HIP-HOP.sk

Diskusia: Ako diktuje dievčenská Predstawa z Prievidze? Sťahuj Čas zažiariť

  • cernybaron
    17. 08. 2010, 15:22
    • hodnotenie: 3
    cernybaron
    celkom v pohodicke.. paci sa mi to,...

    celkom v pohodicke.. paci sa mi to, holky maju prijemny hlas, len ma trosku irituje preco tu niesu fotky!? :)

  • cernybaron
    17. 08. 2010, 15:28
    • hodnotenie: -4
    cernybaron
    a btw, predstaWa, WTF!? pokec rulez ...

    a btw, predstaWa, WTF!? pokec rulez neviem ci este chcem vidiet tie fotky :)

  • andy_pd
    17. 08. 2010, 15:52
    • hodnotenie: 4
    andy_pd
    pokec?

    chalanko si mimo:DDD pre potesenie tvojho oka kukni: http://my.hip-hop.sk/predstawa http://my.hip-hop.sk/nycol http://my.hip-hop.sk/beri a recenzent sa podla mna sekol, preco pise na zensky rep niekto kto ho nema rad? ale kazdopadne je to jeho subjektivny nazor, sto ludi sto chuti, podla mna je to viac nez dobre, dievcatka netrepu p*coviny jak vacsina „top“ sceny…

  • m
    17. 08. 2010, 15:59
    • hodnotenie: 5
    m
    zdravim

    Ak si ludia spravia nazor podla tejto recenzie tak sa ani nebudem cudovat… tak to tu je… ide o to čo kto napiše a nie čo sa vam pači. Radsej by som povedal ze treba najprv stiahnut a potom prečitat tu recenziu a zasmiat sa na darinke :D

  • Koby
    17. 08. 2010, 17:52
    • hodnotenie: 3
    Koby
    :)

    No mne sa to páči … Len tak dalej zeny :D

  • Evo
    17. 08. 2010, 21:51
    • hodnotenie: 4
    Evo
    Suhlasim s Maikym

    Suhlasim s Maikym netreba ani citat tu recenziu a rovno stahovat , vytvorit si vlastny nazor :) myslim si ze seks odradil vecsinu citatelov od toho aby si to stiahli …

  • Nycol_psw
    17. 08. 2010, 22:36
    • hodnotenie: 4
    Nycol_psw
    Dnes máme párty

    Som rada, že pán redaktor nazval Prodigyho (Mobb deep) – Stop stressin´ instrument ako hudbu od Darinky Rolincovej, myslím si, že práve tu ukázal svoju odbornosť.

  • BERI - PREDSTAWA
    17. 08. 2010, 22:55
    • hodnotenie: 1
    BERI - PREDSTAWA
    Kde si nechala ešte z jej...

    Kde si nechala ešte z jej predpubertálnej tvorby ! :)

  • Nycol_psw
    17. 08. 2010, 22:58
    • hodnotenie: 2
    Nycol_psw
    to ti má byť jasné podla tej Darinky...

    to ti má byť jasné podla tej Darinky Rolincovej..Dnes už je to Dara Rolins :D

  • BERI - PREDSTAWA
    17. 08. 2010, 23:00
    • hodnotenie: 1
    BERI - PREDSTAWA
    no ty si mi už aká múdra , ešte že...

    no ty si mi už aká múdra , ešte že ťa mám :D

  • Nycol_psw
    17. 08. 2010, 23:03
    • hodnotenie: 2
    Nycol_psw
    ako rádio...

    ako rádio :D

  • seks4000
    18. 08. 2010, 9:25
    • hodnotenie: -2
    seks4000
    ???

    Priznam sa ze ten istrument som nepoznal a tiez sa nechcem hrat na nejakeho obrovskeho odbornika/kro­nikara/… ale co ma spolocne to ze sa mi ta hudba nepaci s nejakou odbornostou? Len preto, ze do toho rapoval Prodigy mam tu hudbu automaticky povazovat za obrovsku bombu? Ja nemam problem povedat/napisat na Premierovu, Wichovu alebo Swizz Beatzovu hudbu ze je to jak keby to produkoval hluchy, ked sa mi to jednoducho nepaci. U teba je miera kvality to, ci do toho pred tebou rapoval nejaky americky raper?

  • Nycol_psw
    18. 08. 2010, 10:14
    • hodnotenie: 2
    Nycol_psw
    ...

    Netvrdím, že každá hudba od niekoho známeho je úžasná. Tiež sa mi nepáči všetko, ale napísať na tu hudbu a prirovnať ju k Darine Rolincovej bolo podla mna moc. V každom prípade ti radím vypočuť si orignál…Ja len nechápem, aký typ hudby, poprípade interpreta sa ti páči, ked od teba čítam len samé ostré kritiky(a vobec nemyslím nás, viem, že este musíme vela makať)

  • seks4000
    18. 08. 2010, 10:36
    • hodnotenie: -1
    seks4000
    Mne sa paci vela hudby, dokonca aj...

    Mne sa paci vela hudby, dokonca aj niektore vase skladby z toho tejpu si este pustim. To co nizsie pastovala Beri z my.hip-hop.sk je dobra skladba. A toho Prodigyho som si uz vypocul. Nepomohlo, furt si o tom mylim co som napisal :) Ta kritika nie je ostra, snazi sa byt konstruktivna. Dlho sme tu na hip-hop.sk boli mierni, zhovievavi a ustupcivi. Ked sme potom nahodou nieco skritizovali, lebo to bolo fakt zle, tak boli z toho skandaly a hadky. Take ako tu v diskusii a aj osobne. Jednoducho sme si povedali, ze okej prestaneme vsetkym vychadzat v ustrety a zacneme to robit tak ako mame. Ta kritika je na mieste aj ked sa ti zda ze je jej vela. Nikdy som nikomu, ani vam, nepochoval uplne vsetky skladby z CD. Vzdy sa snazim vyzdvihnut aj pozitiva, len problem je v tom, ze Slovakom je vlastne, ze ked im niekto nieco dodrbe, tak uz nevidia nic ine (ani pochvalu, ktora po tom dodrbani pride) a su urazeni, musia sa silou mocou hadat atp. Porozmyslaj co je lepsie: ked ta furt volado tlapka po pleci, ze robis to super alebo sa ti k tomu nevyjadri. Ci ked ti povie niekto ze toto a toto je zle, ty sa nad tym zamyslis a nieco z toho (nie vsetko, to nie si povinna) uznas. Co ta skorej posune?

  • Nycol_psw
    18. 08. 2010, 11:03
    • hodnotenie: 1
    Nycol_psw
    ...

    Dobre ako ja som rada aj za pochvalu aj za kritiku. Ved ani nie sme zvyknuté na samú chválu, tobôž nie na ťapkanie po pleci :) Každopádne objektívna kritika posúva, určite dopredu, chvála posúva z časti, ale drží na mieste. Len ma mrzela už prvá veta, že nemusíš female mc´s … toto je treba zmeniť ;)

  • andy_pd
    18. 08. 2010, 11:56
    • hodnotenie: 3
    andy_pd
    podla mna si to prehnal, ked si o beri...

    podla mna si to prehnal, ked si o beri v podstate povedal ze nevie ani repovat ani spievat, to bola na mna silna kava…

  • triko3
    18. 08. 2010, 2:38
    • hodnotenie: -3
    triko3
    lenže

    stale mi tu chyba ženska ktora by dala neco co chcu pocut aj chlapi..nejaku drzu perverznu holku jak Lil Kim!!!zensky rap na slovensku zatal nula bodov..sorry baby

  • BERI - PREDSTAWA
    18. 08. 2010, 8:18
    • hodnotenie: -1
    BERI - PREDSTAWA
    http://my.hip-hop.sk/Nycol / čo tu nieje ...

    "davam ti čo tu nieje , davam ti ženský rap  – davam ti kvalitu .. povedz mi čo sa deje , povedz mi ktore lepsie , ženske MC´s boli tu .

    si to vypočuj a odpadni !

  • Buchtotronik
    30. 08. 2010, 15:11
    • hodnotenie: 0
    Buchtotronik
    uprimne a bez urazky

    ak tu neboli lepsie reperky od vas , to este neznamena ze ste nejake super , tym vas nechcem nijako urazit :-) , idem si za chvilu vypocut to demo uz ho stahujem , som zvedavy , a okrem toho , pocul som sepiu , myslim ze nahrala 1 alebo skladby a rozhodne mali uroven , taka džeja tiez nieje zla , vypocujem si vase demo a poviem vam kto sa mi viac paci

  • B3RNO
    18. 08. 2010, 9:36
    • hodnotenie: -1
    B3RNO
    :D

    Beri trochen skromnosti :-D Ked to pise holka, co zatial hovno dokazala mi to pride smiesne. Jedno demo neznamena nic, ked budem drzat album a bude dobry potom budu tvoje slova opravnene ;-) Co sa tyka female MCs vcelku mozem Laru303. A ked tak si zaspominam kedysi sa snazila Sepia, ale neviem kde to stroskotalo :-)

  • Nycol_psw
    18. 08. 2010, 10:03
    • hodnotenie: 0
    Nycol_psw
    ....

    Myslím si, že sme tu dokázali viac ako ktorákoľvek baba na Slovenku. A ked chceš byť mudry, poprípade informovaný, tak demo, dva tejpy, plus kopec featuringov, aj solo tracky…taaakže..a ty zrejme nikdy v rukách nebudeš držať náš album, lebo takýto zabednenci ho nikdy nekupia :) samozrejme v dobrom ;)

  • Proces
    20. 08. 2010, 20:05
    • hodnotenie: 0
    Proces
    Nycol

    Ale on ti chcel tým povedať iba to, že to tu píšeš moc namyslene. Ja to tiež nepíšem v zlom nechcelm sa starať. Mne sa ten tejp páči :) ale kusok skromnosti neuškodí. Držte sa babeny je to dobre.

  • BERI - PREDSTAWA
    18. 08. 2010, 11:09
    • hodnotenie: -1
    BERI - PREDSTAWA
    ...

    1 vec , nepísala som to ja , ja som to len citovala s nycinho tracku 2.vec ,velmi lutujem že , to nenapadlo mňa spraviť taký track ! 3. vec , Lara je dievča , ktorá sa hra na chlapca , nezájem jej vec … 4 vec, jedno "demo " neznamená nič, to máš pravdu … ale to sa netýka nás .peace

  • Buchtotronik
    30. 08. 2010, 15:32
    • hodnotenie: 0
    Buchtotronik
    lara 303

    za to ze nema unfukane skladby sa musi hrat na chlapa? divny nazor :D ale kolko ludi tolko nazorov :-)

  • TOP TEN
    18. 08. 2010, 9:58
    • hodnotenie: 2
    TOP TEN
    PALEC HORE BABY

    KONECNE ZAUJIMAVY PROJEKT… DOBRE BEATY, DOBRE TEXTY A SUPER PREVEDENIE… O NIECO PODOBNE SA TU SNAZILI AJ 2PRE3, ALE ICH EXISTENCIA JE UZ BOHUZIAL MINULOST… LARA 303 MA UZ ALBUM A JA VERIM, ZE AJ VY HO COSKORO BUDETE MAT… A SNAD RAZ NIECO NAPISETE AJ DO MOJHO BEATU… :) KEEP DOIN' IT… A JEBTE NA HATEROV… GOOD START…

  • TOP TEN
    18. 08. 2010, 10:05
    • hodnotenie: 2
    TOP TEN
    A ESTE DACO...

    CO SA TYKA TOHO PRODIGYHO BEATU, CO PRODUKOVALI SID ROAMS, I FEEL SORRY FOR seks4000, ZE NEPOZNA TAKE KLASIKY…

  • andy_pd
    18. 08. 2010, 10:35
    • hodnotenie: -1
    andy_pd
    beri - lil kim

    beri typek nemyslel egotrip, ale nieco na styl „idem po ulici a viem ze na mna cumis, chces mi ho tam dat, chces ma tlapnut po zatku, vies ze som ta najvacsia mrcha v celej prievidzi…“ to je styl lil kim:DDDD a skromnost ti nechyba, jednoznacne najlepsie zeny na majku, kam sa hrabe zetuzeta, a lara mi znie jak muzatka, nasilu tvrda. a este k tej skormnosti, chlapci ze vam to nevadi u hocijakych kktkov co spravia dema a samy egotrip, uz aj nasi „top“ reperi to robia, cest vynimkam, ale ked to povie Female MC je zle? a kecy ze nic nedokazali ti vyvratila Nycol, to je tvoj problem ze si o nich este nepocul…mier..

  • BERI - PREDSTAWA
    18. 08. 2010, 11:12
    • hodnotenie: -1
    BERI - PREDSTAWA
    ...

    andy to nebolo jemu smerovane , ale tak všeobecne pre šeckých … to že som najväčšia mrcha v pd každý dobré vie :D o tom nemusím rapovať ;)

  • Netvor 725
    18. 08. 2010, 12:27
    • hodnotenie: 4
    Netvor 725
    No, demo som zatial vypocul zbezne, mam...

    No, demo som zatial vypocul zbezne, mam este nejake nevypocute juzanske veci a tie musia ist skor :-) ale i tak: zatial najlepsia slovenska female skupina, pocul som aj „Hrdinovia neplacu“ a pacilo sa mi to celkom… a k tomu aj pekne vyzeraju ;)

    "Čas zažiariť nemás s mixtejpom nič spoločné. " – takymto vyjadrenim by som setril, su tam predsa cudzie uz pouzite instrumenty a myslim si ze v dnesnej dobe je mixtape velmi siroky pojem, ktory zahrna vela modelov mixtapu a jeden z nich je aj tento :) viz. Dramatikz drzeee tejpy, Yankiho Thug eercite 2 a neviem co este :)

    k tomuto tejpu: na rozdiel od seksa sa mi tretia skladba dost paci, celkovo myslim ze baby rapovat vedia, ale pridu mi trochu nevyrazne v skladbach, kde je DMS alebo Kali. a k tomu spevu: pocuvat sa to da, ale skuste sa trochu pohrat s autotune :) verim, ze spevu a aj skladbam by to iba prospelo… a makat, makat a makat :)

    ale strasne mi trha oko to W v nazve skladby, viem ze je to iba maly detail, ale dost mi to evokuje pokec a pod.

  • Buchtotronik
    30. 08. 2010, 15:40
    • hodnotenie: 0
    Buchtotronik
    hadam nie

    autotune vacsinou pouzivaju ti co nevedia spievat ale nemusi to byt pravdilo , a ide to velmi do mody uz len z toho dovodu by som jebal na to , zacina to byt tuctove .-)

  • diskopribeh
    18. 08. 2010, 13:15
    • hodnotenie: 2
    diskopribeh
    Tiez moc nemusim female mc's, nie preto...

    Tiez moc nemusim female mc's, nie preto ze by mi vadili, ale preto ze ziadne dobre fakt nepoznam. Holky ako blba a drza Lil Kim alebo babika s nafuknutou prdelou Nicki Minaj ma fakt nebavia. Na slovensku chyba female mc's konzisten­tnost, boli tu nejake pokusy ale vacsinou to je len vykryk do tmy. Chyba nam tu „stalica“. Preto by som bol rad, keby tieto holky zapracuju a budu dalej davat.. Nie vsetko na mixtejpe sa mi pacilo, ale niektore pasaze ma presvedcili, ze rapovat vedia a maju co povedat.

  • rytmus25
    18. 08. 2010, 14:10
    • hodnotenie: -3
    rytmus25
    toto?

    toto sa vam paci? toto? ved tie dve nevedia ani rapovat, ani spievat. sladkymi hlasikmi chcu davat o drsnom zivote? ste z nich pojebani, lebo su baby, keby toto nahrali nejaki chalani, tak to zhodite a viac sa o tom nebavite. a kolko sebavedomia. si tu hladkaju medzi sebou ego, otrasne, bez urovne. pre mna je to nula, co nula, minus desat!

  • andy_pd
    18. 08. 2010, 14:36
    • hodnotenie: 1
    andy_pd
    chcel by som pocut teba repovat ked si...

    chcel by som pocut teba repovat ked si taky mudry. to ze sa ti to nepaci je tvoj nazor, to ti neberiem, ale podla mna to nie je bez urovne…

  • Buchtotronik
    30. 08. 2010, 15:42
    • hodnotenie: 0
    Buchtotronik
    ach

    preco ked niekto poda uprimnu kritiku na cokolvek hned sa do neho niekto musi navazat ze ty urob lepsie , taktiez mozem okritizovat ze sa mi nepaci auto skoda fabia lebo to a to mi tam vadi a to a to mi prekaza , teraz mi an to napises ze urob ty lepsie auto? zato ze mu nepaci ich tvorba musi on zacat repovat aby dokazal ze on je ten lepsi? nikde nenapisal ze by spravil lepsi album :-) tak len tolko som chcel

  • hoperkoo
    18. 08. 2010, 17:05
    • hodnotenie: 5
    hoperkoo
    Chlapče tebe moc toho netreba písať...

    Chlapče tebe moc toho netreba písať keď človek vidí tvoj nick je to všetkým jasné. Sú to baby, možno Tebe sa páčia na ženských dáke hrubé prefajčené hlasy, no myslím že väčšine nie. Napísať na niečo do čoho niekto vložil kopec času a úsilia že je to nula je naozaj úbohé. Ale ty trošku zmúdrieš časom, verím tomu..

    Ináč hodnotím 7/10. Spolupráca s Kalim prekvapila a potešila.

  • JusoRPD
    18. 08. 2010, 17:39
    • hodnotenie: 4
    JusoRPD
    ,,DOBRY NAZOR,,

    Ludia su jebnuty podaktory… su to inteligentne baby ktore za to ze rapuju nenosia baggy jeans,ani tricka s napismy i love hip-hop, alebo ciapky a podobne kokotiny… elegantne diecata ako vsetky ostatne len s tym rozdielom ze robia to co ich bavy a naplna,hudbu vdaka ktorej povedia to co by mozno inak nepovedali… tieto baby maju toho za sebou viac ako si hocikto vie predstavit a primityvne nazory o tom ako by mali rapovat su fakt zbytocne,to ze rapuju sladkymi hlasmy? a ako maju rapovat? preafektovane aby zneli drsne ? TOTO JE SLOVENSKO!!! ZOBUDTE SA! AK CHCETE POROVNAVAT AMERIKU A SVK TAK VAM TO PEKNE JEBE!..oni nikdy nebudu rapovat o dealeroch, o tom ako niekomu nakopu zadok, ako sa mlatili s tlupov vypatlanych nackov a podobne..rapuju co ziju…JE TO PREDSA ZENSKY RAP… tak ako to vnimaju baby je ich vec…a tento TAPE stoji za viac ako polka tych skupiniek co sa tu objavuju… len tolko

  • AsiTak
    18. 08. 2010, 19:35
    • hodnotenie: 3
    AsiTak
    no...

    Pôvodne som sa nechcel zapojiť do diskusie, ale nedá mi to… Boli tu reči o tom, že kedysi bol hh.sk príliš zhovievavý k interpretom a že teraz sa zmenila politika a už sa všetko hovorí priamo… OK, to je fajn… ale je rozdiel medzi negatívnou kritikou/recenziou na úrovni a úbohým urážaním interpreta. Ten článok (a nie len tento jediný) bol ladený tým druhým spôsobom. Kvalita, osobnosť a veľkosť recenzenta sa podľa mňa ukáže práve pri negatívnych kritikách… je rozdiel medzi negatívnym názorom a negatívnym spôsobom jeho vyjadrenia.

    Taktiež neviem, čo znamená „dokázať niečo“… baby sledujem od prvého dema, myslím si, že rastú (hoci sa tu – na hh.sk – o nich nepíše kažý týždeň), mixtape Hrdinovia neplačú bol pre mňa najpočúvanejším slovenským počinom za posledné roky a fakt ma dostal… a som rád, že sa maká ďalej.

    Rap je podľa mňa zrkadlom rapera… rapuje o sebe, zo seba, zo svojho pohľadu, svojím štýlom… Drsné ženské sa mi hnusia… nemá to so ženskosťou nič spoločné… rap nemusí byť za každú cenu tvrdý. A od tzv. „female rapu“ očkávam práve tú ženskosť… a tú som tu našiel…

    A možno som naivný, ale skutočne neviem, prečo za všetkým hľadať kalkul… Baby podľa mňa vedia aj rapovať, aj počúvateľne (samozrejme, nič extrémne) spievať, tak neviem, prečo by nemohli robiť oboje… Ak to niekto cíti tak, že chce spievať, je to dôležitejšie, než otázka: „A bude sa ľuďom môj spev páčiť?“ Prvotný je cit… a ten (možno som sám) v tejto tvorbe cítim… Držím palce, baby ;-)

  • seks4000
    23. 08. 2010, 10:47
    • hodnotenie: 0
    seks4000
    Urazal som ich? A v com? Ze som...

    Urazal som ich? A v com? Ze som prirovnal instrument k Rolincovej? Alebo? Ako si predstavujes kriticku recenziu? Prepacte mi ale musim poukazat, ze sa mi od dievcat nepaci vyber instrumentu na tu a tu skladbu z dovodu, ze sa mi nepaci vyber syntaku, ktory znie jak z zo 70 rokov a to este aj zle pouzity? … Mame tie clanky pisat jak pre psychicky labilnych ludi, ktory ked pocuju nejaku kritiku tak sa hned zlozia? Odcituj mi prosim ta konkretne vety v ktorych som si naozaj urazil.

  • AsiTak
    23. 08. 2010, 14:51
    • hodnotenie: 0
    AsiTak
    hmm

    „Rap a spev sú dve dosť odlišné veci a keď raz niekto nevie poriadne jednu z nich, načo sa púšťať do druhej?“

    „Tretia skladba Čo potrebujem ma skoro presvedčila o tom, že to mam celé vypnúť, vymazať a veľmi rýchlo zabudnúť, že som vôbec voľakedy o nejakej Predstawe z Prievidze počul.“

    „Alebo si na rovinu treba povedať, že rap bol len pokus.“

    „…ktorá je fakt len zlým pokusom.“

    „Tiež som sa celkom zhrozil keď som sa prepracoval k Rytmus tvojho srdca…“

    Priamo naznačovať, že baby poriadne nevedia rapovať; písať o tom, že si to chcel vypnúť, vymazať a zabudnúť na to, že táto skupina vôbec existuje; označovať track, inštrumentálku či rap za (zlý) pokus; písať že si sa zhrozil, keď si sa dostal k nejakému tracku… Neviem, no… Myslím si, že aj recenzia by mala obsahovať štipku zdravej pokory… Ale ty to zrejme inak napísať nevieš, tak to nechajme tak… Ty píšeš recenzie na hudbu, ja som si dovolil minirecenziu na tvoju recenziu… Ber to športovo… každý má iný vkus a „hranicu pokory“ vo vyjadrovaní svojich ideí… ;-)

  • seks4000
    24. 08. 2010, 17:52
    • hodnotenie: 0
    seks4000
    Beriem to sportovo neboj. Nepatrim k...

    Beriem to sportovo neboj. Nepatrim k tym ludom, co ked pocuju iny nazor je ten ich, tak idu skrabat omietku zo steny od nervov a rovno nadavat ludom do debilov :) Asi som fakt naladeny niekde inde ale nemam pocit, ze by som niecim z hento naozaj urazal. Je to jednoducho moj nazor. Ak by som ich chcel naozaj nejako urazit tak ver ze to napisem inak. Nemusis sa bat vedel by som tu recenziu napisat na 5 inych sposobov od toho ze by som im v podstate vychvalil az ze by som ich zahrabal hlboko pod ciernu zem a stale by som nezmenil zakladnu myslienku, ze je to zdravy priemer. Mylsim ze si trochu mylis zdravu pokoru s pisanim PR clankov, ale je to tvoj nazor ja ti ho brat nebudem :)

  • B3RNO
    19. 08. 2010, 8:24
    • hodnotenie: 0
    B3RNO
    :)

    Ja nehovorim ze nedokazali. Len moc arogantne reci nemusim – reagoval som na ten rym ;-) A co sa tyka toho, ze nebudem drzat vase CD, to nevies. Ak to bude dobre velmi rad podporim. Ja som xcel len poukazat ze nie ste v ciely len na dobrej ceste. Mna demo tiez zaujalo, vsak uz podla hosti vidno, ze je tam posun. A to oslovenie zadubenec si nechaj pre ocinka – nic v zlom ;-)))

  • kentucky
    19. 08. 2010, 15:28
    • hodnotenie: 1
    kentucky
    lubi sa mi to

    Baby lubi sa mi to…Spievane refreny su dost prijemnym spestrenim repu a nie ako a napisal seks ze skor kazenim…Rep, prejav, texty vsetko je to v pohoe..Drzim palce do buducna… Je to velmi prijemne spestrenie slovenskeho repu…Som zvedavy kolko vam to vydrzi, lebo taketo zeny tu uz boli…boli.....tak drzim palce :) v niektorych veciach je to vazne nater :)

  • andy_pd
    19. 08. 2010, 16:23
    • hodnotenie: 1
    andy_pd
    kolko im to vydrzi

    ja ich poznam roky a ony sa uz roky v tom jebu:DDDD

  • B3RNO
    19. 08. 2010, 16:26
    • hodnotenie: 0
    B3RNO
    jj boli :-( A nejak krachli- najme...

    jj boli :-( A nejak krachli- najme kosicke 2pre3 sa mi pacili -zazil som ich 2 krat nazivo a odvtedy ani chyru ani slychu a to je uz dobrych par rokov dozadu :D. Som zvedavy ako to vydrzi tymto. Snad dlhsie a ze bude vacsi vietor :-)

  • diskopribeh
    19. 08. 2010, 21:02
    • hodnotenie: 0
    diskopribeh
    to je presne to, ze chyba...

    to je presne to, ze chyba konzistentnost, preto dufam ze o predstawe budem este pocut :)

    inak 2pre3 si pamatam, velmi sa mi pacil jeden track, isiel som si ho vtedy celkom dost http://downlo­ad.hip-hop.sk/…si_obraz­.mp3

    poctivy babsky rap:)

  • zenyt
    30. 08. 2010, 12:25
    • hodnotenie: 1
    zenyt
    nechapem

    stiahol som si to a som prekvapeny..u­vedomte si kolko to da prace a investovanych financiii nakolko dnes nič nieje zadarmo…držim palce v dalšom počine.)

Pridaj komentár

Ak chceš pridať komentár, musíš sa najprv prihlásiť