HIP-HOP.sk

Diskusia: Dramatikz: "Chceme, aby sa ľudia pozerali na svet s otvorenými očami."

  • DoubleJ
    02. 07. 2009, 12:04
    • hodnotenie: 2
    DoubleJ
    "Kopírka"?

    Normálne sa do diskusií nevyjadrujem, no toto mi už nedalo. Ako fanúšik nemeckej scény som o vás aj ja započul, že Nemcov kopírujete a tak som si tento album vypočul, resp. veľmi rýchlo prebehol, aby som sa pozrel tú "kopírku nemeckej scény", ako vás už nejeden človek nazval (takže ten DJ určite nie je jediný, takže zbytočne hráte prekvapených)… Keďže nemeckú scénu poznám celkom slušne a zaujímam sa hlavne o ňu, tak som bol zvedavý, že ako na mňa bude album vplývať. No a moje dojmy? Hneď "intro" mi bolo nejaké povedomé, prečo? Pretože podobný štýl intra mal Bushido na nejednom albume. Nehovorím o obsahovej stránke, ale ako to na mňa pôsobí a áno, prvý dojem bol, že toto je ako Bushido. Druhá skladba mi zase pripomenula hneď v prvých sekundách prvý singel z "Aggro Ansage Nr.2". Ako, ok, môže byť, mnohí poducenti sa inšpirujú, možno že tento producent na "Aggro Teil 2" ani nenarazil, no píšem tu pocity aké mám a skladba číslo 2 mi "Aggro Teil 2" určite pripomenula. Ok, skip. Ďalšie skladby som sa snažil počúvať aj text, v tomto ohľade sa nebudem nejak vyjadrovať, no jednu vec musím spomenúť a to, že v skladbe "Výsledok doby" zaznie hláška "blablabla Juraj Recký, gay test positív." Ako dobre, môže sa stať, že podobné slová použijú 2 rôzni interpeti, no zobrať Bushidov velice známy diss na sida a jeho priateľku "Doreen, Maskenmann, Aids-test positiv" zo skladby "Sonnenbank Flavour" a dissnúť tak neviem koho, no ďakujem pekne. Ste si mohli radšej vydražiť na ebay punchline od Kollegaha, aby ste mali v textoch aj dačo "tvrdšie" čím môžete dissovať… Ok, aby som to skrátil, preskočím k poslednej skladbe čo ma "zaujala" a ňou je "Mama neni nadšená". Chlapci, ak ste ani tu nezobrali inšpiráciu, resp. lepšie povedané, neskopírovali sidov nápad z albumu "Maske", konkrétne skladby "Mama ist stolz", tak potom už neviem… Keby ten album neprebehnem za 10min, tak určite nájdem podobností viac ale o to mi nejde, chlapci sa kľudne mohli inšpirovať a ja im prajem aby inšpiráciu mali aj do budúcna. Išlo mi len o to ukázať, že chlapci sa nemcami bezpochyby inšpirovali, pretože niektoré veci až bijú do uší a tak nech v rozhovoroch nehovoria také veci že "čo?! Nemecká scéna?! Toto počujem prvý krát… My nič, my muzikanti…". Spomínaný DJ si to tiež určite nevycucal z prsta, ja tiež nie som jediný, komu nemeckú tvorbu pripomínate (a opakujem, týmto nechcem vytknúť každý nápad čo ste okopírovali, alebo sa inšpirovali, len poukázať, že inšpirácia tam určite je), takže aspoň sa nevykrúcajte a rovno povedzte že dobre, singel "Mama ist stolz" sa mi váľa na poličke, páčil sa mi ten track, tak sme ho prerobili po svojom a nie furt zatĺkať a robiť ešte z poslucháča, či DJa blbca, že ako si to mohol dovoliť povedať. A aby sme sa vyhli komentárom typu "hejter, zase hľadáš každú chybičku", tak opäť píšem, že išlo mi len o to poukázať, že inšpirácia tam byť musí a tak nech chlapci nehovoria do rozhovorov bludy.

  • die3x
    02. 07. 2009, 14:41
    • hodnotenie: 1
    die3x
    ....

    celkem s tebou souhlasím…mě osobně se album libi tak na 65% ale pisnička VÝSLEDOK DOBY me zklamala jen tím že začatek tracku je okopirovaný od RAMMSTEINu a konkretně "Feuer Frei!"

  • BaRYS
    02. 07. 2009, 14:46
    • hodnotenie: 0
    BaRYS
    die3x

    říká ti něco slovo sample? demente

  • Nosfer
    02. 07. 2009, 15:43
    • hodnotenie: 0
    Nosfer
    sample

    jj ten sample bol úžasný, úplne ma zabil, z jednoduchej melódie takú pecku, Masif respekt, ale textovo to chlapci mohli vychytať kapke lepšie, ale aj tak výborná skladba :)

  • die3x
    03. 07. 2009, 17:49
    • hodnotenie: -1
    die3x
    BARYS

    jo rika ale kdyz uz delam CD tak si tam dam predevsim sve beaty a zadny sample np

  • aTaK
    11. 07. 2009, 2:37
    • hodnotenie: 1
    aTaK
    sample

    chlape, ty sa vyznas do hiphopu asi ako eskimak do opalovania, samplovanie je a dufam ze bude zakladom tejto kultury…precitaj si literaturu…

  • BaRYS
    02. 07. 2009, 14:47
    • hodnotenie: 0
    BaRYS
    něco na tom...

    něco na tom bude…

  • Alkatras.1
    02. 07. 2009, 15:10
    • hodnotenie: 0
    Alkatras.1
    Vliv

    Máš naprostou pravdu, ta německá scéna, kterou chlapi z Dramatikz bezpochyby poslouchají, na mě má vliv.

  • sektar
    04. 07. 2009, 14:53
    • hodnotenie: -2
    sektar
    OD DRAMATIKZ máte daleko chlapci

    seci co tu pisete ze kopiruju nemecku scenu tak im mozte len zavidiet a nič ine POVEC KOLKO SK RAPEROV TO DOtiahne ako dramatikz trzim vaam palce len to najlebsii a vela zeen a setko co ktomu patrý POPIčY TEXTY RESpekt

  • SaQ.ZA
    15. 12. 2009, 18:35
    • hodnotenie: 0
    SaQ.ZA
    je to tak ale ma to aj svetle miesta

    tak som si dala tu namahu a precitala si tento koment..fakt ma to dost zaujalo a pozrela som aj tie klipy..tak ludia..chapem ze vsetci ich obhajuju ale o to tu teraz nejde..mne nevadi ze tam maju daco skopirovane..keby som sa nevedela pohnut z miesta tak to asi tiez spravim.Ale ak to beru ako osobity styl tak fajn…nemozem povedat ze RESPEKT ale ten song sa mi urcite paci..a nie su ani jediny ktory daco kopiruju.tak robia to vsetci tak ako aj ine veci.A o com uz sa len da v tejto dobe rapovat ak nie o tejto dobe? OK…som len sproste decko,nemam toho moc odpocuvaneho moc toho neviem,moc som toho v 15-tich nezazila,ale myslim ze este niesom natolko blba zeby som nedokazala zhodnotit jednu skladbu… myslim,ze nie je dobre za sa do mladych deciek navazaju vselijake individua bez buducnosti a so sedou minulostou.To ze chalani zacali rapovat uz neviem kedy je v poriadku,lebo aj ja rozvijam svoje veci ked ma bavia a to ze ich to doteraz nepustilo o niecom sveci..myslim ze miestami je povrchny kazdy rap,lebo dochadzaju temy:(co je skoda ale ked tato doba nedava ine vychodisko tak kam sa da inam ist? tiez:rapovat moze aj to najsprostejsie decko..kazdy dokaze najst temu na to aby dakoho zhodil ohovaral a vyvysoval sa nad ostatnych ale nie kazdy dokaze spravit dost dobry text z ktoreho citit ze to neni fake.Kazdy debil dokaze nasavat „atmosferu“ aj z toho co ju vobec nema..:(to je tiez smutne ze decka ktore su rovnako stare ako ja pocuvaju rap a chcu skladat texty o zivote (pritom este nic nezazili)vobec nevidia ako robia zo slovenskeho hip-hopu daco nenormaaalne komercne uz len tym ze ho vobec neberu ako hudbu.Pre nich je rec o niecom uplne inom.Viem to lebo sa stale hybem v takomto prostredi:ze a ja mam dalsiu siltovku..a nove gate(co tak novy mozog debili?!)a uz mi to leze na nervy..(nepod­porujte to..radsej sa tomu otocte chrbtom a myslite si svoje-mate predsa vlastny nazor,nie?!)

    • takze niekazdemu sa moze pacit tento album

    nie kazdemu sa bude pacit tento koment a nie kazdemu dojde po tomto komente ze by mal sa mal radsej zdvihnut a ist prec od PC,ze by mal robit daco zmyslplne,rozvijat svoje aktivity(pre mna za mna chodte skocit z okna-aj to bude lepsie ako tarvit hodiny pred monitorom a picovat na veci o ktorych este nic neviete a s takymto pristupom ani nikdy vediet nebudete!!!) ADioS dilinovia..mate aspon dake nove nazory?

  • reckypp
    02. 07. 2009, 12:36
    • hodnotenie: -10
    reckypp
    ANO VSETKO

    Po pici rozhovor ako vsetky rozhovori od Dramatikz. Fakt dramatikz nemoze mat rad len ten kto nezije ulicu a nechodieva von medzi normalnych ludi, ktori maju rozne zivoty… Cize ak si hejter tejto skupiy tak tu ani radsej nepis svoj koment lebo okamzite budu vsetci vediet, ze si jebo, ktory nievie rozsilist ani indoor od outdooru a ze na schodoch sa pije kola zmiesana s vinom(bomba) Dramatikz budu drzat tuto scenu spolu s Kontrafaktom a mozno sa este niekto prida… Skoda, ze nepovedali nic o tom filme o klipe by som si to pozrel dufam, ze to vyde. Radikal by podla mna mal vydat solo,stopercent nieje zly raper, ale radikal dokaze danu vec vysvetlit jednoduchsie a zaroven po pici , stopercetn repuje v takej vseobecnej rovine Hlavne by sa mali vratit aj ku takym sviznejsim hudbam ako bolo Fikcia faktu,RKLM city(viem, ze to su zahranicne instrumenty) Album je popici len skoda fakt,ze vsetko skoro produkoval masif Radikal kludne o osebe moze hovorit ,ze je najlepsi na severe pretoze je!!!!!!!!! a myslim si a mam kazdeho v pici, ze radikal je najlepsi na sk/cz scene,proste ten hlas,flowy,texty secko..... No a teraz sa tesim na odbornikov, ktory maju odlozenu bomberu a zapadnu do zverinovho textu(NEMAETE V SEBE KUSOK VIERY, KED RAP SKONCI ZASE SI OBLECTE BOMBERY) pisem to preto lebo u nas v poprade mame zopar takych expertov, ktory uz nemali ani na cucko(napoj sk skinov) a tak zacali fetovat toulen a jedinne co im zostalo tak stat sa rapermi ktory maju na pokeci vyplneni profil na 100 percent…hha­hahahaah vy mastni chujiiiiiiii

  • smartkgb
    02. 07. 2009, 13:06
    • hodnotenie: 2
    smartkgb
    hm

    Nic v zlom Reckypp ale mal si si ten koment najprv napisat do poznamkoveho bloku a preluskat,Mne sa ten album tiez nepaci a nepocuvam nemcov a tiez som tam citil silnejsiu inspiraciu aj ked mne to je jedno ked to tak chceli nech to tak maju,A reckypp takze ty ked sem napises chvalospev na skupinu tak to znamena ze nejsi nula a ze si odbornik a ja ked sem napisem negativne tak som asi curak co nevie nic,Klasicka vyhovorka na to ze viac ludom sa nepaci ten album ako paci,Mne sa pacili ked tak veci od nich predtym,Ten rapokrik sa mi proste nepaci,ale na druhej strane chalani to tak chcu robit a idu do toho a prajem im to aby boli vzdy spokojny s tym co robia a dostalo sa im to co si zasluzia…

  • reckypp
    02. 07. 2009, 15:47
    • hodnotenie: -2
    reckypp
    ach

    k tomu luskaniu,ty si asi nevedel prelusknut, ze od tebe nechceli produkciu.....album sa ti nepaci lebo mu nerozumies to je vsetko

  • smartkgb
    02. 07. 2009, 16:07
    • hodnotenie: 2
    smartkgb
    ReReckypp

    Hej hej ty mu rozumies lebo sa ti paci…Mne sa nepaci vela albumov a trackov s tym uz nic neurobim a ked uz sme pri tom na tento album odomna hudbu chceli takze si to nedal chalan…

  • smartkgb
    02. 07. 2009, 16:15
    • hodnotenie: 1
    smartkgb
    +

    Takto k tomu albumu…Hudba je v pohode nieco sa mi paci dost a nieco pomenej kazdopadne technicky je to dobre a rap no Stopercent sa zlepsil a radikal sa mi pacil vac ako daval predtym…nevravim ze album je zly to vobec ale proste nie je pre mna…Proste styk hudby styl podania a texty proste nejsu moje gusto to je cele…Reckypp ty si pocuval co chces ale hlavne to neprehanaj zo slovami…

  • album
    02. 07. 2009, 19:22
    • hodnotenie: -1
    album
    rozhovor

    myslim ze ten rozhovor nie je "po pici". dobre sa cita ale v skutocnosti sa henti dvaja vyhli viacerym otazkam zbytocnimi obkecemi o niecom inom a najma v kopirke robili to, o com sme sa bavili v minulej diskusii. "ini to nerobia? povedzte im, ale tam drzite picu" toto je pre mna vsak krajsi suhlas ako "ano, robime to"!

  • B3RNO
    03. 07. 2009, 8:32
    • hodnotenie: 0
    B3RNO
    :-D

    Si strasny penis , ked si myslis , ze clovek tym, ze rozlisi outdoor od indooru sa stava lepsim :-D Ja to nerozlisim a je mi to u prdele, proste nehulim a ani kusok mi to nechyba. A dokonca nechlastam ani vino ani pivo a ani havanu s kolou. Preco by som mal pit "hip-hopovske napoje" ked mi nechutia. Jebem do seba finskej kolko mi chuti a menit to nebudem :-)

  • reckypp
    03. 07. 2009, 10:58
    • hodnotenie: 0
    reckypp
    nieeee

    Vobec clovek nieje lespi, ja len nenavidim kokotov, ktory absolutne nechapu rapu a celej hip-hopovej kulture,prote nemaju v sebe kusok viery.Zacali rap pocuvat od vtedy ako music one pustilo 4 rapove klipy z 10tich. A taktiez nenavidim chujov co sa hraju na ulicu a rozpravaju, co zazili a pritom vsetci dobre vieme, ze by to zazit iba chceli…Ja nekurim uz dost dlho a v poslednom case mi chuti cranberry, ale vypijem si aj bombu aj jemnu vodku.....

  • XeoN
    04. 07. 2009, 0:50
    • hodnotenie: 1
    XeoN
    jesus

    :) mne sa paci dramatikz, "hulim" neaky ten piatok ale i tak z toho co si tu doteraz napisal sudim ze si strasny chuj :) jebes na gycerov pritom si gyc sam… riadis sa frazickou " podla seba sudim teba"… a v podstate zato nemozes a ani si to neuvedomujes mozno to vekom pride… :) nechcel som komentovat ale toto mi fakt nedAlo

  • dL
    04. 07. 2009, 14:09
    • hodnotenie: 0
    dL
    pekne

    pekne si mu to povedal n1

  • diskopribeh
    02. 07. 2009, 13:00
    • hodnotenie: 1
    diskopribeh
    Nemam proti dramatikz nic, ale nechapem...

    Nemam proti dramatikz nic, ale nechapem naco strkaju nos do niecoho, comu nemozu uplne chapat. Naco sa obtierat o Petrzalku a stoka rap? Je jedno, ci to nazves "stoka" alebo nejak inac, ale nezijes to, tak nac to komentujes? Ovsiste neni ani zdaleka "centrum" Petrzalky (skor okraj) a je to znamy uzol pre "pravicovych chlapcov". Pochop, neobhajujem tu stoka rap, len by som ocenil, keby nebolo tolko mudrlantov, co sa vyjadruje o veciach, o ktorych nema sajnu.

    Nikto vam nebere, ze v Ruzomberku mate svoje sidlisko plne asocialov, ako Petrzalka, ale kolko ludi o tom rapuje, resp. kolko ludi z toho sidliska rapuje? Kolko ludi z petrzalky rapuje? Tak co sa cudujete?

    Vyjebte sa na to, a robte si svoju hudbu..

    A este 1 vec k rozhovoru, snad uz na dalsom rozohovre/albu­me/mixtape nebude radikal hovorit o tom, co dosiahol v 20. Je uplne jedno, ci vydas dobry album ako 40 rocny alebo 15 rocny. Vela tych, co vydaju dobry prvy album vo svojich early rokoch uz nikdy lepsi album nespravia. Alebo ten najlepsi album spravia prave v tej 40, ako posledny.

  • JRB
    04. 07. 2009, 22:30
    • hodnotenie: 0
    JRB
    viac menej suhlasim

    celkom s tebou suhlasim to ze sa taketo veci co sa robia v petrzalke deju a jinde hej deju ale zas niektory ludia uz z petrzalky vazne robia Bronx a to je podla mna uz prehnane

  • tom851
    30. 07. 2009, 9:34
    • hodnotenie: 0
    tom851
    .....

    suhlas…

  • album
    02. 07. 2009, 13:16
    • hodnotenie: -1
    album
    hele hele

    pre mna je zase zaujimave, ako sa ja, taka internetova nula naktorej vobec nezalezi dostane k tomu, aby o nej samotni polobohovia hovorili v rzohovore, v ktorom som dokonca spajany so seksom.. v kazdom pripade nebudem uz radsej nic pisat, lebo to nema zmysel a nahodou sa zase rozbehnem a o par dni zistim ze prave moje nevyhovujuce prispevky vsetky do jedneho zmizli.. jebat vas aj vasich fanusikov, ked su sprosti jak vy, nech su

  • adrive
    02. 07. 2009, 15:05
    • hodnotenie: 0
    adrive
    **...nevyhovujuce prispevky vsetky do...

    …nevyhovujuce prispevky vsetky do jedneho zmizli…

    Je pravda, že zmizli príspevky, ale nie je pravda, že nevyhovujúce, kvôli cenzúre alebo čomu. Jednoducho to bol technický problém, ktorý sa podarilo odstrániť a tvoje (ako aj ďalších cca 3500 komentárov, ktoré napísalo cca 600 užívateľov, ktorých sa dotýkala daná chyba) sa už korektne zobrazujú pod článkami tak ako pred tým.

  • album
    02. 07. 2009, 19:15
    • hodnotenie: 0
    album
    ok

    tak berem spat, uz som bol podozrievavy.. dakujem za informovanie

  • LuluLover141
    02. 07. 2009, 16:51
    • hodnotenie: 1
    LuluLover141
    album

    ži si svoj netový život a skap

  • album
    02. 07. 2009, 19:16
    • hodnotenie: 0
    album
    album

    zijem a skapem. este nieco?

  • Luk1
    02. 07. 2009, 16:43
    • hodnotenie: 0
    Luk1
    kto je ?

    kto je juraj recky ? seks ?

  • LuluLover141
    02. 07. 2009, 16:49
    • hodnotenie: 0
    LuluLover141
    "Májú strach"

    "Malomestský lifestyle" žijem tesne vedľa/pod Klokočinou čiže som možno ešte menší ale jebať. Týto chylani májú tolko čo ja ( konkrétne Radikal) a keby repujem tak ako oni tak som sám pre seba king. Nie su to "kariérorové štetky" ale chalani ako ja co sa neboja postaviť sa za svoj názor. Nemal som tú čeť byť na ich koncerte ale na Toto je Hip-Hop budem stáť v prvom rade s rukou mieriacov do vzduchu a s úsmevom na tváry :D " tak ešte raz jebať" všetých čo o tom hovno vedia ! ! ! P.S. Keby repuješ 12 rokov tak si lepší ako Kania West

  • Gottti
    02. 07. 2009, 17:08
    • hodnotenie: 0
    Gottti
    Esta stale vas to bavi?

    No zaklad uspechu hh umelca na SK je presvedcit ludi ze je pravda, ze vedia o com rapuju. Ja ked pocujem Slipa. ci Cisteho…lepsi priklad je Danost..je viac menej novy a predsa verim jeho textom, zda sa mi skutocny. Tyto chlpaci vsak nepresvedcili…

  • JRB
    04. 07. 2009, 22:36
    • hodnotenie: 0
    JRB
    hej hej

    cisty slipo a danost su dobry mne sa zda ze vyspeli najviac sa mi pacili v coope na albume G-Boda… mne sa na dramtikze nepacia niektore rymy oni davaju dobre dobre a zrazu to nejak dohovadia npr v ide to samo sa mi nepaci refren na zaciatku je dobry ale na konci ma to odtahuje

  • tom851
    30. 07. 2009, 9:36
    • hodnotenie: 0
    tom851
    CISTA PRAVDA CLOVEK"!!!!!

    CISTA PRAVDA CLOVEK"!!!!!

  • WaWro
    02. 07. 2009, 17:30
    • hodnotenie: 0
    WaWro
    Sranda : )

    Sranda jak sa ludia vedia hadat : ) a potom ze je tolko infarktov hehe

  • JRB
    04. 07. 2009, 22:37
    • hodnotenie: 0
    JRB
    ne len to

    s toho sa da chytit aj mrtvica

  • BeeB
    02. 07. 2009, 17:45
    • hodnotenie: 0
    BeeB
    DISKOpríbeh

    Súhlasím s tvojím dodatkom o veku..

    Patrik už veľa krát si primenul (zvýraznil) ,že si ,,najmladší raper,, ale nás skôr zaujíma tvoja tvorba a čakáme ešte lepšie veci v tom neskoršom veku!!..

    A ocovi by si mohol poďakovať aspoň ,že to ,že ta s mamkou ,,urobil,

    Mne osobne sa album páči, je to to síce podobne ako všetko ostatne len s tvrdšími slovami, tvrdšou realitou a viac som sa s vašim rapom stotožnila.Ale čakala som ešte dáku JEBUsong kedže ,,Nečudujem sa,, a ,,Majú strach,, ste pustili von ešte pred samotným vydaním.. Sme Výsledkááári:).. Patrik stretneme sa v tvojich snoch:):)..B

  • NuT
    02. 07. 2009, 18:12
    • hodnotenie: 0
    NuT
    na dno ?

    to nema hranicu …Ako raz Radikal povedal: "Slovenský rap musí padnúť na dno, aby sa z neho mohol znovu odraziť." čistá pravda a vieš prečo radikál ? lebo ked na scénu dojdu tak dementný ľudia ako si ty tak to nemá obdobu to by mohol povedať jedine dement , aj keď to nebolo myslené doslovne …vaše mixtapy mali vysokú úroveň no váš okatý album je len ´dalším Shitom …dajde si pozor komercia vás udiera pod rebrá ! nehrajte s ana niečo čo nie ste .a že kopírujete nemeckú scénu ? ja by som povedal že rytmus je vám ako kopírovací papier a šetko sa snažíte robiť tak ako to robil on ked došiel aj s KF na vrchol,,, sa zobuďte a dajte niečo poriadne ako boli vaše mixtapy lebo HIP-HOP pojde dole ! …PEACE

  • album
    02. 07. 2009, 19:19
    • hodnotenie: 0
    album
    rytmus

    ja by som to na rytmusa a KF cele nehadzal aj ked posledna skladba z albumu je velmi podobna tej od KF, tusim bozk na rozlucku sa volala.. minimalne ten spievany skoro na vlas rovnaky zaver kontrafffaaaaktt / draamatiikkzz. typek hore to vystihol s tymi nemcami, len by som nepovedal ze to je inspiracia. inspiruje sa mozno decko v americkom undergrounde ale nie dramatikz v nemeckom rape. je rozdiel inspiracia a zlodejina

  • LuluLover141
    03. 07. 2009, 9:58
    • hodnotenie: 0
    LuluLover141
    kopírovanie

    ako seci hejteri čo tu píšu evidentne vedia o com :D :D sak vy rozumiete hudebe ako rytmus technike vrhu gulou( nist proti nemu to len tak ma napadlo) sak na 90% slovenskeho hip-hop som našiel a nie len ja podobnost s inými treckmi a aj napr slovenskými evrgrínmi čo počúvali vaše staré mami :D :D chlapci ste trápni jak nikto iný pred vami a max zakomplexovaný :D:Dtreba sem tam prepnúť aj interpreta aby sa vám nezdal naj na svete:D:D HIP-HOP for ever pre šeckých čo vedia o čom je

  • album
    03. 07. 2009, 10:30
    • hodnotenie: 0
    album
    HIP-HOP for ever pre šeckých čo vedia o čom je

    pekne heslo, len skoda ze ho krici potrat, ktory porovnava hajtkovicove (obcas aj legalne) vykradanie slovenskych evergreenov a priame kopirovanie konkretnych prvkov ci liniek skladieb. sampel, inspiracia a plagiat - 3 slova.. hladaj slovnik cudzich slov, hladaj prirucku hip-hopu, hladaj moralny kodex. HEJTERI FOR EVER TI CO VEDIA O ČOM

  • NuT
    03. 07. 2009, 12:41
    • hodnotenie: -1
    NuT
    otvor usi

    si hluchy slepy nevidis kam smeruje ich slava …ved dramatikz uz idu iba fame fame fame ..a opieraju sa o udalosti sveta o dianie vo svete o tom co kazd ydobre vie a o to co hlasa kazdy jeden farar v nedelu na omsi …ak ma ist hip-hop hore musi to robit niekto kto to zazil a kto ma jazvy z dnesneho sveta…nie niekto kto pozera televizne noviny a ma "iba" prehlad…o tom je prave hip-hop treba to zazit !

  • chromo
    02. 07. 2009, 21:18
    • hodnotenie: 0
    chromo
    album

    haha ciize…rozhovor je dobry semtam sa mi zda ze sa az drmtkz a moderator hadaju:D:D…je plny fakt dobrych nazorov…dokazuju ze MCs v drmtkz maju rozum a niesu len duty kkti ktory rapuju o peniazoch zenskych a autach i ked ziadne nemaju:D…inte­ligencia 4ever:D…teraz album:D:D…moj super extra odborny nazor:D:D…cize album je tak na 75 percent dopbry ale vzhladom na ich vek je dobry na 99.9percent:D:D…si­ce semtam netrafia rym ale maju len kolem 20 rokov cize robit izaj velke hity:D maju ete cas:D:D…vydno ze maju talent len ete trochu nejsi vyrepovany o takych 10 rokov budu uplna top elita urcie v top5 naj sklupin ak nepride talent ako 2pac:D:D…a ete ze: drmtkz vravia ze nik nebol v ich veku taky dobry:D:D…NS by boli aspon taky dobry keby mali take moznosti tolko producentov labelov studii a inych potrebnych veciD::D…rok 1999 a rok 2009 sa nedaju porovnat:D:D…ale su to talenti cize treba podporit kupou:D:Daj by som kupil kebyze mam vlastny prijem:D:D…lenze som len male prijebane decko ktore je rado ze ma nove fake tricko cize nna album ani nemyslim:D:D…drmtkz su z toho isteho mesta co ja cize…budu skill:D:D:D

  • kubo_10
    02. 07. 2009, 23:54
    • hodnotenie: 0
    kubo_10
    jak si zapotil ze sa hadaju neverim...

    jak si zapotil ze sa hadaju neverim ahhahah !!

  • chromo
    03. 07. 2009, 9:04
    • hodnotenie: 0
    chromo
    ale tak sa mi zdalo nv niektorch...

    ale tak sa mi zdalo nv niektorch castiach:D:D:D:D…

  • chromo
    03. 07. 2009, 9:04
    • hodnotenie: 0
    chromo
    ale tak sa mi zdalo nv niektorch...

    ale tak sa mi zdalo nv niektorch castiach:D:D:D:D…

  • JRB
    04. 07. 2009, 22:45
    • hodnotenie: 0
    JRB
    o par rockov budu hore

    ano ono sa to casom poda mne sa najviac paci DNA ked daval v NS tak mal taky nevyrapovany hlas ale ked dal solo Love penaze/laska (ktory mam stiahnuty ale ked som to pocul tak so si ho proste musel kupit) tak tam mal uplne skvely hlas aj tie rymy a hudba to bl podla mna super album ale ja cistychov podla mna isiel hore z hlasom..... raz darmo chlapci su tu fest dlho a vedia ako a o com skoda ze nikto ich nepretlacil dopredu ale to nevadi mi sme verny:-D dramatikz bude o 2 -3 roky velky jak babylon verim tomu

  • chromo
    02. 07. 2009, 21:47
    • hodnotenie: 0
    chromo
    a k nemcom:D

    nemecky rap mnepocuvam cize nevjem:D:D…a necel sa mi citat en dlhy esej od double j cize nevjem:D:D…asi ich to inspiruje no:D…a nos strkaju asi preto lebo su mlady:D:D…sak casom dospeju pochopia jak to secko je sak nemozte cakat album svetovej triedy od dvoch 20 resp 23 rocnich ludi zo severu:D:D…a stoka hehe:D…petrzalka fakt z nej robia brooklyn ale aj tak sa to deje vsade vsade je to to iste len sade su iny ludia:D:D…mono tam je najvecsia ta kriminalita abo co ale je to rovnake aj tu v tejto diere zvanej liptov:D:D…a z ruzomberka o tom nerepuju to je fakt…ale tak tu ani nieje tolko moznosti a ludi zapalenych pre vec:DD:skor su zapaleny pre dalsi blant abo jak sa to pise poznam to podla mojho bratanca:D:D…

  • diskopribeh
    03. 07. 2009, 1:03
    • hodnotenie: 1
    diskopribeh
    aj v reale rozpravas ako beavis &...

    aj v reale rozpravas ako beavis & butthead? :)))

  • chromo
    03. 07. 2009, 9:05
    • hodnotenie: 0
    chromo
    no a teraz po...

    no a teraz po slovensky??:D:D

  • diskopribeh
    03. 07. 2009, 11:34
    • hodnotenie: 0
    diskopribeh
    http://www.youtube.com/watch?v=e1lbAE0-4...
  • chromo
    03. 07. 2009, 13:48
    • hodnotenie: -1
    chromo
    co to e??:D....a jak si to myslel ze...

    co to e??:D…a jak si to myslel ze roozpravam ako oni??:D:D

  • ladyG
    02. 07. 2009, 22:09
    • hodnotenie: 0
    ladyG
    ...

    bla bla bla a zasa sú tu tí internetoví haters…ja neviem, ale všetci ste tu zasa zjedli všetkú múdrosť sveta…najmenej trištvrtina z vás by bola rada, keby dosiahla aspoň to čo títo chalani..nakoľko si viem predstaviť koľkí sa o to snažíte ale vaše schopnosti sú na prd a počúvajú vás akurát tak detičky na my.hip-hop-e…či je to už kopírka od nemcov alebo nie, tak nie sú prví ani poslední a aj tak to všetci budú počúvať…ak sa vám chce počúvať len o party a ženských tak nech sa páči, no toto je o niečom inom…CHALANOM SA TEN ALBUM PODARIL nech si hovoríte čo chcete, ak sa cítite frajermi len preto že tu nonstop drístate a mudruje tak nech sa páči, zabavte sa tu:P

  • diskopribeh
    03. 07. 2009, 1:06
    • hodnotenie: 0
    diskopribeh
    "CHALANOM SA TEN ALBUM PODARIL nech si...

    "CHALANOM SA TEN ALBUM PODARIL nech si hovoríte čo chcete"

    som mozno "hejter" (neviem), ale ked uz na nieco picujem, aspon poviem svoj nazor stylom "JA SI MYSLIM, ze ten album je napicu" a nie "ten album je na picu"… cize to neprezentujem ako fakt (ako si to prave predviedla), ale len ako moj nazor

  • smartkgb
    03. 07. 2009, 1:48
    • hodnotenie: 0
    smartkgb
    ???

    hm nic v zlom ale tliachas sracicky,tu su napisane normalne negativne komenty to nie je hejt tak nabuduce si to tu precitaj cele a vyjadri sa jak clovek…

  • JRB
    04. 07. 2009, 22:48
    • hodnotenie: 0
    JRB
    ked sa ty nechce pocuvat o party a...

    ked sa ty nechce pocuvat o party a slecinkach vypocuj si Bacila DNA alebo Cisteho (no cisteho radsej ne ten bol viac o nom ) a uvidis aky je v tom rozdiel

  • mehe tnchn
    02. 07. 2009, 23:23
    • hodnotenie: 0
    mehe tnchn
    ties mam len 16 rokov sk cize soplak...

    ties mam len 16 rokov sk cize soplak rap počúvam asi niake tri roky počúval som zo zaciatku setko od kf ces druhu stranu as po mr…ae casom som dospel ze wise mi dawaju a pacia sa mi weci napr NS druha strana…dramatikz som nikdy nepocuwal nepoznal som ani jeden track ae tak album som si chcel wypocut pacil sa mi lebo naozay sa mi tie temy podobaly napr. aj NS napr statanuti atd,a ci tam boli niake kopirky som newedel lebo nemecky rap som nepocuwal ae ked som to pustal w mobile f skole tak kamosi ktory rap nikdy nepocuwaly pri tracku vysledok doby hned zistily ze to je ramstain ci jak sa to pise…a ten posledny track ked som si cital tieto komenty tak som si ho wipocul a aj bozk na rozlucku a naozay to ma nieco podobne aj ten j.recky tes sa to podoba na jedneho interpreta ae aj tak ja mam respekt a pred celou sk scenou napr aj taka h16 aj ked to neocuwam a kasdy nanich pycuje urcite kasdy by chcel dokazat to co oni a moze hocikto pisat co chce aj tak mu nebudem werit …a este ftomto rozhowore ako us tu niekto pisal tak ffakt tam maly niektore odpowede take ako keby newedely oco sa jedna urcite stoho braly nieco a naco to zatajowat? to je setko peace ! tn

  • kubo_10
    02. 07. 2009, 23:46
    • hodnotenie: 0
    kubo_10
    ja respektujem 3 mena DNA,EGO,RYTMUS...

    ja respektujem 3 mena DNA,EGO,RYTMUS ostatny cas ukaze!!!!!!!

  • YaniK Sl
    03. 07. 2009, 0:52
    • hodnotenie: 0
    YaniK Sl
    :D

    Dramatikz ma tymto albumom velmi potesili . Predchadzajuce veci sa mi velmi nepacili ale tento album pocuvam do okola stale . Velmi dobre odvedena praca !!

  • Kerko
    03. 07. 2009, 7:21
    • hodnotenie: 0
    Kerko
    vsetci sa zobudte,

    Petrzalka nie je o nic horsia ako hocijake ine sidlisko na Slovensku, to co sa deje tam sa deje aj inde- viem to, pretoze som tam zil vyse 10 rokov. Ze je Petrzka "stoka" si vymysleli vselijaki ti raperi ktorym sa dnes klaniate lebo su podla vas legendy, ale o ich skutocnych zivotoch neviete v skutocnosti skoro nic a poviem to takto, tych par co osobne, dobre poznam, su obycajni pozeri, a do celeho toho isli len preto ze ked boli deti tak videli na MTV Snoopyho ako sedi v lime ovesany zlatom s kakaovymi babenkami a to je jediny dovod preco to robia, rapuju o ch*jovinach, ale ide im iba o to aby sa dostali lahko k peniazom, lebo vecsina z nich nic poriadne robit ani nedokaze. Ved sa na to pozrite, vsetci interpreti sa navzajom vykradaju, jeden kyda na druheho a "legendy" ziju z minulosti ktoru si upravili tak ako sa im hodi, lebo vedia ze vecsina ich posluchacov je tak mlada ze sa im da nabulikat do hlavy cokolvek, pretoze si nemozu pamätat ako to naozaj vsetko bolo a ze to v skutocnosti ziadna velka slava nebola..

  • B3RNO
    03. 07. 2009, 8:47
    • hodnotenie: 5
    B3RNO
    :-)

    K dramatikz - hudbu som sfukol, lebo sa mi nepaci. To neznamena, ze to je uplne zle, len ma to nechytilo. Je to take plakanie, ktore je zle podane o veciach co kazdy clovek co ma aspon 85 IQ si uvedomuje a nepotrebuje to v takom zlom podani pocut. A k rozhovoru - aj ked chalani sa nezdaju, ze maju v hlave nasrane aj tak niektore veci kusok su take arogantne a to hranie sa ze zozrali vsetku mudrost sveta tiez moc nemusim. ten maly idea si dal meno radikal. Neviem si to nejak ani predstavit- ze chalani od dnes ma volajte Radikal, lebo xcem posobit drsne. Snad dalsi album sa mi bude pacit, Este nejak neodsudzujem uplne.

  • chromo
    10. 07. 2009, 10:15
    • hodnotenie: 0
    chromo
    ..

    podla mna si zmenil meno pre to lebo typcov z menom idea je viac aspon co ja poznam:D:D…moj nazor:D

  • AsiTak
    03. 07. 2009, 15:04
    • hodnotenie: 6
    AsiTak
    hmmm

    Možno to bude OT, ale k Dramatikz sa radšej nejako obšírne vyjadrovať nebudem… Je mi však strašne vtipné, ako sa tu delíte na fans a haterov :-) Resp. že každý, kto napíše niečo zlé proti Dramatikz, je označený za hatera. Mne napríklad absolútne nechutí kapustnica… som za to hater kapustnice? Akosi ma nebavia filmy od Tima Burtona… som jeho hater? Nemusím obrazy od Picassa, ale je choré povedať, že som hater kubzimu.

    Uvedomte si konečne, čo znamená "hate"… že to znamená nenávisť… a pochopte konečne, že sa dá kritizovať aj bez toho, aby som nenávidel to, čo mi skrátka nechutí alebo sa mi to nepáči. Už mi to pripadá ako strašný gýč, že "ty si povedal niečo zlé na DRZ, tak si hater a kokot, ktorý nevie, o čom je ulica a o čom rapujú." A uvedomte si, preboha, že vkus je relatívny pojem… a každý, komu sa páči niečo, čo sa mne nepáči (alebo naopak), nemusí byť automaticky prijebaný…

    Viem, že som to sem napísal na dve veci… ale aspoň trochu si uvedomte, že ste s tým už fakt trápni, preboha…

  • XeoN
    04. 07. 2009, 0:45
    • hodnotenie: 0
    XeoN
    :)

    koooooonecne

  • panter
    03. 07. 2009, 16:38
    • hodnotenie: 0
    panter
    minimalne "Radikal" sa chova jak...

    minimalne "Radikal" sa chova jak rozmaznane decko - komu sa nepaci co robim je jebnuty kokot.. s takymito fasistickymi nazormi mozno spravis dojem na deti, ale dospeleho posluchaca skor zaujimaju texty, v ktorych som sa zatial nicoho, co by mi nieco povedalo, nedockal.. zite si vo svojom malom peknom svete a radujte sa ;)

  • neviem_ake
    03. 07. 2009, 18:34
    • hodnotenie: 2
    neviem_ake
    UPLNE SUHLASIM....ale to je vseobecne...

    UPLNE SUHLASIM…ale to je vseobecne zname ze chlapec si mysli ze je boh…Ako ano radikal si frajer co sa tyka freestajlu a ano niesi nula lebo si v repe nieco dosiahol…NO SPAMATAJ SA prosim ta ze stale si dole! Tvoje vystupovanie a odpovede na taku "celebritu" akoou sa robis jednoducho nemas…to si moze dovolit cistychov takto reagovat ale ty??? pravda pre par deti si hrdina…no starsi sa s teba smeju…preco asi??? a este dodam ze na albume nechat tolko priestoru masifovi bola najvacisa KKTINa aku ste mohli spravit…uplne monotony zvuk…niektore produkcie ok ale ostatok…fuuuha no uplne to pokazil…ale tak prajem ti aby si vyrastol s toho tvojho upsechu a zacal realne pozerat na seba a svoje posobenie na scene…papa

  • chromo
    10. 07. 2009, 10:13
    • hodnotenie: 0
    chromo
    nj

    hej je pravda ze radikal je jak kokot namysleny preto som drmtkz do teraz nepocuval:D…

  • ETP
    04. 07. 2009, 10:22
    • hodnotenie: -5
    ETP
    ...

    fajčili ste psačé gule…

  • ChaoZz_ba
    04. 07. 2009, 12:09
    • hodnotenie: -1
    ChaoZz_ba
    supa

    nevedia presvedcit rapom tak presviedcaju cez internetovy rozhovor ???? nech ti nejebe 2

  • dL
    04. 07. 2009, 13:57
    • hodnotenie: 0
    dL
    Su jediny co davaju pravdu z ulice ! ! !

    Oni vedia presvedcit rapom len musis riadne pocuvat a ked ta nepresvedcia tak si asi tupy namysleny a zazobany … co nikdy nezil na sidlisku hociktorom ked to pocuvam tak vtom vidim vsetko co som prezil zijem a este istu dobu budem zit pocuvam a iba ma napadaju veci ktore sa mi stali dnes vcera pred vcerom pred mesiacom pred rokom stale sa to deje , len ako tam napisal musis sa divat s otvorenymi ocami , no a toto je moj nazor a je mi jedno co si otom myslite vy ostatny …

  • AsiTak
    04. 07. 2009, 14:26
    • hodnotenie: 6
    AsiTak
    hmmm

    Asi si povieš, že som tupý, namyslený a zazobaný… ale akosi ma to netrápi. Chcel by som sa ťa však spýtať, čo to je podľa teba tá ulica. Prečo niektorí ľudia v našom veku žijú normálne životy (aj na sídlisku), nemajú problémy s falošnými kamarátmi, nemajú problém s bitkami a drogami… a niekto si skrátka povie, že je stokár, fláka sa po vonku, robí kokotiny a potom rapuje o tom, že aký je ten život strašný, ako ťa každý zradí (jasné, keď sa človek kamaráti s kokotmi), ako je všade závisť a faloš… Je len na tebe, v akom svete budeš žiť. A ak niekto žije normálne, bezproblémovo a slušne, nemusí žiť v ilúzii a taktiež nemusí byť zazobaný a namyslený. Len tento gýč o tom, ako každý žije ulicu a má problémy, ktoré údajne potom opisuje v textoch… všetko je to len otázka voľby. Nie je to jediný možný život… a nie je to ani najlákavejší život. Ak sa však stýkaš s takými ľuďmi, rozjebávaš sa, fetuješ a robíš bordel, jasné, že budú problémy s políciou, budú ťažké rána po opici a všetko ostatné… Len ma fascinuje, ako sa všetci tvária, že nemajú na výber a že tento život im bol predurčený…

    Tak mi ti, prosím ťa, napíš, čo si to prežil, čo žiješ, čo bdeš žiť, aké veci sa ti to stali včera, predvčerom, pred mesiacom a pred rokom… Otvor mi oči a ukáž mi tú svoju realitu, ktorú chápu akurát fanúšikovia Dramatikz…

  • dL
    04. 07. 2009, 15:03
    • hodnotenie: 0
    dL
    tak

    Berem tvoj nazor a urcite mas pravdu hej to berem ta ulica co som pouzil to uz je take otrepane slovo to pripustam aj mne to bolo divne , ale ja napriklad nefetujem:-D ani dokonca travu nefajcim obcas si vipijem piatok a aj podla mna toto si moze clovek vybrat ale musi mat silnu volu a keby si zil tu kde zijem ja tak tu stretnes vsetko a neda sa tomu ani neak vyhnut vsade to vidis prisiel som do mesta:-) sadol som s kamosmi do parku na lavicku prisieli tipci s holimi hlavami a asi vies co sa dialo a do vtedy som si myslel ze tieto texty atd su proste picoviny ze to tak vobec neni ze to maju s tej ameriky take kokotiny ale vtedy som prvy krat pochopil ze nie ze je to aj tu hej ghetto tu zase neni to nemozem povedat ked neaky dmnt povie ze je to tu jak v ghette tak sa zasmejem ale ja by som to tak ukoncil ze sa to da vyjadrit z rozneho uhlu pohladu ale vazne ja si aj tak myslim ze to je aj tim ze aky su ludia okolo teba ves mne sa nece byt doma nudit radsej som s chalanmi vonku a oni fajcia kokotiny hej a to je to ze keby takto ako ty rozmyslaly vseci tak by to bolo n1 ale bohuzial mame medzi sebou aj primitivou ktory sa radi biju atd… Ale na tvojom nazore budem rozmyslat sa m zda dost rozumne co si napisal :-)

  • dL
    04. 07. 2009, 15:18
    • hodnotenie: 0
    dL
    a este .:-)

    Mas pravdu v tom ze "AK NIEKTO ZIJE BEZPROBLEMOVO NORMALNE" tak pretych to je uplne nanic keby som zil pezproblemovo tak to nepocuvam ale ked tam vidim nieco co mi nieco hovori tak to pocuvam a to ani nebolo co som tu napisal pre normal ludi to bolo pre hentoho tipka co napisal ze cistychov nieco dosiahol atd…lacne kecy , no a este davaju o tom co ziju no ty mozes tiez davat o tom co zijes a bude to dobre lebo mozno si vela ludi zobere priklad a bude zit tak ako ty a bude menej fetakov a dmtou :-) :-) a hned to tu bude krajsie :-)

  • AsiTak
    04. 07. 2009, 21:24
    • hodnotenie: 4
    AsiTak
    ...

    Je dosť ojedinelé, že človek na diskusii na tejto stránke zoberie aj iný názor a dokáže sa nad ním zamyslieť. Prekvapil si ma a fakt si to vážim (hoci pri takomto štýle písania mi tu už nadávail, že niekomu lížem riť)… Diskusie nemajú byť o pičovaní, ale o výmene názorov, z ktorej sa každý môže poučiť… pretože nikto z nás nie je dokonalý a nikto nemôže mať jediný správny a objektívny názor…

    Čiastočne súhlasím aj s tebou. Je pravdou, že skrátka spoločnosť je taká, aká je… a ak v nej chceš žiť, stretneš sa aj s takými vecami, o ktorých sa tu hovorí. Podmienky, do ktorých sa narodíš, ťa síce nemusia za každú cenu odsúdiť k životu "v stoke" alebo "na ulici", no chápem, že určité ľudské potreby a preferencie ťa rozhodne k niektorým veciam predisponujú. Tebe sa nechce sedieť doma… a tak zažiješ veci, ktoré si opisoval. Ja som zas od detstva stotožnený s citátom: "Lepšia je inteligentná samota, než hlúpa spoločnosť," a toho sa držím dodnes. Ak nemám byť s ľuďmi, ktorí mi vyhovujú tak názorovo, ako aj štýlom života a zábavy, radšej budem sám. Ale o to teraz nejde…

    Myslím si však, že veľmi zaujímavý pohľad na celú túto vec poskytol Gipsy v 13. komnate na ČT. On skutočne žil na ulici… a v tomto prípade to nie je fráza. Ak budeš chcieť, pozri si to v archíve: http://www.ces­katelevize.cz/…-13-komnata/?… Najgeniálnejšie vyjadrenie (o živote "na ulici") podľa mňa bolo: "Ak si dement, začneš chľastať… a začneš zo seba robiť chudáka." Na tomto dokumente pekne vidno, že existuje iná cesta… a netreba stále písať texty o tom, aké je to ťažké a ako sa všetci rozjebávame, húlime a ako žijeme stoku… Ak je človek čo k čomu, chce sa z toho vymaniť… ak je retard, je spokojný, že môže povedať, že žije stoku (lebo je to asi husté) a žjie stokárskym životom (aspoň podľa neho) stále…

    Ale voľba je samozerejme na každom… Ja len toľko… Drž sa.

  • dL
    04. 07. 2009, 14:06
    • hodnotenie: -2
    dL
    A este !

    Mozno to vyznelo decky :-) ale povecte čo dosiahol taky cistychov :-D no ma money to je vsetko ale ked to pocuvas tak tam pocuvas kokotiny drogy peniaze sex atd naco pocuvat take blbosti naco mi je pocuvat ako on zije ked ma peniaze? to si vie kazdy predstavit mmm mam zopar mega tak co kupim si auto dom kurvy atd stale dokola to iste :-D nema to zmysel tak nehovorte ze nieco dosiahol:-D a to bol priklad a podla mna radikal neni namysleny len ma svoj nazor a very si co vam ma napisat ze ano som nula preto to robim a nekupujte si to som uplne napicu :-) ved trochu rozmyslajte co pisete :-D :-D

  • neviem_ake
    07. 07. 2009, 11:21
    • hodnotenie: 2
    neviem_ake
    ak by mal niekto rozmyslat tak si to ty...

    ak by mal niekto rozmyslat tak si to ty lebo si napisal tak neskutocnu picovinu ze ver ci nie zasmial som sa naozaj s chuti…co dosiahol cistychov? no tak chlapec ty si daj rovno facku a este predtym si nastuduj jeho tvorbu ty deges ze ocom repuje…ake peniaze ake kurwy ved tebe jebe uplne…je jasne ze jediny argument nato ze DRAMATIKZ 4EWER sa mi nepaci je toto…V zivote som nepocul treck od cisteho kde by spomenul nieco co vravis…a ak aj hej urcite nie tak ako si to napisal ty…TAK SA ZOBUD…mas tipujem 16 rokov a uplne ti jebe s toho ze pocuvas rap…a veta nema to zmysel tak nehovorte ze nieco dosiahol…fuuha tak tebe to naozaj jebe…cistychov a dramatikz sa nebude moct nikdy v zivote moct porovnavat…NIK­DY…nazov stavby,luza…toto chces porovnavat s dramatikz? tak tebe vazne jebe

  • mehe tnchn
    04. 07. 2009, 15:04
    • hodnotenie: 0
    mehe tnchn
    zda sa mi yeble ze tu niekto pise ze...

    zda sa mi yeble ze tu niekto pise ze zawidime dramatikz to co dokazali a ze ziadna sk skupina to takto daleko nedotiahla…ano mam pred nimi respekt lebo us nieco dokazali ae písat tu ze dosiahli nieco vela tak to je kktina…a chalani najme idea mo doyebal tymto rozhoworom arogantny chlapec co si osebe mysli ze zozral slovensky rap…ae zase nehoworim ze ten album je zly mne sa celkom paci…a podla mna dost wela nadawaju na slovensko ako keby to bol stat v ktorom sa neda nic robit len pit a kradnut to je setko…:)

  • Sm0lk0
    05. 07. 2009, 1:56
    • hodnotenie: 1
    Sm0lk0
    jasneee

    big up pre dramatikz aj ke drpiznavam sa ze som nebol nadseny ze sa nenavidia s turbo boost(predsalen som trnavcan)ale som hrdy na ich tvorbu a cely vysledok doby bol 100%…a co sa tyka tohot rozhooru tak nieco taketo som od chalanov cakal…peace!

  • mehe tnchn
    05. 07. 2009, 12:28
    • hodnotenie: 0
    mehe tnchn
    smolko

    ako sa mozu nenawidet s turbo boost, ved maju trak s Torulom

  • dL
    05. 07. 2009, 16:39
    • hodnotenie: 0
    dL
    Smolko

    Presne Turbooboost + dramatikz IS VERY BEST !!!!

  • JeDlee_WoN^/DeR
    05. 07. 2009, 11:46
    • hodnotenie: 0
    JeDlee_WoN^/DeR
    album

    TeNtO aLbUmm Imm ViSiEl takžee neriestee ale Na Wondera nemaju !

  • kentucky
    05. 07. 2009, 12:41
    • hodnotenie: 0
    kentucky
    jak keby to nebolo jedno

    stare veci su dobre, pocuvam ich doteraz, skladba ku klipu je dost v pohode, cakal som na albume viac takychto veci, no neboli..budis…mozno nabuduce…neni uz co riesit v SK rape…ale na Torula Mixtape tesujem tesujem… :)

  • delikk
    05. 07. 2009, 21:19
    • hodnotenie: 0
    delikk
    su tho dobri...

    su tho dobri raperi

  • Feke :)
    06. 07. 2009, 15:01
    • hodnotenie: 0
    Feke :)
    :D:D:D:D:D jeboteri

    smartkgb- proste sa budeš musieť preniesť cez to že nikdy nebudeš tak úspešný ako oni nemáš nato potenciál ináč sa mi tvoje veci celkom vidia ale je to len lepší priemer ( a áno ja nerobím nič ale sloboda prejavu existuje) Petrzalka/stoka- pre všetkých petrzalcanov ste taká istá diera ako všetky iné sídliská na slovensku len máte o niečo viac obyvatelov tak zbytocne ste nacítený Petrzalka/Bronx- zabudnite nikdy nebolo nikdy nebudE fANS vs.Haters- prtoste su dobrý ide im ich veci sa mi vidia tak isto ako sa mi vidí vela vecí od iných interpretov tak ako každému, ale na to aby ste mali nárok komentovať nájdite si najskôr 10 eury a to CD si kupte kokokoti potom máte nárok komentovať dačo

  • DomusiQ
    14. 07. 2009, 1:33
    • hodnotenie: 0
    DomusiQ
    :))

    ja sa do hh síce po tej kvalitatívnej stránke veľmi nevyznám,ale od albumu som možno čakala viac..zato s chalanmi z drmtkz som sa už párkrát rozprávala,nepoznám ich síce dobre,no môžem povedať,že ma veľmi prekvapili,vôbec nie sú namyslení a žijú to čo rapujú a verím im to ........inak radikál si nezmenil meno len tak,ale tak ho nazvali hateri a nechal si to…

  • momeck
    27. 07. 2009, 11:12
    • hodnotenie: 0
    momeck
    trapasss

    ludia ja nechapem co sa vam na tom nelubi wed tyto chlapci pisu o zivote aky tam vonku ani jeden si ho zvas neprezil coo tu pisete komenty tak drzte pisky ked sa vam to nepaci nepocuvajte ale tento album ma zmysel a nekopiruje zadnych nemcov ktory sa hraju na americky rap dramtikz to nepotrebuje ma vlastny styl podla mna su spoko konecne poradny rap na scene

  • EDDn
    01. 08. 2009, 13:33
    • hodnotenie: 0
    EDDn
    Boli ste v pohode, neviem čo si chcete dokazovať

    No som len konzument ale tento noví album je oničom,, stare otrepane temy,, on by aj bol dobry keby sa nestažili byť tak akože tvrdý chlapci,, keby ste boli tym čo ste bolo by to ppč.. Ste raperi novej generacie a snažite sa rapovať ako stará generacia,, bohužial život je otom ako sa všetci posuvame dopredu. Hovorite že chcete aby sa ludia pozerali z otvorenimi očami?? NIE vy chcete aby si všiamali len to zlééé,,, Otvorene - račniete sa na svet divať racionalnejšie… možno zbadáte že vás viac počuvaju mladšie generácie ktoré nevedia ako vyzerá rap z predchádzajucich rokov,,, Mixtejp ste mali dost popiči ale tento album je krok spať..

  • mishelik
    25. 08. 2009, 9:55
    • hodnotenie: 0
    mishelik
    milujeeeem...

    milujeeeem

  • zlattucky
    22. 01. 2010, 12:21
    • hodnotenie: 0
    zlattucky
    Reakcia

    Chcem len reagovať na viacero komentov čo som si tu prečítal: Nie chalani sú neni namyslený, sú v pohode – poznám ich + a každý sme nejaký = súdiť druhého na základe „počul som od niekoho, že…“ je dosť úbohé. Ďalej chalani sa moc nemusia s Turbo Boost, pretože v minulosti mali nezhody hlavne s Billym, s Jedleem ani tak nie. No a Torula neni vlastne Turbo Boost, Torula je samostatná jednotka v Trnave, takisto ako Turbo-T Tučko, pretože oni dvaja sa oddelili od Turbo Boost (Inak Turbo-T vymslel celé Turbo Boost a „niekto“ si privlastnil celú skupinu…). Z toho vyplýva, že Torula je s DRMTKZ za dobre, ale ostatný z TB sú s nimi za zle alebo ich nemusia. Radikál si zmenil nick hlavne kvôli tomu, že v Čechách už existuje raper s nickom Idea, kto nevie nech netrepe blbosti. Pravda je aj to, že si ho zmenil na Radikál pretože ho tak nazývali hateri a podobné individuá, ale aj preto lebo to použil viackrát v textoch a páčilo sa mu to. Takto podobne vznikol aj názov albumu… Mimochodom, raperi z BA a okolia, takisto ako aj ich fanúšikovia ťažko znášajú, že nejaký 3 chalani zo Severu sa dokázali za 2 roky vyšvihnúť medzi top 10 rapových kapiel na našom malom Slovensku a to im vadí! Každý tú spomína ako sa podobajú Nemeckému rapu alebo ako robia kopírku a podobne, pritom ani sami nevedia čo vlastne od tohto albumu čakali… napíšu sem, že čakali viac, alebo iné texty alebo čakali iný rap, alebo že rapujú o tom čo ostatný. Ale skúste napísať čo konkrétne ste čakali, skúste napísať ako ste si predstavovali tie tracky, rými alebo hudby. Nikdo z vás to nedokáže napísať. Ste len rozmaznaný zo všetkého rapu ala stoka rap (hlavne, že tí stokári jazdia na jeepoch a kupujú si byty, ale sú stokári však?!?) alebo vtipné rými od Vecka, či klasika od KF. Neviete už čo by ste zo sebou mali robiť a tak sa sťažujete aké je to na hovno. Ale to, že chalani predali vyše 1400 kusov albumov, majú plné koncerty a dávajú 100% show a majú za sebou už 1 klip a druhý natáčajú, tak to nevidí asi nikto, alebo to skôr nechce nikto vidieť radšej. Trošku by ste sa mali zamyslieť nad sebou poniektorý… peace!

  • 4ma-czech
    23. 01. 2010, 10:57
    • hodnotenie: 0
    4ma-czech
    waschkof

    mel bych vpici at si kazdy dela hudbu podle sebe stejnak s tim nikdo nic nezmuze s tim co kdo vydá,. a je spousta karu co by rapovat vubec nemelo enbo co mi nesedi tak je jendoduse nebudu poslouchat je tolik dobryho slovenskyho rapu ze hovna muzu jenom prehlizet a smat se jim:)) myslim si ze slovaci meli by ste bejt radi za to co mate v rapu bezkonkurencne podivejte se cesko tady je ta scena ksmichu cela az na par umelcu co to davaj peace

Pridaj komentár

Ak chceš pridať komentár, musíš sa najprv prihlásiť