HIP-HOP.sk

Diskusia: DJ Kappa ku krstu: "Budete počuť legendárne aj nové tracky a uvidíte naozaj jedinečný koncert"

  • pepekrk
    25. 05. 2007, 12:28
    • hodnotenie: 0
    pepekrk
    [UNTITLED]

    presne tak však si stačí všimnúť, kto najčastejšie vystupuje na českých parties... KF, H16, Moja reč, Čistychov... takmer vo všetkom sú vpredu ale v hudbe isto nie!!! a nech si vraví hociktorý čech na toto čo chce, ale nech sa potom pozrú kto hráva na ich parties... kto vyhráva ich battle... u nich za zmienku stojí len wich, psh už nemusím... ešte orion... peace... očakávam nejaký český komentár :)

  • Zuzca17
    05. 06. 2007, 12:25
    • hodnotenie: 0
    Zuzca17
    RE: 4 all

    ty nemas po veceroch co robit? ale komentar je ok teda na urovni

  • Oggy
    25. 05. 2007, 18:01
    • hodnotenie: 0
    Oggy
    RE: 4 oggy

    jo to viem ale ja som to tak nemyslel

  • LovecDuchu
    25. 05. 2007, 13:34
    • hodnotenie: 0
    LovecDuchu
    RE: [UNTITLED]

    Presne tak. Mate lepsi scenu. To jsi chtel slyset? Nevim, proc se to sem zase plete. Ja mam slovenskou scenu hodne rad, ale chtel bych, aby se omezily party hity a znovu se oprasila ulice:). Posledni dobou nemam moc rad Cistyho za ty jeho pseudoreggaeton party veci. Rovnez spoluprace s Tinou uz je prehrsel. Ale vec od nich na tomto mixtapu je zdaleka nejlepsi, co tu je. Myslim si, ze hodne lidi si prizve RnB zpevacku jenom proto, aby tam neco takoveho meli na zpestreni alba, ale pritom kvalita jde do haje. To si nikdo neuvedomuje, protoze jsou vsichni zasekli na rapu. Tohle je prvni povedeny RnB song, ktery slysim.

  • bu2lrot
    24. 05. 2007, 23:53
    • hodnotenie: 0
    bu2lrot
    4 oggy

    to su teraz zajebal.....CESKA SCENA je davno SLOVENSKOU "precikana" ....svk rap > cz ... cz stoja za zmienku len DISGRAFIX a PSH

  • Oggy
    24. 05. 2007, 21:55
    • hodnotenie: 0
    Oggy
    Proste

    Proste to zhrniem oby dva tymy su na rovnakej urovni podla mna keby narapovali niaku skladbu spolu tak precikajuu aj Cesku scenuu:D

  • why_
    24. 05. 2007, 0:51
    • hodnotenie: 0
    why_
    4 all

    chalani citajte co tu ludia pisu a reagujte nato k veci.. nie tie iste bezhlave slovne prestrelky..

    do deciek nikomu nebudem nadavat, lebo to patri do urcitej kategorie a kategorie niektorych prispievatelov tu.

    pepekrk a podobni.. stale vam to nezapina naco sa tu naraza?

    a hlavne 2 pepekrk:

    si kakas tiez sam do huby, "16ka je lepsia textovo, viac sa mi paci, atd atd" a nakonec to zakoncis, "ja 16ku pocuvam len kvoli dylemovi" :D

    -ale v tom ti to kvitujem, strapo to aj vystihol dissom:
    "staci ked ta dusko yebne s roxorom do cela" ;)
    16ke by to urcite prospelo..

    16ke nikto neberie zlato, nikto nebere to, ze prerazili, ze ukazali novy smer, ale to, ze sa nevedia teraz zmestit do koze a slava im prerastla cez hlavu, v textoch svorne tvrdia, ze nie.. ale opak je pravdou.. otecko nevie z papulky nic ineho vypustit ako silne diktuje, ze raperi ho nemaju preto radi, stale ich kvalitny material.. ale rap a skupinu nerobi len produkcia a mocne beaty..

    great golden kinder blava trio to zobralo z opacneho konca, 2klipy natocene a nic poriadne vytvorene, potom "kvalitny" matros a klip s grofom a nakonec rychlozbuchany klip zarabaj cash..
    podarilo sa im vystrelit a mali toho vyuzit, a to svoje zlato obhajit.. ale ako vidiet vysledok je uplne opacny..
    brane uplne z opacneho konca-- dm - hraj teraz+slipper,cisty o niecom takom davaju..

    mali vyuzit ochoty druhych, stastia na ich strane silnych mien co isli do ich matrosu..a hlavne naklonnosti tych nastrocnych (o tom potom)
    ale zial akosi to vystrelilo inak..

    a zase trapne buchanie sa do prs, ze ake mali silne osobnosti na albume by som sa teda fakt nedrzal.. z rytmovej to bola podla mna cista kalkulacia a ta mu vysla.. ze je super obchodnik skoda reci :) od slipa a dana to citam ako pomocnu ruku chalanom..

    teraz akosi nepocujem vela spolupraci.. okrem MR, veca a """zaujimaveho""" supercroo, aby nakoniec to neboli jediny s kym skoncia :)

    + dalsie veci, ktore som popisal vo vyssich prispevkoch
    pre team 16 je cas dat spiatocku a zachranit co sa da..

    nie preto, ze su decka, nie preto, ze im niekto nieco zavidi, ale pre tieto a dalsie velmi padne argumenty.

    este otocka k morovi a dufam, ze posledna:

    sa spamatajte, ked v 05tom robil klip s danoma zverinom - akcia jasna, tolko tu bolo pucungov, aky je komercny a ze toto nikto by to od neho necakal, pritom mora bol slovo exoticke pre bezneho cloveka..

    teraz sa po par dlhych rokoch taha a hore, a svoje kvality preukazuje, ze kazdym pocinom jeho osobna krivka iba stupa.. a zase su pucungy, ale teraz pre zmenu ine, jak si o sebe mysli, a ze je nikto a ze je slaby, a ze si nevidi ani na nos..

    k ucinkovaniu moru a kardinala na danovom albume, pre tych co si nevedia dat dokopy 1+1,
    bol to iny rok, ked si osobne myslim, ked bol momo vdacny za kazdu prezentacku (zato danovi patricne aj vyjadril vdaku) a HLAVNE otecko bol normalny, a nebolo tam pocut, ziadne take aky je mocny, a podobne traposiny.

    to, ze mora dava najavo urcite pozy a postoje asi z niecoho vychadza, ale urcite nie zo vzduchu :)

    mal za sebou uspesny rok 05 s mnoho ucinkovani, moraton 1, 2 - ako druhy solovy album na scene a albumy druhej strany a ked si "vobec dovoli" natocit vlastny klip a pouzije tam neprestrelnu vestu je to ohromny zazitok.. :D

    to o com hkeketnaska moze len snivat, - to co mnohi, tu este ani necitili..
    ----
    h1zex takto osiera sama seba a akosi im chyba, sebareflex a zmysel pre realitu.. a absolutne si nevazia toho co dostali.

  • kap0r
    24. 05. 2007, 15:02
    • hodnotenie: 0
    kap0r
    RE: 4 all

    niekedy mam taky dojem, ze uz sa ludia dostali do takej vyvrtky z vety "ja som ulica", ze ani nevnimaju realitu...
    .
    H16 aj Miky su na uplne rovnakej lodi.
    jediny dovod na diss su osobne antipatie a to je v pohode, tak to ma byt. jeden leze na nervy druhemu.
    neplet sem nejake argumenty, ktore argumentami nie su, iba tvojim pocitom.
    .
    Mikyho poznam odkedy tahal kacera a nikto nebol radsej ako ja, ked prerazil - chalan si to velmi zasluzil.
    H16 opravnene mutia vody a vyvolavaju kontroverziu - maju skills, to im nemozes odopriet.
    .
    skus sa pozerat objektivne

  • Ric0
    24. 05. 2007, 1:03
    • hodnotenie: 0
    Ric0
    RE: moe rytmus (?)

    to by som tiez rad vedel :O

  • MFX
    24. 05. 2007, 6:20
    • hodnotenie: 0
    MFX
    RE[3]: [UNTITLED]

    zeby on sam? :D

  • patrez13
    23. 05. 2007, 23:52
    • hodnotenie: -1
    patrez13
    [UNTITLED]

    si myslim ze tento mix je super...a je lepsi než dj yanka kara..dobre tam dava rytmus ,dena a aj tina je super..prijemne prekvapil supercroo...alee paci sa mi aj od kokota sajsa.....h16..je uply odser ked mam povedat :D vysmech..jedineho koho mam zo sixteenky rad je kokot sajs....inak nic moc...kila kokot strč sa

  • DlhyPRST
    24. 05. 2007, 0:42
    • hodnotenie: -1
    DlhyPRST
    RE: blablabla

    sajz ma presne vystizne meno lebo je riadny scheiss a aj cela jeho adolescentna kapela... takisto ciko a takisto kardoanal chodec... ich tracky to je mrdka striedajuca mrdku... zato DS aspon davaju o niecom o com maju ponatia a aj to niako znie... hentie soplave gade to je ako techno ani si nevsimnes ze ide niaky iny track lebo su setky take iste.. na kok

  • DlhyPRST
    24. 05. 2007, 0:34
    • hodnotenie: -1
    DlhyPRST
    RE: blabla

    hej chlapec.. nepocuvaj hajebazesť... sak to uz je aka uroven ... to iste furt dokola... vidno ze im rodicia platia sukromne skoly potom nevedia o com repovat a o uceni sa hambia

  • Ric0
    24. 05. 2007, 1:01
    • hodnotenie: -1
    Ric0
    RE[2]: [UNTITLED]

    dali mu rany a zlomili mu nos,,,, jednym znich bol aj damian boss..xapes ze damian im rozjebal tvare :P potom inak 2:33 by nezacala tymto hlasom

  • lacoste
    23. 05. 2007, 23:21
    • hodnotenie: 0
    lacoste
    blabla

    hydrocefalus,ja som promoter,vsetky CD mam doma na stole ete pred tym ako si ich mozes stiahnut z netu,deges.

  • stawbar
    23. 05. 2007, 22:58
    • hodnotenie: 0
    stawbar
    [UNTITLED]

    neviem naco riesite kto je mocnejsi, kto je slabsi atd..aj tak si bude kazdy trepat svoje..

  • pepekrk
    23. 05. 2007, 22:58
    • hodnotenie: 0
    pepekrk
    RE: konecne

    nooo to hej výnimočne triezvy :D hehe ale tak od narodenín nepijem :) ja viem od veci :)

  • LovecDuchu
    23. 05. 2007, 23:00
    • hodnotenie: 0
    LovecDuchu
    RE[2]: [UNTITLED]

    Celkem se divim, jakou ma taty Druha Strana podporu. Je to subjektivni, ale necekal jsem to. Ja jsem cekal, ze to Ideafatte schyta, protoze jsou asi nejnadanejsi jezdci pod kridly Bbaraku a to by bylo, aby si nich Boombapisti lestili ego. Za chvili to zase cele utichne, lidi prestane bavit poslouchat porad to same dokola. I kdyz narazky na scenu a dissy se mi libi, protoze to vsechny obohacuje:) Dokonce i Rytmus se do toho pustil (vs. MR - tam se mi libila iniciace a taky odpoved, proste padny duvod... a na novem albu Jedkera dissuje Zetuzetu).
    btw. Kdo to mluvi nakonci Rytmusova tracku?

  • bu2lrot
    23. 05. 2007, 22:55
    • hodnotenie: 0
    bu2lrot
    konecne

    konecne clovek co ma triezvy pohlad....

  • pepekrk
    23. 05. 2007, 22:46
    • hodnotenie: 0
    pepekrk
    [UNTITLED]

    mne sa páči tvorba oboch aj jednašesť aj DS.Výpoved OTCJTV bola pecka maximálna vážne... ale zase nemôžem povedať aa myslím že aj tí čo teraz fakujú 16ku, že aj vy ste sa isto tešili na kvalitný materiál ja takisto a pritom som ich nemusel... čo ste čakali??? že v roku 2006 ked im vyšiel debut, že budú stále dávať treky na tému nech ti nejebe, ruky hore, 16v tvojom klube??? bol rok 06, chalani dostali nové zvuky, a tým aj nové možnosti ako nahrať album, v akej kvalite... a myslím že to nebolo až také zlé... mne osobne sa to páčilo... a čo a že korec povedal zo tri silné vety??? koľko takých povedal mora? nie je to ten čo "jebe tvoju mamu" ? ako to on tvrdí ?? a to nie je silná veta? určite je 16 s témami na tom lepšie ako DS a pritom NIE SOM fanusik 16... Myslím, už len keby boli 16 takí ako tu píšete, tak by isto nemali hostí ako dano, slipo, tinka abo wich... DS mám tiež rád ale mora by sa mohol ukludniť... však nevadilo mu ked nahrával spolu s korcom "nezabúdaj na to odkial si..." ;) na danovom CD... neviem... ja si 16 vypočujem len kôli dylemovi, jeho texty majú hlavu aj pätu... napr. 60 barov ako zajebal no ja mylsím že dosť kruté...
    NEZABUDNITE NEHAT NEJAKE KOKOTSKE REAKCIE ZE SOM DECKO, INAK MAM 19...
    eMeR + komplot rulez

  • bu2lrot
    23. 05. 2007, 22:24
    • hodnotenie: 0
    bu2lrot
    blablabla

    ten album som pocul skor nez ty si mal radio ty kar....
    su tam aj dobre veci ale inac to je plevel...mora to hra na drsneho ulicnika...a ja nehovorim ze vsetky veci h16 su imba,ale urcite je vecsina stravitelnejsich nez rap DS,hlavne SAJZ dava urcite mocnejsie nez MORA...

  • lacoste
    23. 05. 2007, 22:16
    • hodnotenie: 0
    lacoste
    2blabla

    kámo....ty si tazky pacient,ak tvrdis,ze hudba h16 je hodnotna a hodnotnejsia ako DS,tak mas vaznu poruchu.to je hodnotne,ze my sme najvacsi?h16,sme tu najlepsi?....je to v pici,si rovnaky zakomplexoavny traged ako oni.
    P.S.picino vrav doma prisnemu tatkovi.
    P.S.2...vypocuj si album Vypoved otom cojetu videt,ty logoped .

  • bu2lrot
    23. 05. 2007, 21:56
    • hodnotenie: 0
    bu2lrot
    4 lacoste

    takze picino...mam 18 a zato ze nemusim kokotov z DS co by mali zajst k logopedovi si nemusis trhat vlasy...neboj nejsom fanklub h16 ale urcite je ich hudba hodnotnejsia nez hudba DS , aj tak DISGRAFIX navzdy...

  • dajmicash
    23. 05. 2007, 22:41
    • hodnotenie: 0
    dajmicash
    RE: [UNTITLED]

    "biletary vyhodili naivneho chlapca dali mu rany a zlomili mu nos jednym znich bol aj damian boss"

  • dajmicash
    23. 05. 2007, 22:44
    • hodnotenie: 0
    dajmicash
    RE[2]: [UNTITLED]

    myslel ze jeden z biletarov bol damian boss neee

  • Syndicate
    23. 05. 2007, 21:43
    • hodnotenie: 0
    Syndicate
    mora je onicom

    miky traposi uz dlhodobo... uplne slabucky je... 16 nemusim ale tentoraz dali ovela lepsie ako miky... a aby ma tu niekto neoznacil za babetko mam 23 ;)

  • lacoste
    23. 05. 2007, 19:15
    • hodnotenie: 0
    lacoste
    2 why

    mas pravdu,blbla,je asi skolopovinny chlapec,tipujem 13,5roka

  • B3RNO
    23. 05. 2007, 20:12
    • hodnotenie: 0
    B3RNO
    RE: [UNTITLED]

    Tak s tou há šestnástkou si asi jeden z mála ;) Skoda, ze to schytali Ideafatte- ich vecicky sa mi velmi pacia :((

  • B3RNO
    23. 05. 2007, 19:36
    • hodnotenie: 0
    B3RNO
    RE: tak je

    Kurva ze mna nik nezabil :( Stale sa citim fit a sviezi. A to podanie kokota škorca- no treba uznat, ze na jeho pomery je to dost do pohody, ale samozrejme stale jedna z najvacsich sraciek na albume. Supercroo suhlasim- velmi prijemna hudbička ;)

  • why_
    23. 05. 2007, 19:10
    • hodnotenie: 0
    why_
    4 blabla

    blabla si moze vylepit na celo, generalny reprezentant h1zex ako citam tvoje prispevky a reakcie :D morova minutka povedala viac ako od chlapcov detsky track.. kazdy nech si urobi nazor sam, ale ich flow (ak sa to da tak nazvat, lebo ja ho uz poznam asi naspamat) by uz mohli obmenit, lebo je to fakt stale o tom istom: "h16ka v tvojom, dome klube atd, yebat na vsetkych, moj team, sme najlepsi, vsetci ziarlia, nenavidia, lebo zavidia :D" ale chvalim otecka ze namiesto tucneho bluntu mal konecne pohar whisky v ruke ;)

    klincek do hrobu chlapci dali sami nevydarenym ucinkovani na yanovom tejpe, nemali by zabudat, ze ich krehka slava moze rychlo pominut a euforia skolopovinnych deti z minuleho roka upadla a decka prestavaju mat hystericke zachvaty pri pocuti mena tejto golden blava trio kinder crew ;)

    skoda, ze si svoju krehku haluzku na ktorej sami sedia este nepriamo zacali podrezevat, tak pozor nato.
    nevydarene dissy, nasrana scena a dalsi ulepeny pokus o album by sa uz nemuselo podarit rozchodit..

    ak niekto porovnava dj yankovu self prezentacku h1trapky v podobne mixtapeju vs. kvalitny dj kappa mixtape, nie je mu pomoci, lebo je to 1000 a 1.

    kappa ponukol novu vec pre posluchacov, ale osobne sa mi viac pacil hazardov mix vol.2

  • lacoste
    23. 05. 2007, 19:06
    • hodnotenie: 0
    lacoste
    2 blabla

    pocuj,prestan tu hejtovat ty HAHA16kár,ty si asi tez taky z tatkovej penazenky stokar,ako chalani z 16ky.co ci som?mikyho mamina??to nie,som jeho kamos,narozdiel od teba,co asi fajcis Cigovi,tu ma malu cigu,debko,Hilar,ak dobre dal,tak pocuvas riaden kinder rap,curacik.wake up cocksucker

  • hakan77
    23. 05. 2007, 17:05
    • hodnotenie: 0
    hakan77
    CO VY NATO??

    chlapci kedy sa vam neco lubilo asi nikdy secko vzdy je neco zle kedy zacnete tvorit nech mozem o vas pisat :D

  • ekonom
    23. 05. 2007, 12:54
    • hodnotenie: 0
    ekonom
    beaty

    vobec mi tam nesedia tie kvazi regeton bíty, mi to pride setko rovnake.. SC a W518 celkom gut..

  • Oggy
    23. 05. 2007, 12:17
    • hodnotenie: 0
    Oggy
    Ha

    Pocul som aj horsie mixtapy ale prekvapilo ma Hlavne Supercrooo az nato ze som len daco rozumel :D Co sa tyka tych dissov no neviem ale mikyho 1minutka stoji za cely diss h16ky no moj nazor:D

  • bu2lrot
    23. 05. 2007, 11:27
    • hodnotenie: 0
    bu2lrot
    2 lacoste :D:D

    a ty si kto ? Mikyho mamina ...."miky uz pise novy track a nie len narazky" zobud sa chlapcek...h16 cistu pravdu napisala ,cigo zabil svojim barom zlaty klinec do rakvy Mikyho Mausa,ktory sa zmohol vo svojom tracku len na prezyvky typu hilar....a pod ROZDIEL BOL BADATELNY miky < H16

  • jeah
    23. 05. 2007, 7:14
    • hodnotenie: 0
    jeah
    omg

    S chlapcami som sa dohodol zr spravime jedinecnu show...tak tato veta je fakt uzastna. Ale vzdy ked je v Dopleri nejaky krs sa v clanku pise aka je akcia jedinecna, line-up sa uz nebude opakovat a podobne sracky....Na Pohode a podobne budu vsetky skupiny takze tam sa zopakuju vsetky jedinecne akcie.

  • Lumir
    23. 05. 2007, 10:31
    • hodnotenie: 0
    Lumir
    RE: omg

    aby si z tej pohody nebol sklamany, lebo zjavne nevies citat, ked si tu napisal to co si napisal

  • zet.u.zet.a.
    23. 05. 2007, 10:06
    • hodnotenie: 0
    zet.u.zet.a.
    tak je

    krute veci sa tam najdu.. uz som to prepocuvala a najviac ma zabil DENA - Vela krát.
    dost ma pobavil aj diss na moru v podani otecka.. len mi neni dost jasne, preco sa k tomu vyjadrili aj dalsi dvaja z H16... asi ze jeden za vsetkych, vsetci za jedneho...
    a do playlistu som si zaradila aj SuperCrooo feat. Wladimir518 - Sweet dreams..
    PODARENY MXTP

  • Boh je v orechoch
    23. 05. 2007, 9:31
    • hodnotenie: 0
    Boh je v orechoch
    RE[2]: podmazi

    skor by som povedl arsenik - regarde le monde... len sú zmenené bicie

  • LovecDuchu
    23. 05. 2007, 3:34
    • hodnotenie: 0
    LovecDuchu
    [UNTITLED]

    Myslim, ze mixtape je povedenejsi nez Yanko Kral, na kterem vetsinou vystupovala domovska H16. Rytmus me prijemne prekvapil, cekam, ze nove album Kontrafaktu bude narez. Doufam, ze to cele nazabijou Aneskovou produkci, i kdyz nevim, na kolik se vypracoval. Koko Sajs tam ma celkem zbytecny trek, ktery byl spichly horkou jehlou. Abe zase vykradl Dilated Peoples. Ac jsem jednu dobu nemohl zkousnout Hajtkovice, tak novy Hajtkovic se mi libi cim dal tim vic (upustil posledni dobou od samplu a hraje si veci sam). At si rika kazdy co chce, ale Miki Mora me zklamal. Nemuzu prijit na chut celemu rapu Druhe Strany (Moloch Vlavo je sice na tom lepe), ale vidim urcite zlepseni. Jinak ke komentari, ze si to H16 vsechno vymysleli myslim popira posledni Cygova sloka (povazuju ho za nejrozumnejsiho clena H16, i kdyz neni nejlepsi). Pravda, H16 je porad o tom samem, ale maji kvalitni produkci a kvalitni flow. Nebojim se, ze zustanou stat. Otecko ukazal na Yankovi, ze umi dat i nejake tema - Ztratene duse :). Cekam co prinesou nove. Rozhodne jsou podle me (to zduraznuju) o level vys nez Miky. Prekvapili me SuperCrooo, cekal jsem, kdy si rypnou do Ideafatte:) Celkem jsem se zasmal i na narazku na Segiho - velmi trefne (i kdyz me tady za to budete nenavidet, nemyslim to zle:)).

  • MFX
    23. 05. 2007, 8:00
    • hodnotenie: 0
    MFX
    RE[3]: [UNTITLED]

    jj jebe ti :D
    sa uvedom kamo, zapni si Slovos na os a pocuvaj dokladne
    porovnavaj Mikyho a Damianov hlav a potom hlas Molocha a Goliasa...alebo skus skor Ganxtersku...mozno ti to docvakne :D

  • kralkralovic
    23. 05. 2007, 0:05
    • hodnotenie: 1
    kralkralovic
    podmazi

    no a este by ma zaujimalo s kade kappa kradne podmazi :D (joke) .. lebo strasne zname :) napr Koko sajs 60 barov podmaz bol aj na AAFB tusim 06 ...

  • p@blo
    18. 08. 2007, 23:14
    • hodnotenie: -1
    p@blo
    podmaz 60 barov

    Nazdar prosim ta...ak vies kde sa da stiahnut podmaz Koko Sajs-60 Barov posli mi odkaz na tu stranku aby som si stiahol alebo na moj e-mail ho posli diky moc bratu pablo_92@azet.sk

  • kap0r
    23. 05. 2007, 3:10
    • hodnotenie: 0
    kap0r
    RE: podmazi

    strasne znamy ti je pouzity sampel.
    -
    original - William Bell "I Forgot To Be Your Lover"
    asi najznamejsie pouzitie - Dilated Peoples "Worst come to worst"

  • Cansa
    23. 05. 2007, 0:20
    • hodnotenie: 0
    Cansa
    RE: podmazi

    myslim ze Dylema tam jasne hovoril ze to je od Abeho alebo som zase zle pocul? ;)

  • kralkralovic
    22. 05. 2007, 23:57
    • hodnotenie: 0
    kralkralovic
    mixtejp :X

    no stiahol som si to prave aj som to dopocuval no ocakaval som kusok viac no ale dalo sa dokonca aj rytmusov track (ktoreho nemam v laske) ale ten bol zase kratky.. podmazi kvalitne supercroo tiez dopohody.. aj ked mu ledva rozumiet ;) Luza tam ma celkom dobry track aj I.Co je dopohody co ma tiez prekvapilo :o koko sajs zase ten isty styl ale nevadi lebo sa mi to paci =D! nasral ma track od mojich oblubencov.. Mojarec.. cakal som normal track a dali tam ten isty co maju na svojom mixtape dobri chlapci vol.2 (neviem aky to malo zmysel ale ok) h16 uz robia fakt vsetko na jedno kopito ... no co ja viem celkovy dojem taky stred mozno si ho aj pojdem kupit ale este si ho vypocujem nie vzdy sa vsetko zapaci na prvy krat.. :P píís

  • lacoste
    22. 05. 2007, 23:35
    • hodnotenie: 0
    lacoste
    soj

    takze k hejterom sa vyjadrovat nebudem urcite,lebo to nema zmysel.Tape splnil moje ocakavania v istom zmysle.V prvom rade chcem podotknut,ze ten pokus o DISS od H16 bol uplne infantilny a prisny TATKO,sa ukazal aky je hitmaker.nemali co na Morovi dissovat tak si vymyslali a chytili slovicka z jedneho tracku.Ale som spokojny lebo Mora dal sice len par slov na nich,ale boli zabavnejsie urcite,vsak Hilar.A tesim sa,Miky uz pise novy diss na nich teraz celkovy nie len narazky,,mozte sa tesit,myslim ze potom sa presvedcite ze chlapci z DS ne su pozeri,ale skutocni dissmakeri.Len tolko k tomu..zatial...

  • sonjoe
    22. 05. 2007, 22:18
    • hodnotenie: 0
    sonjoe
    hmm

    no ja nevim...par dobrych veci.....snazil som sa to cele des vypocut v aute ale prepinal som...skusim este zajtra vo vlaku...btw..nic nove..a to som sa mooc tesil :(

  • pepekrk
    22. 05. 2007, 23:10
    • hodnotenie: 0
    pepekrk
    RE[2]: [UNTITLED]

    v čom si som bol hluchý? ak myslíš 16 a mora určite nie, ale skôr ma zaujalo to že fakoval Damiana Bossa... však s nim robil nejaké treky na Výpoved o tom čo je tu videť ne? a tuším aj na moratone... či mi jebe? :)

  • bu2lrot
    22. 05. 2007, 21:40
    • hodnotenie: 0
    bu2lrot
    re:Why?

    Jaka prisilna kava? Sak mora s molochom obycajni zmrdi...sa asi poyebeme seci z toho ze su z Petrzalky...obaja by mali zajst k logopedovi ,kokot im rozumiet v textoch..." ulica,ulica a prijebem ti" neni nejak text co ma vypovednu hodnotu...furt stale to iste dokola "pseudostoky"

  • why_
    22. 05. 2007, 21:01
    • hodnotenie: 0
    why_
    diss mora? :D

    2pepekrk: zbuchaninu od h16ky GPS nazyvas diss? chlapci si kakaju sami do papulky a škorec duplom... prehliadaju jednu vec, ze lezu krkom viacero ludom :) strapo to presne vystihol, h1zex produkcie popic ale napucu rap ;) tie iste temy, tie iste slova a riesenie toho isteho.. skolkarsky album, ktory ich vdaka deckam vytiahol niekam.. pritom jeho hodnota je nulova ako celej skupiny.. to im nikto neberie, ale mali by si to uvedomit, kym nebudem neskoro.. sa aj cudujem rytmovi, ze s nimi urobil singel a klip.. ale ako hitmaker sa pri tom pekne zviezol,odhadol situaciu a zarobil na orange tour :) ich pokus o diss sa neda nazvat nijak inak ako cikanie do vetra a obuvat sa do moru a druhej strany je trosku prisilna kava, aby nakoniec chlapci neplakali..

    btw. diss je hlavne vec, co ma realne zaklady,.. - strapo to ukazal alebo minulorocny ivan t.
    nie trapne slovickovanie a zase chvalenie sa, aky sme dobri, a ako nas vsetci nemaju radi :D

  • MFX
    22. 05. 2007, 21:36
    • hodnotenie: 0
    MFX
    RE: diss mora? :D

    nj, hájednazex pre vsetky kurvy, terajsie aj buduce =)) dali v podstate vsetci otom istom, ale z casti maju aj pravdu...to s tou brokovnicou a nepriestrelnou vestou je dost trapne a v poslednej dobe co som pocul od Mikyho vsade dal nejaky ten bar "venovany" pre Killa fotra :P ale inac by sa uz konecne mohli uvedomit... ;]
    btw: po neviem kolkych rokoch som pocul zase normalny text od Rytmusa, aj beat husty, na tie zaverecne "hlasky" serem (mohol by od takychto kktin odvyknut)...Supercroo tiez moc husto, na ostatne veci casom urcite zabudnem, ale je to prijemne pocuvanie, asi podporim, ale radsej este pouvazujem =]

  • MFX
    22. 05. 2007, 21:27
    • hodnotenie: 0
    MFX
    RE: [UNTITLED]

    pekne si ma pobavil
    bol si doteraz hluchy? :D

  • pepekrk
    22. 05. 2007, 20:47
    • hodnotenie: 0
    pepekrk
    [UNTITLED]

    aaa neviem či som dobre pochopil morov text na konci ale zda sa mi že tam fakuje damiana bossa???? :-O

  • pepekrk
    22. 05. 2007, 17:46
    • hodnotenie: 0
    pepekrk
    [UNTITLED]

    uuuu vynikajúci tejp :) ten beat čo má rytmus je perfektný aj text :) hh ale vážne čo má proti moemu?
    Jednašeska tam dobre naložila morovi :) bude to určite zaujímavé....
    a samozrejme tinka perfektná ako stále...
    vynikajúci tejp!!!

  • MFX
    22. 05. 2007, 17:47
    • hodnotenie: 0
    MFX
    RE[2]: [UNTITLED]

    aj ja podporujem, ale len co ma bavi...nebudem za kazde hovno vyhadzovat 3kilka ;]

  • evil
    22. 05. 2007, 17:37
    • hodnotenie: 0
    evil
    moe rytmus (?)

    to co je vlastne medzi tymy dvoma?

  • PepoSC
    22. 05. 2007, 17:12
    • hodnotenie: 0
    PepoSC
    Da sa

    je to celkom vpohode, prekvapkali ma superCrooo a wladimir518

  • Ferd0
    22. 05. 2007, 17:36
    • hodnotenie: 0
    Ferd0
    RE: [UNTITLED]

    uz je...ale ja podporim a KUPIM ako vstky CD a Mixtapes ktore mam doma

  • f4te
    22. 05. 2007, 18:00
    • hodnotenie: 0
    f4te
    RE[2]: [UNTITLED]

    este sa nam pochval ... ako skola ?

  • MFX
    22. 05. 2007, 18:08
    • hodnotenie: 0
    MFX
    RE[3]: [UNTITLED]

    wtf? O_o

  • tager
    22. 05. 2007, 10:06
    • hodnotenie: 0
    tager
    Ejj

    HRA SA ZACALA ... :-)

  • Honoris Causa
    22. 05. 2007, 11:33
    • hodnotenie: 0
    Honoris Causa
    RE: Ejj

    uhni

  • panter
    22. 05. 2007, 12:57
    • hodnotenie: 0
    panter
    RE[2]: Ejj

    traja tuponi

  • MFX
    22. 05. 2007, 10:04
    • hodnotenie: 0
    MFX
    [UNTITLED]

    heh celkom na prd ze to este nie je na warforach :DD

Pridaj komentár

Ak chceš pridať komentár, musíš sa najprv prihlásiť