HIP-HOP.sk

Diskusia: DMS album Čo sa stalo už v predaji! Skontroluj kde ho kúpiť a zrekapituluj všetko potrebné

  • hoperkoo
    13. 07. 2011, 12:49
    • hodnotenie: 9
    hoperkoo
    Toľko sa tu na nich ľudia tešia. Ja...

    Toľko sa tu na nich ľudia tešia. Ja len dúfam že to nebol priskoro preceňovaný album. Som zvedavý na predaj, ak sa zverejnia niekedy v budúcnu čísla, lebo všade vidím ako to má každý už objednané alebo sa chystá objednať. Každopádne držím palce. GR resp. DMS má budúcnosť.

  • Konkret
    13. 07. 2011, 13:51
    • hodnotenie: 7
    Konkret
    predaj

    DMS album bude pecka a s predajom to vymysleli výborne :)

  • Joshik
    14. 07. 2011, 8:47
    • hodnotenie: -10
    Joshik
    Nj

    Podle mna dalsi zbytecny album na trhu… Nic novyho, a jeste od DMS, to by se melo hned stahnout z trhu.

  • P3H0
    14. 07. 2011, 13:39
    • hodnotenie: 8
    P3H0
    :D okej bež si hejtovať inde :)...

    :D okej bež si hejtovať inde :) každý vie že si Dramatikz army tak neplačkaj :)

  • Joshik
    15. 07. 2011, 8:06
    • hodnotenie: -14
    Joshik
    Ubozy kreteni sem chodi do diskuze,...

    Ubozy kreteni sem chodi do diskuze, TRAPNY MALY DETI, nevim, co k tomu vic dodat, uz neni jen HH.sk zaujatej proti Drmtx… Uz i 98% ctenaru je zaujatych, proti nim. Tu nejde o Dramatix army, ALE O ZAVIST VY MALY DETI, CO NEUNESETE, ze uz ma par alb, a je popularnejsi nez nejaka SRACKA STRAPO, DMS, GRC a podob… A VY JSTE JEN UBOZY MALY TRAPACI. Proc se treba nechytnete AMA? https://hip-hop.sk/…-novy-singel To vam pripada jak Dmtkz? TEN SONG MI PRIJDE MNOHEM LEPSI, NEZ CELY VASE GRCKY SE SUCHARAMA a S Drmtixem dohromady… AMO powa – Vlasdis powa – DNA powa… PROC SE VY UBOZACI NECHYTNETE TECHTO…? Proti nim nic nemate…? STE UBOZI..!!!!

  • Mačak
    17. 07. 2011, 11:10
    • hodnotenie: 2
    Mačak
    A čo mu máme závidieť? :)...

    A čo mu máme závidieť? :) Populárnejší? :) Si počkaj na čísla s predaja :) Ak je Strapo srakška vieš o hip-hope hovno :) A hh.sk nikdy nebol azujatý voči dramatix..prečo potom uverejňujú novéveci radikalove?

  • WaWro
    14. 07. 2011, 0:34
    • hodnotenie: 9
    WaWro
    KUPUJ TO!

    Kúp to jednoducho! Bez zbytočného preceňovania, naozaj kvalita!

  • Joshik
    14. 07. 2011, 8:52
    • hodnotenie: -14
    Joshik
    NEKUPUJTE TO!

    Koupit? :-D Dobrej vtip.. Radsi to hodit do vltavy, at do skonci nekde v pici… Nic novyho, nic nedocenitelnyho.. Zadny novy temy, beaty vcelku slaby…

  • illuminati
    14. 07. 2011, 9:10
    • hodnotenie: 6
    illuminati
    :D

    ale na novy DramaDicks by si od mamky peniazky opytal co?:))

  • Joshik
    14. 07. 2011, 12:00
    • hodnotenie: -11
    Joshik
    strc si cely cd i s obalem do riti a...

    strc si cely cd i s obalem do riti a pak se uvidi, jestli se ti bude porad libit.. :))

    zajimavy, ze kdyz se tu napise negativni koment na DesneMalySuchary, hned se bere do huby Dramatix :-D

    tu mate link, pokud nevite kde… https://hip-hop.sk/…usis-bojovat https://hip-hop.sk/…usis-bojovat https://hip-hop.sk/…usis-bojovat https://hip-hop.sk/…usis-bojovat

  • illuminati
    14. 07. 2011, 12:40
    • hodnotenie: 9
    illuminati
    chlapcek:)

    gramatikou a strukturov viet sa az velmi podobas na dramadicks army..verim ze este stale nevies poriadne stravit ze tvoj idol je obycajny idiot, ktory sa trosku viac precenil:) …tu bohuzial nikoho nepresvedcis o tom ze Gramo Rokkaz je slaba formacia a nezasluzi si podporit kupou..

  • Joshik
    14. 07. 2011, 21:31
    • hodnotenie: -12
    Joshik
    Ty kkt chory, v ceske gramatice a...

    Ty kkt chory, v ceske gramatice a strukture vet se hovno vyznas, kdyz si obycajny slovak. Obycajny idiot si ty, asi mu jen zavidis… Dela, to, na co ma. Nekomu se to libi, nekomu ne. Proc beres do huby jen jeho? Ja o nem ani buuu nenapsal. Proc se nechytis treba Vladisa, kterej je pro me s DNA jeden z top..? Nebo nekoho jinyho..? Proc jen Radikal a jeho dick army? To vam vsem tak moc vadi, ze je tam, kde je..? Zavidite mu popularitu…? DMSkids.. Je mi vas fakt moc lito..

  • Konkret
    14. 07. 2011, 21:56
    • hodnotenie: 9
    Konkret
    nečakané

    prečo sa hateri vždy ozvú stým že nekupujte to?nekupuj nepodporuj a budeš počuvať 3 roky staré albumy ..ja kúpim už len kvoli tomu že DMS su podla mňa dosť talentovaný .............Separ super flow .....:)

  • Joshik
    15. 07. 2011, 8:12
    • hodnotenie: -10
    Joshik
    Ukazuje, jaci jsou ctenari techhle www...

    Ukazuje, jaci jsou ctenari techhle www dementi… Daj ti +4 za koment : gramatikou a strukturov viet sa az velmi podobas na dramadicks army.. Nevim teda jak ty, ale ve vetach bych rek, ze nejsou pravopisne chyby, a vety jsou normalne slozene-formulovane… Jen nejaci tupi SKfracci, co neznaj pravopis, si mysli, ze jsou best, kdyz ti daj +4 za koment, ze gramatika a struktura vet podobna Drmtx army… Je videt, Ze vam dissama dost vlezl pod kuzi, a nemuzete snest, jak GRcky poblity rozsekal napadrt… Vzdyt ty UBOHY GRC Vyblity se ho sami v 6 boji… Musi zavolat nejtrapnejsiho ubohyho Strapa, kterej je jak picus v hnoji v masce, i kdyz tak ubohej hlas pozna i hluchej a slepej..

  • Brilliant Bet
    15. 07. 2011, 15:51
    • hodnotenie: 8
    Brilliant Bet
    sa necuduj, ze tam boli viaceri......

    sa necuduj, ze tam boli viaceri… Radikal vyzyval do dissu cely GR team, moze byt iba rad, ze sa nepridali aj ludia ako Danost, sam to chcel…

  • Joshik
    15. 07. 2011, 17:47
    • hodnotenie: -9
    Joshik
    Nj, vic hlav, vic napadu... Sam by si...

    Nj, vic hlav, vic napadu… Sam by si to na hlavu z nich nikdo nedal.. Aby se pripadne neztrapnil sam, jak by ho Radikal setrel…

  • Brilliant Bet
    15. 07. 2011, 23:50
    • hodnotenie: 9
    Brilliant Bet
    Niektore Radikalove veci mam rad...

    Niektore Radikalove veci mam rad (hlavne tie starsie), ale tieto dissy podla mna ukazali, ze dissy nie su prave jeho silnou strankou… Ano, viacmenej – malo to flow, aku-taku myslienku, malo to aj hudbu, aj prejav, ale jednoducho, mam pocit, ako keby to dokopy vobec nehralo, tiez odozva ludi nebola moc velka (ovela mensia ako dissy od GR, ktore mali tiez to vsetko, este to aj spolu „hralo“, mozno aj kvoli tomu videu). A myslim, ze taky Separ by to zvladol pokojne aj vsetko sam :)

  • Joshik
    16. 07. 2011, 12:05
    • hodnotenie: -7
    Joshik
    S timhle prispevkem aspon z casti...

    S timhle prispevkem aspon z casti souhlasim.. Akorat je zajimavy, jak pred x lety 88% ctenaru a GRckidu, co sem pisi komenty, poslouchali s radosti Drmtkz, ale nekde se docetli, ze ma detskej hlas, ze GRc jsou dospeli, a deti prestali Drmtkz poslouchat, a presli na GRc. Pak si ty detu pripadaji jako vetsi GANGSTERI, kdyz je Drmtkz neztrapnuje…

  • Mačak
    16. 07. 2011, 13:38
    • hodnotenie: -6
    Mačak
    aspon v jednej veci netrepeš..áno je...

    aspon v jednej veci netrepeš..áno je smutné že násťroční spoznali až po beefe a počúva ich s moody..to ma sere dosť..ale zase príde dakto iný a ostanú pravý

  • fonzi
    14. 07. 2011, 22:13
    • hodnotenie: 6
    fonzi
    Hjuu - facepalm :D

    http://www.you­tube.com/watch?… Nič iné sa ani nedá povedať na teba. :D

  • Joshik
    15. 07. 2011, 7:55
    • hodnotenie: -9
    Joshik
    Vis, ja ziju real life, ne jak ty...

    Vis, ja ziju real life, ne jak ty ukazujes v odkazu, TVUJ SCIFI zivot, to si ty ten kreten v tom videu…? Nic mi to nerika, ani nevim, z ceho to je… SCIFI SRACKY jsou pro DMSkids klub… Jde to videt… Je mi vas opravdu lito, ze jste tak ubozy… Nechapu ale, proc vam vadi, ze nepreferuju DesneMalySuchary. Nema snad kazdy pravo, vyjadrit svuj nazor… ? Vy ho u Radikala taky vyjadrujete, a nejednou.. Vim, ze jen ja su tak blbej, a porad sem prispivam do diskuze.. Ostatni, co nemaj radi DMSuchary, uz sem mezi komentare ani nechodi, ani neprispivaji, jelikoz by zas kazdej psal chytry keci a chytry odpovedi o Drmtxdicks fans… Tak se vam tu na to kazdej VYJEBE!!! TUPANI, STE SI NEVSIMLI, ZE SEM UZ CHODI JEN CURACI, CO MUSI MIT RADI DMS – GR? Seper – vyschlej zebrak – Decko – GF kids hlas :D To se vam vy ubozaci libi..? Nj DMSkids..

  • illuminati
    15. 07. 2011, 9:23
    • hodnotenie: 9
    illuminati
    :))preboha ved uz neplackaj...

    :))preboha ved uz neplackaj tolko..napis radikalovi..kupit ti banan

  • fonzi
    15. 07. 2011, 11:12
    • hodnotenie: 6
    fonzi
    "Vis ja ziju real life, ne jak ty..."

    Tak toto ma rozsekalo:D:D:D Dúfam, že ťa nájdu páni zo psychiatrickej odkiaľ si ušiel inak to nemusí dopadnúť dobre pre teba a tvoje okolie. Ale aspoň sa dá zabaviť na tvoj účet normálne si mi zlepšil náladu aký si „gangster“ cez net.:D

  • Joshik
    15. 07. 2011, 8:17
    • hodnotenie: -11
    Joshik
    Vidim, deti, jak vam moje komenty lezou...

    Vidim, deti, jak vam moje komenty lezou pod kuzi… Nj, kazdej nema rad vse… Napr. vy Drmtkz., Tak ja zas nemusim GRCky. Vy pisete pod Drmtkz komenty, jak je to onicem, zbytecny a podob. A vsichni vam s tim jen souhlasi – max ja, a par dalsich je proti… Jak rikam, sem uz komenty pisi jen zaujati lidi… Nikdo neutralni sem snad nepise.. Pak to tu tak vypada, ze se nekomentuje kvalita, ale MalyDetiSe hadaj, kdo je lepsi… Fuck and Peace small DMSkids.. ! A uz se tesim na odpovedi, napalim se, a s radosti vam odepisu…

  • illuminati
    15. 07. 2011, 9:17
    • hodnotenie: 8
    illuminati
    :))..neviem ci si este velmi mlady...

    :))..neviem ci si este velmi mlady alebo dusevne zaostaly, ale musis vidiet ze ta tu nikto neberie vazne..uvidis, ze ked budes starsi tak sa ti bude pacit GR ..Dramadicks robia infantilny rap a kazdy so zdravym rozumom to musi uznat

  • Joshik
    15. 07. 2011, 10:21
    • hodnotenie: -10
    Joshik
    Chlapcek tupy, myslis, ze me tu nikdo...

    Chlapcek tupy, myslis, ze me tu nikdo nebere vazne…? To si myslis jen ty, VELKEJ KLUKU, co ma nad sebou Kim-Čong-Ila.. TZN ze si uboha sebranka, co ma nad sebou sefa ( tj ta GRC vetsina) a musi byt pri nem.. Kdyz se odtrhne (ja – odpurce GRCek a DesneMalychSucha­ru), tak jde po nem vetsina – vas pripad. A JESTE JEDNOU DODAM, PROC SE DOP*CE NECHYTITE AMA? VLADIISA? DNA? PSAL TU NEKDO, ZE POSLOUCHAM JEN DMTKz? Proc se chytate jen jeho…? Ja tu o Drmtkz v tehle diskuzi nenapsal ani buu.. Jen vam asi vadi, ze BYL A JE znamejsi NEZ GRC.. Bohuzel diky Kin-Čong-Illovi uz neni tak oblibenej.. STE UBOHY!!! UBOHY. JESTE JEDNOU PRO DEMENTA ILUMINATA BEZ MOZKU.. VLADIS, AMO, DNA.. Drmtx sem ani neplet ty lamo tupa.. Jen Drmtx, Jen Drmtx. Opravdu ho musis mit hluboko pod kuzi, kdyz tu porad na nej delas reklamu..

  • Joshik
    15. 07. 2011, 10:23
    • hodnotenie: -10
    Joshik
    Uz i podle + - u komentu sem nikdo...

    Uz i podle + – u komentu sem nikdo nechodi… Dozajista kvuli zaujatosti.. Byvalo, byvalo… HH.sk jde smrem down – TJ dosracek..!! Peace SK grckids

  • illuminati
    15. 07. 2011, 11:17
    • hodnotenie: 8
    illuminati
    lebo presne tak ako ty sa spravaju...

    lebo presne tak ako ty sa spravaju fanusikovia dramadicks…ne­vyrovnane deticky co maju potrebu pisat kazdu druhu vetu s capslockom lebo si myslia ze to bude posobit vaznejsie:)..kazde tvoje druhe slovo je nejake napadanie alebo urazky, preto ta nikto nemoze brat vazne..takto to presne vyzera ked je zanedbana vychova dietata..vyrastie z teba psychicky naruseny jedinec..ja len dufam ze sa znormalizujes raz a budes sa hanbit za to ako ti niekedy jebalo v hlave

  • prezident
    15. 07. 2011, 10:28
    • hodnotenie: -9
    prezident
    de to

    lepsi jak jejich prvni album to je,v tomhle sou aspon dobry beaty a featy to jejich predchozi je napicu tohle je zlepseni

  • Joshik
    15. 07. 2011, 10:34
    • hodnotenie: -9
    Joshik
    uvidis, ze ked budes starsi tak sa ti...

    uvidis, ze ked budes starsi tak sa ti bude pacit GR

    To ti zrovna reknu, ze ti se mi NIKDY UZ libit nebudou.. A az budu starsi, rad si i po par letech pustim stary – pro me neustale dobry 2H+, Vladisa, DNA + par dalsich jako napr (DM, NS, LUZA) Jejich texty – beaty maj pro me smysl. Ale urcite ne NAMYSLENY NASOCKOVANY v dissu nemozny 3 vs 1 grcačky. NE GRC URCITE NIKDY.. A dalsi vec, jak ty pises o zdravym rozumu, Ty, kdybys ho mel, tak Drmtx jen tak neshazujes (nehonis si ego, jakej si KRAL-RYTMUS), uznas, ze taky neco vytvoril, sice pro tebe to nema zadnej vyznam – kdyz se ti to nelibi, ale nemusis ho hned takovym stylem urazet.. Napisu tu neco o GRC – Drmtkz ani nezminuju, a ty uz se zas otacis jen na ne… Si UBOHEJ TRAPNEJ podle me 14–17letej malej spratek, co prochazi pubertou a ten, co by si nikdy nedovolil ve skole o prestavce pustit na mobilu nahlas Drmtkz, jelikoz by ho pulka tridy ne-li skoly ukamenovala.. Musi drzet z vetsinou – Kin-Čong-Ill – Svoboda nazoru ti nic nerika..? Tak kdyz sem budes jeste neco psat, zkus to formulovat tak, abys nemusel pouzit Drmtz.. Peace GRcačky.

  • Brilliant Bet
    15. 07. 2011, 16:02
    • hodnotenie: 8
    Brilliant Bet
    "uznas, ze taky neco vytvoril, sice pro...

    „uznas, ze taky neco vytvoril, sice pro tebe to nema zadnej vyznam – kdyz se ti to nelibi, ale nemusis ho hned takovym stylem urazet“ – tak preco potom ty hned urazkami presne tohoto stylu si zahltil polku tejto diskusie? preco tiez neuznas, ze aj GR nieco vytvorili? wake up…

  • Joshik
    15. 07. 2011, 17:44
    • hodnotenie: -10
    Joshik
    Pry ze urazim.. Hh, jen vam sdeluji...

    Pry ze urazim.. Hh, jen vam sdeluji svuj nazor, stejne tak jak vy.. Ja to uznavam, ze neco vytvorili, ale muj nazor je, ze to byla zbytecna snaha… Ty se prober GRCkide.. Se prober, kdo prvni negativne a urazlive psal do komentu, ty chytry slovak.!

  • illuminati
    15. 07. 2011, 11:34
    • hodnotenie: 8
    illuminati
    :)

    teba vybije zivot viac nez dost..si spomen raz na moje slove…vazne mas dost velky psychicky problem a je mi luto ze to ludia v tvojom okolo nevidia

  • Joshik
    15. 07. 2011, 12:05
    • hodnotenie: -12
    Joshik
    Tvoje psychika bude nejspis narusena -...

    Tvoje psychika bude nejspis narusena – tvoje okoli a i ty byste se nad tim meli zamyslet (v CR zijem kazdej svuj zivot, a kazdej posloucha to, co se mu libi. Ne jak koukam u vas na Slovensku. Tam kdo neposloucha GRCky a DesneMalySuchary, tak je dite s narusenou psychikou…)… Kdyz se nad ti tak nejak zamyslis, neustale opakujes 2 veci dokola, akorat pokazde v jinem zneni… Prvni je o Drmtkz, ze je poslouchaji jen deti… A druha, ze kdyz je nekdo proti tvymu nazoru, tak je psychycky narusenej.. Neni to tvuj pripad, ze si psychycky narusenej? Kdyz ti vadi, ze sem pisi pouze svuj nazor na vec…? A mimochodem, jen deti nepisi velkym pismem. Velkym pismem se pise, kdyz chce autor prispevku klast duraz na onu zvyraznenou cast. Jestli si dement nebo imbeciluminat, tak nebo tak sem si nevsiml, zeby tu slo v komentarich ztucnit pismo..

  • illuminati
    15. 07. 2011, 12:26
    • hodnotenie: 9
    illuminati
    asi si to nepochopil doteraz..ten co sa...

    asi si to nepochopil doteraz..ten co sa prejavuje ako imbecil a jeho vyjadrenia maju daleko od racionalneho zmyslania je trosku naruseny..tu nejde o to aku hudbu pocuvas..kludne si zapni aj jadranku ked chces…ja mam v pici…len tu prosim ta potom nezacni zase plakat na styri strany…chod si radsej zapnut nejaku čalamadu kde ti bude ujo radikal hovorit aky si jedinencny..

  • Joshik
    15. 07. 2011, 12:38
    • hodnotenie: -12
    Joshik
    Presne tak, podle tvyho posledniho...

    Presne tak, podle tvyho posledniho prispevku, uz to opravdu vypada, ze nemas mozek na vymysleni jeste nepouzityho komentare… Opet keci o narusenosti cloveka a o Drmtkz.. Ty ses opravdu chudak.. :)

  • illuminati
    15. 07. 2011, 12:39
    • hodnotenie: 8
    illuminati
    na teba nemam ani zdaleka, ver...

    na teba nemam ani zdaleka, ver mi:))..btw o drmtkz tocim preto lebo viem ze ta to najviac boli..

  • illuminati
    15. 07. 2011, 12:40
    • hodnotenie: 8
    illuminati
    a viem ze prave oni su ten dovod preco...

    a viem ze prave oni su ten dovod preco si prisiel skurvit tuto diskusiu;-)

  • Joshik
    15. 07. 2011, 13:07
    • hodnotenie: -12
    Joshik
    Timto mi chces rict? Ze kdyz sem hodim...

    Timto mi chces rict? Ze kdyz sem hodim link na Drmtkz, tak patrim do jejich army, a kurvim tu diskuzi..? :D To byl link special pro tebe, abys to nemusel hledat, az pujdes spat.. :) navic 100 lidi – 100 chuti… To je jasny kazdymu, ze v hlouby tve duse je tvy maly ja, ktery ti kazdej vecer pred spanim rika, aby sis Radikala pustil.. :) Jen tu na diskuzi ze sebe delas frajirka, kdyz si BIG FANS GRC… Jinak snad kazdej se muze ke clanku s ukazkami vyjadrit. Nato tu ty komentare jsou, ne? Podle me docela slaby a ubohy.. :) Zbytecne dalsi album na trhu…

  • Konkret
    15. 07. 2011, 13:43
    • hodnotenie: 11
    Konkret
    chalani

    dajte si kontakt a pište si trebárs na FB tu sa má vyjadrovať k presnej veci nie o tom kto je lepší či GR alebo DRMTKZ mám svoj názor na obidve skupiny a nikomu ho na nos nevešám ale aj tak ......Grrrrrrrrrrr… :) a „nepozeraj na mňa ako notorik do piva môj rep ťa prejde jak lokomotíva“..Separ

  • Joshik
    15. 07. 2011, 15:20
    • hodnotenie: -12
    Joshik
    Konkret, promin, ale kdyz si prectes...

    Konkret, promin, ale kdyz si prectes prispevky odemne, a od imbecilumitora, zjistis, ze ON zacal s Drmtkz. Ja se bavim k tematu. DMS. On nemuze snest muj nazor.. :)

  • illuminati
    15. 07. 2011, 14:13
    • hodnotenie: 9
    illuminati
    :)

    my tu neriesime 100 ludi, 100 chuti..cely cas sa tu riesi kvalita vs. odpad

  • Joshik
    15. 07. 2011, 15:04
    • hodnotenie: -12
    Joshik
    Ano, mas pravdu.. IMBECILuminate.....

    Ano, mas pravdu.. IMBECILuminate.. Kvalita x odpad.. Ale kdyz vyjadrim svuj nazor na odpad, hned me palkujes s Radikalem, to ma byt co…? Diskuze je k albu DMS, ne o Radikalovi… Svoboda nazoru..? To ti asi taky nic nerika… Jestli to nechapes, 100 lidi – 100 chuti, to znamena, ze kdyz se to nelibi me, ze se to jinym lidem libit muze, ale taky nemusi… Tak to pochop, ty kkt chory.. Od toho tu jsou ty komentare, aby se kazdej vyjadril… Jenze jak vidite, vsichni vam na to serou, kdyz sem napisou negativni koment, a hned „jdi si pustit Radikala“. To ukazuje pouze na vasi zavist a ubohost…

  • diskopribeh
    15. 07. 2011, 14:15
    • hodnotenie: 9
    diskopribeh
    2hjuu

    prosim ta, este napis zopar komentarov, dobre sa na tebe zabava

  • Konkret
    15. 07. 2011, 17:01
    • hodnotenie: 9
    Konkret
    illuminati

    to si vystihol :)

  • mathes4
    15. 07. 2011, 20:12
    • hodnotenie: 7
    mathes4
    hjuu

    Tvoj nick mi evokuje prievan v tvojej hlave

  • Mačak
    15. 07. 2011, 20:21
    • hodnotenie: 8
    Mačak
    čo tak vyjebať sa naňho? :) Vydíte...

    čo tak vyjebať sa naňho? :) Vydíte že na viac ako vypisovať na nete nemá :) Tento koment si aj tak neprečíta lebo dostane od maminky zaracha za nadávky ktoré napísal :) papa a cmuk láska :)

  • Joshik
    16. 07. 2011, 11:59
    • hodnotenie: -10
    Joshik
    Sorry, ale na co vic mam mit, nez...

    Sorry, ale na co vic mam mit, nez vypisovat na nete..? To si mam stoupnout pred serverovnu HH.sk a drzet tam propagacni letak se svym nazorem na album… Jde videt, ze bratia slovensti maj problemy s inteligenci… A hned ti reknu, ze nejsu ani frajer tipu, dej mi kontakt (deti pisi FB), dojdu ti rozbit hubu… :) To si mozna tak ty internetovy „gangster“. Ja sem pouze davam svuj nazor na vec. Jde ale videt, ze vam, GRc kidum to nehorazne leze pod kuzi, proto vam sem budu neustale odepisovat. A maminka mi nic nezakaze, ta me v tom jeste podporuje.. GRcky ji tez pripadaji namysleni z popularity…

  • Mačak
    16. 07. 2011, 13:33
    • hodnotenie: 7
    Mačak
    Namyslný?! Myslíš že namyslení...

    Namyslný?! Myslíš že namyslení ľudia by po koncerete chodili medzi ľudí zabávať sa a fotiť sa snimi?! Namyslení ľudia by chodili predávať sami CD po celej blave a dávať na ne ľudom podpisy?! Nie ty si nevyjadril svoj názor..mžno na začiatku…ty šíriš nenávisť a snažíš sa nám vtlcť tvoj „názor“ do hlavy :) A začínať s tým že ja som čech a ty slovák by si naozaj nemal :!

  • lil Bushido
    18. 07. 2011, 11:05
    • hodnotenie: -4
    lil Bushido
    To si vychytal

    Presne si vystihol Dramatikz bro… nechodia síce predávať albumy po celej Blave, ale po koncerte chodia medzi ľudí, fotia sa s nimi, podpisujú im CDs tak ako iné skupiny po celom svete… alebo počkaj, toto asi vymysleli GRckovia ne? Oni s tým vlastne začali ne?! :-)) oni sú tí jediní a praví a nič ich nezastaví… ach bože, vám tu dobre šlahá na hlavu šetkým :-D smiech na vás, nič iné… zúfalci

  • diskopribeh
    18. 07. 2011, 12:40
    • hodnotenie: 3
    diskopribeh
    "Oni s tým vlastne začali ne?! :-))...

    „Oni s tým vlastne začali ne?! :-)) oni sú tí jediní a praví a nič ich nezastaví“ Vazne? A to uz si kde vycital? Komentar nad tebov akurat poukazuje na to, ze GR niesu namysleny, ako to pisal Joshik. Uplne si to prekrutil, pridal decku urazku „GRckovia“ a na zaver nazval vsetkych zufalcami. Gratulujem ti…

  • Konkret
    15. 07. 2011, 23:53
    • hodnotenie: 8
    Konkret
    takže je to ukončené

    čo viac dodať :) vybláznili sme sa na webe a možeme pokračovať dalej :)

  • mathes4
    16. 07. 2011, 0:34
    • hodnotenie: 10
    mathes4
    K albumu

    Okej ale teraz k veci…chlapci pred 15 min som dotahal album, mam za sebou este len nejake 4 veci, ale zimomriavky po tele… A uz nepotrebujem viac dokazov k tomu, aby som podporil kupou… A dodavam, ze nemam doma ani v aute CD prehravac, takze bude len na okrasu a dobry pocit :D

  • Joshik
    16. 07. 2011, 11:53
    • hodnotenie: -11
    Joshik
    mathes4 dalsi GRckid, co v 15ti...

    mathes4 dalsi GRckid, co v 15ti poslouchal Drmtkz, byl king jejich army, ale bohuzel jeho trida zavelela, Radikal je starej, chce to neco novyho… GRc. A je to… Tak tu neplac grckide – a vzpomen si na tvoje mladi, kdyzs poslouchal drzee tejp 1 a byls v semdmem nebi laskou k nemu. Aha vlastne, tys v mladi, v 15 poslouchal DMS a jejich novy album… Tak to vse vysvetluje, neni se cemu divit, ze nemas ani v aute ani doma CD prehravac… Jsi jeste dite, co nevydelava.. :-D

  • cernybaron
    16. 07. 2011, 12:51
    • hodnotenie: 10
    cernybaron
    lebo ty mas urcite manzelku a 4...

    lebo ty mas urcite manzelku a 4 deti…

  • mathes4
    16. 07. 2011, 19:06
    • hodnotenie: 11
    mathes4
    joshik

    Kamarat ja mam 21 rokov, dramatikz som niekedy pocuval – par veci…hlavne koli hudbam, ale od vysledku doby som nepocul od nich nic nove a nemam potrebu sa k nim akokolvek vyjadrovat… Narozdiel od teba, nekritizujem album, ktory som ani nepocul, len koli osobnej nenavisti k skupine. Neviem kolko mas rokov, ale ak mas viac ako 16, tak to je smutne… Ci uz v suvislosti s tvojim vyjadrovanim, slovnou zasobou alebo psychickou vyrovnanostou… A k tomu cd prehravacu, doma mam mininotebook lebo chodim na vysku a hudbu pocuvam hlavne cez mp3 player… A v aute mam kazetak co si napojim na mobil cez tu taku special kazetku, bol by som debil keby si kupujem cd prehravac. Skus dospiet alebo sa stretavat s rozumnymi ludmi, od ktorych by si mohol odpozerat trosku mudrosti…

  • diskopribeh
    16. 07. 2011, 20:18
    • hodnotenie: 3
    diskopribeh
    Zase raz si pobavil. GR sice...

    Zase raz si pobavil. GR sice neexistujue tak dlho ako Dramatikz, ale jednotlivy clenovia maju toho odrapovane ovela viac ako Radikal. Ano, ja som ho tiez pocuval, prvy Drzee tejp sa mi pacil, to si kludne priznam. Ludia a charakteri sa menia, neviem preco je take tazke pochopit, ze niekomu sa paci nieco ine ako tebe. Pripomina mi to chytrakov na roznych hudobnych forach, kde do „hip-hop“ diskusie pride metalista a rozprava ako je hip-hop na picu a hudba pre dementov. Ja som album DMS este nepocul, tak sa nemozem priamo vyjadrit, ale podla poslednych featov a trackov co som od nich pocul, vyzera to na kupu originalu (ako aj Manifest od GR). Skus nehejtovat a vyuzit svoju energiu pozitivne.. Nestoji ti to za to.

  • Brilliant Bet
    16. 07. 2011, 20:49
    • hodnotenie: 3
    Brilliant Bet
    vravis, ze iba vyjadrujes svoj nazor......

    vravis, ze iba vyjadrujes svoj nazor… ale mam pocit, ze tuto utocis na ineho cloveka, ktoreho vobec nepoznas (vobec nemozes vediet, co a kedy pocuval). A potom este aj napises, ze „iba vyjadrujes svoj nazor“… Nemam nic proti tebe, ale prisiel si sem hodnotit album? alebo diskutujucich ?

  • Artz
    16. 07. 2011, 15:05
    • hodnotenie: 9
    Artz
    GR vs Dramatikz

    Je zbytočné sa tu hádať o tom, kto je lepší, keď si stačí vypočuť oboch a posúdiť. Keďže od Dramatikz poznám len pár trekov, tak dám na porovnanie len 2:

    http://www.you­tube.com/watch?… vs. http://www.you­tube.com/watch?…

    http://www.you­tube.com/watch?… vs. http://www.you­tube.com/watch?…

    Po zhodnotení úrovne rapu, úrovne textov, témy a spracovania u mňa osobne vyhráva GR. Pre mňa osobne má väčšiu hodnotu téma o tom, že talent ti nikto neohodnotí, ako o tom, že jebačka pre tých čo si nevedia vyhoniť.

  • AsiTak
    17. 07. 2011, 20:28
    • hodnotenie: 1
    AsiTak
    to akože fakt?

    Ja nie som ani za GR, ani za DRZ, ale poznám tvorbu oboch… a tendenčnejšie si tie veci na porovnanie už vybrať ani nemohol… najväčšie pičoviny od DRZ a jedny z najlepších vecí od GR proti sebe… a teraz porovnávaj… dosť odveci…

  • Artz
    18. 07. 2011, 1:46
    • hodnotenie: 1
    Artz
    To akože fakt

    Okrem tých dvoch vecí poznám už len jednu, možno dve ďalšie. A tie dve veci, ktoré som sem dal, nepoznám preto, že sú to pičoviny, ale preto, že to ľudia bežne počúvajú a pochvaľujú si to. A tí ľudia to za pičoviny nepokladajú.

  • AsiTak
    18. 07. 2011, 11:49
    • hodnotenie: 0
    AsiTak
    chápem

    Je mi jasné, že ľudia väčšiou práve počúvajú tie najväčšie hovadiny… takže ak sa človek o skupinu nezaujíma (čo si aj priznal), tak je pravdepodobnosť, že pozná práve tie… ale porovnávať niečo, čo takmer nepoznám, s niečím, z čoho dokážem vybrať to najlepšie, je skrátka odveci… za tým si stojím :-) Aj GR majú väčšie pičoviny, než to, čo si sem hodil…

  • Artz
    18. 07. 2011, 12:21
    • hodnotenie: 0
    Artz
    Takto

    Poviem to takto – nieje v mojom záujme nejakým spôsobom potápať Dramatikz. Ži a nechaj žiť. Nehovorím, že nemôžu mať aj fajn treky, také, ktoré by ma zaujali. Ale keď si rozoberieme Manifest a nový album DMS, môžem povedať, že zo všetkých tých 32 trekov, ktoré sú novšieho dáta ma nebavili len 3 – „Živý terč“, „Nemožem ich mať všetky“, „Teraz mám to, čo ty iba chceš“ a „Si sa zlial“. Ostatné veci ale naopak nielen že ma bavia, ale veci ako „Bludisko“ alebo „Vec zvyku“ z nového albumu DMS sú pre mňa naozaj veci, pri ktorých stláčam dookola replay. Súhlasím, že som možno vybral tvrdú konkurenciu proti Dramatikz tými trekmi od GR, ktoré som vybral. Ale predsa len, v treku „Manifest“ ide skôr o to, AKO dávajú, nie o to „O ČOM“. A aj v tejto disciplíne u mňa vyhrali. :) Peace.

  • Mačak
    18. 07. 2011, 14:04
    • hodnotenie: 0
    Mačak
    Ach tá matika :D

    :D Ešteže vieš počítať a že „Živý terč“, „Nemožem ich mať všetky“, „Teraz mám to, čo ty iba chceš“ a „Si sa zlial“ sú iba 3 :D ale to pripisujem nepozornosti :) nechcem vyrívať len ma to pobavilo :P mier :)

  • AsiTak
    18. 07. 2011, 16:41
    • hodnotenie: 1
    AsiTak
    ...

    Nooo… keďže Premrhaný talent a Vec zvyku sú pre mňa skutočne TOP veci (nielen) od DMS, začína sa mi zdať, že náš vkus je príliš podobný na to, aby sme sa mali na čom nezhodnúť… Kvalita DRZ sa na GR ani len nedoťahuje a myslím, že GR by asi vyhrali vo všetkých disciplínach… s tým plne súhlasím… Bolo to skutočne len o tom porovnaní nereprezentatívnych trackov… to je všetko… ale inak nič proti. Maj sa ;-)

Pridaj komentár

Ak chceš pridať komentár, musíš sa najprv prihlásiť