HIP-HOP.sk

Diskusia: Popradskí 052 konečne dokončili demo

  • Luk1
    31. 12. 2008, 18:34
    • hodnotenie: 0
    Luk1
    nj

    tak toto ma dost sklamalo slabe to je, no, inac na vychode su naj n2h

  • SpityBastard
    29. 12. 2008, 23:18
    • hodnotenie: 0
    SpityBastard
    buzny : recky, kakawko, atď...

    Brečka, skus raz nežvastat, ale tvoriť. možno ťa ta kritika prejde...
    odstahoval si sa??? prosím. o blbca menej.
    do rascalla sa racej neobuvaj. spravil toho viac jak ty svojim prasivym pyskom.
    a ostatní hujeri jak kakawko a spol. ....
    skus prist tu a zistis co je vychod.su tu ludia co ta rozprasia troma vetami! daj track a dostanes odpoved. zistis kto je lepsi.
    Poprad ožíva !!! Len vy blbci to neviete...

  • Netvor 725
    30. 12. 2008, 15:59
    • hodnotenie: 1
    Netvor 725
    eeej

    Nie si ty niekto od nich alebo dáky ich kamarát? Podľa profilu na pokeci sa mi zdalo, že hej...

    Inak začínajúce skupiny veľmi radi argumentujú rečami, že "ty si nič neurobil, tak nekritizuj" a podobné trápne reči. VEĎ TO JE CHORÉ! Nevravím, že každá kritika je konštruktívna, ale vie si niekto z vás predstaviť, že pôjdete čo ja viem do reštaurácie, kuchár vám dá dáky humus a keď ho zákazník skritizuje, tak kuchár mu povie, že "ty si nič nenavaril, tak nekritizuj"? Je to v poriadku? Asi nie, že...

    Alebo majú podľa teba všetci rapovať, aby mohli niečo okomentovať alebo skritizovať? Wake up, dummies...

  • reckypp
    30. 12. 2008, 11:26
    • hodnotenie: -1
    reckypp
    ale no

    ja tvorit nebudem lebo si viem priznat, ze rapovat neviem a nebudem zbytocne vypustat kokociny aby mali niektori ludia o dovod viac robit si z rapu srandu,inak kto si ty? nejaky mc?co byva s mamou v jedno izbovom byte a mas komplexi takze zacinas rapovat, ze zivot je napicu a poprad je najvecsia stoka?v poprade je rap napicu je to tak a bodka,ty asocial s vyzorom bezdomovca, moj pes vie lepsie brechat a verim tomu, ze by som z toho urobil the best beat pre nejakeho super rapera z pp, ako vravi euforio je rozdiel byt raper a rapovat,je tu plno super raperov, ktory stoja za picu su tak skveli, ze v tescu prenasaju krabicu,inak ked si taky frajer napisat tu moje meno tak napis aj tvoje co ty na to?mozeme sa potom stretnut a povies mi to do oci ty vandrak s bufetackym myslenim, zdravim diss utechu jedinny,ktory v poprade reprezentuju pravy hip hop ahhahahahahha

  • album
    30. 12. 2008, 22:55
    • hodnotenie: 0
    album
    ten pravy

    euforio je ten pravy co by mal vypustat rapove mudrosti do sveta. skutocne!

  • reckypp
    31. 12. 2008, 10:08
    • hodnotenie: 0
    reckypp
    ano

    to je jedno, ze ci je pravy alebo nie, ale tie vyroky sa mi hodili do komentu, takze asi takto, a k euforiovi iba tolko,ze podla mna ma buducnost, staci si vypocut track na novom mixtape- Nie si sam, a pochopisssssss

  • B3RNO
    01. 01. 2009, 17:19
    • hodnotenie: 1
    B3RNO
    Ze euforio :-))) To nie je

    Ze euforio :-))) To nie je ten talent z vendetty, ktora sa tlaci, len cez peniaze a stoja za picu ? :-))
    To snad nemyslis vazne, ze jeho sem davas ako repera :-)

  • Rascall
    01. 01. 2009, 20:09
    • hodnotenie: 0
    Rascall
    na Slovensku platí že posun

    na Slovensku platí že posun urobíš ak máš peniaze alebo dobre ale riadne dobre kontakty...

  • Kakawko
    30. 12. 2008, 7:40
    • hodnotenie: -1
    Kakawko
    haha

    pocul som toho dost z vychodostokovskej ci jakej grupy. vem ze 98% ludi by si to do auta nedalo a ostatny su ich rodina alebo oni sami, ani jeden poradny track do nejakeho klubu, same reci ze on je najvacsi pan, ze on mal tazke detstvo,len same recicky okolo toho a kvalita usla...
    a co mate orpoti zapadu zle? TLACIT VAS? budem citovat pana repera:
    a vy ste len sraci kerych treba pretlacit, aj to vam nestaci byt prva trieda, KOHO TREBA TLACIT? pretlacte sa sami, svet je dzungla

  • jozzo310
    30. 12. 2008, 14:20
    • hodnotenie: 1
    jozzo310
    tym chceš povedať, že

    tym chceš povedať, že poriadny hh track je taký, ktorý hrajú v kluboch?? o tom je hh, samé party tracky??...myslim, že tých je už dosť

  • Kakawko
    30. 12. 2008, 18:10
    • hodnotenie: -1
    Kakawko
    party tracky? ves citat

    party tracky? ves citat dalej? pustil by si si v aute nejaku tu picovinu z vychodu, pustil by si si doma? ja hej raz a potom vymazal

  • jozzo310
    31. 12. 2008, 8:55
    • hodnotenie: 0
    jozzo310
    ja nevravim, že toto demo je

    ja nevravim, že toto demo je dobré ale na východe je dosť skupin, ktoré by som si určite pustil v aute (ak by som samozrejme nejake mal:)) ...napr. teraz na EP Východisko je zopar dobrych trackov, Hotová alternativa, N2H, Bytz Prod, Z1K, Tajná Idea, Stanica projekt, Čirena Éra...nehovorim, že všetky tracky od nich sú dobre ale je tam veľa dobrych...ja nemôžem za to, že ty to nepočúvaš len kvoli tomu, že je to z vychodu

  • Rascall
    31. 12. 2008, 14:55
    • hodnotenie: 0
    Rascall
    presne tak...neni tu o com

    presne tak...neni tu o com diskutovat...kakawko aj východ ma čo ponúknuť...

  • torpedo08
    29. 12. 2008, 22:34
    • hodnotenie: 0
    torpedo08
    hmmm

    seci hned hovorite ze to je onicom a pod. a ze dnesny mlady nemaju sancu..pozrite ako zacinal rytmus a kam to dotiahol a mnoho dalsich mne sa to demo paci tak s polovice len ale da sa to :)a to vobec nejsom z vychodu takze toto nepisem len preto ze by som bol nejaky patriot :D

  • MAM TA U DUPJE
    28. 12. 2008, 15:53
    • hodnotenie: 2
    MAM TA U DUPJE
    . . . . . . . VYCHOD VAS ESTE POKUSE. . .. .

    vychod Vas starsne este pokuse setkych chysta sa VELA dobrych CREW alebo MC vydat dobre moc dobre VECI vychod bude kusat viac ako doberman SOI

  • hoperkoo
    29. 12. 2008, 1:51
    • hodnotenie: 0
    hoperkoo
    nech kúše východ

    nech kúše východ akokoľvek, tak západ nedokúše :D tu sa to všetko sústreďuje, tu sa ako tak zarábajú peniaze z toho. A keď východ začne kúsať, tak tu už hip-hop bude zas undergroundovou záležitosťou :)
    no tiež nie som názoru že na východe nie su také možnosti, je to o tom kto je ako dobrý, Moja Reč sú ešte z menšieho mesta ako Poprad, či Košice a prerazili dosť úspešne. A možno to nasleduje aj Dramatikz, ale skôr nie. Moc si zastávajú ten ich malo-mestský lifestyle, a to sa mne nepáči a ani nebude väčšine mám pocit.Ale maju niektore veci naozaj kvalitne,aj video čo im teraz nedávno vyšlo.

  • B3RNO
    29. 12. 2008, 22:56
    • hodnotenie: 0
    B3RNO
    Dramatikz vedia repovat , ale

    Dramatikz vedia repovat , ale mam pocit , ze ziju na inej planete ;-)
    Ten ich malomestksky lifestyle ked som pocul som sa isiel ujebat. Neviem kde chlapci ziju, ale je to uplny opak. Ale samozrejme ked oni sa nevedia zabavit, tak im za to nemozem :-) V LM je problem praveze ze vsetko je plne. Ale chlapecovi z malej dedinky, ktory sa neukaze v meste, tazko moze vediet co sa deje ;-)

    Co sa tyka vychodu- vacsina na to jebe. Su tam ludia a hlavne boli ludia co mali na to. Ale prefetovany Dice uz moc toho nespravy , cierna era je v pixi. Mozno Disharmonia by mohla nejake to halo urobit.

  • reckypp
    30. 12. 2008, 11:52
    • hodnotenie: 0
    reckypp
    sa zobud

    uplny opak?ina planeta?vsak ked som pustil malomestky lifestyle kamaratom co vobec nepocuvaju hip-hop priam ho nemusia tak mi hned povedali ,co ti jebe sak to je cista pravda co sa tu deje napr.v poprade, a sem tam si pustia uz aj oni dramatikz aj trach rklm city je dost pravda a uplne som sa s tym stotoznil takze neviem co trepes asi ty byvas na inej planete, a k tej disharmonii,v jednom rozhorore vraveli dramatikz, ze disharmonia opat ozije a bude to velke takze sa tesim lebo amun je popici producnet a aj raper a beton je tiez dobry raper

  • Prejav
    30. 12. 2008, 1:01
    • hodnotenie: 0
    Prejav
    oneee sak tam povedal ze

    oneee sak tam povedal ze nemas kde ist nie??? :D si sa zmylil Berno

  • Rascall
    28. 12. 2008, 14:01
    • hodnotenie: -2
    Rascall
    kakawko ty basnik vševeduci

    sa uvedom...na východe nesu možnosti ako v tvojom meste ty drbo...na východe su talenti len ich nema kto potiahnut...nehovorim ze toto demo je dobre ale na vychode je vela projektov ktore stoja za povsimnutie...tak neskatulkuj kazdeho z vychodu podla jedneho dema...

  • album
    28. 12. 2008, 17:05
    • hodnotenie: 0
    album
    places

    hlupost! len places lebo sam sa nevies presadit. ake moznosti tam nemate? nemate kde nahravat? nemate dke pocuvat? nemate ako posielat maily? nemate televizor? a ci radio? len places ako male dievca, ktoremu otec nekupi lizanku. aki talenti ktorych treba tahat? na zapade kto koho taha? sa pozri na stanicu projekt, maju relativny uspech a netaha ich nikto. mali by vacsi keby sami viacej makali a nekaprovali. sa pozri na zverinu? kto ho tahal? sam si to vydrel cez freestyles, kde si robil meno a ziskaval kontakty. jazzy? sama praca a nie uplackane tahanice z blata do zlata. pravda je taka, ze kto stoji za povsimnutie, toho si ludia vsimnu, pokial nie a naozaj mas zaujem, makaj na sebe. vzdy to tak bolo a bude. saso jeden

  • reckypp
    29. 12. 2008, 0:13
    • hodnotenie: -2
    reckypp
    ach

    rascall sa ide hrat na velkeho pana lebo ide vydat daku picovinu a teraz si mysli, ze tu moze mudrovat, jednoducho kto na to ma tak ten sa presadi a moze byt aj z uzgorodu, bohuzial v poprade nieje ziaden dobry raper jedinne zverina, byval som v poprade a poznam osobne ,ale aj z videnia vela raperov a su uplne napicu a 10 rokov vydavaju jedne track,

  • Rascall
    29. 12. 2008, 19:34
    • hodnotenie: 0
    Rascall
    tsss

    recky nepotrebujem sa hrat na nikoho...prečo si odisiel z popradu ked to smiem vediet...a nechystam sa vydat picovinu aspon neviem o tom:D nemam nic proti tebe nechapem aky zmysel ma táto diskusia východ-západ...presne slovensko je príliš malý a nepodstatný štát aby sa to tu delilo...

  • reckypp
    30. 12. 2008, 11:33
    • hodnotenie: 0
    reckypp
    ..

    z pp som odysiel lebo....tak to som sa potom pomylil, ze ides daco vydat lebo na tejto strake je neskutocne mnozsvo prispevkov, ktore by tu vobec nemali byt,kazdy nech si to vysvetli po svojom,peace, inak tuto diskusiu sledujem len kvoli tomu, ze som 18 rokov byval v pp a priznam sa , ze ma to aj trochu zaujima co sa deje v pp, ale bohuzial nikdy ma to neprekvapilo

  • Rascall
    30. 12. 2008, 17:09
    • hodnotenie: 0
    Rascall
    odisiel si z popradu lebo

    odisiel si z popradu lebo niesu tu podmienky a platy...:D ako to urobi hocikto a pravdepodobne aj ja...tak sa nediv že su tu tvrdenia ze na vychode sa robi hudba tazsie...my neplaceme...ale mas pravdu v pp sa to asi nikdy nepohne...a robim svoj producentsky demoalbum...ani si ho nepocul a už ho nazyvas picovinou...zaujimave...

  • reckypp
    30. 12. 2008, 20:48
    • hodnotenie: 0
    reckypp
    nooo

    neze som ho nepocul, ale proste priznam sa, ze ja veciam z vychodu neverim, proste je to tak a mozno ma ten tvoj album prekvapi,ale uz dlhsie som toho nazoru, ze z vychodu a kokretne z popradu malokedy vynde nieco kvalitne, inak odstahoval som sa nedaleko a este viac na vychod ,kvoli robote to nebolo lebo este stale bohuzial navstevujem skolu a na dzedzine asi velke prilezitosti nebudu iba ak na druzstve hahahah mam 18 a nehambim sa, ze byvam stale pri rodicoch,ale zato nesom urcite odkazany len na nich dokazem si kes spravit sam,ulica je moja prevackaren,kto sa uci poe tak vie co to znamena hahahah

  • Kakawko
    28. 12. 2008, 13:48
    • hodnotenie: -2
    Kakawko
    Typicky vychod

    nic zaujimave, pomaly sa cudujem ze vobec sa snazia, ziadne silne rymy, zadny beat co zaujme, vychod je mrtvy, vychod reprezentuje ZVERINA aj to je zo stredo-severo-vychodu SK, a nik, Brdejov, Poprad nik seci su podpriemerny luzery co sa fotia a maju silne slova, ale spravit neco naozaj dobre, nemaju an to proste, uvedomte sa

  • AsiTak
    28. 12. 2008, 18:15
    • hodnotenie: 2
    AsiTak
    xxx

    Toto demo som síce neťahal, ale nemyslím si, že východ je mŕtvy. Nie som z východu, takže to nie je len nejaký slepý patriotizmus. Ja si skrátka myslím, že po myšlienkovej stránke je východ ďaleko pred západom. Je pravda, že po technickej stránke tá hudba nie je taká kvalitná, no radšej vypočujem dobrý text v horšej zvukovej kvalite, prípadne aj s horším podmazom či flowom, než zvukovo 100 %-ne urobený prázdny "hit".

    Hotová alternatíva je podľa veľmi kvalitná skupina... K.O.S. má geniálny a hlavne svojský štýl... Čierna éra (hoci neviem, či ešte funguje) bola tiež super skupina... tie výberovky 12 bledých tvárí a spol. boli prudko počúvateľné... a je kopa iných interpretov z východu, ktorí boli, prípadne ešte sú fakt dobrí. Nepochopím, prečo sa tieto debaty vždy zvrhnú na ten prežitok "východ vs. západ". Je to hlavne o vkuse, takže neviem, čo riešite. Cítite sa plnohodnotnejšie, keď sem napíšete, že východ je mŕtvy? Je to o ľuďoch a nie o regióne. Je pravda, že do mainstreamu patrí hlavne západ, no ja osobne si viac cením východ... zdôrazňujem však slová "JA OSOBNE"... nehovorím, že je objektívne lepší... mne sa proste páči viac.

    Pochopte konečne, že Slovensko je dosť malé na to, aby ste sa tu hrali na eastcoast a westcoast.

  • Netvor 725
    30. 12. 2008, 14:47
    • hodnotenie: 0
    Netvor 725
    súhlas

    "Pochopte konečne, že Slovensko je dosť malé na to, aby ste sa tu hrali na eastcoast a westcoast." - čistá pravda toto...

    Neviem, demo ma nejak moc nezaujalo, beaty sa mi zdajú byť neuveriteľne slabé, rapy nezaujímavé, dakde som tam začul dosť neopodstatnené vychvalovanie, ale nech sa chalani vylepšujú, nech makajú ďalej a potom dávať hlášky typu: "Keď 052 rapuje, všetky holky majú krámy..." Východ ale má napríklad Zverinu, Stanicu Projekt, Disharmóniu, Jazzyho atď...

  • MAM TA U DUPJE
    28. 12. 2008, 19:43
    • hodnotenie: 1
    MAM TA U DUPJE
    presne tak

    typek to vystihol a je to cista pravda :)

  • M1Gel
    28. 12. 2008, 15:31
    • hodnotenie: 2
    M1Gel
    je vidno....

    je vidno ze do toho "vidis.."
    keby si sa o vychod viac zaujimal tak by si vedel ze aj tu sa najde nazvyme to "nieco dobre"

  • Zmysel
    28. 12. 2008, 14:14
    • hodnotenie: 1
    Zmysel
    aha..

    zverina je z Popradu ale to je detail :)

  • reckypp
    28. 12. 2008, 11:10
    • hodnotenie: 0
    reckypp
    nooo

    stiahol a vypocul som si to len preto lebo som z popradu, ale vobec ma to neprekvapilo, raz som to vypocul a hned som to vymazal, uplny priemer,nudne beaty,hlasy,flowi...z mladych skupin ma velku perspektivu jedinne dramatikz a mozno aj vendetta

Pridaj komentár

Ak chceš pridať komentár, musíš sa najprv prihlásiť