HIP-HOP.sk

Diskusia: H16 - Čísla Nepustia

  • Klavir
    25. 05. 2008, 14:07
    • hodnotenie: -7
    Klavir
    kapor je zrejme buzerant

    kapor je zrejme buzerant alebo bisexual alebo strateny pripad

  • slavoj
    25. 05. 2008, 12:51
    • hodnotenie: 4
    slavoj
    akoze ja som dako H16 nikdy

    akoze ja som dako H16 nikdy nemusel, hlavne po hudobnej stranke co sa tyka, ale tento album sa mi paci...take uvolnenie..pohoda..

  • RicciMC
    25. 05. 2008, 12:12
    • hodnotenie: 4
    RicciMC
    Kvalita

    Tak neviem, ako vam, ale mne sa osobne album viac ako paci.Super temy, beaty, rymy.Najviac sa mi paci : Ludom jebe, Zivot neni fer, Stare casy, Robim co chcem, Davno viem.Proste vsetko.

    Len neviem, ze kde sa vam zda, ze Korec dava to iste.Ale inak Koko, Cigo su dakt dobri. MR maju zmyselensjie texty, iny flow.Po MR je moja naj crew prave 16. Super chalani.

  • Flowi
    25. 05. 2008, 9:34
    • hodnotenie: 4
    Flowi
    H16-Cisla nepustia

    Vcera som si sedel v aute odpalil fajne tucne brko a pustil H16. Kazda jedna skladba ma proste chytila a videl som v tych textoch moju minulost, ked sme ako partia spolu chlastali atd,pritomnost vazne temy...to vsetko tam je...no a klinec na zaver RMX jak sa vies chybat proste peckaa sialena...Koko najs(hehe) zmenil perfektne text a u mna v top trojke reperov na SVK..album je proste super klasika, to co tu trochu chybalooo...tento album nejde inak ako nepodporit...tento rok asi TOP album a neviem si predstavit, ktory album dosiahnu tuto hodnotu na Slovensku:o)))))))

  • kfthebest
    26. 05. 2008, 8:14
    • hodnotenie: -2
    kfthebest
    hm

    no nerob ukvapene zavery pockaj si este na egovu solovku a potom sa vyjadri

  • deliquent
    25. 05. 2008, 9:23
    • hodnotenie: -2
    deliquent
    vau

    ...kapor dufam ze ti dali aspon 2 kila za recenziu...lebo sam tej recenzii neveriš...papaj

  • kfthebest
    25. 05. 2008, 0:23
    • hodnotenie: -6
    kfthebest
    picovina

    picoviny tu trepete kontrafakt luza drviva mensina su o sto krat lepsi ako h16 a to je fakt a este k tomu maju pravdivy rap.......... realny rap pre ludi ktorych fiktivny rap tu kurva nudi

  • simikeee
    26. 05. 2008, 22:02
    • hodnotenie: 2
    simikeee
    a davat dokopy dm a kf?mmm

    a davat dokopy dm a kf?mmm tak to je zle...pretoze kf nesiaha dm ani...nikam :)

  • P3tu1ienka
    27. 05. 2008, 8:17
    • hodnotenie: -2
    P3tu1ienka
    detiiii :)

    tak tak :D

  • Hoco
    25. 05. 2008, 13:04
    • hodnotenie: 4
    Hoco
    a ja sa tu hram na

    a ja sa tu hram na panov........

  • hoperkoo
    25. 05. 2008, 12:21
    • hodnotenie: 4
    hoperkoo
    ty sa už chlapče zobuď s

    ty sa už chlapče zobuď s tým tvojím ,,pravdivým rapom" dpč.. fakt zasranov tu čítať.

  • Secpik
    24. 05. 2008, 21:38
    • hodnotenie: 4
    Secpik
    jednašeska

    no neviem prečo..ale pripáda mi to úplne ako ich Kvalitný material.. ani jeden z trekov neprevyšuje z radu a to sa mi páči alebo niekedy možno aj nie..maju taký vyvážený rap..seberové tracky..určite si ho rád vypočujem zas a zas

  • Novus Ordo Seclorum
    24. 05. 2008, 21:20
    • hodnotenie: -1
    Novus Ordo Seclorum
    A nehovorte recenzisti že

    A nehovorte recenzisti že ste recenziu spravili len tak. Každý vie, že by sa mala recenzia vydať až po pár mesiacoch, keď sa na to človek pozrie objektívnejšie. Miesto toho tu máme juhuhu aký super album kvalitný. Pritom je to len zápal na ľudí aby vás podporili.

  • baartokk
    24. 05. 2008, 18:14
    • hodnotenie: 3
    baartokk
    tak to ma byt

    vyborny album okrem dobreho vyberu a spracovania tém pekne rozjebavaju v textoch tu vasu fiktivnu stoku a ghetto petrzalske vy gangsteri velki pojebani co pocuvaju Moma a podobnych kriplov. Cigo sa mi zda ze dava cim dalej lepsie, Korec a Dilema stale drzia vysoko latku, ani jeden ma nesklamal

  • kfthebest
    25. 05. 2008, 0:20
    • hodnotenie: -6
    kfthebest
    stokari

    no super nazor hlavne ze pred tym ako ich stokari zjebali tak aj ha jedna sestkari boli tak dva roky dozadu velky stokari

  • simikeee
    26. 05. 2008, 21:59
    • hodnotenie: 3
    simikeee
    noa?uz nie su ("zistil som,ze

    noa?uz nie su ("zistil som,ze poznam lepsie miesta...") :) a v podstate ani velmi neboli :)

  • Novus Ordo Seclorum
    24. 05. 2008, 21:12
    • hodnotenie: -3
    Novus Ordo Seclorum
    Otecko Slovenského rapu tu

    Otecko Slovenského rapu tu vôbec nemá čo robiť, pretože skladá texty za nula bodov a furt vypráva že dojde do štúdia dá nové rýmy a neviem čo. Tie jeho rýmy sú asi také, že vždy som vedel čo bude následovať v jeho roýmovanke pre najmenších. Včera som počul tieto čísla a je stále rovnaký, vôbec na sebe nezapracoval a jeho rap mi pripadá, jak keby daboval. A kto to nepočuje, tak je hluchý.

  • Netvor 725
    24. 06. 2008, 21:17
    • hodnotenie: 0
    Netvor 725
    Otecko

    To ked je daco ine, to znamena, ze je to automaticky dobre? Urcite radsej budem pocuvat takeho ADho alebo Slipa (ktori sice maju rovnaky flow) ako niekoho, kto ma sice dobry flow, ale vypovednu hodnotu nulovu... Takze ked Otecko dava rovnako, nevidim na tom nic zle, pokial dava zmysluplne.

  • 2BB
    25. 05. 2008, 11:43
    • hodnotenie: 4
    2BB
    re:

    ked otecko ma rymy ako pre najmensich tak potom co maju mora z molochom???hm?lebo to sa potom uz asi ani neda vyjadrit ta bieda :D dpc

  • Novus Ordo Seclorum
    25. 05. 2008, 22:24
    • hodnotenie: -1
    Novus Ordo Seclorum
    DUO je pičovina, ale staré

    DUO je pičovina, ale staré veci majú svoju hodnotu.

  • micki
    17. 06. 2008, 19:52
    • hodnotenie: -2
    micki
    Takze ty hovoris,ze duo je

    Takze ty hovoris,ze duo je picovina a zda sa mi ze si to bol prave ty kto ten album vyzdvihoval...teraz si zas beries dohuby h16...bracho slovensky rep pre teba asi nie je...daj sa na metal...

  • hip-hop babe
    24. 05. 2008, 16:39
    • hodnotenie: 6
    hip-hop babe
    tento album je uplne

    tento album je uplne super.Skratka H16...dobre temy,dobry zvuk, skvely rap a ziadne primitivne dissy...tak ma vyzerat poriadny moderny hiphopovy album!!!

  • RazR
    24. 05. 2008, 14:16
    • hodnotenie: 4
    RazR
    fajn

    celkom super..nemal som moc rad H16 ale tento album je fakt dobry...hlavne LUDOM JEBE....dobre chalani

  • Ko$i
    24. 05. 2008, 12:17
    • hodnotenie: 5
    Ko$i
    H16 - Čísla nepustia

    kvalita !!! Dobra prace chlapci !! Kéž by jsme tady v Česku měli takovou skvělou skupinu ! Jste nejlepší !!!!!!

  • readyS24
    24. 05. 2008, 12:02
    • hodnotenie: 5
    readyS24
    moj nazor

    Myslim ze Gashtan je trochu zaujaty...ale je to iba moj nazor. Este k albumu: myslim ze album je dost vyvazeny a paci sa mi viac ako kvalitny material. Konecne vypustili party tracky a nahrali nieco kde su poriadne temy. Napriklad Ludom Jebe. Co sa tyka raperov musim pochvalit Ciga, ten ma dost prekvapil a Dusa ktory by mohol nahrat aj solo album. Korec trochu sklamal. Tot vse.

  • sonjoe
    24. 05. 2008, 11:01
    • hodnotenie: 0
    sonjoe
    v pohode album

    v pohode album..potesili ma hlavne aj viac oldschoolovejsie beaty ako len samy crunk a podobne picoviny...8/10

  • SachMat
    24. 05. 2008, 9:30
    • hodnotenie: -8
    SachMat
    kaporko napisal ze H16 su

    kaporko napisal ze H16 su jedini u ktorych je sanca sa dotiahnut na Kontrafakt.Asi nevie ze LUZA je hore ties, pre mna vyssie ako KF

  • B3RNO
    24. 05. 2008, 13:04
    • hodnotenie: 4
    B3RNO
    :-)

    Ty radsej jeb na net a obcas zablud do skoly a nauc sa pisat :-)
    Co sa tyka kapora napisal recenziu, ktora mala aj hlavu aj patu. Mozno trosku vychvalil H16tku , ale ak ma taky nazor, tak v com je problem ? Recenzia je subjektivny nazor autora. Ak to tak autor naozaj vidi, tak v com je problem ? Nato su tam tie 2 strany mince, aby clovek si urobil nazor od oboch. Inak u mna 7/10 ;-)

  • Netvor 725
    24. 06. 2008, 21:10
    • hodnotenie: 0
    Netvor 725
    nepusti to

    Veru tak, B3RNO, "Nato su tam tie 2 strany mince, aby clovek si urobil nazor od oboch"... Ja by som albumu dal 9/10.

    Inak som si vsimol, ze ludia (=deti) nejak nepochopili, co je recenzia a naco je ta druha strana mince a tak namiesto jedneho recenzanta, tu maju dvoch, na ktorych kydaju jedna radost.

    "Stokari" a kydajuci na H16: Nic v zlom, ale vidno, ze vase nazory velmi ovplyvnuje to, co povie Miky, Momo a spol... Nic proti, mam rad jednu aj Druhu Stranu, ale toto je vazne dost. Myslite si, ze ked budete kydat na jednasestku a v diskusiach vypisovat "stoka je ten skutocni a pravdivi rep a jednaseskary mozu ist dopi-e soi", tak tym si moc nepomozte... Spravte si radsej vlastny nazor.

  • cistaHlava
    24. 05. 2008, 2:20
    • hodnotenie: -5
    cistaHlava
    promo

    P.......R.........O.......M..........O

  • kolačko
    23. 05. 2008, 23:55
    • hodnotenie: 0
    kolačko
    Gaštan

    sorry ale nedá mi to viem že sa pokúšaš o nestranosť.... ale toto mi príde že by si h16 najradšej vyfajčil... a ked si recenzoval moma tak si nanho nakidal pičoviny... takže ja tam moc nestranosť nevidím.... skús sa na tom zamyslieť ked už tam pišeš že sa o niečo snažíš a aj tak to nespravíš

  • baartokk
    24. 05. 2008, 18:09
    • hodnotenie: -3
    baartokk
    sak bodaj by nekydal ked momo

    sak bodaj by nekydal ked momo je kokot a nevie pisat o nicom inom okrem "stoky" (aj ked rymi ma celkom v pohode) a o tom jak rozjebava ostatnych

  • 2BB
    25. 05. 2008, 11:44
    • hodnotenie: 0
    2BB
    presne tak !!

    presne tak !!

  • Luk1
    24. 05. 2008, 0:12
    • hodnotenie: 0
    Luk1
    ale

    ten album je kvalitny azasluzi si aj kvalitnu recenziu, to ze "nakidal picoviny" na moma..hmm. sak momov album bol slaby a s H16 sa nemoze ani z daleka rovnat

  • Atlien
    23. 05. 2008, 23:49
    • hodnotenie: 4
    Atlien
    No ja som si hned kupil dva

    No ja som si hned kupil dva albumy. Jeden posielam do Australie kamosovi ktory ajtak bude rozumiet holy prd ale ked sa mu pacia beaty tak nech si fici:)) Ako ohodnotit album..hmmm textovo sa mi velmi paci, naozaj vidno ze chlapci su skusenejsi. Velmi sa mi paci Duso, naozaj to bere hlava nehlava. Som rad ze sa snim poznam aj osobne a dufam ze dokonci skolu a nech sa nato nevyjebe.Pesnicka Robim Co Chcem sa mi paci najviac...no uz tu nebudem mudrovat, album sa mi paci rovnako ako kvalitny material a vzdy budem chlapcov podporovat. Pekny den prajem a admini vy sa nehadajte:))

  • Kikuskooo
    25. 05. 2008, 12:00
    • hodnotenie: 5
    Kikuskooo
    ale fakt

    aj mne sa ten album paci... je fakt brutal, ves co mozes aj mne jeden kupit:D:D:D:D... ale ne aj mi drzime dusovi palce nech sa nevyjebe na skolu:D

  • hoperkoo
    23. 05. 2008, 22:07
    • hodnotenie: 4
    hoperkoo
    album splnil moje

    album splnil moje očakávania. promo či recenziu to je jedno som si prečítal až po dvojnasobnom vypočutí albumu a súhlasím s ním.a to či to ovplyvní ludi riešiť ani netreba, tí čo ich hejtuju ale doma tajne počuvaju tak to aj ostane pri tomto albume a ti čo maju radi ich rap tak to tak aj ostane..

  • Maslo
    23. 05. 2008, 20:14
    • hodnotenie: -1
    Maslo
    ...

    Len nejaké postrehy:
    Kapor napísal v živote snáď len dve recenzie.
    Zhodou okolností obidve na albumy H16.
    Obidve samozrejme vysoko kladné.
    H16 má teda okrem 2 dvorných producentov aj dvorného recenzistu?

    Lumir: Sorry, že takto verejne, ale nečuduj sa, že musíš stále počúvať tie trápne reči o rodinkárstve, viem, že je to pičovina, ale čo si majú decká potom myslieť? Samozrejme nič proti H16, sú mi ukradnutí. Myslím si však, že takéto neobjektívne recenzie im nepomôžu, myslím tú v podaní Kapora.
    Kapor: Morálna povinnosť prispieť pár riadkami? Sorry, takisto nič proti tebe, ale vyzerá to skôr ako riťolezectvo.

  • kfthebest
    23. 05. 2008, 20:49
    • hodnotenie: -6
    kfthebest
    hraci

    no dufam ze sa zase dozviem aky su najlepsi co vsetko maju a tak jaky su hraci a jak im vsetci zavidia ale ked uz sme pri tom nazve cisla nepustia podla mna je to totalna kravina sedelo by to keby boli najpredavanejsi ale najpredavanejsie je tu kontrafakt lebo oni vedia jak to maju robit chapes bracho

  • Hoco
    24. 05. 2008, 17:44
    • hodnotenie: 4
    Hoco
    kfthebest najvacsi netovy

    kfthebest najvacsi netovy hejter:D
    pod kazdym clankom/videom s mojou recou a H16 si ty a tvoje jeble nazory
    píííís

  • kfthebest
    25. 05. 2008, 0:18
    • hodnotenie: -4
    kfthebest
    hm

    hm tak ale ked sa chalani v tvojom veku hraju na panov a podobne tak to uz co je proste ja to takto vidim ak ty nie mne to je jedno ja som napisal len nazor bud he ber alebo neber mne to je uplne jedno

  • hip-hop babe
    24. 05. 2008, 16:43
    • hodnotenie: -3
    hip-hop babe
    OMG kfthebest z teba ma na

    OMG kfthebest z teba ma na youtube ide porazit...sak si toten album vypocuj tento je uplne iny to po prvom pocuti pochopis ak nejsi blby..inak ja som ajinqa1234 z youtube

  • kap0r
    23. 05. 2008, 20:41
    • hodnotenie: 1
    kap0r
    :)

    Maslo, viem že pre mysliteľa tvojich kvalít je schopnosť spájať slová do vety a následne pochopiť význam zložité, koniec koncov u vás v ústave to dokázal iba Gustík. Hint, hint - prvý odstavec v mojej predchadzajucej recenzii :)
    .
    Viem, ty mentálny malorolník, je to nepredstavitelne pre teba - chvalit, ked si to niekto zasluzi. Toboz, ked teba chvalili naposledy vtedy, ked si sa v osmej triede naucil chodit na nocnik.
    .
    Naozaj si myslis, ze potrebujem niekomu liezt do riti nejakymi recenziami, ked 90% ludi, ktorym ty vykas ma pozna este z dob, kedy ty si bol chlipna iskricka tuzby v ociach tvojho otca? :)
    .
    Nezavid murko. Skodi to pleti a tvoj vyzor dalsiu ranu uz naozaj nepotrebuje ;)
    .
    Mimochodom, recenziu pisal Gashtan. Ale to je vedlajsie, ved my vieme ;)

  • Maslo
    23. 05. 2008, 21:00
    • hodnotenie: -1
    Maslo
    ...

    Pozri, ako som napísal, nechcel som ťa uraziť a nemám nič proti tebe, len mi to prišlo dosť divné, keď som tam uvidel tvoje meno a spomenul som si na tvoju prvú "recenziu".
    Mali sme spolu spory v minulosti a ja ich nejakým urážaním nemienim obnovovať, lebo si mi ľahostajný. Maj sa dobre...

  • kap0r
    23. 05. 2008, 23:32
    • hodnotenie: 1
    kap0r
    :)

    nie nie maslo, nespatkuj, stoj za svojimi slovami, internetovy rambo ;) najprv bohorovne vyhlasis ze som "dvorny recenzista H16", obvinis ma z nejakeho ritolezectva, neobjektivneho recenzovania ci co a teraz je vsetko cool a billa heute a nemienis ma urazat? :) ved sa uz dohodni so svojim egom, nebud bludisko sam v sebe :)
    .
    urazat ma nemozes milacik, to by si musel byt niekto iny. ty si uz diagnoza, prisambohu :)

  • Novus Ordo Seclorum
    24. 05. 2008, 0:44
    • hodnotenie: -5
    Novus Ordo Seclorum
    Kapor si trápny. Sa dalo

    Kapor si trápny. Sa dalo čakať že zaútočíš, bo je to tak. Kompletne tá recenzia tu nemá čo robiť, len to tlačíte aby sa predávalo. Odporúčam: Prečítaj si posledný bekstejdž.

  • kap0r
    24. 05. 2008, 0:58
    • hodnotenie: 1
    kap0r
    :)

    Moj posledny prispevok do diskusie: Ver ci never, nikto mna a verim ze ani Gashtana do ziadnej recenzie netlacil. Nemam z predaja ziadneho albumu ani korunu. Za KAZDYM JEDNYM SLOVOM vo svojej casti recenzie si stojim.
    Ak par viet, co som napisal pomoze v predaji vynikajuceho albumu, budem rad. Ak nie, nijak mi to neublizi, ver mi.
    .
    Trapne je to, mily marketingovy analytik Misiak, ze teenageri sa vyzivaju v komplotoch, schizach a fantaziach. Trapne je to, ze miesto toho aby sa tzv. "scena" tesila z kvalitneho pocinu, hladaju a vymyslaju sa dovody, preco tak nerobit. Trapna je vasa zaslepenost, fankluby, tabory, kvazi slang, virtualne svaly, drsne a drze reci adolescentov. Trapna je vasa poza.
    .
    Trapne je to, ze sa nedokazes/te tesit a pochvalit. Nezistne. Za to pi*ovania mate plne usta :)
    .
    A vies co - mas pravdu, trapne je to, ze ti vobec odpovedam. Daj si rohypnol prosim ta, usetri ta to mnohych bolehlavov.
    .
    /end

  • Maslo
    24. 05. 2008, 17:02
    • hodnotenie: -1
    Maslo
    Kapor

    Kapor, si inteligentný človek, tak nerozumiem, prečo máš niekedy potrebu správať sa ako malé dieťa na pieskovisku.
    Najskôr mi napíšeš, že ty si vlastne recenziu ani nepísal, že to bol Gashtan a zrazu, že si stojíš za každým jedným slovom v nej.
    Ešte raz, je mi to všetko v podstate ukradnuté, pretože tiež nemám zo žiadneho predaja ani korunu, ide len o to, že človek, čo nepíše žiadne články, by nemal písať tak zásadné recenzie, akými sú práve spomínané dve.

  • Honoris Causa
    24. 05. 2008, 3:34
    • hodnotenie: -5
    Honoris Causa
    kapre ty si fakt kok. no

    kapre ty si fakt kok. no offece

  • odraz
    24. 05. 2008, 3:31
    • hodnotenie: 4
    odraz
    kap0r, som sa nasmial ako uz

    kap0r, som sa nasmial ako uz dlho ne, ze "chlipna iskricka v ociach tvojho otca", ci "uz sa dohodni so svojim egom" a "nebud bludisko sam v sebe"... sa preber maslo, najprv ho tu verejne obvinis z ritolezectva a potom napises ze "nemam nic proti tebe"...nabuduce si predtym, ako sa unahlis k nejakemu verejnemu vyhlaseniu, vyjasni svoje dectvo a ujasni si svoje stanovisko

    a ze co si maju "decka potom mysliet"? nechaj ich mysliet si co chcu popripade si pockaj na svoje a tym potom vysvetli ako sa veci maju

  • MFX
    24. 05. 2008, 9:13
    • hodnotenie: -4
    MFX
    v niecom mal aj Maslo pravdu,

    v niecom mal aj Maslo pravdu, ale nepokracujem, lebo ma zase niekto obvini ze som hejter, alebo este horsie, ze som stokar, a to fakt nechcem :D

  • DebilnyDebil
    25. 05. 2008, 1:56
    • hodnotenie: -10
    DebilnyDebil
    preco ste tak jebnuti?

    riesite picoviny a stale dookola kokotiny.. hlupaci sprosti! dam vam radu.. precitaj si clanok na hip-hop.sk, otvor ,,word,, a pis si az kym nezaspis.. ked sa zobudis pis zase.. kokotko nevie co, ale aj tak chce nieco napisat a tak to aj vyzera..

  • MFX
    25. 05. 2008, 11:19
    • hodnotenie: 1
    MFX
    ok, a preco to bola odpoved

    ok, a preco to bola odpoved na mna? :p

  • V!j3b4n3_r!ng13
    23. 05. 2008, 19:39
    • hodnotenie: -4
    V!j3b4n3_r!ng13
    PROMO????!!!

    Album som síce nepočul. O recenzii však musím povedať, že jej výpovednú hodnotu považujem za absolútne nepostačujúcu, pretože ju považujem za ZAUJATÚ. Nech sa na mňa nikto nehnevá (premňa za mňa...) ale nie je normálne, aby recenzia bola von dva dni po albume, keď napr. DUO recenzovali po pár mesiacoch. Už samotný vzhľad tohto webu vyjadruje vzťah jeho autorov k H16. Tvorba tejto skupiny je dosť kvalitná, možno povedať, že pomáhajú posúvať scénu dopredu spolu s ostatnými skupinami. Treba však zároveň povedať, že veľká časť ich tvorby sa nezakladá na skutočnosti. Ako môže niekto z dobre situovaných pomerov povedať "idem zo stoky hore"?! Som dospelý človek, ktorý si je dobre vedomý spôsobov ako to na Slovensku funguje a prežil si svoje, preto nemôžem dať svoj rešpekt niekomu ako H16.

  • sojderrrr
    18. 12. 2008, 22:15
    • hodnotenie: 2
    sojderrrr
    snad ne mikymu ?

    snad ne mikymu ?

  • -=jurs=-
    24. 05. 2008, 10:58
    • hodnotenie: 0
    -=jurs=-
    svata pravda...

    mas pravdu...vacsina ludi robi dnes rap len koli peniazom,nic proti sak daco ich živit musi,ale aj tak co ma najviac dorazilo porovnavat H16ku a MR?!kktina ako svet...uprimne si myslim že zmyslom textov a najlepsim flowom disponuje MR a este KF...a keby oni povedali zo stoky hore ok beriem...a toto je dost biedna recenzia...nejdem sa k nej vyjadrovat ale z toho co som si precital som sa o tom nic nedozvedel...možno fakt len promo a prazdne reci o nicom...ale aj tak albac je kvalita,beaty su super a rapy sa daju u mna je cogo a sajs urcite naj z h16...ok už som ticho...

  • hoperkoo
    23. 05. 2008, 22:12
    • hodnotenie: -5
    hoperkoo
    Nevravel to v texte len Korec

    Nevravel to v texte len Korec ?

  • Deputamadre
    23. 05. 2008, 20:05
    • hodnotenie: -8
    Deputamadre
    promotion

    Samozrejme ze to neni recenzia ale promo a ze nie su realni, ale co je horsie produkcie na novom albume su nudne, opat napodobuju frazickami ako ziadny stress a som v zone americky juh a vacsina songov je tema o vsetkom teda o nicom, co sa tyka rapu kokot sajs napodobnuje ega a to ma byt top mc haha, korec ten rymuje ako keby mal 10 rokov a cigo to iste ako minuly album, nevyrazny rap, hlavne ze minuly album boli stokari z ulice a teraz sa od nej distancuju, dilema nikdy nebol stoka studuje na sukromnej skole kde sa plati 60 litrov za rok, tu nejde o rap ale o cisla, deti kupujte to sak preto to robia, ja si viem predstavit aj iny sposob ako vyhodit tri kila, otvaram diskusiu pre deti podte do mna

  • hip-hop babe
    24. 05. 2008, 16:48
    • hodnotenie: 1
    hip-hop babe
    ani to nestoji za to ti

    ani to nestoji za to ti odpovedat ked si taky obmedzeny kar

  • guccci
    24. 05. 2008, 18:01
    • hodnotenie: -5
    guccci
    ng

    Ty si obmedzena ked pocuvas obmedzene skupiny, kolko pocuvas rap, odvtedy co mala h16 prvy album?Ked dospejes potom mozes diskutovat o rape ty decko.

  • Novus Ordo Seclorum
    23. 05. 2008, 19:07
    • hodnotenie: -3
    Novus Ordo Seclorum
    Práve to sťahujem tak som

    Práve to sťahujem tak som zvedavý čo to bude. Každopádne recenzia je tu na to aby sa zvýšil predaj dobrý ťah.

  • kap0r
    23. 05. 2008, 19:11
    • hodnotenie: 1
    kap0r
    :)

    ako vidim, slovensko ma az nadbytok marketingovych expertov :)

  • NIKE
    23. 05. 2008, 18:43
    • hodnotenie: 4
    NIKE
    Moj nazor je asi taky, ze

    Moj nazor je asi taky, ze album chalani zvladli pocul som ho uz 4krat,najviac mi v pamati zostalo 5 trackov, najlepsie su oni nevedia, zivot neni fer, robim co chcem a stare casy...rapy a rymy dobre som spokojny aj ked korec viackrat opakoval to iste na konci rymu to mi moc nepasovalo ale co uz.celkovo dalsi pocin na scene dalsi posun sceny vyssie, cakalo viac ludi kvalitu myslim ze skalnych potesili a hejterov nesklamali.ja tych 5trackov ci kolko som napisal budem pocuvat urcite lebo maju zmysel,slovo,hlavu a patu...vec respect!

  • B3RNO
    23. 05. 2008, 19:07
    • hodnotenie: 4
    B3RNO
    mne este sa velmi paci Ludom

    mne este sa velmi paci Ludom jebe. Vcelku sympaticky text. Tam dokonca dal aj korec normalny text. Text nie rymy :-)

  • B3RNO
    23. 05. 2008, 18:25
    • hodnotenie: 3
    B3RNO
    :-)

    Velmi prijemne prekvapenie co sa tyka albumu, ani som nedufal,ze to takto chalaniska zmaknu. Takisto suhlasim z recenziou. Mozno to intro mohlo byt trosku prepracovanejsie- ale ako sa hovori JEBAT, hlavne ze zvysok je good.
    Po lyrickej stranke zase najslabsi tucny korec, tie chvalenkarske reci mi vadia, ale je sucast timu, tak snad casom aj jeho pasaze prekusnem :-) 3 kilecka ma nezabiju.

  • StoneS
    23. 05. 2008, 17:59
    • hodnotenie: 4
    StoneS
    Dva Palce Hore

    9/10

    Nemam co viac dodat, recenzia tiez super...

  • jeah
    23. 05. 2008, 17:58
    • hodnotenie: 4
    jeah
    Prvykrat suhlasim

    Prvykrat suhlasim s Gashtanom, s obsahom recenzie, v podstate album je vyvazeny, ziaden track nevykukava ani nezapada extra...Co ma vsak zarazilo su Abeho beaty, nemastne-neslane, ked si predstavim ze odprodukoval KF - Zivot je Boj tak...je jasne preco napriek tomu ze avizovali singel s Abeho produkciou ide von "Grimasov" Vitaj v Meste. Pri recenzii ma este potesila velka aktualnost, recenzie sedem rokov po vydejni CD nemaju zmysel ziaden, takto to ma vyzerat. Aj s konecnym hodnotenym sa lne stotoznujem.

  • Lumir
    23. 05. 2008, 18:08
    • hodnotenie: 1
    Lumir
    o recenziach mas pravdu,

    o recenziach mas pravdu, snazime sa to zlepsovat...

  • Hoco
    23. 05. 2008, 17:47
    • hodnotenie: 5
    Hoco
    8/10 sedi velmi vyvazeny

    8/10 sedi
    velmi vyvazeny album ani jedna vec sa neda nazvat slaba
    dobre temy,dobre texty,vyborne beaty
    a napoj omamny mi velmi pripomina rosadu-tiez uplny odjeb :D

  • hts99
    23. 05. 2008, 17:50
    • hodnotenie: 3
    hts99
    heh

    no a nie??? sak to je tribute to marika gombitova... sak ona tez byva v petrzalke:D

  • Hoco
    23. 05. 2008, 18:01
    • hodnotenie: 3
    Hoco
    sak v pohode ja to peklujem

    sak v pohode ja to peklujem uz od vcera
    na to by som si aj klip vedel predstavit:D

  • owen
    23. 05. 2008, 17:38
    • hodnotenie: 3
    owen
    vvytaj v meste

    v pohodke upne, taqq

  • aTaK
    23. 05. 2008, 17:09
    • hodnotenie: -5
    aTaK
    ciselka

    pohodickovy album, som rad ze to nedali cele do dirty stylu, a ze aj tie sampliky boli pouzite, saga pokracuje ma zabila, takisto ako wichov beat, dobry vyvazeny album, cigo zabija kazdym trackom...no nicto idem dalej pocuvat :D pre mna zatial
    7-8/10...mier

    inak akeeee promo, taketo som este nevidel na hip-hop.sk :D

  • moou
    23. 05. 2008, 17:01
    • hodnotenie: -3
    moou
    uhol pohladu

    oooou to je ale radosti,,,som nadšená...alebo žeby ani nee

  • SachMat
    23. 05. 2008, 16:50
    • hodnotenie: -4
    SachMat
    instrumentalne sa da ale

    instrumentalne sa da ale nejake hlboke myslienky v textoch tu nenajdete take beckove nieco ako strapo,taky obycajny album...

  • Juelz
    23. 05. 2008, 16:14
    • hodnotenie: -3
    Juelz
    slabeeee

    urcite nepodporim furt ten isty stereotyp!

  • sojderrrr
    18. 12. 2008, 22:12
    • hodnotenie: 1
    sojderrrr
    tvoja hlava je stereotyp

    tvoja hlava je stereotyp

  • simikeee
    23. 05. 2008, 15:55
    • hodnotenie: 6
    simikeee
    *

    aaa celkovo mam z alba supr pocit...proste ked to pocuvam tak mam z toho uuplne poho naladicku... :) take it easyyy....

  • Prejav
    23. 05. 2008, 15:48
    • hodnotenie: 6
    Prejav
    PODLA MNA JE ALBUM V POHODE

    PODLA MNA JE ALBUM V POHODE

  • simikeee
    23. 05. 2008, 15:48
    • hodnotenie: 7
    simikeee
    *

    mne sa to mooc paci...chalanom sa podarilo... ;) diiks za nice alb :) stare casy kraasny track :)

  • WaWro
    23. 05. 2008, 15:48
    • hodnotenie: 7
    WaWro
    Album

    Album sa mi pozdáva. Na take pohodové počúvanie pri praci či v aute...Recenzia sedi. Je to kvalitka. Robim čo chcem je pre mňa top trek : ) to jest vsetko tak to pocuvaj !

  • hts99
    23. 05. 2008, 15:45
    • hodnotenie: -3
    hts99
    takze...

    vypocul som si to cele tri krat po sebe a som fakt spokojny... nieco je popici nieco slabsie ale celkovo je to dost vyrovnany album... prekvapil ma cigo (akosi mu zhrubol hlas)... dylema klasika, korec = konec ... uz je otrepany... ale aj tak dobry album... original uz je na ceste:) a inak... ta recenzia bola nejak rychlo... nie? a DUO ani Bozk na rozlucku nikto nerecenzoval... jak to???

  • aoslm
    23. 05. 2008, 15:47
    • hodnotenie: -6
    aoslm
    hmm

    ok respektujem tvoj nazor aj ked s nim nesuhlasim :D ... k tej recenzii..sory ale toto nie je recenzia toto je reklama :)

  • aoslm
    23. 05. 2008, 15:42
    • hodnotenie: -4
    aoslm
    och

    ok mozu mat good instrumentalky uznavam aj good texty /ako co :D milujem tie kecy / ale proste aky su to ludia?...myslim ze kazdy vie o com hovorim...

  • simikeee
    23. 05. 2008, 15:50
    • hodnotenie: 4
    simikeee
    myslim ze ako ludia su dost v

    myslim ze ako ludia su dost v pohode...ak ich nepoznas osobne dost dlho tak nevies o com hovoris...ale tak tvoja vec

  • aoslm
    23. 05. 2008, 15:56
    • hodnotenie: -6
    aoslm
    oki :)

    uznavam nepoznam ich osobne vobec...ale poznam ludi aky su oni :) a to mi staci... ako ok vypocujem nepicujem ale urcite ich nepodporim

  • Kikuskooo
    23. 05. 2008, 16:01
    • hodnotenie: 3
    Kikuskooo
    ale no takkkkk

    ale no takkkkk toto co je???? sak akurad to ocuvam uplne maju brutalne songy...
    Cigo prekvapil fakt brutalne uplne dobre tam zajebaval:D:D:D
    Koko Najs aka KOKO SAJZ toe sam o sebe brutal takze neni co diskutovat
    Korec... NO KOMENT!!!! fakt sa horsi
    ale album je brutal fakt sa mi paci:D:D

  • Dalibor 81
    23. 05. 2008, 18:11
    • hodnotenie: 6
    Dalibor 81
    prijemna zmena

    prijemna zmena, konecne SK album, kde se nerotuje se vterinovym intervaleme: curak, jebat, kunda, devka, dick ala MR . To SachMat: Narozdil od jinych je videt ze 16 neni skvadra retardovanejch pubertaku, to je parketa jinych - podle me ma album co se tyce lyriky dobrou kvalitu (pokud srovnavame ostatni SK alba za posledni dva roky). Album lepsi nez od Vecka. Ten koho uz nudi zarazena slovni zasoba jinych crew musi pochvalit, produkcne neni co dodat, mel jsem z toho kurevskejch strach, ale 8/10 mluvi za vsechno :-)

  • stilian
    02. 06. 2008, 20:25
    • hodnotenie: 4
    stilian
    hmm....paráda

    velmi sa mi to paci H16 je podla mna naj slovak skupina...a tym co sa to nepaci nech si pocuvaju mam v p... cely svet ak vas este stale bavia nadavky dookola a nezmyselne.....toto je pre mna rap

  • S!n!Ster
    03. 10. 2008, 16:02
    • hodnotenie: 1
    S!n!Ster
    najlepsi album 08

    najlepsi album 08 ale miki dal tiez dole ale este moloch a dufam ze aj 14:D

  • Ježich
    01. 02. 2010, 19:40
    • hodnotenie: 0
    Ježich
    H16 FoReVeR

    Tak ja vam tu teraz niečo poviem…Lubi sa mi vela pesniček ruznych žanrov, ale iba od H16 poslucham všetkych pesniček a kludně furt dokola…já sem čech, je mi 17 a můžu vám říct není Hip Hop jako Hip Hop…H16 vieďá zajebať a o niečom a nie o ničom…všichni hateři tahněte do PIČE…ste celý posraný z toho že sou dobrý tak do nich marně jebete…ja poslouchám H16 někdo zase něco jinýho a jebu já se vám do toho vašeho ? ne… si počuvajte svoje a nepičujte do inych…sami ste hovno urobili a serete se tu do tvrdej a kvalitnej prace inych…rymy zo srdce su viac ako rymy z ulice… H16 ste najlepšíí

  • 4ma-czech
    01. 02. 2010, 20:54
    • hodnotenie: -1
    4ma-czech
    waschkof

    nevim co je to za kokota toho čecha jak pise na zacatku aj sem taky cech ale ve slovenskym rapu se kurva vyznam a naka jednasestka co si hraje na tvrdy raperi se muze zahrabat nebo jako tobe rymovat do usi deckam este detinstejsi texty proto se vam to libi ty vole neposloochal sem to ale kdyz byly naposled tady ve vyskove tak byly zhuleni jak curaci nemohli ani rapovat a to sou prisni hulici :DD asi maj hodne vysoko dementi:DD

  • Ježich
    02. 02. 2010, 19:36
    • hodnotenie: 0
    Ježich
    zomri

    ty mi tu nepis jaky sem decko ty kokot…pises jak se vyznas ve slovenskym rapu a pritom si od nich slysel dve pisnicky a podle toho si usoudil…mam ted v kompu od nich 83 pisnicek a o zadne z nich se neda rict ze je spatna…nerikam ze nejsou ine dobre rapove skupiny, ale pro me sou H16 najlepsi…asi si byl taky dost zhuleny kdyz si je poslouchal, protoze oni maji aspon smyslne texty o zivote a ne nake sracky a hovna co ma kupa jinych…ty sam si nejaka socka co jim zavidi, az udelas alespon jeden track srovnatelny s tim nejslabsim od nich tak tu neco pis, ale jinak drz hubu…nevim jestli si zaregistroval jejich novy album antivirus ktery nechali fanouskum zadarmo ke stazeni aby nemohli taky kokoti ako si ty picovat ze sou komerecni…pises tu ze sem kokot a to me neznas…si len male decko co soudi lidi ktery nepozna…takze zales domu, rekni mame at ti udela svacinu a rano mazej do skoly ty kokot

<< 1 2

Pridaj komentár

Ak chceš pridať komentár, musíš sa najprv prihlásiť