HIP-HOP.sk

Diskusia: Radikal separuje odpad a rozdáva dissy

  • ˜˜•
    01. 03. 2011, 13:02
    • hodnotenie: 6
    ˜˜•
    uhm

    je to sračka

  • M1Gel
    01. 03. 2011, 13:04
    • hodnotenie: 3
    M1Gel
    zas raz...

    radikar sa tymto dissom sam zaradil do odpadu!

  • Luk1
    01. 03. 2011, 13:06
    • hodnotenie: 1
    Luk1
    aj

    ten druhy by ste tu mohli zavesit http://www.you­tube.com/watch?…

  • kentucky
    01. 03. 2011, 13:13
    • hodnotenie: -4
    kentucky
    :D

    skoda ze to dojebava tymi hovorenymi castami :D ale pobavil som sa… :D som veeelmi zvedavy na odpoved :D

  • XeoN
    01. 03. 2011, 13:14
    • hodnotenie: 0
    XeoN
    zuzi zuzi daj tam aj druhy nech je to...

    zuzi zuzi daj tam aj druhy nech je to spravodlive .)

  • Lukybendo
    01. 03. 2011, 13:20
    • hodnotenie: 3
    Lukybendo
    Diss?

    Tu niekto urobil diss lebo obidva dissy su uplne… slabe. :P Nema na to pisat dissy.

  • zombeat
    01. 03. 2011, 13:48
    • hodnotenie: 1
    zombeat
    aj ked neviem na kolko je originalny a...

    aj ked neviem na kolko je originalny a na kolko kradnuty , a inak neviem priemer az seda farba , kazdopadne aspon je tu sranda aj ked bez vtipu

  • zombeat
    01. 03. 2011, 13:50
    • hodnotenie: 0
    zombeat
    beat je vcelku fajn

    chybajuca cast prveho komentu

  • Konkret
    01. 03. 2011, 14:11
    • hodnotenie: 2
    Konkret
    Celkom

    Mne to celkom ako diss ani nepripadalo podla mna Radikal zisitl že GR je nad jeho sily a snažil sa celý tento beef nejako …skončiť? alebo také niečo

  • zelo_pb
    01. 03. 2011, 14:32
    • hodnotenie: 0
    zelo_pb
    hlupost

    nebavi ma ich rap je to moc detske, na my.hiphop.sk si mozete pozriet vase vzory – sami kokoti, cest vynimkam…

  • AsiTak
    01. 03. 2011, 14:41
    • hodnotenie: 1
    AsiTak
    hmmmm

    Dosť negatívny komentov… ale mne osobne sa minimálne Na pravú mieru veľmi páči… normálne mi to pripadá byť celkom rozumné… a ten text má fakt niečo do seba. Čo sa týka Separovaného odpadu, textovo je to slabšie, ale zas treba uznať, že v niektorých častiach dal fakt dobré flowy. Vo všeobecnosti to hodnotím ako celkom dobrú odpoveď. Technicky sú chalani z GR silnejší, než Radikal, ale zas „Intrigánske dievčatká“ mi viac-menej pripadali dosť odveci… Radikal mi pripadá vecnejší a konštruktívnejší (teda aspoň v Na pravú mieru)… a o tom by podľa mňa kvalitný diss mal byť. Na Intrigánskych dievčatkách som sa zasmial… tu som sa zamyslel… Môj názor…

  • kentucky
    01. 03. 2011, 14:48
    • hodnotenie: 1
    kentucky
    musim suhlasit

    na Pravu mieru ma myslienku a ked si to vypcujes aj suhlasit by si chcel, bo vazne ked ma niekto nebere, nepoznam jeho texty, ich tvorbu, ich vsetko a nezaujimam sa o nich…

  • Bernard
    01. 03. 2011, 15:35
    • hodnotenie: 2
    Bernard
    súhlasím

    sú pasáže, v ktorých reaguje smiešne, ale niektoré odrapované veci sú skutočne na zamyslenie..kon­štruktívne, avšak v tejto situácii už málokto vie reagovať k veci, klapky danej strany a nič iné nevidí. Mám radšej Gr, ale mám dojem, že práve na skladbu „na pravú mieru“ treba konštruktívne odpovedať, lebo povedali tam vážnejšie veci jak pri skladbe o bacilovi.

  • fiaskooo
    01. 03. 2011, 15:08
    • hodnotenie: 4
    fiaskooo
    Vec na Separa mi pride ze bola pisana...

    Vec na Separa mi pride ze bola pisana stylom „budem na silu vtipny“ a tak to aj dopadlo..prva polka ako tak, druha polka snad najhorsie rymy za poslednu dobu..asi zacnime rapovat stylom BUM BUM BUM, PLESK TRESK PLESK, pripadne obdivuhodne lyricke kombinacie ako Bacil Kar, Bacil Fas…ak to malo byt vtipne a satiricke tak to vobec nesplnilo svoj ucel skor naopak..podla mna odpoved na toto asi ani neni nutna pretoze je to tak slabe ze kto ma trosku objektivity a triezvosti v sebe musi v tom citit tu strasnu silenost…o zlej technike rapu sa bavit hadam ani nemusime..

    Vec pre decka je uplny opak, je to asi najlepsie co som od Radikala (mimochodom asi jedna z najhorsich prezyvok vobec) pocul, text je vyborne napisany aj skvelo zarapovany, len neviem co tam hlada slovicko Diss, skor mi to pride ako nejaky pokus o skoncenie tejto prestrelky…

    Osobne si myslim ze Gramo Rokkaz ukazali na Radikalovu vyzvu ci maju tie skillz a ci vedia co je to ten rap az dostatocne jednou vecou napisanou za 4 dni, kdezto tu sme cakali mesiac a mna osobne to dost sklamalo…nie kazdy je stavany na dissy, tam sa neskryjes za manazerske schopnosti svojho dj, tam sa neskryje slaby raper, ktory taha kapelu dozadu, neskryjes tam svoje schopnosti, nezachrani ta silny beat (co na tento pripad vobec neplati =P )

    asi najlepsie bude ked sa na nich GR usmeje, a neha to tak…kto ma usi kvalitu si najde..No offensive iba moj vlastny nazor..

  • RelatiV
    01. 03. 2011, 15:45
    • hodnotenie: 1
    RelatiV
    hm...beat?!

    http://www.you­tube.com/watch?…

    asi takáto je masif sound production :D:D:D

  • zombeat
    01. 03. 2011, 15:59
    • hodnotenie: 0
    zombeat
    @ RelatiV

    tvoj link mi prilis nepripada ako original podmazu kt. je pod Pravou mierou, alebo je to daky Dramakix iny ‚original‘ song podmaz? Pytam sa lebo ich nejak nepocuvam a z nemeckeho rapu tak max Fiva MC,vopred dakujem za blizsie info:)

  • zombeat
    01. 03. 2011, 16:04
    • hodnotenie: -1
    zombeat
    @Relativ - sorry uz som v obraze:)

    zmixol som linky , je to podmaz k smetiar dissu , a ako s avravi na dedine: je to cista corka:)

  • RelatiV
    01. 03. 2011, 16:08
    • hodnotenie: 2
    RelatiV
    :D:D

    nechápem celý loop ujebať z toho…a dal tam len iné kopáky a clapy…a ešte tam napíšu že hudba a master: masif sound :D:D:D to už čo je toto :D:D:D

  • Joshik
    01. 03. 2011, 16:20
    • hodnotenie: 0
    Joshik
    Nechapu proc..

    Jestli se nemylim, do GR patri i Danost, a proc x let naz5 s Drmtkz robil track..? kdyz jsou takovy nepratele..? Hh..

    A jinak k tematu, Radikal jima docela natrel prdel… Je to text na zamysleni.. Ne TRACK do auta na „plny volume“. To tu mnoho fandu GR (deti) nepochopi… :-D a budou i me dissovat.. :-D uz to vidim, do vecera par — za koment, pac delam urcite podle vsech chybu, kdyz preferuju Drmtkz..

  • c1b4z0L
    02. 03. 2011, 23:34
    • hodnotenie: 0
    c1b4z0L
    danostovu tvorbu sledujem ale dal by...

    danostovu tvorbu sledujem ale dal by som tvoju ruku do ohna za to ze vzivote ziadny feat nedal s dramatikz, ti ked budu desatkilove chleby zrat na ranajky tak sa nenapapaju tolko zvratov co danost slaha,,,neviem co je medzi nimi osobne ale zda sa mi ze radikal zbytocne drazdi hada bosou nohou, ved ked clenovia GR repovali, dramatiku este len kacera vyberali v hrackarni, a pri GR urcite neplati, tolko rokov a stale na mieste,,namiesto dissov by sa dramatikz mohol zlepsovat v opisovani skutocnosti, ako hejtovaci, nalozit diss je lahsie ako dat freestyle bez rymov, moj nazor :)

  • diskopribeh
    03. 03. 2011, 2:30
    • hodnotenie: 0
    diskopribeh
    na prvom mixtejpe maju track "Este...

    na prvom mixtejpe maju track „Este nie“, kde je na feate Idea (CZ) a Danost.. a preco im dal feat? zbytocne tu spekulujete, lebo sa to asi nedozviete.. pokial viem tak Danost nedissoval nikoho, skor oni dissovali Danosta, kedze svoj diss mierili voci celemu GR.

  • WaWro
    01. 03. 2011, 16:27
    • hodnotenie: 4
    WaWro
    Smiešne

    Prvým dissom sa separoval komplet sám a v druhom? Zistil že na to nemá ta sa snaží hrať do Outu. Mimo..!

  • Bekacko
    01. 03. 2011, 16:48
    • hodnotenie: 2
    Bekacko
    K tym "Ukradnutým beatom" :)

    Ukradnuty ako ukradnuty, vies co je samplovany beat alebo podmaz? vygoogly si to keď tak :) a napr. kontrafakt kajdzas limit :) ten podmaz je napr tiež ukradnuty?

  • RelatiV
    01. 03. 2011, 16:57
    • hodnotenie: 0
    RelatiV
    ale je rozdiel sampel a loop...

    a tu je evidentne celý loop ujebaný :D:D:D a to už nie je samplovanie ;)

  • zombeat
    01. 03. 2011, 17:06
    • hodnotenie: 0
    zombeat
    googlit nemusim

    nemusime chodit daleko priklad ‚diamanty navzdy‘ od Geboda http://www.you­tube.com/watch?…, vysamploval K.Westov track http://www.you­tube.com/watch?…(kt. samploval zasa J.Bond Theme atd) Gebod ten povodny sampel prehral komplet na klavesoch + zvysok je od neho (beaty atd.) a to co dal Masif je ako pisal vyssie RelatiV

  • 100%
    01. 03. 2011, 17:25
    • hodnotenie: 1
    100%
    Reakcia

    Relativ Masif vysamploval .......a k dissom su kvalitne …ten na Separa je slabsi ale viac vtipnejsi co bol aj zamer…a na pravu mieru toje diss aky mali spravit GR lebo tak sa to robi…Podla mna Radikal dal velmi dobre

  • RelatiV
    01. 03. 2011, 18:14
    • hodnotenie: 0
    RelatiV
    hm...

    no podla mňa to nevysamploval…sam­pel je určitý tón z beatu, napríklad kopák, clap, hajtka, a loop je nejaká celá časť beatu…a podla mňa toto je loop celý odtial…neverím že by to vysamploval po jednom tóne a nakoniec potom spravil to isté :DDD

  • aTaK
    01. 03. 2011, 19:19
    • hodnotenie: -1
    aTaK
    beat

    ano sampel je cast s nahravky hudby, moze mat pol sekundy ako si spomynal:kopak, snare, cinely atd, alebo moze mat aj 20s, je na producentovy ako to zmixuje.ver mi masif neukradol nic, sak ked si to vypocujes je tam rovnaka vysamplovana povodna melodia ale rytmus/tempo je uplne ine,bicie su ine, celkovy zvuk je iny…preto beat a master masif, mne sa pacia tieto radikalove veci viacej ako to co dal predtym na bacila, tu aj dava flow, ale stale vyhrava GR…lebo amsterdam ma najhorsi refrem co nema nic spolocne s rapom a zatym si stojim…

  • aledoprdeleuz
    01. 03. 2011, 20:37
    • hodnotenie: 0
    aledoprdeleuz
    Si vedla, ako ta jedla...

    Vysamploval, pretoze ani ti nemci to nemali original. Tak schvalne, otvor usi a pocuvaj. Keby si daval lepsi pozor na hudobnej vychove, vies, ze to je z Cajkovskeho opery Labutie jazero ( neber to v zlom (-: ). Takze bezna producentska prax, vsetci producenti v podstate takto kradnu. Tu je dokaz http://www.you­tube.com/watch?…

  • aTaK
    02. 03. 2011, 0:24
    • hodnotenie: 0
    aTaK
    sample

    ja viem ze je to kradnutie ale to sa v hiphope od zaciatku, sak dve platne dj a BUM BAC :) nie? o tom to je, sample maju nenahraditelnu atmosferu. ked to zrychli,s das tam ine tempo, nieco dohras, nieco nasekas, ja to milujem na beatmakingu. Taky beat ako dal MAESTRO na gramo rokkaz by nebol nic bez toho samplu nasekaneho. by ti hral bass a bicie :) inak komercne znamy si platia tie vysamplovane veci…zaplatia licenciu, stary uz skoro mrtvy soulovy hraci dostanu almuzmu a oni maju kruty beat :) kanye west napr. pozri si ten booklet, tolko samplov bolo pouzitych a kolko sa komu zamplatilo zane, aj H16 ked isli vydat idem si svoje tak sa opytali mariky a ta im dala povolenie…je to hakliva tema, to ano ale ze vsetci kradnu to nie, a ked to nepouzijes na komercne uceli sebaobohacovania tak myslim si ze to neni pravne postihnutelne, rozpraval som sa o tom s zvukarom a hovoril ze do 10 sec ked zrychlis tempo nemaju sancu..ale to je na dlzsiu diskusiu, asi o tom napisem clanok nech sa aj ja dozviem maximum, ale z dotedajsimi info ti viem povedat ze nie vsetky sekvencie samplovane su kradnute a ked niesu pouzivane na komercne tak to v pravnom svete neni ani kradnutie…aj z kreativneho hladiska, niekedy vies pridanim roznych biciich a rychosti/nastrojov urobit uplne inu nenahraditelnu atmosferu beatu…mier

  • aledoprdeleuz
    02. 03. 2011, 10:01
    • hodnotenie: 0
    aledoprdeleuz
    Dakujem za objasnenie

    Btw ten nadpis si vedla, ako ta jedla som adresoval relativovi a nie tebe, kolega. S tymi samplami na tom nieco je, ma to vela do seba, niektore sample su extra krute, napriklad AOTP – Seven. Kayne ma toho vysamplovaneho tolko, ze ani sam uz asi nevie, ale zase genialna praca, zober si Flashing Ligts, alebo aj Stronger.

  • aTaK
    02. 03. 2011, 10:16
    • hodnotenie: 0
    aTaK
    JASNEEE SEVEN!!!!! to je AKA supa, ill...

    JASNEEE SEVEN!!!!! to je AKA supa, ill bill urobil, to su moje srdcovky, pardon kolega, nechcel som sa do teba pustit…uzivajme si krute samplovane a tiez aj hrane beaty, o tom to hiphop je, v kreativite sa medze nekladu.. .inak cekni si bacil street tape – idu po mne s MOMOm, kruty beat…teraz ma inak vyst ill bill a vinie paz- heavy mettal kings :)

  • M1Gel
    02. 03. 2011, 12:29
    • hodnotenie: 0
    M1Gel
    do samplovania sa nerozumiem

    a vim otom picu ale seven je supa :D:D:D

  • fiaskooo
    01. 03. 2011, 18:45
    • hodnotenie: 0
    fiaskooo
    :D

    ty sa fakt asi necitis chlapce…

  • B3RNO
    01. 03. 2011, 17:35
    • hodnotenie: 3
    B3RNO
    Uf

    Niekolkokrat som sa vyjadril , pred dissmy co nastali, ze dramatikz je na picu kapela A zdoraznoval som to poriadne ;-). Ale radikal ma plus za diss. Myslel som,ze mu budu hovna stekat po nohach po Separovej odpovedi a on sa neposral , ale napisal dalsie rymi. Dokonca vyplul zo seba vcelku slusne. Jasne ze na GR sa nechyta, co nemeni nic na veci, ze sa posnazil. Na pravu mieru je pre mna slabsie – mozno pre to, ze je to take suche tazkopadne vysvetlovanie z jeho pohladu. Aj tak si myslim ze DMS da album roka ;-) Ich EP som pocul viac krat ako vsetky albumy,mixtepy a dema dramatikzu dokopy,

  • Brko666
    01. 03. 2011, 17:58
    • hodnotenie: 1
    Brko666
    radikal jeb uz na to

    chudak chlapec robi reklamu co to da ale vestu polovnika si aj kupi len jeho mama

  • Brko666
    01. 03. 2011, 18:06
    • hodnotenie: 1
    Brko666
    rozmyslajte

    preco asi neni v ziadnom disse ten chlapec s baranicu? lebo solo vydava radikal tak on si robi reklamu

  • Bekacko
    01. 03. 2011, 19:18
    • hodnotenie: 0
    Bekacko
    :)

    Proste pod GR vydavaju v celku dobry rapperi, zatial nekon, Sepra,DMS a Danosť su fakt dobry a na ten ich album čo bol viššie spominaný si určite vypočujem. Ale uznajte Decko zašotoval v dise „modli sa aby sa nepridal aj Danosť“ to by malo asi troška vačši level. Nepoviem že Dramatikz nerobia celkom v pohode hudbu ale celkovo GR su podla mojho osobneho nazori lepši a čo sa tika Radikala Diss „Uplna nula“ nieje to dobre niečo dal niečo vobec, fakt a podla mna to Bacil myslel uplne ako Radikal a trošku to moc nafukol :) a ak si myslí Radikal že je lepši tak nech nezabuda na fakt, že možno bez Nazov Stavby čiže aj Bacila aeśte staršich skupi,by bola rapová scéna na Slovensko teraz :)

  • Bekacko
    01. 03. 2011, 19:20
    • hodnotenie: 0
    Bekacko
    A suhlasim s toui reklamou

    Hej tiež možne že Radikal si chcel tym disom možno nepriamo možno nie naschval spravit tak trocha reklamu :)

  • smartkgb
    01. 03. 2011, 19:24
    • hodnotenie: 0
    smartkgb
    Na...

    Na

  • smartkgb
    01. 03. 2011, 19:32
    • hodnotenie: 3
    smartkgb
    nejakym nedopatrenim sa to odoslalo, Na...

    nejakym nedopatrenim sa to odoslalo, Na toto som cakal cez dva tyzdne?

  • WaWro
    01. 03. 2011, 19:39
    • hodnotenie: 0
    WaWro
    hehe

    akože, ja som nič iné neočakával starký :) nebodaj ty hej? Viem že sú tvoji obľúbení chlapci :)

  • smartkgb
    01. 03. 2011, 20:25
    • hodnotenie: 9
    smartkgb
    Tak ta skladba na Decka je celkom dobra...

    Tak ta skladba na Decka je celkom dobra a vlastne konecne nahral celkom schopnu vec lebo tie ich dva albumy hlavne ten posledny je podla mojho nazoru odpad a to na Decka ani neberem ako diss, dost tam pocujem opatrnost ale mohol si dat pozor o com sere text na to ze to daval 2 tyzdne a trocha rozmyslat pri tom lebo sam chcel od Gr aby mu ukazali co je rap a dali to dvaja a teraz picuje ze je sam proti „dvom“ a sam by mal porozmyslat preco je sam a nikto sa k nemu neprida a ani jeho partak Viem ze vravel traja ale to len preto lebo tie scratche boli perfektne tak to rata chalan (A nech mi tu neoponuje nejaky mudrlant ze Stopercent je mudry na to aby neodpovedal, lebo mali to dat bud spolu alebo vobec) V jednej vete sa brani ze nic nevravel na djov v TT a v zapeti ze to je uz minulost a tym to prizna Vravel ze si vazi kazdeho fanusika ktory ich pocuva a podporuje ale preco potom pisal tym „Chaos in town“ nech stiahnu z youtube skladbu? Rapuje o komplexe a intrigach a ze ich riesime,(nazor nie su intrigy) pokial je riesenie druhych to, ze sa nas niekto pyta na nazor tak potom mam dost, Komplexy u nas neevidujem, skorej tak rozmyslam ze preco samozvana buducnost slovenskeho rapu nemala koncert v ba okrem T-Music Mna by to sralo byt tak super raper a nemat koncerty v hlavnom meste A ked nenajdes Separa na youtube tak to je v pici totalne, lebo ked nejsi na youtube si nikto, youtube je kariera! Hlavne ze drmtkz mazu odtial komenty a blokuju ludom komentovanie a verte mi ze tych co pisu k veci… To je odomna vsetko (Faktov je viac), nechce sa mi to dalej rozoberat a rozmyslat nad niekym kto mi je ukradnuty a mna sa to ani netyka len som dal „nazor“ ale ked bude odpoved tak rad dodam beat…

  • B3RNO
    01. 03. 2011, 21:00
    • hodnotenie: 0
    B3RNO
    Mozno by si ho sundal aj nejakou 16tkou...

    Mozno by si ho sundal aj nejakou 16tkou ;-) Na veckovom albume, co to skusalo par DJ, ci beatmakerov tak im to neslo az tak zle.

  • smartkgb
    01. 03. 2011, 23:49
    • hodnotenie: 0
    smartkgb
    No dam asi nieco na gramo...

    No dam asi nieco na gramo rokkaz

  • WaWro
    01. 03. 2011, 23:05
    • hodnotenie: 0
    WaWro
    :)

    Tomáško, mne to nemusíš vysvetovať, sám to vidím :) ale pekne si to napísal

  • 100%
    02. 03. 2011, 8:11
    • hodnotenie: 1
    100%
    Reakcia

    Smart uz ked hovoris o Trnavskych DJ tak si spomen ked robil Torula tejp ktory 3 Trnavsky Dj picovali ze tam nechcu mat Dramatikz preto tracky z Radikalom a Stoprom dali von skor…Ja nemam nic proti Drmtkz ani proti Gr ale ked uz pisete nazory tak sa tiez pridam :) Takze prv Radikal branil svoju kapelu Bacil ich spomenul v texte Gramo Rokkaz ich vela krat spominaju…A to najkrajsie je ten vas diss od GR kde spominate ze sa Radikal chytil na 1 vetu no aj Gramo Rokkaz sa chytili na 1 vetu :) Vlastne je vela veci co by som tu este vysvetlil hlupacikom co si myslia ze staci pocut nic nevediet a naklekpat do klavesnice a hodit koment na Drmtkz aky su slaby :)

  • smartkgb
    02. 03. 2011, 11:50
    • hodnotenie: 0
    smartkgb
    Ono je vlastne jedno ze o co slo, ale...

    Ono je vlastne jedno ze o co slo, ale ako to ma v texte a ked ide o torulov tape, nie je to moc stara zalezitost. A kde Gr vela krat spominaju drmtkz okrem blbej otazky u Veca? Vlastne cele to je len kvoli tej otazke, a ano chytili sa aj GR na jednu vetu ale hlavne na tie intrigy ktore neboli Len s toho „nazoru“ musel spravit nieco viac (Aby to nejak vyzeralo) lebo inak by to malo zniet takto „A chlapci z Gramo rokkaz nedavajte na nas nazory, aj ked sa vas pytaju v relacii a ukazte mi co su to tie skills“ Mali sme klamat? a povedat ze jasne Drmtkz si idem, vcera som si kupil morfium? A ja nepisem o Dr lebo proti Masifovy a Yakshovy nic nemam. Preco by iny ludia nemohli pisat o tom ze Dr su slaby? je to ich nazor ved, tebe sa paci vsetko?

  • AsiTak
    02. 03. 2011, 12:30
    • hodnotenie: 3
    AsiTak
    hmmm

    Ja by som k tomu povedal len toľko, že som si tú reláciu pozrel len kvôli tomu, čo z toho vzniklo… a je to vecou pohľadu. Podľa mňa to nebolo normálne vyjadrenie názoru… nič sa dokopy nepovedalo a len tak v odporných arogantných náznakoch bolo cítiť, že DRZ sú podľa chalanov napiču. Ale názor podľa mňa vyzerá inak. Proste Separ a spol. sa tvárili ako bohovia, ktorí sa neznížia k tomu, aby sa vyjadrovali k takým sračkám, ako Dramatikz… a postupne z nich vyliezlo pár slizkých urážok (takže slovo „intrigy“ nie je až tak strašne odveci… bolo to také nepriame, s okolkami). Nešlo o to, ČO povedali, ale AKO to povedali. A Radikal v Legendárnej nule nepovedal: „Urobte na mňa diss,“ takže stačilo dať technicky silný track, kde by ukázali skills a poriadny rap… načo taký diss? A okrem toho nevidím dôvod urážať Stopercentov výzor, kritizovať imidž (čo je dosť úbohé, hoci tá baranica v klipe bola fakt odveci), smiať sa z výzoru (nikto nemôže za to, aké má oči alebo črty tváre)… Jednoducho sa mi zdá, že Separ a Decko to zatiahli tam, kam až nemuseli… To je môj názor. Ale vo všeobecnosti musím povedať, že GR mám oveľa radšej, než Dramatikz, takže to nie je o tom, že by som chcel kohokoľvek obhajovať… Len sa mi niektoré veci zo strany GR zdali prehnané…

  • smartkgb
    02. 03. 2011, 14:00
    • hodnotenie: 3
    smartkgb
    Prepac, neprecital som si to cele,...

    Prepac, neprecital som si to cele, nepamatam si to presne ale nejak takto to to povedali : Neeee, to su picoviny nebudeme to riesit, Vec : Preco, Ved my to chceme Preco ked im smrdi hovno maju nanho pouzit osviezovac, hm? tak to povedali tak ako to povedali a aroganciu tam necitim. Nechceli to rozoberat lebo je to na dlhsie a Separ to jednoducho zhrnul a povedal to jak to povedal, a nevyjadrili sa vsetci, a ver mi ze taky Rebel pozna len Dramatikz ako nazov skupiny a tvorbu vobec a je toho viacej co nepocuva takze to hodnotit nemohol napriklad. Tak neber to ako celok ze GR lebo vyjadrilo sa len 15 percent z GR bo ostatnym to nestalo za rec a co je na tom?Nejsu jediny… Separ uz teraz vazne nema rad Radikala a dal to jasne najavo doteraz a este aj da,to ze sa ti zda arogantny to je tvoja vec, mozno ho raz spoznas osobne a bud sa ti to potvrdi alebo zistis ze je uplny haluzar a pohodak…

  • iGGGi
    03. 03. 2011, 0:03
    • hodnotenie: 1
    iGGGi
    mne sa zdalo, že to povedali normálne...

    mne sa zdalo, že to povedali normálne žiadne arogancia tam nebola…o tom že sú silno ovplyvnený nemeckou scénou bolo v podstate verejne tajomstvo :)) a to že nemajú skillz bolo asi myslené na to že sa im to nerýmuje a v podstate na toho stopercenta ktorý je slabý raper. Skôr je na zamyslenie to prečo radikal sa teraz hrá na nejakého obhajcu svojej rodiny či čoho ked pred tým než vydali tu sračku s názvom morfium ich verejne urážal tesla a vyzval ich na diss na jeho stranu…prečo sa vtedy radikál nebil do hrude? Bacila zdissoval za jednu rozpoluplnú vetu ale teslu nechal tak ? skôr mi to pripadá, že radikal si robí svojej vlastné „intrigy“ – čo a kedy bude pre neho viac prospečné…

  • AsiTak
    03. 03. 2011, 13:47
    • hodnotenie: 0
    AsiTak
    hmm

    Ono tu je ten problém, že sa nebavíme o faktoch, ale čisto subjektívnych veciach. Čo je arogancia? Čo je a čo nie je arogantné? Kde je hranica? Navyše záleží od toho, či daného človeka poznáme, či poznáme jeho vyjadrovanie, správanie, osobnosť. Navyše každý je citlivý na niečo iné a na niečo iné kladie dôraz (niekto na formuláciu, niekto na podtext, niekto na energie, ktoré to vyjadrenie sprevádzajú). Každý je zvyknutý na iné formulácie, iný stupeň „diplomacie“… A možno je to divné (hlavne keď sa bavíme o Hip-Hope), ale mne skrátka chýba (a nie len u Separa, ale u väčšiny ľudí) akýsi „rešpekt“. V tom zmysle, že rešpektujem každého, kto sa o niečo snaží, kto tvorí, kto niečo robí… Nemusia sa mi páčiť výsledky jeho práce, ani on… Ale to nebráni akejsi základnej medziľudskej úcte… úcte medzi „kolegami umelcami“, hoci každý má úplne iné predstavy o tom, ako by sa to malo robiť a ako by to malo vyzerať. A potom by aj vyjadrenia na adresu iných ľudí zneli inak… Ja to beriem z tohto pohľadu… Ale tu by sme, samozrejme, mohli hovoriť aj o Radikalovi… to je úplne jedno…

  • iGGGi
    04. 03. 2011, 12:34
    • hodnotenie: 0
    iGGGi
    ....

    v podstate máš pravdu…len by som dodal, že ten rešpekt si človek musí zaslúžiť či v hudbe alebo športe v práci…atď

  • AsiTak
    04. 03. 2011, 13:28
    • hodnotenie: 0
    AsiTak
    rešpekt...

    Tu sa už dostanem príliš ďaleko, takže aj skončím… ale ešte ti odpoviem: Znova je otázkou, čo je rešpekt :-) Nejdem sa púšťať do definícií, ale faktom je, že toto slovo sa dá ponímať rôzne. Ale dajme ho teraz do rovnosti s „láskou k blížnemu“ (z kresťanského hľadiska, hoci kresťan nie som). Skutočnú lásku (parnerskú, hlbokú, selektívnu) si človek musí niečím zaslúžiť… ale tá všeobecná láska k blížnemu sa vzťahuje na každého. Súhlasím, že rešpekt, o ktorom hovoríš ty, si musí človek zaslúžiť. Ale skrátka si myslím, že ten „základný rešpekt“ k ľudskému snaženiu a ľudskej práci ako takej je vhodný. A keďže napr. DRZ majú relatívne dosť fanúšikov, zrejme tam nejaké tie kvality budú, hoci ani ja sám ich nevidím. A ak táto hudba dokáže naplniť a uspokojiť toľko ľudí, je to predsa super, je na tom niečo úžasné, nie? A aj takéto skupiny v konečnom dôsledku prispievajú k tej krásnej diverzite na tejto planéte… A aj to je čosi, čo si podľa mňa zas skrátka pýta aspoň ten základný rešpekt… Je to zložitá filozofická (až duchovná) záležitosť, ale myslím, že sa v podstate chápeme…

  • iGGGi
    04. 03. 2011, 13:50
    • hodnotenie: 0
    iGGGi
    myslím si, že ten základný rešpekt...

    myslím si, že ten základný rešpekt o ktorom hovoríš ty asi majú nakoľko by sa k ním ani nevyjadrovali,čiže z tejto stránky je tam tá tzv. úcta…druhá stránka toho rešpetku je v tom, že máme tu viacej pohľadov jeden ten pohľad fanúšikov, druhý je pohľad ostatných reperov. Otázka znie takto majú rešpekt (rešpekt berme ako uznanie ich tvorby a pod.) reperov? Tento pohľad môže byť iný ako fanušikov, taký človek ktorý niečo robí v určitej oblasti je jedno či je to rap, šport,maľba, film…má iný skúsenosti a myslím že aj názor čo a ako sa má robiť…to môžme ukázať na príklade speváka, ktorý vie spievať ale textovo a hudobne sa nevie presadiť ale vie pekne prespievať niekoho iného (napr. susan boyle, superstáristi) myslíš že takýto umelci majú rešpekt od ostatných spevákov? Tým nenarážam na to, že Drmtz nemajú svoju tvorbu ale na to že niektoré názory o vplyve nemeckej scény môžu vadiť raperom, dj a pod ktorý do toho vydia inak ako obyčajný fanušikovia.´´Dal­šia otázka je či títo umelci vôbec stoja o repšekt od ostatných alebo či im stačia fanúšikovia…máš právdu je to debata ktorá zachádza k filozofovaniu a tým sa aj tak nič nevyrieši takže asi tak :)

  • smartkgb
    04. 03. 2011, 17:03
    • hodnotenie: 0
    smartkgb
    Ja to zhrniem, Respekt : Nemam,...

    Ja to zhrniem, Respekt : Nemam, nechcem, nevyzadujem, ci som ho dosiahol to neviem, to by mali hodnotit ludia a nie ja a ani to nechcem vediet a preto som sa to ludi nikdy nepytal. Respekt jebem cely ako je ale chovam ho k par malo ludom a k nim jednoznacne nepatria Radikal, stopercent a mnoho mnoho dalsich a nie len v hudbe ale vseobecne… Viem ze som asi nepisal uplne k veci, ale zas som si neprecital cele co si pisal a mam pocit ze nedokazem polemizovat a rozoberat az takto veci ktore ma nejak netrapia a nechcem hlavne mudrovat radsej :)

  • iGGGi
    04. 03. 2011, 22:25
    • hodnotenie: 0
    iGGGi
    oka ved to nebolo priamo smerované...

    oka ved to nebolo priamo smerované na teba teda ak si reagoval na mňa :)

  • smartkgb
    04. 03. 2011, 22:37
    • hodnotenie: 0
    smartkgb
    Ne ne to bolo celkovo viac menej ako to...

    Ne ne to bolo celkovo viac menej ako to ja vidim ked sa povie „Respekt“ a vlastne som odpovedal trocha inak a na AsiTakov koment

  • vajcia
    01. 03. 2011, 19:30
    • hodnotenie: -4
    vajcia
    Dramatikz!!!

    sewer naklada

  • D.K.
    01. 03. 2011, 19:48
    • hodnotenie: 0
    D.K.
    zial pocuval som to zo znechutenim ale...

    zial pocuval som to zo znechutenim ale beriem si k srdcu jeho radu a nebudem stracat cas s tym co sa mi nepaci podla mna si ide sam proti sebe ale jebat – stale je co pocuvat takze nemam problem, dajte si radsej PDP a vysparajte si usi :)

  • Prejav
    01. 03. 2011, 20:25
    • hodnotenie: 1
    Prejav
    myslim ze minimalne diss na Decka ma...

    myslim ze minimalne diss na Decka ma niečo do seba… nezabudnite ma ukrižovať zato že nemám subjektívny názor…

  • Konkret
    01. 03. 2011, 21:06
    • hodnotenie: -1
    Konkret
    ešte

    Ak GR odpovie tak naloži poriadne, alebo sa iba pousmeje a bude tvoriť ďalej tak ako doteraz

  • Koby
    02. 03. 2011, 0:01
    • hodnotenie: 2
    Koby
    :)

    Diss na decka je radikalov zivotny vykon :) ale vazne ani nie ako diss ale celkom slusne paci sa mi to .. na separa co dal mi pride na silu smiesne ale moc nepodarene . GRRRRRR :)

  • SISIINQA
    02. 03. 2011, 17:28
    • hodnotenie: 0
    SISIINQA
    ako ja si myslim ze po troch týzdnoch...

    ako ja si myslim ze po troch týzdnoch je to dost plytké

  • zombeat
    02. 03. 2011, 18:20
    • hodnotenie: 1
    zombeat
    @ D.K

    sparam sparam :)

  • diskopribeh
    03. 03. 2011, 2:34
    • hodnotenie: 1
    diskopribeh
    Separ diss podla mna uplna sracka.....

    Separ diss podla mna uplna sracka.. Decko diss by som moc ani nenazval dissom, skor taky „drama“ track, je pekne ze rozprava fakty, ale vidi to len zo svojej prospektivy, chyba mi tam nadhlad.. Neni zas take lahke spravit dobry diss, na Slovensku sa to podla mna podarilo iba Teslovi.

  • hallabeat
    03. 03. 2011, 16:07
    • hodnotenie: 1
    hallabeat
    RAP

    Dobre more , ale keby ste fakt neminali nac na kokotiny ale na na co najviac poradnych trekov jak je tento diss-.peace

  • Bernard
    05. 03. 2011, 19:33
    • hodnotenie: 3
    Bernard
    smeťár?

    už len kôli tomuto som si povedal, že je Radikál jebko, maximálny, ani som si to nemusel vypočuť, smetiar je veľmi nedocenené zamestnanie ty chytrák, narozdiel od teba takí ľudia robia niečo dôležité, aj vďaka nim tvoja primitívna prdel nie je v smetiach, premýšľaj synku teda nad tým akú nepríjemnú a záslužnú prácu robia takí ľudia, kým použiješ názov ich zamestnania ako urážku..blbeček..

  • TomašJedno
    25. 03. 2011, 8:08
    • hodnotenie: -1
    TomašJedno
    RADIKAL sak ty si cisty...

    RADIKAL sak ty si cisty luzer:DDDPARODIA SLOVENSKEHO ANTI RAPU:DDDD

Pridaj komentár

Ak chceš pridať komentár, musíš sa najprv prihlásiť