HIP-HOP.sk

Diskusia: Rebeli nikdy nevíťazia

  • JOHNY MT
    05. 09. 2011, 20:18
    • hodnotenie: -7
    JOHNY MT
    ???!!!

    co to keccaa … pokial viem a to viem je to mixtape !!!MIXTAPE!!! too je znalec hip hopu … noormal beat od tohoo flera .. ziadny čoork :-D … uprimne suverenoo ma tiez extra nebavy ale ked toto niekto napise sa mi chce smiat … aa coo na OTECKA ??? aka skladba ??? predpokladam ze z daakeho mixtapeu … na oteckov albumm sa tesiim festt takze ho idem kupit hnet ked ho zbadam .. PS: to bude album nie mixtape !!! tam buduu mudri ludia kecat zase do semplovania …

  • Koby
    05. 09. 2011, 20:23
    • hodnotenie: 1
    Koby
    ...

    Skladba je podla mna vyborna najma so silnym posolstvom . Vobec mi nevadi beat od Flera a podobnost flowu kedze to je skladba z mixtapeu . Klip je pekny len velmi nevidim suvis s textom ale je pekny :D . Preco by temy tykajuce sa NWO nemohli byt sucastou rapu ? Naopak si myslim ze toto je jedna z najdolezitejsich veci 21.storocia ktoru treba riesit a predstavit ju vsetkym ludom ktore im tie hovna zeru .

  • AsiTak
    05. 09. 2011, 20:32
    • hodnotenie: 2
    AsiTak
    hmm?

    Keď som ten článok dočítal, netušil som, o čom vlastne je a čo si autor myslí, hoci bolo jasné, že nič pozitívne to nie je. Janes, môžeš, prosím ťa, napísať komplexný a konštruktívny názor na danú tému? Čo je zlé na textoch tohto typu? Čo je zlé na prebratom podmaze na mixtape a príjemne okopírovanom flowe v refréne? Aj by som sa vyjadril (a vzhľadom k tomu, že celá tá vec – textovo, ako aj vizuálne – je podľa mňa kvalitná, ma to skutočne láka), ale fakt netuším, ako nadviazať na to, čo som sa dočítal…

  • P3H0
    05. 09. 2011, 20:39
    • hodnotenie: 1
    P3H0
    čo vám povím? :D Asi nič :)

    Musím sa priznať že h16 a suvereno pre mňa rap asi nebude :) Tak ako aj pár jednotlivcov a zoskupení na slovensku … Takže tak..trendy veci roí aj Lady Gaga tak predpokladám že tá vám tiež hrá v prehrávači :D Ale nechcem „vyrívať“ lebo hip-hop má spájať a nie rozdelovať! Je to môj názor a nemusíte mi hned nadávať v daľšom komente kedže ja vám tiež nenadávam napiek tomu že tiež s vašim názorom nesúhlasím :) Mier :)

  • PiAD
    05. 09. 2011, 20:41
    • hodnotenie: -1
    PiAD
    Suverena nemusím Spirita ešte viac,...

    Suverena nemusím Spirita ešte viac, ale autor článku je mimo najviac…

  • zombeat
    05. 09. 2011, 20:42
    • hodnotenie: 4
    zombeat
    heh

    klip ako od Genltemana, tielka jakbysmet, nevadi, trek- text to co prave leti , ale vdaka janes za foto, na tej c.2 som sa neskutocne pobavil ,ako zamietnuty plagat reklamnej kampane na vianocnu colu :))) skoda ze tu zlatu kosielku krotitela levov z cirkusu som uz videl predtym

  • P3H0
    05. 09. 2011, 20:46
    • hodnotenie: 3
    P3H0
    :)

    Ty si fakt pán :D Normálne ťa mám rád cez internet :) Krotitel levov :D !Myslim vážne! nie ironicky ;)

  • miso_dzi
    06. 09. 2011, 15:54
    • hodnotenie: 1
    miso_dzi
    hodvab a samet je v mode...

    hodvab a samet je v mode :D

  • zombeat
    05. 09. 2011, 21:00
    • hodnotenie: 3
    zombeat
    tak

    mna v momente ked som to videl prvy krat napadlo ze do mesta prisiel cirkus , cely ten dizajn coveru + style MCL na mna tak posobi ako tie cirkus humberto reklamy popriväzovane o lampy atd. neviem ako vas, nic v zlom suverena som mal rad este ked bol MCL , a jeho trek s vtedy este dilemom si idem aj po rokoch http://www.you­tube.com/watch?… , to bol rap ktory sa na nic nehral , ten klip hore uz nie som si isty ..co vy ?

  • P3H0
    05. 09. 2011, 21:05
    • hodnotenie: 2
    P3H0
    tak toto si vystihol...

    tak toto si vystihol :D

  • jedy
    05. 09. 2011, 21:02
    • hodnotenie: 3
    jedy
    ...

    Neviem čo vidíte na rape vy, ale pre mňa sa takéto tracky vzďaľujú od pôvodných hodnôt, tém a odkazu pre ľudí … To, že sa párty tracky a takéto hovadiny objavujú na portále ako toto by som bral za úspech pre autorov. O tom by mali písať tak aktuality.sk a iné a.k.a. „máme najnovší popový hit tohto roka“ weby … Ak ste fakt nepochopili narážku na otecka, tak odhadujem, že to bol ten „mega“nápaditý trek „každý deň sa hašterím“, ktorý keď som počul, tak som nevedel, či sa smiať alebo plakať od hanby čo sa to tu deje. Na tomto je dobrý akurát tak Flerove inštro. Už sa teším na ďalšie samozvané hity, albumy, pecky, bombatreky a iné pi**viny za isté obdobie. Amen.

  • zombeat
    05. 09. 2011, 21:23
    • hodnotenie: 7
    zombeat
    diky jedy

    toto ked som vypocul tak naozaj uz koniec, viem ze hafner si ropi srandu rap a Otecko uz vari 5ty rok tie iste bary , ale tuto slovensku verziu rick rossovho everyday I'm hustlin na : kazdy den sa hasterim , ej bistu Ludovit Stur by ich pochvalil slovencinarov ako to prelozili krasne :) http://www.you­tube.com/watch?… , to potom som velmi rad ze zrovna tento rok som objavil srbsky , balkansky rap prebije tu pachut zo slovenskeho , ked mame v genoch bryndzove halusky preco sa snazime robit hamburgery ?

  • zombeat
    05. 09. 2011, 21:26
    • hodnotenie: 4
    zombeat
    akokeby nestacila uz verzia

    od Kontrafaktu toho isteho us tracku : http://www.you­tube.com/watch?… jediny rozdiel ze beat sa robil na novo podla originalu

  • Brilliant Bet
    05. 09. 2011, 21:03
    • hodnotenie: 3
    Brilliant Bet
    viem, ze je to blog, ale vobec som...

    viem, ze je to blog, ale vobec som nepochopil, k comu to akoze sluzilo a zjavne nie som jediny… rozumnejsie by mi prislo napisat iba ako novinku, ze Suvereno ma novy klip, bez akychkolvek (ci uz pozitivnych alebo negativnych) komentarov

    inak, Janesove clanky mam rad, ale toto mi pride krok vedla

  • jedy
    05. 09. 2011, 21:05
    • hodnotenie: 2
    jedy
    A chalani

    Je to blog … Nie normálny prezentujúci článok …

  • AsiTak
    05. 09. 2011, 21:10
    • hodnotenie: -12
    AsiTak
    ANKETA!!!

    Takto… z niektorých komentárov sa mi tak zdá, že viacerí to vnímate tak, že takéto texty a témy sú čisto módna, trendová záležitosť a že zo strany Suverena a Spirita je to vlastne len kalkul… Takže:

    Kto verí, že toto nie sú texty zo srdca a je to len imidž, poprosím mínusko…

    Kto v textoch tohto typu od týchto dvoch pánov cíti čosi viac… čosi hlbšie, čo by sa tam nemalo šancu dostať, keby to nebolo fakt úprimné a osobné, poprosím plus…

    Nejde o hodnotenie môjho príspevku ale vyjadrenie vášho názoru ;-)

  • jedy
    05. 09. 2011, 21:15
    • hodnotenie: 0
    jedy
    :)

    Nechcem nikoho uraziť, ale texty zo srdca už podľa môjho názoru vymreli … Ale toť len môj názor a pohľad na vec.

  • AsiTak
    05. 09. 2011, 21:21
    • hodnotenie: 5
    AsiTak
    ...

    Smutná perspektíva… ak raz dospejem k takému istému záveru, prestanem Hip-Hop počúvať úplne… Zatiaľ len môžem dúfať, že sa mýliš…

  • jedy
    05. 09. 2011, 21:43
    • hodnotenie: 3
    jedy
    ...

    Narážal som na scénu, o ktorej sa píše/hovorí … Ktorá vydáva oficiálne, kt. je tzv. komerčná ← To nie je zo srdca… Neviem čo konkr. počúvaš, ani ti nebudem tlačiť svoje názory, či veci, ktoré počúvam ja, no ja po vypočutí trekov od chalanov zo seedlisk, ktorí nie sú každý piatok na akcii v klube a spia v sobotu do večera po preflámovanom týždni, od ľudí, pre ktorých ešte rap nestratil tú pradávnu pointu, to svoje čaro, presne od tých cítim rap zo srdca.. Lebo to, prečo si ho väčšina z nás zvolila za „tú svoju“ hudbu tam ešte stále je. Tam sa nejde za trendami, pretože ich hudbu počúva len úzka skupina ľudí. A o tom to je …

  • jedy
    05. 09. 2011, 21:43
    • hodnotenie: 0
    jedy
    *A nespia v sobotu ....

    (tam malo byť)

  • AsiTak
    05. 09. 2011, 22:14
    • hodnotenie: 4
    AsiTak
    ;-)

    To už znie lepšie… A súhlasím, že v mainstreame to už (takmer) vykapalo… Ale (fakt neviem, prečo) u Suverena a Spirita tam ešte stále niečo cítim… hoci ich ovplyvnenosť trendmi a módou je nesporná…

  • Lumir
    05. 09. 2011, 21:23
    • hodnotenie: 5
    Lumir
    Uprimne a osobne by to bolo, keby bol z...

    Uprimne a osobne by to bolo, keby bol z tych textov citit ICH nazor, tak ako citim nazor z textu cisteho na tuto temu konspiraciek. U bohuzial tu len citim opakovanie toho, co si pani pred tym pozreli v nejakom dokumente. To je nazor moj.

  • AsiTak
    05. 09. 2011, 21:39
    • hodnotenie: 4
    AsiTak
    ...

    Nebudem tu tvrdiť, že sú to ORIGINÁLNE myšlienky, pretože každému, kto videl aspoň ZeitGeist, musí byť jasné, že je to (z istej časti) skutočne zlátanina konšpiračných dokumentov… To však nemusí znamenať, že tomu úprimne neveria a necítia potrebu šíriť toto „posolstvo“ ďalej. Je kopa autorov/spiso­vateľov, ktorí píšu knihy na rôzne diskutované témy, pričom obrovskú časť textu tvoria citácie a odkazy na iné zdroje. Nikto však tieto knihy neznevažuje kvôli tomu, že neprišli s vlastným výskumom… je to skrátka otázka podania, spracovania… Stane sa, že niekto fičí napríklad na takýchto konšpiračných filmoch, nechá sa tým úplne pohltiť a potom zanietene hlása to, čo sa tam dozvedel… skrátka to chce zdieľať s okolím, podeliť sa o to so svetom, pridať ruku k dielu, stať sa súčasťou hnutia… stáva sa to životným štýlom… Prečo za tým ale automaticky hľadať kalkul a neúprimnosť? Samozrejme, ako som povedal, nie je to originálne, ale to automaticky nemusí znamenať, že sa chalani len na niečo hrajú a kalkulujú s aktuálnou a populárnou témou… Ale to sú už len dohady… len oni sami vedia, ako to naozaj je…

  • Lumir
    05. 09. 2011, 21:49
    • hodnotenie: 7
    Lumir
    Aj samozvany hit "palcuj rit" je...

    Aj samozvany hit „palcuj rit“ je posolstvo? Idealne na jednom koncerte hned po vladisovom treku mama? Ako mam verit umelcovi, ze je uprimny, ked kazdu chvilu robi nieco ine a diametralne odlisne? Myslim, ze tu je zakladny kamen problemu. Chyba tu kontinuita v tvorbe, len sa tu robia treky, o ktorych si autori myslia, ze strhnu pozornost, minimalne na mna to uz nejaky cas takto posobi, mozn aj preto, ze vnímam aj ten background.

  • AsiTak
    05. 09. 2011, 22:20
    • hodnotenie: -3
    AsiTak
    kontinuita...

    Ja v Suverenovi práveže vidím reálneho a normálneho človeka, ktorý sa nesnaží hrať na umelca orientovaného len jedným smerom. Ja si dám taktiež rád zaujímavú filozofickú, náboženskú či akúkoľvek vážnu debatu, z ktorej (po jej skončení, samozrejme) bez akýchkoľvek problémov premostím na niečo perverzné, vulgárne a absurdné… Život je pestrý, témy sú pestré… a nevidím nič zlé na tom, ak sa prelína hlboké s prázdnym, filozofické s vtipným, hodnotné s dekadentným… Hovorí sa tomu harmónia kontrastov… a to mám náhodou na Suverenovej tvorbe rád… Je to len vec pohľadu…

  • kentucky
    06. 09. 2011, 9:00
    • hodnotenie: -3
    kentucky
    neverim

    ale suhlasim s tebou hadam prvy krat ;)

  • Marosii88
    06. 09. 2011, 14:15
    • hodnotenie: -9
    Marosii88
    skus pochopiť srandu a nieco podobne...

    skus pochopiť srandu a nieco podobne parodii :) maš komplexy ak chceš riešit špinu hiphopu rieš rytmusa

  • miso_dzi
    06. 09. 2011, 15:51
    • hodnotenie: 1
    miso_dzi
    dobru hudbu si ludia najdu sami ostatne...

    dobru hudbu si ludia najdu sami ostatne odplavi cas…tak je to aj so slovenským rapom a je len dobre ze sa stoplo to nezmyselne vydavanie albumov tzv. elity teraz aspon vidno kto ma co naozaj povedat a kto zaujme.

  • miso_dzi
    06. 09. 2011, 15:56
    • hodnotenie: 1
    miso_dzi
    doteraz neviem zaradit profil suverena...

    doteraz neviem zaradit profil suverena ani toho druheho…ako umelca…pride mi to ako kam vitr tam plast…alebo ako sebahladanie sa..

  • Marosii88
    06. 09. 2011, 14:13
    • hodnotenie: -12
    Marosii88
    HIT FACTORY

    lumir stojiš si na kabli

  • B3RNO
    05. 09. 2011, 22:12
    • hodnotenie: 5
    B3RNO
    :-)

    Ako dal Suvereno – za vzor mam bohaca, co ma zakladne vzdelanie. A bohuzial dost casto to aj vidiet :-( Na druhej strane obcas da Suve aj pecku, takze staci si len vybrat, co od neho pocuvat a co nie. Co sa tyka uprimnosti – sorry, ale tu neverim 3/4 sceny.

  • B3RNO
    05. 09. 2011, 22:15
    • hodnotenie: 0
    B3RNO
    Este k tomu Janesovmu predslovu - tiez...

    Este k tomu Janesovmu predslovu – tiez som nazoru, ze si ho mohol odpustit. A len sem pacnut klip, ako novinku. Nech si citatelia sami urobia nazor a nie aby ich navadzal na ten svoj.

  • reckypp
    06. 09. 2011, 13:36
    • hodnotenie: 7
    reckypp
    hahahahahhahahahahahhaha

    do pici to co za fotku si si dal ???? hahahahah ti jebe??? ahhahahahahaha­hahhahahahahhhah­hahahahahahaha­hahahaahahahah som nechcel uz vobec prispievat do diskusii, ale toto je vrchol…teraz si sa ukazal hahahahahahha­hahahaha

  • B3RNO
    06. 09. 2011, 14:39
    • hodnotenie: -1
    B3RNO
    Zeby svoju ? :-) Aj ked toto neries -...

    Zeby svoju ? :-) Aj ked toto neries – aj tak ti bude kazda moja vadit – tak ako aj ta pred tym Ti vadila.

  • diskopribeh
    05. 09. 2011, 23:29
    • hodnotenie: 3
    diskopribeh
    Tlieskam autorovi tohoto clanku. Osobne...

    Tlieskam autorovi tohoto clanku. Osobne styl akom Suvereno robi hudbu povazujem za urazku pre cloveka, co ho pocuva alebo kedysi pocuval. Galeria pri clanku hovori za vsetko.. v jednom klipe vyzor fesiho, ako z obalky modneho casopisu a teraz sa ma snazi presvedcit tym, ze si necha narast bradu a oblecie sa ako jebo z lesa. Co uvidime v dalsom klipe, handry thor steinar (lebo je to teraz „in“?). Bleh… nic pre mna.

  • Dalila
    06. 09. 2011, 3:46
    • hodnotenie: -2
    Dalila
    Suvereno bol odjakživa iný, to sme si...

    Suvereno bol odjakživa iný, to sme si už za ten čas mohli zvyknúť…a myslím si, že je dosť ľudí, ktorým práve to imponuje…som jedna z nich, aj keď mi na Suverenovi vždy niečo vadilo. A dnes je máloktorá téma originálna, a ak to človeka čo i len trocha zaujíma (aj keď len možno na pár chvíl) tak prečo sa nevyjadriť.

  • kentucky
    06. 09. 2011, 9:05
    • hodnotenie: 2
    kentucky
    ja mam rad

    ja mam rad konspiracne teorie, je to zaujimava tema na zamyslenie..Alebo skor si myslim ze bola, myslel som ze tieto temy maju uz interpreti za sebou, a ono sa tu tu zas objavilo…Co sa tyka Suverenam, tak tam uz vazne som na pochybach, ze je to zo srdca. Skor mi to pride ako nahananie trendov…no posledny album co mi od neho/nich hra ja Premium a a starsie veci…Tie nove su proste kolotocariny…

  • Marosii88
    06. 09. 2011, 14:06
    • hodnotenie: -15
    Marosii88
    hahah idiot

    Nechápem čo ty tu hodnotíš … to ako sa kto oblieka je jeho vec … a tie tvoje pyramídky ktoré tak kritizuješ aj niečo znamenajú …ak budeš táka osobnosť s takým charakterom ako je on potom môžeš písať čo len chceš … hiphop je pravdivý a ty asi tuto pravdu nepoznáš iluminant vycicaný … suvereno sa snaží otvoriť ľudom oči takým ako si ty chce ukázať že sa dá žiť pozitívne a všetko sa rozvíja od mysli aj napriek tomu ako žil, ak už odsudzuješ pesničky ako je Propaganda , Rebel , Trápi ma(vladis) tak ty si fakt nevieš dať radi stým kde a v čom vlastne žiješ ovca. Skutočný Underground je to v akej spoločnosti a v akom skazenom systéme žijeme P.S. Vieš čo je to mixtape vôbec ?

  • jedy
    06. 09. 2011, 14:45
    • hodnotenie: 3
    jedy
    ...

    88 asi nebude koncové číslo roku tvojho narodenia, že ? To by si mal asi viac rozumu a také niečo by si nenapísal. Zastávaš sa tu Suverena ako keby bol tvoj najlepší kamarát a pri tom si z druhej strany Slovenska ako on… Keď sa chceš do niekoho obúvať, nauč sa najskôr aspoň tie najzákladnejšie gramatické pravidlá, aby tvoje príspevky, ktoré sa snažia tváriť ako dospelé, nevyzerali v skutočnosti na 12 rokov. Vadí Ti, že ho skritizoval človek v blogu, a preto začneš napádať autora?! Vieš čo je to blog vôbec ? Amen.

  • miso_dzi
    06. 09. 2011, 15:20
    • hodnotenie: 7
    miso_dzi
    Cele zle

    uz nevedia o com maju pisat…a tie rychlokvasene mixtejpy s prebratymi instrumentalkami by si uz mohli odpustit. Slovensky producenti stoja za picu a texty tychto dvoch funebrakov co tu chcu vytvarat pseudo revoluciu v hudbe s prebratou melodiou v refrene a extrafarebnymi covermi jak reklama na novy pornofilm tiez…HOWK

  • P3H0
    06. 09. 2011, 19:24
    • hodnotenie: 3
    P3H0
    Zas všetci producenti za piču...

    Zas všetci producenti za piču určite nestoja :)

  • Tretina_
    06. 09. 2011, 15:51
    • hodnotenie: -2
    Tretina_
    okej okej

    Po dvesto rokoch idem dať koment a rovno v rýmoch! :) Asi pred týždňom som napísal novú šestnásku (rozumej: skurvená sloha v rýmoch:) Síce som to ešte nenahral ale jebnem to sem lebo sa mi zdá že sa to k tejto diskusii hodí (rozumej: pasuje to kontextu more) So…

    Počúvaj velmi dobre túto hudbu jak to znie Bez ohladu kto ju robil podstatné je že to vie… Chcem ti len vysvetliť že treba počúvať aj srdcom Aby ju robili tak isto ne jak stádu blbcom..

    Aj keď je stále v móde začať robiť nejaký rap, jedny chcú urobiť love, iný v tom zas vidia svet.. Preto ich treba rozlišovať podla toho jak to vidia, cítia, a jak sa tvojej šance chytia…

    Vtedy úcítiš to hovno čo sa hrá na hudbu, vtedy uvidíš to čo ju vlastne ťahá ku dnu Za originalitou plačú ako malé deti, cez kopírak za západom, fax copy furt triediť smeti

    Väčšina TU verí iba oblúbenej značke rapu jak keby nemohol dať nikto iný silnú vetu.. Podporiť nové meno? Pre niekoho strašne trápne top raperi strážia hradby, honoráre, všetko jasné…

  • ˜˜•
    06. 09. 2011, 16:12
    • hodnotenie: 2
    ˜˜•
    ndw

    neue deutsche welle bol trek ktorý mal uplne inú myšlienku ako to čo do toho beatu dali chalani . nehovorim že beat ukradli , ale nakolko ndw bol megahit , tak toto mi pride ako čista komedia

  • zrdka
    06. 09. 2011, 18:23
    • hodnotenie: -7
    zrdka
    WTF??

    pin-pong.sk sa zase raz ukázal :) , už som aj skoro zabudol, prečo som sem prestal chodiť , niekto má zrejme komplex, lebo inak si to vysvetliť neviem…ale aspoň je vidno, aká je tá vec skvelá, keďže sa takto rieši…

  • Brilliant Bet
    06. 09. 2011, 21:23
    • hodnotenie: 0
    Brilliant Bet
    a este

    k tym, co hovoria, ze Suvereno to robi iba kvoli trendu… neviem, ci je to tak uplne pravda, Suvereno uz hadam skoro pred dvoma rokmi dal skladbu „Propagandu“ aj s videom (ktore mimochodom tak trochu vychvalili aj ludia v clanku aj fanusikovia) a bola to asi jedna z podobnych skladieb, co tu boli…

  • Brilliant Bet
    06. 09. 2011, 21:41
    • hodnotenie: -2
    Brilliant Bet
    oprava

    jedna z prvych podobnych skladieb som myslel :)

  • Trilobyt
    07. 09. 2011, 0:25
    • hodnotenie: 1
    Trilobyt
    dnes je v mode vsetko riesit a su v...

    dnes je v mode vsetko riesit a su v mode aj clanky kde sa poriadne riesi v komentoch

  • Luk1
    08. 09. 2011, 18:06
    • hodnotenie: -4
    Luk1
    Radsej budem pocuvat hento ako ten...

    Radsej budem pocuvat hento ako ten odpad z vychodu, co si tu minule vychvalil.

  • zakladmesta
    10. 09. 2011, 18:43
    • hodnotenie: 5
    zakladmesta
    nazor

    podla mňa dnes už tracky robia MC bez názoru… už je to len pre imidž… aby sa zas niečo vytvorilo..... aby muzika vravela ich mená… ale v podstate nič proti… každý robí čo chce a každý má právo mu do toho kecať :D… hehe… ale stale si stojim za svojim… new school ma nebaví :D

  • Bernard
    05. 11. 2011, 10:05
    • hodnotenie: -1
    Bernard
    nebol niekedy rap práveže o riešení...

    nebol niekedy rap práveže o riešení nejakých aktuálnych problémoch? alebo vás párty rap tak zblbol, že teraz, keď raper začne niečo riešiť, tak je zlý a určite kalkuluje.. ..mne sa suverenov rap zozačiatku vôbec nepáčil, lebo rozoberal povrchné, pre mňa nezaujímavé a skutočne nezábavné témy, teraz jak má skladby ako propaganda, rebel (mixtape, magor, znamená, že si môže beat požičať aj od Patejdla keby chce), alebo tu a teraz, prípadne kult ženy, a (bohužial len) pár ďalších tak sa pre mňa stal dosť počúvaným a aj za tieto skladby mi príde vyzretejší ako továreň na peniaze rytmuž, alebo hocijaký rapujúci náci, či bitkár, či koleso, alebo volant, alebo čo o sebe teraz thor steiner chlapci hovoria..je to o chuti.

Pridaj komentár

Ak chceš pridať komentár, musíš sa najprv prihlásiť