna tvorba. R.I.P. Drmks

  • zlattucky
    11. 03. 2011, 0:38
    • hodnotenie: 1
    zlattucky
    Co sa tyka toho, kto na com wyrastal,...

    Co sa tyka toho, kto na com wyrastal, tak ja som wyrastal na Chaozze, PSH, Nazow stavby, Troskach a neskor aj Kontrafakt a zahranicne Snoop Dogg, Tribe called quest, Non Phixion, Eminem, Beastie Boys a pod… Pamatam si slovenske legendarne skupiny ako Flaps, Raz a Dela alebo Zle kone, na ktorych koncertoch som neraz bol, takze mam nieco napocuvane za tie roky. Boli to dobre skupiny a mali dobre veci… A k tymto wyjadreniam chcem len tolko dodat, ze stale sa tu toci dookola to iste: Drmtkz su o nicom, hanba slovenskeho hip hopu, kopiruju nemecku scenu, pocuvaju ich len deti, nevedia rapovat, nemaju flow ani hlas a pod. Ja mozem za seba povedat, ze som videl dost ich koncertov a ked to porovnam s koncertami napr. Cistychov + biely co som naposledy mal moznost vidiet alebo taki AMO, tak ludia mozno mi nebudete werit ale drmtkz boli o 100% lepsi a mali viacej energie ako ostatne kapely dokopy! CDs mam od nich original prvy mixtape, vysledok doby a aj morfium. Ich hudba sa mi paci coraz viac… nemam rad raperov ala Decko, co rapuje ako keby tlacil hovna na hajzli a pritom pisal basnicky alebo Separ co sa tvari ako majster sveta a slova… proste ked si pustim Deckove veci, alebo veci od GRcu tak mi to nic nehovori, nedava a ani to vomne nic nezanecha – ich zfilmovane dissy uz vobec nie. Mozno preto lebo som jednoduchy chlapec z dediny, neviem :-) asi

  • Kuba2H
    11. 03. 2011, 8:26
    • hodnotenie: 0
    Kuba2H
    ale gr sa chytilo jak povedal decko jak...

    ale gr sa chytilo jak povedal decko jak buzerant na rit, ved to nevididte radikal podla mna naschval pockal 2tyzdne a co urobilo gr dalo text ze na toto cakali tie 2tyzdne :D si mysleli ze ta decka skupina sa zruti.si verili ze jednoznacne prevalcuju tie deti :D a dalej zistili ze to mozu vyuzit ako promo pre seba a svoje tricka.tak kde je ten spominany undground ?tak kdo sa kde tlaci?a musim povedat chodim sem 3 den a pocuvam tento diss a bavi ma podla mna im radikal celkom nalozil.

  • Joshik
    17. 03. 2011, 9:01
    • hodnotenie: 0
    Joshik
    Souhlasim..

    Taky si jeho posledni diss kazdej den pustim, a den odedne se mi libi vic a vic… Opravdu to vypada, jako by uz i GR zahnal do kouta… xD

1 2 >>

Pridaj komentár

Ak chceš pridať komentár, musíš sa najprv prihlásiť