HIP-HOP.sk

Diskusia: Nový človek a jeho hranosť v rádiách

  • Michal Novák
    12. 12. 2011, 10:18
    • hodnotenie: -1
    Michal Novák
    hip hop nieje o penáázoch a ani o...

    hip hop nieje o penáázoch a ani o slave

  • Koby
    12. 12. 2011, 14:24
    • hodnotenie: 2
    Koby
    ...

    6000 celkom pekne cislo :-) Gratulujem …

  • P3H0
    12. 12. 2011, 15:00
    • hodnotenie: 1
    P3H0
    A on s tým nerátal isto :)...

    A on s tým nerátal isto :)

  • Mouse123
    12. 12. 2011, 15:53
    • hodnotenie: -1
    Mouse123
    kde ten sk rap smeruje ked uz aj...

    kde ten sk rap smeruje ked uz aj hip-hop.sk pise o tom na akych prieckach su umiestnene skladby v radiu…chcem ist naspat s dobou aspon 5 rokov vzad ked rap v radiach bol cisty nonsens…

  • Helmut600
    12. 12. 2011, 16:47
    • hodnotenie: 1
    Helmut600
    a preco by o tom nemohli pisat

    Co je zle na tom ze sa hip-hop hra v radiach, ja sa s toho tesim, album Spirita a Rytmusa je to kam sa ma cz a sk rap uberat, ak chce byt konkurencne schopny proste ak chce zarobit tak nemoze v kazdej pesnicke povedat 10 krát pica inak ho hrat nebudu myslim ze scena si to uvedomuje a ide spravnym smerom, ak tu chce este nejaku dobu zostat, samozrejme ze by som radsej pocuval tvrdy a stary dobry Kontrafakt a Moma, Mikyho atd. ale to uz proste nejde vratit spat.

  • zombeat
    12. 12. 2011, 18:40
    • hodnotenie: 4
    zombeat
    dusovi to prajem

    dufam dlasi single bude jeden z Jazvy , Vsetko spolu hra (kde Supa dal husty part , alebo Novy Clovek , …ozaj ked sme pritom kolko predal Otecko ? :) nebolo to v plane  – porovnat obe sola ?

  • B3RNO
    12. 12. 2011, 20:00
    • hodnotenie: 2
    B3RNO
    Nech sa dari. Vydal dobry album a...

    Nech sa dari. Vydal dobry album a prachy si zasluzi.

  • ArB1nD3R
    12. 12. 2011, 20:29
    • hodnotenie: 1
    ArB1nD3R
    Re

    Nechápem, kam sa ten rap uberá. Vždy som si myslel, že rap je o niečom inom a nie o spievaní, najviac predaných platní a dosiahnuť sa pomocou neho na vrchol slávy. Keď sa pozriem, že Spiritovi ide o to, aby vyhral platňu, čo kedysi Miky Mora ani si nepredstavoval, že by ju chcel, no nahral album a drb, už ju má. Nie je na tom nič zlé, keď sa rap hrá v rádiach, ale keď sú tam raperi, ktorí spievajú a každý to berie ako rap, tak sorry, ale to už rap nie je. Čo sa pýtam, v posledných dní ľudí, že prečo počúvajú Rytmusa alebo spomínaného Spirita, tak mi ani nepovedia, že má dobrý text či jeho tracky mi toho veľa povedia. Povie mi, že sa to dobre počúva a všade sa to hrá, proste idem s dobou nie? No mne sa zdá, že rap bol vždy o tom, aby raper vždy vyjadril svoj názor, prejavil sa, znemožnil súpera (battle, freestlyle) pomocou rýmov. Mimochodom, vedeli ste o tom, že Rytmus nemôže za to, že je tam kde je, ale za vykonané podrazy čo spravil? Resp. vypočujte si skladbu Kaidžas – Reči sa vyprávajú, chleba sa jí. ;-)

  • Brilliant Bet
    12. 12. 2011, 21:34
    • hodnotenie: 0
    Brilliant Bet
    za prve, gratulujem... dufam, ze...

    za prve, gratulujem… dufam, ze podobnych udalosti bude pribudat, som rad, ked sa moja oblubena hudba dostava do radii a nahradza tie hluposti, ktore produkuje polka slovenskej popovej sceny… aj ked radio nepocuvam vobec

    a ArB1nD3R, Spirit ma na albume vacsinu veci rapovanych, tak neviem, asi mas iny album ako ja :)… platinu si zasluzi, vrchol a slavu tak isto, odviedol kvalitnu robotu, tak preco nie? Spiritove veci vela povedia cloveku, citim z nich jeho nazor a dusu a btw. niekedy treba aj pocuvat hudbu, co sa „iba dobre pocuva“ a nema nijake hlbsie posolstvo, vtedy, ked nemas chut nad niecim premyslat alebo si na party :)

  • B3RNO
    12. 12. 2011, 21:41
    • hodnotenie: 0
    B3RNO
    Chlapce ty si objavil ameriku s tym...

    Chlapce ty si objavil ameriku s tym Kaidzasom ;-)) Noveho Rytmusa som este nepocul ale nemam v plane ho ani stahovat., cize dalej neriesim. Co sa tyka Spirita – podla mna niektore texty su vyborne – ma tam vsetko od vaznych textov cez ulety az po lovesongy.. Clovek si rad vypocuje „ulicu“ ale obcas ma chut aj na nieco taketo. Inak miky chcel nahrat platinovy album – ten druhy, len mu to nejak z hudbou z hora nevyslo. Inak ja si momentalne zase ulietam na tomto : http://www.you­tube.com/watch?…  – vyborne demo/ep.

  • Ferko.Jozko.Misko.
    12. 12. 2011, 22:08
    • hodnotenie: 0
    Ferko.Jozko.Misko.
    s tym Kaidzasom si sa pochoval...Rytmus...

    s tym Kaidzasom si sa pochoval…Rytmus ho sponzoroval daval mu veci…chyba bola ze mu slubili vydanie v Tvoj Tatko records lebo vtedy este nevedeli ze to je nerealne tak ako nakoniec vysvetlili ze sa im ho neoplati vydavat lebo neni znami ako reper ale ako freestyler (bolo to v tych casoch 2007 tusim) tak sa Kaidzasovi zrutil cely svet a nakonec z toho zislo ze RYTMUS moze dakovat Kaidzasovi kde je :D ked je Kaidzas taky skvely preco je furt v stoke?

  • kentucky
    13. 12. 2011, 10:04
    • hodnotenie: 0
    kentucky
    :D

    Staci sa pozret do Madarska. Reperi co tam repuju dlho ako rytmus sa stale drzia svojho. Reperi co rapuju dlho ako H16, ci NS, stale repuju svoj styl a nadavaju na pozerov v textoch. Robia kolaba o hip hope poukazuju na pozerov. Drzia sa svojho uz niekolko rokov. Aj ked si niekto mozno ulietol vratil sa. Zije tam Hip Hop. Reperi su sponzorovani DC, ZooYork, Vans,eS a ine „tradicne“ znacky ktore aj u nas volakedy patrili aj k hip hopu.Ziadny nazishop,LV, a kekeciny.....Na youtube maju pocuvanost a sledovanost ako Rytmus u nas aj viac niektory..A stale davaju svoj styl…U nas to dojebal jednoznacne Rytmus, ked sa po nom skoro cela scena zacala opicit…Cest vynimkam…je ich malo…Spirit album dobre..Ale tak ako nepocuvam BOB, Kanye West a nevim co vsetko mi to pripomina, tak ani nepocuvam uz Spirit, H16, Kontrafakt a vsetkych, ktory idu za cislami…Je mi to jedno… :)

  • kentucky
    13. 12. 2011, 10:06
    • hodnotenie: 0
    kentucky
    ...

    Radsej si pustim nove Podla Vkusu, tucne klasicke beaty, dobre rapy, hip hoperi…jedna basen ten mixtape… :)

  • Lumir
    13. 12. 2011, 10:44
    • hodnotenie: 0
    Lumir
    kentucky, nie len v madarsku, v...

    kentucky, nie len v madarsku, v podstate v celej europe, v sk/cz sa to ubera akymsi zvlastnym smerom.

  • Ferko.Jozko.Misko.
    13. 12. 2011, 14:45
    • hodnotenie: 0
    Ferko.Jozko.Misko.
    mas pravdu Rytmus sa oddelil a robi si...

    mas pravdu Rytmus sa oddelil a robi si co chce…ne co by si chcel ty alebo ja a co by podla teba mal robit …to je uz tvoja vec ze sa ti nelubi a to ze sa niekto po nom opici s tym uz moc nenarobi..tuna to vystihol http://www.you­tube.com/watch?…

  • kentucky
    15. 12. 2011, 13:21
    • hodnotenie: 0
    kentucky
    ach

    ty si najprv vypocuj posledny album tvojho idola, a potom pis nieco o tom co robi. Normalne ten clovek je hudodbny supermarket. Pre kazdeho nieco. Po novom sa foti s Ficom..Za chvilku urobi kolabo s Kazikom, aby sa priblizil k babkam a aj im ponukol nejaku hudbu…Chlapce daj uz pokoj s ospevovanim toho obchodaka na tomto webe…

  • Ferko.Jozko.Misko.
    16. 12. 2011, 0:29
    • hodnotenie: 0
    Ferko.Jozko.Misko.
    :D ty si napisal ze to tu dojebal...

    :D ty si napisal ze to tu dojebal Rytmus a ja ti hovorim ze on si robi co chce ne to co by podla vas stokarskych reperov mal robit

  • 2xx
    13. 12. 2011, 11:28
    • hodnotenie: 0
    2xx
    bohuzial po par vypocutiach ma celkom...

    bohuzial po par vypocutiach ma celkom desi myslienka, ze by som mal dopocuvat daky track z NC do konca :) prvych par vypocuti skvele, ale tie hlboke pravdy mi pridu dost plytke, takze ma to dost rychlo onudilo. Ale niektore hudby ma skvele. BIlly Hollywood je v skvelej forme :)

  • ArB1nD3R
    13. 12. 2011, 16:34
    • hodnotenie: 0
    ArB1nD3R
    Re

    Brilliant Bet – Nový album som nepočul, len pár trackov, ale hovorím všeobecne, celkovo o jeho tvorbe. Nehovorím, že platinu by dostať nemal, no len chcem povedať, že rap je o niečom inom a nie o tom, aby sa z neho spravil biznis. Samozrejme, že sa má počúvať aj hudba „čo dobre znie“, veď je to presne základ na párty a podobne :-) Ale počet tých pesničiek by nemal presahovať počet pesničiek oného druhu. Len hovorím, že rap bol a mal by byť o tom, čo som už písal. (Aby si nehľadaľ: raper vyjadrí svoj názor, prejaví sa či znemožní súpera formou battlu či freestylu…) Necháp ma zle, je to len môj názor a prikláňam sa mu :-) B3RNO – Nehovorím, že je to zlé, čo ľudia počúvajú, ale myslel som na niečo iné, asi si ma len nepochopil. V texte čo som písal hore, som myslel to, že ľudia už nebudú vedieť rozdiel medzi rapom a spievaním. Kedysi bol rap o niečom inom a mal by tak byť stále, jednoducho ako aj iné veci. Teraz spievajúci raperi sú tu hitom a čo bude ďalej? Má sa takto zmeniť aj break-dance na balet?…Len to som chcel povedať :-) Ferko.Jozko.Misko. – To čo si napísal máš z diskusného fóra alebo si niekde našiel článok? Neviem o tom, že by to bolo tak, nikde a nikdy som o tom nepočul (Nehovorím však, že to tak byť nemôže :-)) a ďalej nehovorím, že iba vďaka Kaidžasovy je tam, kde je, len som ukázal, že je to jeden z podrazov čo spravil. Kaidžas je tam kde chce byť :-)

  • ...C
    15. 12. 2011, 0:03
    • hodnotenie: -1
    ...C
    sklamanie

    Neviem či to môžem nazvať sklamanie lebo už dlho to vyzeralo, že to pôjde týmto smerom bohužial. Ak ste fanúšik rapu tento album nie je pre vás. Tento album nieje pre mňa. Nepočúvam hip-pop.

  • зашто
    15. 12. 2011, 13:46
    • hodnotenie: 0
    зашто
    Fejk

    Svi su andergraund reperi kad vide da nisu u stanju da budu komercijalni i da zarade neki dinar…To je najveci fejk koji postoji u istoriji fejka…

  • simplyz
    20. 12. 2011, 15:52
    • hodnotenie: 0
    simplyz
    toto je album!! :)

    Hejteri,alebo mudri ludia co sa rozumia do rapu a vypravaju tu jak toto neni rap,len zato ze sa to hra v riadiach,mozte ist do pice.Od malicka som ficala na H16 a Kontrafakte,aj na zahranicnych raperoch,klasika-2pac,eminem,busta rhymes a podobny.Tych som pocuvala,ale nasich som vnimala aj inac..Kazdy jeden clanok co bol napisani o h16 som vedela odzadu dopredu..staci sa vyznat v rape a vedet,ze uz to neni o silnych gestach,hrubych slovach,ukazovani znakov..takyto rap umrel…za posledne storocie z ameriky prisiel rap zmiesany s funkom,jazzom,s po­pom a dalsimi stylmi(pusci si nejakeho eminema,50 cen­ta,snoop dogga).Slovenskych aj ceskych posluchacov omrzela tvorba nemenovaneho rapera,ktory texty tvoril v podobe,jebe,pi­ca,kokot,som bohaty,loius vuitton penazenky,tvoja manka a podobne…kvalitny posluchaci vedia,ze repovat o tom,kolko mam penazi a o tom,co si TY nemozes dovolit,je pod uroven(je ale ine ked repuje o tom co dosiahol)…rap je o krok vpred zmixovany s inymi stylmi,tolko hudobnych nastrojov a spevu,je pre sirsie publikum posluchacov,mladsie aj starsie generacie,zeny aj muzov..ste chory ak nemozte ocuvat majka spirita novy clovek,je o tejto dobe,aki ste ludia slepi,hluchi,silne texty az do placu!! Mier!

  • kentucky
    21. 12. 2011, 22:02
    • hodnotenie: -2
    kentucky
    :D :D :D

    Ty sa ocividna v rape vyznas :D :D :D zacni brat spravne drogy devenka :D

  • simplyz
    22. 12. 2011, 16:06
    • hodnotenie: 0
    simplyz
    hah

    vyznam ved staci byt pri tvorbe takychto trackov v studiu,pri natacani klipov a hned je clovek ovolaco mudrejsi.tebe mozno pomoze vystudovat zakladku.:-)

  • kentucky
    22. 12. 2011, 22:20
    • hodnotenie: 0
    kentucky
    sorry

    dufam ze ti ten rap chutil, ocividne si ho zjedla :D :D

Pridaj komentár

Ak chceš pridať komentár, musíš sa najprv prihlásiť